შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გეი ბიჭის დღიურები თავი (14)


22-06-2018, 01:19
ავტორი konstantine13
ნანახია 1 726

საავადმყოფოს დერეფნის კუთხეში ვიჯექი და საშიშ ფილმში შეშინებული პერსონაჟივით აქეთ-იქით ვიყურებოდი, ვცდილობდი მომხდარზე არ მეფიქრა, ხალხს ვუყრებდი როგორ დადიოდნენ დერეფანში, როგორ შემოყავდათ ახალი პაციენტები,ვუყურებდი როგორ ტიროდა ხალხი შვილის, მამის, ნათესავის, მეგობრის, ან შეყვარებულის პალატის წინ და როგორ ელოდენოდნენ მათ გამოფხიზლებას, გამოჯანმრთელებას, კიდევ ერთხელ შესაძლებლობას მათთან ლაპარაკის. ამასობაში ჩემი ქვეყანა დედამიწის წარმოსახვითი ღერძის მსგავსად შუაზე იყოფოდა და რაც დრო გადიოდა მით მეტად მშორდებოდა ნაწილი სადაც საბა იმყოფებოდა, ფიზიკურად ათიოდე მეტრის მოშორებით იწვა, გატეხილი გულით, სველი თვალებით თუმცა სულიერად ის ჩემგან იმდენად შორს იყო სხვა პლანეტაზე გაფრენა რომ შემძლებოდა მაინც ვერ შევძლებდი მასთან სულ ოდნავ მაინც მიახლოებას. ჩემი თავი იმაზე მეტად მძულდა ვიდრე საბას ვძულდი მე და ეს მხოლოდ იმიტომ, რომ დაუმსახურებლად ისეთ ადამიანს როგორიც საბაა გული გავუტეხე თან ისე, რომ მე ამაზე ერთი წამითაც არ მიფიქრია.
-კოსტა უკვე თენდება არ გინდა სახში წამოსვლა?-ალექსის მაცდური სახის ყურებისას კიდე უფრო მეტად მძულდებოდა ჩემი თავი.
-არა აქ ყოფნა მირჩევნია.
-კარგი.
საბას პალატის წინ ვიჯექი და თითქოს ყველაფერს საშინელი დამპალი ხორცის სუნი ნელ-ნელა უფრო უმძაფრდებოდა, არვიცი შეიძლება საკუთარი საქციელების იმდენად მრცხვენოდა,რომ ჩემი სხეული ყროლდებოდა,მაგრამ ამას მხოლოდ მე ვგრძნობდი. საავადმყოფო ორი ადამიანის სინანულს თითქოს ყურადღებას არ აქცევდა და ყველაფერს ჩვეულ ფორმაში აკეთებდა. კედლის უკან მწოლიარე ბიჭი გაბრაზებისგან საავადმყოფოს კედლებს წარმოსახვაში ანგრევდა რადგან გარეგნულად სიმშვიდის შენარჩუნება, უფრო მეტად მიმახვედრებდა ჩემი დაუფიქრებელი საქციელის სიმძიმეზე. ხოლო ჩემი სინანული წარმოსახვაში დანგრეულ კედლებს საბას ნგრევის შემდეგ კვალდაკვალ აშენებდა და ცდილობა ყველაფერი ძველებურად ყოფილიყო. პალატაში შესვლის სურნელი ისე მჭამდა თითქოს შგნით სხეულში სიცარიელე იყო, თითქოს ჩემგან მხოლოდ ის დაბინძურებული სული რჩებოდა რომლიც ასე ძალიან მაწუხებდა. მზის პირველი სხივიც შემოიჭრა ფნაჯრიდან, ურცხვად ისე თითქოს რამოდენიმე საათის წინ ორი ადამიანის ცხოვრება მიწასთან არ გასწორებულიყო. ის ცოტა გამბედაობა,ნებისყოფა და ენერგია შევკრიბე რაც შემომრჩენოდა და პალატის კარებს მივაწექი. მისი თვალები თასიებისგან თითქოს სადაცაა გასკდებოდა, დაღლილობისგან ჩაძინებულს გვერდით მივუჯექი და იმის მიუხედავად რომ ის ვერ მომისმენდა ლაპარაკი დავიწყე.

-შესაძლოა დავაშავე, შესაძლოა გული გატკინე ან შესაძლოა ჩემი დანახვა და ამ სიტყვების გაგონება საერთოდაც არ გინდა. იცი ვფიქრობდი და შენს მეტი არავინ მყავს, ისეთი ვინც გვერდში დამიდგება,გამიგებს, ჩამეხუტება,დამამშვიდებს, სიხარულს თუ უბედურებას ჩემთან ერთად გაიზიარებს, არავინ მყავს ვისაც დაველაპარაკები, შევხედავ და ეს მე გამაბედნიერებს. ჩემი დანაშაულის გამოსწორება რომ შემეძლოს ყველაფერს გავაკეთებდი, მაგრამ რატომღაც ცხოვრება ასეთია ყველამ უნდა აგოს თავის საქციელზე პასუხი შეიძლება ესეც ერთგვარი გამოცდა იყო,რომელიც ჩემთვის სპეციალურად მოამზადეს და ყველაზე ცუდი ისაა რომ მე ჩავიჭერი, ვერ შევძელი სწორად მოქცევა მაგრამ ამას უკვე აღარაფერი ეშველება, მაგრამ ვეცდები ჩემი დანაშაული,ჩემი ცუდი საქციელი გამოვასწორო და ყველაფერი თავის ადგილს დავუბრუნო, საათების, დღეების, თვეების თუ წლების შემდეგ ოდესმე ალბა შევძლებ ამ ყველაფრის გამოსწორებას და შენი გულის ხელახლა დაბრუნებას. ახლა რომ გიყურებ ჩემი თავი უფრო მეტად მზიზღდება. მინდა რომ ვიყვირო ან პირდაპირ დავუძახო ცხოვრებას, რომ საშინელი ვინმე ხარ. სულ ეს იყო თუ გესმის მინდა რომ იცოდე მე შენ იმაზე მეტად მიყვარხარ ვიდრე ცას მზის ამოსვლა.

ჩემი სიტყვიტ გამოსვლაც დასრულდა სიჩუმეში აქვითინებული კედლებისგან ცრემლების ვარდნის ხმას და ბედის ხმამაღალ სიცილს თუ მოჰკრავდით ყურს. მტკიოდა ცხოვრებაში პირველად ისე მტკიოდა,მინდოდა გული ამომეღო და სადმე შორს მომესროლა, რომ შვებით ამომესუნთქა. საბას პალატის კარი ფრთხილად დავხურე და მას მოვშორდი, არ მინდოდა გაეღვიძა და ჩემი სახე დაენახა,რადგან ის ჩემზე გაბრაზებული იყო და ზოგადად ასეთ მომენტში გრძნობები უფრო მეტად არის გამწვავებული, მინდოდა დრო მიმეცა ეფიქრა და საკუთარ თავში ეპოვა მიზეზი რისგამოც ღირდა ჩემი პატიება და ყველაფრის ახლიდან დაწყება. მე კი მხოლოდ მოცდა შემეძლო რაც ალბათ რომელიმე საგიჟეთის შეშლილი პაციენტს დამამსგავსებდა.
-კოსტა სად ხარ?-მეგის ხმამ ცოტა გამომაფხიზლა და გამომარკვია ჩემი ფიქრებიდან.
მეგის ჩემი მისამართი მივწერე სადაც ვიჯექი და ვუყურებდი როგორ ცვიოდნენ ხეებიდან ფოთლები, რომლებიც ლაღად დედამიწისკენ მიზიდულობის ძალის დახმარებით მიიწევდნენ და დაცემას ელოდნენ, ამდენი ჰაერში ყოფნისგან დაღლილები,ყველაფერს სხვა გვარად ვუყურებდი, ალბათ ასეა ადამიანი მოწყობილი, რაიმე ცუდის შემდეგ ყველაფერს სხვაგვარად უყურებს და დღეს მეც ისე ერთ-ერთი ადამიანი ვიყავი,ადრე ვერაფერს რომ ვერ ამჩნევდა და ახლა ყველაფერს სხვაგვარად უყურებს. ადამიანებისთვის გულის ტკენა, ბრაზი, რაღაცის დაკარგვა საჭიროა,იმისათვის რომ შეცდომებზე ისწავლოს და მომავალში იგივე შეცდომა მეორედ აღარ დაუშვას.
-რა ხდება?-მეგის ინტერესით მკვდარი ადამიანის ხმა ყურზე მტკივნეულად მომედო.
-არვიცი მგონი მე და საბას შორის ყველაფერი დამთავრდა.- მეგის კალთაზე დავი დავადე და ხელი ჩავკიდე.
-რასქვია ყველაფერი დამთავრდა?
-გული გავუტეხე, ვუღალატე.
-ცოტა ნორმალურად რომ ამიხსნა უკეთესი იქნება.
-ალექსისთან ერთად მეძინა.
-შენ ში* ხოარგაქ?
-არვიცი სულ გავგიჟდი რა გავაკეთო უკვე აღარაფერი ვიცი.

-წამოჯექი ჩემო მეგობარო, რასქვია ყველაფერი დამთავრდა, პირიქით ასეთ მომენტებში უნდა დადგე ძლიერად და ყველაფერი გამოასწორო და იბრძოლო იმისათვის რაც გიყვარს, რომ დამჯდარხარ და ქვითინებ ამით ვერაფერს უშველი, ხოდა ადექი ახლა და ერთად მოვიფიქროთ რა უნდა ქნა რომ შენი საქციელი გამოასწორო.

მეგის სიტყვებში იმედის ნაპერწკალი დავინახე, თითქოს ის მართალს ამბობდა, ახლა ჩემი თავში ხელის აყვანა უნდა შევძლო და ვიბრძოლო იმისთვის რაც დავკარგე, ადამიანებს ხომ ასეთი მომენტები აძლიერებს და ასეთ მომენტებში ხვდება რა არი მისთვის მნიშვნელოვანი, ცრემლები მოვიწმინდე მეგის ჩავეხუტე და დიალოგი მისი სახლისკენ მიმავალ გზაზე გავაგრძელეთ.



№1 სტუმარი სტუმარი ლაშა

ძალიან კარგია იმედია აღარ გვალოდინებ ))

 


№2  offline წევრი konstantine13

სტუმარი ლაშა
ძალიან კარგია იმედია აღარ გვალოდინებ ))

მადლობა რომ მოგწონს <3 ვეცდები მალე დავდო

 


№3  offline მოდერი pekhshvela

უბრალოდ თვალებს არ ვუჯერებ კოსტა!
ნუთუ ეს შენ ხარ?!
ნუთუ ეს შენი ისტორიაა?
ნუთუ საბა და კოსტა დამიბრუნე?
არ გეპატიება არა!
ასეთ ნიჭიერ ადამიანს არ გეკადრება ასე დაკრგვა.
ისე მომწონხარ ვერ აგიღწერ, ისე კარგად წერ, ისე განსხვავებულად და ისე სასიამოვნოდ.
საინტერესო ადამიანი ხარ საინტერესო პერსონაჟებით.
სულ უნდა წერდე სუუუულ!
ვიცი, მესმის ათასი პრობლემაა და კიდევ ათასი საქმე, მეც ვწერ და ეგ ყველაზე კარგად მესმის, მაგრამ ასეთი დაგვიანებაც არ შეიძლება!
ვიცი, რომ წარმატებებს მიაღწევ და ძალიან მიხარია.
გამეხარდა, რომ გამოჩნდი. ბევრი ბევრი წარმატება შენ. აბა შენ იცი, იქნებ მალე მოახერხო დადება heart_eyes heart_eyes კარგი ხაარ <3

 


№4  offline წევრი konstantine13

pekhshvela
უბრალოდ თვალებს არ ვუჯერებ კოსტა!
ნუთუ ეს შენ ხარ?!
ნუთუ ეს შენი ისტორიაა?
ნუთუ საბა და კოსტა დამიბრუნე?
არ გეპატიება არა!
ასეთ ნიჭიერ ადამიანს არ გეკადრება ასე დაკრგვა.
ისე მომწონხარ ვერ აგიღწერ, ისე კარგად წერ, ისე განსხვავებულად და ისე სასიამოვნოდ.
საინტერესო ადამიანი ხარ საინტერესო პერსონაჟებით.
სულ უნდა წერდე სუუუულ!
ვიცი, მესმის ათასი პრობლემაა და კიდევ ათასი საქმე, მეც ვწერ და ეგ ყველაზე კარგად მესმის, მაგრამ ასეთი დაგვიანებაც არ შეიძლება!
ვიცი, რომ წარმატებებს მიაღწევ და ძალიან მიხარია.
გამეხარდა, რომ გამოჩნდი. ბევრი ბევრი წარმატება შენ. აბა შენ იცი, იქნებ მალე მოახერხო დადება heart_eyes heart_eyes კარგი ხაარ <3

მადლობა დიდი და ძალიან მიხარია ასე რომ მოგწონს. ვეცდები ყველანაირად რომ აღარ დავიგვიანო.

 


№5  offline წევრი ყვითელგულა

ძალიან კარგია,იმედია მალე დადებ შემდეგს❤❤

 


№6  offline წევრი konstantine13

ყვითელგულა
ძალიან კარგია,იმედია მალე დადებ შემდეგს❤❤

მადლობა <3 დილით დავდებ ახალს .

talia
ვაიმეეე,არ არსებობს თვალებს არ ვუჯერებ.ვინმემ მითხარით მოჩვენებები ხიმ არდამეწყო?ან იქნებ მძინავს და მესიზმრება?მითხარით ხო ნამდვილად კონსანტინეს მოთხრობას ვკითხულობ გეი ბიჭის დღიურები?ხალხიარახართ მითხარით სიზმარია თუ ცხადი?ნეტავც არ მინდა რეალობა არ იყოს კონსტანტინე გიპოვი და აქკუწავ, ნელა და მტკივნეულად. არ ვხუმრობ!ძალიან მომენატრე ძალიან მომენატრა შენი მოთხრობაც. ძალიან გამიხარდა და გამიკვირდა რომ შემოვედი და წერია გეი ბიჭის დღიურები ჯერ მეთქი თვალებში გაორება მაქვს თქო და რამეს არასწორად ვხედავ მერე მივხვდი რომ ეს ასე არ იყო, თვალები რიგზე მაქვს.მერე ვიFიქრე მძინავ ხელზე ვიჩქმიტე. არა არ მძინავს, იმედია.მოკლეთ თU რეალობაა ვიტყვი იმას რომ ცუდი ბიჭი ხარ, ძალიან ცუდი და თან ძალიან კარგიც,მოკლედ ერთი სული მაქვს როდის დადებ შემდეგ თავს იმედია საბას და კოსტას ძალიან სასიხარულოთ და სინტერესოდ შერიგდებიან და იმედი მაქვს ამ დღეებში დადებ.მაგრამ თუ სიზმარია,თუ ეხლლა მძინავ და რომ გავიღვიძებ შEნი მოთხრობა პირველ გვერდზე არ იქნება გამოჭიმული ვერავინ გიშველის ცოცხლად დაგმარხავ და მერე ქვევიდან შემევედრე რომ სიცოცხლე შეგინარჩუნო!მე კი მიწას დაგაყრი. heart_eyes heart_eyes ძალიან მაგარი ბიჭI ხარ და ერთი ული მაქვს შემდეგი წავიკითხო ეს თავი მომეწონა იმით რომ მეგი ამუუდგა მხარში კოსტას და მან მისცა იმედი,ვაღიარებ სიტვაციიის ასეთ განვითარებას არ ველოდი მეგონა მეგი დაიკიდებდა და თავის სასარგებლიდ გამოიყენებდა ამ სირტვაციას,გამიხარდა ასე რომ არ მოხდა.კოსტა შენთან კითხვა მაქვს ეს ისტორია რეალობაზეა? და შენ გადაქხდა თავს?

იცი სიმართლე რომ გითხრა შენმა კომენტარმა ძალიან გამახარა , იცი რის გამო განვაგრძეწერა? შენი და შენნაირი ადამიანების რომლებიც ასე მოუთმენლად ელოდებოდნენ ახალ თავს . ისტორიას რაც შეეხება რეალურია თუ არა? არვიცი როგორ გითხრა ვფიწრობ ბოლომდე რომ წაიკითხავ შენთვითონ მიხვდები ან უბრალოდ მინდა რომ ყველაფერი ასე დავტოვო რადგან შენ გქონდეს იმის შესაძლებლობა რომ გადაწყვიტო ნამდვილია თუ არა და ის დაიჯერო რაც მოგწონს და არა ის რასაც მე გეტყვი . შესაძლოა მართალია შესაძლოა არარის კიდეც არვიცი .
ხო ბოლოს ბოდიში დაგვიანებისთვის და სულაც არ მინდა მტკივნეულად სიკვდილი ამიტომ დილით რომ გავიღვიძებ ახალ თავს დავდევ ???? ნუ იმედია ღამით მოვასწრებ დამთავრებას . მადლობა და მიყვარხარ ასეთი კარგი რომ ხარ ასეთი მხიარული.

 


№7 სტუმარი სტუმარი დადუ

აი საოცრად განავითარე წერის სტილი,საოცრად

 


№8 სტუმარი სოსო

ვეძებ გეი მეგობარს ასაკით მინდა იყო 15-16-17 წლის მაგაზე მეტი ასაკის არ მჭირდება სასწრაფოდ ვეძებ გეი მეგობარს მომწერეთ ან დამირეკეთ ამ ნომერზე: 557-37-80-21.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent