შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

'შუგას დღიური'-5-ე თავი!


30-04-2018, 00:09
ავტორი Fanfiction
ნანახია 1 199

ისევ მივედი ჯიმინის სახლთან და კართან ახლოსაც არ ვიყავი მისული, რომ იგი გაიღო და ანერვიულებული ჯიმინი დავინახე...
ჯმ----შუგა...შემოდი(შეამჩნია ჩემი ტალახიანი ტანსაცმელი...შევედი სახლში)
ჯმ-----როგორ დასვრილხარ,ჯერ გამოიცვალე და მერე მომიყევი ყველაფერი...ჩემს ტანსაცმელებს მოგცემ!(შევედი აბაზანაში და მისი ტანსაცმელი მოვირგე)

...კარგად მომდიოდა,მათ ისეთი სურნელი აზდიოდათ როგორც პირველი შეხვედრის დროს ჯიმინს...თუმცა მაშინ ვთქვი რომ ეს შემაწუხებელი იყო ჩემთვის ახლა კი მინდა სულ ამ სურნელში ვიღვიძებდე და ვიძინებდე...შევედი საძინებელში სადაც ჯიმინი დამხვდა(ოთახს მიმზადებდა)...დავჯექი და ისიც გვერდით მომიჯდა...
ჯმ-----გაარკვიე შენგან რა უნდოდათ?(აკანკალებული ხმით მკითხა)...გთხოვ არაფერი დამიმალო, ყველაფერი მომიყევი..კარგი?!(ხელები ჩამჭიდა და ელოდებოდა ჩემს პასუხს)
შგ----კარგი...(მას ყველაფერი მოვუყევი მამაჩემზეც და იმ ფულზეც რომწლიც 15 დღეში უნდა მეპოვა...ისიც ვუთხარი რომ იმ ფულის ნახევარი მე მეკუთვნოდა თუმცა ბინძური ფული არ მჭირდებოდა)
ჯმ---- და რომ ვერ იპოვო ანდა არ დაემორჩილო რა მოხდება?(მკითხა და თან ცდილობდა ცრემლები შეეკავებინა რადგან იცოდა რომ მის ცრემლებზე მეც ავტირდებოდი)
არ ვიცოდი მისთვის რა მეთქვა.მაგრამ ბოლოს მაინც ვეარფერს დავმალავდი და ამიტომ სიმართლე ვუთხარი...
შგ----მათ მითხრეს რომ თუ არ შევასრულებ დავალებას,ისინი შენ მ..მოგკლავენ...(მიჭირდა ამ სიტყვების წარმოთქმა)
ჯმ----რა?? ასე არ შეიძლება...რაიმე გამოსავალი უნდა არსებობდეს...15 დღეში რთულია ფულის პოვნა...როგორ შეიძლება ადამიანს სიკვდილით დაემუქრო?!(მე ვუყურებდი ჯიმინს და ისევ იმაზე ვფიქრობდი რომ მის გარდა ამ სამყაროში აღარავინ მყავდა და ფულის ძებნა ხვალვე უნდა დამეწყო)...ამ დროს უეცრად ჯიმინი ატირდა(ჩემი ხელები ისევ ეჭირა და არ მიშვებდა)

მე ასეთ მდგომარეობაში რომ დავინახე, ვეღარ გავუძელი და საწოლიდან წამოვდექი,მინდოდა გარეთ გავსულიყავი,სუფთა ჰაერზე...)
ჯმ-----შუგა! გთხოვ... ხელი არ გამიშვა...ძალიან მეშინია,რომ წახვიდე და აღარ დაბრუნდე..მერე შენს გარეშე...მე..მე...არვიცი რაუნდა გავაკეთო(ისევ ტიროდა)
შგ----არა...ნუგეშინია, მე არასდრო...არასდროს არ გაგიშვებ ხელს...შენ ყოველთვის ჩემთან იქნები,მე დაგიცავ,არაფერი მოგივა...ყველაფერი კარგად იქნება(ჩემს სიტყვებზე მეთვითონ შევშინდი,საწოლზე ჩამოვჯექი... თავი დავხარე და ტირილი დავიწყე)ჯიმინი მაშინვე გადამეხვია და თავი ჩემს თმებში ჩარგო..ხელი შემომხვია და მითხრა-
ჯმ----მოდი დღეისთვის ტირილი გვეყოს...უკვე ბევრი
მოგვივიდა ასე არაა?!(ამ დგომარეობაშიც მოახერხა ჩემი გაღიმება)
ჯმ----იცი მე ისე აღარ მეშინია რადგან შენ ჩემს გვერდით ხარ...მე შენთან ყოველთვის დაცულად ვგრძნობ თავს...(მისმა ამ სიტყვებმა, ცოტაარიყოს დამამშვიდა კიდეც)
შგ----მადლობ
ჯმ----და რისთვის?
შგ-----უბრალოდ იმისთვის რომ არსებობ...
ჯიმინმაც ჩაიცინა და ისევ მომეხვია...თვალებში მიყურებდა და ჩემსკენ იხრებოდა...შემდეგ მუხლებზე დამიჯდა და ახლა თვითონ დაეწაფა ჩემს ტუჩებს...ხელი მაისურის ქვეშ შემიცურა და მაკოცა...
(უკვე მაგიჟებდა...მასთან სიახლოვისას ყველა პრობლემა მავიწყდებოდა...თუმცა ახლა ამის დრო არიყო)
შგ----ჯიმინ, ვაპირებ ხვალიდანვე დავიწყო საქმის შესრულება..გპირდები რომ 15 დღეში უკვე თავისუფლები ვიქნებოთ იმ იდიოტისგან (ჯიმინიც დამთანხმდა და მითხრა რომ ახლა დასვენება მჭირდებოდა და ამიტომ ჯობდა დაგვეძინა...საწოლი დიდი იყო და ამიტომ ერთად დავიძინეთ...

მე და ჯიმინს მთელი ღამე ხელჩაკიდებს გვეძინა...დილით კი მისმა ტელეფონმა გამაღვიძა-ვიღაც ურეკავდა...(ჯიმინმა თვალები მოიფშვნიტა და ტელეფონს უპასუხა)
ჯმ-----ვინარის?!....(ტელეფონიდან გაისმა ხმა:მევარ ჯინი,შენი ძმა.ჯიმინ სწრაფად გეტყვი,შენს სახლთან ვდგავარ და თუ შეგიძლია კარი გამიღე...ვაკაკუნებდი მაგრამ არავინ მცემდა ხმას ამიტომ დარეკვა გადავწყვიტე)ჯიმინიც მაშინვე საწოლიდან წამოხტა და მეც მას მივყევი...იგი კარის გასაღებად ჩავიდა მე კი მაშინვე ჩემი ტანსაცმელები ჩავიცვი(არ გვინდოდა მას რაიმე "ცუდი" ეფიქრა)...
ჯმ----ჯინ!! შემოდი რას დგახარ...მიხარია რომ მოხვედი...
ჯნ----მეც...კარგია რომ სასწავლებელში არხარ...თუმცა ახლა გამახსენდა, შაბათ-კვირაა და ალბათ ისვენებ...უფროსწორად ისვენებთ?!(ჯინმა მეც შემამჩნია და თვალი უცნაურად შემავლო)
ჯმ----ჯინ გაიცანი ეს შუგაა, ჩემი მეგობარი(ამ დროს ჯიმინმა მე შემომხედა და მანიშნა რომ ჯობდა მეგობრებად გავცნობილიყავით)
ჯნ----შუგა,სასიამოვნოა...მე ჯინი მქვია, მისი ძმავარ...შენი მეგობრის(ისე ჩაიცინა თითქოს მიხვდა რომ მხოლოდ მეგობრები არ ვიყავით)
ჯმ----ჯინ!შუგა! წამოდით ვისაუზმოთ...(მაგიდას მივუჯექით და მაცივრიდან ჯიმინმა შეფუთული ბუტერბროდები გამოიღო და ჩაიც დაგვისხა)

ჯინი ხელების დასაბანად გავიდა და მეც დრო ვიხელთე და ჯიმინს გამოველაპარაკე...
შგ----ჯიმინ...ხომ იცი დღესვე უნდა შევუდგე იმ საქმეს...ამას შენს გამო ვაკეთებ...არმინდა რამე დაგიშავდეს, დღესვე უნდა დავიწყო ფულის პოვნა...როგორც იმ ნაბიჭვარმა ჰარიმ მითხრა ჩემი ძველი სახლიდან დავიწყებ ძებნას..იქნებ რაიმე საბუთი ანდა მინიშნება ვიპოვო...
ჯმ---ჰო,მესმის მაგრამ...დღეს ხომ დასვენების დღეა და თან წინ კიდევ 14 დღე გაქვს, მოდი ეს დღე ერთად გავატაროთ...თან ჯინსაც უკეთ გაგაცნობ...(მე მინდოდა რაც შეიძლება სწრაფად მეპოვა ფული თუმცა ჯიმინი მართალი იყო, ჯობდა ეს დღე მასთან გამეტარებინა...ჯმ----იცი შუგ მინდა რომ მეც შენთან ერთად ჩავერთო ამ ძებნის საქმეში(თან იცინის)
შგ-----ჯიმინ!!ეს თამაში ხომარ გგონია?!საქმე შენს სიცოცხლეს ეხება...(გავბრაზდი რადგან მასზე ვნერვიულობდი..ისკი....)
ჯმ----ვიცი, ამიტომ რაც უფრო მეტი მოვძებნით მით მალე ვიპოვით...ასე ჯობია და თან შენ ჩემს გვერდით იქნები და ცუდი რაუნდა მომივიდეს...ასეარაა?!(იცის როგორ დამიყოლიოს რაიმეზე)
შგ-----კარგი...კარგი ოღონდ რასაც გეტყვი იმას გააკეთებ...(ამასობაში ოთახში ჯინი შემოვიდა)


ჯნ----რას ამბობდით?ჯიმინმა რაუნდა გააკეთოს?(ალბად რაღაცას მოკრა ყური)
ჯმ----ისეთი არაფერი უბრალოდ გადავწყვიტეთ ეს დღე ერთად გავატაროთ...შენც ჩვენთან ერთად იქნები...(ჯინს თვალები გაუბრწყინდა და მაშინვე წამოიძახა)
ჯნ-----ვაუუ მაგარია!!მაშინ მძინარებო ჯობია ახლავე გავემზადოთ და წავიდეთ...
შგ----როგორც ჩანს უკვე გადაწყვიტე სად მივდივართ
ჯნ-----ჰოო! გასართიბ პარკში წავიდეთ...იქ ბევრი ატრაქციონებია და თან ბამბის ნაყინი არ დაგავიწყდეთ(სამივემ ბოლო ხმაზე გადავიხარხარეთ)მეგონა ხუმრობდნენ თუმცა არა....მართლაც იქ გადაწყვიტეს წასვლა....
გზაში ჯინი თავის ამბებს გვიყვებოდა(ჯანდაბა რამდენი ლაპარაკი ყვარებია,თუმცა ისიც ჯიმინივით საყვარელი იყო,მაგრამ დიდად არ გავდნენ ერთმანეთს)...
და როგორც იქნა მივადექით პარკს..
ისეთი ფერადი ჩანდა...თან ცოტა მოსაღამოვდა და ყველა ატრაქციონი სხვადასხვა ფერებში იყო განათებული...

შევედით პარკში...ბილეთებიც ვიყიდეთ რომ ატრაქციონებზე დავმჯდარიყავით(ვერ ვიჯერებ...პატარა ბავშვებივით იქცეოდნენ, თან მაშინ როცა წინა დღეს სიკვდილით დაგვემუქრნენ)
ჯნ----შუგა!ჯიმინ!დღეს ჩემი ერთი მეგობარი მომაკითხავს და ის წამიყვანს სახლში.
ჯმ----ჯინ თუგინდა დღეს ჩემთან დარჩი...
ჯნ----მადლობ მაგრამ არა...მირჩევნია მეგობარს გავყვე...
(მე გამეცინა და ვკითხე):
შგ----მხოლოდ მეგობარია არა?!
მასაც ჩაეცინა..თვალებში ეტყობოდა რომ ის ადამიანი მასთან ძალიან ახლოს იყო...
ჯნ----მოკლებ ახლა წავალ და ნაყინს მოვიტან...დამშვიდდი თქვენც გიყიდით(და ნაყინის მანქანასთან გაიქცა)...
ჯმ----შუგა!მოდი რომელიმე ატრაქციონზე დავჯდეთ...
მეც დავთანხმდი და "ეშმაკის ბორბალისკენ" წავიყვანე.როდესაც უნდა ავსულიყავით ატრაქციონზე,ჯიმინი უეცრად შეჩერდა, უკან დაიხია და შეშინებულმა შემომხედა...(ვერ ვხვდებოდი რა სჭირდა რადგან თვითონ მოისურვა რაღაცაზე დაჯდომა)
შგ----ჯიმინ!რამოხდა?!ხომ კარგათხარ?(მეგონა ცუდად გახდა მაგრამ...)
ჯმ-----არა კარგადვარ...უბრალოდ..მე...იქნებ სხვაზე დავმჯდარიყავით?!
შგ----და რატომ?!(მაგრამ უეცრად მივხვდი და ბოლო ხმაზე სიცილი დავიწყე)...მოიცადე შენრა...სიმაღლის ხომარ გეშინია?!...(თავი დახარა და ხმას არ მცემდა)...ჯიმინ!დროა ეს შიში დაძლიო,ასე რომ მოდი ავიდეთ...დავიყოლიე დაჯდომაზე და კარუსელიც დაიძრა...ხელები მომხვია და თავი ჩემს მკერდში ჩარგო.მეკი თავი ავაწევინე და შუბლზე ვაკოცე(რამდენიმე წამით ტუჩებს არ ვაშორებდი)
შემდეგ კი ხელი მაგრად ჩამჭიდა..და კარუსელიც დატრიალდა...
ისეთი შეშინებული სახით იყურებოდა,რომ ისევ მისი კოცნა მომინდა(თან უკვე მაღლა ვიყავით ასული და ვერც ჯინი დაგვინახავდა...ამიტომ აღარ დავაყოვნე,კისერში ხელი შევუცურე..თავი ჩემსკენ მოვაწევინე, დავინახე ბაგეები როგორ უკრთოდნენ შიშისგან)ვეღარ მოვითმინე და მის მხურვალე ტუჩებს დავეწაფე და ვაკოცე...ჯმ----შუგა მე....(არ დავაცადე სიტყვის თქმა)...ჩშშ...ქვემოთ არ ჩაიხედო და აღარ შეგეშინდება,მე მიყურე თვალებში..კარგი?!
ჯმ-----კარგი,შემიძლია შენს თვალებს საუკუნოდ ვუყურო...მასში მე მთელს სამყაროს ვხედავ...მათ შორის ჩვენს სიყვარულსაც,ესკი ყველაფერს მირჩევნია(ცოტაარიყოს მის სიტყვებზე გავწითლდი)ჯიმინი ისევ თვალებში მიყურებდა და მიღიმოდა...იმ წამს მივხვდი, რომ ის არიყო უბრალო ადამიანი ჩეთვის,ვისთანაც მხოლოდ ვერთობოდი...სწორედ ის იყო ადამიანი, ვისთან ერთადაც შემეძლო მთელი ცხოვრება გამეტარებინა და მე ამ ფიქრებში გართულს, უეცრად ჯიმინმა მითხრა
ჯმ-------მიყვარხარ!!!!(და თავი მხარზე დამადო)
(ამ სიტყვამ ჩემს გულში გაჩენილი ცეცხლი უფრო გააღვივა...ეს ხომ პირველი "მიყვარხარ" იყო იმის შემდეგ, რაც ერთმანეთი გავიცანით)
შგ------მეც...(მალევე ვუპასუხე)
(ამ წამს ორივეს სხეულში პეპლები დაფრინავდნენ...მათ წამით ყველა პრობლემა დაავიწყდათ და ვერც კი შეამჩნიეს როგორ დაეშვნენ მიწაზე და როგორ გაჩერდა კარუსელი სანამ იქ მომუშავე კაცმა არ დაუძახა-----თუ შეიძლება ჩამოდით!ახლა სხვები უნდა დაჯდნენ...(ორივე გონზე მოვეგეთ და როგორც იქნა ჩვენც "დავეშვით მიწაზე".... და ჩამოვედით კარუსელიდან....ამ დროს ჯინი მოვიდა,ნაყინებით ხელში)ჯნ-----სადხართ ხალხო?! გეძებდით თქვენ კი თურმე კატაობდით თან უჩემოდ(თან იცინოდა)
ამის შემდეგ ჯინიც დაჯდა სხვა ატრაქციონებზე...მერე ცოტა ვისეირნეთ და სახლისკენ გამოვემართეთ...(რათქმაუნდა შუგა ისევ ჯიმინთან რჩებოდა...ჯინს კი მალე თავისი მეგობარი მოაკითხავდა და მას გაყვებოდა)
სახლში მივიდნენ(სამივე მხიარულ ხასიათზე იყო...უეცრად კი კარზე ზარის ხმა გაისმა)
სამივე კართან მივიდნენ...ჯინმა კი მაშინვე გამოაღო კარი, და გახარებულმა წამოიძახა---აი მასზე გეუბნებოდით!ესაა ჩემი მეგობარი...(უეცრად კი კარს მიღმა ნამჯუნი დავინახეთ...მე მაშინვე გავემართე მის გასაგდებად რადგან მაშინ ვერ მივხვდი რაში იყო საქმე, თუმცა ჯიმინმა შემაჩერა და მითხრა რომ ის აღმოჩნდა ჯინის მეგობარი და ახლა ჩხუბის დრო არიყო)
(ნამჯუნმა მე და ჯიმინი შეგვამჩნია და გაკვირვებას ვერ მალავდა)
ნამჯ-----თქვენ??თქვენ აქ რაგინდათ??
შგ----მგონი მეუნდა გკითხო რადგან ეს ჯიმინის სახლია....
ჯიმინმაც უთხრა რომ ჯინი მისი ძმა იყო...
ნამჯ----რა??მართლა?! ჰაჰჰ ამას ნამდვილად არ ველოდი...
(ჯინი ამ ყველაფერს გაკვირვებით უყურებდა...ვერ ხვდებიდა რომ ჩვენ მას ძალიან კარგად ვიცნობდით, იმდენად კარგად რომ უკვე ერთმანეთის მტრებად ვითვლებოდით...ბოლოს კი ჯინმაც ამოიღო ხმა)
ჯნ----შუგა!ძმაო...როგორც ვატყობ ერთმანეთს იცნობთ(თან იცინის)მაგარია...რა პატარაა სამყარო არა?!
ნამჯუნიც ცინიკურად იღიმოდა..თითქოს ჩვენ დაგვცინისო...(ერთი სული მქონდა როდის ვეცემოდი და სახეს ჩამოვუნგრევდი მაგრამ თავს ვიკავებდი..ის ხომ ჯინის მეგობარი აღმოჩნდა...)
ნამჯ-----ჯინ...პატარავ უკვე გვიანია ჯონია წავიდეთ..(პატარაო?!ამაზე ჯიმინი გამწარდა..ახლა მე ძლივს ვიჭერდი მას....)ჯინი მიხვდა რომ ჩვენ ნამჯუნთად კარგი ურთიერთობა არ გვქონდა და ამიტომ დაგვემშვიდობა... მას ხელი მოკიდა და წავიდნენ...ჯიმინი მათ ფანჯრიდან უყურებდა
ჯმ----შეხედე!როგორ ხვევს ხელებს,არ მესმის ჩემს ძმას მისნაირ გარეწართად რომელიც მუდმივად ადამიანებს ამცირებს, რა ესაქმება?!(თუმცა ამ კითხვაზე პასუხი არავინ იცის...ისევე როგორც არავინ იცის ვის ვისთან როდის მოუვათ სიყვარული)...მე და ჯიმინიც სრულიად განვსხვავდებოდით ერთმანეთისგან ახლა კი ერთმანეთი თავდავიწყებით გვიყვარს....(მე ის მაინტერესებდა,წრფელი იყო თუ არა ნამჯუნის გრძნობები ჯინისადმი?!)....
--------------------------------------------------
ეს თავი დიდი გამომივიდა. იმედია მოგწონთ ეს მოთხრობა.დაწერეთ კომენტარებში...თქვენი აზრი ძალიან მაინტერესეებს..პ.ს(წინ კიდევ ბევრი მოულოდნელი ამბები და 'დრამები' გელით)



№1  offline წევრი Fanfiction

talia
Mokled.me miyvars es motxroba! visac ra unda is tqvas.am motxrobashi Ari's ragac RAC momwons da msiamovnebs amis wakitxva.vagiareb sulelurad were magram me es momwons ara, sulelurad ara,ragacnairad martivad,filosofiur sityvebs ar iyeneb da satqmels martivi sityvebit ambob,gamixarda didi tavi ROM gamogivida nu,didi?es cemtvis kargi sigrzliobis tavia. ai asetebi Dade xolme.

მადლობაა დიდი(არცისე დიდივარ და ფილოსოფიური სიტყვებით დაწერა ჯერ ვერ გამომდის...ცოტა რო წამოვიზრდები ალბად შევძლებ)მადლობ რომ კითხულობ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent