შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნუთუ ტერორისტს შეუყვარდა (1)


24-09-2017, 12:26
ავტორი მმარიტა
ნანახია 2 955

ჩნდსაწოლიდან, მარცხენა ფეხი ძალით გადმოაქვს, უჭირს , ძალიან უჭირს დილით ადრე ადგომა. მძინარემ, აბაზანის სარკეში დაიწყო ყურება და საკუთარ თავს, მობეზრებით შეჰყურებდა. წყლის გადავლებას შეუდგა. დილის პროცედურები, სწრაფადვე მოითავა და ახლა მაკიჟის გაკეთებას შეუდგა.
ანასტასია ანდრიაძე, ცნობილი პოლიციელის , საამაყო და სადიდებელი ბატონი ლევან ანდრიაძის ერთადერთი და განუმეორებელი ქალიშვილი. შერწყმული ტან-ფეხით, გასაოცარი გარეგნობის ქალბატონი გახლდათ იგი. შავი თვალები ერთიანად აციმციმდებოდნენ ხოლმე. ბიჭი თუ გოგო, ქალი თუ კაცი, ბავშვი თუ მოხუცი, ყველა ციდან ჩამოფრენილ ანგელოზს უწოდებდა, გოგონას სახელად ანასტასიას.
გრძელი შავი თმა, შავი თვალები, წითელი დიდი ტუჩები, გრძელი წამწამები, სიმაღლეც არ აკლდა, თავისი ლამაზი ფიგურები გამოკვეთოდა....... განა დედ-მამა ჰყავს მსგავსი ახწერილობის? არაა...... თვით ღმერთმა დააჯილდოვა იგი ასეთი დაუვიწყარი, გულში ჩასავარდნი სილამაზით.
შინაგანი სილამაზე... სულიერი სილამაზე... ეს ადამიანის ცხოვრებაში ყველაზე ძვირად ღირებული და ძნელად მოსაპოვებელი სიმდიდრეა. სწორედაც, რომ ეს საჩუქარი ებოძა მას ღმერთისგან. სრულყოფილი იყო, როგორც გარეგნულად ასევე შინაგანათც.
მიუხედავად იმისა, რომ იგი უკვე მე-2 კურსელია, თავისი ბავშვურობა მაინც შემორჩა აქა-იქ.
-ჩემი ტკბილი დედიკო რას მიმზადებს, საუზმედ?
-სახელად, ბეკონი, კვერცხი, კიტრი-პომიდორის სალათი და სალათის ფურცლები.
-დედიკო, ჩემი ტკბილი დედიკო. აუ დე, დე ,დე დღეს უნის შემდეგ გოგონები საყიდლებზე წასვლას ვლამობთ და.... 300 ლარი მინდა.
-ტასო, მამაშენს უთხარი.
-მამა სახლშია?
-კი
გოგონა სიხარულით ახსავსე გაიქცა, მამის კაბინეტისკენ, დააუკაკუნებლად შევიდა და მამას მოეხვია.
-აბა, ჩემი პატარა ქალბატონი როგორ გრძნობს თავს?
-მაამიკო მე პატარა აღარ ვარ. შენ როგორ ხარ , მეგონა, რომ მხოლოდ ერთი კვირით წახვიდოდი, იმ საქმეზე და შენ კიდე 1 თვე დაგვტოვე.
-პატარავ, ყველაფერი ისე არ წავიდა როგორც ვგეგმავდით და ყველაფერი ისე არ აღმოჩნდა, როგორც ჩვენ გვეგონა.
-ეგ რას ნიშნავს?
-მემგონი ქალბატონო უნივერსიტეტში გაგვიანდებათ.
-მამა, თემა ნუ გადაგაქვს, არსად მაგვიანდება.
-ტასო, მოდი აღარ გვინდა ამაზე საუბარი, რა ხდება უნივერსიტეთში?
-მამა, საფრთხე გემუქრება?
-არა, ტასო საიდან მოიტანე, მიდი გაცუნცულდი დაგაგვიანდება.
გაბრაზებული გამოვიდა, მამის კაბიეტიდან დედას მიაძახა, რომ არ ისაუზმებდა.
მანქანაში მოთავსდა და უნივერსიტეტისკენ მიმავალ გზას გაუყვა. ისე გაბრაზდა მამის ასეთ საქციელზე, რომ თანხის გამორთმევაც კი დაავიწყდა. მამამისისგან ასეთი საქციელი, გაუკვირდა , მას ყოველთვის უყვებოდა რა დავალებაზე მიდიოდა , ამა თუ იმ ქვეყანაში. რომელმა დავალებამ რა შედეგი მოუტანა, იყო თუ არა ზარალი და ა.შ დღევანდელი დღე ეუცნაურა. გასაკვირია, როდესაც ყოვლის მთქმელი მამა, გეუბნება, რომ 1 კვირით მიდის მოსკოვში დავალებაზე, გადის დრო და ის არ ჩამოდის, ვერ უკავშირდები და 1 თვის შემდეგ მოულოდნელად გეცხადება , ისე, რომ არც კი გეუბნება რაშია საქმე.
ჩაფიქრებულმა ვერც კი გაიგო , როგორ გავიდა წითელზე, ახლა უკვე გვიანი იყო გაჩერება და სვლა განაგრძო. უნივერსიტეტის პარკინგზე დააყენა მანქანა. რამოდენიმე სტუდენტს მიესალმა და ლექციაზე დაგვიანებითაც მივიდა.
ლექციასაც ყრუდ უსმენდა, აღარ გაუმახვილებია მამის უცნაურ ქცევაზე ყურადღება და ლექციის ახლა უკვე, ყურადღებით სმენა დაიწყო, მაგრამ უკვე დასასრულს უახლოვდებოდა ლექტორი და მოსმენაც თავისთავად გვიანი იყო.
ლექცია 3 წუთს გაგრძელდა, დასრულების შემდეგ, კი მეგობრებს შეუერთდა.
-დღეს რას ვშვებით, გავიდეთ მაღაზიებში?- აზრი გამოთქვა ერთ-ერთმა.
-ხო აბა დღევანდელ ჩემს სიაში პირველ ადგილას შოპინგი დგას.-დაუზუსტა მეორემ
-გოგონებო, მე არ შემიძლია წამოსვლა ,თავს ცუდად ვგრძნობ.- თავს მართლაც ცუდად გრძნობდა, სურვილი არ ჰქონდა წასულიყო, ქვეყნის ყველაზე მატრაკვეცა დაქალებთან ერთად, საყიდლებზე. რატომ? რატომ მოიქცა იგი ასე? რატომ გრძნობდა ცუდად თავს, რატომ ქონდა მას ცუდი წინათგრძნობა , არა მარტო მამის ქცევვის გამო იყო იგი ასე, არამედ შინაგანად ბოჭავდა რაღაც.
უნუვერსიტეტიდან სახლში დაბრუნდა, მამა შინ არ დახვდა, იძულებული გახდა დედისთის ეამბო მამის უცნაური ქცევა.
-დე...
-ხო დედი
-ლევანი სადაა?
-განყოფილებაში წავიდა, სასწრაფო საქმე გამოუა.
-როგორც ყოველთვის. ეგ კაცი ჩვენზე აღარ ფიქრობს, ასე აღარ სეიძლება!- ნერვიულად მოისვა თავზე ხელი და ისევ განაგძო.- დედა, იცი რატომ შეაფერხეს ლევანი მოსკოვშ?
- არაფერი ვიცი ტასუნა.- შეიძლება დამაჯერებელი გამოსულიყო, ოდნავი სიმტკიცე და სიმყარე, რომ ყოფილიყო მაკას სიტყვებში. გოგონამ დედას გამომცდელად შეხედა და სწორედ აქ დარწმუნდა რომ მართლაც რაღაცაში იყო საქმე.
- დედა! ახსნა-განმარტებას ვითხოვ.
- ტასო ეს არ არის ადვილი, მოითმინე როდესაც ყველაფერი მოგვარდება მაშინ გაიგებ .



№1 სტუმარი sss

აუუ ცოტა დიდი თავები დადე რა <33

 


№2 სტუმარი tamuna

Momewona imedia xval dadeb gelodebii

 


№3 სტუმარი Guest ბუბუ

შემდეგი თავი რა

 


№4  offline წევრი მმარიტა

sss
აუუ ცოტა დიდი თავები დადე რა <33

Aucileblad gavzrdi tavebs <3

tamuna
Momewona imedia xval dadeb gelodebii

Rogorme movaxerxeb <333

Guest ბუბუ
შემდეგი თავი რა

აუცილებლად <33

 


№5  offline წევრი Mtirala

ძალიან კარგად დაიწყე, მაგრამ თავები გაზარდე, რადგან ამ თავიდან სათაურს ჯერ-ჯერობით ვერაფერი დავუკავშირე... ველოდები ახალ თავს... წარმატებები!
--------------------
გოგონა ლაბირინთიდან

 


№6  offline წევრი მმარიტა

Mtirala
ძალიან კარგად დაიწყე, მაგრამ თავები გაზარდე, რადგან ამ თავიდან სათაურს ჯერ-ჯერობით ვერაფერი დავუკავშირე... ველოდები ახალ თავს... წარმატებები!

შემდეგი თავი უფრო საინტერესო იქნება <33

ელპინი
ხო,რავი,ცუდი არაა,არც ძალიან კარგი.
გრამატიკულად გასწორება სჭირდება ცოტა,სიტყვების მართლწერაზეც გაამახვილე ყურადღება.
თავების ზომას ცოტა მოუმატე.
მაგრამ რაღაც მაინც არ მომწონს,სიმართლე გითხრა,არ ვიცი რა.
გააგრძელე,ვნახოთ.
ცუდი არ იყო,მართლა.კარგად დაიწყე.
წარმატებები❤

მადლობააა აუცილებლად გავითვალისწინებ<3

 


№7  offline წევრი nathali lifhonava

მოომეწონა<3 ძაანმაგარიაა^_^ ეხლააადავიიწყეეკითხვა;დდ^_^აუუცილებლადდმიივალლსხვათავებთანაც;დდ:)ისეეკიმცოტადიდითავებიი რო დაწერო კარგიი იქნება bowtie bowtie bowtie bowtie bowtie heart_eyes heart_eyes heart_eyes heart_eyes smiling_imp smiling_imp
--------------------
"როცა ვინმე შეურაცხყოფას მოგაყენებს, ნუ ეტყვი მას: „დაე ღმერთმა გადაგიხადოს“, იმიტომ რომ ეს თავაზიანი წყევლაა".

 


№8  offline წევრი მმარიტა

nathali lifhonava
მოომეწონა<3 ძაანმაგარიაა^_^ ეხლააადავიიწყეეკითხვა;დდ^_^აუუცილებლადდმიივალლსხვათავებთანაც;დდ:)ისეეკიმცოტადიდითავებიი რო დაწერო კარგიი იქნება bowtie bowtie bowtie bowtie bowtie heart_eyes heart_eyes heart_eyes heart_eyes smiling_imp smiling_imp

❤madloba rom kitxulob racsheexeba tavebis gazrdas vecdebi❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent