შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მკვლელობის ღამე (დასასრული) (+18)


17-07-2018, 15:27
ავტორი ბიბი
ნანახია 1 836

-არა, ემა, ეს არ გააკეთო-ემა ორივე ხელით ჩაბღაუჭებოდა იარაღს მაგრამ მაინც უკანკალებდა კიდურები, თან თვალები ცრემლებით ევსებოდა და ედუარდს თვალსაც ვერ უსწორებდა.
-რატომ? შენ ხომ ამას იმსახურებ?-მკლავით ცრემლებს იწმენდდა.
-რისთვის? რისთვის ვისმახურებ? რომ უდანაშაულო ადამიანების დასმენას ვაპირებ?
-არა, იმისთვის რომ ხალხი მოკალი.
-ემა, აზრზეც არ ხარ რაზე ლაპარაკობ. ვიცი ამის გაკეთება არ გინდა, ჩემი მოკვლა არ გინდა.
-არა, არ იცი, მინდა, მინდა რომ ეს გავაკეთო. მინდა მისია შევასრულო.
-ემა, მისმინე, დამშვიდდი და ვისაუბროთ კარგი?! და მერე თუ ისევ გადაწყვეტ მესროლო მაშინ მე მზად ვარ. გთხოვ, არ მინდა რამე დაგიშავო, არ მინდა გატკინო, გთხოვ იარაღი დადე, და ვისაუბროთ.
-არა, ამას გავაკეძთებ, გავისვრი და დავისვენებ.-ცხარე ცრემლები უსველებდა სახეს მთელი კისერი სველი ქონდა ცრემლებისგან. ედუარდი ნელ- ნელა უახლოვდებოდა ისე რომ გოგო ამას ვერც ხვდებოდა.
ედუარდმა იარაღი დაუშვა, მაგიდაზე დადო და ნელი ნაბიჯით მიუახლოვდა გოგოს.
-ემა, ეს არ უნდა გააკეთო, ეს შენ უფრო გატკენს ვიდრე მე.-ხელებში ემას ხელები მოიქცია და ნელა დააშვებინა იარაღი. გოგო ახლა უფრო ატირდა და ედუარდის მხარს შუბლით მიეყრდნო.-ვიცი, ეს ადრე არასდროს გაგიკეთებია. არასდროს გაგისვრია, არასდროს მოგიკლავს, არასდროს გიტკენია.
-არ მინდოდა შემყვარებოდი. ასე არ უნდა მომხდარიყო, ყველაფერი უფრო მარტივად უნდა ყოფილიყო.
-კარგი, დამშვიდდი, ყველაფერი დასრულდა, გპირდები ამ ტკივილით და ამ ტანჯვით ცხოვრება არ მოგიწევს.
-მე მისია მაქვს.
-ვიცი, მაგრამ ისინი მალე გაქრებიან და ვერავის ვეღარაფერს ავნებენ.
-შენ,. შენ არ უნდა შემყვარებოდი, ჩემი თავისთვის ამის უფლება არ უნდა მიმეცა.
-ემა, შემომხედე, გთხოვ ნუღარ ტირი, მე შენთან ვარ ხედავ? ცოცხალი არც შენ და არც მე არაფერი გვემუქრება.
გოგო ძლიერად ჩაებღაუჭა ედუარდს ზურგზე და გულზე მიეხუტა.
აქამდე არასდროს დამტკბარა ედუარდი ემას თმის სურნელით. არც არასდროს დაუსველებია მის ცხელ ცრემლებს ედუარდის სხეული. გოგოს გულში იკრავდა, ცდილობდა რაც შეეძლო ნაზად მოხვეოდა, უნდოდა ემას მისი გვერდით დგომა ეგრძნო მაგრამ უფრო სულიერად ვიდრე ფიზიკურად.
მთელი საღამო ასე გაატარეს ერთმანეთზე გულში ჩაკრულებმა. ფანჯრიდან შემოსული ღამის განათება ნახევრად ანათებდა ემას სახეს რომელსაც ჯერ კიდევ ცრემლიანი თვალები ქონდა. ჩასძინებოდა, მხოლოდ შუაღამეს გაეღვიძა, უცნაურად შეიშმუშნა, ედუარდს გაუღიმა და ისევ დახუჭა თვალები, მაგრამ არც თუ ისე ხანგრზლივად, ნელა წამოიმართა. კაცისკენ ზევით აიწია და ნაზად აკოცა ქვედა ტუჩზე, ედუარდმაც თითქოს ელოდაო თმაში შეუცურა ხელი და თავისკენ უფრო მეტად მიიზიდა, ახლა შეეძლო ბოლომდე ეგრძნო მისი ტუჩების გემო, მარილიანი გემო და ემასაც შეეძლო ბოლომდე დამტკბარიყო ედუარდის სურნელით, მისგან მონიჭებული სიამოვნებით.
ედუარდმა ფრთხილად აიყვანა გოგო ხელიში და ლოგინზე დააწვინა, ნაზად უხსნიდა პერანგის საკინძეებზე, ცხელი ტუჩებით ნაკვალევს უტოვებდა ჯერ ყელზე, მერე მხრებზე, საჩვენებელი უხეში თითით ლავიწის ჩაღრმავებებს უსინჯავდა, და შემდეგ ცხელი კოცნით აჯილდოვებდა. ქალის მკერდი ხელში მოიქცია და კერტებზე კბენდა. სასიამოვნო ტკივილისგან ოხრავდა ემა, თვალები დახუჭული ქონდა მშრალი ტუჩები გახსნილი და არაადამიანურად ნეტარი ხმა ამოდიოდა პირიდან. ედუარდს წელზე ფეხები შემოხვია და ძლიერი ბიძგით მიიზიდა თავისკენ ზემოდან მოექცა და ბიჭს მხურვალე კოცნით აჯილდოვებდა, ნაზად შეიცურა სა*ოში ედუარდის და ძლიერად და ნელა დაიწყო მოძრაობა.
ედუარდის გაოფლილ ტანზე ეფინა ემას ქერა თმა. ედუარდი არანაირ საშიშროებას აღარ გრძნობდა, ბოლო წლების მანძილზე პირველად იყო როცა იწვა და არ შფოთავდა, ახლა მასთან დაძინების საშიშროებაც არ არსებობდა, დაღლილობისგან, ემოციური, ფიზიკური, სულიერი დაღლილობისგან თვალები ელულებოდა.
ემა თითქოს ამისთვის მზად იყო სახესთან მიუახლოვდა და წითელი ტუჩებით ნაზად დაუკოცნა თვალები, ედუარდსაც დიდხანს არ უცდია, ძილში ღრმად წავიდა.
მშვიდად სუნთქავდა, პატარა ბავშვივით, ემა კი დედასავით ადგა თავზე და მის სუნთქვას უსმენდა, ერთხანს გვერდით მიუწვა, წელზე მოეხვია, ედუარდი შეიშმუშნა და გვერდი შეიბრუნა, ახლა მათი სახეები ერთმანეთს უყურებდნენ.
-ედუარდ-ჩუმად უჩურჩულა ემამ. სული სახეზე შეუბბერა.-ედი.-კიდევ ერთხელ დაუძახა და ახლა უკვე სველი ტუჩებით აკოცა ქვედა ტუჩზე.
-ჰო საყვარელო.-ედუარდმა ნახევრად გააღო თვალები. წამიერი ტკივილი იგრძნო მუცელში. ხელი დაიდო. იგრძნო როგორ მოსდიოდა მუცლიდან ცხელი სითხე. თეთრი ზეწარი ნახევრად წითელი იყო. ემა სადღაც გამქრალიყო.
-ჯანდაბამდე გზა ქონია შენს სიყვარულს, და შენს მისიასაც. ყველა დაისჯებით!-ბოლო ხმაზე იღრიალა ედუარდმა და სახლიდან გავიდა.


___
მოკლედ სულ ეს იყო ^^^
მაგრამ
გაგრძელება იქნება **



№1  offline აქტიური მკითხველი Chikochiko

მოიცა ეს რა იყო? ანუ ემამ დაჭრა და გაიქცა? ასე არ დატოვო ეს ისტორია, აუცილებლად გააგრძელე

 


№2 სტუმარი მკითხველი

იმედია ემამ არ გააკეთა ეგ?...
კარგი ისტორიაა და გაგრძელებასაც დიდი სიამოვმებით წავიკითხავ.
წარმატებები.

 


№3  offline წევრი ბიბი

Chikochiko
მოიცა ეს რა იყო? ანუ ემამ დაჭრა და გაიქცა? ასე არ დატოვო ეს ისტორია, აუცილებლად გააგრძელე

გავაგრძელებ და მაგასაც გაიგებთ blush
mirandaa31
ვაახ ეს რაიყოო? გაგრძელებას ველოდბიი ❤️❤️

ვეცდები დიდხანს არ გალოდინო heart_eyes
მკითხველი
იმედია ემამ არ გააკეთა ეგ?...
კარგი ისტორიაა და გაგრძელებასაც დიდი სიამოვმებით წავიკითხავ.
წარმატებები.

სხვა ვარიანტი გაქვს ? relaxed

 


№4 სტუმარი მკითხველი

ბიბი
Chikochiko
მოიცა ეს რა იყო? ანუ ემამ დაჭრა და გაიქცა? ასე არ დატოვო ეს ისტორია, აუცილებლად გააგრძელე

გავაგრძელებ და მაგასაც გაიგებთ blush
mirandaa31
ვაახ ეს რაიყოო? გაგრძელებას ველოდბიი ❤️❤️

ვეცდები დიდხანს არ გალოდინო heart_eyes
მკითხველი
იმედია ემამ არ გააკეთა ეგ?...
კარგი ისტორიაა და გაგრძელებასაც დიდი სიამოვმებით წავიკითხავ.
წარმატებები.

სხვა ვარიანტი გაქვს ? relaxed


დიახ თვით ემაც მახეში გაება,
თუმცა მწერალი და ისტორიის "მშობელი" თქვენ ხართ და თქვენი გადასაწყვეტია.
მე ძალიან მომწონს.

 


№5  offline წევრი Gvantsa_g

საინტერესო ისტორიაა, სხვებს არ გავს. დასასრული იყო ფანტასტიური, დარწმუნებული ვარ გაგრძელებაც ასეთივე ფანტასტიური ექნება heart_eyes
წარმატებები შენ!

 


№6  offline წევრი ბიბი

Gvantsa_g
საინტერესო ისტორიაა, სხვებს არ გავს. დასასრული იყო ფანტასტიური, დარწმუნებული ვარ გაგრძელებაც ასეთივე ფანტასტიური ექნება heart_eyes
წარმატებები შენ!

მადლობა შენ, ვეცდები გაგრძელება უკეთესი იყოს ^^

 


№7  offline წევრი ბიბი

Margo Tokyo
დღეს წავიკითხე ყველა თავი.
საკმაოდ საინტერესო ისტორია გამოვიდა...შენი სხვა ისტორიები არ ვიცი, ეს არის პირველი რაც წავიკითხე, ამიტომ ვერ შევადარებ. თუმცა ცოტა პუნქტუაციური შეცდომები იყო, მაგრამ მთავარია ისტორიის შინაარსი, რაც მართლა ძალიან მომეწონა relaxed
სიტყვა მდივანს მოვკარი თვალი და *დივანი გამოიყენე ხოლმე, რა. თორე თვალში ცუდად მხვდება no_mouth
ემა რომ დაქირავებული იქნებოდა, შეხვედრის წამიდან მივხვდი, მაგრამ ასე თუ მოიქცეოდა ბოლოს არ მეგონა. ნამდვილად მოულოდნელი იყო, მაგრამ ეს მოულოდნელობა უფრო მომეწონა! bowtie
მდაჰ,
რაც შეეხება ბატონ ედუარდს!
უნარცისესი ბიჭია! smiling_imp
თავიდან კლუბში ქალს რომ ცუდად მიმართა, ნამდვილად არ მომეწონა მაგრამ შემდეგ თავებში გამოავლინა ისეთი თვისებები, რაც მასში ძალიან მომეწონა. თან მისი ოჯახური სიტუაციიდან გამომდინარე, სავსებით გასაგებია მისი დამოკიდებულება ადამიანების მიმართ.
შენ კარგად წერ, სასიამოვნოდ. წარმატებები. heart_eyes

დივანი და მდივანი სხვადასხვა მნიშვნელობის მქონეა.
მადლობა დიდი შენ, და მიხარია შენგან შეფასება რადგან მე ძალიან მომწონხარ ^^

 


№8  offline წევრი ბიბი

Margo Tokyo
ბიბი
Margo Tokyo
დღეს წავიკითხე ყველა თავი.
საკმაოდ საინტერესო ისტორია გამოვიდა...შენი სხვა ისტორიები არ ვიცი, ეს არის პირველი რაც წავიკითხე, ამიტომ ვერ შევადარებ. თუმცა ცოტა პუნქტუაციური შეცდომები იყო, მაგრამ მთავარია ისტორიის შინაარსი, რაც მართლა ძალიან მომეწონა relaxed
სიტყვა მდივანს მოვკარი თვალი და *დივანი გამოიყენე ხოლმე, რა. თორე თვალში ცუდად მხვდება no_mouth
ემა რომ დაქირავებული იქნებოდა, შეხვედრის წამიდან მივხვდი, მაგრამ ასე თუ მოიქცეოდა ბოლოს არ მეგონა. ნამდვილად მოულოდნელი იყო, მაგრამ ეს მოულოდნელობა უფრო მომეწონა! bowtie
მდაჰ,
რაც შეეხება ბატონ ედუარდს!
უნარცისესი ბიჭია! smiling_imp
თავიდან კლუბში ქალს რომ ცუდად მიმართა, ნამდვილად არ მომეწონა მაგრამ შემდეგ თავებში გამოავლინა ისეთი თვისებები, რაც მასში ძალიან მომეწონა. თან მისი ოჯახური სიტუაციიდან გამომდინარე, სავსებით გასაგებია მისი დამოკიდებულება ადამიანების მიმართ.
შენ კარგად წერ, სასიამოვნოდ. წარმატებები. heart_eyes

დივანი და მდივანი სხვადასხვა მნიშვნელობის მქონეა.
მადლობა დიდი შენ, და მიხარია შენგან შეფასება რადგან მე ძალიან მომწონხარ ^^

სხვადასხვა მნიშვნელობის რომ არის, იმიტომ მომხვდა თვალში ცუდად მდივანზე დაჯდაო... ცუდად არ მითქვამს, შეიძლება ბეჭდვითი შეცდომა იყო. sweat_smile

ვაი, ვაი, ეს რა მჭირს :დ არ შეიძლება ჩემთვის ღამე ლაპარაკი :D

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent