შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შეყვარებული თუ მეგობარი (9თავი)


8-01-2018, 19:51
ავტორი Balu9
ნანახია 984

9თავი
დილა გათენდა თუ არა მაშინ გავაანალიზე, რომ ჯეიკის საწოლში ვიწექი.ისე ჩამძინებოდა ვერც გამეგო, ავდექი თუ არა მეორე ოთახში გავედი ჯეიკის მოსაძებნად,მაგრამ სახლში არ დამხვდა.ჩემი ტელეფონი ავიღე და გარეთგავედი.იქვე პარკში ჩამოვჯექი, რათა მთელი წინა დღე გამეხსენებინა და ყველაფერი გადამეხარშა.მივხვდი, რომ ყველაზე საშინელი მეგობარი ვიყავი, რადგან რომელი მეგობარი გაუკეთებს თავის საუკეთესო დაქალს რასაც მე ვუკეთებ ახლა ლუსის?! და ამ ფიქრებში ჯეიკს მოვკარი თვალი ვიღაც ბიჭებს ეკამათებოდა. სკამიდან ავდექი რათა ჩუმათ მივსულიყავი მათთან და გამეგი რაზე ლაპარაკობდნენ. კედლის უკან ამოვეფარე და ყური ვუგდე.
-მისმინე ბრატ ამ დღის ბოლომდე თუ არ მომიტან მაგ ფულს გეფიცები დედას გიტ****.
-შენი დე*** უთხრა ჯეიკმა და სახეში ლეწა.
სამი ერთზე იყო ჯეიკს მოკლავდნენ ამიტომ მალევე რამე უნდა მეღონა.
არვიცოდი რა გამეკეთებინა, ვისთვის დამერეკა. მერე მივხვდი, რომ დრო არ მქონდა და იქვე კედელზე აყუდებულ დიდ ფიცარს ვწვდი და ბიჭებისკენ გავექანე, რომლებიც გამეტებით ურტყავდნენ ჩემ ბიჭს.
ერთს თავში ვუთავაზე, მაგრამ გაცეცხლებული შემომიტრიალდა და სიცილი დაიწყო.ენა ტუჩებზე გადაისვა და ჩემსკენ წამოვიდა
-მოდი პატარავ მითხრა.
მე კი თანდათან უკან უკან მივდიოდი .ეს, რომ ჯეიკმა დაინახა გამწარდა და ჩვენსკენ გამოექანა, ის ტიპი ძირს გააგორა შემდეგ კი ხელი ჩამკიდა და მისი მანქანისკენ წამიყვანა. დანარჩენი ორი კი უკან გამოგვეკიდა.მთელი სისწრაფით ჯეიკმა მანქანა დაქოქა და იქიდან გავუჩინარდით.
-შენ რა სულ გაგიჟდი? რა გინდოდა იქ ?ან ის ფიცარი თავზე რომ გაადამტვრიე რამე,რომ დაეშავებინა შენთვის მერე რა უნდა მექნა.
-კი გავგიჟდი.იქ ვერ დაგტოვებდი თან სამივეს ვერ მოერეოდი და რამე უნდა მეღონა.თვალი ჩალურჯებული გაქ ხელიდან კი სისხლი მოგდის, წამოდი ჩემთან სახლში იქ ვერ გვიპოვიან თან ხელს შეგიხვევ.
ჯეიკი ჩემსკენ გადმოიწია და ლოყაზე მაკოცა.
-შენს სახლში? ანუ შენს ოთახშიც ავალთ? გამიცინა ეშმაკურად და შემომხედა.
-ასეთ მდგომარეობაში როგორ იცინიხარ საზიზღარო.ხელი ძაან გტკივა?
-საერთოდ არაფერი არ მტკივა თავარია შენ ხარ ჩემს გვერდით,მითხრა და ჩემი სახლის წინ მანქანა გააჩერა.დედაჩემი მორიგე იყო ამიტომ სახლში არიქნება გავიფიქრე და ჯეიკსაც მივხედავ, თან ყველაფერს გამოვკითავ იმ ბიჭებთან დაკავშირებით. როცა სახლში შევედით თმები მაღლა ავიწიე, რადგან ძალაინ მაწუხებდა, თან სირბილის დროს ჩამომეშალა. ამ დროს კი მისი ხმა გავიგონე.
-როგორი ლამაზი ხარ.
ეს გავიგე თუ არა გავწითლდი. მერე ხელი ჩავკიდე და ჩემს ოთახში მეორე სართულზე ავიყვანე.ის კი უცბად ჩემს საწოლზე გადაეშვა და მაიკა გაიძრო.
-რასაკეთებ? შევყვირე და თავი დაბლა დავხარე,რადგან შემრცხვა მისი ნახევრად შიშველი ტანის ყურება, მაგრამ ისე მინდოდა მისი პრესისთვის შეხება.
-რაღაც დაცხა და თან მგონი გული მიმდის, მათ ხომ დამჭრეს.
-რაა?თვალები გამიფართოვდა და ელდა დამეცა ,ნუთუ აქამდე ვერაფერი შევნიშნე?!
მაგრამ როცა მისი ეშმაკური სიცილი მომსემა მერეღა მივხვდი,რომ მისი მორიგი ხუმრობა იყო. მაგრამ უკვე გვიანი იყო, რადგან მე უკვე მის წინ ვიდექი და მის მუქ მწვანე თვალებს შევყურებდი, რომელიც მომაჯადოვებლად მიცქერდა მე.
-შენ რა ჩემი გრცხვენია ?მითხრა მან.
მერე კი წელზე დაკუნთული ხელები შემომხვია და მისკენ მიმიზიდა. მე მის ცდუნებას ვერ გავუძელი ის,ხომ მაიკის გარეშე იყო თან მასზე მიხუტებული ვიყავი.მერე ჩემი გაყინული თეთრი ხელები მის მკერდზე დავაწყვე და ავხედე.
-გამიშვი გთხოვ.
-მაიკა გაიხადე.
-შენ რაგაგიჟდი?
-ნუჯიუტობ. ამდროს მან ხელები წელს ქვემოთ ჩააცურა და ეცადა მაიკა ზემოთ აეწია,მაგრამ ამ დროს ნაბიჯების ხმა შემომესმა და ჩემი ოთახის კარები გაიღო.



№1  offline წევრი naniko mindia

Dzalian kargad wer warmatebebi tavebi cota gazarde patara dzan ♥♥♥♥♥♥male dadeb imedia
--------------------
lomidze

 


№2 სტუმარი სტუმარი tamta

Aau magaria magram dzaan pataratavia

 


№3 სტუმარი mariami

mec sxvebs vetanxmebi dzaan kargad wer da kargi shinaarsi aq magram ecade moculoba gazardo dzaan kaia

 


№4  offline წევრი Balu9

aucileblad gamovasworeb da shevecdebi ufro didi tavebi davdo❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent