შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი ანგელოზი 23


5-06-2018, 14:48
ავტორი black angel555
ნანახია 1 945

....ნია და რატი...
გასროლის ხმა მაფხიზლებს,ვხედავ რატის მკლავიდან სისხლი მოსდის,უცბად ხელიდან ვაგდებ იარაღს და მასთან მივრბივარ.
-რატი რა გჭირს მოგარტყი მძიმედ დაგჭერი?იდიოტო...მომე მობილური სასწრაფოში დავრეკო-ვკივი მე
-ნია დაწყნარდი ნაკაწრია უბრალოდ,კიდევ კაი მიზანში ვერ არტყავ,რომ დარეკავ რა ვუთხრა საცოლემ იეჭვიანა და ტყვია დამახალა თქო?-იცინის
-რა გაცინებს იდიოტო ხომ შეიძლებოდა მომეკალი,რატო გამაღიზიანე შენ კი არა მაგ ქეთუშასთვის უნდა მესროლა,წამოდი მანქანაში ჭრილობას დსგიმუშავებ.მანქანაში ვჯდებით,და ვუხვევ რატის ჭრილობას.
-ნია რატო ხარ ასეთი ველური?ლამის საიქიოს გამისტუმრე ხვდები,რა საწყალი ვარ ვაიმეეე
-ააა ესეიგი ჩემ გვერდით საწყალი ხარ ხო?!ხოდა გყავდეს შენი ქეთუშები და სხვები ,დამპალო იდიოტო-ვუღრენ და მანქანიდან გადასვლას ვაპირებ რომ რატი ერთი ხელისმოსმით თავის კალთაში მსვამს და გაშმაგებული იწყებს ჩემ კოცნას.იდიოტო შენ თუ გგონია ასე ადვილად გაპატიებ ცდები ვფიქრობ ჩემთვის და ტუჩზე ვკბენ,რატი ხელს მიშვებს
-დაუკითხავად და ჩემი სურვილის გარეშე კიდევ მაკოცებ და დმეტს მიიღებ უფრო -ვუყვირი მე.
-მოკეტე ნია და მეორედ ჩემთან ტონი აღარ აუწიო,შენ ჩემი ხარ და როცა მინდა,სადაც მინდა მაშინ გაკოცებ გასაგებია?!!!!ეცლა მოკეტე და წავედით სახლში დავიღალე,ხო მართლა ხვალ თბილისში ვბრუნდებით-იძახის რატი ცივად.
-კაი-ვეუბნევი და პატარა ბავშვივით ვიბუსხები.......
მეორე დღეს თბილისში დილითვე წავედით....მე სახლთან დამტოვა და ცივად დამემშვიდობა.აბა რას ველოდი კაცს ტყვია დავახალე მართლა ველური ვარ რა ვბრაზობ საკუთარ თავზე....
სახლში შევდივარ წყალს ვივლებ და ვემზადები სამსახურში წასასვლელად.ტყავის მოკლე ქვედაბოლოს ვიცმევ,ლურჯ საროჩკას,ფეხზე საზაფხულო შუზს შპილკაზე წუსლით,თმას ცხენის კუდად ვიკრავ,სახეზე სადა მაკიაჟს ვიკეთებ და მივდივარ სამსახურში.
.....გაგა და ნია....
რაც გავიგე,რომ ელენე ცოცხალია მოსვენება დავკარგე,მინდა მივიდე ვაპატიო,გულში ჩავიკრა და ვუთხრა,რომ სიგიჟემდე მიყვარს მაგრამ ჩემ პრინციპებს ვერ გადავდივარ....გამწარებული ვისკის ჭიქას კედელზე ვანარცხებ.
-გაგა ჭიქას არაფერი დაუშავებია-ოთახში ნიაშემოდის.
-გამარჯობა ნია რა მალე დაბრუნდი?
-საქმემ ასე მოითხოვა-მეუბნევა ნია.
-ნია რა მოხდა იჩხუბეთ შენ და რატიმ?
-არ მინდა გაგა ამ თემაზე საუბარი,ერთ საათში შერატონში შეხვედრა გვაქ ახალ პროექტზე და წამოხვალ?-მეკითხება ნია.
-კი ნია წამოვალ იქნებ გული გადავაყოლო და ელეზე აღარ ვიფიქრო.
-რატო არ პატიობ გაგა?ცუდადა ისიც და შენც,დღეს გერმანიაში გაფრინდა იცი?
მე ვკრთები-რატო?
-ოპერაციას დათანხმდა.....რატი ჩემი საქმე არა მაგრამ აპატიე,ხომ ხედავთცხოვრებამ კიდევ ერთი შანსი მისცა თქვენ ცხოვრებას და უნდა გამოიყენო,როცა გიყვარს პატიებაც უნდა შეგეძლოს-მეუბნევა ნია.
-ძალიან მტკივა ნია გული მაგრამ არ შემიძლია ამ ეტაპზე ვერ ვაპატიებ.....წავიდეთ საქმეზე აღარ მინდა ამ საკითხზე საუბარი.....
კომპანიიდან გამოსულები რატის ბემვეში ვჯდებით და მძღოლს შერატონში მივყევართ.
შერატონში საქმიანი შეხვედრა იმაზე მომგებიანი აღმოჩდება ვიდრე ველოდით,საკმაოდ მსხვილი და მომგებიანი საქმე ავიღეთ.
.....ნია,რატი და გაგა....
უცბად საიდანღაც რატის ხმა მესმის,ვიხედები და ვიღაცას ესაუბრება,გვამჩნევს დაჩვენკე მოდის.
-მოგესალმებით-იძახის და რაღაცნაირად გვიყურებს მე და გაგას-ნია ერთი წამით ვერ გამოხვალ საქმე მაქვს
-რატი არ მცალია მეც საქმეზე ვარ
-ნიააა-იხახის და თვალები მრისხანებიგან ენთება.
-მე არ ვაპირებ რატი შენთან საუბარს გასაგებია?
-შენ უნდა გაიგო ერთს,რომ გეტყვიან მითუმეტეს მე-იძახის ხელში მიყვანს და მანქანაში მტენის.....ჯერ ჩუმათ ვარ მერე ისტერიული სიცილი მიტყდება.რატი გაბრაზებული მეკითხება
-რა გაცინებს?
-სულ როგორ უნდა ძალაობდე ყველაფერზე,ყოველ ჯერზე რამე არ მოგეწონება და ტომარასავით მიკიდებ ეს რა ჯანდაბა?-ვეკითხები და ტუჩებს ვბრიცავ.
-შენ ნაკლებად იქცევი იეჭვიანებ ვინმეზე და საქმეებს მირჩევ არ მაკმარე და ტყვიაც კი დამახალე,ეს ნორმალური საქციელია შენი აზრით?ეხლა ზიხარ მოკლე კაბით გამოჭიმული გაგასთან ერთად და ვითომ არაფერიო აქ წყნარად საუბრობთ ვიღაც ნაბიჭვრებთან რომლებიც თვალებს გიჟუჟუნებენ,ჭკუიდან მწევ -მეუბნევა გაცოფებული.
-ეჭვიანობს?ჩემი რატი ეჭვიანობს-ვიძახი სიცილით.უცბად მანქანას აჩერებს ერთი ხელის მოსმით კალთაში მისვამს და მკოცნის გაგიჟებული.მეც ვყვები....და უკვე იმასაც აღარ ვაქცევთ ყურადღებას,რომ ქუჩაში ვართ იქვე ვხდები მისი...მართალი ყოფილა ჩხუბის მერე სექსი მართლა მაგარი ყოფილა....
....გაგა და აკო....
რესტორანში აკო მაკითხავს.
-პრივეტ ბრატ აქ მარტო რას აკეთებ?
-საქმიანი შეხვედრა გქვონდა,მე და ნია ვიყავით და კიდევ რამდენიმე ინვესტორი,რატი მოქანდა გაბრაზებული და ზურგზე გადაკიდებული წაიყვანა ნია,ეს ორი ერთნაირი გიჟია რა,მიხარია ორივეს ბედნიერება.
-მეც ძმა მეც მიხარია,შენზე და ელენეზე რას იტყვი გაგა როდის უნდა აპატიო იცი რომ ხვალ ოპერაციას უკეთებენ?-მეკითხება აკო.
-ხვალ?ასე მალე?
-ხო ნიკომ დამირეკა.
-მინდა წარმატრბით დასრულდეს მისი ოპერაცია,მინდა ისევ ძველი ელე ვნახო,მიჭირს აკო ეხლა უფრო უიმისოდ როცა ვიცი რომ ცოცხალია ვერ ვივიწყებ წარსულს,ვერ ვპატიობ-ვეუბნევი მე.
-მესმის გაგა მაგრამ შენ აქ იტანჯები,ის იქ.......
-მოვრჩეთ ამ თემაზე საუბარს რა.შენ რას შვრებიიმ გოგოსთან?
-თაკოზე მეუბნევი?ნიას დაქალზე?ვეღარც ვეხმიანები...არადა მაგრად დამაინტერესდა მაგარი გოგოა ტო...
-მერე აიღე შე ჩემა მობილური და დაურეკე,როდემდე უნდა იარო მარტომ-ვეუბნევი სიცილით.
-ვემახსოვრები?-თინეიჯერი ბიჭივით ნერვიულობს.მის საქციელზე მეც კი მეცინება.....ურეკავს აკო არ ვიცი რას ეუბნევა ის მაგრამ ეს სიხარულით ენაჩავარდნილი ზის.
-აუ ტო რა მაგარია დამთანხმდა შეხვედრაზე გაგა გესმის-იძახის და იცინის.
-კიდევ ერთი წყვილი დგება როგორც ვხედავ-ვეუბნევი მე და არყის ჭიქას ვიღებ-თქვენ გაგიმარჯოთ ძმა თქვენი ბედნიერება ძალიან მიხარია.....გერმანიაში კი ჩემ ელეს მაინც ჩემსას ვუსურვებ წარმატებას.....



№1  offline წევრი elene2619

როგორი კარგია <3 ღირდა ლოდინი <3 მიუხედავად იმისა რომ პატარა თავია მაინც <3 მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს <3 მალე სჰეარიგე გიგი და ელენე რა :( მეცოდებიან ისედაც ამდენი იტანჯეს <3

 


№2  offline წევრი black angel555

შევეცდები გავზარდო თავები იბრალოდ მეტის დაწერა ვერ მოვახერხე მადლობა ვისაც მოგწონთ მახარებს თქვენი კომენტარები დაეტ სტიმულს მაძლევს :)

 


№3 სტუმარი სტუმარი nina

მაგარი თავია მალე დადე რა გაგრძელება

 


№4  offline წევრი black angel555

მადლობა კი დგეს დავდებ და მოზრდილ ტავს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent