შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

დასასრულის დასაწყისი (თავი მესამე)


4-04-2018, 21:43
ავტორი K.mariam
ნანახია 2 350

მეორე დღემ ჩვეულებრივად ჩაიარა, არაფერი განსაკუთრებული, მთელი დღე ჩემ გოგოებთაან ერთად გავატარე, საღამოს კი სამსახურში გამომიძახეს.
- ანი ჩარტია, 17 წლის ,ცნობიერება გლაზგოსკომის შკალით 15, წნევა 100 ძირითადად მარჯვენა მხარე აქვს დაშავებული, უზარმაზარი დაჟეჟილობაა.
- ძალიან მძიმე ტრამვები აქვს, მანქანის დაჯახებისას მენჯის ძვალი და შინაგანი ორგანოები დაუზიანდა, მენჯის ძვალი და კიდურები უნდა დავაფიქსიროთ, მაგრამ ჯერ შინაგან დაზიანებებს მივხედოთ. თუ შეიძლება ვინმემ ზოგადი ქირურგი და ნეიროქირურგი გამოიძახეთ.
-სასწრაფოდ პაციენტის ისტორია, ახლავე საოპერაციო მოამზადეთ.
- ექიმო, მშობლები მოვიდნენ , გაურკვევლობაში არიან რა ვუთხრა? - ჯანდაბა, ჯანდაბა ამდენი დრო არ მაქვს - ანნა საოპერაციში ადი მის მშობლებს მე დაველაპარაკები.
- გამარჯობა, მე თქვენი შვილის ერთ-ერთი ექიმი ვარ, ახლა ის საოპერაციოშია , შინაგანი სისხლდენა აქვს, თუმცა ნევროლოგიური დაზიანებები არ აღენიშნება, წინასწარ ვერაფერს გეტყვით , ოპერაციის მსვლელობის დროს ყველაფერს შეგატყობინებთ.

*****
საოპერაციოში :
-ტვინის შეშუპება,გული უჩერდება, ჯანდაბა ვკარგავთ, სასწრაფოდ ადრენალინი, ახლლავე ნეიროქირურგი გამოიძახეთ - აღელვებული ბოლო ხმაზე ვყიროდი.
- რახდება აქ ვარ, მიმიშვით, 11 ნომერი სკალპელი...
-გიორგი ის უნდა გადარჩეს, ჯერ 17 წლისაა, უნდა გადარჩეს, ყველაფერი წინ აქვს...
გართულებების მიუხედავად ოპერაცია წარმატებით დასრულდა.
-ყოჩაღ დღეს კარგად იმუშავე,მის მშობლებს ისევ მე დაველაპარაკო თუ დაელაპარაკები? - დაღლილი სახით გამოვიდა გიორგი საოპერაციიდან და იქვე გასახდელთან მყოფს გვერძე მომიჯდა.
- დაველაპარაკოთ - ნაზად გავუღიმე.
- გართულებების მიუხედავად ოპერაცია კარგად დასრულდა, ახლა მის გამოღვიძებას უნდა დაველოდოთ - უთხრა გიორგიმ, შემდეგ კი მე მომიბრუნდა- იქნებ დაგეძინა ცოტახანი , დაღლილი ჩანხარ, თან 3 საათია უკვე.
- არა მადლობა, პაციენტის მდგომარეობას დავაკვირდები
- კარგი, მე რაღაც საქმეები მაქვს , დროდადრო მეც შემოგივლით - გამიღიმა და თვალი ჩამიკრა გიორგიმ, დაღლილობის მიუხედავად, ახლა მივხდი როგორ მომნატრებია , ისე მინდოდა ამ წამს მასთან ჩახუტება. პაციენტთან შევედი, იქვე დივანზე ჩამოვჯექი და მთელი ღამე მასთან გაავატარე,ვერც მივხვდი ისე ჩამძინებია, დილით რომ გავიღვიძე პაციენტი ოთახში აღარ დამხვდა და მაშინვე წამოვხტი, გაკვირვებული ვიყურებოდი აქეთ-იქით , სანამ იქვე მჯდარი მომღიმარი გიორგი არ შევნიშე - პაციენტი სად არიის ?
- ნეტა იცოდე რალამაზიხაარ , როცა გძინავს მაშინაც რალაამაზიხარ - სახეზე ღიმილს არ იშორებდა.
- გიორგი, ბატონო გიორგი პაციენტი სად არის?
- დაწყნარდი, გამოფხიზლდა და პალატაში გადავიყვანეთ, ყოჩაღ მართლა კარგად იმუშავე- მომიახლოვდა და შუბლზე მაკოცა, მაგიდაზე ყავა დამიდო - დაგჭირდება, ცოტახანში შემოვლა გაქვს , ზუსტად ისეთია როგორიც გიყვარს.
პაციენტისკენ მივდიოდი , როცა დერეფანში მჯდომი აღელვებული ბიჭი შევნიშნე, სადღაც 17-18 წლის და მივუახლოვდი
- შემიძლია რამით დაგეხმარო ?- გავუღიმე და ხელი მხარზე დავადე
- ანა როგორ არის ? შეგიძლიათ მითხრათ ? ჩემი ანა როგორ არის ?
- წამოდი მის ოთახში და ნახე, ყველაფერი კარგად იქნება
- არა , ახლა მისი მშობლები არიან იქ- ბიჭს საოცარი სევდა შევატყვე სახეზე - მისი მშობლები , ისინი ჩვენ... - ამ დროს პაციენტის მშობლები გამოვიდნენ ოთახიდან და კაფეტერიისკენ წავიდნენ
- ახლა, შეგვიძლია შევიდეთ
- გაამარჯობა ანა, მე შენი ექიმი ვარ , როგორ ხაარ ? აი დარწმუნებულივარ ამ ბიჭს კი იცნოობ - მისი გამოჩენა და ანას 32 კბილის გამოჩენა ერთი იყო, საოცარი მუხტი იგრძნობოდა მათ შორის, პალატიდან გავედი და მარტო დავტოვე.
- შეყვარებული წყვილი არაა ?- მესმის გიორგის ხმა
- ხოო, საწყალი ბიჭი რამდენი ინერვიულა, მშობლებთან რაღაც უთანხმოება ქონია
- იციი რა გამახსეენდა ? გახსოვს რამდენიმე წლის წინ ძლიერი შტორმი, ძალიან ბევრი პაციენტი გვყავდა, მაშინ ჯერ კიდევ ინტერნი იყავი, ერთ-ერთი პაციენტის გადარჩენისას მუცელზე საკმაოდ დიდი ჭრილობა მივიღე, რომელიც შენ გაგაკერინე...
- კიი კიი მახსოვს , მერე ?
- ხოდა რამ გამაკეთებინა ეგ სისულელე, ახლაც მეტყობა შრამი , ვერ მითხარი მაშინ , რომ ნორმალურად კერვა არიცოდიიი? - გიორგი სიცილსგან ვეღარ ჩერდებოდა.
- ნუხარ რაა დამპალი - გიორგის ხელი მხარზე დავარტყი და მეც სიცილი დავიწყე- ეს შრამი დაგეხმარება , ხოლმე ჩემ გახსენებაში
- შენ ისედაც სულ მახსოვაარ, ანასტასიაა, ოღონდ გთხოვ ეხა ეს ქალბატონო ანა, ექიმო ანაა არ დამიწყოო რაა, უბრალოდ გთხოვ რამდენიმე წამით გახდი ისევ ჩემი ანასტასია - ნელ-ნელა მიახლოვდებოდა და თავი ჩემ ყელში ჩარგო - ვერც წარმოიდგენ ისე მომენატრე ანასტასიაა, ისე მომენატრა ეს სურნელი , შენთან ჩახუტება, შენი მოციმციმე თვალები და ეს საჯდომი- ამის თქმა და საჯდომზე ჩქმეტა ერთი იყო
- რასაკეთებ გიორგი გაგიჟდიი ?- მაშინვე მოვიშორე, თუმცა რაღა დაგიმალოთ და მეც ძალიან მომენატრაა , მისი სურნელი, მისი ჩახუტება , მისი განიერი მხრებიი
-ერთ რაღაცას გკითხავ შეიძლებაა ?
- რამოხდაა ?- ცივად ვუპასუხე
- ტატუ ისევ გააქვს ? - რამის ყურებამდე გამეღიმა - ისეევ ვნახაავ ?
- მაგის იმედი ნუ გექნება !
- მაგასაც ვნახაავთ, ისე მეარ ვარ წინააღმდეგი რომ ჩემი ნახოო- თვალი ჩამიკრა და ტუჩის კუთხეში ოდნაავ გაიღიმა.
- ბატონო გიორგი, მიმღებში გამოცხადდით
- კარგი, წავედი - აქეთ იქით მიმოიხედა, რომ დაინახა არვაინ შეამჩნევდა ყელში სველი კოცნა დამიტოვა და ისე უცბად გაქრა რომ გააზრებაც ვერ მოვასწარი, რამოხდა, გაშეშებული ვიდექი და მის კოცნაზე ვფიქრობდი, სანამ სოფოს ხმამ გამომაფხიზლა.
- ანა შენი პაციენტი როგორ არის ? ვერ მოვახერხე ამოსვლა მთელი დღე მეც პაციენტები მყავდა , მიდი გამოიცვალე და წავიდეთ, გზაში მომიყევი, ანაა? ანაა ? რაგჭირს გოგოო ?
- ახოო არაფერი, მანქანაში დამელოდე გამოვიცვლი და ახლავე მოვალ.
პაციენტს დავხედე, გამოვიცვალე და სახლში დავბრუნდი, სოფოც ჩემთან წამოვიდა.
- აუ ანაა , წამო რაა კლუბში წავიდეეთ, რამდენიხანია არ ვყოფილვაარ, გავერთოთ ცოტააა- ისეთი სახე მიიღო შეწინააღმდეგება ვერ შევძელი..
- კარგიი ხოო, წავიდეთ , გოგოებსაც დაურეკე.
- ახლავეეე, ხომართლა შენი გარდერობის გამოყენება მომიწევს
- ისე მეკითხები თითქოს ამას პირველად აკეთებდე- ოთახის კარი გააღო და კაბების რჩევა დაიწყო...
- ანასტასიაა, გიორგისთან რახდებაა ? გავიგე დღეს ერთად მოგიხდენიათ სასწაულები - კისკისით მითხრა თან რაღაცეებს ბურტყუნებდა კაბასთან დაკავშირებით.
- არაფერი რაუნდა ხდებოდეს, ხომართლა დღეს ტატუზე მკითხა , ისევ გაქვსოოო ?!
- მერე შენ რაუთხარი, მოიცა ხოარ მოგიშორებიაა ? არ გადამრიო ეხააა ? ის ხომ თქვენი
- დაწყნარდი , არ მომიშორებიაა, ისევ მაქვს
- ძალიანაც კარგი, ოხ ანაასტასია , ანასტასიააა, შენი მკერდის და საჯდომის გადამკიდე , ვერცერთი კაბა ვერ მოვიხდინე- გაბრაზებული გამოვიდა ოთახიდაან
- გამოდი რააა, მე აგირჩეევ კაბაას - ოთახში შევედი და 5 წუთში, ხელში ძალიან ლამაზი კაბით დავბრუნდი.
- ჩემი გადამრჩენელი ხაარ- გამოიქცა და ისე შემომახტა , ორივე ლოგინზე დავეცით, მაშინვე სიცილი ავტეხეთ ორივეემ - კარგი გვეყოო გვეყოო, ახლაა წყალს გადავივლეებ და გამოვაალ , მანამდე კი მზად დამხვდიიიი
დიდიხანი არ მიფიქრია რა ჩამეცვა , შავი მაღალქუსლიანი ფეხსაცმელები და ძალიან ლამაზი წითელი კაბა ჩავიცვი,ჩემი გრძელი თმა გავიშალე და უკან გადავიყარე, ბოლო შტრიხისთვის ჩემ დიდ ტუჩებზე წითელი გამომწვევი პომადა წავისვი, რამდენიმე წუთი სარკესთაან ვტრიალებდი ჩემი თავით კმაყოფილი.
- ვაააუ, რა ბომბა ხააარ, იმედი მქონდა ვინმეს გაცინობდი მაგრაააამ, შენი შემხედვარე შანსები აღარ მააქვს, შენი შემხედვარე ლესბოსელიც კი გახდებოდა ქალი...- ნუ სულელოობ , შეენც არანაკლეეებ სექსუალურად გამოიყურები ქალბატონო სოფიო.
კლუბში მივედით , სასმელი შევუკვეთეთ, და მაგიდასთაან გადავინაცვლეთ სადაც ჩვენი დაქალები, სალი, ლიკა და ნინი გველოდებოდნენ.
- რალამაზები ხართ გოგოებოოო- შემოგვეგება ნინი.
- ანა, დღეს ფრთხილად იყავი , ისეთი სექსუალურიაა ეს კაბაა მეც კი გული ამიჩქარდა შენ დანახვაზეე - აყვა სალიი.
- ხოო , თანაც ქალბატონის შემოსვლა, უყურადღებოდ არ დაუტოვებიააათ, საკმაოდ სიმპატიური მამაკაცი თვალს არ გაშორებს ჩემო ლამაზოოო- მათ საუბარში ლიკაც ჩაებააა.
- ანააა, იცი ეგ ვინარის ? ლაშა გასვიანი ,ისიც ზოგადი ქირურგიაა საკმაოდ მნიშვნელოვანი ფიგურაა ამ საქმეში, თანაც ძალიან სიმპატიური ფიგურააა, არგაბედო ხელიდან არგაუშვაააა.
- კარგი გეყოფაათ ეხააა ნუ გამაწითლეთ - და ხუთივეს სიცილი აგვიტყდაა.
მესამე ჭიქის მერე , მივხვდი რომ სასმელი საკმაოდ მომეკიდაა, გოგოები საცეკვაოდ გავიდნენ, მეც ადგომას ვაპირებდი , თუმცა ნინიმ ხელი ჩამავლო და უკან დამაბრუნა- არც გაბედოო ადგომაა - ნინის საქციელი გავიკვირვე, თუმცა მერე მივხვდი რაშიც იყო საქმე.
- შეიძლებაა ?- ჩემ წინ სიმპატიური მამაკაცი დადგა და ხელი გამომიწოდაა
- დიაახ- და საცეკვაოდ გავემართეთ, მის სასიკეთოთ წყნარი სიმღერა ჩაირთო , ცალ ხელში ჩემი ხელი ეჭირა, მეორე კი წელზე შემომხვია
- საკმაოდ დიდი პატივია თქვენი გაცნობაა, ექიმო ანნაა
- ჩემი სახელის გაგება უკვე მოგისწრიათ- სექსუალურად გავუღიმე
- შეუძლებელია ამ სფეროში ტრიალებდეს ვინმე და თქვენი სახელი არიცოდეს, მე ლაშა გასვიანი ვარ , ზოგადი ქირურგი, დარწმუნებული ვარ ჩემ შესახებაც გსმენიათ
- აამმმ, სამწუხაროდ არაა- არადა მის შესახებ საკმაოდ ბევრი მსმენიააა, მართლაც ძალიან ნიჭიერი ქირურგიაა და საკმაოდ სიმპატიურიიც.
ლაპარაკში გავერთეთ, ერთად რამდენჯერმე ვიცეკვეთ, დროს კარგად ვატარებდით , ამდროს გიორგი გამოჩნდა, რამაც ჩემი გაკვირვება გამოიწვიაა, მართაალია მისი დანახვაა მესიამოვნააა, თან ისეთი სიმპატიური იყოოო თუმცა მაინც ძალიან გამიკვირდაა, ასეთი დამთხვევებისაც არმჯერაა.
- შეიძლებაა ? - ლაშამ მე გამომხედა , ჩემი თანხმობის შემდეგ ჩემი ხელი გიორგის დაუთმო.- დროებით ანასტასიაა.
- კარგიაა არა ფლირტი ? - გიორგის სახეზე გაბრაზება შევატყვე
- გიორგგი, შენ რა მთვრალი ხაარ ?
- არაა, საყვარელოო, ნასვაამი ოდნაავ - პატარა ბავშვის სახეე მიიღოო, ისე საყვარლად გაიღიმაა - ხომ იცი, როგორ ვერ ვიტან არაა როცა, ვინმეე ანასტასიას გეძახის
- ეგ შენი პრობლემაა - ამ დროოს Thinking Out Loud ჩაირთო, გიორგიმ ორივე ხელი წელზე შემომხვიაა , მე მის განიერ მხრებზე დავაწყვე ხელები და თავი დავადე , ირგვლივ ვერაფერს ვამჩნევდი , იმდენად გამაბრუა გიორგის სურნელმაა.
- ძაალიან ლამაზი ხაარ, ეს კაბა ძაალიან გიხდება- გამიღიმა და ყელში ძლიერად მაკოცა.
-ამოდი გავიქცეეთ- ჩუმად ჩამჩურჩულა ყურში
- ხოარ გაგიჯდიიი შეენ? - სიცილით ვუთხაარი მე
- ხო რაიყოო რაა, ერთხეელ გაგვიკეთებია ეს თუ ორჯეერ , თან ორივე ნასვამები ვართ, თურამეაა ყველაფერს ვისკის დავაბრალებთ
- მე ტეკილა დავლიეეე - გავუღიმე ირონიულაად
- ოოო კარგია რაა ანასტასიაა- პატარა ბავშვს დედა ცუდ ამინდში ნაყინს, რომ არუყიდის ზუსტად ისეთი ბავშვური სახეე მიიღოო.
მივხვდი, გიორგის როგორ ახლოს ვუშვებდი ჩემთან , როგორ ვკარგავდი თაავს მასთან, უცბად მოვშორდი ხელები გავაშვებინე და აივანზე გავედი, მოაჯირს დავეყრდენი და ძვლივს ვიკავებდი თავს, რომ ცრემლებიი არ წამომსვლოდა, ამდროს ლაშა მომიახლოვდაა
- ანასტასია, კარგად ხაარ?- მკითხა შეშფოთებულმაა
- კი, კი კარგაად ვარ , უბრალოდ სახლშიუნდა წავიდე - ამდროს დავინახე როგორ გამოვიდა გიორგიც თუმცა არ შემიმჩნევიაა, კარებთან მაშინვე გაჩერდა როცა აივანზე მე და ლაშა დაგვინახა
- წამოდი მე წაგიყვაან, შენ ნასვამი ხაარ- გოგოებიდან მხოლოდ ლიკა იყო ფხიზელი, მაგრამ ისე კარგად ერთობოდნენ გოგოები არმინდოდა მათი დაშლაა - თუარ შეწუხდებიიი
- რა შეწუხებაა ? გაგიჟდიი ? მგონი აცივადა - პიჯაკი გაიხადა და მე მომაწოდა , ამასთან ერთად ვიღაცის საშინელ მზერას ვგრძნობდი და ვინ იქნებოდა ეს თუარა გიორგი.
მანქანაში ჩავჯექით მისამართი ვუთხარი და შემდეგ მთელი გზა ხმა აღარ ამომიღია.
- აი უკვე მოვედით, მადლობა ლაშაა - დავემშვიდოება და მანქანიდან გადავედი.
_____________________
ესეც ახალი თაავიი :**
ცოტა დამაგვიანდა დადებააა მაგრამ იმედიაა მოგეწონებაათ <3 <3



№1 სტუმარი სტუმარი lia

sauketeso motxrobis,saukereso mwerali xar.

ugemrielesi wasakitxia❤❤❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent