შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჯიუტი და მისი სვანი (თავი 5)


8-09-2017, 20:41
ნანახია 5 885

კარებზე აკრულმა გონზე ვერ მოვედი რა მითხრა სანამ წელზე არ მომკიდა ხელი და საწოლისკენ დაიძრა, გაფართხალება ვცადე , მაგრამ როგორცკი მისი სერიოზული და მკაცრი მზერა დავაფიქსირე გავშეშდი.საწოლზე რომ დამაგდო და თვითონაც მომიწვა გვერდით მაშინ ვერ მოვწვი რა ხდებოდა თავი მკერდზე რომ დამადო და თვალები დახუჭა..როგორია მაიკითა და მოკლე შორტით ტრუსიკს რკმ წააგავს დაწვე ბიჭთან, რომელიც ნახევრად შიშველია და არ გადაცხელდე! -მოიცა, ნიკუშა! რასაკეთებ?
-ვიძინებ! მკაცრად მითხრა და ფშვინვა განაგრძო
-რას ჰქვია იძინებ? გამიშვი ახლავე! მკაცრად ვუთხარი და დავეჯაჯგურე, რაზეც უარესად მომიჭირა ხელები და სუნთქვაც კი შემეკრა წამში..
-ბიჭო ვერ ვსუნთქაავ!! გამიშვი ახლავე შე მართლა სვანო! რამდენს ბედავ! ამაზე ნათლად დავინახე როგორ გამწარდა და ზემოდამ მომექცა მოქუფრული სახით..
-კიდე აქეთ გაქვს გოგო პრეტენზიები? ტარაკნები უნდა შემოგეგდო ოთახში ! ახლა კიდე არ ისვენებ და არ მაძინებ! სანამ ჭკუიდან გადამიყვან დაწყნარდი და დაიძინე თორე კაცი არვიყო თუ შუაგულ ტყეში არ დაგტოვო!
-ისევ მანდ მირჩევნია ვიდრე შენთან ერთად საწოლში!..დავინახე როგორ გამომხედა, წამით ჩაფიქრდა კიდეც და შუბლშეკრული წამოდგა საწოლიდან და მეც თან წამომაგდო, ეგრევე გადაოცვა მაიკა მე ჟაკეტი მომცა და სანამ რამეს ვიტყოდი იქამდე შემომხედა თავისი მკაცრი იერით და ოთახიდან გამომაბრძანა..
-რასაკეთებ? სად მივდივართ?
-იქ სადაც ასე ძალიან გინდა! მკაცრად მომახალა და გზა განაგრძო..გარეთ რომ გავედით და ტყეში გადაუხვია მაშინ მივხვდი რომ არ ხუმრობდა და ხელის გამოწევა ვცადე უარესად რომ მომიჭირა..
-ბიჭო დებილი ხოარხარ? ვიხუმრე! წავედით სახლში!
-აი მე კიდე არ ვხუმრობ!
-ჰო გასაგებია შენ სვანი ხარ და ხუმრო ები არასდროს გესმოდა! ჩავიბურტყუნ და ვაი ამ ჩაბურტყუნებას რომ გაჩერდა და ისეთი თვალებით გამომხედა მტრისას!
-აი ახლა კი საერთოდ არ გადავიფიქრებ შენი ტყეში დატოვების იდეას!
უკვე შუაგულ ტყეში ვიყავით! მაინც ბოლომდე მეგონა რომ ხუმრობდა და უკან დავბრუნდებოდით უკან..
-ვსო გეყოფა ნიკუშა მართლა და მართლა! ვიხუმრეთ და გვეყო წავედით სახლში! ხმა არ ამოუღია ისე აგრძელებდა გზას...
-გესმიის რას გეუბნევი? ვსო მე მივდივარ! ხელი გამოვგლიჯე და უკან წამოვედი.. არადა აზრზე არვიყავი გზის, მაგრამ ხელის ჩავლება რომ ვიგრძენი თან მწარედ მაშინ ვინებე გაჩერება
-შეგიძლია ორი წუთი მოკეტო და გამომყვე?
-ეგრე ნუ მელაპარაკები!
-როგორც მინდა ისე დაგელაპარაკებიდ ა წამოდი დროზე!
-სად მიგყავარ? ნორმალური ხარ მაინც?
-ნინუცა ნუ მაღიზიანებ და ფეხი გამოადგი!
-არა!
-იცოდე მეტჯერ არ გავიმეორებ და აქ დაგტოვებ!
-შენი მიზანიც ეგიყო აქ რომ დაგეტოვებინე! ცოტა არიყოს გამიკვირდა კიდეც თუ დატოვებაა შეკაი ადამიანო სადღა მიგყავარ..
-არა არ ვაპირებდი! საერთიდაც სხვაგან მიმყავდი მაგრამ უკვე ისე გამაღიზიანე შენი ტლიკინით რომ ღირსიც კი ხარ აქ დაგტოვო და მგლებმა შეგჭამონ! ჯერ არ ჩამოვსულვართ და უკვე ტვინი წაიღე შენი უაზრო ქცევებით! და შენს გამო ბავშვებსაც კი ჩაეშლებათ დასვენება!! რომ გეკითხათ რაიგრძენიო ვერაფერს გიპასუხებდით! იმაზე მეტად მეტკინა გული ვიდრე წარმომედგინა.. ხომ სულ არაფერი მაგრამ მისმა სიტყვებმა სულ გამომთიშა და მეწყინა..თვალებში ცრემლებიც კი ჩამიდგა თუმცა ჩემი სიამაყე არ დამვიწყებია და ისე მივუგდე სიტყვებიდა უკან გამოვბრუნდი...
-არ წამოვალ შენთან ერთად!
-რა? გოგო შენ გგონია ვღადაობ? იცოდე აქ დაგტოვებ!
-დამტოვე და მომშორდი! შენნაირთან აღარასდროს წამოვალ ხომ გაიგე! დავუყვირე ძლივს სიმტკიცე გაპარული ხმით და გამოვბრუნდი
-მოიხა, შენ რა ..ჯანდაბა ნინუცაა შემომხედე! მომიხალოვდა და შემომაბრუნა... -შენ რა ტირი?
-გამიშვი ხელი და მომშირდი! მხოლოდ ხუმრობა მინდოდა შენთან! შენკიდე რამხელა ამბავი ატეხე! ჯერ ტყეში დაგტოვებო მერე რავიცი რაგადაგიტრიალდა და სად მიგყავარ! და თუ ასე გაწუხებდით საერთოდ არ წამოვიდოდი! მკაცრად მივაყარე და გამოვბრუნდი ისევ რომ მომიჭირა ხელზე და შემონაბრუნა
- რა სულელი ხარ ნიინ! აზრი არააქვს შენთან ლაპარაკს! მაინც ვერაფერს გაგებინებ!
-შემეშვი შენთან ერთად არსად წამოვალ! მტკიცედ ჩავილაპარაკე და მის საპირისპირო მხარეს წავედი..გავიგონე როგორ შეიკურთხა ჩუმად და რა მწარედ ჩამავლეს მკლავში ხელი..
-იცოდე მეტჯერ არ გავიმეორებ და კაცობას ვფიცავ აქ თუარ დაგტოვო! კბილებში გამოსცრა რაზეც გამაჟრჟოლა კიდეც, თუმხა რავქნა ასეატი ჯიუტი რომ ვარ!
-არა! შენთან ერთად არსად არ წამოვალ!
-კარგი! დაიყვირა და წავიდა..დიახ წავიდა და აქ დამტოვა.. დამშვიდდი ნინუც ..გზას გააგნებ! ნუ გეშინია! არ იტირო! შენი ბრალია შე ტუტუცო გოგო! წამოვიბუზღუნე და გზა განვაგრძე, თან ისე ციოდა და ამ თხელ ჟაკეტშიც კი ატარებდა ყინვა, ფეხი რომ გადამიტრიალდა და მუხლით ქვაზე დავეცი , ახლა კი ნამდვილად ამიტყდა ტირილი ჩემს უბედობაზე! -რა იდიოტივარ რამინდოდა რას ვეჯიკავებოდიი! ყველაფერი ტარაკნების ბრალია ! ვლაპარაკობდი და თან ვსრუტუნებდი -ახლა მართლა შემჭამენ მგლები და ის ხისთავიანი სვანიც დაისვენებს! ჩავილაპარაკე და იმწამსვ ვოგრძენი როგორ ჩამავლეს წელზე და ფეხბზე ხელი და ამწიეს..
-ჯიუტი ბავშვი ხარ და მეტი არაფერი! ჩაილაპარაკა და ხელში კომფორტულად მომათავსა...
-არ მჭირდება შენი დახმარება დამსვი! ჩემითაც წავალ! მაინც ჯობრიანად ჩაბილაპარაკე მაგრამ ძალაც კიაღარ მქონდა გავბრძოლებოდი თავი ისე მიმედო მხარზე..
-ხმა აღარ გავიგო შენი! მკაცრად ჩაილაპარაკა და როგორც კი დამხედა ჩაეღიმა, თორე გინდოდეს გაშვება..
-შენ ძალიან ძალიან ცუდი ბიჭი ხარ! ჩავილაპარაკე გაბრუებულმა და აღარც მომისმენია რას ლაპარაკობდა და ის ტკივილიც გადამავიწყდა მუხლის გადაყვლეფას რომ გამოეწვია...მხოლოდ ის ვიგრძენი როგორ
ჩამაწვინეს საწოლში და უფრო გადავეშვი სიზმრების მორევში, თუმცა სულ ცოტახანში ვიგრძენი ფეხის წვა და შევიშმუშნე, გაბრუებულმა დავხედე და დავინახე როგორ მიხვევდა ფეხს ნიკუშა
-ბოდიში არ მინოდა, ახლა გადაგიხვიე და მოგირჩება მალე ..თბილად მელაპარაკებოდა შემდეგ საბანი გადამაფარა და ლოყაზე ხელი ჩამომისვა, გაბრუნებას აპირებდა ხელზე რომ ჩავეჭიდე
-გთხოვ დარჩი! მეშინია მარტო..ამოვიბუტბუტე, თუმცა არც მეგონა თუ გაიგებდა, ხელი გამაშვებინა და მეგონა გავიდოდა, თუმცა უკან რომ მომიწვა და ჩამეხუტა მივხვდი რომ ჩემი თხოვნა გაითვალისწინა, თმებზე მეფერებოდა რასაც უარესად მივყა დი სიზმრებისკენ, სულ ცოტახანში კიისე გავითიშე ვერაფერი ვეღარ ვიგრძენი და დამეფიცება ასე ტკბილად ამ ყველაფრის მერე მასთან არ მიძინია...
დილით თავის ტკივილი მაღვიძებს, თანაც თვალებსაც ძლივს ვახელ, გახელვის თანავე წვას ვგრძნობს და ისევ ვხუჭავ, ორი წუთი ვცდილობ როგორმე გავახილო და შემდგომ ოთახს ვათვალიერებ, წამებში მახსენდება გუშინდელი და გვერდზე ვიხედები სადაც ჩემზე მოკრული და გადმოხვეული ნიკუშა წევს და მშვიდად ფშვინავს, ხუთი წუთი მაინც ვაკვირდები მის სახეს, აშკარად გრძნობს და იშმუშნება, მეც გავმოძრავდი ამავდროულად თუმცა ძვლების ტკივილი რომ ვიგრძენი ისევე გავშეშდი, აშკარად იგრძნო ჩემი გამოღვიძებაც და მძინარე სახით დამაკვირდა
-როგორ ხარ? ფეხი როგორ გაქვს? თან მკითხა და თან საბანი გადასწია და ფეხზე შემეხო, არც გამოპარვია როგორ დამაჟრჟიალა მის შეხებაზე და ჩაიცინა კიდეც და ისევ მე მომიბრუნდა...
-რა გჭირს? რატო არაფერს მეუბნები ან არ მიყვირი აქ რომ მძინავს?
-ოოკაი რა ..ჩავიბურტყუნე და გადმოვბრუნდი, ისევ მოვითენთე და ძილი მინდოდა თუმცა ვინ გაცდის! მხარზე შეხება ვიგრძენი შემდეგ კი გადმომაბრუნა და ზემოდან დამაშტრდა
-ნინუცა რახდება? მოიცა..ფერი არ მომწონს შენი! ხელი როფორცკი დამადო შუბლზე ეგრევე წამოფრინდა და გადაიცვა ზემოდან
-ჯანდაბა სიცხე გაქვს როგორ ვერ მივხვდი! აქ იყავი იცოდე !..ისე მეუბნება გგონება გაქცევა შემეძლოს ასეთს !
-ხუთი წუთიც არიყო გასული ოთახში რომ შემოვიდა და ბავშვებიც შემოყვნენ
-ეეე რაგჭირს ტოო სად გაცივდი? გიგა მომიახლოვდა და თავზე ბავშვივით გადამისვა ხელი..
-გუშინ გარეთ ვიყავუ სასეირნოდ და ალბათ შემცივდა..სასეირნოდს ხაზი გავუსვი და ნიკუშას გავხედე თუმცა არანაირი ემოცია!
-ნინუც აი ესენი დალიე და მალე დაგიწევს..ახლა სალომე მოვიდა ჩემთან წამალი გამომიწოდა და წყალიც
-ფუუ ხოიცი წამლებს ვერ ვიტან არ მინდა..ამოვიბუტბუტრ და საბანი პირამდე ავიფარე
-შენი ხმა არ გავიგო! დროზე დალიე..ისეთი მკაცრი ხმით მითხრა ნიკუშამ წინააღმდეგობა ვეღარ გავუწიე და გაჭირვებით დავლიე სისაზიზღრე!
-კაი ახლა ჩათბი, საჭმელს გავაკეთებ და ამოგიტან..წავედით ბავშვებო დაიძინოს ახლა! მკაცრად მითხრადა ბავშვებიც ოთახიდან გაყარა, მხოლოდ ნიკუშა დარჩა ...
-აუ უთხარი რომ არაფერი არ მინდა რა, ვერაფერს შვჭამ..მაცედრებელი ჩწყდარი ხმით ვთხოვე თუმცა მისგან ისეთო გაცეცხლებული სახე მივიღე , ბოდიშსაც კი მოვუხდიდი ეს როგორ ვაკადრე მეთქი!
-შეჭამ! არაფერი გიჟამია გუშინდელიდან და ძალებიც გჭირდება! შენი ხმა მეტჯერ არ გავიგო თორემ არ ვიცი რას გიზამ! მკაცრად მითხრა და საბანი უფრო უკეთ დამაფარა
-სვანი!..ჩავიბურტყუნე ჩემთვის ჩუმად და ჩავეფლე საწოლში
-გავიგონე!
-იმიტომ ვთქვი რომ გაგეგონა! ჯიბრიანად ვუთხარი და გადმოვბრუნდი...
-იცოდე ნუ მიწვევ! რადგანაც ცუდად ხარ ეგ არ გიშველის ჩემგან!
-ჰოაბარა გუშინდელზე უარესს გააკეთებ!
-ღმერთო გაძლება მომეცი ..უფრო თავისთვის ჩაილაპარაკა და ოთახიდან გავიდა..არ მახსოვს როდის ჩამეძინა მაგრამ სახეზე ფერებამ აშკარად გამაღბიძა..
-სალიი .. ამოვიბურტყუნე ახალგაღვიძებულმა
-სიცხემ დაგიწია ცოტა მაგრამ მაინც უნდა იწვე! აბა ახლა დაფქვი გუშინ რა მოხდა!!!!
-აუ ახლა არაა რა..საცოდავად გავხედე
-აბა როდისღა?? მერე სულ გადამავიწყებ შენ ისეთი ხარ!
-მისი ბრალი იყო! მე გახუმრება ვცადე და მაგან კიდე ტყეში დამტოვა და..
-ვსო აღარ გააგრძელო! გასაგებია შენი ბრალია
-ფუფ გეტყობა ვისი დეიდაშვილიც ხარ! ამოვილაპარაკე და ვუჯიკე..
-კაი ეგ მერე დაახლა უნდა ჭამო! მკაცრად მომიგო და სინით საჭმელი მუხლებზე დამუდო..მეც მეტი რა გზა მქონდა ბოლომდე შევჭამე ..და როფორცკი მოვრჩი ზუსტად მაშინ შემოვიდა ვაჟბატონიც..
-როგორაა? ჰკითხა სალის და დამაკვირდა
-არ მოკვდება ნუ გეშინია.. ჩაიფხუკუნა და განაგრძო..-სიცხემ დაუწია მაგრამ მისი ადგომა ჯერ არ შეიძლება!!
-აუუ კაი რაა , გარეთ არ გავალ გთხოვ!
-არა და მორჩა! კაი სალი წადი დათო გეძახდა ამ ჭინკას მე მივხედავ!
-შენი მოხედვა არ მჭირდება! მივახალე და გვერდი ვიცვალე..სალიმ თავზე მაკოცა და ოთახიდან გავიდა.. შემდეგ ნაბიჯების ხმა გავიგე და როგორ ჩაიზნიქა საწოლი ეგეც..
-ბოდიში გუშინდელისთვის, სულ სხვარამ მქონდა გეგმაში!
-ოხ კიიაბა ! ჩემი მოჯვლა გინდოდა
-რა ბავშვი ხარ ნიინ.. ჩაილაპრაკა ღიმილშეპარული ხმით..რომ გამოჯანმრთელდები მერე წქგიყვანდა ყველაფერს მიხვდები!
- შენთან ერთად წამოსვლას აღარ ვაპირებ ცნობისთვის! მკაცრად მივახალე და შევხედე რაზეც ჩაეღიმა, შემდევ სახე დაასერიოზულა და მომიახლოვდა
-ძალიან ძალიან მაბრაზებ და იცოდე მკაცრად დაისჯები! აი ჩემი დასჯის მეთოდები კი ჯერ შენთვის ადრეა!
-და რაც გუშინ გააკეთე ადრე არიყო? მივახალე გამწარებულმა და გამოწევა ვცადე, მაგრამ შენცარმომიკვდე მკლავები დააწყო ჩემს გარშემო და გარხევასაც ვერ შევძლებდი..
-დამიჯერე ეს სულ სხვა დასჯაა თანაც სასიამოვნოც კი! ხავერდოვანი ხმით მიჩურჩულა, თვალი ჩამიკრა და მომშორდა.. -ჰოდა რაც შეეხება ტარაკნებს! სანამ ვინმეს შეშინებას გადაწყვეთ ჯერ დაფიქრდი ვის უფრო ეშინია ! რადგან შესაძლოა პირიქით შემობრუნდეს ყველაფერი!
-რ..ა? რაა..ს ნიშნა..ვს ეგ ?
-იმას საყვარელო, რომ გუშინ რომ დამიგდე პატარა არსებები გაიქცნენ და ღმერთმა იცის ახლა სად დაძრწიან.. იქნებ ლოგინშიც კი ..ირონიულად ჩაიცინა და ოთახიდან გასვლას აპირებდა ფეხზე რომ წამოვხტი და ზედ შევახტი
-გთხოვ გთხოვ არ დამტოვო რა მეშინია გთხოვ.. ვეხვეწებოდი და თან ცრემლებს ვიწმენდი...-ყველა სურვილს შეგისრულებ ოღონდ გაიყვანე ეგენი რა ...
-ოო ეგ უკვე მომწოონს.. კაი ვეცდები გავიყვანო მანამდე კი არ დავინახო საწოლიდან კიდევ ადგე და თანაც ასეთ ფორმაში თორემ ვერ გადამირჩები! გამაფრთხილა და უკან დამაბრუნა და თანაც თავისი ხელით გადამაფარა საბანი..
-ჰო კაი!
-ნუ მებუზღუნები თორემ..
-ოო კაი ხო !
-ჰოდა მასე! ახლა გავალ საქმე მაქვს და მალე დავბრუნდები! იცოდე არაფერი მიქარო!
-ჰო ნუ ღელავ არ მივქარავ ! გაბერებულმა ჩავიბურტყუნე და გადავბრუნდი.. ოთახიდაბ გასვლის ხმა რომ გავიგე მივხვდი რომახლა ჩემი დრო იყო! კი დავპირდი არაფერს დავაშავებთქო მაგრამ! ას შევარჩენდი ჩემს შეშინებას? ფრთხილად წამოვდექი რადგან ფეხი ისევ მტკიოდა, თან იატაკს ვათბალიერებდი, ვაიდა არ მოვუტყუებივართქო.. ბოლოს თვალიერების მერე თმის წითელ საღებავს მოვკარი თვალი, აშკარად ძველი უყო და ალბათ მეზობელი თინიკოსი იქნებოდა, ადრე ყოველთვის ჩვენთან ინახავდა, ეშინოდა ბაბუამის არ გაეყენები ა..ციტა აფრენდა და ხოხვდებით! ჰოდა მეც სააბაზანოში შევედი და შამპუნში ჩავუსხი და ავაქაფე , ბოთლი ისევ თავის ადგილას დავაბრუნე ,ხოლო დანარჩენი ნაგავში გადავყარე და ისევ საწოლში დავბრუნდი.. ჩემი იდეით აღფრთივანებულს აღარც სიცხე და აღარც ფეხის ტკივილი მახსოვდა, ბედნიერი რომ გავიშხლართე საწოლში და დავიძინე, მხოლოდ შუაღამისას გამომეღვიძა და ისევ ის კომფორტი ვიგრძენი, და ის ხავერდოვანი სუნი მე რომ ასე მიყვარს და გაუაზრებლად გადავბრუდი და ზედ მივეკარი, ვიგრძენი როფორ გააჟრჟოლა ჩემს შეხბაზე და მანახ მომხვია მძლავრად ხელები, ხოლო შემდეგ თმებში ფერება დაიწყო და მეც მიძინებულმა საერთოდ გამოვეთიშე გარე სამყაროს...



პირველ რიგში უღრმესი მადლობა ყველას რომ კითხულობთ და ასეთი კარგი შეფასებით მახასიათებს მეც და ჩემს მოთხრობასაც <3 ძალიან მაბედნიერებს თითოეულის კომენტარი და ვერც კი წარმოიდგენთ მთელიდღე როგორი გახარებული და ბედნიერი ვარ <3 არც მეგონა ასე თუ მოეწონებოდა ჩემი ისტორია ვინმეს, ვერც წარმოვიდგენდი <3 ახლა კი თქვენი სახით იმხელა პასუხისმგებლობას ვგრძნობ რომ აი არვიცი <3 ძალიაან დიდი ბოდიში კი იმისთვის რომ ასე ვაგვიანებ დადებას <3 რომც გამლანძღოთ არ მეწყინება ღირსი ვარ! მეც კი მრცხვენია ასე რომ ელოდებით ახალ თავს და ვაგვიანებ! მაგრამ დამიჯერეთ უბრალოდ კომპიუთერთან ხშირად ვერ ვხვდები რადგან გაფუჭებული მაქვს და მეზობელთან შევდივარ რომ დავწერო <3 არ ვიმართლებ თავს მაინც დამნაშავე ვარ უბრალოდ გიხსნით <3 წესით დილით უნდა დამედო მაგრამ სამწუხაროდ წაშლილი დამხვდა!!! ვერც კი წარმოიდგენთ როგორ მომეშალა ნერვები ალბათ ვისაც გამოგიცდიათ გეცოდინებათ<3 ამიტომაც ბოდიში ახლა თუ რამე შეცდომა იქნება ნაჩქარევად დავწერე მინდოდა დამედო დღესვე <3 და კიდევ კიდევ უდიდეესიი მადლობაა ყველას ჩემოო ტკბილეებო და ჩემო შოკოლადებო <3 მაბედნიერებთ და უფრო მავსებთ პოზიტივით <3 ვეცდები აღარ დავაგვიანო! და მალე დავდო და შეცდომებიც გამოვასწორო <3 მიყვარხართ ყველა <3



№1  offline წევრი Alexandra28

აუუ რა ბოთე ხარ

 


№2 სტუმარი elle akhvlediani

Vaimeee rogooor gaamaxaareee am axaalii taviiit shen ver warmoidgeeeeen <3333 aiii saswaauliii gogo xaar arvici meti ra gitxraaa!!! Yovel Tavs velodebiii xolme rom malmalee daidoos da wavikiTxoo<3 esec sul moooutqmelaad wavikitxeee!!! da shtabechdilebiis qveesh vaar <3 ar vicii ravtqvaaa ubralood magojeebs shenii istoriaa <3 dzaaalian shemiiikvardii sheni istoriit da dzaliian dzaliaan sayvareli xar da piriiqiut pasuxismgeblianii <3 shecdomebs arc vaqcev yuradghebaas da velodebiii momdevnoo tavs mooutmenlaad!!!

 


№3  offline წევრი Mia_smith

შოკიიიი მაქვსს!!!!!!!!!!!!!! რამაგარიააა მიყვარს მიყვარს ეს გოგო heart_eyes აღარ დააგვიანო რა ასე ვიცი,რომ თუ მუზამ გაჭედა მერე ოოო...მეც ეგეთ დღეში ვარ ახლა,მაგრამ Lდდდდ ნუ მოკლეთთთ ველი შემდეგ თავს მოუთმენლად.

 


№4 სტუმარი Guest დადუ

ვაიიჰ...ეს რა იყო...ავტორ ვგიჟდები შენზე! აი მართლა ძააააააან მაგრად წერ!!!!!საოცრება ხარ თან ჩემი ! აი ეს ისტორია არია უკვე ჩემი ფავორიტი! ყველაფერს ისე კარგად გადმოსცემ და სიტუაციაც ისე ძალიან მომწონს რომ არც კივიცი რა ვთქვა *,* ავტოორ ძალიან გთხოვ არ დააგვიანო ( ნეტა ისოცე როგორ ველოდები ხოლმე ახაალი თავის დადებას (( აი საოხრება მყავხარ და პირიქით შენ მადლობა ასეთი კარგი ისტორიისთვის <3 ძალიან მაგარი გოგი ხარ შე მართლა ტკბილო <3 მოუთმენლად ველი მომდევნო თავს!! *--*

 


№5  offline წევრი elenee))))

დედააა მიყვარხარ მე შენ! ეს ისტორიაც მიყვარსს <3 აუ რაკარგი თავია! <3 ველოდები შემდეგს ვგიჟდები ამ ისტორიაზე უბრალოდ ბოდვა მჭირს <3 წარმატებები <3

 


№6  offline წევრი Lily Morgan

ვაუ, ვაუ და კიდევ ერთხელ ვაუუუუ! ^_^ <3 ძალიან, ძალიან მაგარი თავი იყო! <3 პირდაპირ საოცრება! <3 ვამაყობ შენით! ოღონდ მართლა! ^_^ <3 ნიკუშა მაიმუნობსს! :დ <3 ასე გააგრძელე საყვარელო! <3 წარმატებები! *_* <3 <3

 


№7 სტუმარი Guest ლილუ

ჩემოო ტკბილო როგორ გამახარეე ამ ახალი თაავიით თან როგორიი ტკბიი თავი იყო სულ ჩავიფერფელე მართლააც :დდ ძალიან მაგარი გოგო ხარ შენ! აი ვგიჟდები შენზე და ერთი სული მაქვს მომდევნო თავი დადოო<3 აუთან ისე კარგად და საყვარლად მიგყავს სიტუაცია არანაირი პრეტენზია არ მაქვს <3 წარმატებები და ველოდები მომდევნო თავს <3

 


№8 სტუმარი GuestAn

ვაიიი! სრული შოკი მივიღეეე, ნიკუშაზე და ნინუცაზე კი საერთოდ მაფანატეებს, მიყვარს ეს ისტორია, არა რა მიყვარს უკვე ვგიჟდები, რომ არ წავიკითხო არ ვიცი რა მეშველება, ისეთი სასიამოვნო წასაკითხია რომ ცუდად ვხდები! საოცარი ხარ შენ, საოცარი არის ეს ისტორია, საოცარიიიიი!!!!!

 


№9  offline მოდერი ტკბილიწიწაკა

Alexandra28
აუუ რა ბოთე ხარ

<3 <3 <3

elle akhvlediani
Vaimeee rogooor gaamaxaareee am axaalii taviiit shen ver warmoidgeeeeen <3333 aiii saswaauliii gogo xaar arvici meti ra gitxraaa!!! Yovel Tavs velodebiii xolme rom malmalee daidoos da wavikiTxoo<3 esec sul moooutqmelaad wavikitxeee!!! da shtabechdilebiis qveesh vaar <3 ar vicii ravtqvaaa ubralood magojeebs shenii istoriaa <3 dzaaalian shemiiikvardii sheni istoriit da dzaliian dzaliaan sayvareli xar da piriiqiut pasuxismgeblianii <3 shecdomebs arc vaqcev yuradghebaas da velodebiii momdevnoo tavs mooutmenlaad!!!

შენ კიდე მე გამახარე ამ კომენტარიით <3 ძალიან დიდი მადლობა ასეთი შეფასებისთვის <3

Mia_smith
შოკიიიი მაქვსს!!!!!!!!!!!!!! რამაგარიააა მიყვარს მიყვარს ეს გოგო heart_eyes აღარ დააგვიანო რა ასე ვიცი,რომ თუ მუზამ გაჭედა მერე ოოო...მეც ეგეთ დღეში ვარ ახლა,მაგრამ Lდდდდ ნუ მოკლეთთთ ველი შემდეგ თავს მოუთმენლად.

ჩემოო შოკოლადიი როგორ გამახარე შენი კომენტარიით <3 მადლობა ჩემო საყვარელოოდა ვეცდები არდავაგვიანოო <3 უბრალოდ მუზასაც ძლივს ვიჭერ მერე კიდე წაშლლებმა ჰო სულ გადამრიეს -_- :დდდ ვეცდები მალე დავდო <3

Guest დადუ
ვაიიჰ...ეს რა იყო...ავტორ ვგიჟდები შენზე! აი მართლა ძააააააან მაგრად წერ!!!!!საოცრება ხარ თან ჩემი ! აი ეს ისტორია არია უკვე ჩემი ფავორიტი! ყველაფერს ისე კარგად გადმოსცემ და სიტუაციაც ისე ძალიან მომწონს რომ არც კივიცი რა ვთქვა *,* ავტოორ ძალიან გთხოვ არ დააგვიანო ( ნეტა ისოცე როგორ ველოდები ხოლმე ახაალი თავის დადებას (( აი საოხრება მყავხარ და პირიქით შენ მადლობა ასეთი კარგი ისტორიისთვის <3 ძალიან მაგარი გოგი ხარ შე მართლა ტკბილო <3 მოუთმენლად ველი მომდევნო თავს!! *--*

ვაააიმეე მადლობაა ძაან დიდიი <3 როგოორ მაბედნიერეებ ასეთი სიტყვებიით ნეტა იცოდე <3 უდიდესი მადლობა შენ ჩემო კარგოო <3

elenee))))
დედააა მიყვარხარ მე შენ! ეს ისტორიაც მიყვარსს <3 აუ რაკარგი თავია! <3 ველოდები შემდეგს ვგიჟდები ამ ისტორიაზე უბრალოდ ბოდვა მჭირს <3 წარმატებები <3

ჩემო საყვარელო დიდი მადლობაა <3 მახარებს შენი კომენტარიი <3 ვეცდებიი მალე დავდო <3

FyFaen
ვაუ, ვაუ და კიდევ ერთხელ ვაუუუუ! ^_^ <3 ძალიან, ძალიან მაგარი თავი იყო! <3 პირდაპირ საოცრება! <3 ვამაყობ შენით! ოღონდ მართლა! ^_^ <3 ნიკუშა მაიმუნობსს! :დ <3 ასე გააგრძელე საყვარელო! <3 წარმატებები! *_* <3 <3

ჩემოო კარგოო დიდი მადლოობაა <3 გამახარეე <3 ვეცდები მალე დავდოო <3

Guest ლილუ
ჩემოო ტკბილო როგორ გამახარეე ამ ახალი თაავიით თან როგორიი ტკბიი თავი იყო სულ ჩავიფერფელე მართლააც :დდ ძალიან მაგარი გოგო ხარ შენ! აი ვგიჟდები შენზე და ერთი სული მაქვს მომდევნო თავი დადოო<3 აუთან ისე კარგად და საყვარლად მიგყავს სიტუაცია არანაირი პრეტენზია არ მაქვს <3 წარმატებები და ველოდები მომდევნო თავს <3

უღრმესი მადლობაა <3როგორ გამაბედნიერეე <3 აიი მართლა მიხარია თუ მოგწონს და იმედებს ა გაგიცრუებ <3

GuestAn
ვაიიი! სრული შოკი მივიღეეე, ნიკუშაზე და ნინუცაზე კი საერთოდ მაფანატეებს, მიყვარს ეს ისტორია, არა რა მიყვარს უკვე ვგიჟდები, რომ არ წავიკითხო არ ვიცი რა მეშველება, ისეთი სასიამოვნო წასაკითხია რომ ცუდად ვხდები! საოცარი ხარ შენ, საოცარი არის ეს ისტორია, საოცარიიიიი!!!!!

ვუაიმეე მადლობაა შენ ასეთი სიტყვებისთბუს ტკბილო <3 ძალიაან გამახარეე <3

 


№10 სტუმარი Guest გეგი

აუუ შენ რამაგარიი გოგი ხაარ ნეტა იცოდე <3 მოუთმენლად ველოდები მომდევნოი თავს ერთისულიმაქვს მალე წავიკითხო <3

 


№11  offline წევრი Kalina

აი ეს მინდოდა, ჩემო ნიჭიერო:)
სხვა არაფერი!!:))
ყოჩაღ<3
--------------------
საით მივყავართ ოცნებებს?

 


№12  offline მოდერი ტკბილიწიწაკა

Guest გეგი
აუუ შენ რამაგარიი გოგი ხაარ ნეტა იცოდე <3 მოუთმენლად ველოდები მომდევნოი თავს ერთისულიმაქვს მალე წავიკითხო <3

მადლობააა ძალიან დიდი დავამატე უკვე და იმედია მალე დადებენ <3

მარიკუნაა♥️
აი ეს მინდოდა, ჩემო ნიჭიერო:)
სხვა არაფერი!!:))
ყოჩაღ<3

დიდი მადლობა ჩემო კარგო <3 გამახარე შენი კომნტარით <3

ბავშვებო დავამატე ახალი თავი და იმედია მალე დაამატებენ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent