შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

broken wings #2


25-03-2018, 18:54
ავტორი Melancholic
ნანახია 1 292

* * *
ხუჭავენ თვალებს და ჩუმდებიან. ალბათ იქ კარგია, რადგან იქიდან აღარ ბრუნდებიან.

* * *

- ზურგზე რა გჭირს? - ხმას არ ვიღებ. არ კიარა ვერვიღებ. თვალები ცრემლებით მევსება და თავს გვერდით ვაბრუნებ.
ის ღამე მახსენდება.

"- მამა აქ გააჩერე რა. - ვეუბნები და პირზე ხელს ვიფარებ, გულის რევის შესაჩერებლად. მამას და დედას წვეულებიდან მოვყავდი, სადაც ძალიან ბევრი დავლიე.
- არა მა აქ არშეიძლება ცოტახანი მოითმინე რა. - შეწუხებული სახით მეუბნება მამა.
- მამა ვერვითმენ, გააჩერე გთხოვ. - მამაც გვერდზე უხვევს და ზუსტად მაშინ გადმოდის, სატვირთო მეორე ზოლზე და გვეჯახება. მერე საავადმყოფიში ვიღვიძება. ზურგი შეხვეული მაქვს... ჩემთან ექიმი შემოდის და მეუბნება.
- ზურგზე მინის ნამსხვრევებით რომ არ მოეყვანეთ მეგონებოდა რომ ფრთებ დაჭრილი ანგელოზი ხარო. - ჰო მართალი იყო იმდღეს დამაჭრეს ფრთები. მე მოვკალი ჩემი მშობლები."

- კარგად ხარ? - დემიენი მხარზე ხელს მადებს. ლიფტი იღება და სწრაფი ნაბიჯებით მივიწევ ჩემი დოჯისკენ, ეს მანქანა მამამ მაჩუქა, ასე მითხრა პრავას რომ აიღებ იმ დღეს მოგცემ გასაღებსო სასაცილოა ხო. მამას მაგივრად ჩემმა ძმამ რომ მომცა, იმიტომ რომ მე ის მოვკალი. მანქანას ვაღებ და შიგ ვჯდები... ის-ისაა უნდა დავძრა რომ მანქანაში დემიენი მიხტება.
- მანქანიდან გადადი. - ვეუბნები წარბ შეუხრელად.
- არა
- ანუ არა? - ცალ წარბს ზემოთ ვწევ
- ხო არა.
- მიზეზი?
- მიზეზი... არვიცი.
- ახლა გადახვალ მანქანიდან. წახვალ სახლში. და დაივიწყებ რომ საერთოდ დამელაპარაკე. მეც დავივიწყებ... იმას... იმას რაც დილას მითხარი.
- ა რ ა.
- ღმერთო ჩემო რაგინდა... იქნებ სულ სად მივდივარ. - უკვე ხმას ვუწევ.
- და სად მიდიხარ. - მისკენ ვბრუნდები და თვალს ვუსწორებ.
- ეგ არაა შენი საქმე. ახლა კი გადადი.
- არათქო არგადავალ.
- შეყვარებულთან მივდივარ და არმინდა, შენზე იეჭვიანოს, - ამრეზით ვათვალიერებ.
- ხელს არ შეგიშლით, ჩემთვის ვიჯდები წყნარად რათქმაუნდა თუ მაინცდამაინც მანქანაში მოგინდებათ სექსი. არანაირი კომპლექსი არმაქვს. - შუბლზე ხელს ვირტყამ და მანქანას ვძრავ.
- ჰმმ სადმე კლდეში რომ გადაგჩეხო? ააა არა არა მოგკლავ და ნაგვის ბუნკერში ჩაგტენი... ჰმმ არა ძაან ბანალურია. იქნებ ჩემთან აგიყვანო გაგაშიშვლო და 25 სართულიდან გადაგაგდო.
ღმერთო ბარბარა გაშიშვლება რაღა შუაშია, რადღეში ხარ. სადმე კლუბში რომ წავიყვანო და ლამაზი გოგო მივუგზავნო?... - ვჯუჯღუნებ ოღონდ ქართულად რომ ვერ გაიგოს და კლუბთან ვაჩერებ მანქანას. გადავდივარ ქურთუკს და გასაღებს ვიღებ და ისისაა უნდა ჩავკეტო რომ მანქანიდან გადმოდის.
- მემეგონა მანქანაში უნდა დარჩენილიყავი.
არც მე მინდა სექსი მანქანაში ამიტომ გირჩევ დარჩე. - ვატყუებ ჩემს ჭკვაში და ისიც სერიოზულ სახეს მიკერავს.
კლუბში შევდივარ და ისიც უკან მომყვება. მე შიგნით მიშვებენ მას კი პირადობას სთხოვენ. სასწაულია პირდაპირ.
- რამდენი წლის ხარ- ეკითხება დაცვა.
- 21 - ჰო კიდე ბევრჯერ უნდა ჩარჩენილიყავი კლასში.
ბართან მივდივარ.
- რამე მაგარი სასმელი. - ვეუბნები უემოციო სახით. გვერდზე დემიენი მიჯდება. და ისიც უკვეთავდ.
- აბა სადაა შენი შეყვარებული?
- ყველაზე მეტად რომელიც მომეწონება ისიქნება დღეს ჩემი შეყვარებული. - ღმერთო ბაბი დღეს რაგჭირს. ნამდვილი ბო*ივით რატომ იქცევი. დემიენი სიცილი სიბრაზეში გადასდის და ჭიქას ხელს უჭერს. ჩემთან სიმპათიური ბიჭი მოდის და ცეკვას მთხოვს. საცეკვაო მოედანზე ვდგავარ და ვცეკვავ მთელი მონდომებით. ვცეკვავ და ვსვავ უკვე ვეღარაფერს ვხედავ ცხადად. შემდეგ გარეთ გავედი და წვიმდა ცოტა გამოვფხიზლდი...
წვიმაში დავდექი ხელიბი გავშალე, თავი მაღლა ავწიე და სიმღერა დავიწყე: I got broken wings
I keep dyin', keep tryin'
No, I won't give up
Oh I'm flyin', I'm flyin'
I got broken wings
I keep dyin', keep tryin'
No, I won't give up
Oh I'm flyin', I'm flyn
და ცრემლებმა გაიკვლიეს გზა ჩემს ლოყებზე. ფეხით დავუყევი გზას ნივ-იუორკში... აქაიქ დარბოდა ხალხი ქოლგებით, მეკი ყურსასმენები მოვირგე... სიმღერით და ცეკვით მივდიოდი ალბათ ვინმეს რომ დავენახე გიჟიც ვეგონებოდი... ვმღეროდი და ვცეკვავდი....
ისე მივედი სახლამდე დაღლას საერთოდ არ ვგრძნობდი. არც კი მციოდა, ორგანიზმი ისეთი გახურებული მქონდა. 25ს დავაწექი და ლიფტის კარიც დაიხურა. სახლში შევედი კარი ღია დავტოვე როგორც ყოველთვიდ, ფეხზე დავიხადე და აივანზე გავედი დიდიხანი ვუყურებდი ნივ-იუორკს. ღამით ყველაზე ლამაზია... მოაჯირზე ავძვერი ხელები გავშალე... ლოყაზე ცრემლები ჩამომიგორდა... უკან შემოვბრუნდი და მოვდუნდი... თავი გადავწიე. I got broken wings, but I'm still flyin' ვმღეროდი ...
ყველაფერი დაბნელდა მე გადავხტი.


[i][/i]იმედია მოგეწონება'თ ????



№1 სტუმარი სტუმარი shalo

zasaobas agar maswavli ?

 


№2  offline წევრი Melancholic

სტუმარი shalo
zasaobas agar maswavli ?

სასწაულია პირდაპირ.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent