შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მწარე მოგონება თავი 3 4


7-07-2018, 00:42
ავტორი Bansuri Bansuri Bansuri
ნანახია 1 066

სტატუსზე ისეთ სასაცილო კომენტარებს აყენებდა სიცილისგან მუცელი მტკიოდა ერთხელ ასეთი უცნაური მესიჯი მომწერა გაჭედა.დავიბენი რამ მეთქი არაფერი მოვიდა მისი პასუხიც ეგ იყო.მე ვიფიქრე ალბათ დენი წავიდა და ისევ მოვა მეთქი ოდნოში შემთხვევით მის სტატუსს წავაწყდი.ძაღლი მომიკვდა.გადავწყვიტე მეც ამ ფორმით გია გამეღადავებინა ჩემს სტატუსზე მსგავსი კომენტარი მეც დავაყენე.გიას ძაღლი მოუკვდა პანაშვიდზე არ წავიდეთ მეგობრებო მეთქი.მან ჩემი სტატუსი წაიკითხა და გაბრაზებულ გულზე პასუხი უკან დამიბრუნა.სისულელეების წერას შეეშვი.ცინიკურ სიცილს უაზრო გამოხედვასო მასზე კარგი შთაბეჭდილება დავტოვე.იმ დღიდან მოყოლებულს სულ მახსოვს ის ჩემთვის როგორი მეგობარი იყო მე კი მისთვის რა კარგი მეგობარი ვიყავი და ვარ ეხლაც.ნეტავ თუ ვახსოვარ თუ იცის ჩემი არსებობის შესახებ არამგონია რადგან 25 ნოემბერს 2011 წელს მან ჩვენი მეგობრობა.ფეხქვეშ გათელა,გაანადგურა,მიწასთან გაასწორა.რატომ მაინცდამაინც 25 ნოემბერს 2011 წელს არ იკითხავთ? მას ჰკითხეთ ეს რატომ გააკეთა.25 ნოემბერს 2011 წელს პარასკევს შუაღამეს 23:56 სთ-ზე ოდნოში საზიზღრობა წერილი მომწერა.1 მისმინე დე**ნე**ტო ფესიბუქუდან ჰემი ფოტოები ამოიღა და ნუ სულელობ როცა ამოიღებ მერე მოგხსნი ბლოკს თუ დაიმსახურე.ბოდიში თქვენთან ამ სიტყვებისთვის აქ დამსწრე საზოგადოებას.ადმინებს იმედია მომიტევებთ მაგრამ რომ არ დამეწერა არ შემეძლო.
2 სურათები ფეისბუქიდან ამოყარე დე**ნე**ტობებს მორჩი.3 ფოტოები ამოიღე თორემ ინანებ.4 ცოტა დაწყნარდი 5 ბედნიერებაა როდესაც სახლში არ არსებობს ავადმყოფი.ციხეში ნათესავები არ არიან მეგობრებთან ერთად არც და**ალია! 6 შენ არ გბეზრდება ყველანაირი სისულელე წერო.7 რაში გაინტერესებს სად არის გია თავს არ დაანებებ გიას? იპარავ გიას სურათებს და შენ სახელებს აზერ...ღოგორზ მაგალითად ამ სურათზე საერთოდ და რა უფლება გაქვს???!!!!!!!! თავი დაანებე გიას,ჯერჯერობით გაფრთხილებ.ვალენტინა ბურნაძის მუქარა გიას ჯგუფზე მის დადებულ სურათზე.ეს მუქარა ჩემს დაქალს ფბ-ზე გავუზიარე და გაგიჟდა.მოსაღამოვდა.ოდნოში რომ შევედი მუქარის სახით გია კალანოვმა კიდევ ერთი შეტყობინება მომწერა.8 ფეისბუქიდან სურათები ამოიღე სისულელეებს მორჩი.სანამ ეს საშინელი ამბები დატრიალდებოდა მისი ბრძანებით ჩემმა მეგობარმა გოგომ თეონა ღვინიანიძემ ოდნოში მომწერა. როგორ ხარო მე ვუთხარი კარგად რა არის მეთქი. თავიდან თეონა ღვინიანიძე გიას გავაცანი აი ზუსტად მაგის გამო ორივე დამაჯდა თავზე.მე
დიდი შეცდომა მაშინ დავუშვი ვფიქრობდი გავაცნობ დამეგობრდებიან მეთქი მაგრამ რა მერე
თეონამ მითხრა გიამ მომწერა.ჩემი ფოტოები ოდნოში რომ უდევს წაშალოს ჩემს ცოლთან უსიამოვნებები მაქვს მაგის გულისთვისო.მე ვუთხარი შენ რატომ გეუბნება ვერ დამიკავშირდა.თეონამ ისევ გამომიწვია ტელეფონი გამორთული გქონდა ვერ დაგიკავშირდაო მოიგონა მაშინ სონი ერიქსონი მქონდა.ის ტელეფონი შვეიცარიიდან ჩამოვიტანე მერე ჩემს ძმისშვილს გავუცვალე ნოკიაში.ის ტელეფონი სონი ერიკსონი ეხლა აღარ მაქვს არადა ერთი შეხედვით ჩანდა რომ ვითომ კარგი მობილური იყო.კლავიშებიანი თან მალე ფუჭდება და მერე გადასაგდები ხდება.უკვე აიფონი ბევრჯერ მირჩევნია კლავიშებიან ტელეფონებს. უპასუხისმგებლო და უნიათო გოგოს პირში მივახალე.ოცდაოთხი საათი ტელეფონი სულ ჩართული მაქვს.ჩემთან დაერეკადა პასუხს მე გავცემდი მეთქი.მოვაკეტინე.იმწუთასვე არ ესიამოვნა როგორც ჩანს.გია კალანოვს რაც არ უნდა წყენოდა სიმართლე მაინც მივწერე რა იყო ამაზე მთელი ამბავი რომ ატეხე.ქვეყანას მოსდე შენ სურათებში რა ყრია ისეთი დიდი აჟიოტაჟი,გამოიწვიე ხალხში პანიკამ იმატა.ცნობილი მხატვრის ვან გოგის ნახატებივით რომ გამოგიფენია მეთქი.მასთან სურათებზე სალაპარაკო თემა სამუდამოდ დავხურე.ცოტახნით ოდნოდან გამოვედი იქაურობას ყურადღება აღარ მივაქციე გავატარე.მაგრამ მაინც არ ისვენებდა.ჩვენი კამათი გაუთავებლად ამაზე იწყებოდა და მთავრდებოდა ვხვდებოდი მისი არაადექვატური,საქციელი მხოლოდ მას ავნებდა და არა მე სტატუსის წაშლა ეთერი კაზალიკაშვილს ვთხოვე.გიასთან დარეკა ის სტატუსი გაექრო.ეთერიმ მობილურზე შეტყობინება მომწერა.ველაპარაკე და ესე მითხრა რამეს მოვიფიქრებო.ეს ის სტატუსია რომელიც ოდნოში დაწერა ჩემი მისამართით და არ მომეწონა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent