შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიჟების სამყაროში(თავი 6)


22-10-2017, 18:06
ნანახია 1 217

გადიოდა დღეები.აგარაკიდან წამოვედით ყველა.თათია და ალექსანდრე უფრო და უფრო უახლოვდებოდნენ ერთმანეთს.იმდენი გოგო სკდებოდა შურისგან მათი ერთად დანახვისას რო ვერც დათვლიდით.
გვანცა და ცოტნეც უძალიანესად საყვარლები იყვნენ.მათი ურთიერთობა თითქმის ყველამ გაიგო.გვანცას დედამ გაიცნო ცოტნე,სახლშიც დაპატიჟა და გაძლება უსურვა.გვანცას მამამ და ცოტნემაც კარგად გაუგეს ერთმანეთს.რა თქმა უნდა სერიოზული ურთიერთობა ჯერ არ ჰქონდათ მაგრამ დამალვას რა აზრი ჰქონდა?მაინც ყველამ ყველაფერი იცოდა.
მე შორენა და თამუნა ისევ ისე მარტოდ მარტო დავხეტიალებდით.ნუ უფრო მე და შორენა.სიმართლე გითხრათ თამუნას ბიჭებისკენ არასოდეს გაუხედავს.ერთი ორჯერ თუ შეათვალიერა რამოდენიმე სიმპატიურობის პიკი.
აგვისტო მთავრდებოდა.ჩვენმა კლასმა შეკრება გადაწყვიტა.ყველანი ერთად საღამოს რესტორანში შევიკრიბეთ. ზოგი შეყვარებულით,ზოგი ჩემსავით მარტო...
”რესტორანში”
-არ არსებოოობბბსს!!!!!!!!!!!!(გვანცა)
-არსებოობს!(თორნიკე)
-ჩემო გულოოოო!როგორ მომენატრეე!!!(გვანცა)
-რაარი გოგო დამივიწყე სულ.არ მოგიწერია მთელი ზაფხული..(თორნიკე)
-ხო რავი სად მეცალა მოწერისთვის...(გვანცა)
-ჰჰმმმჰჰჰ(ცოტნე)
-აა,უი მართლა.....ეს ცოტნეა...ჩემი...(გვანცა)
-შეყვარებული(ცოტნე)
-არ არსებოობს!!!ჩემს გულს შეყვარებული ყავს???მიღალატე გგოო???(თორნიკე)
-ვაახ გვანცააა..დაკარგულოოო..მთელი ზაფხული თორნიკა შენზე ლაპარაკობს სადაა რაატო არ მწერს ჩემი სიყვაო...მოანატრე საწყალ ბიჭს თავი....(ნიკა)
-ნიკა გაიცანი ჩემი შეყვარებული ცოტნე(თვალების ჭყეტით უთხრა გვანცამ)
-ააა...უიიი.ბოდიშიი..ისაა...გაძლებას გისურვებ ამ ქაჯანასთან ერთად.(ნიკა)
-ასეთი რთული გოგოა ყველა მაგას რო მეუბნებით?(ცოტნე)
-ვერც კი წარმოიდგენ ისეთი(საბა)
-საბაჩკაა...როგორ მომენატრეე(გვანცა)
-შენ გოგო კლასელებთან არ მეგობრობ?(ყურშჳ ჩასჩურჩულა ცოტნემ გვანცას)
-კი როგორ არა....კაით ბიჭებო წავედი ჩემი გულის მარჯვენა პარკუჭი უნდა გავაცნო ყველას!!
-რამე ეშველება ამას?(საბა)
-2 წლის წინ იყო შესაძლებელი მაგის გამოწორება ქეთისთვის რო მოესმინა და ჭკუა ესწავლა მაგრამ ახლა მარტო შეყვარებულის იმედზე უნდა ვიყოთ!(თორნიკე)
ყველა პირდაღებული უყურებდა გვანცას და ცოტნეს.არავის წარმოედგინა გვანცა თუ ოდესმე მისას გაიტანდა და თუნდაც წლების შემდეგ მისი პირველი სიყვარული მისი შეყვარებული იქნებოდა.
გაიცნო ცოტნემ მთელი კლასი. გვანცა ცეკვავდა უკნიდან რო ვიღაცამ ხელები მოხვია.გვანცა შემობრუნდა და ვის ხედავს....მისი უცხოპლანეტელი ძმაკაცი,დიმა.
მოეხვია,კისერზე ჩამოეკიდა და ეცეკვებოდა.ცოტნემ რო დაინახა ისინი მივვარდა და დმას ტავში თხრიშა,გვანცას ხელი მოკიდა და გარეთ გავვარდა.
-ეს რა ჯანდაბა იყო?(გვანცა)
-ვერ ავიტან ჩემს შეყვარებულს ვიღაც ბიჭი რო შეეხოს!(ც)
-უკაცრავაად??ის ვიღაც ბიჭჳ კიარა ჩემი ძმაკაცია.....
-არ გეტყობოდათ მეგობრობის არაფერი არც შენ და მაგ ტიპს და არც შენ და თორნიკეს!
-ეჭვიანობ?
აბა არ უნდა ვეჭვიანობდე?
-ვოუიმე ცემი შტერი ბიჭიიი!!
-არ ვარ მე შტერი!უბრალოდ უფლება მაქვს რომ ვიეჭვიანო!!!!!!
-ჩემი შტერი და ეჭ[იანი ბიჭი ხარ შენ!
-არ ვარ თქოო!!!!
-ჩემი ხარ თქოო!
-შენ კიდე ჩემი ხარ და არც შენს ძმაკაცებს არ მივცემ შენზე ზედმეტდ შეხების უფლებას!
-კაი ჩემო სიხარულოო...დამშვიდდი...დაწყნარდი და გემუდარები,თუ გიყვარვარ წამო ეხა და დიმას ბოდიში მოუხადე.....
-ვაიჰ......კაი წამო...
წარბ გახეთქილი დიმა ცოტნეს დანახვაზე წამოხტა და მისკენ გაექნა მაგრამ წინ გვანცა გადაეღობა
-მარტო ჩემო უცხო პლანეტელო...ეს არი ცოტნე ჩემი შეყვარებული და ჩვენს ასეთ დანახვაზე რაღაცა ეგონდა და გეხვეწები ეხა არ შემარცხვინო და არ ათქმევინო ჩემს უსიმპაწიურეს ბიჭ ეს რა ქაჯანა ყოფილა და რა შტერი ძმაკაცები ყავსო კაი?(გვანცა)
-გაძლებას გისურვებ ძმაო!(დიმა)
-ნუ გამიგიჟეთ ბიჭი და ბედნიერება გვისურვეთ თუ შეიძლება რაა(გვანცა)
-მადლობა და ბოდიში(ცოტნე)
-ახლა მარტო სენს იმედძე ვართ ცოტნე!მარო შენ შეგიძლია ამის გამოსწორება თორე სუ ასეთი დარჩება!(თორნიკე)
-კი მაგრამ რაარი ესეთი გამაგებიებს ვინმე?(ცოტნე)
-აცადე დათვრეს და გაიგებ!(საბა)
-სიხარულო..შენ ამათ არ მოუსმინო...თქვენ მერე მოგხედავთ(გვანცა)
თათია და ალექსანდრეც შემოგვიერთდა.ყველა შოკირებული იყო კლასში.ცოტნემ ალექსანდრემ და ჩვენმა ძმაკაცებმა ძააან კარგად გაუგეს ერტმანეთ.
ბევრი ვიგიჟეთ,დავლიეთ,ვიცეკვეთ. მე და შორენამ ქართული ცეკვებიც შევასრულეთ.მოკლედ რო ვთქვა რესტორანი ”თავზე დავიმხეთ”.
გვანცა მართლაც ძაან დათვრა.ბოლოს უმეტესობა წასული რო იყო მაიდაზე ავიდა და იქიდან ცოტნეს უმღეროდა.ძლივს ჩამოვიყვანეთ და ცოტნესაც ბოდიში მოვუხადეთ გვანცას ქაჯობისთვის.მერეგვანცა ყველას გაგვებუტა როგორც იცის ხოლმე რატო ჩამომიყვანეთო.ცოტნეს იმაზე გაებუტა ჩემთან ერთად რატო არ ამოდი და იმღერეო.
ნუ მოკლე...რას გაუგებთ ამ გოგოს....
თათია და ალექსანდრე ცეკვავდნენ და ცეკვავდენ.ისე უყურებდნენ ერთმანეთ თჳთქოს მათ გარშემო არავინ ყოფილიყო.
ბოლოს მხოლოდ ჩვენ 5 გოგო ცოტნე,ალექსანდრე და ძმაკაცები დავრჩით.ალექსანდრეს სადმაკაცო შემოგვემატა მალე.ცოტნემაც დაურეკა მის მეგობრებს და ისევ განვაგრძეთ ჟრიამული.
დავინახე ცოტნე და გვანცა გარეთ ჩუმად როგორ გაიპარნენ.არაფერი მითქვამს,მათაც ხო უნდოდათ შერგება.უცებ თათია და ალექსანდრეც გაქრა... არც ახლა ამოვიღე ხმადა თამუნამ რო შეამჩნია მათი არ ყოფნა გარეთ გავარდა.მე და შორენაც მას მივყევით. გვანცა და ცოტნე კიბეზე ისხდნენ,გვანცას ცოტნეს მხარზე ედო თავი და თ[ლემდა,ცოტნე კი მას ეფერებოდა.
ახლა თათიას და ალექსანდრეს ძებნა დავიწყეთ და საბოლოოს უკანა ეზოში ვიპოვეთ.ალექსანდრე მინდორში იჯდა თათია კი აქეთ იქით დახტოდა.
მე და შორენა წამოვედით ხელის შეშლა აღარ გვინდოდა.თამუნა კიდევ დიდხანს იდგა და უცქერდა ლამაზ წყვილს ჩაფიქრიანებული.რომ არ ვიცნობდე ვიტყოდი ალბათ მასაც უნდა შეყვარებული მეთქი მაგრამ,ვიცნობ და ვიცი რომ ასე არ არის...
მე და შორენა დარბაზში შევედით.მეგობრებს შევუერთდით და ვცეკვავდით.
უცებ რესტორნის კარი გაიღო და ბიჭების ბანდა შემოვიდა.ვერავინ ვერ ვიცანით ვერცერთი მხოლოდ შორენამ წამოიზლუქუნა:
-ვაიმე....დათო.......
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ბოდიშით დაგვიანებისთვის და ბოიში პატარა თავი გამოვიდა....




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent