შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შესაძლებელია ბედნიერების დაბრუნდება! (4 თავი)(Zayn Malik fanfiction)


13-04-2018, 16:43
ავტორი tvildo13
ნანახია 1 381

ეს ბოლოს წინა თავია და იმის გამო, რომ არ მოგწონთ არ მაქვს დამთავრების სურვილი. დავამთავრო თუ არა მოთხრობა?
გაფრთხილება!! თავი დირთია.
იმედია ისიამოვნებთ
___________________________________________________________________________________

დილით კეტრინის ოთახიდან ჩამოსულმა ლუისმა თავზე აკოცა დას და სახლი დატოვა. ჰარისთან მიდიოდა. გუშინდელიდან ძმაკაცი აღელვებული ეჩვენა და გადაწყვეტილი ჰქონდა დალაპარაკებოდა.

კეტრინმა კარგად გაიგონა, როგორ გაიხურეს კარი და თვალები ნელა გაახილა. გარემო შეათვალიერა და იცნო მისაღებში მდგარ დივანზე რომ იწვა. წამოდგა ნელა. თავის ოთახსიკენ აიღო გეზი. გამოიცვალა. სახლიდან გავიდა, ტაქსი გააჩერა და ჯუდის სახლისკენ წავიდა. იცოდა , რომ მხოლოდ ჯუდის შეეძლო გაეგო მისი გრძნობების შესახებ. ემასაც მისწერა, ჯუდისთან გამოსულიყო. პასუხი არ უნახავს, მძღოლს ფული მიაწოდა და გადმოვიდა მანქანიდან. კარშივე შეხვდა ემა. ერთად შევიდნენ ჯუდის სახლში და სამზარეულოსკენ გასწიეს. პიჟამოებში გამოწყობილი ჯუდიმ ორივეს ყავა დაუსხა.

-აბა რა მოხდა?-დაიწყო საუბარი ჯუდიმ

-გუშინ ტელევიზორში ვნახე ჯიჯი და ზეინი. ისეთი ბედნიერები იყვნენ-წყნარად თქვა კეტრინმა.

-ეგ მეც ვნახე-მიაჩერდა ემა

-მერე რა? ხო იცი ,რომ აუცილებელია პაპარაცების წინ ბედნიერი იყო. თან ჯორჯმაც თქვა, რომ უნდა დაენახონ ყველას-სცადა ძმის დაცვა ჯუდიმ.

-ნუ იცავ-შეუღრინა ემამ

-არ ვიცავ უბრალოდ...-გააწყვეტინა კეტრინმა

-გეყოფათ რა. არ აქვს მნიშვნელობა რა თქვა ჯორჯმა?!- ღრმად ამოისუნთქა კეტრინმა,

ჯიჯის შიშველ სხეულს უყურებდა, თუ როგორ ნებივრობდა აბაზანაში. შორტი და მაისური გაიძრო და გვერდით ჩაუწვა. ჯიჯიმაც თვალები ჭყიტა და ზეინის დანახვაზე ღიმილმა გადაჰკრა სახეზე. წამოიწიაა და ნაზად აკოცა ტუჩებზე.

-როგორ გეძინა?-უაზრო ლაპარაკი დაიწყო ზეინმა

-კარგად. იგივეს ვერ ვიტყვი შენზე. საერთოდ გეძინა? -ჯიჯიმ სახე დამანჭა

-დღეს რა ვქნათ?-საუბარი გადაიტანა ზეინმა

-კეტრინზე ფიქრობდი?-არ აჰყვა ჯიჯი. ზეინი დუმდა არაფერს არ ამბობდა. არ ტყდბეოდა.

-არ ვიცი, მე არ მცალია დღეს.-ისევ ჯიჯიმ გააგრძელა საუბარი.

-მე მაშინ ჯუდის ვნახავ-წამოდგა ზეინი.

-მომიკითხე- მიაძახა ჯიჯიმ, სანამ აბაზანიდან გავიდოდა ზეინი.

ზეინმა ჩაიცვა. ყავა მოიმზადა და ტელევიზორის წინ დალია. ჯიჯი ისევ აბაზანაში იყო. ჯუდის ნახავდა და მერე ჯორჯს გაუვლიდა, რათა დაესრულებინა ეს უაზრო "ურთიერთობა". შემდეგ წყნარად შეეძლებოდა კეტრინთან ერთად ცხოვრება. ეყოლებოდათ შვილები და იქნებოდნენ ბედნიერები.

სახლიდან გამოვიდა და მანქანაში ჩაჯდა. ჯუდისკენ აიღო გეზი. გზაში MC-ში შეიარა. რაღაცები უყიდა დას და ისევ მანქანაში დაბრუნდა. ჯუდის სახლისკენ გზა უაზროდ გაიწელა. არაფერი არ შველოდა. ისევ კეტრინზე აწვებოდა ფიქრები, მაგრამ ცდილობდა სხვა რამეზე გადაეტანა ყურადღება . მალე ერთად იქნებოდნენ.

კიდევ დიდხანს ისაუბრესს ჯიჯიზე და ზეინზე. ჯუდი გამწარებული ცდილობდა დაქალები დაერწმუნებინა, რომ იძულებული იყო მისი ძმა ასე მოქცეულიყო.ემამ იმდენი ხანი გალანძღა სანამ კეტრინმა ბოლო ხმაზე არ დაუყვირა და აწყლიანებული თვალებით არ მიაჩერდა. ამ დროსს სამზარეულოში შემოვიდა MC-ს პარკებით ზეინი. სამივეს მიაჩერდა.

-ვინ ყვიროდა?-თვალი მოავლო სამივეს და მზერა წამით კეტრინზე შეაჩერა.

-არაფერი. ისე რაღაცაზე წამოიყვირე კეტრინმა-თქვა ნერვიულად ჯუდიმ.

-რა გაყვირებს?-ხმას აუწია ზეინმა და კეტრინს მიაჩერდა.

-ხმას დაუწიეე თორემ ჩემი ხელით მოგკლავ, გეყოფა რაც გააკეთე-წამოენთო ემა.

-ემა დაწყნარდი-წყნარად თქვა კეტრინმა.

-რა გავაკეთე?-ზეინი თვალს არ აშორებდა კეტრინს.

-რა გააკეთე?! ერთ დღეს ეფიცები, რომ გიყვარს და მეორე დღეს იმ ბოზთან დაეთრევი-თქვა ემამ.ზეინმა მზერა მოაშორა კეტრინს და ემას გადახედა.

-ჯიჯიზე ამბობ?-გაეღიმა

-ჩემი საუბრიდან მხოლოდ ეგ გაიგე?-წამოწითლდა ემა.

-გეყოფათ რა-დაიღალა ჯუდი.

-იეჭვიანე?-ყურადღება არ მიაქცია ზეინმა ჯუდის და ემას, თავჩახრილ კეტრინს მიაშტერდა მარტო.

-რათქმაუნდა იეჭვიანაა აბა რა-წამოიყვირა ემამ. ჯუდიმ ემას ხელი წაავლო და სამზარეულოდან გაათრია. შემდეგ კი სახლის კარებიც გაიხურა და მანქანის ხმაც გაისმა. წავიდნენ.ზეინი კეტრინისკენ წაიწია. კეტრინმა ამოიხედა უცებ.

-არ უნდა გეტირა-წყნარად მიუჯდა გვერდით ზეინი.

-არც მიტირია-სცადა მოეტყუებინა კეტრინმა.

-გეტყობა-გაიცინა და თმა გადაუწია უკან. ძლიერ მფეთქავ პულსზე თითები ჩამოატარა და ნელა დაიხარა მისკენ. მისი ტუჩები მგრძნობიარედ შეახო და ოდნავ მოწოვა. კეტრინმა მალევე იგრძნო კბილები მის ყელზე. კბენდა ზეინი. თავი ვერ შეიკავა კეტრინმაა , როცა ზეინმაა უკვეეე მაგრად მოწოვა დაიწყო. სკამი შემოაბრუნდა ზეინმა და მის წინ დაისვა კეტრინი. თავი ასწია და სახეზე შეხედა. წამოწითლებულ კეტრინს ტუჩებზე დაეწაფა.

-მინდიხარ-მის ტუჩებში ჩაილაპარაკა ზეინმა და კოცნა უფრო გააღრმავა. ენა შეუსრიალა პირში და კეტრინის ენას შეახო. კეტრინმა ერთი ხელი მოჰხვია თავზე. მეორე კი ყელზე შემოჰხვია.

ახლა ზეინმა მისი ტუჩების წოვა დაიწყო. ცხოველივით იყო. იმდენად მაგრა წოვდა კეტრინის ფუმფულა ტუჩებს,რომ კეტრინი თმებზე ძლიერად ქაჩავდა. შემდეგ გამოიწია, რადგან ვეღარ გაძლო ჰაერის გარეშე. კეტრინს ხელი დაავლო დაა მაღლა აათრია . ლოგინზე დააგდო და ზევიდან მოექცა. მაიკა ტანზე შემოახია. მის სავსე მკერდს დააკვირდა და ნერწყვი ხმაურიანად გადაყლაპა. კეტრინმა ხელი გადაუსვა მის გამაგრებულ პენისს და მოუჭირა. ზეინმა ამოიკვნესა. ხელები ზურგს უკან წაუღო და ბიუსჰალტერი გაუხსნა. მკერდი მის ხელში მოიქცია და კოცნა დაუწყო. წრიულად ატრიალებდა ენას მის მკერძე. შემდეგ ძუძუს თავების კბილებით გაღიზიანება დაიწყო. უკვე საკმაოდ გამაგრებოდა კეტრინს თავები. რომდენიმეჯერ ღრმად მოწოვა ისინი და შემდეგ კოცნით ჩაუყვა ქვევით. ჭიპზე ნაზად კოცნიდა. შარვლის ღილი გაუხსნა და მალევეე მოახერხე ტრუსის მოშორება კეტრინის ტანიდან. კეტრინმა ფეხები შეატყუპა და ხელები აიფარა. გაწითლდა. მის წინ შიშველი იწვა. ზეინმა ნაზად აკოცა ყბაზე და ხელები მოაშორებინა. ფართოდ გააშლევინა ფეხები და მათ შორის მოექცა.

ვაგინაზე თითები გადაატარა და ნელა შევიდა მასში. კეტრინმაა ბოლო ხმაზეე ამოიკვნესა. ზეინის ყურს სიამოვნებდა მისი კვნესა , ამიტომაც მეორე თითიც მიაყოლა.

-აჰ....ჰ..ზ..ეინ-კვნესოდა კეტრინი.

-სველი ხარ პატარავ-დაიხარა და თითებს ენაც შეუერთა. ბოლო ხმაზე კვნესოდა კეტრინი. ენას წრიულად ატრიალებდა და მაგრად წოვდა. კეტრინს ფეხები აუკანკალდა და მისი მოხრა სცადა. მიხვდა ზეინი რომ ეს პიკი იყო ამიტომაც ადგა.

ახლა კეტრინი მოექცა მის ზემოდა. მაიკა გახადა და ყელზე კოცნა დაუწყო. ზეინმა საჯდომზე ხელები შემოჰხვია. ნელა ჩაუყვა მკერდს და მუცელთან კოცნა დაუწყო. თან ქამარს უხსნიდა. შარვალი და ტრუსი ერთდროულად გახადა და მისი ერექცია ხელში მოიქცია. ნერწყვი გადაყლაპა, დაიხარა და პირში ჩაიდო. ის ნაწილი, რომელიც მის პირში, არ მოხვდა ხელებით ასიამოვნა. ზეინი ბოლო ხმაზე კვნესო და კეტრინს თავზე ხელს აჭერდა, რათა მისი ბოლომდე შესულიყო მის პირში.

უცებ მხეცივით ამოწიაა ზეინმა კეტრინი. მის ზევიდან მოექცაა და ძალიან სწრაფად შევიდა. კეტრინმა წამოიკივლა. მასში მთლიანად შესული ზეინი უკან დაიხია და კიდევ ერთი ბიძგი გააკეთა. ბიძგებსს უფრო და უფრო აძლიერდა. ჩქარა და მთლიანად შედიოდა მასში, თან მის მკერძე ჰქონდა ტუჩები მიდებული და წოვდა. კეტრინი ბოლო ხმაზე კვნესოდა.

-ზზზ..ეეე..იინნ-კვნესოდა ის.ბოლოს კი ორივემ პიკს მიაღწია. კეტრინიდან გამოუსვლელად დააწვა ზემოდან. ხელები მოხვიაა კეტრინმა და დაღლილს მალევე ჩაეიძინა. ზეინმაც დახუჭა თვალები.

-არა-ნერვიულად გაიცინა ლუისმა-რა სისულელეს ამბობ საიმონ

-ლუისს დაჯექი-წყნარად უთხრა საიმონმა და ფეხზე მდგარ ლუისს ახედა.ჰარიმ ხელი სტაცა ლუისსს და მის გვერდით დააჯინა.-რაც ვთქვი და როგორც , ისე იქნება ყველაფერი.

-შენ არ გაქვს ამის უფლება-ლიამი.

-ნუ მასწავლი მე რისი უფლება მაქვს და რისი არა-წამოენთო საიმონი.-ნუ გავიწყდებათ , რომ მე შეგქმენით და მეთვითონვე დაგშლით.

-შენ შეგვქმენი, მაგრამ ჩვენ მივაღწიეთ ყველაფერს- გაწითლებულიყო ნაილი.

-ჩვენ არ დავიშლებით-მტკიცედ თქვა ჰარიმ.

-თქვენ ახლავე ადგებით და წახვალთ სახლში. ბარგს ჩაალაგებთ, შემდეგ კლუბში შეიკრიბებით და ბოლოჯერ ნახავთ ერთამანეთს, შემდეგ გაფრინდებით ყველა თქვენი გზით და ერთმანეთს აღარასდროს ნახავთ. ბილეთები ნაყიდია.

-შენ არ შეგიძლია ასე უბრალოდ...-სიტყვა გააწყვეტინა ლუისს საიმონმა.

-კი ლუისს შემიძლია. ადექით ახლა და მომეხვიეთ, შემდეგ კი წადით- თქვა და წამოდგა. ოთხივე წამოდგა ფეხზე. ერთმანეთს გადახედეს. კარისკენ წავიდნენ და საიმონი ფეხზე მდგომი დატოვეს. თავიანთ სახლებში წავიდნენ. ბარგი ჩაალაგეს და ფიქრი დაიწყეს.

კეტრინმა გვერდით მწოლიარე მძინარე ზეინი, რომ დაინახა გაეღიმა. წამოდგა. მისი მაიკა გადაიცვა და სამზარეულოში ჩავიდა. ემა და ჯუდი უკვე მოსულიყვნენ.

-ოჰჰ, როგორი სექსი გქონდათ?-თქვა ემამ და გაიცნა.

-დაგაორსულა?-აჰყვა ჯუდიც

-გეყოფათ-წამოწითლდა კეტრინი.

-რა იყო, უბრალოდ სექსზე ვსაუბრობთ-თქვა ჯუდიმ და კეტრინის უკან გაიხედა. კეტრინმა წელზე ხელები იგრძნო. ვიღაცამ ძალიან შემოარტყა ხელები და ისე ეხვეოდა კეტრინი ძლივსს სუნთქავდა.

-გამარჯობათ გოგოები- თქვა მან თავისი ბოხი ხმით. კეტრინმა იცნო ხმა და მისგან თავის დაღწევა სცადა. კარში ერთი-მეორეს მოჰყვა ჰარი, ლუისი , ნაილი და ლიამი. ზეინიც მალევე ჩამოვიდა. ტანზე მაიკა არ ეცვა. კეტრინზე შემოხვეულ ბენს უბრალოდ გადახედა და ბიჭებთან სამზარეულოში შევიდა.

-რა ხდება შეკრებაა?-თქვა ჯუდიმ,როცა ყველა ერთმანეთს მოეხვია.ჰარი თვალებს აქეთ-იქით აცეცებდა. კეტრინმაა თავი დაიღწია ბენის ხელებიდან და ჰარისს მიეყუდა. ჰარიმაც წელზე ხელი აუსრიალა და შემოხვია.

-რამე მოხდა?- ახალგაღვიძებული ხმით თქვა ზეინმა.

-საიმონი გვშლისს- თქვა ლიამმა. ჰარიმ უფრო სწრაფად დაიწყო თვალები აქეთ-იქით ცეცება. თვალები აუწყლიანდა. კეტრინმა ჩამოხედა.

-არა,ჰარი არ იტირო-ხელები ძლიერად შემოხვია და მისი თავი მიიხუტა. ჰარი ბოლო ხმაზე აქვითინდა. ხელებს ძლიერად ხვევდა კეტრინს. კეტრინმა ზეინს გადახედა.

-ჰარი- ხელი ჩამოჰკრა და დანანებით თქვა ლუისმა.

ჰარის დაწყნარების შემდეგ ყველანი ჩუმად იყვნენ.

-მინდა, რომ დღეს ყველანი გავერთოთ-თქვა ნაილმა, რათა საუბარი გაება.

-შიშველი რატომ ხარ?-ეშმაკურად ახედა ზეინს ემამ. კეტრინმა უცებ გადახედა ემას და შეუღრინა.

-შენმა დაქალამ მაიკა მომპარა-თქვა ზეინმა და ფეხზე მდგარი კეტრინი მაიკით მოქაჩა, მიიზიდა.

-ოღონდ აქ არ მოტყნა და სხვაგან სადაც გინდა-თვალები აატრიალა ემამ.

-ემა გეყო-გაწითლდა კეტრინი და ზეინსს ხელი გააშვებინა. დალიეს. ბევრი დალიეს. ყველა ერთმანეთს ეყუდებოდა. ზეინი აივანზე გავიდა და სიგარეტი ამოიღო შარვლის ჯიბიდან. პირში ჩაიდო და აივანსს დაეყრდნო. მოიხარა. უკნიდან თბილი ხელების მოხვევა იგრძნო. ხელებს დახედა და გაეღიმა. ისევ წინ გაიხედა. კეტრინმა შიშველ ზურგზე აკოცა და თავი დაადო.

-მოგეწონა?-თქვა წყნარად ზეინმა

-კარგი იყავი

-შენც კარგი იყავი კეტ. კეტრინს გაეღიმა და აივანზე მიუჯდა გვერდით. ზეინის ტელეფონმა დაიბზუილა, მაგრამ ყურადღება არ მიუქცია. წამოიწია და კეტრინის ფეხებს შორის მოაქცია მისი წელი. ბარძაყებზეე ხელები მოუჭირა და ტრუსისკენ წაყო ერთი ხელი. თითებით ტრუსი გამოუწია და მისი გაღიზიანება დაიწყო. კეტრინმა ხელები ძლიერ მოხვია. კეტრინმა ბოლო ხმაზე წამოიყვირა, როცა ზეინი მასში ერთი თითით შევიდა.

-გაიგებენ ნუ კივი-უთხრა ზეინმა და იმ თითს მეორე თითიც მიაყოლა. კეტრინი ისევ ბოლო ხმაზე კვნესოდა და ამის გამო ზეინმა აკოცა. ორი თითით შედიოდა მასში, თან კოცნიდა,რათა მისი კვნესა ჩაეხრჩო. ბოლოს კეტრინს ფეხები აუკანკალდა. პიკს მიაღწია და ზეინისთვის გაათავაა. ზეინმა დასველებული თითები გამოიღო კეტრინიდან და გაილოკა.

-გემრიელი ხარ- უთხრა კმაყოფილი ხმით. კეტრინი სახეზე ახურდა. ზეინსს გაეცინა და კიდევ ერთხელ აკოცა მის წინ მჯდარ ქალს . კეტრინმა ხელები შემოხვია ყელზე. ზეინმაა უკნიდან მოხვია ხელები ქალსს და უბიძგა ფეხები მის წელზე შემოეწყვო. კეტრინმაც მოხვია ფეხები. ზეინმა უკანალის ქვეშ ხელები შეუცურა და ჰაერში აწია. კეტრინმა მისი სახე ზეინის ყელში ჩამალა. ზეინმა გაიარა ჰოლი. საძინებლის კარები გააღო და შიგნით შევიდა. უკანმოუხედავად მიხურა იგი და კეტრინი ლოგინზე დააწვინა. თვითონაც მიუწვა და ხელები წელზე მოჰხვია. კეტრინს არ მოუშორებიაა ხელები. თავი წამოსწია მისი ყელიდან. თვალებში ჩააშტერდნენ ერთმანეთს. ზეინი დაიხარა და კეტრინსს აკოცა. კეტრინმა თვალები დახუჭა და თავი მკერძე მიადო. ზეინმა თავზე ჩამოადო ნიკაპი დაა მანაც დახუჭა თვალები. თვალდახუჭულებს კარგად ესმოდათ ქვევიდან ამომავალი მთვრალი ჰარის ქვითინი.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent