შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი ანგელოზი 22


2-06-2018, 21:18
ავტორი black angel555
ნანახია 2 130

...გაგა და ელენე....
ელენეს ოთახში შევდივარ და საწოლზე მწოლიარე სხეულს ვხედავ.მეშინია მიახლოვება ვაითუ რაც მითხრეს ტყუილი იყოს და იქ ელენე არ აღმოჩნდეს.თან საშინლად გაღიზიანებული ვარ,რომ ასე მომატყუეს არ ვიცი რა უნდა ვქნა....მაინც სურვილი მძლევს და ვუახლოვდები საწოლს.....ვუყურებ წლებს ვერაფერი დაუკლია მისთვის მშვენივრად გამოიყურება ისევ ისეთი ჩემი ფერია ნამდვილი ანგელოზი.იქვე სავარძელზე ვჯდები და ველოდები როდის გაიღვიძებს......გული მტკივა საშინლად რომ ასეთი ტკივილისთვის გამიმეტა და არ გამიმხილა თავის მდგომარეობა,მე გენდობოდი ელენე ვერ დავიჯერებდი რომ ოდესმე ასე მომატყუებდი.ასე ჩაფიქრებული არ ვიცი რამდენი ხანი ვიყავი,რომ ელენეს ხმამ გამომაფხლიზა.
-მეჩვენება თუ მართლა შენ ხარ გაგა?-მეკითხება საწყლად.
-მე ვარ ელ,არ გეჩვენები და გისმენ ამ ყველაფერს როგორ ამიხსნი,მთელი ხუთი წელი გლოვოობ ელენე,შენთან ერთად მეც დავიმარხე ჩემი თავი შენ მერე არც ერთ ქალისკენ არ გამიხედია ასე მეგონა,რომ გიღალატებდი,ნუთუ ღირდი ამათ ?ახლა ეჭვი მეპარება-გული მტკივა რასაც ვეუბნევი,მის ცრემლებს რომ ვხედავ მაგრამ არ შემიძლია ამ ხუთი წლის პატიება ასე ერთი ხელის მოსმით.
-გაგა,ჩემო ცხოვრება გგონია მე კარგად ვიყავი?არ ყოფილა ერთი წამი შენზე არ მეფიქრა მაგრამ არ შემეძლო შენ თვალებში ჩემ მიმართებაში სიბრალული დამენახა,არ მინდოდა შეგცოდებოდი,შეხედე რად ვიქეცი გაგა შემომხედე-ყვირის ელენე.
-გიყურებ ელე,გიყურებ მაგრამ არ ამართლებს შენ გადაწყვეტილებას,მე სიცოვხლეზე მეტად ნიყვარდი რატომ გეგონა რომ შეგიცოდებდი არ მესმის ელე შენი არა-უკვე ნერვებს ვეღარ ვთოკავ და ვყვირი.და კარებისკენ მივდივარ
-გაგა მაპატიე გთხოვ-მის ცრენლებით და ტკივილით სავსე ხმა გულს მტკენს მაგრამ --არ შემიძლია პატიება!...ამ ეტაპზე არ შემიძლია,მე გაგაფრთხილე ელე ტყუილს ვერასდროს გაპატიებდი,მიხარია ცოცხალი რომ ხარ მაგრამ მე უნდა წავიდე.....ვეუბნევი და გამოვდივარ ოთახიდან.კარებთან რატი,ნია და ბიჭები მხვდებიან.
-მიხედე რატი შენ დას მე უნდა წავიდე....აკო გამიყვანე გთხოვ....
....ნია,რატი და ელე....
მე ელენესთან შევდივარ რატი ბიჭებთან რჩება.
საშინელ მდგომარეობაშია ელენე მის დანახვაზე მეც მიცრემლიანდება თვალები.
-ნია არ მაპატია,რასაც ველოდი ის მოხდა-ამბობს საშინლად მოწყენილი ხმით.
-ელენე შენიც მესმის და მისიც.უნდა გცოდნოდა ასე იქნებოდა.ტყუილის პატიება ძნელია მესმის მიზეზი გაქვს მაგრამ ტყუილს არ ამართლებს....მოითმინე მიეცი დრო დარწმუნებული ვარ გაპატიებს.
-არ ვაპროტესტებ ნია მაგრამ მისი იმედგაცრუებული თვალები რომ მახსენდება საშინლად მინდა სიკვდილი...
-ელე მეორედ ეგ აღარ თქვა-შემოდის რატი-გაუვლის გაგას და გაპატიებს მას შენ უყვარხარ,ეხლა მხოლოდ ოპერაციაზე იფიქრე გერმანიაში უკვე ექიმები გავაფრთხილე და გელოდებიან,ნიკო წამოგყვება და დედა0 მე აქ საქმეები მაქდასამთავრებელი იძახის რატი-დაგტოვებთ მე და ნია ძიძა შემოვა ეცადე დაისვენო.ძალა გჭირდება.
....ნია და რატი....
-ნია მიდი ლამაზად ჩაიცვი და წავიდეთ სადმე არ გინდა?დღეს საკმაოდ მძიმე დღე იყო ცოტა განტვირთვა არ გვაწყენდა.
-რატი სიამოვნებით მაგრამ დარწმუნებული ხარ შენ დას,რომ არ დავჭირდებით?
-არა პატარა ვიცნობ ჩემ დას ეხლა მხოლოდ მარტო ყოფნა უნდა.მე წყალს გადავივლებ და ჩავიცმევ,მანამდე შენც მოემზადე კაი?
-კაი-ვუღიმი ნაზად.
რატი სააბაზანოში შედის.მე კი დებილივით ვდგევარ და რა ჩავივცა არ ვიცი ,გარდერობს ვაღებ და ვათვალიერებ სულ ჯინსები,სპორტულები,ტყავის ელასტიკები და ტოპები აქვს.ვარჩიე ჩვეულებრივ ჩამეცვა
მუქ ლურჯ დახეულ ჯინს ვირჩევ,ასევე მუქ ტოპს,თმას ვიშლი და ზურგზე გაშლილად ვიყრი სწორი თმა მაქ საოცრად და სულ არ უნდა გასწორება.მაკიაჟს საერთოდ არ ვისმევ მირჩევნია ბუნებრივი ვიყო მხოლოდ ტუჩებზე ვუსმევ ოდნავ მოწითალო პომადას და ვსიო მზად ვარ....
ამასობაში რატის გამოდის და გაკვირვებული მიყურებს
-რა ხდება რატი?აუ ახლა არ მითხრა ოფიციალურად უნდა ჩაგეცვაო არაფერი მაქ თან შენი ძალაობის გადამკიდე-სახეს საშინლად ვმანჭავ დამწუხრების ბიშნად.
-არა სულელო კლუბში წავიდეთ ჩემმ მეგობარს აქვს გახსნილი.
-კაი ვეუბნევი დავკოცნი-აუ რატ მაგარი სექსი ხარ დღეს
-რა რა მითხარი ?-პირდაღებული მეკითხება
-რაც გაიგე საყვარელო-ვეუბნევი და ვიცინი თან-ჰა წავედით რააა.....
კლუბში მივედით ძალიან მომეწონა გარემო,მუსიკას ცოცხლად უკრავდნენ,არც სიგარეტის სუნით ყარდა იქაურობა.შიგნით შესულებს რატის შინაურულად ესალმებიან ეტყობა,რომ კარგად იცნობენ.ბართან მივდივართ ვასწრებ და ტეკილას ვუკვეთავ
-ნია ტეკილა შენთვის მაგარი იქნება არ ფიქრობ?-მეუბნევა რატი
-აუ კაი რა საყვარელო თუ ვერთობით გავერთოთ.ამ დროს მაგარი სიმპატიური ტიპი გვიახლოვდება და რატის ეხვევა.
-ანრი გაიცანი ეს ნია ჩემი საცოლე ეს კი ჩემი მამიდაშვილია ანრი-გვაცნობს ერთმანეთს.
-გადაობ საცოლე?ვაუ რატი გილოცავ ბრატ მაგრად გამიხარდა თქვენი ამბავი.ქეთუშააა გაფრენს აქა ხო იცი,აუ რა სიფათი ექნება მოიცა დავუძახო.
-ანრი დაეტიე თორე დღეს ცოცხალი ვერ გადამირჩები.
-მეც გამიხარდა-ვეუბნევი ანრის და ტეკილას ვსვავ.რატი საწყალი თვალებით მიყურებს და მეუბნევა ეს ისა რასაც ფიქრობო,მე მეცინება და ვეხუტები :გენდობი რატი-ვეჩურჩულები ყურში.
ანრიმ ბოდიში მოიხადა და დაგვტოვა.მეც ორი წუთით ქალთა საპირფარეშოში გავდივარ.....იქიდან გამოსული საშინელ სიტვაციას ვხედავ,რატისთან ვიღაც გოგო ზის და გამწარებული კოცნის.მე მეკეტება მოკლედ რა ერთი წუთით არ უნდადავტოვი ეს ბიჭი მარტო.
-უკაცრავად ხელს ხომ არ გუშლით,რატუშ მეც აქ ვარ ნუ გავიწყდება-ტონს ვაკონტროლებ მაგრამ თვალებიდან მატყობს რომ ცეცხლს ვყრი.
-რატუკ ეს გოგო ვინა საყვარელო?-იტყლარჭება საშინლად-აუ იმედია ამ საღამოს არ ჩაგვაშხამებს.
-არა საყვარელო ნუ გეშიანია შენ რატუკას მიხედე მე სასმელს ავიღებ და დაგტოვებთ....რატის არაფრის თქმას არ ვაცდი სასმელს ვიღებ და გარეთ მივდივარ ეხლა ჰაერი თუ მიშველის მხოლოდ,საშინლად ვარ გაცოფებული.....გარეთ ვდგევარ და თან სუფთა ჰაერს ვისუნთქავ უცბად ვიღაცის ხელს ვგრძნობ წელზე.
-ასეთი ლამაზი გოგო ნეტა რას აკეთებს გარეთ მარტო არ გინდა გავერთოთ ლამაზო.
-ეხლა აქედან ახვიე სანამ ლამაზი ხარ იდიოტო-ხელს ვაშვებინებ და ვტრიალდები.
-ოჰო მიყვარს შენაირი მკაცრი ნაშოჩკები.
-შენ მემგონი რა გითხარი ვერ გაიგე ხო,საფულედან უცბად პისტოლეტს ვიღებ და ვუმიზნებ-ეხლა გაიგებ და დაახვევ თუ გაგიხვრიტო ტვინი აქვე?!-ვეკითხები ირონიული სიცილით.
-ბოდიში დაიკო-იძახის და გარბის.
-მერამდენედ უნდა შეაშინო ასე შეიძლება ყველამ არ დაიჯეროს რომ ეგ პისტოლეტი კი არა უბრალო სანთებელა-ისმის რატის ხმა.
-რატომ გგონია,რომ სანთებელა?-ვტრიალდები მისკენ
-მსგავსი სიტვაცია უკვე ნანახი მაქ საყვარელო
-რა იყო ქეთუშები დააწყნარე რატიკუნა?
-ნია გეყო,ნუ დაიწყე მეცა და კოცნა დამიწყო და მაგ დროს მოხვედი კარგად იცი რომ არავისთან გიღალატებ.
-აუ კაი რა რატი მსგავსები რამდენი უნდა მოვითმინო ყველგან შენი ნაშოჩკები როგორ არიან ეხლა სიამოვნებით დაგახლიდი ტყვიას.
-მოდი ჩემთან გადარეულო ჩემი ველური
-არ მომიახლოვდე-ვეუბნევი და თან პისტოლეტს ვუმიზნებ-ამჯერად შეცდი რატი ნამდვილი მიჭირავს ეხლა ისე ვარ გაბრაზებული ჯობია არ მომეკარო თორე აქვე მოგკლავ.მას ეცინება და მაინც ჩემკენ მოდის მე უფრო ვბრაზდები და ვისვრი.



№1 სტუმარი სტუმარი eka

ვაიმე როგორც იქნაააა.....სულ მოუთქმენლად წავიკითხე....ესროლა რატის?ვაიმეეეეეე....სულ როგორ ხოცავენ ერთმანეთს ეს ქეთუშა ვიღა გამოხტააა რაააა...მალე დადეეეე შემფეგი მაგარი იყოოო

 


№2  offline წევრი black angel555

ვეცდები მალე დავდო

 


№3  offline წევრი blondeangel631

შემდეგს ველი ჩვენ რატიკუნას არაფერი მოუვა და გული არ გაგვისკდება ♡♡♡ ელე მალე გამოაკეთე რა ♡♡♡

 


№4  offline წევრი elene2619

აუ რა სასწაული მოთხრობაა <3 ერთი ამოსუნთქვით წავიკითხე 22 ტავივე <3 მალე დადე რა შემდეგი თავი <3

 


№5  offline წევრი black angel555

მადლობა რომ მოგწონთ :*

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent