შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსასრულობიდან უსასრულობამდე (სრულად)


17-01-2018, 20:04
ავტორი The Dreamer
ნანახია 4 605

ანდრეიმ თავის სახლში მიმიყვანა,მე ვყვიროდი და ვურტყამდი მაგრამ აზრი არ ჰქონდა.. ანდრეიმ თავის ოთახში ჩამკეტა და გავიგონე,როდორ დაეშვა კიბეებზე ისე რომ სიტყვაც არ უთქვამს ჩემთვის.. მივხვდი ემილისთან შესახვედრად წავიდა...


ოთახში ყურყუტი ყელში ამოვიდა.. აღარ ვიცოდი რა გამეკეთებინა,როგორ ჩამომეშორებინა ანდრეი ემილისთვის..
სიმართლე გითხრათ ბევრჯერ მიფიქრია ანდრეისთვის კიდევ ერთი შანსი მიმეცა და მე და ემილიას მასთან ერთად ბედნიერად გვეცხოვრა,მაგრამ მეორეს მხრივ მინდა დავივიწყო,რადგან მამაკაცს რომელსაც ეჭვი შეეპარება საყვარელ ქალში,ის აღარ იმსახურებს მეორე შანსს.
ჩემი მისდამი გრძნობები განუზომლად დიდი იყო...
მაგრამ ვერადავერ ვპატიობდი..
ოთახის კარები გაიღო და ის რუსი ქალი შემოვიდა,რომელც ავარისს დღეს ანდრეის მანქანაში უჯდა.გატეხილი ქართულით დაიწყო ჩემთან საუბარი.
-ვინ ხარ ასეთი მოსვენება რომ დაგვაკარგინე?-მომმართა მან.
-უკაცრავად?
-ჰო რა გაიკვირვე? იმ დღის შემდეგ რაც გამოჩნდი ანდრეი სახლში აღარ ჩერდება..
-შენ თვითონ ვინ ხარ?-დავინტერესდი მე
-მე ანდრეის საცოლე ვარ..-გამეცინა,რადგან ანდრეის რომ ეს ქალი ყვარებოდა მე არ დამიწყებდა დევნას.
-კარგი,მაშინ ასე მოვიქცეთ.. მე ახლა წავალ და შენ ანდრეი შეინარჩუნე რა გზითაც გინდა.-ქალს გვერდი ავუარე და კიბეებისაკენ გავიქეცი.
-სად გარბიხარ? ანდრეი მომკლავს რომ გაიგოს მე გაგიშვი..-ქალს ყურადღება არ მივაქციე და წავედი.

ემილისთან ბაღში გავიქეცი.. შესასვლელითან ანდრეი დავინახე,მანქანაზე მიყრდნობილი ელოდა ემილიას გამოჩენას.დამინახა თუ არა გაიღიმა..
-აი დედიკოც მოვიდა..
-ანდრეი რა გინდა ჩვენგან.. რატომ არ გვანებებ თავს?
-მე შენ და ჩვენი შვილი მჭირდებით..
-შვილი,რომლის არსებობის შესახებ არაფერი იცოდი? შვილი რომლის შენარჩუნებაც გუგას დამსახურებაა? შვილი რომლის გამოც მთელი ლალის სანათესაო გადავიმტერემათ შორის ლალიც?
-ჰო ეგ შვილი კესანე.. ნუთუ მეტყვი რომ ჩემს გვერდით არ გინდა?
-მე გეტყვი რომ შენს გვერდიც ცხოვრება მინდა მაგრამ არა შენი ცხედრის ტირილი. მე შენ ცოცხალი მჭირდები და არა მკვდარი.. მირჩევნია შენგან შორს ვიყო ვიდრე მერე დავიტანჯო როცა შენს უსულო სხეულს სახლში მომიტნენ.
-უბრალოდ მითხარი რომ გჭირდები და ახალი საბუთებით მე შენ და ჩვენი შვილი ახალ ცხოვრებას დავიწყებთ საზღვარგარეთ.
-როგორ იიფიქრე რომ არ მჭირდებოდი?-ანდრეიმ ისე მგრძნებარედ მაკოცა,რომ იმ წლების ტკივილი სადღაც.. შორს.. ღრმად მივიწყებულ გულის კუნჭულში გადაიწია..
ემილი ბაღიდან გამოვიდა თუ არა ანდრეიმ საკუთარი თვითმფრინავის მოწესრიგება ბრძანა..
-სად მივემგზავრებით ან როგორ როცა ახალი საბუთები არ გვაქვს?
-მაგაზე არ იდარდო ჩემო ძვირფასო,აეროპორტში ყველაფერი დაგვხვდება..
-ეგ როგორ? ან ასე მალე როგორ მოახერხებ?
-რამოდენიმე დღის წინ შევუკვეთე საბუთები,თქვენს მოტაცებას ვგეგმავდი.-გამიცინა და მანქანის კარები გამიღო.
ემილი აღტაცებული იყო იმ ფაქტით რომ უნდა გვემოგზაურა..
თვითმფრინავში რომ ჩავსხედით მაშინ შევამოწმე ჩემი ახალი სახელი.. ამჯერად მე ვიკი მერქვა,ემილიას ემა,ანდრეის სახელი კი უცვლელი იყო,იმის მიუხედავად რომ ახალ ცხოვრებას დაგვპირდა..
ვიცოდი ანდრეი ვერასოდეს დაივიწყებბდა მის ძველ ცხოვრებას და ჩემს ჩუმად მაინც განაგრძობდა იმ საქმიანობას,საიდანაც გაქცევა მინდოდა,მაგრამ ბედს დავმორჩილდი და ცხოვრებას მივენდე,რადგან ჩემი სიყვარული მის მიმართ განუზომლად დიდი იყო..



პ.ს მაპატიეთ მეგობრებო,მაგრამ მაინც მომიწია ისტორიის დასრულება,მიუხედავად იმისა რომ კიდევ ორი თავი მქონდა გამიზნული,მაგრამ გაგრძელებას უკვე აზრი აღარ ჰქონდა და ინტრიგები სხვა მოთხრობისთვის შემოვინახე..
მადლობა რომ კითხულობდით და იყავით ჩემს გვერდით..
მაინტერესებს თქვენი შეხედულება ისტორიასთან დაკავშირებით.. შესაძლოა ფინალზე იმედები გაგიცრუეთ



№1 სტუმარი სტუმარი shalo

mandro viyoo

 


№2 სტუმარი twilight

შენი ისტორია აქ ერთ ერთი საუკეთესო იყო. ვაღიარებ რომ დასაწყისი მართლაც რომ საოცარი ჰქონდა მაგრამ ბოლოს ისე გამოვიდა თითქოს ოღონდ მალე დაგესრულებინა და თითქოს ორი სიტყვა იყო მხოლოდ. სამწუხაროდ ძალიან გამიცრუვდა იმედები და უკეთესს ველოდი და არა ესე მიფუჩეჩებულ დასასრულს. sotty((

 


№3  offline წევრი naniko mindia

Guli damwyda rom ase male damtavre .kargad wer yvela istorias .warmatebas gisurveb
--------------------
lomidze

 


№4  offline მოდერი The Dreamer

მაპატიეთ ბავშვებო სამწუხაროდ ასე გამოვიდა. პარალელურად სხვა ისტორიას ვწერდი და უკვე ისე ემსგავსებოდა ერთმანეთს რომ იძულებული გავხდი დამესრულებინა..
ანდრეი რეალური პიროვნებაა,რა თქმა უნდა მაფიოზი არაა,ამიტომ ყველა ჩემს ისტორიაში ფიგურირებს მისი სახელი.. თუკი ჩემს მომდევნო ისტორიას წაიკითხავთ მიხვდებით რატომ დავასრულე ასე მალე ეს.. ვწუხვარ თუ იმედი გაგიცრუეთყველანი ძალიან მიყვარხართ.. დამიჯერეთ ამაზე მეტი თუ არა ნაკლები ნამდვილად არ იქნება შემდეგი ისტორია <3

 


№5  offline წევრი blondeangel631

კარგი იყო ძალიან მომეწონა heart_eyes heart_eyes

 


№6 სტუმარი mariami

da es rom gaagrdzelo ar ginda dzalian patara iyo da yemvelaze magari da ase male daamtavre kargi raaaaa

 


№7  offline წევრი mimimimo

ეს არის ისტორიის დასასრული და არა ისტორია, რომელიც არის "სრულად" ატვირთული.
"სრულად" - როდესაც აწერ გულისხმობს დასაწყისიდან დასასრულამდე, თითოეული წერტილ-მძიმით დაწერილ ისტორიას.
დასასრულის წაკითხვის შემდეგ (არ წამიკითხავს სხვა თავი) მეგონა, რომ თან გარბოდი და ისე დაწერე.
ზედმეტად უემოციო ნაწერი და როგორც ასე, სათაურისთვის შეუფერებელ დასასრული (და "დასასრულისთვისა შეუფერებელი დასასრული") იყო.
ეცადე ემოციები წინ წამოწიო და ცოტა მეტი აღწერა დაუთმო.
ეცადე ისტორია ჯერ სრულად დაწერო და შემდეგ ატვირთო საიტზე (თუნდაც თავებად), ხოლო შემდეგ კი სხვა ისტორიის წერაც მეტად თავისუფლად შეგეძლება, თან კი - გააზრებულად დაწერილი, შემდეგ ისტორიაში სურვილსაც არ გაგიჩენს, რომ გაიმეორო (შინაარსობრივად) (თუნდაც მისი დასასრული).
წარმატებები!

 


№8  offline მოდერი The Dreamer

mimimimo
ეს არის ისტორიის დასასრული და არა ისტორია, რომელიც არის "სრულად" ატვირთული.
"სრულად" - როდესაც აწერ გულისხმობს დასაწყისიდან დასასრულამდე, თითოეული წერტილ-მძიმით დაწერილ ისტორიას.
დასასრულის წაკითხვის შემდეგ (არ წამიკითხავს სხვა თავი) მეგონა, რომ თან გარბოდი და ისე დაწერე.
ზედმეტად უემოციო ნაწერი და როგორც ასე, სათაურისთვის შეუფერებელ დასასრული (და "დასასრულისთვისა შეუფერებელი დასასრული") იყო.
ეცადე ემოციები წინ წამოწიო და ცოტა მეტი აღწერა დაუთმო.
ეცადე ისტორია ჯერ სრულად დაწერო და შემდეგ ატვირთო საიტზე (თუნდაც თავებად), ხოლო შემდეგ კი სხვა ისტორიის წერაც მეტად თავისუფლად შეგეძლება, თან კი - გააზრებულად დაწერილი, შემდეგ ისტორიაში სურვილსაც არ გაგიჩენს, რომ გაიმეორო (შინაარსობრივად) (თუნდაც მისი დასასრული).
წარმატებები!

მადლობა საყვარელო საგანმანათლებლო კომენტარისათვის..

 


№9 სტუმარი ani

დგღესვე დავსრულე კითხვა მოკლედ არ ვიცი რა ვთქვა სიყვარუულის ინსტრუქციების შემდეგ კიდე თუ წავიკითხავდი ასე მონდომებით არ მეგონა აქაც ანდრეი ვორონცოვა და აქაც მაფია მშვენივრად აეწყოოო შენი წყალობით ანდრეი ვორონცოვა და ვიკი ისე შევიყვარე არც კი ვიცი რა გითხრა

 


№10 სტუმარი Ia

Ase mshralad rogor daamtavre.

Am dasasruls gagrzeleba hirdeba..

Daumtavrebelia....

Momewona zalian❤❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent