შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შეყვარებული თუ მეგობარი (7თავი)


5-01-2018, 21:32
ავტორი Balu9
ნანახია 1 229

7თავი
ღამის 10საათია.კაფეში ჩვენს მეტი აღარავინ იყო.ირგვლივ სიჩუმე გამეფებულიყო.ქუჩები დაცარიელებული იყო აქაიქ ერთი მანქანა თუ გაივლიდა ისიც მალევე გაუჩინარდებოდა ხოლმე.ეს სიჩუმე კი ლუსიმ დაარღვია.
-დროა წავიდეთ დედაჩემი ინერვიულებს.
-კარგი მე წაგიყვანთ ისედაც მანქანით ვარ. თქვა ჯორჯმა. რამდენიმე წუთის შემდეგ კაფე სრულიად დაცარიელდა და ჩვენ მანქანაში ჩავსხედით.წინ დააჯდომა მე მინდოდა მაგრამ რატომღაც ლუსიმ დამასწრო უკან კი ჯეიკთან ერთად მომიწევდა ყოფნა,თავი ხელში ავიყვანე და ჩემთვის უჩუმრად უკან ჩავჯექი.მე ფანჯარაში ვიყურებოდი და ქუჩებს ვაკვირდებოდი როცა ჩემი ყურადღება ჯეიკმა მიიქცია ის თანდათან ჩემსკენ იწეოდა.მერე ყურში მისი ტკბილი ხმა გავიგე და დამაჟრიალა.
-შენთან ლაპარაკი მინდა,სახლშჯ რო მიგიყვანს ჯორჯი არ შეხვიდე გარეთ დამელოდე.
მე არაფერი მითქვამს.ძალიან მაინტერესებდა რისი თქმა უნდოდა თან ჯიუტობის თავი არ მქონდა.ბავშვებს დავემშვიდობე და სახლის კიბეზე ჩამოვჯექი რათა ჯეიკს დავლოდებოდი.ცოტახანში ისიც გამოჩნდა თავისი დამახასიათებელი სიმპათიურობით რასაც მისი აჩეჩილი თმა ამატებდა,თავზე კაპიუშონი წამოეფარა და ხელში სიგარეტი ეჭირა.ის თანდათან მიახლოვდებოდა ბოლოს ჩემთან მოვიდა და გვერდით მომიჯდა.
-დრო არ მაქვს მალე,ვუთხარი ამაყად და თავი მაღლა ავწიე.
-მინდა იმ ღამეზე გელაპარაკო.
-რაც შეეხება იმ დღეს ბოდიში უბრალოდ ნასვამი ვიყავი ესე არ მჩვევია და ცუდად მოვიქეცი. ვუთხარი და კიბიდან ავდექი და სახლში შესვლა დავაპირე რათა ეს უხერხული ლაპარაკი ამეცილებინა.ამ დროს მან ხელი მკლავზე ჩამჭიდა და მისკენ მიმატრიალა.
-თვალებში შემომხედე მითხრა მან და ისე მითხარი რომ წუხარ რაც გააკეთე კონკრეტულად ის რომ ერთმანეთს ვაკოცეთ.
-მე არვიცი თავი დამანებე ვუთხარი და თავიდაბლა დავხარე. ამით რის მიღწევას ცდილობ?
-თვალებში შემომხედე გამიმეორა ისევ.
-მე ჯორჯი მიყვარს და არ ვარ ბალდებული რამე აგიხსნა.
-ჯორჯი არაფერ შუაშია და თემა ნუ გადაგაქვს.
-გთხოვ რომ თავი დამანებო იმიტომ რომ როცა შენთან ვარ...
უცბად მივხვდი რომ სისულელეებს ვბოდავდი და გავჩერდი.
-როცა ჩემთან ხარ რა?
-თავი დამანებე გავუმეორე კვლავ.
სახლში უნდა შევიდე დედა მელოდება.
-გთხოვ რომ კითხვაზე მიპასუხო და მერე თავს დაგანებებ თუ მართლა წუხარ რომ ერთმანეთს ვაკოცეთ მაშინ შენს გვერდით ვეღარ მიხილავ და თუ ასე არ არის მერე უკვე მე ვიცი მითხრა მან.
არვიცოდი რამეთქვა რადგან ნადვილად არ ვეწუხდი იმაზე რომჯეიკს ვაკოცე პირიქით ეს ყველაზე ბედნიერი წუთები იყო.მაგრამ ლუსი ,გავიხსენე რომ მას ძალიან უყვარდა ჯეიკი და სინდისი მაწუხებდა ამიტომ გამბედაობა მოვიკრიფე და ჯეიკს ვუთხარი.
-ჯეიკ ის რაც მე გავაკეთე ნამდვილი შეცდომა იყო.ვწუხვარ ეს ყველაფერი ასე,რომ განვითარდა მე სრულიად არ გამხარებია, ის ფაქტი რომ ჩვენ ერთმანეთს ვაკოცეთ.მე ჯორჯი მიყვარს შენ კილუსი ასე, რომ დამთავრდა დაივიწყე ეს ყველაფერი.
კვლავ ვიცრუე
-კარგი ლი ის შეტრიალდა სიგარეტი მოისროლა და სწრაფი ნავიჯებით აქაურობას მოსცილდა. მე კი თვალიდათ ცრემლი ჩამომიგორდა ხელით მოვიწმინდე და სახლში შევვარდი აცრემლიანებული.
ისეთი განადგურებული ვიყავი არაფრის თავი არ მქონდა.მთელი დღე საწოლში ვიწექი.უცბად წერილი მომივიდა ლუსისგან
(ძალიან ცუდადვარ ჯეიკი სადღაც გაქრა, რაღაც მესიჯი გამომიგზავნა მოვალეობის მოხდის მიზნით და ვეღარ ვუკაბშირდები გთხოვ მოდი.)
ახლა ნამდვილად არაფრის თავი არმქონდა,მაგრამ მას მარტო ვერ დავტოვებდი, ამიტომ გადავწყვიტე წავსულიყავი.მასთან მივედი თუ არა იმწამსვე მომახალა რაც მოხდა და მესიჯი წამაკითხა.
(არმინდოდა ესე მომხდარიყო უბრალოდ ყველაფერი დაივიწყე.ტყუილად ნუ ეცდები ჩემს მოძებნას.)
-ნეტავ რა დაემართა ესე უბრალოდ რომ გაუჩინარდა მითხრა ლუსიმ.
მე ყველაფერი ვიცოდი ,მაგრამ თქმას ვერ ვბედავდი რადგან მეშინოდა მისი დაკარგვის.არმინდოდა კიდევ ერთი ადამიანი დამეკარგა ხემი უაზრო საქციელებით.მთელი ღამე მასთან გავატარე.



№1 სტუმარი მარი. ელ❤

აუ მაგარიააა ჯეიკის გრძნობებიც დაწერეეე❤

 


№2  offline წევრი მარიამი23

უმაგრესია აუ ძაან გთხოვ შემდეგი თავი ხვალ დადე რაა რაც მალე დადებ მით უკეთესი ძალიან გთხოვვ (არა თუ გინდა დღესვე დადე არაა პრობლემა) joy joy heart_eyes

 


№3  offline წევრი Balu9

მარიამი23
უმაგრესია აუ ძაან გთხოვ შემდეგი თავი ხვალ დადე რაა რაც მალე დადებ მით უკეთესი ძალიან გთხოვვ (არა თუ გინდა დღესვე დადე არაა პრობლემა) joy joy heart_eyes

koveldge davdeb axal tavs

მარი. ელ❤
აუ მაგარიააა ჯეიკის გრძნობებიც დაწერეეე❤

aucileblad❤️

 


№4  offline წევრი მარიამი23

Balu9
მარიამი23
უმაგრესია აუ ძაან გთხოვ შემდეგი თავი ხვალ დადე რაა რაც მალე დადებ მით უკეთესი ძალიან გთხოვვ (არა თუ გინდა დღესვე დადე არაა პრობლემა) joy joy heart_eyes

koveldge davdeb axal tavs

მარი. ელ❤
აუ მაგარიააა ჯეიკის გრძნობებიც დაწერეეე❤

aucileblad❤️



კარგი❤️

 


№5  offline მოდერი ტკბილიწიწაკა

ძალიან კარგი ისტორიაა <3 მართლა მომეწონა ამიტომაც მოვლენების განვითარებას ველი <3 უკეთესი იქნება მოვულობას თუ გაზრდი დანარჩენი კაია <3 წარმატებები და არ დააგვიანო <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent