შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

გიჟური სიყვარული -9- •დასასრული•


1-08-2018, 00:24
ავტორი Avrora-Gallagher
ნანახია 1 839

ლუკა გარეთ იჯდა, მობილურში რაღაცას ჩაჰყურებდა და ცალ თვალს ჩემსკენ აპარებდა.
-ნენე გისმენ.-მეუბნება და თავში ათასი აზრი მიტრიალობს თუ როგორ ვუთხრა რომ მიყვარს. ჩემმა ტვინმა უკვე წინასწარ ყველა სცენას შეხედა თუ რაც მოხდებოდა. კვლავ ჩემმა სასტიკმა "მე" დამძლია და ყველაფრის თქმა გადავიფირე.
-ანუ მე...მე-ვცდილობ აზრს თავი მოვუყარო და სათქმელი ვუთხრა, მაგრამ ამ საკითხის გარდა ყველაფერი მომდის თავში. სრულიად "გონება გაფანტულობის" დედოფალი ხარ ნენე რა, ვფიქრობ და მზერა ისევ ლუკაზე გადამაქვს.
-რაიმეს თმას აპირებ?-მეუბნე ირონიულად და ხითხითებს. ამი დასაცინი ვარ მე?! ღმერთო ახლა დამეხმარე და მერე თუ გინდა მომკალი. არაფრის ღირსი ხარ ლუკა, არაფრის!
-არაა, გადავიფიქრე!-ვეუბნები ყვირილით და სახლში შევდივარ.
-კარგი! მოემზადე ხვალისთვის-მომაძახა უკნიდან. რაზეც ყურადღება არ მიმიქცევია და დასაძინებლად წავედი.
•*•*•



დილით სრულიად უცხო გარემოში ამოვყავი თავი. უეცრად ფეხზე წამოვხტი და მერე გამახსენდა რომ, ლუკას სახლში ვიყავი. საათი 10-ს აჩვენებდა. კი მაგრამ ნინომ რატომ არ გამაღვიძა?, გავიფირე და მომზადება დავიწყე. ოთახიდან გავედი და ნინოს ძებნა დავუწყე. სამზარეულოდან სხვა ოთახებშიც შევიარე მაგრამ, როგორც ჩანს არ მოსულა. ისევ სამზარეულოში შევბრუნდი წლის დასალევად. ჭიქა ავიღე და წყლით ავავსე. უკან შემოვტრილდი როდესაც, წინ ლუკა ამესვეტა.
-დილა მშვიდობის.-მიჩურჩულებს ყურთან, ხმა ჩახლეჩილი და კისერში მკოცნის. უეცრად გრძნობების ტალღამ, მისი შეხებისას ერთიანად დამიარა ტანში და ძალა გამოლეულს, წყლით სავსე ჭიქა ხელიდან ისე გამივარდა რომ, ლუკასთვის თვალიც არ მომიცილებია. მას კი ჩემს მოქმედებაზე ჩაეღიმა.
-ცოტაც და ხელებში ჩამადნები.-მეუბნება და მის ტუჩებს ჩემს ბაგეებზე უსობს.
ლუკა კი შემდეგ ტუჩის კუთხეებში მკოცნის. მე კი თვალებ ანთებული ვუცდი როდის, მაკოცებს მაგრამ, ის ამ მომენტით სარგებლობს. ამიტომ მე გიჟივით ვაცხრები მის ტუჩებს. ვკოცნი სულ მოუთქმენლად და ღრმად ვივსებ ფილტვებს მისი სურნელით. ჩემს ამ ქცევაზე სიცილი უვარდება და მალევე ისიც მყვება კოცნაში. ჩემი თითები მის თმაში ავბურდე და გაცხარებით დავუწყე კოცნა მის ტუჩებს. მან კი მისი ხელელები, მაიკის ქვეშ შემიცურა და კანზე თითებით თამაში დაიწყო. ტუჩებიდან კი კისერში გადაინაცვალა და გამალებით დამიწყო კოცნა. ცალი ხელი თეძოზე მაგრად მომიჭირა, ცალი ფეხზე ჩააცურა და მისკენ მაგრად დამქაჩა. რაზეც კვნესა აღმომხდა ბაგეებიდან და თვალებზე ბინდ აკრულმა, თავი უკან გადავგდე.
მალევე კი მეც ლუკას მაიკის ქვეშ შევუცურე ხელები. რაზეც ჟრუანტელმა დამიარა ტანში და ახლა ერთმანეთს უფრო გიჟივით ავყევით კოცნაში. უეცრად კი ლუკა მომშორდა, ტანზე კაბა შემისწორა და თმები უკან გადაიყარა.
-ნენე წადი.-მეუბნება და მოწყვეტით ქვედა ტუჩზე მკოცნის.
-ნენე წადი სანამ თავს ვიკავებ.-მეუბნება და მეც ოთახიდან გავდივარ. ნივთებს ხელში ვიმარჯვებ და სახლის კარებს ვხურავ.
ტაქსში ჩავჯექი და გაუაზრებლად დავიწყე თვალების ცეცება. ჯერ კიდევ გონს ვერ მოვსულიყავი რა ხდებოდა. სხეულის ყველა ნაწილი წამდაუწუმ მიხურდა. მისი თუთოეული შენახები ადგილი ამწითლებოდა. ნაწილობრივ ეს ყველაფერი გულს მღრღნიდა და ნაწილობრივ კი მიხაროდა. მინდოდა რომ სამყაროდან მთლიანად გავმქრალიყავი!
მინდოდა ყვრლაფერი დამევიწყებინა, რაც ჩემს ირგვლივ ხდებოდა!
გულს მიწვავდა ის ფაქტი რომ, თიკას რა ბედი ეწია, იქნებ მასთან არის კიდევ?! ან ჩემთან უბრალოდ ერთობა! მორჩი ნენე ამდენ ფიქრს, შევძახეს ჩემს თავს და ყელში მოწოლილი დიდი ცრემლის ბურთი უკან გადავგორე.
•*•*•

სახლში მისულს კი, მხოლოდ ნიკა დამხვდა სახლში.
მასთან მივედი და მაგრად ჩავეხუტე. ჯერ კიდევ ვერ დამეძლია, მის მიმართ მონატრება, რომელსაც მთელი ოთხი წელი განვიცდიდი.
-ნიკუშ, ქეთი სად არის?-ვკითხე და მაგიდაზე დადებულ ორცხობილას, დავსწვდი და დაგემოვნება დავუწყე.
-მეზობელთან არის გასული.-მიპასუხა და კარების ხმაც გაისმა. ქეთი შემოვიდა და მოწყენილი მზერა მოგვავლო ორივეს.
-რატო ჩამოგტირით სახეები?-გველითხება ქეთი, ვითომ და თვითონ გიჟურ ხასიათზე ყოფილიყოს.
-მე ჩემს ოთახში ვიქნები.-სრულიად უპასუხოდ დავტოვე მისი კითხვა და ტვინ გადაღლილი ჩემი ოთახისკენ გავემართე.
საწოლზე უგონოდ გადავემხვე და წუთშივე ძილის პირულისაკენ წავედი.
•*•*•
უეცრად კი ოთახში შემოსულებს სათითაოდ დავაკვირდი. ჯერ კიდევ ძილ-ბურანში გახვეულმა ვერ გამერკვია, აქ რას აკეთებდნენ.
-ჯერ მე დავიწყებ!- ვთქვი და ისეთი მკაცრი ბარიტონი ამოვუშვი პირიდან, მე თვითონ გაოცებული დავრჩი.-ქეთი თუ სადმე მიდიხართ, არსად წამოსვლას არ ვაპირებ, გასაგებია? თქვენთვის?-ვეუბნები და ქეთის, ნიკას და ლიკას, ბოლოს კი ლილეს გავჰყურებ.
-სულ ასეთ ხასიათზე ახალგაზრდა გოგო, როგორ უნდა იყო?-მეკითხება ნიკა და ხელებს უმისამართოდ იქნევს.
-დროზე ადე!-ჩაერთო ლიკაც და ხელით ჯაჯგური დამიწყო.
-ხალხო თქვენ რა სულ გაგიჟდით?! ხომ ვთქვი რომ არ მინდა არსად წამოსვლა?!
-კარგი თუ ეგრეა და გვითხარი ჩვენც რატომ არ მოდიხარ! და დავრჩებით ჩვენც!-მეუბნება ლილე და ვვერდით მიჯდება.
ვაღიარებ ლილე ყველაზე განსაკუთრებულად მიყვარს. ლიკასთანაც კარგი ურთიერთობა მაქვს, მაგრამ ლილეს სულ სხვა ადგილი უკავია ჩემს გულში. მასთან არსდროს არაფერს არ ვმალავ და ნებირმიედ დროს შეუძლია ჩემთვი მოიცალოს და რაცარუნდა დათლილი და მოწყენილი იყოს, ჩემი ტკივილი და დარდი გაიზიაროს. მისი ერთი თხობნაც კი საკმარისი არის ჩემთვის.
-ნენე, დროზე წამოდი!-აგრძელებს ლილე და მომღიმარი სახით შემომციცინებს.
-ხო! კარგი, კარგი!-ვამბობ და ყველანი ოთახიდან გადის. მე კი მომზადებას ვიწყებ, მაგრამ ჯერ ისიც კი არ ვიცი სად მივდივარ. თეთრ საროჩკას დავავლე ხელი, რომელსაც შავი გრძელი ზოლები ამშვენებდა. თეთრი მოტმასნილი ჯინსის შარვალი ჩავიცვი და მასზე თეთრი სპორტული ფეხსაცმელები ამოვიცვი. სახეზე მკრთალი მაკიაჟი დავიტანე და თმები გავიშალე.
ოთახიდან გავედი და წინ გიო და ლაშა შემეჩეხა. თბილად ჩავეხუტე ორივეს და ლოყაზე ვაკოცე.
-ჩვენი ბეკეკა რასშვება?-მეკითხება გიორგი და როგორც ყოველთვის თმებს მიბურავს, ალბად ძალიან სიამოვნებს.
-ბეკეკა როდიდან?-ვეკითხები წარბ შეკრული.
-გოგო ნუ იკბკნები.-მეუბნება გიო და კარებისკენ აპარებს თვალს, საიდანაც ლუკა შემოდის. უეცრად ხელზე ვიპწკინე, მეგონა რაიმე მესიზმრებოდა მაგრამ, რეალობა ყოფილა.
-არ მოდიხართ?-გვეკკთხება ლუკა და გასაღებს ხელში ათამაშებს.
-საერთოდ სად მივდივართ?
-ჯერ პარკში და შემგედ კლუბში.-მეუბნება მოჭრით ლაშა და ქვემოთ ჩადიან. ყველანი გავნაწილდით მანქანებში.
•*•*•

პარკში მალევე მივედით. ხალხი ერთმანეთში ირეოდა. ჩვენ კი უაზროდ დავდიოდით აქეთ-იქეთ. სანამ ლიკამ არ აიტეხა ერთ-ერთ ატრაქციონზე დაჯდომა. ყველანი მას გაყვა.
ლუკა კი ჩემთან ერთად დარჩა. მე კი დაბნეულმა გზა გავაგრძლე და ნელ-ნელა დავუწყე თვალიერება ყველაფერს. უეცრად მისკენ გამეპარა თვალი და დილას მომხდარი ამბავი გამახსენდა. სახეზე სულ წამომახურა და ალბად ჭარხალივით ავწითლდი. მის მიმართ სირცხვილმა კი კანკალამდე ამიტანა. უეცრად კი ხელით მისკენ დამქაჩა და ერთ-ერთი ატრაქციონისაკენ წამიყვანა.
-წამო, დავჯდეთ!-მეუბნება და ატრაქციონს თვალს ვავლებ. მაღალი ატრაქციონი რომელიც მომენტალურდ ადიოდა მაღლა, და უკან მოულოდნელად ბრუნდებოდა მოწყვეტით. მასზე მჯდარი ხალხი მთელი ძალით გაჰყვიროდნენ. მე კი შეშინებულმა ნერწყვი მძიმედ გადავაგორე და ჩემს გვერდი მომღიმარ ლუკას დავაკვირდი, რომელსაც თვალებში ჭინკები დაურბოდა.
მასზე დაჯდომას დავთანხმდი რადგან, მეგონა რომ ლუკა. ჩემთან ერთად დაჯდებოდა. მაგრამ უკვე ჩემი ადგილი დაკავებული მქონდა რომ, ლუკამ გამოაცხადა მე არ ვჯდებიო. არადა ალბად "მარტო გული გამსიკდებას" ძახილით, გავხდი ცუდად. ნელ-ნელა ატრაქციონიც ივსებოდა, მე კი ლუჯას გავსძახოდი.
-ლუკა! მარტო აქ ვერ დავჯდები! ჩამოვალ!
-არა არა, აწი ჩაირთვება!-მეუბნება და ღიმილი დასთამაშებს სახეზე. შემეშინდა! სინაღლის ბავშვობიდანვე მეშინოდა, ახლა კი მარტო აქ! ოხ ჯანდაბა ესაძე! ვფიქრობ და ცრემლები მევსება თვალები.
-ლუკა გთხოვ ჩამომიყვანე.-ვეხვეწები და ცრემლები შეუჩერებლად მომდის თვალებიდან.
-ასე ძაან თუ გეშინოდა რას ჯდებოდი ტო?
-მე მეგობა შენც ჯდებოდი.-ვეუბნები სლუკუნით.
-კარგი მაშინ, მოთხარი რომ გიყვარვარ.-მეუბნება სერიოზული სახით, მე კი ემოცია მოზღვავებული ვტირი შეუჩერებლად.
-არა! არგეტყვი.
-ხო და იყავი მანდ.-მეუბნება და გვერდზე იხედება.
უკვე ატრაქციონიც ჩაირთო. შეშინებულმა ისევ არაფრის მთქმელ ლუკას დავაკვირდი.
-ლუკა მიყვარხარ.-ვეუბნები და ცრემლებს ვიწმენდ.
-ვერ გავიგე? ცოტა ხმა მაღლა, არ შეგიძლია?-მეკითხება და კბილების სამყაროს მიჩენს.
-ლუკა ესაძე მიყვარხარ!-ვიყვირე ბოლო ხმაზე და ყველამ ჩვენსკენ გამოხიდა. ალბად მთელმა პარკმა გაიგო. ლუკაც იმ წამსვე, ატრაქციონთან მდგომ კაცთან მივიდა. მალევე კი ატრაქციონიც გამოირთო. ჩემსკენ წამოვიდა და სკამზე დამაგრებული კლეტკები გახსნა. ატრაქციონიდან ჩამომიყვანა და შეშინებულის მთელი ძალით ჩამეხუტა. მის მკლავებში ავფართხალდი მაგრამ,სულ ტყუილად, ადგილიდანაც ვერ დავძარი.
-რა გამიკეთე იდიოტო! იცი როგორ შემეშინდა? იცი?!-ვეჩხუბები და თან ვქვითინებ.
-მიყვარხარ ლომია!-ამბობს და ყურებში ჩამესმის ჩემი გულის ცემა. უდაოდ გამიხარდა, მისი პირიდან ამოსული სიტყვები. ისიც კი გაიფიქრა ჩემმა სულელმა ტვინმა, რომ ამად კი ღირდა ამ სიტყვების გაგონებაო.
-ჯანდაბა ესაძე! მეც მიყვარხარ!.-ვეუბნები და თბილად ვეხუტები ლუკას.
მისი ტუჩები კი ნაზად შემახო ყურთან, მე კი დენ დარტყმულივით დამიარა სხეულში და უფრო მაგრად ავეკარი მას სხეულზე. უეცრად კი ჩვენს წინ მდგარი ქეთი,ნიკა, ლილე, ლიკა, გიორგი და ლაშა დავლანდე და აქედან გაქრობა ვისურვე. სირცხვილისგან სახე მთლიანად ამიწითლდა.. ალბად ყველაფერი გაიგეს, ღმერთო, ამათ ყბიდან რა ამოვა! ვფიქრობ და ლუკას ვცილდები. მათმა კი ერთმანეთის მიყოლებით დაიწყეს ფხუკუნი. რაზეც ნერვები მომეშალა და მანქანისკენ წავედი. შიგნით ჩავჯექი და მათ მოსვლას დაველოდე.
ესაძე ალბად შენ შეიწირავ, ჩემს ახალგაზრდობას, ვფიქრობ და წეხანდელი თავს დამტყდარი ამბავი, ათასნაირად მიელავს თავში.
მალევე მოვიდნენ ყველანი და გამომიცხადეს რომ კლუბში, აპირებდნენ წასვლას.
-თქვენ წადით! მე კი არსადაც არ ვაპირებ წამოსვლას!-ვეუბნები და მანქანის კარებს კვლავ ვკეტავ.
-აზრი არააქ ამასთან ლაპარაკს.-ამაბობს ნიკა და მანქანში ჯდება.
-კარგი მაშინ ნენე დავტოვოთ და მერე წავიდეთ-ამბობს ქეთი და ჩემს დავბღვერილ სახეს აკვირდებიან.
-ხო მე დამტოვეთ!-ვუცხადებ მათ.
•*•*•

ყველანი კლუბში წავიდა. შენ კი იყავი ახლა სახლში მარტო. კი მაგრამ ლილემ მაინც როგორ მიღალატა. ყველანი ცუდები არიან, ვფიქრობ და საწოლზე ვესვენები. უეცრად კი მობილურზე ესემესი მოვიდა.
"ჩამოდი, გარეთ ვარ", მწერს ლუკა. უეცრად ფეხზე ჩავიცვი, კარები დავკეტე და კიბეებზე მთელი სისწრაფით ჩავედი. მანქანის კარებთან მიყუდებულული ლუკა, რომ დავინახე გულმა ბაგაბუგი დაიწყო. მასთან ახლოს მივედი და დატუქსული ბავშვივით ვკითხე.
-შენ აქ რატომ ხარ?
-კლუბში რომ არ წამოდი, ვიფიქრე ჩემთან წამოხვიდოდი.-მეუბნება და ლოყაზე ხელს მისვამს.
-შენთან რა მინდა?-ვეკითხები გაკვირვებული.
-ჩუუ!-მაჩუმებს და მანქანის კარებს მიღებს და შიგნით მსვამს. ის კი მეორე მხრიდან ჯდება და მანქანას ქოქავს.
-აა, ჩემი მოტაცება გინდა?-ვეკითხები ხარხარით და მის მკაცრს სახეს ვაწყდები წინ.
-ასე ძან გინდა ჩემთან ცხოვრება?-მეკითხება ირონიით და მალევე ჩემს ჭარხალივით აწითლებულ სახეს უყურებს. მე ხომ ნენე ლომია ვარ! გოგო რომელიც უხერხულ სიტუაციაში თავისივე თავის გამო ეხვევა!.
მალევე მივედით მის სახლში. კარები გააღო, შიგნით კი არავინ იყო. სინაათლეები აანთო და საძინებელი ოთახის კიბეებს აუყვა. მე კი სამზარეულოში გავედი და პირ გამომშრალმა ერთი ჭიქა წყალი დავლიე, იმის ფიქრში თუ აქ რა უნდა გამეკეთებინა. ცოტა ხანში ლუკა სამზარეულოში შემოვიდა და ველურივით დამქაჩა მისკენ. ბაგეებზე დამეტაკა და გაუჩერებლად დამიწყო კოცნა. მეც ავყევი კოცნაში მთელი მონდომებით.
ტუჩებიდან კისერში გადაინაცვლა და განაბულმა, მის თოთოეულ შეხებაზე თითებს ნერვულად ვუჭერდი სხეულს. ტუჩები ლავიწებზე გადმოანაცვალა და ნელ-ნელა ქვემოთ ჩაუყვა, გეგონებოდა რომ ჭიები დარბოდნენ ჩემს კანზე გაუჩერებლად. საროჩკის ღილები გამიხსნა და და ერთი ხელის მოძრაობით ტანიდან მომაშორა. სირცხვილისგან აწურული მის სხულს მივეკარი და მის კისერში ჩავრგე თავი. მან კი შუბლზე მაკოცა და ხელში აყვანილი კიბეებზე ააბიჯა და თავის ოთახში შემიყვანა. საწოლზე ნაზად დამაწყვინა და მთელი სხეულით მომეკრო. ტუჩებზე გაცხარებული დამეტაკა და ვნებიანად ამიყოლია კოცნაში.
-რომც მთხოვო ვერ გავრჩერდები.-ყურთან ჩამჩურულა და სხეულიდან ყველაფერი მომაშორა.
-ხო და არ გაჩერდე.-ვეუბნები სიცილით და ტუჩებზე გამალებით ვაძგერდები. მის სხეულში ჩემი თითები გავხლართე და შიშველ ტანზე მთლიანდ ავეკარი. ლუკა ჩემს სხეულს შორის მოთავსდა და ფეხებზე თითები ნაზად აასრიალა. თითებით ისევ მუცელზე ჩასრიალა და მარტივად აღმოჩნდა საცვლის ქვეშ. სიამოვნებისგან კი კვნესა აღმომხდა ბაგებიდან. მალევე კი სასიამოვნო ტკივილი ვიგრძენი სხეულში და მთელი ძალით ჩავჭიდე ხელი ესაძის სხეულს.
•*•*•

დილით კი ჩემს გვერდით მძინარე ლუკა შევათვარიელე. წინ მისი გრძელი თმები ნაზად ჩამოჰყროდა შუბლზე, რაც ულამაზეს ელფერს უძენდა მის გარეგნობას, რომელიც მე ძალიან მომწონდა.
მისი ყურება კი გამალებით დავიწყე და დიდხანს დავაკვირდებოდი კოდევ, რომა რა მისი ხმა.
-ნენესაც გაუღვიძია!-მეუბნება და ლოყაზე მოწყვეტით მკოცნის.
-ხო.-ვეუბნები და ერთს სივრცეს გავჰყურებ წარბ შეუხრელად.
-რაზე ფიქრობ?-მეკითხება და მსისკენ მთელი ძალით მქაჩავს და მიხუტებს.
-ჩვენზე, ჩვენ ორის ურთიერთობაზე, ჩვენს გიჟურ სიყვარულზე-ვამბობ სიცილით და ტუჩებზე მაძგერდება.
-გიჟურ სიყვარულზე-იმეორებს ირონიულად და მისკკენ მიხუტებს. მე კი მის მკლავებში გატრუნულს, ჰაერი ხარბად შევიყნოსე და ველურივით დავაძგერდი ტუჩებზე.


ესეც ისტორიის დასრული:) ესე უცაბედად მომიწია დასრულებაა:)) მადლობა ვინც კითხულობდით და მთელი ამ ხნის განმავლობაში გვერდით მიდექით:))❤️❤️მიყვარხართ ყველანი ❤️❤️



№1 სტუმარი ვალერიანი

ააეს რა ხდება:((რატო დამისრულეე;)(კიდევ მინდოდა ჩემი ლუკა და ნენე❤️❤️კარგი იყო:))დასასრული და ბოლო ტკბილი იყო:)ქორწილი და რამე რუმეც მინდოდა მე ❤️❤️ნუ რამეთქმის სხვა:)) გიჟური სიყავრულიიიი, გიჟური პერსონაჟებითა და გჟური ავტორით❤️❤️მიყვარხარ

 


რა კარგი იყო ❤❤❤❤

 


№3  offline წევრი Jane Rouse

dadam dasasrulii ratooo????auuu sruladac dadee tavidan wavikitxav kideev❤️❤️miyvars me es istoriaa :):( cool itoria❤️❤️❤️❤️❤️cool

 


№4  offline წევრი Avrora-Gallagher

ვალერიანი
ააეს რა ხდება:((რატო დამისრულეე;)(კიდევ მინდოდა ჩემი ლუკა და ნენე❤️❤️კარგი იყო:))დასასრული და ბოლო ტკბილი იყო:)ქორწილი და რამე რუმეც მინდოდა მე ❤️❤️ნუ რამეთქმის სხვა:)) გიჟური სიყავრულიიიი, გიჟური პერსონაჟებითა და გჟური ავტორით❤️❤️მიყვარხარ


ესე უცაბედად მომიწია დასრულება...:* მადლობა ვალერიან ასეთი სასიამოვნო სიტყვებისათვის❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

ელენე ქობელაშვილი
რა კარგი იყო ❤❤❤❤


მადლობა საყვარელო❤️❤️

Jane Rouse
dadam dasasrulii ratooo????auuu sruladac dadee tavidan wavikitxav kideev❤️❤️miyvars me es istoriaa :):( cool itoria❤️❤️❤️❤️❤️cool


მადლობა^* სრულადაც დავდებ❤️

 


№5  offline მოდერი D-roni

ერთი ამოსნთქვითბწავიკითხე და მინდა გითხრა რომ მომეწონა ! ❤️

 


№6  offline წევრი Avrora-Gallagher

D-roni
ერთი ამოსნთქვითბწავიკითხე და მინდა გითხრა რომ მომეწონა ! ❤️


მადლობაა relaxed შენ ვერ წარმოიდგენ როგორ გამახარა შენმა კომენტარმა heart_eyes innocent

 


№7  offline მოდერი naattii

კარგი ისტორია იყო ძალიან, მაგრამ მაპატიე უამრავი გრამატიკული შეცდომა გაქვს, თუნდაც არასწორია დავაძგერდი ტუჩებზე. ტავტოლოგია გაქვს ხშირად და რაც მთავარია ორ ნახვაში შეაყვარე ორივე. ცოტა რომ განგევრცო უკეთესი იქნებოდა :)

 


№8  offline წევრი Avrora-Gallagher

naattii
კარგი ისტორია იყო ძალიან, მაგრამ მაპატიე უამრავი გრამატიკული შეცდომა გაქვს, თუნდაც არასწორია დავაძგერდი ტუჩებზე. ტავტოლოგია გაქვს ხშირად და რაც მთავარია ორ ნახვაში შეაყვარე ორივე. ცოტა რომ განგევრცო უკეთესი იქნებოდა :)


გასაგებიააა "* relieved

 


№9  offline წევრი elena gogiberidze

....იფ იფ იფ ......კარგი იყო მე მომეწონა ....ზის იზ ქუულ

 


№10  offline წევრი Avrora-Gallagher

elena gogiberidze
....იფ იფ იფ ......კარგი იყო მე მომეწონა ....ზის იზ ქუულ


უღრმესი მადლობა ელენა❤️

 


№11 სტუმარი სტუმარი ნათია

რატო დაასრულე ასე მალეე, არადა რა ლამაზი იყოო????❤❤

 


№12  offline წევრი Avrora-Gallagher

სტუმარი ნათია
რატო დაასრულე ასე მალეე, არადა რა ლამაზი იყოო????❤❤

ასე მომიწია????

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent