შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

Happines diary (თავი 1)


6-07-2018, 01:28
ავტორი აფხაზი
ნანახია 986

გამარჯობა, დღიურო! მინდა ჩემზე მოგიყვე... ერთი ჩვეულებრივი გოგო ვარ, ჩვეულებრივად მაცვია, ჩეულებრივად გამოვიყურები, ერთი სიტყვით, არავისგან განვსხვავდები...
ჩემი ტრაგედია მაშინ დაიწყო, როცა მშობლებს ჩამოვშორდი და ჩემთვის სრულიად უცხო გარემოში, 400 კილომეტრით მოშორებით, ბებია-ბაბუასთან დავსახლსი. ერთი მხრივ, კარგი გამოდგა! მე ვისწავლე ყველაფრის ფასი, დავინახე მშობლების უზომო სიყვარული, რომელიც აქ დამაკლდა. რატომ წამოვედი? ჰომ, ოჯახური პრობლემების გამო. უფრო ზუსტად ფინანსური... ყველაფერს ხალისი დავკარგე, მით უმეტეს, როცა სკოლაში, ახალ სკოლაში, ჩემთვის სრულიად უცხო გარემოში, მოვხვდი. სადაც ყველა ზიზღის თვალით უყურებდა ,,ახალმოსულს", მასწავლებლებიც კი! მეშინოდა, ძალიან მეშინოდა, ხალხის მეშინოდა! მათ არ იცოდნენ მე როგორი ვიყავი , ვინ ვიყავი და რას წარმოვადგენდი, ზოგადად. მაინც მჭორავდნენ, თბილისიდან ჩამოსულს. მაგრამ რამდენიმე თვის შემდეგ, მათ გაიცნეს ნამდვილი ნინა წილოსანი! ყველაფერთან ერთად, ქალქში ყველაზე ბაბნიკმა დამადგა თვალი! ეს ორმაგად ძნელი იყო, ყველა მეუბნებოდა, მისი მორიგი სათამაშ ნუ გახდებიო. მეუბნებოდნენ, შენც ნაგავსაყრელზე მოგისროლებს, დანარჩენი თოჯინებივითო.
მილიონიდან ერთია შანსი, რომ ადამიანს მეხი დაეცეს.
მილიონიდან ერთია შანსი, რომ ადმიანს კიბო დაემართოს.
მილიონიდან ერთია შანსი,რომ მე ბაბნიკი შემიყვარდეს!
დიახ! არც შემყვარებია. არ მივცემდი ვიღაც, ლუკა ლიპრტიას, იმის უფლებას რომ ჩემით ეთმაშა.


/თუ პროლოგმა რამით მაინც დაგაინტერესათ, გავაგრძელებ/



№1  offline წევრი ბიბი

ასეთი პატარა თავი ცხოვრებაში არ წამიკითხავს, ერთი 5-6 ჯერ მაინც უფრო დიდი უნდა იყოს. რომ რაიმე აზრი გამოვიტანო.
ისე გრამატიკულად გამართულად წერ მაგრამ, ცოტა მეტად განავრცე მოვლენები.

 


№2  offline აქტიური მკითხველი Chikochiko

ინტერესი რომ გაგვიჩინო, გაცილებით დიდი თავი უნდა ატვირთო. ვიცი რომ კარგად წერ, ასე რომ მე სიამოვნებით წავიკითხავ

 


№3  offline წევრი აფხაზი

ბიბი
ასეთი პატარა თავი ცხოვრებაში არ წამიკითხავს, ერთი 5-6 ჯერ მაინც უფრო დიდი უნდა იყოს. რომ რაიმე აზრი გამოვიტანო.
ისე გრამატიკულად გამართულად წერ მაგრამ, ცოტა მეტად განავრცე მოვლენები.

Chikochiko
ინტერესი რომ გაგვიჩინო, გაცილებით დიდი თავი უნდა ატვირთო. ვიცი რომ კარგად წერ, ასე რომ მე სიამოვნებით წავიკითხავ

ეს მხოლოდ პროლოგი იყო, heart_eyes დღეიდან მინიმუმ 5-6 გვერდს დავდებ ^_^
მადლობა რომ კითხულობთ <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent