შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

არანორმალური (4)


26-01-2018, 21:46
ავტორი Lily Morgan
ნანახია 2 196

-გისმენთ!–სიბრაზისგან ზედმეტად უხეშად გამომივიდა, ამიტომ წყნარად დავამატე–რომელი ხართ?
-ჩემს ველოსიპედზე ვრეკავ.
-აა, დიახ, დიახ. სულ ამომივარდა თავიდან!
მოკლედ ვუთხარი რომ ისევ იქ შემხვედროდა, სადაც ველოსიპედი გამოვართვი და დავაწექი ველოთი იმ გზას.
* * *
რომ მივედი, ის ბიჭი უკვე იმ ხის ქვეშ იჯდა და მელოდებოდა. ისე ძალიან "სიმპაწიაგა" ბიჭი კი იყო. რომ დამინახა გამიღიმა. მეც მივედი, ველოსიპედი ხესთან მივაყუდე, შემდეგ ჩამოვჯექი და მადლობა მოვუხადე, რომ ველო მათხოვა.
-არაფრის! ისე ფეხი როგორ გაქვს?–მეკითხება გამომცდელად
-კ...
-მოიცა, მოიცა! ჯერ არაფერი არ მითხრა. წამოდი სადმე დავსხდეთ და იქ მომიყევი რატომ მომატყუე!
-მმმ...არ ვიცი!..ისე შენ საიდან იცი რომ მოგატყუე?
-ჯერ ერთი რომ დაეცი და გაგსინჯე, ფეხს არაფერი ეტყობოდა,მერე უცბად აღარ გტკიოდა, წამოვარდი და სირბილით გაიქეცი, შემდეგ უკან მობრუნდი და ეს ახალფეხნატკენი გოგო ველოსიპედით გავარდი ტროტუარზე...ეჭვიც კი არავის შეეპარებოდა!
მოკლედ მაგრად მიმაბანძა ამ ბიჭმა, მაგრამ ისე სასაცილოდ იძახდა ამ ყველაფერს, მეც გამეცინა.
-თან ჩემი ვალი გაქვს!
-რა ვალი?!–გაფართოებული თვალებით მივუბრუნდი.
-იცი რომ ველოსიპედს ჩემს დასაც კი არ ვთხოვნი?! შენ კი, სრულიად უცნობმა, ისე "ამახიე" ველო, ვერც გავიაზრე!..
ისევ გამეცინა, მაგრამ აღარაფერი ვთქვი.
-აბა მოდიხარ?
-მმმ...–ცოტა შევყოყმანდი.
-ამით ვალიც მოხდილი გექნება!–დაამატა.
-კარგი! ოღონდ ერთი კარგი კაფე ვიცი და იქ წავიდეთ!
-სადაც თქვენ მოისურვებთ!
* * *
როდესაც კაფეში შევედით მაია დეიდა ბართან იდგა და ტელეფონზე საუბრობდა,მე რომ დამინახა გამიღიმა და თან თითით მანიშნა მოდიო.
არა განა მართლა ჩემი დეიდა იყო, უბრალოდ ყველა ასე ეძახის! ჩვენს უბანში საუკეთესო კაფე-ბარია და თან მაია დეიდა ყველას უყვარს.ძალიან კეთილი და საყვარელი ქალია. თან მე და ლუკა ბავშვობიდან ძალიან ვუყვარდით და კიდევ იმაზე მეტად მამა უყვარს მგონი. ადრე ეპრანჭებოდა, მაგრამ რომ არაფერი გამოუვიდა, მხოლოდ მეგობრობით შემოიფარგლა.
ბართან ისე მივედი, ვერც გავიაზრე.მან მალევე გათიშა ყურმილი და გადამკოცნა.
-აბა?! ნაყინი და ფორთოხლის წვენი?!– უკვე იცოდა,მაგრამ მაინც გადაამოწმა.
მიუხედავად იმისა,რომ ამ ბიჭმა ცოტა ხასიათზე მომიყვანა,ნაყინის და ფორთოხლის წვენის გარეშე,მაინც დაბღვერილი დავდიოდი.
-რა თქმა უნდა!
-ისევ შენ და ლუკამ იჩხუბეთ?!
-ახლა მეგობართან ერთად ვარ და მაგას მერე მოგიყვები კარგი?!
-უი ბოდიში, ვერ მივხვდი შენ რომ გახლდა!–გამიღიმა და ახლა ამ ბიჭს მიმართა–რას დალევთ?
-მეც ფორთოხლის წვენი თუ შეიძლება!
-ახლავე იქნება! მიდი ბაბიკუნა დაჯექით და ახლავე ყველაფერს მოგართმევთ!
-მადლობაა!
მოკლედ დავჯექით და ცოტა ხნით ორივე უაზროდ და ჩუმად ვიჯექით... ბოლოს კი ისევ მე დავიწყე:
-ხო მართლა რა გქვია?
-სანდრო, შენ?
-ბაბი! სასიამოვნოა!–ვუთხარი და ხელიც გავუწოდე.
თვითონაც ჩამომართვა და ახლა თვითონ დაიწყო:
-შეყვარებული გყავს?
-მმმ...არა შენ?–
-არა...
რაღაც აწუხებდა და ვერ ამბობდა...
-იმ ქალმა რომ ვიღაც ლუკა და ჩხუბი ახსენა?!
აი აქ სიცილი ამიტყდა...
-ლუკა?! ლუკა ჩემი ძმაა. მე და ის ხშირად ვჩხუბობთ, მერე მე გაბრზებულზე აქ მოვდივარ და წვენს და ნაყინს მივირთმევ... რაღაცნაირად კარგ ხასიათზე მაყენებს!
ამ დროს მაია დეიდა მოვიდა და შეკვეთა მოგვიტანა. თან ნაზად გამიღიმა და შემდეგ დაგვტოვა...
-აბა ახლა მომიყევი რატო მომატყუე...
მეც მოვუყევი თუ როგორ გავყევი ჩემს ძმას და მის მეგობარს უკან და ბლა...ბლა...ბლა...
მოკლედ ძალიან ბევრი ვილაპარაკეთ და ვიცინეთ...
-ახლა უნდა წავიდე, თან ცოტას ველოსიპედითაც გავივლი! მომნატრებია!-და საყვარლად გამიღიმა.
-აბა კარგად!
გადავკოცნე და წავიდა...
მე გადავწყვიტე რომ ცოტახანი ისევ ვმჯდარიყავი იქ, თან მარტოც დავრჩი როგორც...
-ბედი დამცინის თუ რა ჯანდაბაა?!-ამოვიხვნეშე ჩემთვის.
ბატონი ნოე ფანჯარასთან
დგას და ხელს მიქნევს,მე ცხვირი ავიბზუე,ტელეფონი ავიღე და ვითომ რაღაცას ვათვალიერებდი, ყურადღება აღარ მივაქციე. მეგონა წავიდოდა, მაგრამ ჩემმა ბედმა ჯერ ისევ უნდა გაწამოვო და წასვლის მაგივრად, შემოვიდა და გვერდით მომიჯდა.
-ვა ბაბლიი როგორ ხარ?–თითქოს ერთი თვეა არ ვუნახივარ
-ვინ გითხრა, რომ აქ ვიქნებოდი?
-აქ შემთხვევით ჩამოვიარე, შენი ძმისგან წამოვედი და...–წამიერი დუმილი– ვის რა უნდა ეთქვა?–დამეკრიჭა
-მანქანა მოგპარეს?!–ვუთხარი და ირონიული ღიმილიც არ დავაყოვნე–ვინ გითხრა რომ აქ ვიქნებოდი?
–ჯანდაბა...კაი ხო ნიას დავურეკე
-ვაიმე გიხდება ნერვიულობა!– ისევ ირონიული ღიმილი
-ჩემი ბრალი რომ არ იყოს არ ვინერვიულებდი!–არც მან დააყოვნა.
ორივეს გაგვეცინა.
-ანუ აღიარებ რომ შენი ბრალია?
-მჰმმ...ხხ...ხოო ვაღიარებ...–თქვა და თან დანაღვლიანებულმა თავი დახარა–ბოდიში რა!
ისე საყვარლად ჰქონდა თავი ჩაღუნული და ისე საყვარლად მითხრა ბოდიშიო ცრემლები მომადგა თვალებზე, მაგრამ მერე სიცილი ამიტყდა.
ჯერ ეჭვის თვალით ამომხედა, მერე თავი აწია და გაშტერებული მიყურებდა.
-ყველაფერზე რატო იცინი?
-რავი ალბათ ფსიქოპატი ვარ. მეც არ ვიცი...
ამ დროს მაია დეიდა მოვიდა და გაკვირვებულმა შეხედა ნოეს.
-ნოეე?!...
-მაია დეიდაა!–ადგა და თბილად ჩაეხუტა–როგორ ხართ?
-კარგად შენ?
-მეც კარგად.
-როდის ჩამოხვედი?
-გუშინწინ.
-ვაიმე როგორ მიხარია შენი ნახვა...მოიცა, წეღან სხვა ბიჭი არ იჯდა აქ თუ შენ ვერ გიცანი?
-არა მაია დეიდა. სანდრო წავიდა უკვე. ნოე ლუკას მეგობარია და აქ შემთხვევით შემხვდა.
-აა გასაგებია...მიდით ბავშვებო თქვენ დაჯექით და მე რამე კარგს მოგიტანთ. ჰამბურგერებს და რაღაცეებს.
ნოეც დაუბრუნდა თავის ადგილს. ძარღვები დაჰბერვოდა. თითქოს რაღაცაზეა გაბრაზებულიო.
-ვაა შეყვარებული გყავს?–მეუბნება გაკვირვებული.
ასე უაზროდ რატომ დაასკვნიან ხოლმე, რომ შეყვარებული მყავს?!
-მერე შენ რა?–ვეუბნები და გამომცდელად ვუყურებ.
-შენ ძმამ იცის?
-რა შენი საქმეა.
-ანუ არა?..
ამ დროს მაია დეიდაც მოვიდა.
-აბა ტკბილებო გემრიელად მიირთვით!
მოკლედ ვჭამეთ, ვსვით, თან ნოემ რაღაცეები მომიყვა გერმანიაზე, მერე მე ვუთხარი მის რომელ ღადაობებზე ვგიჟდებოდი და ბევრი ვიცინეთ.
საღამოს სახლამდე მიმაცილა მანქანით,უკვე გადავდიოდი რომ მომაძახა:
-იმედია შენი "ლოვე" არ გაბრაზდება ჩემთან ერთად რომ ისადილე–გამეღიმა.
-შენ არ ინერვიულო–ვუთხარი, თვალი ჩავუკარი და კარები დავხურე.
უკვე სადარბაზოში ვარ და ლიფტს ველოდები, როდესაც ვიღაც დაკუნთული კაცი შემოდის. ლიფტი იღება, თქვნს შემდეგო მანიშნებს ხელით. ადრეც მიმგზავრია სხვებთან ერთად, მაგრამ ეს კაცი რაღაც არასასიამოვნოდ გამოიყურება და მაშინებს. თან აქ ადრე არასდროს მინახავს. ანუ ჩვენი მეზობელი არაა. რას ვიზამდი, სხვა გზა არ მქონდა, შევედი ლიფტში.
-რომელზე მიბრძანდებით?– მკითხა და არასასიამოვმოდ გამიღიმა.
-მეხუთეზე – არადა მეეცხრეზე ვცხოვრობ.
-მე მეშვიდეზე და მაშინ ჯერ მეხუთეს დავაჭიროთ – და მეხუთეს დააჭირა.
ავდივართ და უცებ შუქი ჩაქრა. შევცბი. ესღა მაკლდა.
-კარგად ხართ?–მეკითხება და თან ხელს მაწვდის–ჩამკიდეთ ხელი და არ შეგეშინდეთ.
-იქნებ მაგის მაგივრად კარების გაღება ცადოთ?!
მართლაც დაიწყო კარებს გაღება, მაგრამ ორ სართულს შორის ვართ გაჭედილი, ეს იმას ნიშნავს რომ ველოდებით როდის მოვა შუქი. ჩემს ძმას რომ მივწერო დამირეკეთქო ზედმეტად შეშინდება, აბა სხვას ვის ვთხოვო. "ნ ო ე !" გამიელვა თავში და მეც ბევრი აღარ მიფიქრია, ისე მივწერე დამირეკეთქო. მესიჯი მივიდა თუ არა ტელეფონზე ზარია.
-ალო
-რა ხდება, ხომ მშვიდობაა?
-ზუსტად დროზე დამირეკე. ლიფტში გავიჭედეთ, შუქი წავიდა და იქნებ მოხვიდე და დაგვეხმარო.
-გაიჭედე თ ? მოვდივარ! ტელეფონთან ყურადღებით იყავი.
-ხო მე და ერთი კაცი გავიჭედეთ ერთად. გელოდებით მაშინ!
-კაცი? უცნობი?
-ხო!
-კაი მოვდივარ!– და გათიშა.
-2წუთში მოვლენ ჩვენს დასახმარებლად–ვუთხარი კმაყოფილმა
-მშვენიერია! რა გქვიათ?
-ჟანა თქვენ? – ვეუნები მთელი სერიოზულობით
-ვაუ ჟანაა...მაგარი სახელია! მე ბესო. რამდენი წლის ხართ ჟანა?
-ოოო... ქალებს ასაკს არ ეკითხებიან !
ნელ-ნელა ჩემკენ მოიწევს. ვიცი ამას ახლა რაც უნდა... აი ღადაობა ახლა ნახე, გავიფიქრე, ტელეფონს დავხედე, ხმა გავუთიშე და დავიწყე:
-ბოდიშით ტელეფონზე მომწერეს დამირეკეო და უნდა დავრეკო
-კი ბატონო
-ალოოო – ვღრიალებ ბოლო ხმაზე, მერე ბესოს ჩუმად ვეუბნები ცოტა ყურს აკლია და სხვა გზა არ მაქვსთქო – ხო თინააააა... კი ქალო მესმის, შენ ხომ გესმის? – არ დამიწევია ტონი – რამე მოხდა? ხომ მშვიდობაა?.. რა ქალოო?! მართლაა?! – ისეთი შევიცხადე და თან იმხელა ხმაზე ეს ჩვენი ბესო შეხტა და სულაც აღარ მიმზერდა ისე, როგორც თავიდან – ტიტტუუუუ... დავახრჩოთ ის მოსაკლავი – გავკივი – რას ქვია გიღალატა?! მოიცადე გადავრეკავ მე ციალასთან, თამრიკოსთან, ლალისთან, ნარგიზასთან და მანანასთან და იმ შენ საწყალ ქმარს მივასიკვდილებთ ქალო – ამასაც ვღრიალებ, კაცს გავხედე და შეშინებული მიყურებს – ვაიმე ვირის ტრაკში გავაძვრენთ იმ საცოდავს!.. კაი კაი დაგირეკავ მერე, ლიფტში გავიჭედე და მალე დამირეკავს უშანგი რომ კარები გაგვიღოს...კი კაცო ისევ ერთად ვართ მე და უშანგი! კაი, კაი დაგირეკავ მერე... – და ტელეფონს ვთიშავ.
ხმას ავუწიე და ტელეფონი ხელში დავიჭირე.კაცი შეშინებული მიყურებს, მე კი მეღიმება, მაგრამ არ ვიმჩნევ. ცოტახანში ტელეფონი რეკავს: ნოეა!
-უშანგ სად ხარ ამდენ ხანს? რასა შვრები ბიჯოო?
-რა უშანგი გოგო? რამე მოწიე?
-მოი მალე, მოი!
-სულ გაგიჟდი ხო? აქ ვარ უკვე და მალე გამოგიშვებთ... ჯანდაბა! – იძახის ცოტახანში – მეოთხესა და მეხუთეს შორის ხართ გაჭედილები, ანუ სანამ შუქი არ მოვა, ვერ გამოგიყვანთ
- რასაა რომ ამბობ?!
-იმ კაცს აგიჟებ თუ რა გაქვს გეგმაში?
-მა ისე როგორ იქნება. მიყვარსა რა შენთან ლაპარაკი, არ მიწევს თბილისური აქცენტის დაყენებაი. შენთან ვარ მარტო მე ნამდვილი...
-კაი გადარევ იმ კაცს...
-მიდი ერთი გაარკვიე რაი ხდება ჩვენს თავს!
ამ დროს შუქი მოვიდა, ლიფტი დაიძრა და მეხუთეზე გაჩერდა. როდესაც გაიღო კარებთან ნოე დამხვდა.
-ნახვამდის! – მივუბრუნდი.
კაცმა ძალით გამიღიმა და როდესაც "უშანგის" ჩავეხუტე, ლიფტი დაიხურა.

###
აი დავბრუნდი ჩემ ''უშანგისთან და ჟანასთან'' ერთად <3 <3 იმედია მოგეწონებათ ახალი თავი ჩემო კარამელებო! <3 <3 გყვარობთ *_* <3 <3 <3



№1 სტუმარი სტუმარი shalo

dilas sauzmes momitan loginshi ?

 


№2  offline წევრი ქეთიtaisia

ვაიმეეე ცუდად ვააარ..???????????? აღარ შემიძლია რამდენი ვიცინე :დდ მართლა გააგიჟა მგონი ის კაცი ჟანაჩკამ :))მიყვარს ეს გიჟი გოგო მე????❤ ნიჭზე საერთოდ მეკეტება???? ჩემი ეჭვიანი ბიჭიი❤ ძაან მომწონს ეს ისტორია დააა ნამდვილად შეეფერება სათაურიც ❤ ახალ თავს ველოდები სულმოუთქმელად..????❤ მიყვარხარ მე შეენ❤❤❤

 


№3  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

ამაზე ძალიან ვიხსლისე მომეწონა

 


№4 სტუმარი მარი. ელ❤

ვააიჰ ეს რაი იყოო:დდ ეს უშანგიე და ჟანაი რაფრა გააძრეიი ჩავკდიი:დდ როგორ ვმხიარულდები არ იციი საოცრებაა ხაარ❤❤❤❤❤

 


№5  offline წევრი Lily Morgan

taisia
ვაიმეეე ცუდად ვააარ..???????????? აღარ შემიძლია რამდენი ვიცინე :დდ მართლა გააგიჟა მგონი ის კაცი ჟანაჩკამ :))მიყვარს ეს გიჟი გოგო მე????❤ ნიჭზე საერთოდ მეკეტება???? ჩემი ეჭვიანი ბიჭიი❤ ძაან მომწონს ეს ისტორია დააა ნამდვილად შეეფერება სათაურიც ❤ ახალ თავს ველოდები სულმოუთქმელად..????❤ მიყვარხარ მე შეენ❤❤❤

აუ როგორ მიხარია, რომ მოგეწონათთ ^_^ <3 <3 აი ასეთი არანორმალურია ჩვენი ჟანჩკა <3 <3 :დდდ მე კი შენ მიყვარხარრ <3 <3 <3

 


№6  offline წევრი blondeangel631

ვაიჰ ეს რა იყო არანორმალურესი გოგო ღმერთო ეს ვინ ყოფილა ასეთ რაღაცას ბევრი ვერ მოიფიქრებდა ცუდად ვარ იმდენი ვიცინე ეს უშანგი და ჟანა რა იყო კიდე joy joy joy sweat_smile sweat_smile sweat_smile heart_eyes heart_eyes heart_eyes

 


№7  offline წევრი Lily Morgan

ანი ანი
ამაზე ძალიან ვიხსლისე მომეწონა

<3 <3 <3 იმედია შემდეგი თავიც მოგეწონება <3 *__*

მარი. ელ❤
ვააიჰ ეს რაი იყოო:დდ ეს უშანგიე და ჟანაი რაფრა გააძრეიი ჩავკდიი:დდ როგორ ვმხიარულდები არ იციი საოცრებაა ხაარ❤❤❤❤❤

აპა ქალო, გამოაშტერაი იქანა ის კაცი :დდდდდ ძაან მიხარია თუ გაგამხიარულეთ <3 <3 <3 მიყვარხარ <3 <3 <3

blondeangel631
ვაიჰ ეს რა იყო არანორმალურესი გოგო ღმერთო ეს ვინ ყოფილა ასეთ რაღაცას ბევრი ვერ მოიფიქრებდა ცუდად ვარ იმდენი ვიცინე ეს უშანგი და ჟანა რა იყო კიდე joy joy joy sweat_smile sweat_smile sweat_smile heart_eyes heart_eyes heart_eyes

ძაან მიხარია, რომ მოგეწონათ <3 <3 <3 მიყვარხართ და მახარებთ <3 <3 *__* <3 <3

 


№8 სტუმარი ani

ვაიმეეე ცუდად ვარ უშანგი ჟანა საწყალი კაცი მემგონი ისე შეეშინდა მეორედ ფეხით ავა სხალამდე joy პლიუს ამას ძალიან მაგარი თემაა თან მიხარია რომ არ გვალოდინებ და მალ-მალე დებ heart_eyes

 


№9  offline წევრი Lily Morgan

ani
ვაიმეეე ცუდად ვარ უშანგი ჟანა საწყალი კაცი მემგონი ისე შეეშინდა მეორედ ფეხით ავა სხალამდე joy პლიუს ამას ძალიან მაგარი თემაა თან მიხარია რომ არ გვალოდინებ და მალ-მალე დებ heart_eyes

საწყალმა ფსიქოლოგიური ტრავმა მიიღო :დდდდ მე კი ის მახარებს რომ მოგწონთ ჩემი მოთხრობა *_* გყვარობთ <3 <3 <3

 


№10 სტუმარი სტუმარი shalo

FyFaen
ani
ვაიმეეე ცუდად ვარ უშანგი ჟანა საწყალი კაცი მემგონი ისე შეეშინდა მეორედ ფეხით ავა სხალამდე joy პლიუს ამას ძალიან მაგარი თემაა თან მიხარია რომ არ გვალოდინებ და მალ-მალე დებ heart_eyes

საწყალმა ფსიქოლოგიური ტრავმა მიიღო :დდდდ მე კი ის მახარებს რომ მოგწონთ ჩემი მოთხრობა *_* გყვარობთ <3 <3 <3

marto cxovrob

 


№11 სტუმარი ani

FyFaen
ani
ვაიმეეე ცუდად ვარ უშანგი ჟანა საწყალი კაცი მემგონი ისე შეეშინდა მეორედ ფეხით ავა სხალამდე joy პლიუს ამას ძალიან მაგარი თემაა თან მიხარია რომ არ გვალოდინებ და მალ-მალე დებ heart_eyes

საწყალმა ფსიქოლოგიური ტრავმა მიიღო :დდდდ მე კი ის მახარებს რომ მოგწონთ ჩემი მოთხრობა *_* გყვარობთ <3 <3 <3

Au Shemdegs rodis dadeb?

 


№12  offline წევრი Lily Morgan

ani
FyFaen
ani
ვაიმეეე ცუდად ვარ უშანგი ჟანა საწყალი კაცი მემგონი ისე შეეშინდა მეორედ ფეხით ავა სხალამდე joy პლიუს ამას ძალიან მაგარი თემაა თან მიხარია რომ არ გვალოდინებ და მალ-მალე დებ heart_eyes

საწყალმა ფსიქოლოგიური ტრავმა მიიღო :დდდდ მე კი ის მახარებს რომ მოგწონთ ჩემი მოთხრობა *_* გყვარობთ <3 <3 <3

Au Shemdegs rodis dadeb?

ახლა ვაპირებ დადებას <3 ალბათ მალე აიტვირთება

 


№13 სტუმარი Nn

Auuchemikai gavigude sicilit ramagari IYO

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent