შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მეტი ვიდრე სიყვარული ( ნაწილი მე-2-ე )


4-10-2017, 20:56
ავტორი სალვატორე
ნანახია 2 443

წერილები და ჩანაწერები ოსკარი
ეს ისტორია გახლავთ ისტორიის სახელწოდებით ( მეტი ვიდრე სიყვარული ) - ის გაგრძელება ოღონდ არა აწმყოთი ან მომავლით, არამედ წარსულით, წარსულის წერილებითა და ჩანაწერებით. მკითხველი რომელიც დაინტერესდება ამ ისტორიით თუ ამ ისტორიის პირველ ნაწილს არ გაცნობია ვურჩევ რომ ჯერ მას გაეცნოს ხოლო შემდგომ მეორე ნაწილს ანუ ამ ისტორიის ფურცლებს. ამ ისტორიის პირველი ნაწილის დასარულს არც მთავარ პერსონას და არც მე არ გვიხსენებია ის რაც მან მთხოვა მაშინ, მან მთხოვა რომ მისი სამგზავრო ჩანთიდან ამომეღო შედარებით მომცრო ზომის ჩანთა ( ძირითადათ საბუთებისთვის და საქმიანი ქაღალდებისთვის ხმარობენ ესეთ ჩანთებს ) და მქონოდა მე ისე რომ არ გამეხსნა, არ გამეხსნა იქამდე სანამ თვითონ სიტუაციის საჭიროება არ მოითხოვდა ამას. თავიდან დავიბენი და ვფიქრობდი თუ როდის უნდა შემძლებოდა ჩანთის გახსნა და იმის ნახვა თუ რა იყო შიგნით, სურვილი მკლავდა რომ გამეგო რა არის ჩანთაში, მაგრამ მთავარი პერსონის მდგომარეობას რომ ვუყურებდი თანდათან ვხვდებოდი რომ იმ შემთხვევაში მომიწევდა ჩანთის გახსნა და იმის გამოყენება რაც შიგნით არის თუ ამას მთავარი პერსონა ვეღარასდროს შეძლებდა მისი მდგომარეობიდან გამომდინარე.
ამ ისტორიის პირველი ნაწილის დასასრულიდან ერთი კვირის გასვლის შემდეგ მე მომიწია ამ ჩანთის გახსნა, ჩანთა გავხსენი და დავინახე ფურცლები რომლებიც სწორად და ერთნაირად იყო ჩაწყობილი და შეიძლება ითქვას იდეალურადაც კი შენახული, ყველა ერთიანად ამოვიღე და დაახლოებით საათი ან საათნახევარი დამჭირდა იმისთვის რომ წამეკითხა ის ყველაფერი რაც ამ ფურცლებზე ეწერა, ეს გახლდათ მთავარი პერსონის წერილები და ჩანაწერები მიძღვნილი მისი სიყვარულისადმი. მთავარ პერსონას სურდა რომ მე გამომექვეყნებინა ეს ყველაფერი იმ შემთხვევაში თუ იგი ვეღარ შეძლებდა ამას. მას ერთი ჩვევა ჰქონდა რასაც მობილური ტელეფონის დახმარებით ტექსტური შეტყობინებით გაუგზავნიდა მის სიყვარულს შემდეგ გაგზავნილი შეტყობინება ფურცელზე გადაჰქონდა კალმით და ინახავდა რადგან მისი სულისსა და გულის შემადგენელ ნაწილად თვლიდა და ზუსტად ეს არის მიზეზი თუ რატო მაქვს ეხლა მე მისი წერილები და ჩანაწერები. ( ეს წერილები და ჩანაწერები მათი რამოდენიმე წლიანი ურთიერთობის მხოლოდ ერთი ეტაპის ნაწილია, ზუსტად არ ვიცი რამდენი წელი ქონდათ ურთიერთობა, არც ის არის ჩემთვის ცნობილი არსებობს თუ არა კიდევ სხვა წერილები ან ჩანაწერები) სანამ გავაგრძელებ გაგაცნობთ მის ჩანაწერს წერილებთან დაკავშირებით.
უცნობი
ჩვენს ურთიერთობაშიც იყო არასასიამოვნო პერიოდი რისი გახსენებაც ნამდვილად არ მგვრის სიამოვნებას, ყოველშემთხვევაში ძალიან სერიოზული არაფერი, იყო თითქოსდა გაუგებრობაც რაც ალბათ უფრო უერთმანეთობისგან და ძლიერი მონატრებისგან იყო გამოწვეული, იყო ასევე ერთი ორი განშორებაც მაგრამ შემდეგ ისევ ერთად ყოფნა და ერთმანეთის სიყვარულით ტკბობა. ეს ჩანაწერი მხოლოდ ერთი მიზეზით გავაკეთე, მიზეზი არის წერილები რომლებსაც ასეთი დიდი მნიშვნელობა აქვს ჩემთვის. ჩვენი ურთიერთობის დასაწყისში მართლაცდა არსებობდა წერილები რომლებიც ჩემი ხელით მქონდა დაწერილი და მისთვის გადაცემული და ეს ძალიან რომანტიულად მიმაჩნდა და მიმაჩნია კიდეც. ყველაზე ძვირფასი წერილები იყო ისინი ჩემთვის რადგან ჩვენი ლამაზი სიყვარულის საწყის ეტაპს ეხებოდა ახალშობილივით ფაქიზი ხელშესახები და ნაზი თბილი ასოებით იყო სავსე. ერთ ერთ შეხვედრაზე მე მას ვუთხარი რომ გადმოეცა ჩემთვის ის წერილები, მე გადავწერდი რომ ჩემთვის მქონოდა და ორიგინალებს რა თქმა უნდა დავუბრუნებდი რადგან მას ეძვნებოდა და მას უნდა ქონოდა ისინი. ამის შემდეგ კიდევ რამოდენიმეჯერ მომიწია მისთვის წერილების გადმოცემის შეხსენება მაგრამ ყოველთვის რაღაც მიზეზს მისახელებდა თუ რატომ ვერ მომიტანა და ერთხელაც ერთ ერთი შეხვედრის დროს როცა კიდევ ერთხელ შევახსენე წერილები მან როგორც იქნა სიმართლე გამიმხილა. ვწერ მის სიტყვებს რაც მეხსიერებამ შემომინახა.
ოცნების გოგო
წერილების მოტანა არ მავიწყდებოდა, დროს ვწელავდი და სპეციალურად გეუბნებოდი რომ რათ გინდა ის წერილები შენ ხომ იცი რასაც მწერდი მეთქი, ვიცი რომ შენთვის ძალიან ძვირფასია ჩემთვის მოძღვნილი შენი წერილები და არ მინდოდა შენთვის ტკივილის მოყენება, მაგრამ ისიც ვიცი რომ არ შემეშვები და იძულებული ვარ სიმართლე გითხრა. მე ის წერილები აღარ მაქვს, ჩვენი განშორების პერიოდში ერთ საღამოს ყველა წერილი გადავიკითხე და ცუდად გავხდი, ერთიანად მომაწვა დარდი, სევდა, ცრემლი, წარსულის კადრები თვალებში, ხო და მეც ამ გამწარებულ გულზე ყველა წერილი დავხიე და ამ საქციელით ისინი გავანადგურე, ვიცი რომ ამ ჩემი სიმართლით გული გატკინე მაგრამ რა ვქნა.
უცნობი
თითქმის ერთი წუთის განმავლობაში ჩუმად ვიყავი, ხან მას შევხედავდი ხან კიდევ უსასრულობისკენ გავიხედავდი, ვერ ვიჯერებდი იმას რაც ჩემმა ყურებმა მოისმინა, ბოლოს როგორც იქნა გონს მოვეგე და ვუთხარი:
რა ქნაა? კი მაგრამ ეგ როგორ გააკეთე, რა ხელმა დაგახევინა ის წერილები, როგორ გაანადგურე ის სასიყვარულო და თბილი სიტყვები რომლებიც კალმის დახმარებით ჩემი ხელით დავწერე და შენ მოგიძღვენი, მეც მაქვს შენგან მოძღვნილი წერილი რომელიც ხშირად გადამიკითხავს და არანაკლებად მიგვრძნია გულის ტკივილი მაგრამ აზრადაც არ გამივლია ეგეთი რამ ჩამედინა მის მიმართ, როგორ უნდა დავხიო შენი სიტყვები რომლებიც მე მომიძღვენი, მიჭირს იმის დაჯერება რომ ასე მოიქეცი. მართალია ურთიერთობა რაღაც პერიოდი შეწყვეტილი გვქონდა მაგრამ ეგეთ საქციელს ჯობდა დამკავშირვებოდი, შევხვდებოდით და მე დამიბრუნებდი წერილებს და ამაცილებდი ამ დიდ ტკივილს რომელიც ეხლა მომანიჭე. ხალხმრავალ ადგილას ვიყავით და ვუთხარი რომ თავს რომ არ ვიკავებდე ეხლავე გადმოვუშვებდი ცრემლს დანაკარგით გამოწვეული ტკივილისგან. მიჭირდა დაჯერება რომ მე იმ წერილებს ვეღარ ვნახავდი და ვეღარ წავიკითხავდი და ვეღარ დავტკბებოდი მათი შინაარსით, არადა რამდენჯერ მიოცნებია რომ თავიდან გადამეკითხა ყველა ერთად. მე მას ვუთხარი რომ მისი საქციელით მოყენებული ტკივილი ცხოვრების ბოლომდე გამყვება და ეგეთ საქციელს ჯობდა დაებრუნებინა წერილები და ამით ჩემთვის ბედნიერება მოენიჭებინა, ეთქვა ჩემთვის რომ მე მომცეს და მე მქონდეს ჯობია ვიდრე რამე დაუშაოს მათ. ამ წერილებთან დაკავშირებით მისი ჩადენილი საქციელი კიდევ რამოდენიმეჯერ შევახსენე მას ჩვენი ურთიერთობის პერიოდში. ვფიქრობ რომ საყვარელი ადამიანის მიმართ მიძღვნილ, ფურცელზე კალმით დაწერილ წერილს ვერ შეედრება მობილური ტელეფონის ტექსტური შეტყობინება, რა შეედრება იმ სიამოვნებას როცა უშუალოდ წერის დროს შენი ხელით გამოგყავს თითოეული ასო რომელიც შემდგომ შეადგენს იმ სიტყვებსა და წინადადებებს რომელსაც მიუძვნი საყვარელ ადამიანს ხოლო შემდგომ იგი წაიკითხავს და შენს ნაწერს აკოცებს. როგორი ემოციური და მგრძნობიარე მომენტია როცა წერის დროს ფურცელზე სიყვარულისგან გამოწვეული ცრემლი ეწვეთება და წერილის შინაარსთან ერთად მასაც ვუგზავნი საყვარელ ადამიანს.
ოსკარი
ამ ჩანაწერში მთავარმა პერსონამ ახსენა წერილი რომელიც მას ჰქონდა მისი ოცნების გოგოსგან და ეს წერილი მე ვნახე ამ ჩანთაში, ხოლო ეხლა მკითხველისთვისაც გავხდი ცნობილს ამ წერილის შინაარს. წერილის უკანა მხარეს მთავარ პერსონას თავისი ხელით მიეწერა ( ახალი დაწყებული გვავქვს ფარულად შეხვედრები, მეოთხე შეხვედრა, დილა იყო, შეხვედრის შემდგომ იმ დღესვე მოახერხა და გადმომცა წერილი )
ოცნების გოგო
წერილი
ჩემი პატარა... სულ რაღაც საათის წინ შენი ლამაზი სახე მეჭირა ხელში და ძალიან ბედნიერი ვიყავი... ეხლა კი შორიდან უნდა გიყურო და ყოველმა შენმა გამოხედვამ გული უნდა ჩამწყვიტოს... რატომ არ შეიძლება არავინ არ მომაქციოს ყურადღება, უცებ არსაიდან მოგეპარო და ძალიან, ძალიან მაგრად ჩაგეხუტო, ისე მაგრად რომ მთელი სხეულით შეგიგრძნო... შენი ტუჩების შეხება რომ მახსენდება ჩემს მუცელზე გონება მეფანტება, სისხლი ისე აქტიურად იწყებს მოძრაობას მთელ სხეულში რომ მგონია ეხლა გული გამიჩერდებათქო. იცი როგორ მინდა თავისუფლად შემეძლოს შენთან ერთად ყოფნა... იმდენ სასიამოვნო, ვნებიან და ემოციურ წუთებს კიარადა საათებს გაჩუქებდი, მთელი ცხოვრების განმავლობაში ვერ შეძლებდი დავიწყებას... სამსახურში როცა ვარ ( კვირის გარდა ) გგრძნობ სულ რომ არ გნახო. არ მინდა შენგან შორს ყოფნა, შენგან წასვლის დრო რომ მოდის ფეხს ვითრევ, რაც უფრო გშორდები ძალა მეცლება და არაფრის თავი არ მაქვს, საკუთარ სახლში უცხოდ ვგრძნობ თავს. როგორ მინდა ყოველ დილას კოცნით და ყავით გაღვიძებდე, ბევრი, ბევრი გეფერო (რაღა ბევრი, რა გამაძღობდა შენით)
დღეს საბოლოოდ მივხვდი რომ არ შემიძლია უშენოდ, თუნდაც ესე მალულად და აკრძალვით მირჩევნია ყოფნა. მე ჩემს თავზე უკვე აღარ ვიღებ იმის უფლებას რომ შენ ხელი გკრა და აღარ მოგიშვა ჩემამდე... შენ როცა ჩათვლი საჭიროდ და მიხვდები რომ აღარ ვარ შენთვის მნიშვნელოვანი, შენი გადაწყვეტილება ჩემთვის ყოველთვის მისაღები იქნება. დაზუსტებით ვივი, რომ სულ მეყვარები და ჩემს სულს მოსვენება არ ექნება არასდროს, სულ აკლდები შენი ყველაფრით რაც მე მაგიჟებს შენში. მიყვარხარ

ოსკარი
დავუბრუნდეთ წერილებსა და ჩანაწერებს, ერთი თვე გავიდა მას მერე რაც მე ისინი წავიკითხე, შემდეგ თანმიმდევრობით ავკინძე, ზოგი რამ ოდნავ გაკრული ხელით ეწერა და შევასწორე რომ სწორად გამომექვეყნებინა. ამ ისტორიის პირველ ნაწილში მთავარი პერსონა არ ასახელებდა არც წელიწადს, არც თვე,ს არც რიცხვს, არც დროს, არც სახელებს და მისი თხოვნით არც მე დამისახელებია ისინი, ხოლო რაც შეეხება ურთიერთობის ამ ეტაპს რომელიც მოცემულია ამ წერილებსა და ჩანაწერებში მას არ აქვს ნახსენები წელიწადი და სახელები, ხოლო თვე, რიცხვი და დრო ზედმიწევნით ზუსტად აქვს მითითებული რაც ცოტა არ იყოს და ჩემთვის გასაკვირი იყო. ყველა წერილსა და ჩანაწერს ვაქვეყნებ ისე როგორც მთავარ პერსონას ქონდა შენახული ისინი ჩანთაში, ხო და კიდევ ერთი რამ, რადგან მე მომიწია ამ ყველაფრის გამოქვეყნება სათაურის შერჩევაც ჩემ თავზე ავიღე და რადგან მე უკვე გავეცანი მათ შინაარს და მხოლოდ ასეთ სათაურს თუ მოვუფიქრებდი მათ.

სიყვარული და ვნება
უცნობი ჩანაწერი
3 მაისი, ფარული შეხვედრა, შეხვედრის ხანგრძლივობა ანუ ერთად ყოფნის დრო დაახლოებით შუადღის ორი საათიდან ოთხის ნახევრამდე. შეხვედრის დროს თან მქონდა ჩემი გაკეთებული შოკოლადის მუსი პლასტმასის ჭიქაში, თავზე თეთრი კრემით, მარწყვით და ზევიდან მოსხმული თხევადი შოკოლადით. (მიყვარს ტკბილეული და მეხერხება გაკეთება, გიჟდება მარწყვზე) რა თქმა უნდა კოვზები თან არ მქონია რადგან სრულიად ზედმეტი იქნებოდა რომანტიკისთვის. ჩვენი თითებით ვაჭმევდით ერთმანეთს დესერტს, ხოლო უმეტეს შემთხვევაში კი ერთმანეთის სახიდან ვჭამდით, ერთი, ორი ან სამი თითით ამოვიღებდით ჭიქიდან დესერტს და მთელ სახეზე ვუსმევდით ერთმანეთს და როცა მოვრჩებოდით ერთმანეთის გალამაზებას შემდგომ უკვე შევექცეოდით დესერტს ერთმანეთის შუბლიდან, ცხვირიდან, ნიკაპიდან, ყელიდან, ლოყებიდან, ყურებიდან, თვალებიდან, ტუჩებიდან, კბილებიდან, ენიდან და ერთმანეთის პირის ღრუდანაც კი ვიღებდით ნახევრად გამდნარ დესერტს და ვტკბებოდით ერთმანეთის სიყვარულით, სიახლოვით და რა თქმა უნდა სიტკბოებით. ორივე დავისვარეთ სიყვარულით, მე პერანგზე და ჯინსის შარვალზე მქონდა შოკოლადი, ხოლო მას მაისურსა და ქვედაბოლოზე, მაგრამ ვის რაში აინტერესებდა დასვრა და სისუფთავე. კიდევ ერთი დაუვიწყარი გრძნობის წუთები ვაჩუქეთ ერთმანეთს, იმ გრძნობის რომელიც მეტია ვიდრე სიყვარული.

3 მაისის საღამო, წერილი ოცნების გოგოსგან
რამე გამჭვირვალე ჩავიცვა თუ სულ არაფერი ? როგორ გირჩევნია ?
3 მაისის საღამო, წერილები მთავარი პერსონისგან (უცნობისგან)
ოსკარი (წერილების დაწერის ზუსტი დრო უცნობია)

-----გამჭვირვალეს მივანიჭებ უპირატესობას, რადგან მინდა შენს სხეულს თან ვხედავდე და თან ძალიან ოდნავ მიჭირდეს დანახვა რომ შემდგომ ნაზად ხელის თითების შეცურებით აი როგორც ობობის ფეხები გაიკვალავს გზას თითები თან ამ დროს აენთები რადგან არ ვაპირებ სიჩქარეს, ნელა გაგხდი რათა თითოეულმა წამმა უდიდესი სიამოვნება მოგვანიჭოს, ისე გავხურდებით რომ ჰაერი აღარ იქნება ოთახში, არადა ეს ხომ მხოლოდ დასაწყისია, სიმხურვალე, ერთმანეთის გაძლიერებული სუნთქვის შეგრძნება, ოფლის ბუშტუკები ზურგსა და სახეზე, ცეცხლის ალი და ვნების ფეიერვერკი ჯერ წინაა ესენი. მდუღარე ტუჩები და მისი ტორნადოსავით მოძრავი ენა, მერე იქნება უჰაერობა თუ იქნება.
-----ჩვენი გულები, სულები და ტანის თითოეული მილიმეტრი გაიცნობს ერთმანეთს. ჩვენ ერთმანეთს შევადნებით როგორც ორი ცალი პლასტმასის ნაჭერი რომ გააცხელო დადნობამდე და შემდეგ ერთმანეთს მიადო, როგორ იწყებენ ერთმანეთზე მიდნობას თითქოს ეხვევიან ერთმანეთსო. დაიორთქლება სარკე ხოლო ქაღალდი კედლიდან აიწევს.
იმდენად გახურებული მექნება ტუჩები რომ შეიძლება წვის შეგრძნებაც გქონდეს მაგრამ ამ დროს ენას დავიხმარ რომ ოდნავ მაინც დავუსველო ტუჩებს საამბორე ადგილები.
-----გაკოცებდი ნაზად ტუჩების სითბოსა და შენი გემოს შესაგრძნობად, მართალია პირადად არა მაგრამ ფილმში ხომ მაინც მაქვს ნანახი მჭედელი რომ ჭედავს და აწრთობს ხმალს, გავარვარებულს რომ ჩადებს ცივ წყალში და რომ ამოვა ორთქლი, ამოყრის ბუშტებს და გამოსცემს ხმას, აი ესეთ მომენტს შევადარებ ერთმანეთის სხეულების გაცნობას.
უცნობი
ჩანაწერი ( ჯვრისწერა )
6 მაისი, გიორგობა, ფარული შეხვედრა, თუ მეხსიერება არ მღალატობს ღამის ორის ნახევრიდან ორამდე ან სამის ნახევრამდე ვიყავით ერთად. ვთხოვე რომ ჩემგან დაახლოებით სამი მეტრის მოშორებით დამდგარიყო სახით ჩემსკენ და ვუთხარი: მენდე და რასაც გეტყვი გააკეთე, შენც მიხვდები ცოტახანში თუ რა ხდება მეთქი. ტელეფონი ხელში მეჭირა, მუსიკა გამზადებული მქონდა და დავაჭირე ჩართვას, გაისმა ყველასთვის ცნობილი მენდელსონის მარში, გაეღიმა და სიცილი აუტყდა ( ულამაზესი ღიმილი აქვს, სიცილის დედოფალია ჩემთვის ) რამოდენიმე წამში ვანიშნე რომ ჩემსკენ წამოსულიყო ნელი ნაბიჯით, კიდევ იცინოდა და რომ მომიახლოვდა მაშინაც ეღიმებოდა ხოლო შემდეგ ოდნავ შეძლო თავის შეკავება. ერთმანეთის გვერდი გვერდ ვიდექით ისე როგორც ჩვეულებრივი ჯვრისწერის დროს სახით პირდაპირ, მუსიკა გამოვრთე, პერანგის ჯიბიდან ფურცელი ამოვიღე, გავშალე და დავიწყე კითხვა.
რადგანაც არაფერი არ იყო მიმანიშნებელი იმისა რასაც შეეძლო წინააღმდეგობა გაეწია ამ კავშირისთვის, ( ვუთხარი რომ ეხლა მას გაეგრძელებინა კითხვა და მან გააგრძელა )
მე გეკითხები შენ (....უცნობი ) თანახმა ხარ შეირთო ცოლად (....ოცნების გოგო ?) გიყვარდეს ის, აფასებდე და უვლიდე, მის გვერდით იყო ჭირსა და ლხინში, სანამ სიკვდილი არ დაგაშორებთ, თუ ეს ასეა მაშინ წარმოთქვი სიტყვები: დიახ თანახმა ვარ.
დიახ თანახმა ვარ, ( წარმოვთქვი მე .... უცნობი ) ეხლა მე გავაგრძელე კითხვა.
(....ოცნების გოგო ) თანახმა ხარ გახდეს შენი ქმარი (....უცნობი? )
დიახ თანახმა ვარ, ( წარმოთქვა ....ოცნების გოგომ )
ჯიბიდან ამოვიღე ძალიან უბრალო ბეჭდები რომლებიც ამ დადგმისთვის შევიძინე, სიმბოლური სახე რომ მიეღო ამ ჩვენ ჯვრისწერას. კითხვა გავაგრძელე მე და მივმართე:
(....ოცნების გოგო ) მიიღე ეს საქორწინო ბეჭედი როგორც სიმბოლო და დაპირება ჩემი სიყვარულის შენდამი. გამომიწოდა მან მისი ნაზი ხელი და სათუთი და გამოთლილი ხელის თითები და მას გავუკეთე მე თითზე ბეჭედი, შემდეგ ჩემთვის განკუთვნილი ბეჭედი მივეცი და კითხვა გააგრძელა მან და მომმართა:
(....უცნობი ) ამ ბეჭდით გპირდები შევინახო სიყვარული შენს მიმართ. გავუწოდე ჩემი ხელი და ხელის თითები და გამიკეთა მან მე ბეჭედი თითზე.
ჩვენი ჯვრისწერის სიმბოლური მაგრამ სიყვარულით სავსე ცერემონია დავამთავრე ბოლო წინადადების წაკითხვით: ღმერთისგან ბოძებული უფლებით ცოლ ქმრად გაცხადებთ, შეგიძლიათ აკოცოთ ერთმანეთს, უცბათ ჩავრთე ისევ მენდელსონის მარში და მგრძნობიარედ ვაკოცეთ ერთმანეთს.
ცერემონიის დროს მინდოდა ხელში ყვავილები ჭეროდა, იასამანი უნდა წამეღო მისთვის მაგრამ იმ დონეზე ბედნიერი ვიყავი რომ უნდა შევხვედრილიყავით და იმ დონეზე მიხაროდა რომ სიმბოლური ჯვრისწერა უნდა დამედგა რომ სახლში დამრჩა და ძალიან ვინანე და ეხლაც ვნანობ და მე მას მაშინ ვუთხარი რომ ეს როგორ მომივიდა რადგან ძალიან სიმბოლური იქნებოდა ყვავილები მის ხელში, მაგრამ დამრჩებოდა აბა რა იქნებოდა ისეთი გავიქეცი სახლიდან მასთან შესახვედრად.
უცნობი
წერილები
20 მაისი
20:40 ჩემთვის ჩვენი გრძნობაა მთავარი, იმის იქით დიდი საინტერესო არაფერი არის, ყოველშემთხვევაში ჩემსკენ. ჩემთვის შენ ხარ პირველი, რადგან ჩემთვის გრძნობაა პირველი და ეს ნიშნავს რომ შენ მთლიანად ხარ გრძნობა რომელსაც ვეტრფი. შენ ხარ ჩემი აისიც და დაისიც, სხვა ყველაფერი უბრალოდ ამ ცხოვრების ნაწილია ჩემთვის. ბურჯი და ფუძე ხარ შენ. შენ ხარ საძირკველი იმ გრძნობის ცათამბჯენის რომელშიც მე ვცხოვრობ.
20:44 მიყვარხარ და მეყვარები, ჩემთვის ორნაირი სიყვარული არსებობს, პირველი: როგორც რომეოს და ჯულიეტას უყვარდათ ერთმანეთი ხოლო მეორე: უფრო ძლიერი.
29 მაისი
ორშაბათი ღამის 12 საათი სრულდება, თავს ვგრძნობ როგორც ძლიერად დაღლილი და ამ დროს სულაც არ დავღლილვარ, თითქოს მეძინება მაგრამ თან დანამდვილებით ვიცი რომ არ მეძინება, ნაბიჯის გადადგმა მიჭირს, ცუდ ხასიათზე დავდექი, ფიქრებმაც სევდა მოიტანეს და ამ ყველაფრის მიზეზიც ნათელია, შინაგანად გამანადგურა იმის გაცნობიერებამ რომ თითქმის 2 დღე მიუწვდომელი იქნები, მარტოობის შეგრძნებამ სასტიკად შემახსენა თავი, ვგრძნობ რომ გავიყავი და მტკივა.
30 მაისი
სამშაბათის დილა თენდება და არ ვიცი რა გითხრა, მიჭირს საუბარი რადგან შენს გარეშე უნდა გავატარო კიდევ დღე ნახევარი, ნუთუ დილა, შუადღე საღამო ან ღამე რაიმეს წარმოადგენს შენს გარეშე, არა რადგან თითოეული წამი არის ტანჯვის, სევდის და ტკივილის მომტანი შენს გარეშე. წარმოდგენაც კი არ მაქვს თუ რა დონეზე აზრს მოკლებული დღე მელოდება.
05:51 სამშაბათის დილა. დილა მშვიდობის, დაახლოებით ერთი საათი გავიდა მას მერე რაც მოგწერე, ყველანაირად ვეცადე მაგრამ ვერ შევძელი დაძინება და მგონია რომ თვალებიც ფიქრობენ შენზე და დადარდიანებული არიან, ვიცი რომ ვეღარ დავიძინებ რადგან მთელი ჩემი გონებითა და სხეულით შენზე და ასევე უშენობით გასავლელ წუთზე, საათზე და დღეზე ვფიქრობ.
09:15 სამშაბათი დილა, კარგად მესმის რომ ვერ მიპასუხებ, მაგრამ გრძნობას უნდა საუბარი, აბა როგორ გრძნობ თავს? მალე შევხვდებით პრინცესა, მოახლეებს დავუბარე რომ 12-მდე შენ თუ არ გაიღვიძებ პირველისკენ ისინი გადაწევენ ფარდებს და შემოვა მზის თბილი სხივი ოთახში რომელიც ნაზად შეგეხება და გაგითბობს მოშიშვლებულ კანს ხოლო შენ სიამოვნებისგან გაგეღიმება რადგან ამ ყველაფერს შეადარებ მომენტს როცა თბილი ტუჩებით ნაზად და რბილად ვეხები შენს კანს.
14:11 სამშაბათი დღე, თორმეტის წუთები ან პირველი იქნებოდა ზუსტად ვერ ვიხსენებ ნაწილობრივ აგონიაში ვარ, როცა ზარი გაისმა ტელეფონში და თვალებს ვერ ვუჯერებდი როცა მისი ნომერი დავინახე, ეს ხომ ჩემი სიყვარულია, ეს ხომ ის არის, ის სანუკვარი ნეტარება რომელსაც ვეტრფი და შემოვევლები თურმე სიყვარულის ძალით შეძლო რომ დამკავშირებოდა. ვუპასუხე და გავქვავდი, ყურები დამიგუბდა, ავმჩატდი და ჰაერში ავიწიე, მისი ხმა მესმის ნაზი, ალერსიანი, საამური, მელოდიურად მოჭიკჭიკე და ამ დროს გრძნობამ ისეთი დამარტყა და დამაბნია რომ ინსტიქტურად ვისროდი სიტყვებს სანამ გონს მოვიდოდი და ცოტახნიანი საუბრის შემდეგ სიყვარულმა მითხრა: დაელოდე ჩემს ზარს ცოტახანში დაგირეკავ და მეც ველი მას როგორც ფუტკარი ყვავილს.
16:46 სამშაბათი შუადღე აი დამირეკა მეორედ და ოთხი საათი ხდებოდა როცა მოვრჩით საუბარს. როგორ მიყვარს, რა თბილი და ტკბილია, ასევე საოცრად ნაზი და ფაქიზი. საუბრის დროს სუნთქვა მიჭირს ხოლმე რადგან ყველა შინაგანი ორგანო სხვანაირად აგრძელებს მუშაობას, გულსა და ფილტვს თითქოს ავიწყდებათ როგორ უნდა იმუშაონ ერთად ისე რომ ხელი ერთმანეთს არ შეუშალონ. რა ძვირფასია იგი ჩემთვის თავისი გრძნობითა და ულამაზესი პიროვნებით, მე მასზე ვგიჟდები და მენატრება საოცრად.
17:56 შენთავს ვფიცავარ ეხლა გწერდი ჩემი სიყვარული და ყველაფერი ხარ მეთქი და ამ დროს მომდის შენი ტექსტური შეტყობინება: მიყვარხარ და გული ისე მიცემს რამის ამოხტეს. აი მერამდენედ დაემთხვა ჩვენი წერა ერთმანეთს. მიყვარხარ ჩემო გოგონავ სიცოცხლეზე მეტად, რვის ნახევრიდან ველი შენს ზარს, შეიძლება ცუდად გავხდე შენი ხმის გაგონებაზე. აუუუუ ღმერთოოო! როგორ მიყვარს იციიიი, ვიფერფლები მისი სიყვარულითა და პიროვნებით.
18:12 სამშაბათი, იწყება საღამო, ოხ რა ძლიერ ჩაგიკრავდი და არ დავიღლებოდი იმის მტკიცებით თუ რა ძლიერ მიყვარხარ და რას მიშვები შენი პიროვნებით, გკოცნი უამრავს, პირადი მოკითხვა კოკორს მაგას ვეხუტუნე მე და შემოევლოს ჩემი ტუჩები, უფ ტუჩი რა შუაშია და თავი გოგო თავი შემოევლოს. ოსკარი (კოკორი, ს თავი მოფერებით)
18:45 სამშაბათი, მომწერე რომ ერთ საათში დამირეკავ, და უკვე ვკვდები შენს მოლოდინში, გული უკვე ამომიხტა და ცქმუტავს ჩემს ხელებში, ვაიმეეეე მენატრებიიიი უაღრესად, აუ რას ჩაგეხუტებოდი და შენ ხომ არ იცი როგორ გაგტლაკავდი სიყვარულისგან, გკოცნი მთელი გულით.
31 მაისი
00:01 ოთხშაბათი დაიწყო ღამე, მართლაც საოცარი დღე იყო საერთოდ რომ არ მოველოდი ისეთი რადგან ჩემს სიყვარულთან, ჩემ გოგოსთან ერთად გავატარე და მისი ხმით დავტკბი, დარწმუნებული ვარ რომ თვითონაც ბედნიერი და კმაყოფილი დარჩა. ეხლა დავწექი და გისურვებ ტკბილ ძილსა და ლამაზ სიზმრებს, ცოტაც და შევხვდებით ერთმანეთს, ცოტახნით მაგრამ მაინც კარგია, მიყვარხარ გულის წასვლამდე, შენი ხმა ჩამესმის და ვეფერები.
04:06 ოთხშაბათი თენდება, ძვირფასო აღარაფერი მემორჩილება მითუმეტეს მაშინ როცა ვიცი რომ თუნდაც ძალიან ცოტახნით გვიწევს შეხვედრა. მაგნიტივით ხარ ყველაფერი შენსკენ მაქვს მომართული, ცოტაც და დაგელაპარაკები ხოლო მერე შეგხვდები, მიხარია შენით უზომოდ, გეალერსები და მიყვარხარ ზღვარგადასულად.
07:10 ოთხშაბათი, დილა მშვიდობის სანატრელო და სანუკვარო სიყვარულო, შენთან ვარ სულ ფიქრებით, ეხლა შენს გვერდით ვწევარ და გეალერსები, გეფერები და ნაზად გახებ ტუჩებს, გსიამოვნებს, ნახევრად იღვიძებ მიღიმი და ჩვენი ტუჩები ერთმანეთით ხურდებიან დილიდან, შემდეგ სადაც კი გეღუტუნება ყველგან მოგიღუტუნებ ოღონდ მსუბუქად სასიამოვნო რომ იყოს და არა ხელის თითით არამედ ენით, უფრო ორიგინალური და სასიამოვნოა. შემდგომ უშუალოდ ვკავდებით სასიყვარულო აქტით, სახეში ვუყურებთ გახურებული გრძნობით ერთმანეთს და ერთმანეთის გაოფლიანებულ შუბლსა და ყელს ვკოცნით, აქტის დასრულების შემდგომ ერთმანეთში დავიძინებთ და როცა გავიღვიძებთ და ერთმანეთს თვალებში შევხედავთ გაგვეღიმება, ნაზად შევახებთ ტუჩებს ერთმანეთს, სახის კანზე მოვეფერებით ერთიმეორეს და რიგრიგობით ვიტყვით ერთი და იგივეს: მიყვარხარ, მეც მიყვარხარ. შენით ვცოცხლობ, მეც შენით ვცოცხლობ. ჩემი სუნთქვა ხარ, მეც შენით ვსუნთქავ.
უცნობი
ჩანაწერი
31 მაისი, ფარული შეხვედრა, საღამო, შეხვედრის ზუსტ დროს ვერ ვიხსენებ ხოლო ერთად ვიყავით ალბათ საათი ან საათ ნახევარი. ამჯერად თან მქონდა ორი პლასტმასის ჭიქა, ერთ ჭიქაში იყო შაქარში ამოვლებული მარწყვები რომლებსაც შოკოლადი ქონდათ ზევიდან მოსხმული, ხოლო მეორე ჭიქაში იყო ჩემი გაკეთებული შოკოლადის კრემი ზევიდან თხევადი შოკოლადით. ჭამის პრინციპი ახლაც იგივე იყო როგორც სამი მაისის შეხვედრის დროს, ანუ თითებით და ერთმანეთის სახიდან, განსხვავება ის იყო რომ ამჯერად სველი სალფეტკიც გვქონდა. იმდენად გატკბილიანებულები ვიყავით რომ კოცნის დროს ჩვენი ტუჩები და ლოყები ერთმანეთს ეწებებოდა. ერთი ლამაზი, მხიარული და ტკბილი შეხვედრა ჩაიწერა ჩვენი გრძნობის ისტორიაში, იმ გრძნობის რომელიც მეტია ვიდრე სიყვარული.

უცნობი
წერილები
1 ივნისი
00:30 ხუთშაბათი, უკვე პირველი ივნისია დაგასწრებ და ივნისში პირველი მე გეტყვი: მიყვარხარ.........
09:00 ხუთშაბათი, დილა მშვიდობის ზეციურო გრძნობავ და შეუდარებელო სილამაზევ, ეს მე ვარ შენი მოტრფიალე ბიჭი რომელიც გეთაყვანები, უზომოდ შენზე შეყვარებული.....
10:35 ხუთშაბათი, მიყვარხარ და მენატრები ტკივილამდე, ისე უაზროდ დაეხეტება ჩემი გული და დაგეძებს ჩემი თვალები როგორც ხალხმრავალ ადგილას დაკარგული ბავშვი როცა პატრონს ეძებს, შენი სიყვარული ( ....უცნობი )
უცნობი
წერილი და ჩანაწერები
5 ივნისი
ოსკარი (წერილის და ჩანაწერების დაწერის ზუსტი დრო უცნობია)
-----სიყვარულო გელოდები როგორც ხარი წითელ ფერს ოღონდ მე რომ დაგეძგერები ხელში აგიტაცებ და გადავეშვებით მთელი სხეულებით სიყვარულის მორევში.
-----5 ივნისი, დილა, მობილური ტელეფონით ვესაუბრებოდი და ვწერ ერთ ერთ მონაკვეთს ჩემი საუბრიდან.
წეღან ყავას ვსვამდი და სიამოვნების ჟრუანტელი მივლიდა ტანში რადგან მახსენდებოდა ჩვენი შუაღამის კადრები, ის ტუჩები რომლებიც შენ ასე ძლიან გიყვარს თუ როგორ ნაზად, ნელი მოძრაობით, რბილად და გაცხელებული გრძნობით ეხებოდნენ შენს ვარდის კოკორს ხოლო შემდგომ ჩემი ალმოდებული ენა ელამუნებოდა შენს სასქესო ორგანოს როგორც ნაყინს, ხან წრიული მოძრაობით ხან კიდე როგორც ზევიდან ქვევით ასევე ქვევიდან ზევით.
-----5 ივნისი, შუადღე, მობილური ტელეფონით საუბარი და კიდევ ერთი მონაკვეთი ჩემი საუბრიდან.
შენ რომ შოკოლადი მოგწონს ჩემი გაკეთებული ზემოდან რომელსაც ვასხამ მუსსა და კრემს, აი მაგ შოკოლადს უკვე შემთბარს ისეთს რომ შენს სხეულს ესიამოვნოს დავასხამ შენს ძუძუს თავს რომელიც ნელნელა ჩამოვა ზოლებათ ძუძუზე, წამოვა მუცლისკენ მივა ჭიპთან აავსებს ჭიპს, შემდგომ გზას განაგრძობს და როგორც ამოხეთქილი ვულკანი გადაივლის და გადაფარავს გორებს ასევე გადაევლება მხურვალე და ვნებით სავსე სასქესო ორგანოს და დაფარავს ღია კრემისფერ კოკორს მუქი შოკოლადი. შოკოლადიან ძუძუს თავს და მთლიანად ძუძუს მხურვალე ტუჩებითა და გახურებული ენით მოვწმინდავ, გზას გავაგრძელებ ჭიპისკენ და იმდენჯერ ჩავდებ და ამოვიღებ მარწყვს ჭიპში სანამ ჭიპს არ ამოვაშრობ, მარწყვებს ორივე შევჭამთ. ტუჩებით გზას გავუყვები ყოფილი ვულკანისკენ და როცა მივუახლოვდები მის კიდეს გავჩერდები, საყინულედან გამოვიღებ ჯოხიან ნაყინს და შემოვაცლი ვანილის ნაყინს მის გარშემო მყოფ შოკოლადს, მივუახლოვდები შენს სასქესო ორგანოს რომელიც ვნებისა და გრძნობისგან ძგერს და მასზე მყოფ თბილსა და ოდნავ შესქელებულ შოკოლადში ჩავალბობ ნაყინს და ისე მივირთმევ. სანამ ჩვენი სასიყვარულო ურთიერთობის სხვა ინტიმურ ფაზაზე გადავალთ ნაყინის დამთავრების შემდეგ თუკი სადმე შოკოლადის წვეთიც კი გექნება დარჩენილი ჩემი რბილი ტუჩებითა და თბილი და სველი ენით მოგწმინდავ.
უცნობი
წერილები
6 ივნისი
ოსკარი (წერილების დაწერის ზუსტი დრო უცნობია)
-----შევიშალე შენით და ჭკუას ავცდი უშენოდ.
-----გარეთ ძალიან ცხელა მაგრამ ეს სიცხე არაფერია იმ ცეხლის ალთან და სიმხურვალესთან რაც ჩემში ბობოქრობს უშენობისგან. კოცონზეა ჩემი გული და გარდა იმისა რომ შენი სიყვარულისგან იწვის ასევე ახრჩობს და გუდავს შენი მონატრების კვამლი.
-----ჩვენი სახლი და მისი კედლები გამოყრუებულია და იდუმალი სიჩუმეა ჩამოწოლილი რადგან არ ისმის შენი ტიკტიკი, ჩვენი საუბარი და სიყვარულობა ერთმანეთის მიმართ, შენი ღიმილი და კისკისი იმის გარდა რომ მაცოცხლებს, ასევე ათბობს, ანათებს და სიცოცხლეს სძენს ჩვენს სახლს, მის კედლებსა და ოთახებს რომლებიც გაჟღენთილია ჩვენი სიყვარულით.
-----დილაობით სიხარულით და სიამოვნებით დაგბანდი სახესა და პირს, ხელებს დავისველებდი და სველ თითებს გადაგატარებდი თვალებზე, ლოყებზე, ტუჩებსა და ნიკაპზე.
-----ოოოხ ეს წვიმა რააა, არ მივაქცევდი ყურადღებას რომ არა უშენოდ, მარტო რომ არ ვიყო და აი გაშალეს ფრთები სევდამ და ტკივილმა და დაეძგერნენ გულს საჯიჯგნად ვითარცა ყორნები. წვეთავს და წვეთავს სიყვარულის თბილი და ტკბილი სისხლი გულიდან რომელიც გამალებული ფეთქავს და შენთვის ძგერს.
-----ტკბილი იდეა მომივიდა აზრად, ათი ლიტრი შოკოლადი გავაკეთო და დავდგეთ აბაზანაში შიშვლები რა თქმა უნდა, ხოლო აბაზანის ტრაპს დავუცობ რომ შოკოლადი შიგნით დარჩეს, შემდეგ ნელთბილი შოკოლადი ერთმანეთს სახეზე და ტანზე დავასხათ და შევაზილოთ ხოლო მერე ჩავწვეთ და ისრიალოს ჩვენმა სხეულებმა ერთმანეთსა და შოკოლადში და თანდათან დავაგემოვნოთ შოკოლადი ერთმანეთის სხეულებიდან. საყვარელი ფანტაზიით შენი სიყვარული, შენი ბიჭი.....
უცნობი
წერილი და ჩანაწერი
7 ივნისი
ეს ორი დღე უშენობის კარცერში ვიჯექი სადაც საშინლად მეპყრობოდნენ და მაწამებდნენ.
7 ივნისი
22:50 „მ“
მაგიჟებ როგორც ხარს ფერი წითელი
მინდიხარ როგორც ვნების ალს სიშიშვლე
მაოცებ როგორც ივლისში ფანტელი
მაკვირვებ როგორც უცნობის ნარკვევი
მიზიდავ როგორც ფუტკარს ყვავილი
მომწონხარ როგორც ცხოვრება ნატიფი
მაკლიხარ როგორც მტაცებელს ნადავლი
მენატრები როგორც მზის სითბო ზამთარში
მჭირდები როგორც ცეცხლის ალს ჟანგბადი
მიყვარხარ როგორც მიყვარდი მანამდის
მიყვარხარ როგორც არავის არავინ

უცნობი
წერილები
8 ივნისი
08:52 დილა მშვიდობის ჩემო ტკბილო და სათუთო გოგო, გუშინ დაღლილი იყავი და ვიმედოვნებ რომ დაისვენე და მხნედ იქნები. სახის კანის მკვებავ სურნელოვან კრემს გავჟღინთავდი პარფიუმერიაში გამოყენებად ბამბაში და დილის გათიშულ მთელ სახეს გაგიწმინდავდი , ნაზად გადავევლებოდი თავს ზღაპრულ თვალებს, თბილ ლოყებს, შუბლს, ყელს, ნუ ცხვირსაც თუ დროში ჩავეტეოდი ხოლო ტუჩებს ჩემი ტუჩებით დაგილბობდი და გამოგიკვებავდი. მიყვარხარ მაგრად რა. ოსკარი ( ოცნების გოგო ეუბნებოდა რომ მას დიდი ცხვირი აქვს, ხოლო მთავარი პერსონა ეუბნებოდა რომ მას ნორმალური ზომის ცხვირი აქვს უბრალოდ თვთონ აქვს პატარა ცხვირი და ამიტომ ჩანს მისი ცხვირი დიდი, ხუმრობდნენ ხშირად )
12:24 ოხ რა დიდი სიამოვნებით შევეხებოდი ჩემი რბილი ტუჩებითა და თბილი ენით შენს იმ ბორცვებსა და გორაკებს რომელთა სურნელი და გემო ჯერ ჩემი ჯირკვლებისთვის უცნობია. მიყვარხარ (....ოცნების გოგო)
12:30 არა მარტო ბორცვი და გორაკი, არამედ არ გამოვტოვებდი არც ვაკესა და არც ჩაღრმავებულ ადგილებს..... მენატრები
19:08 მენატრები ტკივილამდე ჩემო ცხოვრება, როგორ გტკივა ნაზი და ცხელი გული ჩემს გამო, მაგრამ რა ვქნა რით შემიძლია ამ მომენტისთვის შენი ტკივილის გაქარწ....ბა როცა მე თვითონაც ტკივილსა და ტანჯვას განვიცდი უშენობისგან.
უცნობი
ჩანაწერი
10 ივნისი, საღამო, ფარული შეხვედრა, რვა საათიდან ცხრის ნახევრამდე. ყოველთვის ვოცნებობდით რომ ჩვენი ერთად ყოფნის დროს გაწვიმებულიყო, რადგან უხდება გრძნობას წვიმაში ერთად ყოფნა და ამ ჩანაწერის გაკეთების მიზეზიც არის წვიმა. ჩვენი შეხვედრიდან დაახლოებით ათი წუთი იქნებოდა გასული რომ გაიელვა ( ღრუბლიანი დღე იყო, შუადღისით წვიმდა ცოტახნით ) და წვიმამაც არ დააყოვნა. თავიდან ადგილიდან არ ვიძროდით, მინდორში ვიჯექით გადაჭრილ ხეზე მიყუდებულები., რაღაც დროის გასვლის შემდეგ წვიმა გაძლიერდა და მოვიფიქრეთ რომ თავი შეგვეფარებინა სადმე, იქვე სამი ხე იდგა ერთმანეთთან ახლოს და თან საკმაოდ დაფოთლილები და გვეგონა რომ ოდნავ გადავრჩებოდით ( გულის სიღრმეში არც ერთს არ გვინდოდა მშრალად დარჩენა ) და ერთ ერთი ხის გვერდით დავჯექით, ისეთი ადგილი იყო რომ ბალახი თითქმის არ იყო და ფაქტიურად მიწაზე ვიჯექით. გამიჭირდება იმის აღწერა თუ რა დონზე გაძლიერდა წვიმა, ორივე შინაგანდ ერთი და იმავე განწყობაზე ვიყავით რომ ერთად უნდა გავლუმპულიყავით. ისეთი ძლიერი და დიდ ხნიანი წვიმა იყო რომ სტიქიებიც კი გამოიწვია რაღაც რაღაც ადგილებში, ხოლო ჩვენ კიდე ვუღიმოდით ერთმანეთს, სველი ტუჩებით ვეხებოდით ერთმანეთს, ერთმანეთის სახიდან ვსვამდით წვიმის წყალს კოცნის დროს, ვეფერებოდით ერთმანეთს და ვტკბებოდით ერთმანეთით, საცვლებიც კი სველი გვქონდა ორივეს და ეს გვაბედნიერებდა, გვაბედნიერებდა წვიმაში ერთად სველი ყოფნა, ამ ჩვენთვის ლამაზ საღამოს ჩვენი სულები ერთად დასველდნენ, დასველდა ასევე გულიც რომელიც ერთი გვაქვს და რომელიც ჩვენს გრძნობას ფლობს, იმ გრძნობას რომელიც მეტია ვიდრე სიყვარული.
უცნობი
წერილები
11 ივნისი
8:02 დილა მშვიდობის ჩემო ცხოვრება, მართლა გეუბნები სუნთქვა მეკვრის უშენოდ და ძალიან მაკლიხარ აი ძალიან. რა ბედნიერი იყავი გუშინ და როგორ გულიანად იცინოდი რომ მახსენდება მტკივა უშენობისგან.
8:06 ვგრძნობ რომ ძალიან დაგიახლოვდი როგორც ადამიანი ადამიანს და მიჭირს შენი სიახლოვის გარეშე, შენთან გულახდილობის გარეშე.
8:29 გამეღვიძა ღამე და ვერ შევძელი მომეწერა რადგან ძლიერ დარდსა და ტკივილს განვიცდიდი უშენოდ, მარტოდ. რამდენჯერმე დავწერე ტექსტური შეტყობინება და წავშალე რადგან მომაწვა ყელში, ვფიქრობდი თუ როგორი ნულის ტოლფასია ჩემი ყოფა ამ ქვეყანაზე შენს გარეშე , მავსებ და მამთელებ შენი სიყვარულით და შეუდარებელი გარეგნობით, მიყვარხარ და გკოცნი ნაზად მთელი გრძნობით...
8:31 უშენოდ დილას, დილას ვერ დავარქმევ, და თითოეულ წამს ცხოვრებასა და სიცოცხლეს ვერ დავარქმევ შენს გარეშე..
8:27 ჩემთვის შენ ხარ მზე და მთვარეც, ცა და დედამიწაც, დილა, შუადღე, საღამო და ღამე ხარ შენ ჩემთვის, მე მიყვარხარ შენ, გნატრულობ და ვოცნებობ უძლიერესად... შენით ვცოცხლობ და შენში ვცხოვრობ, უშენოდ არაფერი არ არსებობს და მხოლოდ იმ ქვეყნად წასვლის მოლოდინიღა მრჩება.
მიყვარხარ კიდევ და კიდევ, ისევ და ისევ ძლიერ მიყვარხარ..... შენი ბიჭი რომლისთვისაც ხარ სალოცავი ღვთაება...
11 ივნისი ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
13:16 ისე შენც არ გაწყენდა წუხანდელის მერე წყლისგადავლება, არ გახსოვს რა ღამე გვქონდა? გაოფლილები ვიყავით ორივე.
11 ივნისი ( წერილი მთავარი პერსონისგან )
13:23 როგორ არ მახსოვს სიყვარულო ან როგორ არ უნდა მახსოვდეს გუშინდელი შხაპის შემდგომი ვნებით სავსე შუაღამე. ერთმანეთის ოფლში ვცურავდით და განცხრომას ვეძლეოდით, ისე კარგი მითხარი მეც შემოვალ ბარემ და მერე დავლიოთ ყავა რას იტყვი ?
11 ივნისი ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
13:26 კი მოდი, ისე ვარ გელის წასმაც კი მეზარება.... შენ მაბანავე.
11 ივნისი ( წერილი მთავარი პერსონისგან )
13:44 მმმ უდიდესი სიამოვნებით, ცოტა გელს პირში ჩავიგუბებ და ისე მოვეფერები სრიალა ენითა და ტუჩებით შენს როგორც ერთს ასევე მეორე ძუძუსა და მათ თავებს, მუხლებზე დავდგები და ოდნავ მოვიხრები ერთ ფეხს მხარზე შემოვიდებ და დავეწაფები შენს თბილ და მფეთქავ სასქესო ორგანოს, შემდეგ ავდგები შეგატრიალებ უკნიდან მოგეკრობი ერთი ხელი მკერდზე მექნება შემოკრული ხოლო მეორეთი კოკორს წავეთამაშები, შემდეგ კოცნა კოცნით ჩავალ ფუმფულა ტაკუნებისკენ და დაგიკოცნი მთლიანად, განსაკუთრებით სადაც ნაკეცს იკეთებს იქ, და ამ დროს დავინახავ ჩუმათ ფეხებშუიდან მომზიმარ კოკორს, ფეხებს ოდნავ განზე გაგადგმევინებ და ვეცემი უკნიდან დამალული მტაცებელივით, ავდგები, შემოტრიალდები და შენი კოკორი უმასპინძლებს ჩემს სასქესო ორგანოს და დავაგვირგვინებთ დილის შხაპს სიყვარულითა და ვნებისმწველი სიამოვნებით.
17:05 ჩემში ხარ და შენით ვარ სულ, თუ რამეს ვფიქრობ თუნდაც ზოგად თემაზე ჯერ ვიწყებ ფიქრს იმაზე თუ შენ რა აზრის იქნებოდი, შენით ვაზროვნებ, ვმოძრაობ და მასულდგმულებ შენი გრძნობით, პიროვნებით და ქცევებით, მიყვარხარ უზომოდ.
18:23 შენს გვერდით მინდა სიცოცხლე! მენატრები.
19:18 გულს ბაგაბუგი გაუდის მკერდში, ისეთი ძალით ეხეთქება აქეთ იქით დაასისხლიანა ყველაფერი.
19:46 შენთან ერთად, შენს გვერდით, ერთ სახლში მინდა ერთ ცხოვრებასა და ერთ სიცოცხლეში ყოფნა და ყველაფერი მომხდარის გაზიარება სიცოცხლის ბოლო წვეთამდე, ვცოცხლობ შენით (....ოცნების გოგო )
20:22 ვოცნებობ, ვნატრულობ და ვლოცულობ რომ ერთად ვიოცნებოთ, დავგეგმოთ და ავიხდინოთ ყველაფერი როგორც მსოფლიოში საუკეთესო წყვილმა, მიყვარხარ და ქალღმერთი არა გოგოღმერთი ხარ ჩემთვის საუკუნოდ. ოსკარი ( ყოველთვის გოგოს უწოდებდა )
12 ივნისი
18:46 ორშაბათი, თითქმის 3 საათის წინ დავემშვიდობეთ ერთმანეთს და მენატრები უზომოდ, იცი ეგვიტეში როცა ვიყავი შემიძლია პირდაპირ გითხრა რომ თავს ვიწყევლიდი და იცი რატომ? რატომ და მიუხედავად იმისა რომ მაშინ ურთიერთობა შეწყვეტილი გვქონდა მტანჯავდა შენგან შორს ყოფნა, ერთი სული მქონდა დრო გასულიყო, ჩამოვსულიყავი და ტერიტორიულად მაინც შენთან ახლოს ვყოფილიყავი, მაშინაც დღევანდელის ანალოგიურად მტკიოდა და სასწაულად მენატრებოდი, მოკლედ ვინანე შენგან შორს ყოფნა და იცი რატომ? რატომ და შენს გვერდში შენთან ერთად, ნებისმიერ ადგილას სადაც ერთმანეთს ვხვდებით ბედნიერი, მხიარული საოცრად გახსნილი და ფრთებგაშლილი ვარ, ხოლო როცა ჩვენ სიყვარულზეა საუბარი ანუ წრფელ და ნამდვილ გრძნობაზე აქ უკვე ზედმეტია იმაზე საუბარი რომ მე შენს გარეშე, შენგან შორს ბედნიერი, მხიარული და უდარდელი ვიყო თუნდაც მალდივებზე, თუნდაც მადაგასკარზე, თუნდაც კარიბის კუნძულებზე, თუნდაც დედამიწის ნებისმიერ წერტილში და თუნდაც ღმერთმა ედემის ბაღი შექმნას თავიდან და მასში შემიპატიჟოს, მე მაინც ვერ ვპოვებ შვებას ჩემდამი სიყვარულის მატარებლის ანუ საყვარელი პიროვნების გარეშე. მიყვარხარ..
23:59 ორშაბათი ღამე, ვწვები და მტანჯავს უშენოდ დაწოლა, უნდა დავიძინო მაგრამ არ მინდა უშენოდ ძილი, არ მინდა უშენოდ სიზმარიც, მინდა კოშმარის დასიზმრების შემთხვევაში შენ მითხრა დამამაშვიდებელი სიტყვები: (....უცნობი ) საყვარელო, ჩემო ძვირფასო ეს მხოლოდ სიზმარი იყო ნუ ღელავ მოდი ჩაგეხუტო. მინდა შენი სურნელით იყოს გაჟღენთილი საწოლის ერთი მხარე, ასევე ჩემ ტანსაცმელზე ვგრძნობდე შენს თავბრუდამხვევ სურნელს და ჩვენი ოთახი გაჟღენთილი იყოს სიყვარულითა და ვნებით ერთმანეთის მიმართ. ვწვები მაგრამ არ მინდა უშენოდ, რომ არ დავწვე და ფხიზლად ვიყო, არა არც ეგ გამოდის რადგან არ მინდა სიფხიზლე უშენოდ. კიდევ ერთხელ გავიაზრე ის რაც წლებია უკვე ვიცი, არაფერი არ მინდა უშენოდ, სუნთქვაც კი. ტკბილ ძილს გისურვებ ჩემო სიყვარულო, ძილინებისა, მიყვარხარ...
13 ივნისი
04:53 ღამის 5 საათი სრულდება, სამშაბათი. ჩემთან იყავი სიზმარში, რომელშიც შიშველი ფეხის თითებით ვეთამაშებოდით ერთმანეთს და ვუღიმოდით ერთი მეორეს. მიყვარხარ....
08:59 სამშაბათი დილის 9 საათი სრულდება. დილა მშვიდობის ჩემო სუნთქვა, რა თბილი დილა გაგვითენდა, თვალები გაახილე და დამინახე რომ გიყურებ და დაგაინტერესა რატომ? რატომ და საოცრება და სასწაული ხარ მწოლიარე, მე აღარ მეძინება და აი ესე მინდა თორმეტამდე გიყურო, შევისწავლო და დავტკბე თითოეული შენი გადაბრუნებით და მოძრაობით. მენატრები ჩემი გოგო, მიყვარხარ... ოსკარი (მთავარმა პერსონამ მითხრა რომ მის ოცნების გოგოს უყვარს დილით კოტრიალი, თორმეტამდე ან პირველამდე და მერე გაბრუებული დგება საწოლიდანო )
14 ივნისი
09:27 დილა მშვიდობის ლამაზო გოგო, ცოტა ინტიმური დილა არ გვაწყენდა ამ ორ დღიანი განშორების შემდეგ, ნუ გაახელ თვალს უბრალოდ იწექი თვალდახუჭული, ინებივრე, ისიამოვნე, ნუ იქნები ჩუმათ, და დატკბი ჩემი თბილი ტუჩების შეხებით მთელს სხეულზე, ნერწყვი მომადგა და დამბურძგლა რომ წარმოვიდგინე კადრი თუ როგორ მისველებ ნერწყვით საჩვენებელსა და შუა თითს რომლებსაც მოვათავსებ შენს თბილ ორგანოში და შევიგრძნობ მის სიმხურვალეს და ამ დროს ტუჩებში გაკოცებ მხურვალედ. სიყვარულითა და ვნებით ვალბობ და ვსაუზმობ შენი სასქესო ორგანოთი, თმებში გაქვს ჩაჭიდებული ნაზი თითები და რამოდენიმეჯერ მეუბნები რომ არ გავჩერდე და რომ ძალიან გიყვარვარ, სასქესო ორგანო მარწყვის წვენით გავჟღინთე და შევისრუტე, შემდეგ 7 days-ის პატარა კროასანი დავაჭერინე და ისე მივირთვი ბოლომდე, ნაყინში ამოვლებული მარწყვები მოვაფინე მასზე და ისე მივირთვი, ერთი, ორი შიგნით მოვათავსე და დიდი სიამოვნებით ვიპოვე და დავაგემოვნე...... მენატრები სიგიჟემდე და ძალიან, ძალიან მიყვარხარ შენ ერთი.
ოსკარი
მთავარი პერსონის ჩანაწერებში შემხვდა ისეთი ჩანაწერებიც რომლის დაკონკრეტებასაც აშკარაა რომ სპეციალურად არ ცდილობდა და მხოლოდ მისთვის მისახვედრ და გასასგებ ენაზე ქონდა ჩაწერილი, ასეთი ჩანაწერი შემხვდა სულ ოთხი, ოთხივეზე იყო თარიღი და დრო მითითებული, თითოეული შედგებოდა რამოდენიმე სიტყვისგან ექვსი ან შვიდი და ეს სიტყვები წინადადებას არ შეადგენდნენ, თითოეულის ბოლოს იყო წერტილი დასმული, ზოგი სიტყვა შემოკლებითაც კი ეწერა. ერთადერთი რამ რაც ოთხივე ჩანაწერს ჰქონდათ საერთო ეს არის ერთადერთი სიტყვა რომელიც ოთხივე ჩანაწერში იყო ნახსენები და ეს სიტყვა არის ინტიმი. საკმაოდ დიდი ხანი ვიფიქრე ამ ჩანაწერებზე და ბოლოს იმ დასკვნამდე მივედი რომ მთავარ პერსონასა და მის ოცნების გოგოს ჩანაწერებში მითითებულ თარიღსა და დროში ჰქონდათ ინტიმური კავშირი, ხოლო თუ რა დონის ინტიმური კავშირი ეს უკვე ჩემთვის უცნობია. რა თქმა უნდა ამ ჩანაწერებსაც გამოვაქვეყნებ თარიღის მიხედვით, ოთხივეზე მიუთითებ თარიღს, დროს და სიტყვა ინტიმს და მკითხველი მიმიხვდბა თუ რაზე ვსაუბრობ, დანარჩენი სიტყვების დაწერას არამიზანშეწონილად მივიჩნევ რადგან მე თვითონაც ვერ გამოვიტანე აზრი და ვერ მივხვდი თუ რისი მანიშნებელია ის სიტყვები ტრანსპორტის, ტერიტორიის, ბინის თუ კერძო სახლის. ყოველშემთხვევაში ერთ რამეში მკითხველი დამეთანხმება რომ ეს ჩანაწერები ეკუთვნის მთავარ პერსონას და მისთვის მთავარი იყო ის რომ მისი ჩანაწერი მისთვის ყოფილიყო ნათელი და მისახვედრი.
უცნობი
ჩანაწერი და წერილები
15 ივნისი
12:30-15:30 ( ინტიმი )
17:18 (....ოცნების გოგო) ჩემო გულო, ჩემო ერთადერთო გოგო, დღეს ჩვენ გავაკეთეთ ნასკვი ჩვენი სიყვარულისა და ვნებისაგან ხოლო შედეგი შეუდარებელი სიამოვნება იყო, შენით ვსუნთქავ...
19:13 (....ოცნების გოგო) სიყვარულო ჩემო, უშენოდ უკაცრიელ და უსახურ ადგილას დაკარგული ვარ, სადაც არაფერი არ ყვავის და უფერულია ყველაფერი, მიყვარხარ ყველაფერზე მეტად...
20:15 ჩემთვის შენი ნაზი და ტკბილი ხმის გაგონება სამოთხიდან გამოძახილის ტოლფასია რადგან შენით ვსუნთქავ და შენ ერთს გნატრობ (....ოცნების გოგო) შენით ვარ შეპყრობილი და ჩემში ხარ მუდამ. მხოლოდ შენთან ერთად ეძლევა ყველაფერს აზრი და სილამაზე, შენ ერთს გეტრფი და შეგნატრი მე, შენი ბიჭი რომელიც საზრდოობს შენით მხოლოდ.
22:22 გონებას ვკარგავ ჩვენი სუყვარულის გამო და სული შემდის შენს პიროვნებაში...
16 ივნისი
20:30 9 საათი დაიწყო, დაახლოებით 4 საათის წინ დავემშვიდობეთ ერთმანეთს და წვიმს, ისევ გაწვიმდა და ნოსტალგიის წვიმის ჯალათმა მე! სიყვარულისგან დამდუღრულს, უშენობითა და მარტოობით დატანჯულს მთელი სიძლიერით მოქნეული მათრახი გადამარტყა და გადმოვიდა სხეულიდან ჩვენი სიყვარულით გაჟღენთილი მეწამული ფერის სითხე რომლის წვეთებმაც ჩემს სხეულზე დაწერეს სიტყვა მიყვარხარ.
უცნობი
წერილები და ჩანაწერი
17 ივნისი
05:16 დილა მშვიდობის სიყვარულო, ადრიანი დილაა, ჯერ მხოლოდ 5 საათია. ალბათ ნახევარი საათი იქნება გასული რაც თვალგახელილი ვწევარ და ჩვენი გრძნობისგან გულაჩქრებული შენ გხედავს ჩემი თვალები და გნატრულობს სული და გული, სიამოვნების ჟრუანტელი მივლის მთელ სხეულში რომ ვიხსენებ შენი შინაგანი სითბოს შეგრძნებას როცა ჩემი თითები მოვათავსე შენს თბილ, ვნებისგან მფეთქავ და დანამულ ვაგინალურ ხვრელში და წამოვიდა მთელ სხეულში სიყვარულისა და ვნების ნაზავი რომელმაც კიდევ უფრო გააღვივა ცეცხლი რომელიც შენთებული ქონდა გულს, სულს და გონებას, მინდა გითხრა რომ თავბრუ დამახვია და გამაბრუა მომენტმა როცა შენი სასქესო ორგანოდან გამოღებული ჩემი დანამული თითები პირში გამოვისვი და გემრიელად გავლოკე, შინაგანად ვულკანი ამოიფრქვა ჩემში და გავარვარებულმა ლავამ გაიარა და გადაწვა მთელი სხეული რადგან ჩემი პირის ღრუს ჯირკვლებმა შეიგრძნეს წრფელი გრძნობისა და ფიზიკური ლტოლვის არომატი ანუ სიყვარულისა და ვნების უტკბესი ნაზავი. მიყვარხარ მე შენ, მიყვარხარ როგორც არავის არავინ.

08:07 დილის მზის სითბოს ძალას ფლობ და ათბობ ჩემ სიცოცხლეს შენი სხივებით
20:00-23:00 (ინტიმი)
18 ივნისი
17:42 მიყვარხარ შენ ერთი.
18 ივნისი ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
17:50 არა მიყვარხარ მეე, შენ უბრალოდ გიყვარვარ
18 ივნისი ( წერილი მთავარი პერსონისგან )
17:56 მაგ სიტყვებისთვის და შენი სიყვარულისთვის მწარედ (ტკბილად) დაისჯები რომ შევხვდებით.
18 ივნისი ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
18:06 დამინდე ჩემო ერთადერთო.
18 ივნისი ( წერილი მთავარი პერსონისგან )
18:19 დაგინდობ აბა რას ვიზამ თმებში ჩამჭიდებ თითებს და ტუჩებითა და ენით შევეხები კოკორს, ენით შევალ ვაგინალურ ხვრელში და გამოვწუწნი და გადავლოკავ ყველაფერს და შენც აღარ დააყოვნებ და დაასველებ ჩემ პირის ღრუს, ენას, ტუჩებსა და სახეს, ხოლო მე სიამოვნებით შევისრუტავ და ჩავიტკბარუნებ პირს.
19:17 თავიდან მინდოდა რომ ჩემ სახეზე განგეცადა ორგაზმი ტუჩებზე, ლოყაზე, ცხვირზე, თვალებზე მაგრამ ეხლა მინდა რომ მთელი პირი მოვდო შენ ორგანოს და უშუალოდ ჩემი პირის ღრუში გაათავო რომ წვეთიც არ დავკარგო და სულ დავლიო.
19:39 სადამდეც მეყო ენის სიგრძე იქამდე შევყავი ის ვაგინალურ ხვრელში, ვამოძრავებ წინდა უკან ასევე ხვრელის კედლებზე წრიულად, ამ დროს მარცხენა ხელის თითებით ვეფერები შენი მარჯვენა ძუძუს თავს ხოლო მარჯვენა ხელის 2 თითით ვეთამაშები და ვსრისავ და ამდროს იძახი ( ....უცნობი, უცნობი ) ოდნავ იკეცები და მათავებ ტუჩებზე და პირის ღრუში ხოლო მე ვეწაფები ვლოკავ და ვწუწნი.
20:08 რომ შემეძლოს ენით გავათავებდი, ტუჩებიდან და ნიკაპიდან ყელში ჩამივიდა შენი გათავებული ჩემ სახეზე... ნიკაპს და ტუჩებს ენით ვიწმინდავ.
21:19 გიკეთებ მასაჟს, მუცლით წევხარ, ხელებსა და ფეხებს არ ვუნდები დიდხანს, მხრებს და მთლიან წელს ვუნდები დიდხანს, შემდეგ ვასრიალებ ხელის თითებს ფუმფულა ტაკუნაზე რომლებსაც დავაშორებ ერთმანეთს, აქეთ იქით გადავწევ და მთლიან ზოლს ჩავყვები შენ სასქესო ორგანომდე, შემდეგ უკან ამოვალ ენით ვითამაშებ და დავასველებ ნერწყვით ანალური ხვრელის საწყის კარიბჭეს.
22:15 როცა ანალური ხვრელის კარიბჭეზე ენის წვერით თამაშს მოვრჩი ტრაკზე ნაზად მოგარტყი და შენც გადატრიალდი. ტუჩებზე ენა გადაგისვი და ნაზად გეამბორე, ხელებისა და ფეხების წინა მხარე და ასევე ყელი მალე მოვრჩი არც მკერდზე მოვუნდი დიდხანს ძირითადად ძუძუს თავებს გიზილავდი და კბილებით სასიამოვნოდ ვკბენდი მათ. დიდი ხანი მოვანდომე უშუალოდ მუცელსა და სახეს, შემდეგ გაზეთილ ფეხზე სრიალით ამოვაყოლე მარჯვენა ხელის მტევანი და ასევე სრიალით შეჩერების გარეშე შევიდა სასქესო ორგანოს ვაგინალურ ხვრელში შუა თითი ბოლომდე, თითს ვაკეთებინებდი მოძრაობს ხან წინ ხან უკან, შემდეგ გავლოკე საჩვენებელი თითი შუა თითთან ერთად და ახლა უკვე ორი თითით გავაგრძელე იგივე ოღონდ ტემპს ოდნავ მოვუმატე, მე ვდგავარ შენგან მარჯვნივ და ამ დროს შენ მარცხენა ხელი ჩემს თმებზე გაქვს ჩაჭიდებული ხოლო მარჯვენა ხელი ჩემ სასქესო ორგანოზე გაქვს ჩაჭიდებული და ხან მოუჭერ ხან შეუშვებ, მე ხომ შიშველი ვდგავარ. მარჯვენა ხელის ორ თითს ისევ ვამოძრავებ წინ და უკან ამასთან ერთად ენითა და ტუჩებით ვალბობ და ვლოკავ და შემდგომ კბილებით ვეთამაშები. ჩემ სახელს გაიძახი და მეუბნები რომ გიყვარვარ მე მეღიმება და არაფერს არ გეუბნები რადგან პირში შენი თბილი ორგანოს ნახევარი მიდევს და ვწუწნი. როცა ვატყობ რომ ორივე ვუახლოვდებით გათავების ეტაპს მე მასაჟის მაგიდაზე შემოვხტები, ფეხებს გადაგაწევინებ მაგიდიდან და ჩემ ასოს მოვათავსებ შენს მხურვალე ხვრელში და როგორც კი გავათავებ ხმამაღალი ხმით! ამ დროს შენ გაათავებ კვნესით და მე გამოვიღებ ასოს რომელიც ნახევრად შენით იქნება დასველებული, მივუშვერ პირ გაღებულ სახეს შენ ფანტანს და დავლევ ბოლო წვეთამდე.
18 ივნისი ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
წამივიდა გული, აღარ ვარსებობ.
ისე აღმაგრძნებს შენი სიტყვები ორგაზმამდე შენი ხელის ერთი შეცურებაც საკმარისი იქნება, გული ამოვარდნას მაქვს.
სახე ამელეწა მიმიკებს ვეღარ ვაკონტროლებ, თვალები დამიმძიმდა და სულ დავსველდი.
ძლივს ვიკავებ თავს კვნესა რომ არ ამომხდეს, მართლა.
აუ ცუდად ვარ მართლა, მაკანკალებს.
ისე მცხელა სულ გავიოფლე, სკამის კუთხის ოდნავი შეხებაც კი მსიამოვნებს, პირველად გამიჩნდა საკუთარი თითების გამოყენების სურვილი.
ძალიან მინდიხარ, მთელი სიღრმით შეგიგრძნობდი.
ვერ ვუძლებ შენს შეხებას, შენს ხელებს, შენს ტუჩებს, შენს ენას რომელიც ძალიან გემრიელია, თან რა მაგრად გამოგდის ჭკუიდან მშლი, ენა რომელიც ისე აღმაგძნებს რომ გონებას მითიშავს და ცაზე ავყავარ საფრენად და ფრთების გასაშლელად.
19 ივნისი
13:36 მე ხომ მხოლოდ შენთან მაკავშირებს ეს გრძნობა, აქედან გამომდინარე ხდება ყველაფერი ძალიან მაგარი შენთან ერთად, აქედან გამომდინარე იძენს აზრს თუნდაც ძალიან უმნიშვნელო რამ შენთან ერთად, აქედან გამომდინარე ჩალის ფასიც კი არ აქვს უშენოდ ნებისმიერ რამეს, მიყვარხარ და გეხუტები მთელი სითბოთი.
15:15 მიყვარს და მაკლია შენი პირიდან გამოსული ჰაერის სურნელება, ალბათ გავგიჟდი რადგან მიყვარს და მეკეტება შენ შინაგან ორგანოებზე, მიყვარს ნებისმიერი რამ რასაც შენ იყენებ შენი თავისთვის.
21:00 წარმოვიდგენ ერთმანეთის გვერდით ვზივართ, ჩვენს თვალებში სიყვარული გიზგიზებს და ერთმანეთით ბედნიერებს გრძნობისგან გვეღიმება და ერთმანეთის თვალებში შემყურეები ნაზად ვეხებით ტუჩებით ერთმანეთს. ვიწვი და ცეცხლის ალი გიზგიზებს ჩემში შინაგანად შენდამი სიყვარულის ძალით. მტკივა შენი მონატრებით, მაკლიხარ როგორც გულს სისხლი და ვკვდები უშენობით, მიყვარხარ მთელი არსებით შენ ერთი...
21:23 წვიიმს და ვერ აგიღწერ ჩემ ცუდად ყოფნას. მინდა ქუჩაში გამოვიდე, გეძებდე, ხან ერთ მხარეს მივაწყდე ხან მეორე მხარეს, შენ სახელს გავიძახოდე, შენ გეძახდე და ვყვიროდე თუ როგორ ძლიერ მიყვარხარ, თუ რა ძვირფასი ხარ ჩემთვის და უშენოდ როგორ წამებით ვკვდები...
22:43 სულიერი და გულის ანუ შინაგანი ტკივილი ვეღარ დაიტია გრძნობამ და გადამეზარდა ფიზიკურ ტკივილში, თავი მტკივა კი არა მისკდება დარდისგან, ფიქრისგან, ოცნებისგან, უშენობისგან, მონატრებისგან და რა თქმა უნდა წამალმა ვერ მიშველა რადგან ეს ტკივილი ხომ სულისა და გულისაა, ეს ტკივილი ხომ სულიერია , ეს ტკივილი ხომ უდიდესი გრძნობისგანაა გამოწვეული, რომელიც მხოლოდ შენ ერთს გეძღვნება....
00:07 დავწექი, ალბათ მაშინ დავიძინებ როცა ჩამეძინება მოულოდნელად, შენ სურნელს ვგრძნობ მაგრამ ვერ გეხები ალბათ მელანდები, მაგრამ სურნელს რომ ვგრძნობ ალბათ ავად ვარ უშენოდ.
20 ივნისი
17:46 მიყვარს და მენატრება შენი ნაზი და რბილი კანი, მიყვარს და მენატრება შენი ხმა და თბილი სიტყვები, მაკლია შენი სითბო და სილამაზე.
18:49 სიტყვა სიყვარულის გაფიქრებაზე მეღიმება რადგან არ მგონია ვინც კი ამ სიტყვას ხმარობს იმას გრძნობდეს რასაც ჩვენ ერთმანეთის მიმართ და თუ ვცდები მაშინ გამოდის რომ შეშლილა მსოფლიო, მაგრამ არ ვცები რადგან ჩვენი გრძნობა ერთადერთია რომელიც მეტია ვიდრე სიყვარული და არ შემიძლია რომ მხოლოდ ამით შემოვიფარგლო ჩემო (....ოცნების გოგო! ) დავამატებ რომ სიყვარულის სანთლები იმისთვის დაიდგა ჩვენს გულებში რომ შიგნიდან გაანათოს და გაათბოს ჩვენი სულები ერთმანეთის მიმართ, გზა გაუნათოს ჩვენს თბილ სიტყვებს ერთმანეთისკენ და ეს მხოლოდ ერთადერთი რამის მაუწყებელი შეიძლება იყოს, იმის რომ ჩვენ ერთმანეთისთვის მოვევლინეთ ამ ქვეყანას და ჩვენთვის დაიშვა მხოლოდ ეს უძლიერესი გრძნობა...
უცნობი
ჩანაწერი და წერილი
მობილური ტელეფონით ვსაუბრობდით, სამწუხაროდ თარიღსა და დღეს ვერ ვიხსენებ, მაგრამ დიდი ხნის ფიქრის შემდეგ გავიხსენე დრო, სამწუხაროდ ვერც ამ დროის სისწორეზე დავდებ თავს, თუ მეხსიერებამ არ მიღალატა და სწორად გამახსენდა მაშინ ჩვენი საუბრის დრო გამოდის იყო საღამოს ცხრის ნახევრიდან ცხრამდე. მე მას ვესაუბრებოდი იმ ადგილიდან რა ადგილასაც ფარულად ვხვდებოდით ხოლმე, ცოტახნის საუბრის შემდეგ მან მითხრა ერთი ადგილის შესახებ რომელიც არც ისე შორს იყო ჩემგან და მე ის ადგილი კარგად ვიცოდი რადგან იმ ადგილსაც ხშირად ვიყენებდით ფარული შეხვედრებისთვის, მოკლედ მან მითხრა რომ თუ ეხლა მასთან საუბრის განმავლობაში მე იმ ადგილას მივიდოდი ისიც იქ დამხვდებოდა, ძალიან გამიკვირდა მისი ნათქვამი და ვიცოდი რომ იგი ვერანაირად ვერ ვერ შეძლებდა იქ ყოფნას რადგან ჩემგანაც და იმ ადგილიდანაც შორს უნდა ყოფილიყო ჩვენი საუბრის დროს. შინაგანად ამაფორიაქა, გამახარა და დამაბნია მისმა ნათქვამმა, მაგრამ რა თქმა უნდა გავეშურე იმ ადგილისკენ და თან ვეუბნებოდი: რატომ მიგყავარ იმ ადგილთან ხომ ვიცი რომ იქ ვერ დამხვდები და გული უნდა მეტკინოს მეთქი, მას კიდე დაჟინებული ჰქონდა რომ მიდი და იქ დაგხვდებიო, ამ ლაპარაკ, ლაპარაკში მივუახლოვდი იმ ადგილს და ვუთხარი: აჰა მოვედი აბა სად ხარ ვერ გხედავ მეთქი, მან მითხრა რომ ჩვენთვის კარგად ნაცნობ ერთ ერთ ხესთან ახლოს მივსულიყავი და მის დაბალ და ფოთლოვან ტოტებში რაღაც მომეძებნა რაც მან დატოვა ჩემთვის თურმე რამოდენიმე დღით ადრე, მკითხველთან მართალი რომ ვიყო გეტყვით რომ არც ისე იოლი გამოდგა ჩემთვის იმის პოვნა რაც მან ჩემთვის დატოვა, რამოდენიმე ტოტიც კი შემომატყდა ხელში რადგან უკვე ვგრძნობდი რომ ნერვები მეშლებოდა იმისგან რომ ვერ ვპოულობდი, მისი სიცილი კი ტელეფონში მესმოდა და თან უკვირდა რომ ვერ ვპოულობდი და მეუბნებოდა: ამდენი ხნის განმავლობაში როგორ ვერ იპოვეო, ბოლოს როგორც იქნა დამთავრდა ჩემი წვალება რადგან ხელში მომხვდა ფოთლებით დაფარულ ორ წვრილ ტოტში გადახლართული მომცრო ზომის ცისფერი ფერის ფურცელი, ფურცელი ტოტებისგან გავათავისუფლე, ხეს ოდნავ მოვშორდი და მას ვახარე ტელეფონში რომ მე ის როგორც იქნა ვიპოვე და ჩემმა სიტყვებმა იგი ძალიან გაახარა, ვფიქრობ რომ გულის სიღრმეში შეიძლება შიშობდა რომ ხომ არ ჩამოვარდა ტოტებიდან და ხომ არ დაიკარგა შემთხვევითო. ფურცელი გავშალე და პირველ რიგში რამაც ჩემი ყურადღება მიიქცია ეს იყო ფურცლის ზედა ორ კუთხეში ლამაზად დახატული მომცრო ზომის გულები, ხოლო შემდგომ ფურცლის ცენტრში მისი ხელით და მისი კოხტა და გამოთლილი თითების დახმარებით ლამაზად გამოყვანილი ასოები, ის ასოები რომლებიც ქმნიდნენ იმ სასიყვარულო სიტყვებს რომლებიც მე მომიძღვნა მან, იმ დონეზე გამახარა მისმა მოულოდნელმა სურპრიზმა რომ ალბათ ანალოგიურად გამიხარდებოდა უშუალოდ თვითონაც რომ დამხვედროდა, მეტი აღარ დავაყოვნე და შევუდექი მისი თბილი და მგრძნობიარე სიტყვების წაკითხვასა და შეგრძნებას.

სადაც არ უნდა იყო მე ყოველთვის შენთან
ერთად ვიქნები... ყოველთვის ასე ძალიან
მეყვარები... და ყოველთვის ჩემი ერთი ცალი
იქნები შეეენ... მაგიჟებ... მარეკინებ...

უცნობი
წერილები
21 ივნისი
18:58 ხანდახან გამომიგზავნია კიდეც ეს სიტყვები, რომლებიც ხშირად დამიწერია და შემდეგ წამიშლია: მინდა ეხლა ჩაგეხუტო თუნდაც ცოტახნით. ჩემ თავზე მომსვლია ხოლმე ბრაზი რომ რა ცოტა ხანზე ვსაუბრობ როცა მინდა რომ ( ....ოცნების გოგოს ) გვერდით ერთჭერქვეშ ვიცხოვრო და მისით ვსუნთქავდე სიცოცხლის ბოლო წამამდე. მენატრები არა საათნახევრისთვის არამედ მთელი დარჩენილი ცხოვრების წუთების ერთად გასატარებლად. მიყვარხარ და მაკლიხარ ტკივილამდე შენ ერთი გოგო.....
20:54 გამიგია ადამიანზე უთქვამთ სიყვარულისგან გაგიჟდაო, არ ვიცი ვინ რა საქციელს და რა გრძნობას თვლიდა სიგიჟედ მაგრამ მე ნამდვილად შევიშალე ჩვენი გრძნობით და შენი სილამაზით: ხელი, ფეხი, ტანი, თავი, სახე, ტუჩი, ცხვირი, ყური, ლოყა, თვალი, კბილი, ენა, წარბი, წამწამი, ხმა, სიარულის მანერა და ასე შემდეგ.
21:18 შენი ყველაფერი მაინტერესებს და მინდა შევისწავლო შენი თითოეული დეტალიც კი მაგალითად: სახლის პირობებში როგორ დადიხარ, როგორ ჯდები და როგორ დგები სკამიდან, როგორ ბანაობ, როგორ იწმინდავ ყურებს, როგორ იხეხავ კბილებს, როგორ იმზადებ ყავას ან საჭმელს, როგორ იძინებ და როგორ იღვიძებ, როგორ იცმევ და როგორ იხდი, პირადი ჰიგიენა, ისე შევიშალე რომ ყველაფერი მინდა გაგიკეთო უდიდესი სიამოვნებით მაგალითად: მენსტრუაციული ციკლის დროს მე გაგიკეთებდი ტამპონს. ხან ესეთებიც მიფიქრია რომ საპირფარეშოში რომ შეხვალ მეც შემოვიდე და ვიყო შენთან რადგან მაინტერესებს როგორ იჯდები და იფიქრებ რამეზე, ამ ყველაფერს მაფიქრებს და მაოცნებებს გრძნობა რომელიც შენს მიმართ მამოძრავებს და მიყვარს მე ჩვენი სიყვარული სიგიჟემდე..
21:26 მინდა მოვეფერო ნაზად და ვეამბორო შენს ტანსაცმელს რომელიც კარადაში გაქვს, ღრმად შევისუნთქო მათი სურნელი, მინდა ვიცოდე რა საშუალებები გაქვს თავის მოვლის, მაგიდაზე დავაწყო ყველაფერი, სათითაოდ დავათვალიერო მერე ამიხსნა რა როგორ გამოიყენება და რისთვის არის თითოეული საჭირო და მერე მე გაგპრანჭავ სიამოვნებით.
21:41 მინდა გიკითხავდე წიგნებს, მინდა ვიცოდე შენი ზოგადი გეგმების შესახებ თუ რაზე რას ფიქრობ და რაზე რა აზრის ხარ, მინდა აქტიური მოაწილეობა მივიღო შენს საყიდლებზე წასვლასთან დაკავშირებით, მინდა რომ ჩემი აზრი იცოდე ამა თუ იმ ჩასაცმელთან თუ საკითხთან დაკავშირებით..
21:46 ისიც კი მაინტერესებს ფანჯარას როგორ აღებ და კეტავ, კარებს როგორ აღებ და კეტავ, გაზს როგორ ანთებ და აქრობ, შუქს როგორ რთავ და თიშავ, სახლში სიარულის დროს რომელ მხარეს იყურები ხოლმე და როგორ ისმის შენი ფეხის ხმა.
22:00 მინდა ჩემი ხელით გაჭმევდე საჭმელს, მინდა მე გაჭრიდე ფრჩხილებს და თან შენ მესაუბრებოდე ათას რამეზე, მინდა ერთად შევისწავლოთ კამასუტრა და შემდგომ განვიხილოთ. მინდა მოგიძღვნა სიმღერა და მინდა ვიცეკვოთ სასიამოვნო მუსიკის თანხლებით.
22:13 მინდა გაციების შემთხვევაში მე მოგწმინდო ცხვირიდან გამონადენი, მინდა მე ჩაგაცვა ბიუსჰალტერი, მინდა მე ამოგაცვა საცვალი ჯერ ერთ ფეხს ამიწევ მერე მეორეს, ან დაწოლილზე ჩაგაცმევ და წელს ამიწევ ..
22:23 მინდა ნებისმიერ საყიდელზე არ აქვს მნიშვნელობა რა იქნება ვიაროთ ერთად: ტანსაცმელი, ფეხსაცმელი, ქუდი, შარფი, აქსესუარი, ავეჯი, სურსათი, ტექნიკა. გასართობზე ლაპარაკი ზედმეტია ანუ თავისთავად. ასევე ნებისმიერ საქმეზე ან უბრალოდ: სალონი, კინო თეატრი, ოპერისა და ბალეტის თეატრი, გამოფენა, მუზეუმი, კაფე ბარი, ექიმთან კონსულტანცია....
21 ივნისი ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
22:22 და მე რავაკეთო?
21 ივნისი ( წერილი მთავარი პერსონისგან )
22:37 შენგან მხოლოდ გრძნობა მინდა რომელსაც ჩემს მიმართ გრძნობ ანუ გრძნობა რომელიც მეტია ვიდრე სიყვარული. მომეფერე, ჩამეხუტე, თბილი და ტკბილი სიტყვები მითხარი, იყავი გოგო იყავი ნაზი, იყავი ყურადღებიანი და ყოველთვის გულწრფელი ჩემს მიმართ, ხედავდე ბიჭს რომელიც შეშლილია შენთვის და ცდილობდე მისი სიყვარულის გაგებას შენს მიმართ, პატივს ცემდე და აფასებდე მისი სიყვარულის გამოხატულებას შენს მიმართ და ბოლოს გიყვარდე წრფელი გრძნობით რომელსაც ეხლა განიცდი ჩემს მიმართ და რომელსაც ვუწოდე მეტი ვიდრე სიყვარული....
22:47 მინდა შენით ვსუნთქავდე სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით ანუ შენში მყოფი ჰაერის გარდა სხვას ვერ ვიღებდე, შენ რომ ამოისუნთქავ იმას ვსუნთქავდე მე....
23:02 მინდა შენ წყვიტავდე ჩემ სიცოცხლეს, თავი დააქნიო მოვკვდე, არ დააქნიო ვიცოცხლო.
23:06 მინდა სიყვარულის კეთილი და სათნო დედოფალი იყო ხოლო მე შენი ნდობით აღჭურვილი სიყვარულის რაინდი.....
22 ივნისი
22 ივნისი ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
1:35 ეხლა წარმოვიდგინე როგორ გძინავს და ცუდად გავხდი ძალა წამერთვა, მინდა მოვიდე ჩუმად და ნაზად გაკოცო ფუმფულა ტუჩებზე, მოგეფერო ლამაზ დახუჭულ თვალებზე, გავიხადო ყველაფერი და შემოგიძვრე და მოგეკრო თბილ ტანზე, თავბრუ დამეხვა ამ წარმოდგენით, მავსებ და მაცოცხლებ მე შეენ.
22 ივნისი ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
2:25 ჩემი მძინარე უფლისწული, მიყვარხარ მინდა შენთან ერთად ვიწვე ახლა და გეფერებოდე, ნეტა მართლა შემეძლოს შეუმჩნელვლად გავჩნდე შენთან, აუ გამბურძგლა ისე მომინდა შენი მოფერება, რა გიწოდო უკვე სიტყვები შემომელია, სიცარიელეა უშენოდ ყველგან.
22 ივნისი ( წერილი მთავარი პერსონისგან )
20:12 მიყვარს ის ნალექი რომელიც შენი ყავის დალევის შემდეგ დარჩება ჭიქაში...
20:39 მიყვარს იმ წყლის წვეთები რომლებიც სახის დაბანის შემდეგ ჩამოვა შენს ნიკაპთან...
20:19 ჩემთვის ვარსკვლავი ხარ ღამე ცაში მანათობელი...
23 ივნისი
8:12 აი რომ იცოდეთ ლამაზი ხომ არის და არის მაგრამ თან რა კოხტაა, თან რა ნაზიაა, თან რა ხმა აქვს, გული მიმდის მასზე მე....
8:17 რომ იცოდეთ რა საყვარლად დადის, რომ იცოდეთ როგორი წუწუნი უყვარს, მჰ მჰ მჰ ჩავატკბარუნებდი.
12:13 მიყვარხარ იმდენი ცხენის ძალით რამდენი ცხენის ძალითაც არც ერთი ძრავი არ არის გამოშვებული..
21:11 მოწყენილი ვარ მეთქი რომ გითხრა ტყუილში ჩამეთვლება რადგან უფრო ვიტყოდი რომ მოვკვდი და ჯერ არ მაქვს გააზრებული....
21:15 რა ვარ მე უშენოდ? არ მიპასუხო მე ვუპასუხებ ჩემ თავს არაფერი.
23:19 ღამის 12 საათი დაიწყო, მენატრები, უფროსწორად ენატრები ჩემ სულს რადგან გული გაჩერდა და ფიზიკურად მოვკვდი..
24 ივნისი
00:24 ღამის პირველი საათია დაწყებული, დავწექი, რა მოგწერო არ ვიცი, ან იქნებ ვიცი და ვერ ვხვდები უბრალოდ, არი რამე რაც არ მითქვამს? ტკივილისგან ვერ ვფიქრობ, ძილინებისა ( ....ოცნების გოგო ) მიყვარხარ.
06:40 დილა მშვიდობის ჩემო სილამაზე, ჩემო მშვენიერო გოგო! დღე მთავრდება და იწყება ფიზიკურად უშენოდ ხოლო შინაგანდ ყოველთვის შენით. მიყვარხარ.
07:30 ვერ გხედავ და მელანდები, ვერ გეხები და ამ დროს გეფერები, მიყვარხარ და მენატრები.
25 ივნისი
08:31 რა სასწაული წამებია როცა ერთად დავდივართ, ვსეირნობთ,(ფარულად) და ამ დროს ჩვენი ხელები რომ ჩაჭიდებულია ერთმანეთს, რა სასიამოვნო სითბო იგრძნობა ჩვენი ხელის გულებში, ისეთი შეგრძნება მიჩნდება რომ ერთი გულის ორი ნაწილის შეერთება ხდება როცა ნაზად გვაქვს ხელის მტევნები ერთმანეთზე ჩაჭიდებული.
08:33 მეზიზღება მზეც უკვე თავისი სითბოთი რადგან უფრო მეტად მიშლის ნერვებს და მაღიზიანებს კარგი ამინდი შენ გარეშე.
09:27 უშენოდ არ მინდა და მეზიზღება ზღვა თავისი სანაპიროთი, უშენოდ არ მინდა და მეზიზღება მთა და ბარი, უშენოდ არ მინდა სუნთქვა დედამიწაზე, მიყვარხარ სულის ტკივილამდე, მიყვარხარ გულის გახეთქვამდე.
09:43 საყვარელი ადამიანის გარეშე მე ვერ მომაწონებს თავს უცხო ქვეყნის ბუნება და ქალაქი, საყვარელ ადამიანთან ერთად მე მომაწონებს თავს ჩვენი შეხვედრის ადგილის უბრალო ბალახი.
09:59 არ მინდა უშენოდ საუზმე, სადილი და ვახშამი, მინდა ჭამის დროს ერთმანეთს შევციცინებდეთ თვალებში და სიყვარულის ნაპერწკლებს ვხედავდეთ.
22:44 ჩემი გული შენთვის ფეთქავს, ხოლო თვალი მხოლოდ შენ გხედავს.
22:45 ჩემი სული შენთვის იწვის, ხოლო ფილტვი შენთვის სუნთქავს.
22:50 ჩემი დილა შენ ხარ სხივი, ხოლო ღამე სავსე მთვარე.
უცნობი
ჩანაწერები და წერილები
26 ივნისი
20:00-21:45 ( ინტიმი )
1 ივლისი
20:00-21:45 ( ინტიმი )
22:21 ძალიან, ძალიან მიყვარხარ, როცა ენით ვეხები და ტუჩებით ვწოვ შენ სასქესო ორგანოს და შენი კვნესა ჩამესმის ვითიშები და თავბრუმეხვევა სიამოვნებისგან და ვცდილობ არ შევიტყო თორემ ალბათ მეც აგყვები ხმაში, ( აგყვებოდი პირი რომ დაკავებული არ მქონდეს )
22:25 თითებმა სრიალი დაიწყო, ერთმანეთში სრიალისგან ცოტაც და ბეჭედი წამძვრებოდა თითიდან და მაშინ მართლა მომიწევდა კაზანოვასავით მისი ძებნა თითითა და ენით.
3 ივლისი
17:45 ადამიანი მხოლოდ სამსახური არ არის, სამსახური მისი ცხოვრების შემადგენელი ნაწილია და არა სიცოცხლის, ადამიანის სიცოცხლე მისი სიყვარულია საყვარელი ადამიანის მიმართ.
13 ივლისი
17:49 ჩემ გულს ათბობს შენი ჩახუტება, ჩემს სულს ანათებს შენი ღიმილი, გონებას მიფანტავს შენი სურნელი, მე შენ მიყვარხარ და შენით ვიღიმი........
15 ივლისი
14:33 რაც ჩემს შიგნით გულში ხდება შემიძლია შევადარო დედამიწისა და ბუნების ძალას რადგან იმ დონეზე ძლიერი და წრფელი გრძნობა მაკავშირებს შენთან რომ დედამიწის ქერქის დაძვრა და გახეთქვაც კი შეუძლია. მიყვარხარ ისეთი სიძლიერით როგორი სიძლიერეც ბუნებრივ მოვლენებს აქვს: ტორნადოს, ცუნამს, მიწისძვრას და ვულკანს. შემოგევლე მე შენ მაგ ნაზ კანზე....
21 ივლისი
21 ივლისი ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
14:55 ესე უსაქმურად რო ვარ იმდენ რამეზე მეფიქრება, ისედაც ხომ სულ შენზე ვფიქრობ და ეხლა საერთოდ, ყველაფერს შენით ვაკეთებ, ყველაფერი ერთდროულად მახსენდება, შენი კოცნა, მოფერება, შეხება, სიტყვები, ღიმილი, ჩახუტება... საგიჟეთი მაქვს თავში და სხეულში, ჩემი კანი შენ კანს ითხოვს რომ დაწყნარდეს, აუუუუ გავჭედავ
21 ივლისი ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
15:05 აი მინდა წინ მეჯდე თუ იწვე თუ რაც გინდა ის ქენი და გიყურო, მეტი არაფერი.
უცნობი
ჩანაწერები
ოსკარი ( ჩანაწერების დაწერის ზუსტი დრო უცნობია )
სიყვარული, მართლაცდა რამდენი პოეტი აღწერს ამ გრძნობას თავიანთ ნაწარმოებებში, რა საოცარი სიტყვებით, რა ქმედებებით, რა თავგანწირვით, რა ბრძოლით, რა მსხვერპლით, ნუთუ ცდებიან, არა, არ მგონია რომ ცდებოდნენ რადგან გამოვცადე შენი სიყვარული, როგორც დაცემა ასევე აღზევება, როგორც სიცილი ასევე ცრემლის ღვრა, როგორც ტანჯვა და ტკივილი ასევე სითბო და ბედნიერება, როგორც განშორება ასევე შეხვედრა, მგრძნობიარე ჩახუტება, ზეციური ალერსი, ზრუნვა და ნერვიულობა, შეხება თბილი, რბილი და ნაზი ტუჩების, გულში ჩხვლეტის შეგრძნება შენი დანახვისას, უძილო ღამეები და სიზმარში ერთად ყოფნა. ეს გრძნობა იდეალურს და განსაკუთრებულს არ ეძებს, როცა ეს გრძნობა ორ ერთმანეთზე შეყვარებულ პიროვნებაში ღვივდება და ფესვებს იდგამს მათ ზუსტად ისეთი უყვარდებათ ერთმანეთი როგორებიც არიან, როგორც პლიუსებით ასევე თავისი მინუსებითაც, ხოლო შემდგომ ურთიერთობაში დათმობისა და ურთიერთგაგების ხარჯზე ხდება ყველაფრის დახვეწა, აი ამ გრძნობიდან გამომდინარე მეე გეუბნები შენ რომ ჩემთვის დედამიწის ზურგზე შენი შესადარი გოგო არ არსებობს, ჩემთვის არ არსებობს გოგო შენზე ნაზი და კეთილშობილი ქცევასა თუ საუბარში, შენზე დახვეწილი და შენი სიარულის მანერაა ეგ ხომ მხოლოდ შენია, შენი ხმა რომლის გაგონებაზეც ვენებში სისხლი მოძრაობის სისწრაფეს უმატებს, შენი ღიმილი და კისკისი რომელიც სულს მიცხელებს, შენი გამოხედვა ზღაპრული ღრმა თვალებიდან, შენი სხეული რომელიც მაგიჟებს, ლამაზი ფეხები რომელიც სიყვარულს ატარებს, ნაზი ხელები და გამოყვანილი თითები რომლებიც შენ სამსახურში არიან, სურნელი შენი კანისა და თმის რომელსაც სიყვარულის ძალის დახმარებით შენგან შორს მყოფიც კი შევიგრძნობ, შენ ხარ ჩემი ოცნების გოგო და მე მიყვარხარ შენ.


ჩემო ტურფავ, ჩემო ერთო, ძლიერ მინდა მოგეფერო
გულში ნაზად ჩაგიკრა და ხვევნა კოცნა დაგიბედო
შენი სულის სარკე ვიყო გიყურო და გაგაღმერთო
სიყვარულით გათანგული შენს თავს ვფიცავ ჩემო ერთო

შემიყვარდა შენი თავი ღიმილით და სიცილით
შემდგომ გრძნობამ დამანახა უშენობის ტკივილი
მახსენდება შენი სახე, შენი ტანი, ხელის ნაზი თითები
შეხვედრები მიწიერი, შეგრძნებები ციური

ელვა, წვიმა, ნისლი, ქარი, სიყვარულმა გამატარა ცხრა და ათი მთა და ბარი
და ამ გრძნობით დაღდასმული შენს კვალს მივდევ დაკარგული
გაგიცანი შემიყვარდი მუდამ შენი ვიქნები
ჩემი ოცნების გოგო ხარ და ხატად საფიცარი

ოსკარი
მთავარი პერსონის წერილები და ჩანაწერები დასასრულს მიუახლოვდა, ანუ ვამთავრებ ამ ისტორიას მისი წარსულის შესახებ, მკითხველს ვემშვიდობები და ვაქვეყნებ ბოლო ჩანაწერსა და წერილებს, ხოლო წერილების ბოლოს კი ციტატას რომელიც ასევე მის ჩანთაში ვნახე მომცრო ზომის ფურცელზე დაწერილი.
უცნობი
ჩანაწერი ( სახლი ტბის პირას )
სახლი, ერთ სართულიანი ხის სახლი, ორი საძინებლით, ერთი მისაღებით, დიდი სააბაზანოთი და დიდი სამზარეულოთი. მისაღებში ბუხარი, რომელიც საოცრად თბილ და რომანტიულ გარემოს ქმნის. ეზო გამწვანებული და მოვლილი, მინდორი გაკრეჭილი ერთ სიმაღლეზე, დეკორატიული ფილებით ლამაზად გაკეთებული ბილიკები. ღამის განათება ეზოსთვის, როგორც ლამპიონები ასევე მიწაში დამონტაჟებული სპეციალური ღამის სანათები. სახლისა და მისი ეზოს გარშემო სიმწვანე, სიწყნარე და სიმყუდროვე. რვა, ცხრა, ათი, თორმეტი, თოთხმეტი, თხუთმეტი, თექვსმეტი, ჩვიდმეტი და თვრამეტი აგვისტო, ერთხელ მან ვერ შეძლო შეხვედრა ხოლო მეორეჯერ მე, თერთმეტ და ცამეტ აგვისტოს. მართლაცდა ზღაპრული და არაამქვეყნიურად ბედნიერი, ლამაზი მხიარული და სიყვარულით გაჟღენთილი დღეები, საათები, წუთები და წამები გავატარეთ ერთად და დავტკბით ერთმანეთის სიყვარულითა და სიახლოვით. ერთად დაძინება და გაღვიძება, დილის კოტრიალი, ერთმანეთისთვის ყავის მიტანა საწოლში, ერთად ბანაობა და ერთმანეთის დაბანა, ერთად კბილების გახეხვა, ერთად ჩაცმა და გახდა, ერთმანეთის ჩაცმა და გახდა, სამზარეულოში ერთად ფუსფუსი, ( ერთ საღამოს ჩვენი ერთად შედგენილი საყიდლების სია, ბლოკნოტის ფურცელის ზედა მარჯვენა მხარეს დავწერე: მიყვარხარ შენ, ხოლო შემდგომ ერთად ჩამოვწერეთ ზუსტად ამ თანმიმდევრობით: სპაგეტი-ბარილას ფირმის, ყველი- პარმეზანი, მოცარელა, შესქელებული რძე-1ც, ნაყინი-1ც ( დიდი, ) ქათმის ფილე-1ც, ბანანი-5ც, ვაშლატამა, კენკრა, ორცხობილა, ყავა, იოგურტი, სალფეტკი, მაგიდის ტილო, სიგარეტი ) ერთად საჭმლისა და დესერტის გაკეთება ასევე კეთების დროს ერთად დაგემოვნება თუ როგორი გამოდის, ერთად საუზმე, სადილი და ვახშამი, ჭამის დროს ერთმანეთის თვალებში ყურება და გაღიმება ერთმანეთისთვის, ერთმანეთის ხელიდან ჭამა, სამზარეულოს მაგიდის ქვეშ ფეხების შემოწყობა მუხლებზე, ერთად დალევა წყლის, ყავის, წვენის, ალკოჰოლური სასმელის, საწოლში ჭამა და დალევა, ერთად მუსიკების მოსმენა, ერთად ფილმების ყურება, ღამის გათენება, საათობით საუბარი ათას რამეზე ხან ჭკვიანურზე ხან კიდევ სულელურზე, ღამე ერთად დაძინება ერთმანეთში ჩაკრულებმა როგორც ერთი მთლიანი, იმ დონეზე ვიყავით ერთმანეთში ჩახუტებულები და გადახლართულები რომ ჩვენი შემხედვარე იფიქრებდით ერთი ადამიანი წევსო. გამთენიისას ერთმანეთის მძინარე სახისა და სხეულის ყურება და ამ სანახაობით ტკბობა, დილის კოცნა, დილა მშვიდობისას თქმა და ერთმანეთისთვის გაღიმება. ერთ ჭერქვეშ, ერთი ჰაერის სუნთქვის, ერთად გატარებული დღეების შემდეგ მივხვდი სიტყვა სიცოცხლის შინაარს, სიცოცხლის სილამაზეს და დამტკიცდა ჩემს გონებაში ის აზრი რა აზრისაც ვიყავი ყოველთვის, ანუ ის რომ მხოლოდ საყვარელ ადამიანთან შეიძლება იცოცხლო და იცოდე სიცოცხლის ფასი, დანარჩენ შემთხვევაში მხოლოდ ცხოვრობ და მეტი არაფერი.
რაც შეეხება ინტიმურ კავშირს დავიწყებ ჩემი პირადი მოსაზრებით და გეტყვით რომ თუ ინტიმურ კავშირს საფუძვლად არ ედება ნამდვილი და წრფელი გრძნობა მაშინ ვთვლი რომ ეს უბრალოდ ცხოველური მოთხოვნილების დაკმაყოფილება იქნება ინსტიქტის საფუძველზე, ან ჩვეულებრივი პორნო ვიდეოს მსგავსი სადაც გრძნობის ადგილი არ არის. როცა ინტიმური კავშირის ფუძე სიყვარულია მაშინ სულ სხვა, ენით აუღწერელ სიამოვნებასა და საოცარ შეგრძნებებს იღებ ამ კავშირისგან. ვფიქრობ რომ ინტიმური კავშირისთვის კანონები და ჩარჩოები უცხოა და უფრო სწორად რომ ვთქვა არც არსებობს, მხოლოდ და მხოლოდ ერთადერთი რამის გათვალისწინება უნდა ხდებოდეს, იმის რომ რითიც დაკავდება ორი ერთმანეთზე შეყვარებული ადამიანი ის ორივესთვის უნდა იყოს სიამოვნებისა და საუცხოო შეგრძნებების მომტანი მათი სიყვარულის ძალით, თუნდაც ისეთი რამ იყოს რაც ბევრისთვის შეიძლება მიუღებელი ან ზღვარგადასული იყოს, მთავარია მათთვის იყოს ეს მისაღები და სასიამოვნო.
მოკლედ შევეხები ჩვენს ინტიმურ კავშირს და მცირედით შემოვიფარგლები, გეტყვით იმას რომ წერილებში რაც ინტიმურ საკითხთან დაკავშირებით მაქვს დაწერილი ზღვაში წვეთი გამოდგა, რადგან ორივემ ერთმანეთით, ჩვენი სიყვარულითა და ვნების ძალით აღმოვაჩინეთ რომ თურმე ულევი ფანტაზიის წყაროს ვფლობთ, ამასთან ერთად პირველივე დღესვე მივხვდით იმასაც რომ სახლი საკმაოდ დიდია და დასანანია ერთმანეთის რომანტიკას, სიახლოვესა და ვნებას მოკლებულებმა მხოლოდ საძინებლით რომ შემოვფარგლოთ ჩვენი ფიზიკური სიახლოვე და შევუდექით სახლის თითოეული კვადრატული მეტრის ათვისებასა და გამოცდას, ერთმანეთის სიყვარულით ვნების ალში წვასა და ჩაფერფლვას. თვრამეტი აგვისტოს ღამე და შემდგომ დილა ყველაზე სევდიანი, დამთრგუნველი და ტკივილის მომტანი გამოდგა ორივესთვის, რადგან მოახლოებული განშორებისგან ცრემლს ვერ ვიკავებდით, შეიძლება ითქვას რომ დიდად არც ვცდილობდით შეკავებას და ერთმანეთში ჩაკრულებს ერთმანეთის თბილი და გრძნობით სავსე ცრემლი გვეწვეთებოდა. სახე, თვალი, ცხვირი, ლოყა, ტუჩი და ნიკაპი ერთმანეთის ცრემლით იყო გაჟღენთილი, ჩვენი ცრემლი ერთმანეთში ირეოდა და ამით წრფელი და ნამდვილი გრძნობის ელექსირს ქმნიდა, იმ გრძნობის რომელიც მეტია ვიდრე სიყვარული. ვტიროდით რადგან დრო მიჰქროდა და არ ინდობდა ჩვენს ბედნიერებას რომელიც ჩვენი ერთად ყოფნით იყო გამოწვეული ჩვენი გრძნობის ძალით. ვტიროდით რადგან მალე მოგვიწევდა დაშორება და ამ დაშორებით სიცოცხლესაც დავემშვიდობებოდით.
უცნობი
წერილები
24 აგვისტო
23:44 ეს ქარიანი ღამე კიდევ უფრო აძლიერებს უშენობით გამოწვეულ ტკივილს, როგორ მჭირდები და როგორ მაკლია სიცოცხლისთვის შენ გვერდით ყოფნა, შენი სიარულის მანერის დანახვა, შენი დაჯდომა ადგომა, შენი ბანაობა, შენი კბილების გამოხეხვის პროცესის ყურება, შენი ჩაცმა და გახდა, შენი ღიმილი, შენი ძილი, შენი წუწუნი, შენი შეხება, შენი სუნთქვის შეგრძნება, შენთან საუბარი, შენი მოფერება, შენი კოცნა, შენთან ინტიმი. ჩემი სულიერი მდგომარეობა უდაბნოს ქარიშხალს შემიძლია შევადარო რადგან გულს შემოხვეულხარ და მთელი სიძლიერით ბრუნავ მის გარშემო რის შედეგადაც თავბრუს მახვევს ჩემი სიყვარული შენდამი..მიყვარხარ
26 აგვისტო
22:43 ყოველდღე შენთვის ვიბადები და ყოველდღე უშენობით ვკვდები..
22:52 დილით თვალს ვახელ და ღამით თვალს ვხუჭავ შენთვის, შენთვის ანუ ჩვენი სიყვარულისთვის.
31 აგვისტო
31 აგვისტო ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
20:13 ყველანაირად იდეალური და კომფორტული ადამიანი ხარ ჩემთვის.
31 აგვისტო ( წერილი მთავარი პერსონისგან )
22:03 შენთან მინდა შენთვის სიცოცხლე, საერთოდ ყველაფერი მინდა შენით ვაკეთო შენთვის, აი როგორც ძველად თუნდაც კერპთაყვანისმცემლობა რომ იყო ან სხვადასხვა ღმერთები რომ ყავდათ აი ესე მინდა იყო ჩემთვის, მე ამას ვიძახი ერთად სიცოცხლის დროს თორე ეგრე ისედაც ხარ ჩემთვის რადგან ჩემი მზეც ხარ და წვიმაც, ღამეც და დილაც, მე ისედაც გცემ თაყვანს როგორც სიტუაცია მაძლევს საშუალებას, მინდა თვალებში შეგციცინებდე და გჭამდე როგორც შინაგანად ასევე ფიზიკურად..
31 აგვისტო ( წერილი ოცნების გოგოსგან )
22:11 ვაიმე ჩემო სიხარულო, სულ არ მინდა რომ თაყვანიმცე, მარტო მინდა გიყვარდე და ყოველთვის სასურველი ვიყო შენთვის, ვგიჟდები შენზეეე
31 აგვისტო ( წერილი მთავარი პერსონისგან )
22:20 თაყვანისცემა მაგალითად მოვიყვანე, ანუ ამით ვთქვი რომ მინდა შენით ვიყო აგებული, ჩემი ფუძე იყო და შენ გარეშე არაფერი არ კეთდებოდეს და შენით იწყებოდეს და მთავრდებოდეს დღე. შენს გვერდით ვიცოცხლო და ასი წლის მერე პირველი წავიდე ამ ქვეყნიდან რომ უშენოდ არ დავრჩე რადგან ვერ ვიცოცხლებ. მიყვარდი, მიყვარხარ და მეყვარები, სასურველი იყავი, ხარ და იქნები. მე მხოლოდ ერთი ოცნება მაქვს და ხშირად მითხოვია ხატების წინაშე იმის შესახებ რომ ჩვენ ერთად ვყოფილიყავით. ეხლა ცრემლი მომადგება და შენ არ ხარ ჩემ გვერდით რომ მკერდზე თავი მოგადო.
1 სექტემბერი
11:37 იმ დონეზე მიყვარხარ რომ მინდა ჩემი ამ ქვეყნად მოსვლის მიზანი და მისია იყოს შენთვის სიცოცხლე და შენთან სიცოცხლე, რაც კი შემიძლია შენ გაგიკეთო და შენთვის ვაკეთო, ხოლო თუ არ შემიძლია ვისწავლო და ყველაფერი შენთვის შენი უფრო და უფრო გაბედნიერებისთვის გავაკეთო, მინდა რომ შენს ბედნიერებაზე ვზრუნავდე.

-სიყვარულის ერთადერთი კანონია ბედნიერება მიანიჭოს საყვარელ ადამიანს-
მარი-ანრი ბეილი ( სტენდალი )




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent