შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

1999 #წერილები


25-02-2018, 17:07
ავტორი Kalina
ნანახია 1 110

,,რა გამიკეთე მამა, ეს რა გააკეთე."


***
ნიკომ მშობლიურ მიწაზე ფეხი დადგა თუ არა, მაშინვე გადააწყდა ალექსის შეშფოთებულ სახეს.
მასთან მივიდა.
ალექსს ოდნავ გაეღიმა და მეგობარს გადაეხვია.
-ნიკო, მგონი დამენ**ა.
ნიკოს ნერვიულად გაეცინა.
-რას გულისხმობ?
-ანამარია... იცი, რა ლამაზია?
ფალავანდიშვილმა სახეზე ხელები აიფარა.
-ალექს... არ მითხრა, რომ...
-კარგი, არ გეტყვი, თუ ასე გირჩევნია.
ნიკოს გაეცინა.
-თვითონ?
ალექსმა წარბები აზიდა და გაეღიმა.
ნიკოს გაეცინა.
სიცილით წაუთაქა თავში მეგობარს და გასასვლელისკენ გაემართნენ.


***
-ჩამოენ**ა ის ა*ვარი?
-კი. დღეს დაინახეს.
-მერე?
-რა მერე.
-რას ვაპირებთ.
-დავრეკავ და გავიგებ.
-არ ვაპირებ, ვიღაც მარგიანის ლაყბობაზე ბოდიალს. მაგ ნაბი**რის გამო კინაღამ სამუდამო ხეიბრობა მომიწია. ჩემი ხელით ჩავაძაღლებ.
-კარგი და მერე მე წარბშეუხრელად ვადევნებ გეგეს მიერ შენი ყელის გამოჭრის ცერემონიალს! გიგა, ერთხელ მაინც მომისმინე! გეგეს ანასტასია უყვარს. ანასტასიას გარეშე რომ ჩამოვიდა, გეგეს აღარაფერში სჭირდება. ისე მოკლავს, რომ თვალს არ დაახამხამებს.
-ორი დღე, გაგი. ორი დღე. ორ დღეში მის გვამს თუ არ დავაფურთხებ, მერე მე ვიცი, რასაც ვიზამ.

***
აქ შეცდა ორივე.

***
-გეგე...
-ვიცი.
-ანასტასია...
-ეგეც ვიცი.
-მო...მოკლავ?
მარგიანმა შავი თვალები სივრცეს გაუშტერა. ღრმად ამოისუნთქა და სკამში კარგად ჩაეფლო. თავი ოდნავ გადახარა.
ენა გააწკლაპუნა და თავი გააქნია.

***
,,ანამარია, ახალი რაღაცები გავარკვიე.
უფრო დაწვრილებით მოგწერ, რადგან მთელი თბილისი ჩოლოყაშვილის გამოფხიზლებას ელოდება და მიმოწერების შემოწმებისთვის არავის სცალია.
ჰო, სროლა იყო. ანასტასია უგონოდაა. ჩემ თვალწინ გადაეფარა ფალავანდიშვილს. მერე ზაალი მოვიდა და ერთ-ერთ ჩოლოყაშვილს ესროლა. პირდაპირ წელში. ალბათ ეტლში ჯდომა არ ასცდება იმ უდღეურს. იქვე ახლოს, ამირეჯიბის ბიჭი შევნიშნე, ბუჩქის უკან იმალებოდა თოფით ხელში. რას აპირებდა ნეტავ. ნიკომ ტყუპებიდან ერთ-ერთი (ალბათ ის, ანასტასია რომ უყვარს) დასისხლიანებამდე სცემა. ბიჭი გონზე ვერ მოდიოდა.
ანასტასია კომაშიაო, ახლა დაიყვირა ვიღაცამ მის ბინასთან. ალბათ, სიმართლეა. "

***
ანამარია თეზის ბინაში, დოკუმენტებში იქექებოდა. მხოლოდ მან იცოდა საიდუმლო სამალავის შესახებ. თეზის ტანსაცმლის კარადის სიღრმეში გამოჭრილი შეუმჩნეველი კვადრატის უკან. სეიფის პაროლიც იცოდა. ანამარიას დაბადების თარიღი.
სეიფი გახსნა.
შიგნით ფული და რამდენიმე ქაღალდი იყო.
ერთ-ერთს დასწვდა.
ეს იყო.
ზუსტად იცოდა.
მიხვდა.
ფურცლის ბოლოში მათი საიდუმლო ფიგურა იყო მიხატული. სამკუთხედი წრეში.
ეს იყო წერილი.
ბოლო წერილი,
რომლის გამოგზავნაც «კოხტამ» ვერ მოასწრო.

***
ანასტასია ისევ ტიროდა.
აკანკალებულ ხელში ფურცელი ეკავა.
,,ანამარია, იმ ამბების გაგრძელებას მოგიყვები.
ხომ გახსოვს, ქორწინებაზე,
გიორგი ამ შეთანხმებას დათანხმდა. დაპირდა, რომ როგორც კი ანასტასიას 18 წელი შეუსრულდებოდა, გეგეზე გაათხოვებდნენ. თან ამაში ცუდს ვერაფერს ხედავდა. ანასტასიას გეგე ისედაც უყვარდა.
მაგრამ, აბა გამოიცანი, ვინ გადაუდგა(გადაუდგნენ) ამ შეთანხმებას!
არც მეტი, არც ნაკლები - ჩოლოყაშვილები და თვითონ გეგე. გეგე მარგიანი.
ჩოლოყაშვილები თავიდანვე. ხოლო გეგე მოგვიანებით, როცა წამოზრდილმა გაიაზრა, რომ 3 წელში ცოლი უნდა მოეყვანა.
დემნა ჩოლოყაშვილი გაგიჟდა, როგორთუ პატარა ბავშვებს რევთ ამ ბინძურ საქმეებში.
დათანხმებას ვაპირებდი, დემნას წამოწყებას რომ ჩავწვდი ბოლომდე.
თვითონ 2 თავზეხელაღებული ბიჭი ეზრდებოდა ოჯახში და მილიონები სხვისთვის რატომ ენდომებოდა!
დაიწყო ღია დაპირისპირება ჯაფარიძეების ქონებისთვის.
ეს... გულისამრევი იყო ანა... დავიფიცე, რომ ამ კოშმარს არასდროს დავუჭერდი მხარს. შენი თავი დავიფიცე.
გეგე 18 წლის იყო, როცა შემთხვევით გაიგო, რომ მალე ცოლი უნდა მოეყვანა.
დიახ, სწორად მიხვდი. გიორგიმ მარგიანების ოჯახთან გადაწყვიტა გაერთიანება.
გეგე ცოფებს ყრიდა.
გაიძახოდა, უსიყვარულოდ ანასტასიას ცოლად არ მოვიყვანო. სანამ ანასტასია არ მეტყვის, რომ ვუყვარვარ, არაფრის უფლებას არ მოგცემთო.
გეგეს მართლა გულით უყვარს ანასტასია. მისთვის ცუდი არასოდეს სდომებია.
და სწორედ მაშინ გამოჩნდა ანასტასიას ცხოვრებაში ნიკო ფალავანდიშვილი. "

***
ანასტასია გრძნობდა, რომ ყველაფერს კარგავდა. სახელს, რწმენას, ნდობას, გონებას...
ცრემლები თავისით მოიკვლევდნენ გზას მის სახეზე.
სასოწარკვეთილმა შემდეგ წერილს დაუწყო ძებნა.
ვერ იპოვა.
"დასასრულის გამოგზავნა ვერ მოასწრო."
კარების ჩხაკუნის ხმა გაიგონა.
ყველა ფურცელს ერთად დაავლო ხელი, ჩანთაში ჩაკუჭა და ახლადაღმოჩენილი საძინებლის ფანჯრიდან, მეორე სართულიდან გადახტა.

***
-ნიკო, ტასოს არ დაურეკავს?
-არა, რაღაცას აგვარებს. როგორც კი მოიცლის, დამირეკავს.

***
ანამარიას ღვარღვარად ჩამოსდიოდა ცრემლები თვალებიდან.
"ანამარია, წინა წერილის ამბავს გავაგრძელებ.
ასე მარტივად ჩაერთო ფალავანდიშვილების ოჯახი ამ ბინძურ საქმეში.
თავდაპირველად, ამ ამბავს გეგეს არ ეუბნებოდნენ, მაგრამ ვაი, რომ სწორედ იმ დღეს გადაწყვიტა ანასტასიასთვის თვალის შევლება, როცა მთელი სკოლის დასანახად აკოცა ნიკომ გოგონას.
ახლა მთავარი ნაწილი იწყება, ანამარია. ყურადღება კარგად დაძაბე. ეს ყველაფერი შენ უნდა დაიმახსოვრო, რომ ჩემი... საფრთხეში ჩავარდნის შემთხვევაში შენ ატარო გონებით ეს ამბები.
ხომ გახსოვს, ანასტასიას მშობლების და სანათესაოს სიკვდილი?
გახსოვს, როგორ მიეწერა ეს საქმე ზაალ ფალავანდიშვილს, თითქოს მას ცუდი ოჯახის გოგო არ სურდა რძლად?
ამ ამბის ნახევარი ტყუილია. მაგრამ ზაალი სასოწარკვეთას ყავდა მოცული.
ეს ამბები არასდროს დაივიწყო.
ჩემმა სანდო წყარომ მომაწოდა ინფორმაცია, რომ ზაალს მარგიანი ემუქრებოდა. თითქოს, თუ ანასტასიას და ნიკოს დაქორწინების უფლებას მისცემდნენ, მთელ ოჯახს ამოუხოცავდა. და ალბათ მიხვდი, რა მოიმოქმედა ზაალმა ამის შემდეგ იმისთვის, რომ თავისი ოჯახი გადაერჩინა.
წარმოიდგინე, როგორ დაისაჯა 17 წლის გოგო მხოლოდ იმის გამო, რომ მამამისმა არასწორი გადაწყვეტილება მიიღო. "

***


კულმინაციას ვუახლოვდებით



№1  offline წევრი TrustYourSoul

ვაიმეეეეეეეეე
გამაჟრიალააააააა
ერთი ამოსუნთქვით წავიკითხე,
მთელი სხეულით ვკანკალებდი და ეს იქამდე არ შეწყდა სანამ ბოლომდე არ წავიკითხე,მერე წუთით სუნთქვაც შემიჩერდა
ამხელა ინტრიგა
ასეთი ფანტაზიის უნარი
მართლა ცუდად ვარ
აი ძალიან ცუდად
რანაირად წეერ? ასე როგორ გადმოსცემ ყველაფერს.....ასე კარგად...ოსტატურად.
აი შენი წერის მანერაზე ვგიჟდები,რაც არ უნდა წავიკითხო ისე წერ მთლიან სულს ებღაუჭები და ალბათ უნებლიედ,მაგრამ მაინც მითრევ შენი ისტორიების დაუსრულებელ დასტაში....მაგარი გოგო ხარ,აი ისეთი გოგო არც კი ვიცი რა გიწოდო.....უბრალოდ ძალიან ძალიან მიყვარხარ და ველი ამ კულმინაციას❤️❤️❤️❤️❤️

 


№2  offline წევრი Kalina

წარსული კვდება...
ვაიმეეეეეეეეე
გამაჟრიალააააააა
ერთი ამოსუნთქვით წავიკითხე,
მთელი სხეულით ვკანკალებდი და ეს იქამდე არ შეწყდა სანამ ბოლომდე არ წავიკითხე,მერე წუთით სუნთქვაც შემიჩერდა
ამხელა ინტრიგა
ასეთი ფანტაზიის უნარი
მართლა ცუდად ვარ
აი ძალიან ცუდად
რანაირად წეერ? ასე როგორ გადმოსცემ ყველაფერს.....ასე კარგად...ოსტატურად.
აი შენი წერის მანერაზე ვგიჟდები,რაც არ უნდა წავიკითხო ისე წერ მთლიან სულს ებღაუჭები და ალბათ უნებლიედ,მაგრამ მაინც მითრევ შენი ისტორიების დაუსრულებელ დასტაში....მაგარი გოგო ხარ,აი ისეთი გოგო არც კი ვიცი რა გიწოდო.....უბრალოდ ძალიან ძალიან მიყვარხარ და ველი ამ კულმინაციას❤️❤️❤️❤️❤️

მართლა არ ვიცი, რა გითხრა?
განა მეთქმის რამე?
დიდი მადლობა.
<3
--------------------
საით მივყავართ ოცნებებს?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent