შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შეყვარებული თუ მეგობარი (10თავი)


9-01-2018, 19:45
ავტორი Balu9
ნანახია 1 068

10თავი
კარები გაიღო და ოთახში ჯორჯი შემოვიდა.გაკვივრვებისგან პირი დააღო.
-ლუსი?ჯეიკ? ამოილუღლუღა მან როდესაც ერთმანეთზე მიხუტებულები დაგვინახა. უცბად მე ჯეიკს მოვშორდი და ჭარხალივით გავწითლდი. მინდოდა იქაურობას მოვცლოდი ,რათა ეს უხერხული სიტუაცია ამერიდებინა.
-შენ ლის ოთახში რას აკეთებ,თან ისე დაუკითხავად შემოდიხარ არც აკაკუნებ.ვინ მოგცა ამის ნება? იცი ეს რას ნიშნავს, აუწია ჯეიკმა ტონს თან მისკენ მიიწევდა იმას,რომ დიდშარში ხარ ჯორჯ.
-მე რას ვაკეთებ ლის ოთახში თუ შენ ჯეიკ? იკითხა ირონიულად, რომელიც ნახევრად შიშველი მიხუტებული იყავი მასზე. აა თუმცა ყველაფერი ჩაგიშალეთ ასეთ უხერხულ მომენტში. ნეტა ეს ყველაფერი ლუსიმ თუ იცის? შენც კარგი აშვებული გოგო ყოფილხარ ლი მითხრა და ჩემსკენ გამოიხედა.ამის გაგონებაზე ჯეიკი წყობილებიდან გამოვიდა და ჯორჯს ისეთი უთავაზა სიფათში კარებზე მიანარცხა. მერე მაიკის საყელოში წვდა და გარეთ გაათრია.
-მისმინე ნაბ****** მეორედ ლიზე რამე ცუდს იტყვი და შენგან ფიტულს გავაკეთებ.ან კიდევ შენ თავს დააბრალე თუ ეს ყველაფერი რაც დაინახე ვინმესთან წამოგცდება, განსაკუთრებით ლუსისთან.უთხრა ჯეიკმა მას და სახლში შემოვიდა.მეკი მის დანახვაზე გავწითლდი და სკამზე დავეცი ტირილით. ჯეიკი მომიახლოვდა უნდოდა დავემშვიდებინე, მაგრამ მემისგან თავი შორს დავიჭირე და სლუკუნით ვუთხარი.
-გგთხოვ, წამით გავჩუმდი... გადი ჩემი სახლიდან. მას როგორც ჩანს წინააღმდეგობის გაწევა უნდოდა, მაგრამ მიხვდა, რომ ახლა არაფერს აღარ ქონდა აზრი და სახლიდან გაუჩინარდა.მე კი მთელი სისწრაფით ჩემს ოთახში შევვარდი და ტირილით დაღლილმა მალევე დავიძინე.

გათენდა თუ არა დედაჩემი შემოვიდა და გამაღვიძა.
-ლილიან, სკოლაში ხარ წასავლელი. დღეს შენმა დამრიგებელმა დამირეკა და მითხრა, რომ ძალიან ბევრს აცდენ ამ ბოლო პერიოდში და რახდება?მემგონია, რომ სკოლაში ხარ და შენკიდევ ამდროს სხვაგან დადიხარ.
საბნიდან თავი გამოვყავი და დედაჩემს შევუბღვირე.
-დე,რამდენჯერ უნდა გითხრა რომ ლილიანი აღარ დამიძახო.
-შენ, მე რაც გითხარი იმაზე მიპასუხე.რატომ აცდენ სკოლას რამე ხდება? ცუდად ხომ არ ხარ? მან შუბლზე ხელი დამადო რათა გაეგო სიცხე ხომ არ მქონდა. ის ექიმი იყო და მაშინვე ხვდებოდა ხოლმე რამე თუ მტკიოდა ან რამე თუ მაწუხებდა.დედაჩემი და ლუსის დედა ერთად მუშაობდნენ, ისინი ჩვენს მსგავსად კარგი მეგობრები იყვნენ, ამიტომ ვიცნობ ლუსის პატარაობიდანვე.
-დედა არაფერი არ მჭირს ,უბრალოდ ამ დღეებში ლუსისთან დავრჩი რაღაც ვერიყო და არც მე წავედი სკოლაში. ჩვენი დამრიგებელი კიდე ხო იცი როგორია ყველაფერს მაშინვე კუდებს გამოაბავს ხოლმე.ასე ,რომ დაწყნარდი ვუთხარი მას და ფაფუკ ლოყაზე ვაკოცე. მერე ჩემი საწოლი გავასწორე, ჯინსი და ქურთუკი გადავიცვი და გარეთ გავვარდი ჩემი გაწეწილი თმით.სკოლაში რომ მივედი ლუსი შემხვდა ათას რაღაცაზე დაიწყო ლაპარაკი, მე კი რატომღაც მას არვუსმენდი სანამ სიტყვა ჯეიკი არ მომესმა.მე ვთხოვე გაემეორებინა ის წინადადება რომელიც რამდენიმე წამის წინ თქვა.
-რაგჭირს არ მისმენდი?გკითხე ჯეიკი ხომ არ დაგინახია ან რამე ახალი ხომ არ გაგიგიამასზე თქო ,მან ხომ ბოლოს გაურკვეველი წერილი დამიტოვა, რომლის მერეც არ მინახია და ვნერვიულობ, მომენტრა.
-აამ,ხო. მე საიდან უნდა გამეგო მე ხომ მასთან არაფერი მაკავშირებს, ის უბრალოდ შენი შეყვარებულია ჩემი არავინ. მე მას არც ვიცნობ წესივრად და არცმინდა გავიცნო.მივაყარე ერთმანეთს ყველაფერი ,სანამ ლუსიმ არ გამაჩერა.
-რა იყო რა აღელდი, დაწყნარდი. მითხრა მან და ლოყაზე მაკოცა მერეკი ბიოლოგიის კაბინეტში შევედით.
გაკვეთილი დაიწყო.მასწავლებელი შემოვიდა თუ არა გვითხრა, რომ ჯგუფებად დაგვყოფდა დაწყვილში გვამუშავებდა მერე კი წყვილების სახელები თქმა დაიწყო.
-კარა და სემი,სოფი და ჰარი,ლილიანი და სიტყვა გავაწყვეტინე და ლუსი წამოვიყვირე, მაგრამ მან ვითომც ვერ გაიგო და გააგრძელა ლილიანი და ჯორჯი.
ჯანდაბა! მემასთან ნამდვილად არ მინდოა ეხლა ყოფნა, ის ხოლ ჯეიკზე დამიწყებდა ლაპარაკს და ათას უაზრო კითხვას დამისვავდა.მემის გვერდით დავჯექი მან კი ცინიკურად გამომხედა.
-ჰეი ლამაზო,დღეს ღამე სახლში მარტო ვარ და არგინდა მოხვიდე?კარგ დროს გავატარებთ.მერე თითი ჩემს ფეხზე ჩააცურა და ეშმაკურად ჩაიცინა.
-ხელი გაწიე უზრდელო! შენ მე ვინგგონივარ?
მან კი გადაიხარხარა და მითხრა.
-ვინც მგონიხარ ის ხარ,თუ არ გინდა, რომ ლუსისთან რამე არ წამომცდეს შემთხვევით მაშინ დღეს ჩემთან ერთად კლუბში წამოხვალ,ლამაზად ჩაიცვი იცოდე.მითხრა მბრძანებლური ტონით.
-ნაბიჭ**** ვუთხარი და მასწავლებელს საპირფარეშოში დავეთხოვე.
წყალი შევსხი და ცოტა გამოვფხიზლდი. ახლა ჩემი ჯიუტობის დრო არიყო ,რამე უნდა გამეკეთებინა თორე ჯორჯი ნამდვილად ეტყოდა ლუსის ყველაფერ. უჰ როგორ მეზიზღება! გავიფიქრე და ტანში გამაჟრჟოლა.სხვა გზა არ მქონდა მასთან ერთად კლუბში უნდა წავსულიყავი. ჯეიკსაც ვერაფერს ვეტყოდი, რადგან გადავწყვიტე მასთან ყველანაირი ურთიერთობა გამეწყვიტა იმიტომ ,რომ ამდენის ატანა არ შემეძლო.კლასში დავბრუნდი და ჯორჯს შემოთავაზებაზე დავთანხმდი იმ პირობით თუ ლუსის არაფერს ეტყოდა.დანარჩენი გაკვეთილები ისე გავიდა ვერც გავიგე.გაკვეთილების ბოლოს კი ჯორჯმა შეტყობინება და მიტოვა.
(ლამაზო,8ზე კლუბში იყავი მისამართი უკვე გამოგიგზავნე, არდაიგვიანო და რაც მთავარია ლამაზი კაბა ჩაიცვი.)
მე ნამდვილად არ ვაპირებდი ლამაზად ჩაცმას განსაკუთრებით კი კაბით წასვლას, ამიტომ როგორც მეცვა სკოლაში იმ ტანსაცმელებით წავედი.კლუბი საშინელი აღმოჩნდა ლოთები და ნახევრად შიშველი ქალები იყვნენ.შევედი თუ არა ჯორჯის ძებნა დავიწყე, მაგრამ ის არსად ჩანდა.უცბად კი უკნიდან ვიღაცის მწარე შეხება ვიგრძენი თუ როგორ მიმათრევდა რაღაც ოთახისკენ.

(ბავშვებო დააკომენატრეთ გავაგრძელო თუ არა,რადგან ძაან ცოტა ნახვა აქვს და მგონია ახალი თავის დადებას აზრი არ აქვს. თუ არ შეწუხდებით ისიც დაწერეთ რას ფიქრობთ ამმოთხრობასთან დაკავშირებით და თუ ახალი თავი არ დავდე ყველას მადლობა მინდა გადაგიხადოთ ვინც კითხულობდა და მოგწონდათ ❤️)



№1 სტუმარი გეგა

აუუ დადე რა შემდეგი აუცილებლად ❤️❤️

 


№2 სტუმარი nini

Au kiii gaagrdzele dzaan magara da shenc magarixar

 


№3  offline წევრი Mariam Shengelia_3

რა ნახვაც არ უნდა ჰქონდეს აი სულ 1 კაციც რომ კითხულობდეს ასე შუაგზაში გაწყვეტა ავტორის მხრიდან ყველაზე ცუდი საქციელია, მიიღე როგორც რჩევა. არშეიძლება მკითხველს, რაც არუნდა ცოტა გუავდეს, ეგრე მოექცე

 


№4  offline წევრი Balu9

Mariam Shengelia_3
რა ნახვაც არ უნდა ჰქონდეს აი სულ 1 კაციც რომ კითხულობდეს ასე შუაგზაში გაწყვეტა ავტორის მხრიდან ყველაზე ცუდი საქციელია, მიიღე როგორც რჩევა. არშეიძლება მკითხველს, რაც არუნდა ცოტა გუავდეს, ეგრე მოექცე

გავითვალისწინებ❤️

 


№5  offline წევრი naniko mindia

Au ra ardamtavro gagzele sul vkitxulob zalian kaia warmatebebi♥♥♥
--------------------
lomidze

 


№6 სტუმარი მარი. ელ❤

აუ გააგრძელე რა ძალიან მომწოონს❤

 


№7 სტუმარი Mariami

Martla dzaan magaria rshewyvito wera gaagrdzele velodebi shemdeg tàvss

 


№8 სტუმარი tako

Auu magariashemdegi maledaderaaa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent