შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

თვალებს მიღმა ჩაფლული, ამოუცნობი სამყარო (I თავი)


11-07-2018, 22:12
ავტორი Katuna❤
ნანახია 1 096

სამყარო,რომლის შესახებაც არ ვუყვები ყველას,სამყარო,რომლის შესახებაც არიცის ბევრმა,სამყარო,რომელზეც ბევრს წარმოდგენა არ აქვს,სამყარო, რომელსაც არ ვანახებ არავის. მინდა ამ ამოუცნობი სამყაროს შესახებ მოგითხროთ თქვენ და ისიც ისე,საიდუმლოდ.
ყველაფერი იწყება იქიდან,როცა გავიზარდე,როცა უკვე შემეძლო დამოუკიდებლად ფიქრი ჩემს ცხოვრებაზე,როცა შემეძლო გადაწყვეტილებების მიღება ისეთის, რომელიც ან მავნებდა და გამინადგურებდა მომავალს ან პირიქით იქნებოდა სასიკეთო ჩემი მომავლისთვის.
რათქმაუნდა ყველა უშვებს შეცდომას და მათშორის მეც დავუშვი ისეთ შეცდომები, რომლებიც დამეხმარნენ მესწავლა სწორად ცხოვრება,მასწავლა ვისი ნდობა შეიძლება და ვისი არა,მასწავლა როგორ უნდა ვიყო კარგი ადამიანი,როგორი ცხოვრების გზა იქნება ჩემთის უკეთესი.
პატარაობაში,როცა მეუბნბეოდნენ „მე შენზე ერთი წლით დიდი ვარ და უფრო მეტი გამეგება ვიდრე შენ“ ყოველთვის მიკვირდა როგორ შეიძლება ერთ წლით უფროსმა ადამიანმა შენზე მეტი იცოდეს,ნუთუ რა გაიგო ისეთი ამ ერთ წელში, რაც შენ არიცი. გავიზარდე მეც და მივხვდი, რომ ეს მართლაც შესაძლებელია ერთ წელში გაიგო ისეთი რაღაცეები რაც აქამდე არიცოდი და შენც უფრო დაიხვეწო,გაიზარდო და მეტი რამ ისწავლო.
ვერ გაარჩევ ცუდ და კარგ ადამიანს თავიდანვე ჯერ მისი კარგად გაცნობა ა საჭირო,აუცილებელი. არსებობენ ისეთი ადამიანები,რომლებიც კარგ ადამიანად მოგაჩვენებენ თავს თუმცა სინამვილეში სულაც არ არიან ასეთები. მე ცხოვრებისგან ვისწავლე ეს ყველაფერი,იმ შეცდომებისგან რომელიც აქამდე ვახსენე. მირალატეს საუკეთესო მეგობრებმა,ადამიანებმა რომლებსაც ასე ვენდობოდი. იცი?! როცა ადამიანს ენდობი შენ მას იარაღს აძლევ,რითიც შეუძლია მოგკლას, გაგანადგუროს თუმცა გჯერა იმის, რომ ის ამას არასოდეს არ გააკეთებს.
იცი როდის ხვდები როცა ადამიანი გიყვარს?! თავიდან მის მიმართ სიმპატია გიჩნდება,რაცუფრო კარგად იცნობ მის ხასითს უფროდაუფრო იზრდება ეს გრძნობა და როცა უკვე მის ნაკლოვანებებზე თვალებს ხუჭავ შენ ის გიყვარს,ღებულობ ისეთ როგორიც არის. გჯერა მისი ბოლომდე,ის შენთვის ყველაზე ახლო ადამიანი ხდება,ენდობი ბოლომდე და გაქვს იმეიდ რომ შენი ცხოვრებიდან არასოდეს არ წავა. მეც ერთხელ სწორედ ასეთი იმედი გამიქრეს და ჩემგან წავიდნენ.
რაც შენს ცხოვრებაში ხდება ყველაფერი გამოცდილებაა,ამ ყველაფრით ტკივილით,სიხარულით,წყენით,ცრემლებით უფროდაუფრო ძლიერდები იღებ გამოცდილებას,სწავლობ ცხოვრებას.
მეგობრებიი,მეგობარი შეიძლება იყოს შენს გვერდით სიცოცხლის ბოლომდე,მაგრამ შეიძლება გიღალატოს ისეთ მომენტში როცა საერთოდ არ ელი ამას. ეძახდი მას მეგობარს მაგრამ სულაც არ აღმოჩნდა ისეთი როგორიც გეგონა თავიდან. ასეთი რაღაცეებიც ხდება, მაგრამ ეს ყველაფერი გასწავლის ვის უნდა ენდო და ვის არა.
მოვიდა დრო გესაუბრო იმაზე რაზეც დიდიხანია მინდა ლაპარაკი.



№1 სტუმარი სტუმარი თაკო

დამაინტრიგებელი იყო <3 შენთან ვარრ !! წარმატებები ^^ ვნახოთ რა იქნებაა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent