შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გეი ბიჭის დღიურები თავი (10)


11-02-2018, 20:34
ავტორი konstantine13
ნანახია 2 907

მისი შემოსვლა და თითოეული ნაბიჯი ჩემში შიშს აძლიერებდა, ბავშვივით ვკანკალებდი ,მაგრამ ყველანაირად ვცდილობდი რომ ეს არ შემემჩნია. როგორც ყოველთვის დედაჩემს არც ახლა შეეშალა ჩემს მეგობართან სტუმრობის წესები და საჩუქრით ხელშ მოვიდა. ჯერ საბა გადაკოცნა შემდეგ კი ჩემსკენ წამოვიდა ჩასახუტებლად. გაყინული და გაქვავებული ერთ ადგილას ვიდექი და ხმის ამოღების მეშინოდა. როგორც იქნა სუფრასთან დავჯექით და დაძაბულობა ერთი ჭიქა ღვინოთი მოვიხსენით დედაჩემა რომ აწია ჭიქა და საბა დალოცა იმ ნათქვამის შემდეგ.

-დე რაღაცაზე მინდა დაგელაპარაკო გთხოვ უბრალოდ დამამთავრებინე.- ნერწყვს ვერ ვყლაპავდი და ამოუსუნთქავად ველაპარაკებოდი.
-კარგი დე გისმენ.
-არვიცი როგორ გითხრა ან საიდან დავიწყო, არ მინდა რომ გაწყენინო ან გაგაბრაზო, მაგრამ არმინდა რომ გატყუებდე და სიმართლეს არ გეუბნებოდე, შეიძლება ვერ გამიგო, გამიბრაზდე,მ მეჩხუბო მაგრამ მე მეტის მოთმენა აღარმინდა. შენი წასლის შემდეგ იმდენი რამე შეიცვალა ჩემს ცხოვრებაშ ალბათ ვერც კი წარმოიდგენ, რაც დრო გადის უფრო მეტად ვიზრდები და ვიცვლები. იმის მიუხედავად რომ შეიძლება ჩემი გადაწყვეტილება ვერ გაიგო მირჩევია მე გითხრა ვიდრე მოგატყო და ბოლოს რომ გაიგებ უარესი იყოს. საბა მიყვარს.
-ხო არ გაგიჟდი რამე ხუმრობა წაიკითხეთ ინტერნეტში?
-მაცადე გთხოვ.
-კარგი
-არა დე მართლა მიყვარს, რამდენიმე თვეა ასე ვართ არვიცი არც კი ვიცი , როდის ან როგორ მოხდა ეს ყველაფერი თუმცა თავისით ჩემდა უნებურად შემიყვარდა და არვიცი ეს საერთოდ თუ შესაძლებელია მაგრამ არმინდა რომ მის გარეშე ვიყო, რადგან ის ჩემში ბედნიერებას და ღიმილს იწვევს. გვერდშ მიდგას მაშინ როცა სხვა ხელს მკრავს და ყოველთვის ყველაფერს მიგებს, ამიტომ მინდოდა მეთქვა ეს შენთვსი.

გარკვეული დროის მანძილზე სიჩუმე ჩამოვარდა, თალებში შეხედვის მრცხვენოდა, თითქოს დედაჩემის სახის გამომეტყველება არ იცვლებოდა მაგრამ შინაგანად ვგრძნობდი, რომ მას ეს ყველაფერი ძალიან ეწყინა თითქოს დარდს ვხედავდი მის სახეზე მაგრამ ხმის ამოღებას ვერ ვბედავდი, ბოლოს მახსოვს ნერწყვი როგორღაც გადავყლაპე და ვთქვი:

-დე მითხარი რამე გთხოვ.
-რა გინდა რომ გითხრა? არ ხარ შენ ისეთი პატარა რომ შენს არჩევანში ხელის შეშლის უფლება მომცე. არვიცი რას ელი ჩემგან ხომ იცი რომ მე შენ ყოველთვის ყველაფერს გაგიგებ და ყოველთვის გვერდშ დაგიდგები რაც არ უნდა იყოს, რას ელოდი რომ ხელს გკრავდი და ვერ გაგიგებდი მაგრამ რატომ? მიყვარხარ ისეთი როგორიც ხარ, მითუმეტეს ნორმალური ადამიანი ხარ. არ ხარ მკვლელი, მოძალადე, ქურდი. ხარ ის ვინ იყავი და ეს არაფერს ცვლის უბრალოდ, იფიქრეთ ილაპარაკეთ შენ და საბამ და გაარკვიეთ ყველაფერი კარგად, რადგან ეს უაზრო გართობა არ იყოს.

არვიცი ცრემლები თავისით ისე სწრაფად მომდიოდნენ, სიხარულის ცრემლები იყო ეს კი ნამდვილად ვიცი, ჩემს ცხოვრებაში ასეთი მომენტი არასოდეს მქონიდა არ იყო ეს ჩემთვის მარტივი მაგრამ მე იმან გამახარა და გამაბედნიერა დედაჩემა ყველაფერი ასე კარგად რომ მიიღო. ამ დროს უცნაურმა და წყნარმა ხმამ გამოგვარკვია მე და დედაჩმემი იმ განცდებიდან რომელსაც ორივენი ასე განვიცდიდით.

-მინდა რომ რაღაც გითხრათ. სანამ მოხვიდოდით კონსტანტინე მელაპარაკებოდა სულ, რომ ეწყინოს? რომ გაბრაზდეს? მხოლოდ იმაზე ნერვიულობდა რომ ეშინოდა ვერ გაუგებდით და თქვენი მხრიდან ვერ იგრძნობდა იმას რაც მას ასე ძალიან სჭირდებოდა. მადლობა მინდა გადაგიხადოთ ამ გაგებისთვის და იმისთის რომ კონსტანტინე გააჩინეთ. თქვენ შეიძლება ვერ ხედავთ ყოველდღე მას მაგრამ დარწმუნებით შემიძლია გითხრათ, რომ მისნაირი ადამიანები ბევრნი არ იბადებიან, ასეთი სიცოცხლით სავსე, კეთილი, მზრუნველი, საყვარელი და კიდევ უამრავი მიზეზი შემიძლია ვთქვა უბრალოდ არც დრო გვეყოფა ამისთვის და არც სიტყვები. უბრალოდ მინდა იცოდეთ რომ თქვენი სიტყვებით კონსტანტინეს ის იმედი მიეცით რას მას აცოცხლებს და ბედნიერს ხდის.
-მადლობა საბა და მჯერა რომ შენც იგივეს ფიქრობ არვიცი, როგორ იქცევიან დედები ამ დროს უბრალოდ მართლა კარგია კოსტა და შენც კარგი ხარ და მინდა რომ ეს ყველაფერი , ეს ბედნიერება და ჩემი შვილის ცხოვრების საუკეთესო მომენტები თქვენთან ერთად გავიზიარო და განვიცადო ჩემი სიშორის მიუხედავათ. ხოდა ეხა სწრაფად ჩაიცვით სადღაც მივდივართ.

კითხვის დასმას აზრი არ ქონდა ვიცოდი რომ მაინც არ მეტყოდა სად მივდიოდით, გამოვიცვალეთ სწრაფად ერთი ჭიქა ღვინო დავლიეთ და წავედით. დედაჩემი ახალგაზრდა იყო, გართობაზე შეყვარებული ქალი იყო ამიტომაც გადაწყვიტა რომ დაქალის წვეულებაზე უნდა წავსულიყავით სადაც მარტო აპირებდა წასვლა. მე და საბა მთელი გზა ტაქსიში ხელ ჩაკიდებულები ვისხედით და შინაგანი ბედნიერებისგან ღრიალის გრძნობას ვეწინააღმდეგებოდი , მინდოდა მეყვირა, მეცინა, მეტირა, მეცინა ყველაფერი ერთად მინდოდა.

-მობრძანდით. კოსტა როგორ მომენატრე რამხელა ბიჭი გაზრდილხარ.
-მადლობა თეა მეც ძალიან მომენატრე.
-შემოდით.

დედაჩემი და თეა გადაეხვივნენ ერთმანეთს, ხოლო ჩესკენ თეას შვილი ალექსი წამოვიდა, თავის მეგობარ ბიჭთან ერთად. ეს ცოტა გამიკვირდა, ალექსის კარგად ვიცნობდი მაგრამ ის ბიჭი თვალით არ მყავდა ნანახი, ბევრი ხალხი არც იყო წვეუულებაზე ზედმეტად ახლობლები იყვნენ, ბავშობიდან ერთად რომ იზრდებიან ისეთები. არვიცი დედაჩემა რატომ მოიფიქრა აქ რომ უნდა წამოვეყვანეთ მაგრამ რაღაცას აპირებდა აშკარა იყო.

-კოსტა როგორ ხარ? -ალექსი გადამეხვია და ლუდიც მომაწოდა.
-კარგად ალექს შენ?
-კარგად. გაიცანი ჩემი ბიჭი გაბო.
-სასიამოვნოა, გაიცანით ეს საბაა.

ჩემი ბიჭიო რომ მითხრა ყურადღება არ მივაქციე ასეთი ხუმრობა იცოდა,სიმთვრალეშ განსაკუთრებით. ბართან მივედით ალექსიმ ვისკი დაგვისხა და ორი ჭიქა სწრაფად დავლიეთ, არ მინდდა ფხიზლად ყოფნა, რადგან სიფხიზლეში მორცხვი (ტიპი) ვიყავი.

-დე მოდი ერთ წამს ჩემთან.

დედაჩემი და თეა დავინახე და მივედი ტერასისკენ წავედით აი ახლა ვხვდებოდი, რომ რაღაც სასწაულს გააკეთებდა დედაჩემი და მეცინებოდა.

-დე ხო გაიცანი ალექსი და გაბო?
-ხო დე რახდება?
-შეყვარებულები არიან.
-უი გამიხარდა მართლა კარგი ბიჭი ჩანს გაბო.

ვიცოდი დედაჩემს ამით იმის თქმა უნდოდა, რომ სამყაროში არ ვიყავი მარტო და იყვნენ ჩემნაირები, მითუმეტეს ჩემს წრეში და საახლობლოში. თეამ გაიღიმა და ისე შემომხედა მივხვდი რომ ყველაფერი იცოდა ამიტომაც მეც გავიღიმე. სიმართლე რომ გითხრათ ეს მართლა გამიხარდა და მართლა ვიგრძენი რომ მარტო არ ვიყავი. მალევე მოვშორდი დიდებს და საბასთან დავჯექი.

-ბავშვებო გავიდეთ მოვწიოთ.
-გააჩნია რა გაქვს.-ალექსის ვუთხარი და კარგად გულიანად ვიცინეთ.
-როგორ ფიქრობ ცუდი მექნება რამე?
-როგორ გეკადრება.

ცოტა მოფარებულ ადგილას გამოვედით არ გვინდოდა მშობლებს დავენახეთ, ისიც ეყოფფოდათ ამდენს რომ ვსვამდით. მოსაწევი ალექისმ გაახვია და ცოტა მოვწიეთ. საბამაც ბევრი მოწია შესაძლოა არ იმჩნევდა მაგრამ ისიც ნერვიულობდა და არ უნდოდა რომ ეს შეემჩნია ვინმეს. მოვწიეთ და შევედით გაბომ ცოტა ხანს გარეთ დავრჩებიო. საბას ვთხოვე წამოსულიყო და ჩვენთან ერთად ეცეკვა. ცეკვა დავიწყეთ და რაც უფრო წამები გადიოდა უფრო მეტად ვბოლდებოდი, თან სასმელისაც ვაყოლებდი და უფრო მეტად მოქონდა და მოქონდა.
მოდით უცებ ჩემს თავს გაგაცნობთ ასეთ მომენტში. დაბოლილზე და თან დალეულზე ცოტა საშიში ვარ, ისეთი რაღაცეების გაკეთება მიყვარს მეორე დღეს რომ მრცხვენია და ვცდილობ არ მახსოვდეს. ამიტომაც საბა არ მტოვებდა იცოდა შეიძლება რამე სისულელე მექნა. ალექსისთან საკმაოდ ახლოს ვცეკვავდი, მისი მომხიბვლელი თვალები და გამოხედვა უფლებას არ მაძლევდა რომ ასე არ ყოფილიყო, მაგრამ რამოდენიმე წუთს საბას ყურადღება ვერ მივაქციე და ვაწყენინე.

-ტაქსი გამოვიძახე უნდა წავიდე.
-არა. რასქვია უნდა წახვიდე? მე აქ მტოვებ?
-ხო შენ სამეგობროსთან უფრო გაერთობი მაინც ტყუილად ვარ მე აქ.
-და შენ ფიქრობ რომ ტყუილად ხარ.
-გარეთ გავიდეთ გთხოვ.

აი ახლა ვხვდებოდი რომ საბა მართალი იყო და თავის გამართლებას აზრი არ ქონდა მაგრამ იმ წამს სულ არ მიფიქრია ასეთი რამე.

-რატომ მიდიხარ?
-ვერ ხედავ ვერც კი მამჩნევ სულ დამიკიდე როცა სხვა ვინმე გამოჩნდა, ხოდა ხელს არ შეგიშლი გაერთე.
-არმინდა მადლობა მეც მოვდივარ.

ტაქსი მოვიდა ხალხს დავემშვიდობე და წამოვედით მას, რა თქმა უნდა, მარტო არ გავუშვებდი ამიტომ მეც წამოვედი, მოვიმიზეზე რომ დავიღალე და წასვლა მინდოდა.გზაში საბა არ მიყურებდა თვალებში და ის მომენტი ნათლად არ მახსოვს ყველაფრის მიუხედავად თუმცა საბას ყვირილი ახლაც ყურებშ ჩამესმის დამიჯერეთ საშინელებაა ორი მანქანის შეჯახების ხმის შემდეგ შენი საყვარელი ადამიანის ყვირილის ხმას რომ იგებ და ფრაგმენტულად, რომ გახსოვს ხალხის სახეები, სასწრაფოს მანქნა და ბოლოს საავადმყოფოს პალატა და დედაჩემის სახეზე ცრემლის დანახვის შემდეგ ჩემი პირველი კითხვა.
-საბა სად არის ან როგო არის?



№1  offline წევრი Mariam Shengelia_3

რამდენიმე თავია კომენტარი არ დაგიწერე, დაგსაჯეს პონტში რა:დდდ ძაან აგვიანებდი მარა მგონი ჩაჯექი ისევ ტემპში და მიხარია.

საბას რამე რომოუვიდეს გავგიჟდები:/

ველი შემდეგ თავს.
ისტორია რომ მომწონს მეათასეჯერ აღარ დაგიწერ მაგას❤

 


№2  offline წევრი konstantine13

Mariam Shengelia_3
რამდენიმე თავია კომენტარი არ დაგიწერე, დაგსაჯეს პონტში რა:დდდ ძაან აგვიანებდი მარა მგონი ჩაჯექი ისევ ტემპში და მიხარია.

საბას რამე რომოუვიდეს გავგიჟდები:/

ველი შემდეგ თავს.
ისტორია რომ მომწონს მეათასეჯერ აღარ დაგიწერ მაგას❤

აჰჰა მადლობა ხო ჩავუჯექი და აღარდავაგიანებ და თავებიც გავზარდე და საბას იმედია არაფერი მოუვა ???????????? ინტრიგა ცოტა

 


№3  offline წევრი Gotham

Martla ar xar shen dalagebuli ase uceb yvelafris tavdayira dayeneba sheidzleba?
Ara ki vici rom araferi daemarteba magram mainc
intriga intriga idzaxe shen da tu movedi megis ki ar gavputav shen ver gadamirchebi
Mixaria dedamisma rom gaugo magram velodebi problemebis koriantels mtlad sitkboebac ar sheidzleba diabets agvkideb ase

 


№4 სტუმარი სტუმარი shalo

cremlebshi vixrchobi

 


№5  offline წევრი konstantine13

Gotham
Martla ar xar shen dalagebuli ase uceb yvelafris tavdayira dayeneba sheidzleba?
Ara ki vici rom araferi daemarteba magram mainc
intriga intriga idzaxe shen da tu movedi megis ki ar gavputav shen ver gadamirchebi
Mixaria dedamisma rom gaugo magram velodebi problemebis koriantels mtlad sitkboebac ar sheidzleba diabets agvkideb ase

არა უბრალოდ დედამ როგორც გაიგო ისე ვთქვი შელამაზების გარეშე და რაც შეეხება პრობლემებს ისეთ პრობლემებს და სიმწარეს ნახავ შემდეგ თავში მერე მაგას აღარ მეტყვი ????????????

სტუმარი shalo
cremlebshi vixrchobi

სელპაკი არგაქვს ახლოში? ?

 


№6 სტუმარი სტუმარი shalo

konstantine13
Gotham
Martla ar xar shen dalagebuli ase uceb yvelafris tavdayira dayeneba sheidzleba?
Ara ki vici rom araferi daemarteba magram mainc
intriga intriga idzaxe shen da tu movedi megis ki ar gavputav shen ver gadamirchebi
Mixaria dedamisma rom gaugo magram velodebi problemebis koriantels mtlad sitkboebac ar sheidzleba diabets agvkideb ase

არა უბრალოდ დედამ როგორც გაიგო ისე ვთქვი შელამაზების გარეშე და რაც შეეხება პრობლემებს ისეთ პრობლემებს და სიმწარეს ნახავ შემდეგ თავში მერე მაგას აღარ მეტყვი ????????????

სტუმარი shalo
cremlebshi vixrchobi

სელპაკი არგაქვს ახლოში? ?

ara

 


№7 სტუმარი დიმმა

აუ კოსტაა ???????? საოცარი ხარრრ
გთხოვ არ შეწყვიტო ამის წერა რაა
და გვიან რომ დებ ახალ თავებს, ძველებს ვკითხულობ ????????
თითქმის ზეპირად ვიცი
და გთხოვ საბას არაფერი მოუვიდეს რა ????

 


№8  offline წევრი konstantine13

დიმმა
აუ კოსტაა ???????? საოცარი ხარრრ
გთხოვ არ შეწყვიტო ამის წერა რაა
და გვიან რომ დებ ახალ თავებს, ძველებს ვკითხულობ ????????
თითქმის ზეპირად ვიცი
და გთხოვ საბას არაფერი მოუვიდეს რა ????

ხო ვცდილობ უკვე რომ აღარ დავაგვიანო და თავებიც გავზარო ვეცდები რომ ყველაფდრიკარგად იყოს მაგრამ რელობას მთლად ვერ შევცვლი ????☺️მადლობა რომ მოგწონთ და ხვალ ახალ და დიდ თავს ისევ იხილავთ ვცდილობ უფრო გავზარდო თავები .

დიმმა
აუ კოსტაა ???????? საოცარი ხარრრ
გთხოვ არ შეწყვიტო ამის წერა რაა
და გვიან რომ დებ ახალ თავებს, ძველებს ვკითხულობ ????????
თითქმის ზეპირად ვიცი
და გთხოვ საბას არაფერი მოუვიდეს რა ????

ახლა წავიკიყხე შენი სახელი და ბიჭი ხარ და ასეთი კომენტარი ბიჭისგან მახარებს იმას თუ გავივალისწინებთ რომ ზოგი ისეთს წერს ვითომ უნდათ მწარე იყოს არადა ჩვეულებრივ გაბანძებულ ხუმრობას რომ იყენებენ ამისთვის მადლობა რომ მოგწონს კოდევ ერთხელ ????❤️

 


№9 სტუმარი დიმმა

არა როგორ გეკადრება რა მწარე <3
ძალიან მკყვარს ასეთი ისტორიების კითხვა ,
ეს საუკეთესოა რაც კი წამიკითხავს
მადლობა ამისთვის

 


№10  offline მოდერი pekhshvela

აუუ საბაა:(((( ვიცი რომ მაგათი ამბავი ასე ადვილად არ დამთავრდება. როგორ უყვართ ერთმანეთი მართლა აღფრთოვანებული ვარ და ასეთი დედა უბრალოდ იშვიათია. მომეწონა ძალიან. მიუხედავად იმისა, რომ პატარა თავებს წერ მაინც კმაყოფილი ვარ. არ შეიცავს გაწელილ და მომაბეზრებელ ტექსტებს და ეს ძალიან კარგია. აბა შენი იცი ველი მომდევნოს❤❤

 


№11 სტუმარი

აქ კომენტარები რედაქტირებას გადის? რომ შემოვედი მეგონა სავსე იქნებოდა ლანძღვით. მიხარია, რომ ასე არაა.
კარგად წერ მომეწონა, მაგრამ შენი პერსონაჟების ასაკი და მათი ცხოვრების წესი შოკში მაგდებს სიმართლე გითხრა. დასალევი, სექსი და ბოლოს გვირგვინი იყო მოსაწევი.
პ.ს. როდესაც ეწევი და მერე სვავ მოსაწევი და სასმელი ერთმანეთს ანეიტრალებენ. ანუ თუ მოწევ და მერე დალევ ვერ მოგიტანს.

 


№12  offline წევრი kaisha13

მოკლედ "ათასერთი ღამე"-სავით ისეთ დროს წყვეტ ისტორიას ახალ თავს როარ დაველოდოთ შანსი არაა...მილიონჯერ შემოვდივარ საიტზე გაგრძელების სანახავაად...

 


№13  offline წევრი konstantine13

kaisha13
მოკლედ "ათასერთი ღამე"-სავით ისეთ დროს წყვეტ ისტორიას ახალ თავს როარ დაველოდოთ შანსი არაა...მილიონჯერ შემოვდივარ საიტზე გაგრძელების სანახავაად...

მართლა მართლა ბოდიში ???? ხალ დავდებ აუცილებლად არმინდა ხოლმე შეწყვეტა მაგრამ ნეტავ იცოდე როგორ ვწერ . ხან ნოუთში ხან კომპიუტერში ხან ფურჩელზე მერე ძლივს ვაერთებ რომ დავდო მასწავლებლებთანაც კივწერ ???? ხოდა მეპატიება ვცდილობ მალ მალე ვწერო . მადლობა რომ მოგწონს და ხვალ აუციილებლად იანება საღამოს უფრო ❤️❤️

 


№14 სტუმარი დიმმა

როგორ ველოდები ახალ თავსს,, ყოველ საათში შემოვდივარ და ვნახულობ ????

 


№15  offline წევრი Кит и Я

ან საბა სად არის ან შენ სადა ხარ?)გელოდებით)❤️

 


№16 სტუმარი დიმმა

აუუ კოსტაა დადე გთხოოვ რაა "((
აქ თუარ დებ ფბზე მაინც გამომიგზავნე პირადში მე მაინც ))))

 


№17  offline წევრი konstantine13

დიმმა
როგორ ველოდები ახალ თავსს,, ყოველ საათში შემოვდივარ და ვნახულობ ????

დიმმა
აუუ კოსტაა დადე გთხოოვ რაა "((
აქ თუარ დებ ფბზე მაინც გამომიგზავნე პირადში მე მაინც ))))

Кит и Я
ან საბა სად არის ან შენ სადა ხარ?)გელოდებით)❤️

დავდე ახალი თავი და აბა თქვენ იცით იმედი მაქვს მოგეწონებათ 3 <3 <3 <3 ,3

 


№18 სტუმარი სოსო

ვეძებ გეი მეგობარს ვარ 16 წლის ასაკს რასაც შეესაბამება უნდა იყოს აუცილებლად 15-16 წლის ამაზე მეტის არ მჭირდება დამიკავშირდით 579262484 ამ ნომერზე ან მეორეზე 557378021 ამაზე ან ფეისბუქში მომწერეთ სოსო ირომაშვილით ვარ ქართულად ჩაწერეთ პირველი ფოტოა

 


№19 სტუმარი სოსო

ვეძებ გეი მეგობარს ვარ 16 წლის აუცილებლად უნდა იყოს 15-16 წლის მაგაზე მეტი არ მჭირდება ისეთი ბიჭი იყოს ვინც შეძლებს ჩემთან მოსვლას სოფელში ამ ნომერზე მომწერეთ ან დამირეკეთ 557378021 ამ ნომერზე

 


№20 სტუმარი სოსო

ვეძებ გეი მეგობარს აუცილებლად იყოს 15 16 ან 17 წლის მაგაზე მეტი არ მჭირდება უარით გაგისტუმრებთ თუ მაგ ასაკს არ შეესაბამება და ამ ნომერზე დამიკავშირდით 557378021

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent