შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ბედნიერება სვანურად (18)


2-07-2018, 00:47
ავტორი pekhshvela
ნანახია 5 913

თავი მის გულზე ედო და გარშემო არაფერი აინტერესებდა. ყველაზე მნიშვნელივანი დღე იდგა მის ცხოვრებაში. ებედნიერებოდა თავისი სვანური ბედნიერება. მუსიკა ისე დამთავრდა ვერც კი მიხვდნენ. მხოლოდ მარიამის და ალექსანდრეს სიცილმა მოიყვანა გონზე ორივე.
-დამთავრდა? -სიცილით შეეკითხა ლილე.
-ნწ.. ჩვენი მელოდია არასდროს დამთავრდება! -მოწყვეტით აკოცა და მაგიდისკენ წაიყვანა თავისი ცოლი. ყველა სტუმარი თავის ადგილას მოთავსდა და გართობაც დაიწყო. ყველა მხიარულობდა. ყველას უხაროდა მათი ბედნიერება. ანას ცრემლიც კი ერეოდა მათი ბედნიერების შემყურეს. ანას გული საბოლოოდ დამშვიდდა. კარგ ხელში ეგულებოდა მაქსიმე. ლილეს შეყვარებული თვალები ამბობდნენ ყველაფერს. ახლა კი საერთოდ აღარ ახსოვდა თავისი ავადმყოფობა. მთავარი იყო ის, რომ მაქსიმე თავისი განსაკუთრებული სიყვარული კარგად იყო. ქორწილი ტრადიციულად თამადამ წარმართა. მაიზერი თავის საამხანაგოში თავს იწონებდა. ლუსის დამსახურებით კი ყველა მოწვეული სტუმარი ლილეს საპატარძლო კაბას განიხილავდა. ზოგი შურის თვალით უყურებდა, ზოგიც უბრალოდ უყურებდა და სიამოვნებდა მისი დანახვა, ზოგს კი საერთოდ ეს ლაღი გოგონა ებედნიერებოდა. ალექსანდრე და მარიამი გვერდს უმშვენებდნენ წყვილს. არც სუფრასთან მოიკლეს გიჟობები.
-მაქს გამახსენე მეჯვარის დაკერვა შეიძლება? -სერიოზულით სახით ჰკითხა ალექსანდრემ მარიამის გასაგონად.
-არა რას ამბობ როგორ გეკადრება? გინდა შეარცხვინო ჩემი ოჯახი? -სასაცილო სახით შეიცხადა მაქსიმემ.
-ხოო. მეც მასე მახსოვდა. წავალ მაშ შენ მეზობელ გოგონებში გავიგულავებ. -გაიკრიჭა ალექსანდრე.-მარიამ წინააღმდეგი ხომ არ ხარ? -თვალი ჩაუკრა და მარიამმა ავის მომასწავებელი მზერა მიაპყრო.
-ავალიანო თუ არ გინდა შენი მეგობრის ქორწილში გაგასვენონ მიფრთხილდი!
-რა ბრაზიანი გოგო მყავს! -ჰაეროვანი კოცნა გაუგზავნა ღიმილით.
-თავი დამანებე ხმა არ გამცე საერთოდ! -ხელები გადაიჯვარედინადა მეორე მხარეს გაიხედა.
-ბავშვობ მარიამ!
-შენ კიდევ სულელობ! -ისე უთხრა მისკენ არც მიუხედავს.
-ახლა თუ არ გინდა ლილე გერლიანის რისხვა დაგატყდეთ თავზე ჯობია გაისუსოთ! -მომაბეზრებლად გადაატრიალა თვალები.
-იმან დაიწყო მე რას მერჩი? მაგ ვაჟბატონს მიხედე.
-აუუ მაქსიმე მოეშვი სიცილს და დააწყნარე ორივე! აი ახლა ვხვდები თურმე რა აუტანლები ვყოფილვართ. -ბოლოს მაინც გაეცინა ლილეს.
-ჩემო დედოფალო როგორც თქვენ იტყვით. -დემონსტრაციულად წარმოსთქვა და ფეხზე წამოდგა. -მარიამ შეიძლება გეცეკვო? -თვალი ჩაუკრა ეშმაკურად და საცეკვაო სცენაზე გაიტყუა.
-მხოლოდ ქორწილის ხათრით მაქსიმე! -უჩუმრად დაჰყვა მის ნებას. მაქსიმემ სიცილით შემოჰხვია ხელები და ცეკვა დაიწყო. მათ შეუერთდნენ ლილე და ალექსანდრეც.
-რაო გამწარებს ჩემი ძმაკაცი?
-ხანდახან მინდა, რომ ჩემი ხელით დავახრჩო! -გაეცინა მარიამს.
-პატარა ეჭვიანი ბავშვი ხარ მარიამ თუ ხვდები.
-მე? მე ვარ ეჭვიანი? რა სისულელეა მაქსიმე.
-კი სულ არ ხარ. -იკრიჭებოდა მის ბავშვურობაზე. - მაგრამ არ იღელვო მარიამ მაგ ეტაპსაც გადალახავთ როგორც მე და ლილემ გადავლახეთ.
-გჯერა შენი სიტყვების მაქსიმე? გჯერა, რომ შენ და ლილემ გადალახეთ? -ეცინობოდა ორივე გადარეულზე.
- და არ უნდა მჯეროდეს?
-და თქვენ გიჟობებს მოიშლით?
-ნუ პრინციპში ეგეც მართალია.. -დანებდა მაქსიმე.
-მაქსიმე იცი არასდროს მითქვამს, მაგრამ ძალიან მიხარია ლილეს გვერდით, რომ გხედავ. ძალიან კარგი ხარ მისთვის. მადლობა მინდა გითხრა ჩემს გოგოს ასე, რომ აბედნიერებ.
-ყოველთვის მარიამ, ყოველთვის ბედნიერი იქნება ლილე ჩემს გვერდით იცოდე. ჩემი პატარა ბავშვები ხართ თქვენ. -მაქსიმემ მარიამი ჩაიხუტა და შუბლზე აკოცა. -ახლა კი პარტნიორების გაცვლის დროა. -თვალი ჩაუკრა და წამში ალექსანდრეს მკლავებში აღმოჩნდა.
-დამშვიდდა ჩემი ბრაზიანი პრინცესა? -მარიამის ღიმილით გაუღიმა და ისიც გააღიმა.
-შენ მაბრაზებ, თორემ ბრაზიანი სულაც არ ვარ.
-არა სულ არაა. -გაიკრიჭა და თითები ზურგზე აუსრიალა.
-ნუ შვები მასე.
-ჰმ რა იყო გინდივარ?! -ვნებიანი ხმით ჩასჩურჩულა.
-აშკარად შენ ხარ დღეს ზედმეტად აგზნებული!
-და შენც აღგაგზნებ ხომ?
-გადარეულო ხომ არ გავიწყდება ქორწილში, რომ ვართ? -თვალები მიებნიდა მარიამს, როდესაც ალექსანდრე მის ზურგზე თითების სრიალს არ წყვეტდა.
-ეს კაბა მაგიჟებს. ულამაზესი მეჯვარე ხართ ქალბატონო! ნახევარი საათით ხომ ვერ გამომყვებოდით?
-შეგვამჩნივენ დარტყმულო.
-ოო კაი რა ვერ ვითმენ ჩემო პრინცესა. მინდიხარ აქვე და ახლავე!
-ჯანდაბას შენი თავი ავალიანო! წამომყევი! -მარიამს ერთი შეახურა და ალექსანდრეს ვნებებში აჰყვა. ცარიელ სახლში შეიყვანა და ზემოთ სხვენში ავიდნენ. დაზღვეულები, რომ ყოფილიყვნენ არავინ შეუსწრებდათ. კარი
-არ ჰქონდათ მიხურული, რომ ერთმანეთის გაშიშვლებას შეუდგნენ და ვნებებშიც გადაეშვნენ. მაქსიმე და ლილე ისე იყვნენ გართულები ცეკვაში და ერთმანეთის თვალიერებაში გართულნი, რომ მხოლოდ მათი დაბრუნებისას შენიშნეს ისინი.
-ამათ უყურე მაქს რა სახეებით მოდიან. -სიცილს ვერ იკავებდა ლილე.
-ხო გეუბნები სექსი საუკეთესო საშუალებაა შერიგების. -გადაიხარხარა მაქსიმემ.
-აი თუ ვაპატიო რა! დაქალის ქორწილშიც კი სექსი ჰქონდა! -უარესად აკისკისდა ლილე, თუმცა მაქსიმეს სიტყვებზე კინაღამ წყალი გადასცდა.
-შენ ხომ უარს იტყვი რა! წამოდი ახლა ჩვენი დროა! -მაგიდის ქვეშ ხელი ფეხზე მოუჭირა.
-მაქსიმეე... -იმხელა ხმაზე წამოსცდა მისი სახელი მაიზერმა და ანამ გაკვირვებული თვალებით გადახედეს. ლილემაც წამსვე გაიღიმა, ანიშნა არაფერიაო.
-მმ ჩემი ველური ფისო, როგორ მწყურია ნეტავ იცოდე! -მაქსიმეს ერთიანად ვნება მოერია, როდესაც წინა ღამის სცენები გაახსენდა.
-ნუ კი გიჟობების ავტორები კი ჩვენ ვართ ხოლმე ძირითადად, მაგრამ ახლა იმათ დავუთმოთ. -გაეკრიჭა ლილე.
-ერთი სული მაქვს უშგულში როდის წაგიყვან! -თითებზე აკოცა ნაზად.
- იმედია მალე. -მძიმედ ამოიოხრა ლილემ და უარესად გაეცინა მაქსიმეს.
-ჩემი ატეხილი ქალი. როგორ მიყვარხარ! -ახლა ყელზე აუცოცა ტუჩები.
-მიყვარხარ ყველაფერზე მეტად! -ეს სიყვარულობანა მარიამმა და ალექსანდრემ შეაწყვეტინეს.
-აბა გვრიტუნიებო რა დღეში ხართ უკვე განმარტოვება გინდათ? -სიცილით ჰკითხა ალექსანდრემ და მაქსიმეც მისდგა.
-რაო თქვენ უკვე განმარტოვდით და ჭკუაზე არ ხართ? -ახარხარდა და ლილეც მას აჰყვა. მარიამს კი ფერები გადაუვიდა სახეზე.
-მაქსიმე მაგრად "შუტკაობ" ხომ?
-არა შუტკა რატომ, სიმართლე ვთქვი.
-გეყოფა ახლა გოგოს ნუ მიწითლებ. -თვალებით ანიშნა მოეშვიო ალექსანდრემ.
-ჩემს ქორწილში მაინც არ მაცინოთ რა.
-კარგი რა მარუს მოდი ჩემთან. გიჟია ეს ხომ იცი. -გვერდით მოისვა ლილემ.
-არაფერი გამოგეპაროთ თქვენ! -გაეცინა მარიამს.
-გოგო კაი იმას თავი დავანებოთ, რომ ნახევარი საათია დაიკარგეთ. აი ისეთი სახეები გაქვთ ყველა მოწვავდა. -სიცილს ვერ იკავებდა ლილე.
-ნუ დამცინიხარ ქალბატონო! -მაინც გააცინა მეგობარი.
-პროსტა დაქალის ქორწილში როგორ გაბედე.
-ლილე ნუ კისკისებ ამდენს თორემ მთელი ქორწილი გაიგებს რა ატეხილი დაქალი გყავს.
-მე ხომ რას ამბობ რა. -ერთი კიდევ გადაიკისკეს გემრიელად და ჩაწყნარდნენ.
-აუ ლილე წამოდი რა ვიცეკვოთ. სალომეც ავაგდოთ.
-აუ ხოო რა თორე ძაან მშვიდად არის ხალხი. -გაიცინა და სალომესკენ წავიდნენ.
-სალო ადექი რა ბიცოლას ერთი ცეკვა მიუძღვენი.
-ერთი კი არა 10 იყოს ჩემო გიჟო ბიცოლა! -სამი გიჟი შეიყარა ერთად და გართობაც "გაახურეს". ლილე ვეებერთელა კაბით ძლივს ცეკვავდა თუმცა მაინც თავს არ ზოგავდა. მათი კისკისი და მხიარულობა ყველას ახალისებდა და იყოლიებდა. სალომეს სახით კი ლილემ, კიდევ ერთი უახლოესი ადამიანი შეიძინა. ბიჭები მშვიდად ისხდნენ და თავის გიჟ გოგოებს აკვირდებოდნენ. სიყვარულით ანთებული თვალებით უყურებდნენ თავიანთ "ბავშვებს" და მათზე ლაპარაკობდნენ.
-ეს რა გიჟებს გადავეყარეთ არა? -ჩაიცინა ალექსანდრემ.
-ჩვენ ხო დალაგებულები ვართ რა. -გაეკრიჭა მეგობარს.
-ერთმანეთს ვაგიჟებთ უკვე.
-ასეთი მოუთმენელი თუ იყავი აი მართლა არ მეგონა ვაჟბატონო! მეც კი მაჯობე!
-აბა მაგის სწავლას, რომ ველოდო ხომ გავგიჟდი. აი ახლა მესმის შენი მაშინ, რომ თქვი სხვასთან ვერ შევძელიო. მეც ეგრე ვარ და ამიტომაც გავხდი მოუთმენელი. მისი სიყვარული უბრალოდ სხვანაირს მხდის. -ეცინებოდა ალექსანდრეს.
-სიყვარული ნამდვილად ცვლის. -სასიამოვნოდ ამოილაპარაკა ისე, რომ ლილეს მოძრაობებს თვალი არ მოაშორა.
-ხოდა მოგიწევს დღეს სიფრთხილე, შენ გიჟ ბავშვს ნუ დააფრთხობ. -ენა გამოუყო მაქსიმეს.
-ეგ უკვე მოგვარებულია არ იდარდო. -კბილები გადმოყარა მაქსიმემ.
-აუ რა მხეცი ხარ ტო. რა გაუკეთე ეგეთი იმ გადარეულს?
-მმმ სხვა გზა არ დავუტოვე. არადა ისიც შავ დღეში იყო.
-აი გადარეულებიი. -ამ დროს გოგოებიც წამოვიდნენ მათკენ. უკვე საკმაოდ გვიანი იყო. თითქმის პირველი სრულდებოდა. დრო იყო ლილეს თაიგული ესროლა.
-ჰეი ალექსანდრიკო მიდი დადექი შენც, ჩემს დაქალს თუ არა იქნებ შენც მაინც მოგხვდეს და ამის სწავლის დასრულებამდე გეშველოთ. -გაეკრიჭა ლილე.
-ნეტავ მეშველოს და დავდგები ჯანდაბას.. -ენა გამოუყო მარიამს და დანარჩენებს შეუერთდა. სამ თვლაზე თაიგულიც ისროლა და პირდაპირ სალომეს კაბაში აიხლართა. ლილე ბედნიერი ღიმილიგ წავიდა მისკენ და მოეხვია.
-ბიცოლას იღბლიანი გოგო!
-ჩემი გიჟი ბიცოლა! -ლოყები დაუკოცნა სალომემ.
-ველოდებით ქორწიილს. -ამ დროს ისევ წყნარი მუსიკა ჩაირთო და წყვილებში განაგრძეს ცეკვა. ლილეს კიდევ დაელია სასმელი და უკვე კარგად იყო შეზარხოშებული. ფეხიც ცოტა ერეოდა. მაქსიმეს ძლიერად შემოაჭდო ხელები და თავი გულზე დაადო. თვალები დახუჭა და თითოეული წამით დატკბა.
-იცი როგორი შეგრძნება მაქვს ახლა?
-როგორი აბა ქალბატონო?
-მგონია, რომ ეს გული ამოხტება და გასკდება ამდენი ბედნიერებისგან. -მაქსიმეს ჩაეღიმა და შუბლზე მიაკრო ტუჩები.
-სიყვარულს დიდი ძალა აქვს ჩემო სიცოცხლე.
-შენ სიყვარულს აქვს ყველაზე დიდი ძალა მაქს. ის უბრალოდ ყველაფრის ძალას მაძლევს.
-სულ ასეთი იყავი. სულ ასეთი ბედნიერი, ყველაფერს გავაკეთებ, რომ შენ უბედნიერესი იყო ლილე.
-ძალიან მიყვარხარ მაქს ძალიან. -ტუჩები ყელთან გადააცოცა და გენრიელად აკოცა.
-მეეც მიყვარხარ პატარა ქალბატონო და აწ უკვე შესაძლებელო.
-მიუხედავად იმისა, რომ ყველა ასე მებედნიერება მინდა, რონ ყველა გაქრეს და მხოლოდ ჩვენ ვიყოთ. მე და შენ არავინ სხვა. რამხელაა ჩვენი სვანური ბედნიერება არა?
-როგორ შემთვრალხარ ქალბატონო და აგზნებულხარ კიდეც! -გაეცინა მაქსიმეს.
-და დავღლილვარ კიდევ. შენი ალერსი კი მომიყვანდა "ხოდზე" -გაეცინა ლილეს და თავი წაოსწია ზემოთ.
-სულ ცოტაც პატარავ. რახანც ასე ითხოვ მიიღებ. კეისარს კეისრისა, ლილეს ლილესი. -დემონსტრაციულად წარმოსთქვა და აკისკისებულ ლილეს ტუჩები დაუკოცნა.
-მაქსიმეს მაქსიმესი კიდევ.
-ჩემი ატეხილი ცოლი.
-ჩემი უარესი ქმარი. -გაეკრიჭა ისევ და მათი სიმყუდროვე ანამ და მაიზერმა დაარღვიეს.
-შვილო დედას შევიყვან დავაწვენ დაიღალა. ხომ იცი დიდხანს არ შეიძლება მისთვის ასე ყოფნა. თქვენ კარგად გაერთეთ და დილით გელოდებით.
-წამოდი დედე მე აგიყვან. -დედის შეშფოთებული სახის დანახვისას გული შეუღონდა.
-არა შვილო მაიზერი წამიყვანს. ლილესთან დარჩი შენ. ლილე ჩემო საყვარელო ბედნიერად აბა. გამიხარეთ დილით გული.
-ძილინებისა დედე. მაქსიმე მიდი წაიყვანე. -თბილად ჩაეხუტა დედამთილს და მაქსიმემაც ხელში აიყვანა. თავის საძინებელში საწოლზე წამოაწვინა და ცოტა ხნით თავადაც მიუწვა.
-დედეე როგორ მაბედნიერევთ იცი? ლილე ზუსტად ის ადამიანი ვინც შენთან უნდა იყოს.
-ვიცი დედე ვიცი. ძალიან კარგი ჩემი გიჟი ქალი. როგორ უყვარხარ იცი? და მე ეგ მაბედნიერებს, რომ თქვენ ასე გიყვართ უკვე ერთმანეთი.
-ისეთი გოგოა რას ამბობ, მის მიმართ გულგრილი ვერავინ დარჩება.
-კარგი დედე წავალ მე დაისვენე და თავს გაუფრთხილდი. წასვლის წინ გამოგივლით.
-კარგი დე. მშვიდობიანი ღამე. -დედეს შუბლზე აკოცა და ლილესთან დაბრუნდა.
-ხომ კარგადა მაქს? წეღან ვერ ვკითხე მაინც. -შეშინებულმა ჰკითხა.
-კი ლილე ახლა კარგადაა, მაგრამ როდის რა გამოხტება არავინ ვიცით. -თვალები ჩაუწითლდა მაქსიმეს.
-ჰეი მაქს! ასეთი არ მომწონხარ მე. ასეთი იმედ დაკარგული. უფლის იმედი ყოველთვის უნდაფქონდეს იცოდე!
-შენ რომ არ მყავდე რა მეშველებოდა ლილე?! -თავის მკლავებში მოაქცია.
-მართალი ხარ არც არაფერი! -გაეცინა და ისიც გააცინა.
-ჩემი გიჟი. შენ ხარ ჩემი მშველელი. -მალე ხალხმაც დაიწყო წასვლა. მხოლოდ ახალგაზრდობაღა თუ იქნებოდა დარჩენილი. ცეკვის თავი არცერთს აღარ ჰქონდა. სალომე და თავის საქმრო ნეფე-პატარძლის მაგიდასთან გადაჯდნენ და გართობა იქ გააგრძელა ექვსივემ. ბევრი ილაპარაკეს და სასმელიც დაიმატეს. ლილე და მარიამი კი უკვე მთვრალები იყვნენ. დრო მოვიდა ისინიც წასულიყვნენ. ალექსაბდრემ მარიამი თავისთან წაიყვანა. მაქსიმემ და ლილემ კი ნანატრი ადგილისკენ აიღეს გეზი. ლილეს უკვე თვალები ეხუჭებოდა ისე მოთენთა სასმელმა. მანქანიდან მაქსიმემ გადმოიყვანა და ხელში აყვანილი შეიყვანა შიგნით. ლილემ ფეხსაცმელი სასწრაფოდ გაიხადა და კაბის გახდასაც შეუდგა. რაც ძალზედ რთული იყო. მაქსიმემ ჩოხა სასწრაფოდ მოიშორა და მასთან მივიდა მისახმარებლად. კაბის ელვა ნაზად გახსნა და ვნებაც იმწამს მოერია როგორც კი კაბა მთლიაად იატაკზე აღმოჩნდა. ლილეს სექსუალური სხეული უმზერდა გონებას აკარგვინებდა. კისერში კოცნა დაუწყო.
-მაქსიმე მოიცა. -მთვრალი ძლივს შებრუნდა მისკენ.
-რა მოხდა? -გაკვირვებულმა ჰკითხა.
-ჯერ წყლის გადავლება არ გვწყენდა ორივეს! -გაეცინა ხმამაღლა.
-ნუ მართალი ხარ!
-ხოდა შენ ზემოთ აბაზანაში შედი და მერე ჩვენს ოთახში დამელოდე. მე კიდევ აქ შევალ.
-კარგი მბრძანებელო! როგორც თქვენ იტყვით. -კიბეებისკენ გაემართა მაქსიმე.
-ოღონდ არ დაგეძინოს გვიჩიანო მოგკლავ! -სიცილით გასძახა ლილემ.
-მიყვარხარ ასეთი ატეხილი რომ ხარ ველურო ფისო!
-ხოდა მოგხედავ მალეე. -სულ სიცილით შევიდა ვანაში და წყალი გადაივლო. ცოტა გამოფხიზლდა და პარკიდან სპეციალურად ნაყიდი საღამურებიც ამოიღო და ტანზე მოირგო. სარკეში თავს ათვალიერებდა და თავისი არჩევანით კმაყოფილი მაქსიმესკენ გაემართა. სველი თმა ზურგზე ჰქონდა ჩამოყრილი. მაქსიმე საწოლზე იწვა და ელოდებოდა როდის ავიდოდა. კარები ფრთხილად შეაღო და ნელი სვლით შევიდა. მაქსიმემ სასულეში ნერწყვი ხმაურიანად გადააგორა და ფეხზე წამოდგა.
-ალოჰააა.
-მმ მოდი ჩემთან. -მასთან მისულს ტუჩებზე ნიაკვდა ლილე.
-ამ საცვლევს მიმალავდი ქალბატონო?! გრცხვენოდეს! მის ტუჩებთან ამოიფრუტინა და მისი კოცნა განაგრძო. ზურგიდან კისერი დაუკოცნა და მის სხეულზე თითებს დაატარებდა. ლილე კი მორფეოსის სამყაროში მიფრინავდა. ხელი მკერდზე აუსრიალა და ერთი მოძრაობით გახსნა საღამურის შესაკრავი. იატაკზე ხმაურიანად დაეცა და მას მიჰყვა ლილეს საცვალიც. გახდისას წამოაკვნესა ქალბატონს და წელზე შემოაჯდა მაქსიმეს. გულ-მკერდს გახელებით უკოცნიდა და ლილეს აგიჟებდა. საწოლისკენ წაიყვანა და მძიმედ დააგდო.
-მოიცა მაქსიმე აქ არა!
-რა? აბა სად? -გაშეშდა მაქსიმე.
-ფანჯარასთან მინდა მე! -გაეკრიჭა და ზედ შეახტა. მაქსიმეს გაეცინა.
-ჩემი გიჟი ხარ შენ! -ფანჯარასთან მდგარ ტახტზე წამოაწვინა და მისი ალერსი განაგრძო. მიაღებინა ლილეს ლილესი! თითოეული წამი სასიამოვნო შეგრძნებების ბუმი იყო და ორი სხეული იყო ერთი მთლიანი. ნაზი მოძრაობებით ასიამოვმებდა და ლილეს ვერ შეკავებულ კვნესაზე უფრო ხელდებოდა. წამოჯდა და ისიც ზედ დაისვა. მთელუ სხეულით ეკვროდა. სიამოვნებისგან პიკ მიღწეული ძლივს დაამშვიდა კოცნით. ერთმანეთის თმაში ხელები ჰქონდათ ახლართული და ერთმანეთის ტუჩებთან ფრუტუნებდნენ.
-მიყვარხარ მაქსიმეეე
-მეც მიყვარხარ ჩემო ატეხილოო...


#ამთუხთუხებულითავი ინ ექშენ:დდდ რაღაც პრობლემების და გამო ვერ მომიწია აქამდე დადება. იმედია ამ თავით გამოვიაყიდი დანაშაულს. ველი შეფასებას ჩემო ტკბილებოო <3



№1  offline წევრი Tskrialashvili Mariami

წავიკიითხეეეეე :დდ
პირველიიიიი ვააარ
როგორ მიხაარიიააა ^_^
თურმე რაღაც კარგიც ხდება ამ დღეების განმავლობაში :დდ

ნუ მოკლედ ვგიჟდები მეე შეენზეეეე ♥
ნუ კი ხარ მაგარი "ინტრიგანი", მაგრამ არაუშავს :დდ

ლილე და მაქსი ჩემი სიყვარულის ეტალონები არიაან ^_^ ♥ როგორ ძალიან ძალიან კარგები არიიაან ♥ ავსებენ ერთმანეთს ყველანაირად ♥

ნახე შენ ალექსანდრე და მარიამი როგორი "ველურები" არიან, ძალიან ძალიან ატეხილეებიი ესეენიი :დდ ♥
ვაიმე ალექსანდრე, ალექსანდეეეე ჩემი სიყვარულია ეს ბილი ნუუუუ ♥
"ცუდ" ფიქრებს მაფიქრებინეებს და არ შეიძლება, მასე პატარავარ :დდ

აი ანა და მაიზერი უბრალოდ ერთი სიტყვით, რომ ითქვას სასწაულად კარგები არიან ♥♥
#მენილიერები
#გხარობ
#გყვარობ
მიუხედავად იმისა რომ შენ ხარ ინტრიგანი გოგო :P :Dd
ხო კაი ვხუმრობ "ძალიან" ინტრიგანი :დ

 


№2  offline მოდერი pekhshvela

Tskrialashvili Mariami
წავიკიითხეეეეე :დდ
პირველიიიიი ვააარ
როგორ მიხაარიიააა ^_^
თურმე რაღაც კარგიც ხდება ამ დღეების განმავლობაში :დდ

ნუ მოკლედ ვგიჟდები მეე შეენზეეეე ♥
ნუ კი ხარ მაგარი "ინტრიგანი", მაგრამ არაუშავს :დდ

ლილე და მაქსი ჩემი სიყვარულის ეტალონები არიაან ^_^ ♥ როგორ ძალიან ძალიან კარგები არიიაან ♥ ავსებენ ერთმანეთს ყველანაირად ♥

ნახე შენ ალექსანდრე და მარიამი როგორი "ველურები" არიან, ძალიან ძალიან ატეხილეებიი ესეენიი :დდ ♥
ვაიმე ალექსანდრე, ალექსანდეეეე ჩემი სიყვარულია ეს ბილი ნუუუუ ♥
"ცუდ" ფიქრებს მაფიქრებინეებს და არ შეიძლება, მასე პატარავარ :დდ

აი ანა და მაიზერი უბრალოდ ერთი სიტყვით, რომ ითქვას სასწაულად კარგები არიან ♥♥
#მენილიერები
#გხარობ
#გყვარობ
მიუხედავად იმისა რომ შენ ხარ ინტრიგანი გოგო :P :Dd
ხო კაი ვხუმრობ "ძალიან" ინტრიგანი :დ

ამ ინტრიგანსაც როგორ ებედნიერები ნეტავ იცოდეე^^ მიყვარხარ მე შენ! მაქსიკო და ალექსანდრიკო:დდდ მოკლედ ყველანარად ვეცადე ძალიან ატეხილი თავი ყოფილიყო, რომ დაგვიანება გეპატიებინათ:დდ მგონი გამომივიდა❤❤❤ ჩვენ ოთხნი ვართ სიყვარულის და თუხთხუთების ეტალონებიი:დდდდ ❤❤❤

 


№3  offline წევრი Crazy dreamer

რა კარგი თავი იყო. ძალიან მომეწონა და ნამდვილად არ მინდოდა კითხვი დამთავრება...
ველოდები ახალ თავს წარმატებები...

 


№4  offline მოდერი abezara98

ვაი, ვაი, ვაიიი, ამ სიცხეში მე კიდე ეს მინდოდა? joy უჰ, არ მეყოო, კიდე მინდაა, არ მინდა, რომ დასრულდეს blush მარიამი და ალექსანდრე ნახე რა ატეხილები ყოფილან? smile ;გელოდები მე შენ heart_eyes

 


№5  offline მოდერი pekhshvela

Crazy dreamer
რა კარგი თავი იყო. ძალიან მომეწონა და ნამდვილად არ მინდოდა კითხვი დამთავრება...
ველოდები ახალ თავს წარმატებები...

მადლობა საყვარელო❤❤

a.bochorishvili
ვაიმე როგორ ველოდებოდი რააა, აი ძაან ძაან მაგარი თავია როდის მირჩება ეს გამოცდები რო მალმალე დადო უუუუფ

მიხარია რომ მოგეწონა❤❤

abezara98
ვაი, ვაი, ვაიიი, ამ სიცხეში მე კიდე ეს მინდოდა? joy უჰ, არ მეყოო, კიდე მინდაა, არ მინდა, რომ დასრულდეს blush მარიამი და ალექსანდრე ნახე რა ატეხილები ყოფილან? smile ;გელოდები მე შენ heart_eyes

ესენიც ახურდნენ ამ სიცხეში :დდ❤❤

 


№6 სტუმარი ნია

როგორ მენატრებოდნენ ესენი <3 ძალიან თბილი და ბევრი სიყვარულით სავსე თავი იყო <3 პოზიტივით და დადებითი ემოციით ავივსე და მადლობა ნიჭიერო გოგო <3

 


№7  offline მოდერი pekhshvela

ნია
როგორ მენატრებოდნენ ესენი <3 ძალიან თბილი და ბევრი სიყვარულით სავსე თავი იყო <3 პოზიტივით და დადებითი ემოციით ავივსე და მადლობა ნიჭიერო გოგო <3

უღრმესი მადლობა საყვარელო❤

 


№8 სტუმარი Marta

რაღაც დაგაგვიანდა და ხომ გაქვს მშვიდობა?

 


№9 სტუმარი სტუმარი Elo

Ratom agar agzeleb mxolod Amos gamo shemovdivar aq

 


№10  offline მოდერი pekhshvela

გავაგრძელებ აუცილებლად. გამოცდების გამო ვერ მოვახერხე დადება :/

 


№11 სტუმარი რნვ

როდის დადეებ?

 


№12 სტუმარი Marta

წარმატებები გამოცდებში და მალე დაგვიბრუნდი. თან მინდა რომ ის მეორე ისტორია რომ აიღე საიტინად ისევ დააბრუნო. შუა გზაში დავრჩი.

 


№13  offline წევრი იზუკა

ჩემი სვანეთი და ჩემი სვანები❤
ეს არის ის ისტორია,ის სიყვარული და ის ვნება,რომელსაც თვეთნულდის გალღვობა შეუძლია,იმდენად თბილი და მცხუნვარეა ????
მეც სვანი☺ და ლილეს სახელზე ხო გავგიჟდი გადავირიე,ჩემი გოგოს სახელი რო წავიკითხე ????????
სიამოვნების პიკი მაქვს იმდენად გემრიელი ისტორიაა.ახლა ველი შემდეგ თავს იცი როგოორ?!

 


№14  offline მოდერი pekhshvela

იზუკა
ჩემი სვანეთი და ჩემი სვანები❤
ეს არის ის ისტორია,ის სიყვარული და ის ვნება,რომელსაც თვეთნულდის გალღვობა შეუძლია,იმდენად თბილი და მცხუნვარეა ????
მეც სვანი☺ და ლილეს სახელზე ხო გავგიჟდი გადავირიე,ჩემი გოგოს სახელი რო წავიკითხე ????????
სიამოვნების პიკი მაქვს იმდენად გემრიელი ისტორიაა.ახლა ველი შემდეგ თავს იცი როგოორ?!

ვაიმეე. უღრმესი მადლობა. მე კიდევ უზომოდ ვბედნიერდები ამ სიტყვებით და თქვენი დამოკიდებულებით❤❤❤

Marta
წარმატებები გამოცდებში და მალე დაგვიბრუნდი. თან მინდა რომ ის მეორე ისტორია რომ აიღე საიტინად ისევ დააბრუნო. შუა გზაში დავრჩი.

მალე დავბრუნდებინსაყვარელო აუცილებლად❤

 


№15 სტუმარი ააანნნუუუუკკიიი

არ მითხრა რო არ აგრძელებ თორე გავგიჟდები

 


№16 სტუმარი ჰუ

აუუროდის დადებბ?

 


№17 სტუმარი ჯც

პასუხი მაინც გაგვეცი????

 


№18  offline მოდერი pekhshvela

ჯც
პასუხი მაინც გაგვეცი????

დღეს ან ხვალ უეჭველი დავდებ. გამოცდები მაქვს და ამიტომ მიჭირს დადება

 


№19 სტუმარი ბფჯფ

როდისს დადებბბ?

 


№20 სტუმარი სტუმარი ანკა

როდის დადებ?((((

 


№21  offline წევრი Crazy dreamer

Au axali tavi Rodis iqneba?

 


№22 სტუმარი Marta

ხვალ დადებ გაგრძელებას? და მაინტერესებ მეორე ისტორიას მალე დადებ თუ იმასაც ნაწილ ნაწილ ატვირთვა.
გამოცდებს მორჩი თუ არა. ყველაფერი ხომ რიგზეა? სხვანაირად არც შეიძლება.:)

 


№23  offline მოდერი pekhshvela

Marta
ხვალ დადებ გაგრძელებას? და მაინტერესებ მეორე ისტორიას მალე დადებ თუ იმასაც ნაწილ ნაწილ ატვირთვა.
გამოცდებს მორჩი თუ არა. ყველაფერი ხომ რიგზეა? სხვანაირად არც შეიძლება.:)

გამოცდებს ვერ მოვრჩი ჯერ. კიდევ სხვა პრობლემებიც ნაქვს სამწუხაროდ:( ლეპტოპამდეც ვერ მივდივარ რომ შემდეგი თავი დავასრულო. ამ დღეებში იქნებ მოვახერხო დადება. შემდეგ ისტორიასს რომელსაც დავდებ სრულად იქნება. ვარედაქტირებ ძველს და ახლიდან დავდებ. ახალი ისტორიაც მაქვს გეგმაში ❤❤მადლობა რომ ასე მელოდებით

 


№24 სტუმარი სტუმარი ლიკა

ახალი თავის დადებას აპირებ?

 


№25 სტუმარი Marta

რა ხდება? ეეე დაკარგვა როგორ შეიძლებ!!! ხომ კარგად ხარ?დაასრულე რა ეს ისტორია

 


№26 სტუმარი ბდ

რა უსინდისობაა პასუხი გაგვეცი მაინც

 


№27 სტუმარი მია

აღარ აგრძელებბ?

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent