შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

'შუგას დღიური'-7-ე თავი!


9-05-2018, 00:31
ავტორი Fanfiction
ნანახია 1 293

ღამე სულ ჩემს ძმაზე ვფიქრობდი...
შუაღმისას კი უეცრად ტელეფონმა დამირეკა..(ჰარი იყო-ბანდის მეთური)..ახლა მის ხასიათზე არ ვიყავი თუმცა სწრაფადვე ვუპასუხე რადგან გვერდით ჯიმინი მეწვა,არ მინდოდა გამეღვიძებინა...ისე ტკბილად ეძინა ჩემს მკლავებში...

შგ----გისმენ?(ჩუმად თუმცა მკაცრი ტონით ვკითხე)
ჰრ----როგორც ჩანს უკვე იყავი ძველ სახლში...და გამოვიცნობ დღემდე ვერაფერი იპოვე...ასე არაა?(ახლა თვითონ მომიბრუნა მკაცრად კითხვა)...ხომ იცი დღეები გადის,უკვე 9 დღე დაგრჩა და მერე შენს შეყვარებულს გამოემშვიდობები...

(ამაზე ცოტაც და ავფეთქდებოდი ამიტომ საწოლიდან ფრთხილად წამოვდექი,შემოსაცმელი მოვიხვიე და ქუჩაში გავედი)
ჰრ----ვერხვდები რომ არ ვხუმრობ?!ჯერ ჯიმინს მოვკლავ რომ დაიტანჯო და მერე შენც მიგაყოლებ....გესმის თუ არა...მიპასუხე!!!!
ჯმ----ჰოო...ვცდილობ მაგრამ არც იმ სახლში იყო არაფერი(აკანკალებული ხმით ვუპასუხე)...მაგრამ, თუ ფულის მიღება გინდა,მაშინ ერთი საქმის მოგვარებაში უნდა დამეხმარო...დამშვიდდი თუ ამას გავაკეთებთ მაშინ შესაძლოა ფულიც სწრაფად დაგიბრუნო...
ჰრ----შაქარო! მაშინ სწრაფად მითხარი, გისმენ....(მეც ყველაფერი მოვუყევი მამის სიტყვებზე და ჩემს ძმაზე ბეიზე რომ თუ ის ცოცხალია მაშინ აუცილებლად ეცოდინებოდა თუ სად გადამალა მამამ ფული)
ჰარიმ ჩაიცინა და მითხრა:
ჰრ-----კარგი მაშინ მე ამას გავარკვევ და ხვალ საღამოს დაგირეკავ...მაგრამ იცოდე 9 დღეღა დაგრჩა,დრო შენ ვერ დაგელოდება ისევე როგორც მე....
(ტელეფონი გამითიშა...მე კი იმედი მომეცა რომ ყველაფერი კარგად დასრულდებოდა...იმ ღამით ისევ ჯიმინთან დავბრუნდი,
როდესაც გათენდა პირველი წამოვხტი საწოლიდან...სასწავლებელში უნდა წავსულიყავით...
ამასობაში ჯიმინმაც გაიღვიძა და ორივე გავედით სახლიდან)...მანქანას ის ატარებდა...იმ წამს დაძაბულობა და სიჩუმე იყო,ამიტომ ჯიმინმა მუსიკა ჩართო:
(Yazoo-only you)

მე ხელი ფანჯრიდან გადავწიე... და ქარის წარმოსახვით ტალღებზე ვსრიალებდი...წამით სიმშვიდე და თავისუფლება ვიგრძენი(ეს მუსიკა ჩემზე ძალიან მოქმედებდა...მამშვიდებდა და ყველანაირ გრძნობას მიკლავდა გულში გარდა სიყვარულისა...
ჯმ----შუგა!მოდი ეს ჩვენი სიმღერა იყოს...ხომ შეიძლება?!როცა ძალიან ცუდ ხასიათზე ვიქნებით ეს ჩავრთოთ...(ღიმილით მკითხა ჯიმინმა...მეც ვუპასუხე):
შგ---კარგი!მაგრამ რატომ მხოლოდ ამ დროს?!ეს მუსიკა მაშინაც ჩავრთოთ როცა ყველაზე ბედნიერები ვიქნებით...(დღეიდან ესგახდა ჩვენი საერთო სიმღერა)
როდესაც სასწავლებელში შესვლას ვაპირებდით,კართან ნამჯუნი და ჰოსეოკი დაგვხვდნენ და გზა გადაგვიჭრეს...

ჰსკ---ჰეიი!!შაქარო!!აქეთ მოიხედე...
(მე გზა გავაგრძელე თუმცა შევჩერდი როდესაც დავინახე რომ ჰოსეოკმა ჯიმინს ხელი მოკიდა და მისკენ მიიზიდა...)
ჰსკ----შეხედე ესეც ჩვენი ახალი მოსწავლე...რა ლამაზი ყოფილა არა ნამჯუნ?!(ისე იცინოდა თითქოს ჩემი გამოწვევა უნდოდა...ნამჯუნი კი ამ ყველაფერს შორიდან უყურებდა...ალბად იმიტომ რომ ჯიმინის ძმასთან ახლოს იყო)
ჰსკ----შენი სახელი გვითხარი პატარავ.!....

(ჯიმინს გადაეკიდა...ისე ახლოს მივიდა მასთან რომ ცოტაც და....ჯანდაბა უკვე გადამეკეტა...მაშინვე მივვარდი!ხელები საყელოში მაგრად ჩავჭიდე და კედელს მივანარცხე...)
შგ-----მეორედ ეს აღარ გაბედო გესმის?!რა ჯანდაბა გინდა?!თავი უნდა მომაკვლევინო?!(ისევ იცინოდა მე კი ხელი მოვიმარჯვე...მისთვის სახეში მაგრად უნდა დამერტყა თუმცა ჯიმინი მაშინვე მომვარდა და ხელი დამიჭირა...)
ჯმ----შუგა გთხოვ,შეჩერდი...ყველა ჩვენ გვიყურებს...თას მისნაირის გამო პრობლემები რატომ უნდა შეიქმნა?;...(ჯიმინი მართალი იყო,ახლა პრობლემები არაფერში მჭირდებოდა...თავიდან ბოლომდე ჩემი ძმის პოვნაზე უნდა მეფიქრა რომელიც შემდგომ ფულს მოგვაძებნინებდა და ჩვენ სიკვდილიდან გვიხსნიდა)....ჰოსეოკს ხელი გავუშვი და მოვშორდით იმ ადგილს...ნამჯუნს რომ ჩავუარეთ ჯიმინმა მას თვალი გააყოლა...
ჯმ----ნამჯუნ!შენთვისვე ჯობია არ გაგვეკარო რადგან თუ ასე არ მოხდება,მაშინ ვერც ჩემს ძმას მიუახლოვდები....ვერასდროს!!!

(ჯიმინმა მკაცრი ტონით მიაძახა ნამჯუნს...ისიც იდგა და თავდახრილი იყურებოდა....მე ეს ძალიან გამიკვირდა ,რადგან ის ყოველთვის ჰოსეოკთა ერთად თავაწეული დადიოდა ახლა კი იგი ჩხუბშიც არ გააშველა(რატომღაც მასში გამოსწორების გზა დავინახე...ეტყობოდა რომ ჯიმინის ძმა-ჯინი მასზე კარგად მოქმედებდა...ალბად მართლაც შეუყვარდათ ერთმანეთი)

იმ დღეს ისეთი აღარაფერი მომხდარა...სასწავლებლიდან კაფეში შევიარეთ და ვფიქობდით თუ სად შეიძლება ყოფილიყო მამაჩემის გადამალული ნახევარი მილიონი
...თუმცა ვერაფერი გავიგეთ)...კაფიდან რომ წამოვედით, უკვე საღამო იყო...მე კი ჰარის ზარს ველოდებოდი,რომელსაც უნდა ეთქვა ცოცხალი იყო თუ არა ჩემი ძმა...სახლში როგორც კი მივედით,მანაც არ დააყოვნა და მაშინვე დარეკა.(ჯიმინი და მე ანერვიულებულები ვიჯექით ტახტზე და ველოდებოდით თუ რას გვეტყოდა...
ჰრ----შუგა!სწრაფად გეტყვი...მოკლედ შენი ძმა...ის ცოცხალია...(ამის მოსმენისას ისეთი გრძნობა მქონდა თითქოს იმ წამს ამ სამყაროდან გავქრი.თუმცა მალევე მოვეგე გონს და ვკითხე თუ ვინ იყო ანდა სად ცხოვრობდა? რომელ ქვეყანაში... ქალაქში/და ის პასუხი მივიღე რასაც ვერასდროს წარმოვიდგენდი):
ჰრ----ახლა გაგიკვირდება რასაც გეტყვი მაგრამ ეს სიმართლეა
...მან სახელი გადაირქვა და ის შენთან ერთად სწავლობს სასწავლებელში...მისი სახელია...ჰოსეოკი!!!!!!(მე ხმას ვეღარ ვიღებდი...ყველანაირი გრძნობის უნარი დავკარგე...ჯიმინმაც შეამჩნია ეს და ტელეფონი გამომართვა,ახლა ის ჩემს მაგივრად ლაპარაკობდა...

ჯმ----რა ???ეს როგორ??არა...არა ასე არ,ვერ მოხდებოდა...ნუთუ ის იდიოტი მართლა შუგას ძმაა???
ჰრ----მაპატიეთ ტკბილებო მაგრამ ტელეფონი უნდა გავთიშო სხვა საქმეებიც მაქვს...თქვენ კი გირჩევთ მალე მოძებნოთ ფული,უკვე 9 დღე დაგრჩათ..ეს თქვა და ტელფონი გათიშა....მე ისევ ვერ გამოვდიოდი მდგომარეობიდან და მხოლოდ ერთ სიტყვას ვიმეორებდი: ეს სიმართლეა?სიმართლეა?!.....

აღარც ცრემლები მომდიოდა თვალებიდან და ვერც ვბრაზდებოდი...კედელს მივეყრდენი და სახეზე არანაირი ემოცია არ მეტყობოდა....ისევ იმ სიტყვებს ვიმეორებდი:ეს...ეს სიმართლეა!!!?
(ჯიმინი გადამეხვია და ცდილობდა დავემშვიდებინე...მეკი უეცრად მას მივვარდი...საყელოში ჩავავლე ხელი..

კედელს მივანარცხე და მხურვალედ ვაკოცე...ენით ყველანაირ "ბინძურ" მოძრაობებს ვაკეთებდი...

არვიცი რა დამემართა...ხელი ვკარი და საწოლზე დავაგდე,ზევიდან დავაწექი და გავაგრძელე მისი კოცნა...
ისიც ამყვა ამაში და ხელი მაისურის ქვეშ შემიცურა და ძლიერად მომხვია...მისი შეხებისას ჟრუანტელი მივლიდა მთელს სხეულში და ვიცოდი რომ ისიც იგივეს გრძნობდა...

სწორედ იმ ღამით მოხდა ყველაფერი და ჩვენც ვნებების მორევში გადავეშვით......
როდესაც დილა გათენდა...საწოლიდან წამოვდექი ისე რომ ჯიმინი არ გამეღვიძებინა

უკვე 3 დღეღა იყო დარჩენილი რომ ჰარისთვის ფული დამებრუნებინა...ძალიან ვნერვიულობდი რადგან ვიცოდი რომ თუ ჰარი რაიმეს იტყოდა აუცილებლად აასრულებდა....ჩემს თავზე არ ვღელავდი უბრალოდ არ მინდოდა ჯიმინს რამე მოსვლოდა...
სამზარეულოში დავჯექი და საუზმეს ვამზადებდი
(თან ჰოსეოკზე ვფიქრობდი რომელიც ჩემი ძმა აღმოჩნდა,რომელიც ამდენი ხნის მანძილზე დაცინვის და შეურაცყოფის მეტს არაფერს აკეთებდა ჩემთან....საუზმე მოვამზადე და ოთახში ჯიმინს ავუტანე--გაღვიძებია და მე მეძებდა(ეგონა რამე მომივიდა)
ჯმ----შუგა!აქხარ...
შგ----ჰო,სხვაგან სადუნდა ვიყო,...საჭმელი მოგიმზადე.....
ჯმ---მადლობ(ვაკოცე და ოთახიდან გავედი)
როდესაც ვისაუზმეთ,წავედით ჰოსეოკის სახლში...
ჯმ----ჰოსეოკ კარი გაგვიღე!!!
შუგ იქნებ არაა სახლში?!
(უეცრად კარი გაიღო...დავინახეთ ჰოსეოკი მომღიმარი სახით)
ჰსკ----ჰაჰჰ ტკბილები მოსულან,რამ შეგაწუხათ?კარგი..კარგი შემოდით,მაგრამ შუგ მარჯვენა ფეხით შემოდი არმინდა სახლი დამეთარსოს(თან იცინის..მეც სხვა გზა არმქონდა და დავემორჩილე)
ჰსკ----მოიცადე...პატარავ შენ შეგიძლია როგორც გინდა ისე შემოხვიდე და როცა გინდა მაშინ...(ჯიმინს ეუბნებოდა და თან უახლოვდებოდა

...ამას ჩემს გასაგიჟებლად აკეთებდა ამიტომ სახლში შევედი და მათ შუაში ჩავდექი...
შგ----მისმინე!!რაღაც მნიშვნელოვანი უნდა გითხრა...
ჰსკ---მაინც რამ შეგაწუხათ?!(ისევ იცინოდა...მეკი უკვე ვფეთქდებოდი...ეს ჯიმინმაც შეამჩნიას და ჰოსეოკს ხელი კრა, დივანზე დააგდო):
ჯმ---- ახლა კარგად მიგვისმინე!!რაღაც მნიშვნელოვანის თქმას ვაპირებთ..
შუგა მიდი უთხარი....
შგ----მოკლედ არმინდა ეს სენტიმენტალობები და პირდაპირ გეტყვი....ჩვენ...ჩვენ ძმებივართ ჰოსეოკ და შენ ბეი გერქვა მე კი წლების მანძილზე გარდაცვლილი მეგონე...(ჰოსეოკს ისევ მომღიმარი სახე ჰქონდა
..მე მეგონა რომ ამის მიზეზი ეს უეცარი და დაუჯერებელი ამბავი იყო მაგრამ):
ჰსკ---ჯანდაბა!!ესეიგი გაიგე არა!...
და მაინც როგორ?!
შგ-----რა??? არმესმის...შენ ეს იცოდი?(ჰოსეოკი ხმას არ იღებდა)მიპასუხე...გესმის თუ არა,?!(უკვე ყვირილზე გადავედი)
ჰსკ----ჰოოო!!!ვიცოდი....როდესაც შენი დაცინვა და ესეთი რაღაცეები დავიწყე ანუ როდესაც გაგიცანი,მაშინ არაფერი ვიცოდი...მხოლოდ რამდენიმე თვეა რაც ეს ამბავი გავიგე...ვიღაც ტიპები მოვიდნენ ჩემთან და მითხრეს რომ მალე მოვიდოდა ის დრო,როცა ჩემი დახმარება დაგჭირდებოდა...არვიცი საიდან გაიგეს ფულის შესახებ,მამამ მითხრა რომ მილიონს მაძლევდა აქედან კი ნახევარი მე და ჩემს ძმას გვეკუთნოდა...და შენ აღმოჩნდი ჩემი ძმა!!!მაგრამ იცოდე არც კი იოცნებო იმ ფულის ნახევარზე...
შგ----მისმინე ჰოსეოკ!!მე ეს ფული არ მჭირდება...მე მხოლოდ ის ნახევარი მინდა რომელიც ჩვენ არ გვეკუთვნის რადგან ის სხვისია და თუ არ მოგვცემ მოგვკლავენ...ვიცი ეს არ განაღვლებს მაგრამ იქნებ მამის ბოლო სურვილი მაინც შეასრულო და ცხოვრებაში პირველად და უკანასკნელად დამეხმარო!??!
ჰსკ----კარგი მაგრამ...წესით ნახევარი მილიონი უნდა იყოს თუმცა ასი ათასი რაღაცაზე დამჭირდა ამიტომ 400.000 -ს გაძლევთ....
(ჯიმინმა აღარ იცოდა რა ეთქცა ისევე როგორც მე)
ჯმ-----და ეს ასიათასი სად ვიშოვოთ?!შუგა თქვი რამე?!
შგ----კარგი მომეცი რაც გაქვს ის და როგორმე ვიშოვით დარჩენილ თანხასაც...(ჰოსეოკმა გამოგვატანა ფული...)

გზაში ვფიქრობდით სად გვეშოვა 3 დღეში ასი ათასი...მაგრამ ვერ მოვიფიქრეთ...
ჯმ----შუგა! და ბანკიდან რომ გამოვიტანოთ?...
შგ----არა ასე ადვილი არაა ჯიმინ..ჩვენ არ გვაქვს სტაბილური სამსახური და არც არისტოკრატებივით გამოვიყურებით რომ დავარწმუნოთ ბანკირები ამიტომ ეს იდეა არ გამოგვადგება...და საერთოდ ჰარის ვეტყვი რომ ფულის უმეტესი ნაწილი ჩვენ გვაქვს და დანარჩენს დროდადრო დავუბრუნებ...იმედია გაიგებს....
ჯკ----და ეს რომ არ მოხდეს?!რომ ვერ გაგვიგოს მერე რა მოხდება?!
(მეც ამის მეშინოდა ყველაზე მეტად... რადგან ვიცოდი რომ ჰარი აუცილებლად გვაზღვევინებდა და თან პირველი ჯიმინს მიადგებოდა თუმცა მას ხომ ამას არვეტყოდი...არ მინდოდა გამენერვიულებინა ამიტომ იმედს ვაძლევდი და ვამშვიდებდი რომ ყველაფერი კარგად იქნებოდა...(მანქანაში მუსიკა ჩავრთე...განსატვირთად...ჰო ის იყო...ჩვენი სიყვარულის საერთო სიმღერა(-Yazoo-Only you)

სახლში საღამოს დავბრუნდით...)
ფულის გამო ისე სწრაფად წამოვედით ჰოსეოკის სახლიდან,რომ მისთვის ვერც მოვასწარი მეკითხა აქამდე რას აკეთებდა ანდა იგი რატომ გადამალეს და რატომ გაითამაშეს მისი სიკვდილი....ვფიქრობდი ნუთუ ერთხელ მაინც არ მოსვლია აზრად რომ მის ძმაზე,ოჯახზე რამე გაეგო...მაგრამ ამას იქამდე ვერ გავიგებდი სანამ თვითონ არ მეტყოდა...გადავწყვიტე როგორცკი ფულის ამბავს მოვაგვარებდი(თუ შევძლებდი ამას) მაშინვე გამერკვია და დავლაპარაკებოდი ჰოსეოკს--უკვე ჩემს ძმას....

-------------------------------------------------------
აბა როგორ მოგეწონათ!?დაწერეთკომენტარებში....ეხა დაიწყება ამბები თუდაიწყებააააა



№1 სტუმარი სტუმარი სალო

ძალიან მაგარი ხარ და ძალიან მომწონს. გთხოვ მალე დაამატე რა. ისე მეც ARMY ვარ და Suga ჩემი bias-ია

 


№2 სტუმარი სტუმარი ლეა

შემდეგი ნაწილი მინდააააა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent