შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედთან თამაში (თავი 5)


25-06-2018, 19:24
ავტორი black angel555
ნანახია 1 591

ღმერთო ეს რა წამოვროშე ვლანძღავ საკუთარ თავს.ალექსმა გულიანად გაიცინა და წავიდეთო მანიშნა.
ნაყინის ჭამით გამოვედით კაფედან ჩემი შემხვედარე ალექსი დამცინოდა პატარა ბავშვივით ჭამო.
-აუ კაით რა რას დამცინიხართ-დავმქნჭე სახე-თქვენ არ გიყვართ ნაყინი?
-კი მიყვარს განსაკუთრებით შოკოლადის-რაღაცნაიტი ტონით მითხრა,უცბად ჩემსკენ დაიხარა ტუჩთან მომიტანა სახე და მაკოცასავით....მე დავიბენი
-რა რას აკეთებთ?-ვკითხე დაბნეულმა.
-ნაყინი გესვა და მოგაშორე-მითხრა ისეთი ტონით თითქოს აქაო და არაფერი დაუშავებია-წამო გაგიყვან სახლში .
მე თანხმობის ნიშნად თავი დავუქნიე და მანქანაში ჩავჯექით.მთელი გზა ხმა არ ამოგვიღია.მხოლოდ მუსიკას ვუსმენდით.ხო დამავიწყდა მეთქვა მე ნახალოვკაში ვცხოვრობ დადიანზე კერძო სახლში.კარებთან გააჩერა მანქანა
მე უსიტყვოდ გადავედი მანქანიდან და დავემშვიდობე მხოლოდ.
-ნინა მადლობა შოკოლადის ნაყინი რომ გამასინჯე, ძალიან გემრიელი იყო-მითხრა ღიმილით და თვალი ჩამიკრა.სანამ რამეს ვეტყოდი დაქოქა მანქანა და ადგილიდან მოწყდა.....მგონი მთელი 10წუთი ადგილზე ვიდექი გაშეშებული და 23წლის გოგი ვერ ვიქზრებდი ეს რა იყო.როგორც იქნა ფიქრებიდან გამოვერკვიე და სახლში შევედი.
უკვე საღამო იყო წყალი გადავივლე და წამოვწექი,კინო ჩავრთე და მის ყურებაში ჩამეძინა კიდეც.
მეორე დღეს მიჩვეულს უკვე ადრე გამეღვიძა,თუმცა შაბათი იყო და არც მიფიქრია ადრე ადგომა,გავაგრძელე ლოგინში ნებივრობა.ფეისზე შევედი და ელო მწერდა საღამოთი სადმე წავიდეთო და გავერთოთ ონლაინ,ოკეი მეთქი მივწერე და სადმე კლუბში გადავწყვიტეთ წასვლა.სამსახურის გადამკიდე მომენატრნენ სასტავი,ამ დროს ნიკამ დამირეკა,მის ზარზე საშინლად გავღიზიანდი და გავუთიშე უნდა დავუშვათ წერტილი ამასთან ურთიერთობას წერტილი.
ლოგინიდან ავდექი მივალაგე სახლი,მერე გვერძე ჩემთან ბიძაშვილები ცხოვრობენ მასთან ვიჭორავე.დრო ისე გავიდა ვერც გავიგე.
გარდერობიდან შავი ტყავის ელასტიკი გადმოვიღე და ჩავიცვი,ზევით წითელი ტოპი,ფეხზე ნაიკის ბოტასები ჩავიცვი,თმა კოსად შევიკარი,სახეზე კანის ფერი ტონალური,თვალებზე ლაინერი რომელიც ჩემ თვალებს უფრო გამოკვეთდა ყველა იძახის ულამაზესი თვალები გაქო მეც ვიფერებ:დდდ.......გარედან შავი ტყავის კურტკა შემოვიხვიე,პატარა ჩანთა გადავიკიდე და წავედი მარჯანიშვილზე კლუბში.ლაშას ძმაკაცს აქვს გახსნილი და ძალიან მაგარი სიტვაცია ხოლმე...სასტავი მივწერე რომ 20წუთში ი ვიქნებოდი და გავკუსკუსდი მეტროთი მაგარია ახლო რომ გაქვს მეტრო.....
რომ მივედი ელო და ლაშა დამხვდნენ....
-ჩემი ლამაზუნაააა მოვიდააა-დაიყვირა ელიმ და კისერზე ჩამომეკიდა-როგორ მომენატრე
-მეცცც სულ დაგვივიწყე-ლაშაც მომეხვია.
-აუ სულაც არა რა
ძალიან მიყვარხართ ხომ იცით,უბრალოდ ჩემი ხისთავიანი უფროსისთვის უნდა დამემტკიცებინა რომ საქმეში მაგარი ვარ-ვუთხარი და თვალი ჩავუკარი .
-ჩემი გოგო ხარ რაააა-თქვა ელომ-მოდი რა ცოტა დავლიოთ-იძახის სიცილით-ლაშო ჩამოგვარიგებს.
ბარმენს არაყს ვუკვეთავთ სამ ჭიქას ბავშვთა და უკვე მაგრად ვართ...ამ დროს წლის თვალი უშტერდება და სადღაც იყურება
-რა მოხდა ელო ასე ვის უყურებ?-ვეკითხები მე
-აუ ჩემ თავს გაფიცებ რა არ ინერვიულო,ნიკა ვიღაც ნაშასთან ერთად-მეუბნევა და მათკენ მახედებს.მის დანახვაზე მაინც გული მწყდება,ჯერ არც დავშორებულვართ და უკვე სხვას ყავს.თვალები მიცრემლიანდება არა იმაზე რომ მიყვარს უბრალოდ იმაზე რომ მთელი ერთი წელი მატყუებდა და არაფერს ნიშნავდა ჩვენი ურთიერთობა.ლაშა ჩემ აცრემლებული თვალებს ხედავს
-ნინა არ იტირო რა მაგ სი..... გულიზე,შენაირ გოგოს რომ ვერ დააფასებს იმენა რა....გავუერთიანებ ეხლა მაგ ნაგავს თავპირს.
-ლაშა გაჩერდი გთხოვ მაგ ნაბიჭვარზე არც ღირს ნერვების შლა რა.შენც დაიკიდე.აქ გასართობათ ვართ ხოდა გავერთოთ.
-აუ ეს ჩემი გოგოა-ყვირის ელო-აბა წავიდა თუხთუხი დილამდე.ვიცინივართ და საცეკვაოდ გავდივართ.გიჟივით ვცეკვავ ალკოჰოლი თავისას შვრება და მადუნებს.მინდა ეს ნაგავი დავივიწყო.მინდა ეს იმედგაცრუებისგან მოყენებული ტკივილი დაივიწყო.თავს ვერაფერს ვუხერხებ თვალები ცრემლებით მევსება.უცბად წელზე ხელების მოხვევას ვგრძნობ თავისკენ მატრიალებს,თვალცრემლიანი ვუყურებ,ალექსია .არ ვიცი რა მემართება ვეხუტები და მის მკლავებში ვყუჩდები .
-ალექს წამიყვანე აქედან გთხოვ-ვეუბნევი და უფრო მაგრად ვეხუტები.ვერაფერზე ვფიქრობ მხოლოდ იმ იმყუდროვეზე და სითბოზე ვფიქრობ რაც მისგან მოდის .....



№1 სტუმარი სტუმარი ლანა

ვაიმე რა კარგია,აუ გთხოვ გაზარდე თავები რააა

Kaia male dade santeresoa

 


№2  offline წევრი black angel555

მადლობა რომ მოგწონთ

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent