შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვინუჟდენში დაქორწინებულები 15


31-05-2018, 15:50
ავტორი ubraloooo tipi
ნანახია 3 912

მოკლედ დროის გამო რაღაც პრობლემები რომ აღარ იყოს, პირდაპირ გეუბნებით კვირას დავდებ მაქსიმალური ერთი დღით დავიგვიანო, მაგრამ არამგონია :დდ

****
მაღლა განთავსებული საძინებლებიდან ერთ-ერთი ამოვირჩიე. ჩემი ოთახის ფანჯარა პირდაპირ ტბას გადაჰყურებდა და ულამაზესი სანახაობა იქმნებოდა. ჩემი ნივთები ისე დავაბინავე, ნორმალურად არც კი დამითვალიერებია. რამდენიმე საათი ვიჯექი ოთახის აივანზე. პეიზაჟს გავყურებდი და ვცდილობდი არაფერზე არ მეფიქრა, გონება დამესვენებიმა. ნელ-ნელა ჩამობნელდა, თუმცა იქაურობის სილამაზე ამჯერად სხვა კუთხით დავინახე. ღამის ცას უთვალავი ვარსკვლავი ამშვენებდა, რომლებიც ტბას ლამაზ ფერებს ანიჭებდნენ. უზომოდ მომწონდა აქაურობა. იმდენად მომწონდა, რომ დიდი სიამოვნებით დავრჩებოდი კიდევ რამდენიმე თვით. 
ალექსისგან არაფერი მსმენია. მის არსებობას იმდენად ვერ ვგრძნობდი, რომ დამავიწყდა კიდეც, რომ სახლში მარტო არ ვიყავი. სრულ იდილიას მივაღწიე, როცა ჩემი ოთახის კარი დაიკითხავად შემოაღეს.
-ჩაიცვი, კლუბში მივდივართ-მითხრა ბიჭმა ბრძანებლური ტონით. ტანსაცმელი გამოეცვალა. ამჯერად შავი ჯინსი და ნაცრისფერი მაისური ეცვა.
-პირველი-დავიწყე წყნარად და ბიჭს გაღიზიანებული მივაცქერდი-კარზე დაკაკუნება უნდა ისწავლო, მეორე-ტონი შეარჩიე. და მესამე-ამ სოფელში კლუბს რა უნდა?!
-ამ სოფელში არც არის,-მხოლოდ მესამეს გამოეპასუხა- აქვე ახლოსაა ქალაქი და იქ გავდივართ. მალე მოემზადე!-ეს თქვა და თვალის დახამხამებაში გავიდა ოთახიდან, ისე, რომ ერთი კითხვის დასმაც ვერ მოვასწარი.
დიდი ფიქრი არ დამჭირვებია რა უნდა ჩამეცვა. უბრალო ჯინსი და ზედა გადავიცვი. არც მაკიაჟზე დამიკარგავს დრო. კედები ამოვიცვი და დაბლა ჩავედი. ალექსი კართან მელოდა. ჩემს დანახვაზე მრავალმნიშვნელოვნად ჩაიცინა და გარეთ გავიდა. ნუთუ ჩემს ჩაცმულობაზე დამცინოდა...?
მეც გარეთ გავედი. გამიკვირდა, როცა ეზოში უცნობი ჯიპი დავინახე. ალექსი პირდაპირ მისკენ წავიდა და მის ხელში მოთავსებულ ღილაკს დააჭირა. მანქანის კარებები მაშინვე გაიხსნა.
-ეს მანქანა საიდან?-ვკითხე გაკვირვებულმა.
-ვიქირავე.-მიპასუხა მარტივად და მძღოლის სავარძელი დაიკავა.
მივხვდი ბიჭი ჯელტმენობის გამოჩენას და ჩემთვის კარის გაღებას არ დაიწყებდა, ამიტომ მეთვითონ დავიკავე მძღოლის გვერძე სავარძელი.
რამდენიმე წუთი სრული სიჩუმე სუფევდა მანქანის სალონში. ჩემდა გასაკვირად ბიჭი ნელა მიდიოდა გზაზე. თუმცა თუ იმას გავითვალისწინებდით, რომ ტყეში ვიყავით, ალბათ სხვა გზა არც ჰქონდა.
-სახლის კარი რომ არ დაგვიკეტავს?!-გამახსენდა უცებ.
-რა საჭიროა?-ცივად შემომიბრუნა კითხვა ბიჭმა-მთელს ტყეში მხოლოდ ჩვენ ვცხოვრობთ.
ისევ სიჩუმე ჩამოვარდა.
-კლუბში რატომ მივდივართ?-ვიკითხე როცა ტყიდან სოფელში გავედით.
-გოგო მჭირდება.-მიპასუხა უბრალოდ.
-რა?-ვკითხე გაოცებულმა.
-რა?-კითხვა შემომიბრუნა და ერთ წამს ინტერესით გამომხედა, შემდეგ კი ცისფერი მზერა ისევ გზაზე გადაიტანა.
-საკუთარ თაფლობის თვეზე უნდა გაიჩინო შეყვარებული?-ვკითხე შეურაცხყოფილმა.
-ჯერ ერთი-შეყვარებულის გაჩენას არ ვაპირებ-მ არ იძახდი, დაქორწინების შემდეგ ერთმანეთის პირადი ცხოვრება არ შეგვეხებაო?
-ხო, მე ვიძახდი და ახლაც იგივეს ვფიქრობ, მაგრამ თაფლობის თვეზე... მოიცა შეყვარებული არასდროს არ გყოლია?-ვკითხე შოკირებულმა.
-არა, რა მოხდა?-მხრები აიჩეჩა.
-რატომ?
-რა რატომ?-ჩემი წვალება გადაწყვიტა.
-რატომ არასდროს არ გყოლია შეყვარებული?-ვკითხე მოთმინებით-დავიჯერო საკმარისად გოგო არასდროს მოგწონებია?
-გოგო მომწონებია.-მიპასუხა. გზას თვალს არ აშორებდა, მე კი მისი ლამაზი პროფილის ყურებით ვტკბებოდი.-ძალიანაც მომწონებია, მაგრამ ჩემსას ყოველთვის მარტივად ვაღწევდი და მათ მიმართ ინტერესიც მიქრებოდა.
-ანუ არასდროს ყოფილხარ შეყვარებული?-ვკითხე ინტერესით.
-სერიოზულად?- ჩაიფხუკუნა და დაცინვით გამომხედა. ვერ მივხვდი რა მოეჩვენა სასაცილოდ.
-რა?-ვკითხე გულუბრყვილოდ.
-შენ რა მაგ ზღაპრების სერიოზულად გჯერა?-მკითხა დამცინავი ტონით-მარადიული სიყვარული, სიკვდილამდე ტკბილად და ბედნიერად ცხოვრება...-უზომო ირონიით საუბრობდა.
-და შენ არა?-კითხვა შევუბრუნე.
-არა.-მიპასუხა მოკლედ და მარტივად.
-კი მაგრამ, დაიანა და ჩარლი?
-ხო, მათ მართლაც უყვართ ერთმანეთი...-აღიარა ჩაფიქრებულმა.
-და ბედნიერებიც არიან!-დავამატე.
-მაგრამ... ასეთი სიყვარული ძალიან იშვიათია.-თქვა უემოციოდ.
-იშვიათია, მაგრამ მაინც არსებობს!-არ ვნებდებოდი.
-შესაძლოა,-პოზიციები დათმო ბიჭმა-მაგრამ არამგონია ეს იშვიათობა მეც შემეხოს.-განაჩენივით გამოიტანა დასკვნა-შენ? შენ რამდენი შეყვარებული გყოლია?
-მე? მე... იცი...-დავიბენი.
-რა იყო, ამდენი გყავდა?-სარკასტულად მკითხა ბიჭმა.
-არა... უბრალოდ...-ძალა მოვიკრიბე და ერთიანად ვთქვი სათქმელი-არც მე არ მყოლია შეყვარებული.
თუ იმას გავითვალისწინებთ, რომ ალექსს ვუყურებდი, გასაკვირი არ უნდა იყოს, რომ შევამჩნიე, როგორ გაუფართოვდა თვალები გაოცებისგან და როგორ გაეპო ბაგეები.
-არასდროს?-მკითხა გაოცებულმა.
-არასდროს.-გავიმეორე.
-რატომ?-მკითხა ინტერესით.
-არასდროს შევხვედრილვარ ვიღაც ისეთს, ვინც მჭირდება.-ვუპასუხე უცერემონიოდ.
-და როგორი უნდა იყოს ის, ვინც გჭირდება?-მკითხა მან.
-ალბათ...-დავფიქრდი-არ ვიცი.-დავამთავრე წინადადება-მაგრამ მაგას ახლა მნიშვნელობა აღარ აქვს. მამას გარდაცვალებამ ყველაფერი შეცვალა. ნამდვილად არ ვაპირებ ვინმეს შეყვარებას, მეტად მნიშვნელოვანი საქმეებიც მაქვს.
შევამჩნიე ბიჭს როგორ ჩაუტყდა ტუჩის კუთხე.
-ანუ ასეთი უკარება მარტო ჩემთან არ ხარ!-გაეცინა.
არაფერი არ მითქვამს. ორივე გავჩუმდით. ამ საუბარში აღმოჩნდა, რომ სოფლიდანაც გავსულვართ და უკვე ქალაქს ვუახლოვდებოდით.
ლამაზი ქალაქი გადაიშალა ჩემს წინ. ნამდვილად საოცარ ადგილას მოვხვდი. გაოცებული, ინტერესით ვათვალიერებდი ყველაფერს გარშემო. ალექსს ჩემგან განსხვავებით, უემოციო სახე ჰქონდა. აშკარად უკვე მრავალჯერ იყო აქ ნამყოფი, რადგან გზებს ძალიან კარგად იცნობდა.
მალე ერთ-ერთ ნათელ უბანში გადავუხვიეთ და ხმაურიანი კლუბის წინ გავჩერდით. ალექსი პირველი გადავიდა მანქანიდან. მეც მას მივყევი. კლუბთან პატარა რიგი იყო. კარებში უზარმაზარი შავკანიანი დაცვა იდგა, რომელიც თითოეულ რიგში მდგომს ამოწმებდა. რიგში ჩადგომას ვაპირებდი, მაგრამ ალექსი პირდაპირ კარისკენ წავიდა. არ ვიცოდი მე რა მექნა, ამიტომ უკან გავყევი. როცა დაკუნთულ, სახეწაშლილ დარაჯს ვუყურებდი, სურვილი მერეოდა ალექსი შემეჩერებინა და რიგში დამებრუნებინა. რიგიდან ახალგაზრდების უკმაყოფილო ბუტბუტი ისმოდა, მაგრამ ალექსს ეს სულ არ აინტერესებდა. დაცვის წევრთან მივიდა და პირდაპირ ცხვირწინ აესვეტა. დაცვამ გაღიზიანებული სახით გადმოხედა და ის იყო გაქცევაზე ფიქრი დავიწყე, რომ კაცმა ყურებამდე გაიღიმა.
-ალექს!-შესძახა მან მხიარული ტონით და ბიჭი თავის უზარმაზარ მკლავებში მოიქცია.-აქ რას აკეთებ?-ჰკითხა ინგლისურად, როგორც კი ბიჭი ოდნავ მოშორდა.
-თაფლობის თვეზე ვარ.-უპასუხა ბიჭმა ღიმილით.
დაცვას სახეზე გაოცება გამოესახა.
-თაფლობის თვეზე?-იკითხა მან გაკვირვებულმა.
ალექსმა ხელით მანიშნა მასთან მივსულიყავი. მეც მაშინვე დავემორჩილე.
-ეს ჩემი ცოლია-ანა.-წარმადგინა კაცთან.-ანა ეს დონატელოა!
კაცი ერთ წამს გაკვირვებული მიცქერდა, თითქოს ყველაზე გასაოცარ ქმნილებას ხედავდა დედამიწაზე, შემდეგ კი გონს მოვიდა და ხელი ღიმილით გამომიწოდა. ძლიერად შევაგებე ჩემი თეთრი ხელი მის შავს და საპასუხოდ გავუღიმე. რიგიდან უკმაყოფილო ხმები გაისმა. შეფერხების გამო აშკარად ბრაზობდნენ.
- გილოცავთ ბავშვებო! ახლა შეგიძლიათ შეხვიდეთ კლუბში, მერე განვაგრძოთ-გვითხრა დონატელომ.
ალექსმა კაცს მხარზე დაუტყაპუნა ხელი და კარებში შევიდა. დონატელოს გავუღიმე და მეც შევაბიჯე ხმაურიან დაწესებულებაში.
მბჟუტავი სინათლით განათებულ კოლიდორში მოვხვდით. ალექსს წამოვეწიე.
-დონატელო? კუ ნინძების გამო დაარქვეს?-ვკითხე ინტერესით.
წარბაწეულმა გადმომხედა მხარს ზემოდან.
-შენ რა, კუ ნინძებს უყურებ?-მკითხა ირონიული ღიმილით.
-ბავშვობაში ვუყურებდი.
პირი რაღაცის სათქმელად გააღო, მაგრამ ვეღარაფერი ვეღარ თქვა, რადგან კლუბის ხმაურში შევაბიჯეთ.
საკმაოდ დიდი კლუბი იყო, გემოვნებიანი, თანამედროვე რემონტით. აქაურობა ხალხით იყო სავსე. ძალიან კარგი დიჯეი ჰყავდათ.
-ცეკვა მინდა!-ვუთხარი ხმამაღლა ბიჭს. საკუთარმა სიტყვებმა მეთვითონაც გამაკვირვა, მაგრამ ნამდვილად მინდოდა ფეხების ტკივილამდე მეცეკვა. ნამდვილად მინდოდა ყველაფერი დამევიწყებინა და თავდავიწყებას მივცემოდი.
-კარგი...-ბიჭსაც შეეტყო გაკვირვება-მე წავალ, სასმელს ვიყიდი და მსხვერპლს შევარჩევ.
ვიცოდი სიტყვა-მსხვერპლში რას გულისხმობდა, მაგრამ ამაზე ფიქრი არ მინდოდა. როგორც კი ბიჭი მომშორდა, მოცეკვავე მასას შევერიე და ტანის ნაზად ქნევას მოვყევი. თვალები დავხუჭე და შევეცადე მთლიანად შემეგრძნო ელექტრონული მუსიკა.
გამომივიდა.
მუსიკას მთლიანად შევერწყი და ზუსტად ისეთ თავდავიწყებას მივეცი თავი, როგორიც მინდოდა. ხალხის მასაში ვცეკვავდი და მუსიკას ნებას ვაძლევდი, ჩემზე ზეგავლენა მოეხდინა. საოცარ აღმაფრენის ვგრძნობდი.
მოულოდნელად ჩემთან ადამიანის სიახლოვე ვიგრძენი. დაჟინებით მიყურებდა. თვალი არ გამიხელია და არც ცეკვა შემიწყვიტავს. ოფლით დავიცვარე, მაგრამ მაინც არ ვაპირებდი გაჩერებას. ვიცოდი, რომ მიყურებდნენ და ვცდილობდი, მაქსიმალურად სასიამოვნო სანახაობა შემექმნა. ტანს რაც კი შემეძლო სექსუალურად ვარხევდი, მაგრამ ვერც კი ვხვდებოდი, ამას რატომ ვაკეთებდი.
საბოლოოდ ინტერესმა მაინც მძლია და თვალები გავახილე. ჩემგან ერთიოდე მეტრში იდგა და ღიმილით მიყურებდა. ძალიან სიმპატიური იყო. მაღალი, გამხდარი, დაკუნთული სხეული ჰქონდა. თოვლივით თეთრი კანი და თმა. ალბინოსი იყო. წარბები და გრძელი წამწამებიც თეთრი ჰქონდა. დიდი ტუჩები და აპრეხილი ცხვირი მის გარეგნობას სრულყოფდა, ხოლო ნათელი, ოქროსფერი თვალები პირდაპირ მეტყველებდა მის სანდომიანობაზე.
დაახლოებით თვრამეტი, ან ცხრამეტი წლის იქნებოდა. შეიძლება ჩვიდმეტიც. ნაზად, თითქოს მორცხვადაც კი გამიღიმა. როგორც ჩანს, ცოტა ეუხერხულებოდა უცხო გოგოსთან ასე მისვლა. მეც გავუღიმე. ამ ბიჭის მიმართ, პირველივე წამებში დადებითი ემოციებით ავივსე. ვუყურებდი და ვფიქრობდი, რომელი ენით უნდა წამომეწყო საუბარი.
ბიჭმა დამასწრო. რაღაც მითხრა ჩემთვის უცხო ენაზე. იტალიური იყო. როცა ჩემი დაბნეული სახე დაინახა მიხვდა, რომ სხვა ენა უნდა ეცადა. ამჯერად გერმანულად მკითხა რაღაც. გერმანული ცოტათი ვიცოდი, მაგრამ საკმარისად კარგად არა იმისათვის, რომ ბიჭთან გამართული დიალოგი წამომეწყო.
-ფრანგული?-მკითხა ამჯერად ფრანგულად.
გავოცდი, რომ ამდენი ენა იცოდა გამართულად, არადა არცერთი ქვეყნის წარმომადგენელს არ ჰგავდა.
თავი დავუქნიე. გამიღიმა.
-აქაური არ ხარ ხო?-მკითხა ღიმილით.
-არა-ვუპასუხე საპასუხო ღიმილით-აქ...-ლამის წამომცდა თაფლობის თვეზე ვარ-მეთქი. ბარის მიმართულებით გავიხედე. მაშინვე მოვკარი თვალი ნაცნობ ადამიანს, უამრავი მოცეკვავე სხეულის მიუხედავად. ალექსი ბართან იჯდა, მაგრამ მარტო არა. გვერდზე ვიღაც გრძელფეხება გოგო ეჯდა, რომელიც თან სასმელს წრუპავდა, თან ბიჭს ესაუბრებოდა გამომწვევი ღიმილით.
-,,როგორც ჩანს იპოვა მსხვერპლი''-გავიფიქრე გულში.
კარგი... რადგან ალექსი ერთობა, მეც მაქვს გართობის უფლება. რაღაც არამგონია იმ გოგოსთვის ეთქვა, რომ თაფლობის თვე აქვს აქ, ამიტომ არც მე ვიტყოდი!
-აქ დასასვენებლად ჩამოვედი.-ვუთხარი ალბინოს ბიჭს ხმამაღლა.
-გავიდეთ?-მკითხა მან და თავით მოცეკვავე მასისგან მოშორებით მდგარ მაგიდაზე მანიშნა.
ახლა შევამჩნიე, რომ არც ერთი არ ვცეკვავდით. აღარც კი ვინძრეოდი. დავფიქრდი დავთანხმებოდი თუ არა მის შემოთავაზებას. კიდევ ერთხელ გავიხედე ბარისკენ. ამჯერად ვეღარც ალექსი დავინახე და ვეღარც მასთან მოფლირტავე გოგო. საინტერესოა სად წავიდნენ... მაგრამ ეგ  ჩემი საქმე არაა.
-გავიდეთ-დავთანხმდი.
ბიჭმა გამიღიმა და ხალხის მასაში გაძვრა. უკან გავყევი. მალე მივედით კედელთან მდგარ მაგიდასთან. ჯერ მე დავჯექი, შემდეგ ახალგაცნობილი ბიჭი. ახლა უკეთესად გავარჩიე მისი სახე. მართლაც ძალიან ლამაზი და რაღაცნაირად ბავშვური გარეგნობა ჰქონდა, რასაც მისი თოვლივით თეთრი თმა სრულყოფდა.
-მე ვილიამი ვარ-მითხრა ბიჭმა.
-სასიამოვნოა. მე ანა.
ფართოდ გამიღიმა.
-რამეს დალევ?-მკითხა ზრდილობიანად.
-არ ვსვამ-ვუპასუხე და სკამზე უფრო მოხერხებულად მოვთავსდი. კლუბის ხმაურში ნაწილობრივ იკარგებოდა ჩვენი საუბარი.
-უცნაურია... შენნაირ გოგოებს აქ იშვიათად თუ შეხვდება კაცი-ოქროსფერი თვალები გაუბრწყინდა ვილიამს.
ლამის წამომცდა, შენნაირ ბიჭებსაც იშვიათად მოუქცევიათ ჩემთვის ყურადღება-მეთქი. ამის თქმის მაგივრად ზრდილობიანად გავუღიმე.
-შენ აქაური ხარ?-ვკითხე ინტერესით.
-არა, ამერიკელი ვარ-მიპასუხა-აქ მეც დასასვენებლად ჩამოვედი.
-თუ შენთვის უკეთესი იქნება, შეგვიძლია ინგლისურად ვისაუბროთ-შევთავაზე.
-ჩემთვის მნიშვნელობა არ აქვს-გაიცინა ბიჭმა და მისი თმაზე არანაკლებ თეთრი კბილები გამოაჩინა.-დედაჩემი ფრანგია, ამიტომ ფრანგულიც ჩემი მშობლიური ენაა.
გულწრფელად გავუღიმე.
-მარტო ხარ?
-არა, მამაჩემიც აქაა.-მომეჩვენა, რომ მის ხმაში სევდა გამოერია-მაგრამ ის თავის საქმეებს აგვარებს, მე კი ვერთობი-დაამატა ლაღი ღიმილით. შენ მარტო ხარ?
-არა...-დავფიქრდი რა სტატუსი მიმენიჭებინა ალექსისთვის.-მეგობართან ერთად ვარ!-წამოვაყრანტალე დაუფიქრებლად.
-ახლა სადაა შენი მეგობარი?
-არ ვიცი... აქვე იქნება სადმე... ალბათ ერთობა.-დავიბენი.
-შვეიცარიაში პირველად ხარ?-მკითხა ინტერესით.
-კი.
-მეც!
-საოცარი ადგილია!
-საოცარი ადგილია!
ერთდროულად წამოვიძახეთ. წამით ერთმანეთს გაკვირვებულები მივაჩერდით და შემდეგ ორივეს სიცილი აგვიტყდა.
-ძალიან სასიამოვნოა, რომ გაგიცანი!-გულრწფელობა ისმოდა მის ტონში.
-ჩემთვისაც ძალიან სასიამოვნოა!-მეც გულწრფელი ვიყავი.
-აქვე, ქუჩის მოპირდაპირე მხარეს კარგი კაფეა. - დაიწყო ბიჭმა ბრთხილი ტონით-არ გინდა იქ გადავიდეთ?
დავფიქრდი. ხმაურიან კლუბს ნამდვილად მერჩივნა წყნარი კაფე. ვილიამიც მომწონდა. უკვე ჩემი ნდობაც მოიპოვა. მაგრამ ალექსი როგორ გამებრთხილებინა?!
-დღეს არ გამოვა...-ვუთხარი დანანებით და თვალები დავხარე.
-ხვალ?-მკითხა იმედით.
-ხვალ შეიძლება... ვნახოთ-გავუღიმე.
-რამდენი წლის ხარ?-მკითხა ინტერესით.
-რამდენიმე თვის წინ თვრამეტის გავხდი.-ვუპასუხე-შენ?
-მეც თვრამეტის ვარ-მორცხვად გამიღიმა.
ძალიან მიკვირდა, რომ ასეთი შეხედულების ბიჭი, ასეთი მორცხვი იყო. როგორც წესი, მისნაირი ბიჭები, უფრო თავში ავარდნილები იყვნენ. ეს კი ისე მორცხვობდა, თითქოს პირველად ლაპარაკობდა გოგოსთან პირისპირ.
-შვეიცარიაში მეგობრები გყავს?-ისევ მე ვკითხე.
-არა, არც ერთი.-მის ხმაში სინანული საერთოდ არ იგრძნობოდა.
-არც მე!-ვუთხარი ღიმილით.
-მაშინ კარგია, რომ ერთმანეთს შევხვდით.-ღიმილისას ბაგეები ოდნავ შეხსნა.
პირველად დავმეგობრდი ადამიანთან ასე სწრაფად. პირველად მომწონდა ჩემი ასაკის პიროვნება ასე ძალიან. უბრალოდ ვხვდებოდი, რომ ვიღაც ისეთი ვიპოვე, ვინც მჭირდებოდა ამდენი ხანი. ვიღაც ისეთი, ვინც ჩემს ცხოვრებას ოდნავ მაინც შეცვლიდა. და ეს ცვლილება, აუცილებლად კარგი უნდა ყოფილიყო!


***********************************

-სად გაქრი?-ვკითხე ალექსს, როგორც კი მანქანაში ჩავჯექით.
-არსად.-მომიჭრა მოკლედ-შენ სად იყავი?
-არსად!
წარბაწეულმა გადმომხედა. ცისფერი თვალები ავისმომასწავლებლად უელვარებდა.
-ასე ნუ იქცევი პატარავ!-მითხრა წყნარი, მაგრამ ამავდროულად მბრძანებლური ტონით.
-შენ კიდევ ნუ ხარ დიქტატორი!-შევუბღვირე მე- ხომ შევთანხმდით, რომ ქორწინების შემდეგ ორივეს ჩვენი ცხოვრება გვექნებოდა?!
-მართალი ხარ, მაგრამ მგონი აუცილებელია ერთმანეთზე მცირე ინფორმაციას ვფლობდეთ!-უკვე წყობიდან გამოდიოდა. ოდნავ აუწია ტონს.-ბოლოს და ბოლოს სანამ აქ ვართ, ერთმანეთზე პასუხს ვაგებთ!
-და მაშინ შენ რატომ არ მეუბნები სად იყავი?-ლამის ვყვიროდი.
-ვიღაც გოგოსთან მქონდა სექსი! კმაყოფილი ხარ?-არ ყვიროდა, მაგრამ ისეთი ტონით ლაპარაკობდა, რომ ყვირილზე უარესი იყო. ცისფერი თვალებით ჩამშტერებოდა თაფლისფერში. ისედაც ვხვდებოდი სად შეიძლებოდა ყოფილიყო, მაგრამ როცა პირდაპირ მითხრა, მაინც გავფითრდი.
-არ იყო აუცილებელი ასე დაგეკონკრეტებინა!-ვუთხარი უხეშად.
-იქნებ მითხრა თავად სად იყავი?-გრძელი თითები შავ თმაში შეიცურა და ღრმად ჩაისუნთქა.
-ვიღაც ბიჭი გავიცანი...
თვალები გაკვირვებისგან გაუფართოვდა.
-ბიჭი?-ჩამეკითხა.
-ხო, ბიჭი.-დავუდასტურე წყნარად.
-მერე?
-რა მერე?! ყველა შენნაირი სწრაფი კი არ არის! მხოლოდ ვლაპარაკობდით.-თვალები გადავატრიალე.
-საინტერესოა, რით მოახერხა შენი მოხიბვლა...-მის ხმაში აგრესია და ირონია ისმოდა, მაგრამ ინტერესიც გამოკრთოდა.
-ცხოვრებაში არასდროს მქონია იმის საშუალება, რომ მეგობარი მეთვითონ გამეცნო და ამერჩია. მუდამ იმ ადამიანებთან ვმეგობრობდი, ვისზეც დედა მიმითითებდა. იქ დავდიოდი, სადაც დედა მაძლევდა უფლებას... მაგრამ ვხვდები, რომ დროა თავად ვიპოვო ის ხალხი, რომელთანაც თავისუფალ დროს გავატარებ და რომლებსაც ჩემს შესახებაც დაველაპარაკები.
-ანუ მაგ ბიჭს მხოლოდ მეგობრულად უყურებ?-მკითხა მოჩვენებითი სარკაზმის უკან დამალული ინტერესით.
-ჯერ ნორმალურად არც კი ვიცნობ ალექს!
-ანუ უკეთ გაცნობას აპირებ?-გასაკვირად აგრესიული იყო.
-ეგ ჩემი საქმეა!-შევუბღვირე-დაძარი მანქანა! წავიდეთ სახლში, დავიღალე.
მის საწინააღმდეგოდ შევბრუნდი, თავი საქარე მინას მივადე და გავინაბე. ვგრძნობდი, რომ ცოტა ხანს ისევ მიყურებდა, შემდეგ კი მანქანა დაძრა და გზაზე გააქროლა. სახლამდე ხმა არც ერთს არ ამოგვიღია, მხოლოდ სამჯერ მივეცი შენიშვნა სიჩქარეზე, ისე, რომ მისკენ არც გამიხედავს. სამჯერვე შეანელა, მაგრამ რამდენიმე წუთში ისევ მოუმატა სიჩქარეს.
სახლში მისვლისთანავე, ჩემს ოთახში ავვარდი, ტანსაცმელი გავიხადე და დაღლილი საწოლზე დავემხე. მალე ჩამეძინა.



№1 სტუმარი tata

ძალიაააან მაგარია ???????????????????????? შოკში ვააარ მართლა ძალიან მაგარია იმდეია მალე დაიდება:))????

 


№2  offline წევრი ჟიზელი

ფრთხილი, გაფრთხილება. ამოაგდე ეს "ბ" შექალო :დ
ვიღაცას ვიღაცა შეუყვარდა,მაგრამ ჯერ არ იციიის :დ

 


№3  offline წევრი ubraloooo tipi

tata
ძალიაააან მაგარია ???????????????????????? შოკში ვააარ მართლა ძალიან მაგარია იმდეია მალე დაიდება:))????

როგორ მიხარია რომ ასე მოგწონს ❤️❤️❤️❤️

a.bochorishvili
რატო მიწვალებ კაცო ასე ძაან ამათ რააა, ნუღარ აწვალებ და მეცნუღარ მაწვალებ კაცო დედა როგორ შეიძლება დამეგლიჯა სათუთი ნერვები სანამ ამათ ერთმანეთი შეუყვარდათ რაა

უყვარდებათ ნელნელა მგონი, მაგრამ ეს თვითონაც არ იციან ????

ჟიზელი
ფრთხილი, გაფრთხილება. ამოაგდე ეს "ბ" შექალო :დ
ვიღაცას ვიღაცა შეუყვარდა,მაგრამ ჯერ არ იციიის :დ

მორჩა აღარ შემეშლება ❤️❤️❤️ ვის ვინ აბა? :დდდ

 


№4  offline წევრი ჟიზელი

ubraloooo tipi
tata
ძალიაააან მაგარია ???????????????????????? შოკში ვააარ მართლა ძალიან მაგარია იმდეია მალე დაიდება:))????

როგორ მიხარია რომ ასე მოგწონს ❤️❤️❤️❤️

a.bochorishvili
რატო მიწვალებ კაცო ასე ძაან ამათ რააა, ნუღარ აწვალებ და მეცნუღარ მაწვალებ კაცო დედა როგორ შეიძლება დამეგლიჯა სათუთი ნერვები სანამ ამათ ერთმანეთი შეუყვარდათ რაა

უყვარდებათ ნელნელა მგონი, მაგრამ ეს თვითონაც არ იციან ????

ჟიზელი
ფრთხილი, გაფრთხილება. ამოაგდე ეს "ბ" შექალო :დ
ვიღაცას ვიღაცა შეუყვარდა,მაგრამ ჯერ არ იციიის :დ

მორჩა აღარ შემეშლება ❤️❤️❤️ ვის ვინ აბა? :დდდ

ალექსს გოგო ^^ ეჭვიანობს და ვერ ხდება :დ ისე ის ალბინოსი ისე მომეწონა, არაფერი ცუდი საქციელი არ შეტენო :დ

 


№5 სტუმარი სტუმარი მარიამი

აუუუ კარგი რააა რა პატარააა ცოტა დიდი დადე

 


№6  offline მოდერი D-roni

უკვე ისე აწვალებ მაგათ მაგივრად მე ვიტანჯები და ცოტა ძააან შევწუხდი :დ
ქენი რამე და გააცოცხლე ისტორია თორე ლამის ჩამეძინოს კითხვის დროს -_-
საჭიროა მეტი ცეცხლი და დაიწყე უკვე აქტიურ ფაზაზე გადასვლა თორემ მე ცოცხალი ვერ გავატან ამ ისტორიის დასასრულამდე ! :D

 


№7  offline წევრი Crazy dreamer

ძაან მაგარიააა........
წარმატებებიიიი ახალ თავს ველოდები

 


№8  offline მოდერი Someone wandering

აიი ეგრეე უნდა რაა, კიდევ აეჭვიანე ერთმანეთზე და კიდევ დიდხანს იყვნენ ასე :დდდდ ბოროტი მე kissing_heart heart_eyes

 


№9  offline აქტიური მკითხველი ნარჩიტა

კაიი იყო ძალიანნნ მაგრამ აგვიანებ თან პატარა თავებს დებბ

 


№10  offline წევრი ubraloooo tipi

ჟიზელი
ubraloooo tipi
tata
ძალიაააან მაგარია ???????????????????????? შოკში ვააარ მართლა ძალიან მაგარია იმდეია მალე დაიდება:))????

როგორ მიხარია რომ ასე მოგწონს ❤️❤️❤️❤️

a.bochorishvili
რატო მიწვალებ კაცო ასე ძაან ამათ რააა, ნუღარ აწვალებ და მეცნუღარ მაწვალებ კაცო დედა როგორ შეიძლება დამეგლიჯა სათუთი ნერვები სანამ ამათ ერთმანეთი შეუყვარდათ რაა

უყვარდებათ ნელნელა მგონი, მაგრამ ეს თვითონაც არ იციან ????

ჟიზელი
ფრთხილი, გაფრთხილება. ამოაგდე ეს "ბ" შექალო :დ
ვიღაცას ვიღაცა შეუყვარდა,მაგრამ ჯერ არ იციიის :დ

მორჩა აღარ შემეშლება ❤️❤️❤️ ვის ვინ აბა? :დდდ

ალექსს გოგო ^^ ეჭვიანობს და ვერ ხდება :დ ისე ის ალბინოსი ისე მომეწონა, არაფერი ცუდი საქციელი არ შეტენო :დ

ეგ ალბინოსი მეც მომწონს და მეც იმედი მაქვს ცუდი ტიპობა არ მოუწევს :დდ❤️❤️

D-roni
უკვე ისე აწვალებ მაგათ მაგივრად მე ვიტანჯები და ცოტა ძააან შევწუხდი :დ
ქენი რამე და გააცოცხლე ისტორია თორე ლამის ჩამეძინოს კითხვის დროს -_-
საჭიროა მეტი ცეცხლი და დაიწყე უკვე აქტიურ ფაზაზე გადასვლა თორემ მე ცოცხალი ვერ გავატან ამ ისტორიის დასასრულამდე ! :D

დამიჯერე ეს ყველაფერი აუცილებელია ❤️ მალე რაღაც ისეთი მოხდება, რისთვისაც ეს ყველაფერი აუცილებელია ❤️

Crazy dreamer
ძაან მაგარიააა........
წარმატებებიიიი ახალ თავს ველოდები

მადლობა ❤️ კვირას იქნება სავარაუდოდ ❤️

MaaiKoo
აიი ეგრეე უნდა რაა, კიდევ აეჭვიანე ერთმანეთზე და კიდევ დიდხანს იყვნენ ასე :დდდდ ბოროტი მე kissing_heart heart_eyes

მომწონს ბოროტი შენ :დ ❤️

 


№11 სტუმარი Mzikomziko

Aechviane ai egre mouxdebaaaa
Au dzaan sakvarlebi arian
Magram mainc daadget amatac sashveli davigalet chvencccccccc

 


№12  offline წევრი ubraloooo tipi

Mzikomziko
Aechviane ai egre mouxdebaaaa
Au dzaan sakvarlebi arian
Magram mainc daadget amatac sashveli davigalet chvencccccccc

ასე მალე რომ შეუყვარდეთ ერთმანეთი ძალიან მოსაწყენი იქნება :/ მეც დავკარგავ წერის სურვილს :დ ❤️

 


№13 სტუმარი სტუმარი Grafo

რატომ არის ეს ბიჭი ასე უსაშველოდ უთავმოყვარეო+პატარა კაცუნა?! ჰქონდეს კაცო ეს სექსი ვისტანაც უნდა, რათ უნდა ამას აფიშირება.
მართლა გამოაცოცხლო იქნებ ისტორია და ცოტა სხვა მიმართულებით წახვიდე.
ამ ხე გოგოზე არაფერს ვამბობ. მეგობრის გაჩენა აუტყდა ახლა:))).
არადა, მართლა გემრიელს წასაკითხ ისტორიას წერ და მგონია, რომ უფრო დიდი სიამოვნების მინიჭება შეგიძლია მკითხველისთვის.

 


№14  offline წევრი ubraloooo tipi

სტუმარი Grafo
რატომ არის ეს ბიჭი ასე უსაშველოდ უთავმოყვარეო+პატარა კაცუნა?! ჰქონდეს კაცო ეს სექსი ვისტანაც უნდა, რათ უნდა ამას აფიშირება.
მართლა გამოაცოცხლო იქნებ ისტორია და ცოტა სხვა მიმართულებით წახვიდე.
ამ ხე გოგოზე არაფერს ვამბობ. მეგობრის გაჩენა აუტყდა ახლა:))).
არადა, მართლა გემრიელს წასაკითხ ისტორიას წერ და მგონია, რომ უფრო დიდი სიამოვნების მინიჭება შეგიძლია მკითხველისთვის.

ალექსს რა შეატყვე უთავმოყვარეობის? :დდ რავი მე პირიქით ვფიქრობ.:დდ პატარა კაცუნაში რა იგულისხმე ვერ მივხვდი :დ რაც შეეხება აფიშირებას, ამას სულაც არ აპირებდა ალექსი, მაგრამ ანა ჩააცივდა და ისიც გამოვიდა წყობიდან :/ მეგობარი კი აუცილებლია დამიჯერე :) ❤️

 


№15  offline წევრი naniko mindia

Umagresia kargi iyo, mgoni aleqsi echvianobs radakitxvebs uwyobs ❤️❤️❤️❤️❤️warmatebebi
--------------------
lomidze

 


№16 სტუმარი სტუმარი Grafo

ubraloooo tipi
სტუმარი Grafo
რატომ არის ეს ბიჭი ასე უსაშველოდ უთავმოყვარეო+პატარა კაცუნა?! ჰქონდეს კაცო ეს სექსი ვისტანაც უნდა, რათ უნდა ამას აფიშირება.
მართლა გამოაცოცხლო იქნებ ისტორია და ცოტა სხვა მიმართულებით წახვიდე.
ამ ხე გოგოზე არაფერს ვამბობ. მეგობრის გაჩენა აუტყდა ახლა:))).
არადა, მართლა გემრიელს წასაკითხ ისტორიას წერ და მგონია, რომ უფრო დიდი სიამოვნების მინიჭება შეგიძლია მკითხველისთვის.

ალექსს რა შეატყვე უთავმოყვარეობის? :დდ რავი მე პირიქით ვფიქრობ.:დდ პატარა კაცუნაში რა იგულისხმე ვერ მივხვდი :დ რაც შეეხება აფიშირებას, ამას სულაც არ აპირებდა ალექსი, მაგრამ ანა ჩააცივდა და ისიც გამოვიდა წყობიდან :/ მეგობარი კი აუცილებლია დამიჯერე :) ❤️


ანა რომ ჩააცივდეს კლდიდან გადახტება ანუ:)).
წინა თავი როგორც დამთავრდა მაგის მერე უთავმოყვარეო დებილის შთაბეჭდილებას ტოვებს და რა ვქნა.
კაცუნიაა აბა რა არის, კლუბში რა საჭირო იყო ანას წაყვანა. უნდა სექსი? ქნას, რათ უნდა ამას აფიშირება. კლუბში წაყვანით უკვე აფიშირება გაუკეთა მაგას:)))).
მეგობრის მნიშვნელობაზე აქ ნუ ვისაუბრებთ, ეგ არც მიგულისხმია.

აბა შენ იცი. ალექსს თამოყვარეობა შესძინე(ანას დამოკიდებულების მერე წესით არც უნდა ესალმებოდეს), ანას ცოტა გაალღვე და პირველი კლასიდან გამოიყვანე როგორმე და ყველაფერი მაგრად იქნება.

 


№17 სტუმარი tata

აი ამაზე მაგარი არაფერი წამიკითხავ ეგრე უნდა ზუსტად აი მეტის ღირსია ეს ჩენი წყვილი, გასკდნენ ერთმანეთზე ეჭვიანობით))) ალექს აშკარად შეუყვარდა ანა;)) ისე კარგი იქნება პირველად ალექსმა რო აკოცოს ვუუუ ანა მოკლავს მაგრამ მაიმც მაგარი იქნება და თან ყვირილით რო უთხრას რო უყვარს :დდდდდდდდდ

 


№18 სტუმარი სტუმარი SON

კარგი თავი იყო მართლა ძალიან და გთხოვ შემდეგ თავსაც დააწერე მაგის შემდეგი როდის დაიდება ასე ვიცი მაინც და აღარ ვწვალობ ყოველ ჯერზე შემოწმებით

 


№19  offline აქტიური მკითხველი ანი ანი

მმმ ალექსის ეჭვიანობა საოცარი.. ნეტა როდის მიხვდება რომ შეუყვარდა?! :დ

 


№20  offline წევრი giotiko

მოკლედ ძალიან კარგი საკითხავია თქვენი ნაწერი უბრალოდ გთხოვთ მალიმალ დადოტ თავები. რომ აგვიანებთ დროის უქონლობას და საქმეებს იმიზეზებთ მართალია გიგებთ გვესმის მკითხველსაც მაგრამ მე გვიანობამდე ვერ ვახერხებ დაძინებას 12 საათამდე მაინც და მერე ვკითხულობ ნაწარმოებს ასე რომ არ ვქნათ მკითხველი ვერ გეყოლებათ მოკლედ ამით იმის თქმა მინდა რომ თქვენც შეგიძლიათ დგეში ათი წუთი გამოყოთ და წეროთ საბოლოოდ მალიმალ დაიწერება და ამდენი გაუთავებელი ბოდიშის მოხდა და მალე დადე თავები და ამდაგვარი საყვედურის მოსმენა არ დაგჭირდება ბოდიში თუ რამე ცუდად ვთქვი მაგრამ სადაც მე ვნახულობ დროს წავიკითხო და სხვები გვეცით ცოტა მეტი პატივი და ერთი კვირა ნუ დაგვალოდინებთ

 


№21  offline წევრი DarkRoses

giotiko
მოკლედ ძალიან კარგი საკითხავია თქვენი ნაწერი უბრალოდ გთხოვთ მალიმალ დადოტ თავები. რომ აგვიანებთ დროის უქონლობას და საქმეებს იმიზეზებთ მართალია გიგებთ გვესმის მკითხველსაც მაგრამ მე გვიანობამდე ვერ ვახერხებ დაძინებას 12 საათამდე მაინც და მერე ვკითხულობ ნაწარმოებს ასე რომ არ ვქნათ მკითხველი ვერ გეყოლებათ მოკლედ ამით იმის თქმა მინდა რომ თქვენც შეგიძლიათ დგეში ათი წუთი გამოყოთ და წეროთ საბოლოოდ მალიმალ დაიწერება და ამდენი გაუთავებელი ბოდიშის მოხდა და მალე დადე თავები და ამდაგვარი საყვედურის მოსმენა არ დაგჭირდება ბოდიში თუ რამე ცუდად ვთქვი მაგრამ სადაც მე ვნახულობ დროს წავიკითხო და სხვები გვეცით ცოტა მეტი პატივი და ერთი კვირა ნუ დაგვალოდინებთ

ნამდვილი მკითხველი ვერ დაგეკარგება, თუ ის მართლა დაინტერესებული იყო შენი ნაწერით, რა მნიშვნელობა აქვს როდის დადებ, სულ რომ რამდენიმე თვე ალოდინო ერთგული მკითხველი მაინც წაიკითხავს. და რაც შეეხება იმ ათ წუთს, რომელიც თქვენ ახსენეთ, არაფერი არ არის დაჩქარებული კარგი, იმ დროს უნდა დაწეროს, როდესაც მოუნდება და ამის სურვილი გაუჩნდება. თუ მხოლოდ იმიტომ გახსნის Word-ის ფაილს, რომ თქვენ პრეტენზია არ გამოთქვათ სულ დაეკარგება მოთხრობას ხიბლი, რადგან ეს უკვე ვალდებულებას დაემსგავსება და არა სიყვარულს თავისი მოთხრობისადმი.
იმედი მაქვს, არასწორად არ გამიგებთ. როგორც თქვენ გამოთქვით თქვენი აზრი, ისევე გამოვთქვი მეც.

 


№22  offline მოდერი D-roni

აბა კვირას დავდებო??

 


№23 სტუმარი Marta

D-roni
აბა კვირას დავდებო??

მე იგივე კითხვა:)))

 


№24  offline წევრი elene2619

მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს <3

 


№25 სტუმარი სტუმარი მარიამი

აუუ როგორ ველოდებოდიიი ორომ დამხვდებოდა

 


№26  offline მოდერი D-roni

კარგი გადავწყვიტე რომ იქამდე სანამ არ დაასრულებ სულ რომ ყოველ მეორე დღეს დადო აღარ წავიკითხავ , ჯერაადა ამათ აწამებ და ჩვენ ხო გვაწამებ ამათი საცოდაობით , მერეადა კარგად წელავ ამბობ ასე ბანალური იქნებაო , როცა ისტორიის 13 თავზე მეტს წერ მინიმუმ მეორე დღეს მაინც უნდა დადო , მეც ავტორი ვარ და მესმის რომ არაა მუზა ყოველ დღე შენთან , ამიტომ სანამ ისტორიას არ ვასრულებდი არ ვდებდი და თუ ვდებდი თავებად ერთი საათიც კი არ ვიგვიანებდი !
ძალიან გამიჭირდება მაგრამ ამ ტანჯვას ისევ მირჩევნია მერე წავიკითხო დაგროვილი.
წარმატებები ❤️

 


№27 სტუმარი სტუმარი ნინი

ასე ნუ აგვიანებ და ნურც ილუზიებს ნუ გვიჩენ რააა რომ ვითომ კვირას დაგვხვდება დადებული

 


№28 სტუმარი სტუმარი Son

Mgoni gakliat? Tkva adamianma an kviras davdebo an erti dgit damagviandebao normalurad xart?

 


№29 სტუმარი Marta

სტუმარი Son
Mgoni gakliat? Tkva adamianma an kviras davdebo an erti dgit damagviandebao normalurad xart?

ჩემო კარგო ცოტა კორექტული რომ იყო არ გაწყენდა. ხალხი მის აზრს აფიქსირებს. ეხლა აქაც შეგვიზღუდოთ უნდა აზრის დაფიქსირება თუ რაა.
და საერთოდ მე ვეთანხმები D_roni ს.

 


№30 სტუმარი Ordinary girl

Au male dade raa umagresi istoriaa da vegar vitmen rodis dadeb??

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent