შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სულ,ერთი ღამე ანუ გაცრეცილი ღამეები (სრულად)


5-08-2018, 03:42
ავტორი შამანი
ნანახია 7 693

შუა ღამეს გამეფებულ უკუნითს,მხოლოდ სიგარეტის კვამლი აპობდა. ეზოს ბოლოში,კიბეებზე ჩამომსხდარი ნოე და ელენე, უსაზღვრო სივრცეში იყურებოდნენ.მათ ჰარმონიას კი მხოლოდ სიგარეტის მწარე სუნი არღევდა დაა მიუხედავად იმისა,რომ კვამლისგან უკვე ცხვირი ეწვოდათ,ბიჭი სიგარეტის ჩაქრობას არ ჩქარობდა.
-როდის ჩამოდის?
-ხვალ საღამოს თბილისში იქნება.
-რას აპირებ,ნოე
-ვნახავ და დედას მოვ******.
-არ გინდა რა, შეეშვი,გთხოვ.
-შენც არ გესმის?-სიბრაზისგან წამოენთო ბიჭი.
-შეწყვიტე! შენ ყველაზე უკეეთ იცი,რომ ამას მაგ მიზეზით არ გეუბნები. მესმის ნოე,მესმის! და ეს იცი! რა გინდა რომ მოისმინო ჩემგან?!გითხრა,შურიიძიე ,გაანადგურე და მაგრად ატკინე მეთქი? ხომ იცი,რომ ანა მაგრამ მკ*დია. მაგრამ შენ?!შენს თავს,რომ შესწირავ ვერ ხვდები?! შურისძიებაში დაიკარგები და საკუთარ მეს დაკარგავ.-გოგონა აღელვებული ლაპარაკობდა და აქეთ-იქით იქნევდა ხელებს.
-კარგი რა,ელ-ჩაიცინა ბიჭმა და სიგარეტი მოქაჩა'-ასე არ უნდა გადარდებდეს ეგ ყველაფერი!-მბრძანებლურად გაიჟღერა მისმა ხმამ.
-და თუ მადარდებს?!-სასოწარკვეთილებისგან ირონიულად გაეცინა ელეს.
-ძალიან გთხოვ, ისე ნუ იქცევი თითქოს ჩემთვის არაფერს ნიშნავდე. კლასელები ვიყავით,ნოე.მეზობლებიც და რაც მეცხრე კლასში დავახლოვდით, მას შემდეგ ყოველ დღეს ერთად ვატარებდით საუბარში.შუა ღამესაც ერთად ვათენებდით.როცა რაღაც გვიჭირს, თვალებით ერთმანეთს ვეძებთ, რომ დავიცალოთ ამ ყველაფრისგან. უკვე რამდენი წელია გრძელდება ეს ყველაფერი. და ამის შემდეგ გიკვირს?! გიკვირს, რომ მადარდებ?!
სულ ცოტა აკლდა ელენეს,რომ ცრემლებად დაღვრილიყო.არასდროს ყოფილა ნოე მისთვის მხოლოდ კლასელი,მეზობელი თუ ახლო მეგობარი. ის ყოველთვის მეტი იყო. იმდენად მიჩვეული იყო, იმდენად დამოკიდებული... ერთი დღეც რომ არ ენახა, საშინელ დანაკლისს განიცდიდა. მაგრამ ამ მიჯაჭვულობას ვერაფერს უხერხებდა.
ელენე ნოესთვის?! ნოესთვის ელენე ყოველთვის კლასელი იყო.მაშინაც კი როცა წლების განმავლობაში ყველაზე ახლოს იყვნენ ერთმანეთთან, ყოველ დღეს ერთად ატარებდნენ, გამუდმებით უზიარებდნენ ერთმანეთს საკუთარ ტკივილს,შიშებს,ემოციებს... ელენეს სტატუსი კლასელს არასდროს გაცდენია. იქამდე სანამ უნივერსიტეტში, პირველი კურსის დასასრულს,შუა ღამეს ნოემ არ დაურეკა ელენას, და პარკში გასვლა არ თხოვა. მიუხედავად იმისა,რომ ის ღამე სხვა ღამეებს უნდა მგვანებოდა, იმ ღამეში იყო რაღაც ჯადოსნური. პარკში საუბრის მერე, ელეს ეზოში,რომ გადაინაცვლეს. იქ პირველად უწოდა ნოემ მეგობარი.
თუმცა,ელეს ყოველთვის აკლდა მათ ურთიერთობაში რაღაც. თითქოს ნოე სხვებთან სხვანაირად იქცეოდა. სხვების გარემოცვაში ელეს ყურადღებას არც კი აქცევდა, ერთ-ორ სიტყვასაც არ გადაუგდება ხოლმე. მერე კი, მარტონი რომ დარჩებოდნენ, ელესთან იწყებდა იმ დღის და იმ ადამიანების განხილვას. ელეს სტკიოდა ეს ყველაფერი, რჩებოდა შთაბეჭდილება რომ ნოეს რცხვენოდა მისი და მასთან ურთიერთობის. ამ ყველაფფრის მიუხედავად, ნოესთვის ელე იყო ის ადამიანი, ვისთანაც გულწრფელად შეეძლო საუბარი ნებისმიერ თემაზე,ტკივილებზე,ემოციებზე,შიშებზე თუ მოლოდინებზე. თუმცა ამის აღიარება არ სურდა,ხშირად უსვამდა ხაზს,რომ ასეთი ადამიანი მისთვის გიორგი იყო. მაგრამ , მხოლოდ ელე იყო ის,ვინც ნოეს ბოლომდე მოუსმენდა ზედმეტი კითვების გარეშე,სულით-ხორცამდე გაუგებდა, არც ამ პრობლემების დაკ*დებას მოთხოვდა და არც, არ არსებული იმედიანი მომავლის დაჯერების.ამის თავადაც არ სჯეროდა ელის. რა თქმა უნდა ელი თავიდან ჩუმად იქნებოდა, თავად ნოეს აცდიდა ყველაფრის გაანალიზებას, მერე მხარზე ხელს დაადებდა და მდუმარე სივრცეში დაიკარგებოდნენ. მოგვგიანებით,ღიმილით დაელაპარაკებოდა საკუთარ შეხედულებებზე, რეალობის დანახვაში დაეხმარებოდა, გაცრეცილ, უკუნით ღამეში ფერად სხივს აღმოაჩენინებდა.
იმ,ერთ ღამეს, როცა ელეს ნოესთვის მეგობრის სტატუსი მიენიჭა, მხოლოდ იმ ღამეს, შეძლო ელემ საკუთარ ტკივილებზე საუბარი ნოესთან. ის ღამე, მართლაც მაგიური იყო. ბიჭი უკვე მერამდენე გაცრეცილ ღამეს ატარებდა ელესთან საკუთარ ტკივილებზე საუბარში, თუმცა იმ ღამეს იმდენად დაკარგული იყო ტკივილში,უკვე იმდენად ჩხვლიტავდა ეკლებივით გარს შემოხვეული რეალობა, ელეს თვალწინ ტიროდა და ამაოდ ცდილობდა ცრემლების დამალვას.
არადა იმ ღამეს,ელე სულ შემთხვევით აღმოჩნდა ნოეს ცრემლების გამზიარებელი.ჩუმად უსმენდა და მხოლოდ მხარზე ხელის დადებით ამხნევებდა. მოგვიანებით კი,როცა ემოციებმა ყელში დასახრჩობად წაუჭირეს, მის გარშემო გამეფებულ საზიზღარ,მომაკვდინებელ რეალობაზე ამოთქვა ყველაფერი,ემოციურად დაიცალა და ატირდა. ეს ყველაფერი კი ნოესთვის იმდენად მოულოდნელი და გასაოცრად საკვირველი იყო, დადუმებული უსმენდა ელეს და თავად ცდილობდა ისტერიკაში ჩავარდნილი გოგოს დამშვიდებას. არ ვტყუი, ელე მართლაც შემთხვევით აღმოჩნდა იქ, ეს ნოემ თავადვე აღიარა ელესთან. იმ ღამეს,ელეს მაგივრად მსმენელის როლი გიორგის უნდა მოერგო,თუმცა თბილისში არ აღმოჩნდა და ელეს დაურეკა, რომ უბრალოდ ვინმესთან ესაუბრა. ეს იყო ყველაზე მტკივნეული ელესთვის. ის რომ ამდენი დღეების, ღამეებისა და წლების შემდეგ, მხოლოდ 'ვინმეს' წარმოადგენდა, სათადარიგო ვარიანტს. და ამ ღამის შემდეგაც, რომ სტატუსის გარდა არაფერი შეიცვალა ნოეს ელისადმი დამოკიდებულებაში, ეს იყო ყველზე მახრჩობელ გველი ელის ცხოვრებაში. რომელიც იმდენად უჭერდა,სუნთქვის საშუალებას აღარ უტოვებდა, გუდავდა და ამავდროულად მოჭერისგან ხერხემალში ტეხდა.

******
მორიგი გაცრეცილი ღამე იდგა.ელეს სიბრაზისგან გულის რევის შეგრძნება კლავდა და ღრმად სუნთქავდა, როგორმე რომ მოეშორებინა ეს საზიზღარი გრძნობა. მთელი დღე ნოეს ლოდინში გაატარა, შეპირებული იყო,რომ საღამოს სადმე გაისეირნებდნენ. უამრავი აუღებელი ზარის შემდეგ მოწერილ მესიჯს, კიდევ ერთხელ გადახედა.
-ცოტახანში მოგწერ. ანა ჩამოვიდა ბათუმიდან და ვნახავ. არ დაიძინო რა.
-კარგი ნოე, ჯერ ანა ნახე მერე მე. ვეცდები ყველანაირად,თუ ძილი არ მომერევა.
-არ გაგიტყდეს, ახლა ჩამოვიდა და რაღაცეები. მოკლედ ჭირდებოდა ჩემი ნახვა <3
არაფერი აღარ მიუწერია, ან რა უნდა ეპასუხა, რა ეთქვა?! ნოესთვის სინდისი დაემშვიდებინა?! რატომ როდესაც გაუტყდა კი არა, იმდენად შებოჭა გაბრაზებამ და წყენამ ერთდროულად, სუნთქვაც კი უჭირდა. ბრაზოდა,თან მერე როგორ... ნამდვილად არ იცოდა,ნოეს მართლა აინტერესებდა თუ არა რამდენად "გაუტყდებოდა" ელის მისი საქცილი. მაგრამ ერთი რამ ზუსტად იცოდა, ანასთან მასზე და ამ სმს-ზე აუცილებლად დაილაპარაკებდნენ. ნოე ანას გასაგონად იმასაც დააყოლებდა, 'თუ გაუტყდა, მაგარი მკიდიოა", მაგრამ ალბათ სხვა ფორმით იტყოდა ამ ყველაფერს, ერთ დედის გინებასაც ზედ დააყოლებდა. ეს ყოველთვის ასე იყო და ელენამ კარგად იცოდა ეს, მაგრამ ვერ ეგუებოდა, როცა საკუთარ თავთან მარტო რჩებოდა ამაზე ფიქრით საკუთარ თავს წამებით კლავდა. არადა წინ დღით,რომ გეკითხათ ნოესთვის ანასთან ყველაფრის დამთავრებას აპირებდა,მისი საქციელისთვის პასუხს მოთხოვდა და თავს აღარ ააგდებინებდა.ზურგში დანის ჩაცემის უფლებას აღარ მისცემდა.ახლა კი რა ხდებოდა?! ისევ ანასთან იყო და აგრძელებდა აქამდე არსებულ სიტუაციას. ელენა, ძალიან ხშირად უსვამდა საკუთარ თავს კითხვებს, ამ ყველაფრის მერე, როგორ მეგობრობდა ნოესთან, როგორ იყო მასზე ასეთი მიჯაჭვული,როცა ცუდათ იყო,როგორ შეეძლო მის იდიოტურ,სულელურ ხუმრობებზე სიცილი, რატომ იმცირებს თავს?! ყოველთვის როცა გადაწყვეტდა, რომ ამ ყველაფრისთვის წერტილი დაესვა, მისთვის ყველაფერი გულწრფელად ეთქვა, გული მოეოხებინა და მხოლოდ მისთვის არსებობა შეეწყვიტა , ზუსტად ამ დროს ნოეს ნახვით ყველაფრი თავიდან იწყებოდა. საზიზღარ ხასიათზე მყოფი გაუცნობიერებლად იცინოდა მის ხუმრობებზე, მისი ყურებაც კი სიამოვნებდა და ცდილობდა რისი გაცემაც კი შეეძლო,მისი სულიდან,მისი 'მე'-დან , ყველაფერი მიეცა.ენუგეშებინა, გაეცინებინა,კარგ ხასიათზე დაეყენებინა, მაგრამ მერე... მერე ყველაფერი ისევ მეორდებოდა.. ისევ ტკიოდა...მერე ხვდებოდა ნოეს და კვლავ ეჯაჭვებოდა,მერე ტკიოდა და მერე......

******
იმ ღამეს,ბოლო წერილის შემდეგ ძალიან დიდხანს ელოდა. ნოეს თხოვნას ასრულებდა და ცდილობდა მის მოსვლამდე არ დაეძინა. ეზოს ბოლოში კიბეებზე ჩამომჯდარიყო და უაზრო სივრცისთვის გაეშტერებინა თვალი. მთლიანად სივრცეში იყო დაკარგული. დაღლილობისგან მთელი ზურგი ეწვოდა,მაგრამ არც კი ირხეოდა. შუა ღამეს, გამეფებულ დუმილს, მხოლოდ ფოთლების შრიალი არღვევდა და ასე გრძელდებოდა მანამ, სანამ გამთენიისას, კიბეებზე მიძინებული ელენე, დედამისმა არ შეაფხიზლა. ტკვილისგან წელში ვერ სწორდებოდა,თუმცა ცალი ხელით , იქვე კიბეზე დადებული მობილურის მოძიება შეძლო და შეამოწმა.არანაირი შეტყობინება,არანაირი ზარი. იმედგაცრუებულს ჩაეღიმა,ძლივს-ძლივობით გადააგორა ნერწყვი ყელში, თუმცა ცრემლების შეკავება ვეღარ შეძლო.
რეალობა ერთი და უეჭველი იყო....
ის, არ მოვიდა!



____________________
გამარჯობა. მოკლედ ეს ისტორიის მსგავსი რაღაც საერთოდ არ იყო გეგმაში. უბრალოდ მოწოლილმა ემოციებმა იხეთქა და ყველაზე გულწრფელად დავწერე,ჩემი სიცოხლის მანძილზე.ახლა მეც ელეს გასაჭირში ვარ და იმედია მის ბედს არ გავიზიარებ,მიუხედავად იმისა რომ მთელი ნაწერი და ჩემი და "ნოე"-ს სულ ცოტათი გაზვიადებულ ურთიერთობაზეა აგებული. ანუ აქ ელენს უფრო მეტი გრძნობა მივანიჭე ნოეს მიმართ,თუმცა ეჭვი არ შეგეპაროთ , რომ რეალურ ნოეზე თავად ვარ მიჯაჭვული. არვიცი, საერთოდ უნდა თუ არა ამ ნაწერს გაგრძელება,ან ჭირდება კი საერთოდ?! თუმცა არ გამოვრიცხავ. იმ მესიჯის მერე,რაზეც აქ ვისაუბრე, დაახლოებით 2-3 საათში შემომეწერა ეს ყველაფერი. რა თქმა უნდა უამრავი შეცდომა იქნება, აბნეული აზრები და წინადადებები. მაგრამ ემოციებისგან დავიცალე. 3 წლის მერე პირველად დავწერე და ავტვირთე აქ ისტორია და მინდა გითხრათ,რომ წერასაც ცოდნია დავიწყება :დდ ხოდა ამ ისტორიით ცოტათი გავიხსენე <3 იმედია გამთენიისას დედას ჩემი გაღვიძება არ დასჭირდება, და "ჩემი ნოე" მოვა დღეს ღამით :(( მადლობა ყველას, ვინც ამ ისტორია-ჩანახატის შვილობილს დრო დაუთმო და მაპატიეთ თუ იმედები გაგიცრუვდათ.



№1  offline წევრი Somebody

თუ გააგრძელებ ჩვენთვისაც და შენთვისაც კარგი იქნება <3
--------------------
“ნუ ადარებ საკუთარ ცხოვრებას სხვისას. შენ წარმოდგენა არ გაქვს, რისი გადატანა უწევს მას სინამდვილეში..”

- დალაი ლამა -

 


№2  offline ადმინი შამანი

ჰალუცინოგერი
იცი რა... ძლივს ვნახე ამ საიტზე გამართული წინადადებები, გრძნობები და ემოციები. ისე თუ გააგრძელებ და ჩანახატს ისტორიად აქცევ ვფიქრობ კარგი უნდა გამოვიდეს ❤ მე სჯამოვნებით წავიკითხავდი გაგრძელებას

ანი,ძალიან განიხარდა,რომ საერთოდ წაიკითხე და თან ასეთ შეფასებას მაძლევ,მართლა ძალიან მიხარია ^^ მადლობა ძალიან დიდი????????

ჰაიკო
კარგია, მართლა. მომეწონა.

ძალიან დიდი მადლობა <3 თითოეული კომენტარი გულის ფანცქვალით წავიკითხე,გამაბედნიერეთ! <3

უცნაური მე
მე მომეწონა. თუ გააგრძელებ კარგი იქნება, თუარადა ასეც შესანიშნავია. <3

უდიდესი მადლობა <3 მეც მეფიქრება,რომ გაგრძელება არ უნდა გამოვიდეს ცუდი, და დავწერ ალბათ <3

Somebody
თუ გააგრძელებ ჩვენთვისაც და შენთვისაც კარგი იქნება <3

მადლობა ^_^ სავარუდოდ,,იქნება გაგრძელება <3
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№3  offline ადმინი შამანი

ჰალუცინოგერი
იცი რა... ძლივს ვნახე ამ საიტზე გამართული წინადადებები, გრძნობები და ემოციები. ისე თუ გააგრძელებ და ჩანახატს ისტორიად აქცევ ვფიქრობ კარგი უნდა გამოვიდეს ❤ მე სჯამოვნებით წავიკითხავდი გაგრძელებას



შამანი
ანი,ძალიან განიხარდა,რომ საერთოდ წაიკითხე და თან ასეთ შეფასებას მაძლევ,მართლა ძალიან მიხარია ^^ მადლობა


ჰალუცინოგერი
შამანს რომ მოვკარი თვალი ეგრევე გავხსენი ❤❤❤ მართლა კარგი იყო

ჩემს თვალებს ვერ დაინახავ ,მაგრამ ბედნიერებისგან ბრწყინავს იცოდე <3 <3

--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№4  offline აქტიური მკითხველი uchveulo

Martla dzaan kargi iyoo warmatebebii ❤️❤️

 


№5  offline ადმინი შამანი

uchveulo
Martla dzaan kargi iyoo warmatebebii ❤️❤️

მადლობა დიდი <3 <3
-----------------------------------
აქვე მინდა კომენტარი გავუკეთო იმას , ვინც ჩემი ინსპირაცია იყო ამ ისტორიის წერისას. რადგან არის ამ საიტზე და ეჭვი მაქვს წაიკითხავს. "ნოე" ძალიან დიდი მადლობა გუშინდელი მესიჯისთვის და დროისთვის,რომ ეს რაღაც შემომეწერა. მაგრამ იცოდე ,რომ ის, რომ მოგეჯაჭვესავით და როცა რაღაც პერიოდი ვერ გნახულობ მაკლიხარ, სიმართლეს შეესაბამება. და იცი შენ ეს,ბერვჯერ მითქვამს რომ შენ და "გიორგი" დამკლდებოდით,თუ აქ არ ვიქნებოდი.დანარჩენი ჩათვალე,რომ ეს შენ და მიშო გაგაერთიანეთ და ამავდროულად,ჩემი ნიჭიერება და ფანტაზიურობა ჩავაქსოვე :დდ არ მინდა იფიქრო, რომ რაიმე ზედმეტი გრძნობები მაქვს შენს მიმართ. ეგოისტური,მესაკუთრე მეგობრობის გარდა.
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№6  offline აქტიური მკითხველი grafo

ვიმედოვნებ, ყველა გმირი მაქსიმუმ 17 წლის წლის არიან რეალურ ცხოვრებაში ან უფრო პატარები.
მიჭირს დაჯერება, რომ კიდევ შეიძლება არსებობდეს სადმე ნოესნაირი "დიდი". არ ვგულისხმობ ელენესადმის მის დამოკიდებულებას. არამედ...ტიპი მთელ დღეებს ვისთანაც ატარებს, მერე მაგათ გოგოსთან ჭორავს. გული მერევა. მაგას გამხნევება, კიარა თავში შემორტყმა უნდოდა კარგად!
საცოდავი გოგოა ელენე! "აქაც" და "იქაც" უფრო აზრზე უნდა იყოს ცხოვრების.
ელენეს საკუთარი თავის შეყვარებას ვუსურვებ, მხოლოდ ეს უშველის!
კარგი ნაწერი იყო. ჩემი ბავშვობა გამახსენდა.

 


№7 სტუმარი სტუმარი მარიმი

ძალიან მომეწონა არა კიარ მომეწონა გავგიჟდი ნამდვილი ემოციები იყო გადმოცემული დაალბათ იმიტომ მიუხედავად იმისა რომ ძალიან პატარაიყო მაინც ძალიან მომეწონა და მგონი ყველას უნდა ამისტორიის გაგრძელების წაკითხვა და იმედია არდაგვაღალატებ და გააგრძელებ ისტორიას მალე მპირადად მოუთმელად ველი ამისტორიის გაგრძელებას heart_eyes heart_eyes

 


№8  offline ადმინი შამანი

სტუმარი მარიმი
ძალიან მომეწონა არა კიარ მომეწონა გავგიჟდი ნამდვილი ემოციები იყო გადმოცემული დაალბათ იმიტომ მიუხედავად იმისა რომ ძალიან პატარაიყო მაინც ძალიან მომეწონა და მგონი ყველას უნდა ამისტორიის გაგრძელების წაკითხვა და იმედია არდაგვაღალატებ და გააგრძელებ ისტორიას მალე მპირადად მოუთმელად ველი ამისტორიის გაგრძელებას heart_eyes heart_eyes

მადლობა ძალიან დიდი <3 მეც მეფიქრება გაგრძელებაზე და იმედია გამოვა ეგ ამბავი <3

grafo
ვიმედოვნებ, ყველა გმირი მაქსიმუმ 17 წლის წლის არიან რეალურ ცხოვრებაში ან უფრო პატარები.
მიჭირს დაჯერება, რომ კიდევ შეიძლება არსებობდეს სადმე ნოესნაირი "დიდი". არ ვგულისხმობ ელენესადმის მის დამოკიდებულებას. არამედ...ტიპი მთელ დღეებს ვისთანაც ატარებს, მერე მაგათ გოგოსთან ჭორავს. გული მერევა. მაგას გამხნევება, კიარა თავში შემორტყმა უნდოდა კარგად!
საცოდავი გოგოა ელენე! "აქაც" და "იქაც" უფრო აზრზე უნდა იყოს ცხოვრების.
ელენეს საკუთარი თავის შეყვარებას ვუსურვებ, მხოლოდ ეს უშველის!
კარგი ნაწერი იყო. ჩემი ბავშვობა გამახსენდა.

გრაფოო, შენ ბოლოს გწერ. რამდენჯერმე გადავიკითხე შენი კომენტარი,რომ გამეაზრებინა მართლა შენ იყავი თუ არა :დ მეგონა რომ ცხოვრებაში ჩემს ისტორიებს აღარ გაეკარებოდი,რადგან მაშინ რომელსაც კითხულობდი ისე მივატოვე დაუსრულებელი უკვე 4 წელი გავიდა. რის გამოც,კიდევ ერთხელ ბოდიშს გიხდი.პირველ რიგში,მადლობა რომ დრო დაუთმე, თან მოგეწონა. თუ ბავშვობაში დაგაბრუნა ესეიგი არც ისე ცუდათ შემძლებია წერა :დდ და კიდევ ერთი მადლობა რჩევისთვის, ელეს აუცილებლად გადავცემ შენს დანაპირებს და შეეცდება საკუთარ თავზე მუშაობას. რაც შეეხება ასაკს უკვე 19-ს მიუკაკუნეს. ნუ რა თქმა უნდა ამ რეალობასთან უახლოეს ნაწერსაც დავატყე ისტორიის ეფექტები,მაგრამ შენი რჩევა სრულიად შესებამისობაშია ელეს შინაგან მდგომარეობასთან. მადლობა კიდევ ერთხელ. <3 <3
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№9  offline აქტიური მკითხველი grafo

ავტორო, რეება იხსენებ?!
მე ბოღმიანი გოგო არ ვარ. ავფეთქდები და ჩავცხრები. თან შენ ისტორიით არ მახსოვხარ. ისე მახსოვხარ :D :*.

 


№10  offline ადმინი შამანი

grafo
ავტორო, რეება იხსენებ?!
მე ბოღმიანი გოგო არ ვარ. ავფეთქდები და ჩავცხრები. თან შენ ისტორიით არ მახსოვხარ. ისე მახსოვხარ :D :*.

ხოდა ძაან მიხარია, რომ გახსოვარ საერთოდ :დდ ეგ არც მიფიქრია,უბრალოდ მერე მკითხველი გაურბის ხოლმე ავტორს,როცა ისტორიას დაუსრულებელს ტოვებს :დდ <3
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№11  offline წევრი Kalina

ვაიმეე...
დამეწვა გული :(
დიდი სიამოვნებით წავიკითხავდი გაგრძელებას.
ძალიან გამიხარდებოდა...
:)))
--------------------
საით მივყავართ ოცნებებს?

 


№12  offline ადმინი შამანი

მარიკუნაა♥️
ვაიმეე...
დამეწვა გული :(
დიდი სიამოვნებით წავიკითხავდი გაგრძელებას.
ძალიან გამიხარდებოდა...
:)))

მადლობა რომ წაიკითხეთ heart_eyes ყველანაირად ვეცდები გაგრძელება იხილოთ heart_eyes
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№13 სტუმარი kati

Saintereso dabruneba iyo didi xnis shemdeg.siamovnebit wavikitxavdi gagrzelebas...

 


№14  offline ადმინი შამანი

kati
Saintereso dabruneba iyo didi xnis shemdeg.siamovnebit wavikitxavdi gagrzelebas...

დიდი მადლობა heart_eyes
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№15  offline მოდერი Queenofmoon

მოიცა,მოიცა,რას ამბობდი როგორის დაწერილიაო?:) არ გავიმეორებ შენს ნათქვამს,უბრალოდ ვკითხულობდი და მინდოდა სულ მეკითხა,ელის ტკივილი ჩემამდე ისე მოვიდა,ბოლოში ცრემლები მომადგა და ელის იმედგაცრუებაც,ტკივილიც,სევდაც,ყველაფერი რაც მან იგრძნო,მე ვიგრძენი. თანაც,მითუმეტეს ძალიან ნაცნობმა და მივიწყებულმა გრძნობებმა გაიღვიძა ჩემში,ელის ისტორიაზე.
რა თქმა უნდა მომეწონა,ეს როგორ არ მოგეწონება? გააგრძელე წერა და ძალიან გთხოვ,მალე დაიწყე რის დაწყებასაც აპირებ,წარმატებები შენ. kissing_heart kissing_heart heart_eyes

 


№16  offline ადმინი შამანი

Queenofmoon
მოიცა,მოიცა,რას ამბობდი როგორის დაწერილიაო?:) არ გავიმეორებ შენს ნათქვამს,უბრალოდ ვკითხულობდი და მინდოდა სულ მეკითხა,ელის ტკივილი ჩემამდე ისე მოვიდა,ბოლოში ცრემლები მომადგა და ელის იმედგაცრუებაც,ტკივილიც,სევდაც,ყველაფერი რაც მან იგრძნო,მე ვიგრძენი. თანაც,მითუმეტეს ძალიან ნაცნობმა და მივიწყებულმა გრძნობებმა გაიღვიძა ჩემში,ელის ისტორიაზე.
რა თქმა უნდა მომეწონა,ეს როგორ არ მოგეწონება? გააგრძელე წერა და ძალიან გთხოვ,მალე დაიწყე რის დაწყებასაც აპირებ,წარმატებები შენ. kissing_heart kissing_heart heart_eyes

აუ ძალიან გამიხარდა innocent ჯერ იმიტომ რომ წაიკითხე და მერე ასეთ შეფასებას მჩუქნი heart_eyes მადლობა ძალიან დიდი heart_eyes გამიხარდა უსაზღვროდ. ხო აქ რეალურობისგან განსხვავებით ცოტა გავამძაფრე ისტორიაში გრძნობები,მაგრამ მგონი ასე უფრო საჭირო იყო. გული ამიჩუყდა შენს კომენტარზე :დ joy heart_eyes
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 


№17  offline წევრი keynso

მინდოდა გაგრძელებულიყო <3

 


№18  offline ადმინი შამანი

keynso
მინდოდა გაგრძელებულიყო <3

აუ, ძალიან დიდი მადლობა <3
--------------------
ნინე ავალიანი
"...და თუ ანათებ,მხოლოდ იმიტომ რომ თვითონ იწვი"
Ich liebe dich

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent