შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მუდმივ ხმაურში.... 1 თავი


25-07-2018, 14:51
ავტორი naattii
ნანახია 3 548

მოუთმენლად იცვამდა ფორმას და ერთი სული ქონდა გარეთ გასულიყო. ორი წელია ამ ხმაურში ცხოვრობს და გიჟდება მის სამსახურზე, სხვაგან სად ექნება შანსი ერთი ხელის უადგილო გაქნევაზე ჯავრი ამოიყაროს კაცებზე და ყოველ საღამოს გაერთოს. წინსაფარიც მოირგო და ცეკვა ცეკვით მიუახლოვდა დახლს. მიმტანია, უბრალო მიმტანი ერთ-ერთ ცნობილ და ხალხ მრავარ კლუბში. საოცრად მოსწონს ეს რუზრუზი, უამრავი განსხვავებული ადამიანი, ხმამაღალი მუსიკა, უფასო დასალევი და ყოველ ღამე სხვადასხვა თავგადასავლები. იმდენად ბევრი ხალხი დადის მრავალფეროვნება არ აკლია, უამრავჯერ უნახავს ღალატით გამოწვეული ტკივილი, მოალერსე შეყვარებულები, იქვე დაწყებული ურთიერთობები, ერთხელ მეჯვარეც კი აღმოჩნდა ერთი გათიშული წყვილის და კვდებოდა სიცილით მომდევნოს დილის წარმოდგენაში. სასმელი აიღო და თავისი მაგიდის მოსამსახურებლად წავიდა. ბევრი მუდმივი კლიენტიც იყო, აჩემებული მაგიდები ქონდათ და არ ღალატობდნენ, თუნდაც ეს ხუთი ბიჭი, რაც აქ მუშაობს ყოველ შაბათ-კვირას აქ ატარებენ, ყოველთვის სხვადასხვა ქალის გარემოცვაში, აი ეს წყვილიც მათი ხშირი სტუმარია, ოჰოოოჰ, გოგოს ბეჭედი უკეთია, ეს ახალი ამბავია, თავისი ხარჯებით მიართვა შამპანური და მთელი გულით მიულოცა.
-ბიჭებო თქვენი შეკვეთა_ნაცნობ ხუთ ბიჭს მიადგა და დამახსოვრებული სასმელები ჩამოურიგა.
-აუ მიმი, საღოლ შენ მეხსიერებას რა, შენ თუ ასე იმახსოვრებ ყველას შეკვეთას.
-კაი რა, ორი წელია ერთი და იმავეს მიკვეთავთ_გაეცინა გოგოს შენიშვნაზე.
-მე ვისკი მინდა_ლუდი უკან გამოუცურა ამჯერად მარტო რომ იჯდა იმან და ტელეფონს ჩააჩერდა ისევ.
-ახლავე_მისი სახელი ფორმაზე ეწერა და ყველა ხედავდა, აი თითონ კი არავისი იცოდა, იცნობდნენ სახეებით ერთმანეთს, მაგრამ სახელებამდე არც მისულან არასდროს. ვისკი დაუბრუნა გამწარებული სახით მჯდომ ბიჭს და ახლად შემოსულ ბიჭებს რომ გაუსწორა თვალი. ოდნავ თავბრუსხვევა იგრძნო და გულ-მუცელი ამოუტრიალდა, არც კი ცხვენიათ, ასე ადამიანს სინდის-ნამუსი გაყიდული ქონდეს პირველად ხედავდა. არ დაუთვლია მერამდენედ გამოიყენა უფასო სასმლის უფლება და ბარმენ ლაშას არაყი თხოვა, არ უშველა, მხოლოდ გაორმაგებული მუცლის აწვა იგრძნო და მუშაობას დაუბრუნდა.
გამთენიის 5 იქნებოდა ბოლოსწინა კლიენტიც რომ გაისტუმრა და დახლთან დამჯდარი ბიჭი არ შუმჩნევია ისე შემოსკუპდა თითონაც.
-ლაშა ერთიც რა.
-უფასო სასმელი გაქვს და არაყს სვამ? ყველაზე იდიოტური სასმელია_გვერდიდან გაიგონა მიმიმ და იმ ხუთი ბიჭიდან ის ერთი გამწარებული ამოიცნო.
-პირველად გხედავ ძმაკაცების გარეშე.
-ხოო, ხანდახან მარტოც გინდება.
-მაშინ მე რატო მელაპარაკები?
-აუ, აუ ნუ გაუტიე, სასმელზე გირჩიე კიარ გკერავ.
-ასეთი რა დაგემართა ბარში დარჩენილს გოგო გიზის გვერდით და არ კერავ, ნუ თუ თქვენ რეპუტაციას გავიხსენებთ.
-ქალი აღარ მიხსენო შენი ჭირიმე რა, სიყვარულის დედასაც შევე*ი.
-ოუჰ, ხმამაღალი განცხადებაა_სიცილით გადაკრა კიდევ ერთი მიმიმ და ბიჭს გახედა. -გამოვიცვლი და წავიდეთ.
-სად_გაკვირვებულმა წამოყო ბიჭმა თავი
-დილის 5ზე კლუბში გაცნობილი გოგო წასვლას რომ გთავაზობს შენი აზრით სად?_ცალი წარბი აუწია მიმიმ.
-აი ამას არ ველოდი_ახლა ბიჭს აეწია წარბები გაკვირვებით.
-გარეთ დამხვდი_სანამ გადაიფიქრებდა გასახდელში გაუჩინარდა გოგო და იქედან ჩანთით დაბრუნდა.
სახლამდე მშვიდად იმგზავრეს, არ იყო ბიჭი ისე ნასვამი მანქანა რომ ვერ ემართა. სამ ოთახიან, ნახევრად მოუწყობელ ბინაში მივიდნენ და მაშინვე მოსაცმელი გაიხადა ბიჭმა.
-იმედია საწოლი მაინც იქნება საძინებელში იატაკის მომხრე არ ვარ_სიცილით გავიდა სავარაუდო სამზარეულოსკენ მიმი და ნერვიულობის დასაფარად წყალი დაისხა.
-არ იდარდო, სხვა თუ არაფერი საწოლი დიდი და ფუმფულაა_მის ტუჩებს დაწვდა ბიჭი და ტანსაცმლის ნელა ნელა მოშორებით მიიყვანა ოთახამდე, საწოლზე სრულიად შიშველი დააგდო და წამში მოექცა ზემოდან.
-ცოტა ფრთხილად ცხოველი_ერთი ამოთქვა მიმიმ კისერზე კბენა რომ იგრძნო, თუმცა მორჩენა იმდენად სასიამოვნო იყო ლამის კიდევ მოითხოვა.
-ორ წამში აღარ გემახსოვრება_მკერდს შუა ამოილაპარაკა ბიჭმა და ტუჩების ცმაცუნზე კიდევ ერთმა ვნების ტალღამ დაარტყა გოგოს. არ ეგონა ამდენად თუ ეტკინებოდა, თან ბიჭი დიდად არც ფრთხილობდა, მიმის ქალიშვილობა არც კი დაუშვია გონებაში, მაგრამ მალევე ჩაანაცვლა ტკივილი ზედმეტად სასიამოვნო განცდამ. კრუტუნით ჩაიძინა და წამითაც არ განუცდია სინანულის გრძნობა.
დილით გიგის პირველად გაეღვიძა, მიმი ზევიდან ეწვა და მშვიდად ფშვინავდა, პახმელიიდან თავი უსკდებოდა და სასწრაფოდ გაზიანი სასმელი ესაჭიროებოდა. შეეცოდა მიმი გასაღვიძებლად და ფრთხილად გადააწვინა გვერდით, შიშველი წამოდგა და იქვე დაგდებულ ტრუსს დაწვდა. ზემოდან დააკვირდა გოგოს და სახეზე ხელი ჩამოისვა, დიდი სილამაზით არ გამოირჩეოდა მიმი, როგორც ბებია ეტყოდა ერთი გაჩხინკორებული პატარა გოგო იყო, თითონ ისედაც არ უყვარდა სარკეში ყურება, არც გაპრანჭვა იყო მისი საქმე, ერთადერთი რაც მის გარეგნობაში მოწონდა სავსე მკერდი და ლამაზი ფორმის ტუჩები იყო, ერთი ჩვეულებრივი შესახედაობის გოგო იყო გრძელი თმითა და თაფლისფერი თვალებით. ეტყობა მზერა იგრძნო, შეიშმუშნა და გვერდი იცვალა, ამას კი გიგის სახის შეცვლა მოყვა.
-მიმი გაიღვიძე, გაიღვიძე_ხელით შეანჯღრია გოგო
-გააფრინე ადამიანო? რომელი საათია? თვალების ფშვნეტით წამოდგა გოგო და გაიზმორა.
-ეს რა არი?_გაკვირვებულმა მიუთითა ბიჭმა საწოლისკენ.
-სისხლი, წითელი ფერით მაინც ვერ მიხვდი?_თეთრეულს დაწვდა თითონაც და კაბაც მალევე გადაიცვა.
-შენ, მოიცა, რატომ არ მითხარი?
-ასე მგონია ქალიშვილობა მე კიარა შენ დაკარგე, რატო მოთქვამ? ნუ ნერვიულობ, არც „სტენკის“ დადგმას ვაპირებ და არც ჩემიანი მოგივარდება ვინმე იძულებით რომ ჩამასახლონ. უნივერსიტეტში გამიყვანე რა დამაგვიანდება.
-კარგი_გაკვირვებულმა გააყოლა თვალი ოთახიდან გამავალ გოგოს და თითონაც დაიწყო ჩაცმა.


-------------------------------------------------------------
ვერ გავჩერდი თქვენ გარეშე და ვნახოთ ამჯერად რა გამოგვივა <3



№1  offline წევრი triniti

Vaime deda es ranairi mimia ase utavmoyvareoba pirvelad vnaxe .es meqaltane rom iyo shokshi es ufro dasafasebelia vidre mimis aseti uguloba da sicive.veli momdevno tavs

 


№2  offline აქტიური მკითხველი terooo

ეს რა იყო ახლა

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent