შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უსიტყვოდ (თავი 3)


18-02-2018, 05:04
ავტორი Na Ta
ნანახია 958

...: 1თავი :...
-ნიკუშ გაიღვიძე ჩემი ბიჭი ... მიდი მიდი ასე ... აბა დამანახე შენი ლამაზი თვალები ... სკოლაში დააგვიანებბ ... -ბიჭმა მწვანე ... არა არა ... მუქი ჭაობისფერი ოქროსფერშეპარული დიდი თვალები გაახილა ... გოგონას ღიმილით ახედა თავი დაუქნია,სწრაფად წამოდგა,ტანსაცმელი აიღო და სააბაზანოში გაიქცა ... სწრაფად გამოვიდა,ჩანთა ჩაალაგა,წუთებში დალაგებული ოთახი სიცილით შეათვალიერა და ქვემოთ ჩაირბინა ... გოგონას საუზმე გაემზადებინა,ნიკას დანახვაზე თბილად გაიღიმა და კარგად ჩაკოცნა ... სამზარეულოში შეიყვანა,ისაუზმეს ... ნიკამ იქვე მაგიდაზე დადებული პატარა ფურცლებიდან ერთიცალი აიღო და პატარა ლამაზი ასოებით დაწერა:მადლობა ლიზი მიყვარხარ!
-მეც მიყვარხარ პატარა ანგელოზო ... ახლა წადი თორემ დააგვიანებ -გოგონამ ქურთუკი მიაწოდა და სახლიდან გააცილა ... მალევე შებრუნდა შიგნით ყველაფერი უცბად მიალაგა და სამსახურში წავიდა ...
როგორცკი შენობაში შევიდა მოადგილე შეეგება კვლავ ახალი საქმით ... მასაც სხვა რაუნდოდა კაბინეტში შევიდა და საქმის გამოძიება დაიწყო ... ლიზი დევდარიანი ახალგაზრდა ლამაზი ნიჭიერი და ჭკვიანი ადვოკატი და გამომძიებელია ... სწორედ თავისი სამსახურის წყალობით შეხვდა ის ნიკას...პატარა საოცარ ულამაზეს და უსაყვარლეს ბიჭუნას,4წლის ასაკში მშობლებთან ერთად ავარიაში მოყვა და სასწაულად გადარჩა...დედას იმდენად ჰყავდა ჩახუტებული პატარა ნაკაწრიც არჰქონია...სამწუხაროდ მშობლები დაეღუპა და ნათესავებიც არჰყავდა...როცა ლიზიმ ამსაქმეს მოკიდა ხელი და პატარა ანგელოზის არსებობა შეიტყო მაშინვე გადაწყვიტა ეშვილა ნიკუშა...და ასეც მოიქცა,მიუხედავად იმისა რომ ბევრი სირთულე შეხვა...4წელია ერთად არიიან და ისე კარგად უგებენ ერთმანეთს ნამდვილი დედაშვილი გეგონებათ...
როცა ლიზიმ სამუშაო დაამთავრა ნიკას სკოლაში გაუარა და სახლში მივიდნენ...ნიკამ სახლში შესვლისთანავე კარების გვერდით მდგომი მაგიდიდან ფურცელი აიღო,რაღაც დაწერა და ლიზის გაუწოდა... _დღეს ჩვენს კლასში იცი რა ლამაზი გოგო მოვიდა? _ლიზის გაეღიმა-მოგეწონა ნიკუ? -და ბიჭმა თავი დაუქნია...მეორე ფურცელს დასწვდა და კიდევ დაწერა_მაგრამ შენზე ლამაზი არაა! _ლიზის გაეცინა და ნიკას ჩაეხუტა...გოგონა არიყო გამორჩეულად მშვენიერი მაგრამ მაინც ლამაზი იყო...პატარა ლამაზი სახე,ასევე პატარა აპრეხილი ცხვირი,დიდი ზუსტად ნიკას ფერის თვალები,პატარა წითელი ტუჩები,წელამდე სწორი ოქროსფერი თმა...მართლაც ლამაზი ყოფილა...რაცმთავარია ნიკასთვის სრულყოფილებაა და სხვისი აზრი საერთოდ არ აინტერესებს გარეგნობაზე...გასაკვირია როგორ გავს ეს ორი ერთმანეთს:ერთნაირი ფერის თვალები,ერთნაირი ტუჩები და ოქროსფერი თმა...ხასიათი,ურთიერთგაგება და სითბო,ორივე ისეთი თბილია...ნიკას სიტყვები სულაც არსჭირდება იმისთვის რომ თავის გრძნობები,ემოციები გადმოსცეს...მისი თვალები ამბობს ყველაფერს... ლიზიმ ნიკა ამეცადინა, სამსახურის საქმეს მიხედა და როგორც ყოველთვის ფილმის ყურება დაიწყეს,სასუსნავებიც არდავიწყებიათ...მათი ერთ-ერთი ტრადიცია...ყოველ პარასკევს ფილმს უყურებენ...ფილმი დამთავრდა და აიი კიდევ ერთი დღე გავიდა...
შაბათი...უყვარს ნიკას შაბათი..ლიზის განყოფილებაში მიჰყვება და იქ თანამშრომლები საინტერესო ისტორიებს უყვებიან...განყოფილების უფროსიც კი მისი მეგობარია..სხვებთან მკაცრი მასთან ბავშვობას იხსენებს...და ზოგჯერ ნიკა მთელ დღეს მის კაბინეტში ატარებს,აი დღესაც ასეაა...ისევ გულიანად იცინიან...მართალია ბექა მკაცრი უფროსია მაგრამ ახალგაზრდაა და ჯერკიდევ ახლოსაა ბავშვობასთან.სამუშაო დღე კვლავ მალე გავიდა,ბექამ პატარა ანგელოზი კაბინეტიდან გამოიყვანა და ლიზისთან მივიდნენ..ლიზი და ბექა მთელი ცხოვრებაა მეგობრობენ..დღესაც ბექამ მიაცილა ორივე სახლში,დღესაც ერთად ივახშმეს და დღესაც თავისთან წაიყვანა ნიკა...ბიჭმა თავისი ნივთები ჩანთაში ჩაალაგა და ბექა ბიძიას გაჰყვა,წასვლამდე კი ისევ ისე სუნთქვისშემკვრელად ჩაეხუტა ლიზის...მაგრამ არაუშავს ეს ღამეც მალე გაივლის...



№1  offline წევრი Yoong

Ouu! Saintereso iko ^^ :3 magram ver mivkhvdi ratom wers * khom sheudzlia tkvas ^ magram albat male gavigebt

 


№2  offline წევრი Na Ta

Yoong
Ouu! Saintereso iko ^^ :3 magram ver mivkhvdi ratom wers * khom sheudzlia tkvas ^ magram albat male gavigebt

ხო მალეეგავიგებთ)) ესპირველი თავია შეცდომით დავწერე:დდ ხვალშემდეგს დავდებ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent