შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ნუ მეთამაშები.! (თავი 14)


9-09-2018, 00:42
ავტორი Phoenix..
ნანახია 4 069

თვალები ნელა გავახილე, მომხდარი არც მახსოვდა. რეალობას რომ დავუბრუნდი მერე შევამჩნიე თეთრად შეღებილი კედლები გისოსებიანი ფანჯრებით. მე თვითონ იატაკზე, მატრასზე ვიწექი. შეშინებულმა ფართხალი დავიწყე მაგრამ, ხელებ შეკრულმა წამოდგომა ძლივს მოვახერხე. შიში ნელ-ნელა მიმძაფრდებოდა.
-გამომიშვით აქედან..-ყვირილი დავიწყე, კარებს მივვარდი და ფეხებს ვურტყამდი..-მიშველეთ..-ატირებული მივედი ფანჯარასთან.მომენტალურად კარის საკეტის ხმა გავიგე და შევბუნდი.
-ნუ ყვირი ტყუილად.-შემოვიდა.
-.. გამიშვი აქედან. მანიაკო..-პანიკაში ვიყავი და თავს ვერ ვაკონტროლებდი.
-შეხედე ამას რა სიტვები ცოდნია.-ცინიკურად მიყურებდა და მათვალიერებდა.ყელში მწვდა.-ცოტას გადროვებ რომ შემეჩვიო, მერე მე და შენ გავერთობით.-სახე იმდენად ახლოს ჰქონდა მოატნილი სახეზე მეფრქვეოდა მისი სუნთქვა..
-სიკვდილი მირჩევნია შენთან ყოფნას. მირჩევნია მოვკვდე. მთელი არსებით მძულხარ. არაკაცი ხარ. -სახეში იმდენად მწარედ მომხვდა მისი ხელი წონასწორობა დავკარგე და იატაკზე აღმოვჩნდი.დაიხარა და სახეზე მომიჭირა მისი გამხდარი ხელი.
-ნებით თუ არა ძალით მაინც გიხმარ. დაივიწყე ის აზრი რომ ვინმე გიშველის...-ტუჩებზე უხეშად მაკოცა.-ვერავი.. ვერავინ გიშველის. -საშინელი ხმით გაიცინა..
-ავადმყოფი ხარ. !-აკნკალებული ტუჩებით წარმოვთქვი და ავტირდი. საშინელი მზერით მიყურებდა. წამოდგა და ოთახში მარტო დამტოვა. ოთხად მოვიკეცე და საშინელი ხმით დავიწყე ტირილი. მეშინოდა! საშინლად მეშინოდა.! არ მინდოდა მის ხელში აღმოვჩენილიყავი.სიკვდილი სანატრელი გამიხდა.
***
საგამოძიებო სტრუქტურაში იჯდა ავალიანი ხელებში ჩაერგო სახე. უმოქმედობა კლავდა. ლაშას თქმით არც ისე მარტივი იყო კვალის მიგნება. ეშინოდა მისი დაკვარგის ეშინოდა.
-ბექა დამშვიდდი რა გთხოვ ძმურად. ვხვდები რთულია! ჩვენ ყველა ღონეს ვიხმართ.-მხარზე ხელი დაადო ლაშამ.გიჟივით წამოხტა და საყელოში წვდა.
-ხომ არ გამოყ....ი. როგორ დავმშვიდდე, ვიკა იმ არაკაცთან სულ მარტოა მე კიდე აქ ვზივარ ყ...სავით და ვერაფერს ვაკეთებ. -თვალებიდან ნაპერწკლებს ყრიდა. შუბლზე ძარღვები დაჭიმმვოდა. -რამე რომ დაუშაოს როგორ ჩავხედო თვალებში, მე მას შევპირდი...-ხელები გაუშვა მეგობარს.-მე მას დაცვას შევპირდი. -კედელს შუბლით მიეყრდნო.-მე ვერ დავიცავი. რა კაცი ვარ. საყვარელი ქალი ვერ დავიცავი ამის დედა შე.....ცი!-მუშტი დაუშინა კედელს. მღებრიშვილი ხმას ვერ იღებდა.ხვდებოდა რომ ვერანაირი სიტყვა ვერ დაამშვიდებდა მეგობარს, ისევ გაჩუმება არჩია. -რამე რომ დაუშავოს ძვლებში დავტეხავვ იმ ახვარს. -მუქარას განაგრძობდა. კარები გაიღო და ახალგაზრდა მამაკაცი შემოვიდა.
-დაფარული ნომრის იდენტიფიცირება მოვახერხეთ.-მაშინვე შემობრუნდა ავალიანი და მიუახლოვდა. ნომერი ვინმე ლევან ბარბაქაძეს ეკუთვნის, ნასამართლევია ქალზე ძალადობის მუხლით. 30 წლის .გატაცებულის მეზობლად ჰქონდა ნაქირავები ბინა. მშობლები ბავშვობაში დაკარგა და ბავშვთა სახლში იზრდებოდა. -სწრაფად მოახსენა კაბინეტში მყოფ მამაკაცეს.
-ლუკა სასწრაფოდ დაადგინეთ ტელეფონით ადგილმდებარეობა. -ბრძანება გასცა მღებრიშვილმა და მეგობარს მოუბრუნდა.-ხომ ხედავვ წინ მივიწევთ, დამშვიდდი მალე ვიპოვით იმ არაკაცს.
-ახვარი.!-კბილებში გამოსცრა და სავარზელში ჩაჯდა.
***
უკვე დაბნელებული იყო როცა კვლავ კარები შემოაღო არაკაცმა. მაშინვე კედელს მივეყრდენი და ფეხები მოვკეცე. სახეზე თმები უწესრიგოდ მეყარა.
-საჭმელი მოგიტანე, საერთოდ არ მომწონს გამხდარი ქალები. -წინ დამიდო ლანგრით საჭმელი, ფეხი ვკარი.
-არ მჭირდება.-დავუყვირე. კარები ღია დარჩა, ნელა წამოვდექი და ფეხი ამოვარტყი ფეხებშორის.
-შე ..-დაიყვირა და მოიკეცა. სწრაფად გავიქეცი და კიბეები ჩავირბინე. გრძელი დერეფანი დამხვდა, არ ვიცოდი რომელ მხარეს უნდა წავსულიყავი, გავიქეცი და გასასვლელ კარებთან აღმოვჩნდი. თმაში ძლიერად მწვდა და ძირს დამაგდო,ფეხებ შორის მომაქცია და გამეტებით დამარტყა სახეში, ტუჩთან ერთად ცხვირიდანაც წამსკდა სისხლი.
-სად მირბოდი.-კიდევ ერთი დარტყმა.-ცოცხალი ვერ გააღწევ აქედან.! მაგის იმედი ნუ გექნება. -თმაში ძლიერად მომკიდა ხელი, სიმწრისგან ვიყვირე. სახე ახლოს მოწია.- ძალიან მაბრაზებ, არ მიყვარს ურჩი გოგოები.-ენა ამისვა ყელზე.
-გამიშვი გთხოვ.-უკვე ვედრებაზე გადავედი.-გემუდარები არაფერი დამიშავო. გთხოვ-ტირილით ვეხვეწებოდი.
-მარტო იმ შენ ს**რს უნდა აძლევდე?-ირონიულად მელაპარაკებოდა.-არა ჩემო პატარა რამდენი ხანია გაკვირდები, შენი სურვილი მკლავდა, გარეთ რომ მხვდებოდი გამარჯობასც არ კადრულობდი.!-ჩაეცინა.-თავს არ მიყადრებდი. ვერც კი მამჩნვდი!-ტონს აუწია. ყელზე მომიჭირა ძლიერად ხელი, სუნთქვა გამიჭირდა, სიმწრის ოფლმა დამასხა. -ეხლა ტყუილად მევედრები.-ხელები გამიშვა მაგრამ მაისური ზედ შემომახია.ზემოდან მოექცა და მკერდძე უხეშად დამიწყო კოცნა.
-გევედრები.. გთხოოვ.. არ გინდა რაა.. -ტირილს ვუმატე, ყელზე ძარღვებს ვგრძნობი.ფეხებს ვიქნევდი, მის მოშორებას ვცდილობდი. ბოლო ხმაზე ვყვიროდი. იმ წუთებში დამთავრდა ჩემი ცხოვრება, დამთავრდა ბექას სიყვარული. დამთავრდა ბედნიერი დღეები. დასამარდა ჩემი ცხოვრება. გათიშული უმოქმედოდ ვიწექი და უამრავ ზიზღს ვგრძნობდი მთელი სამყაროს მიმართ. მისი ხმვნეშა მესმოდა ყურთა, აღარც ვეწინააღმდეგებოდი ან რა აზრი ქონდა ჩემი საშველი აღარ იყო, ყველაზე მეტად რისიც მეშინოდა მოხდა უკვე. ტკივილისგან გავითიშე.არ ვიცი რამდენი ხანი ვიყავი უგონოდ. თვალები იმის იმედით გავახილე რომ ყველაფერი ერთი ცუდი სიზმარი იქნებოდა. მაგრამ არა! მწარე რეალობაში დავბრუნდი. სხეულის ყოველი ნაწილი მტკიოდა, სახე მეწვოდა.სხეულზე დავიხედე შიშველ წელზე დალურჯებები მქონდა, მწარედ ჩამეცინა. სხეული დამიგლიჯა იმ არაკაცმა.
-ღმერთო რისთვის მწირავ ასე.-მაღლა ავიხედე და უემოციოდ, რწმენა დაკარგულმა ჩავილაპარაკე. ტუჩებზე ჭრილობებს ვგრძნობდი.შარვალი მეცვა ისევ, ხელები მტკიოდა ისე ძლიერად მქონდა უხეში თოკი შემოჭერილი.
-ბექა.-ეხლა ეს იყო რაც ყველაზე მეტად მტკიოდა. -ჩემი ბექა.-თვალები ძლიერად დავხუჭე და აღვიდგინე მისი ღიმილი, შავი ლამაზი თვალები, მისი ძლიერი ხელები ასე რომ მაგიჟებდნენ. -ღმერთო ნუთუ ასე უნდა მომხდარიყო. ნუთუ ეს ყველაფერი დავიმსახურე. ეხლა როგორ ვიცხოვრო მის გარეშე.-ცრემლები ლოყებს და ტუჩზე არსებულ ჭრილობებს საშინლად მიწვავდენენ, მაგრამ ეს ტკივილი არაფერი იყო იმ ტკივილთან რასაც მე შიგნით ვგრძნობდი. დაბლიდან უცნაური ხმები ამოდიოდა მაგრამ საერთოდ არ მაინტერესებდა რა ხდებოდა ამ ოთახის გარეთ. კარების საკეტის ხმა გავიგე და სწრაფად წამოვდექი. მოვემზადე იმ არაკაცის სახის დასანახად. კარები გაიღო.
-ბექა.-უგონოდ დავეცი.

***
მოგესალმებით ჩემო მკითხველო. არ ვიცი რამ გამოიწვია თქვენი უინტერესობა ამ ისტორიის მიმართ, მე ყველანაირად ვცდილო არ დავაგვიანო და თქვენგან ინტერეს ვერ ვხედავ. ძალიან მწყინს, ძალიან! :(( არადა მე ისე ველოდეი ხოლმე თქვენს კომენტარებს. :(



№1 სტუმარი სტუმარი ჯეინი

ძალიან მშრალია და გადაღეჭილი სცენარი. ასე მგონია რაღაც
ფილმს ვუყურებ, რომელიც უკვე 100ჯერ
ვნახე უსაქმურობისას ტელევიზორში. ბოდიში პირდაპირობისთვის.

 


№2  offline წევრი kora

ბოდიში მაგრამ მე აქ ვწყვეტ კითხვას.. ნამდვილად არ მომწონს ის რაც მოხდა, რაღა აზრი აქვს აწი ბექას გამოჩენას, იმ ნაძირალას გაამარჯვებინე, ძალა იხმარა ამ გოგოზე და აწი ამ ტრავმით მოუწევს ცხოვრების გაგრძელება...
წარმატებები
--------------------
kira.G

 


№3 სტუმარი სტუმარი მაკო

მე დიდი ინტერესით ვკითხულიბ შენს ისტორიებს და მომწონს კიდევაც. აქამდე არ ვაკომენტარებდი. რას უყურებ ვის რა მოწონს. ვწყვეტ კითხვას რა არის არ გინდა ნუ წაიკითხავ. სხვებს გვაცადეთ. და კიდევ ადამიანა ნუ უკარგავთ ხალისსს წერისას. ჩემო კარგო ძალიან საინტერესოა და გააგრძელე გთხოვ. ისე შენუ ნაწერები სულ აეროპორტს და ავიაციას უკავშირდება. რამე შეხება გაქვს? ისე კარგად აღწერ ყველაფერს

და საერთოდ იცოდე რომ ძალიან საინტერესოდ წერ

 


№4 სტუმარი ano

ის რომ გოგოზე ძალა იხმარეს კარგი და საინტერესოა?? რავიცი, ვის რას გაუგებ :დდდ
ჯერ ერთი ხელოვნურად შექმნილი დაძაბულობაა, ან ეს წუთით დაგვიანებით მოსული მხსნელი და მთელი ის ამბები დაფარული ნომრის გარკვევის რაღა საჭირო იყო თუკი მანიაკი თავისას მაინც მიიღებდა?
აღარ მომწონს და ვთვლი გვაქვს უფლება ესეც დავწეროთ. მარტო შექების მოსმენა თუ სიამოვნებს ავტორს ეგრე შორს მართლა ვერ წავა

 


№5 სტუმარი სტუმარი მაკო

ჯერ გარკვეული არაფერია შარვალი ეცვაო ხომ წაიკუთხე. და მიეცი ავტორს უფლება როგორც თვითონ უნდა ისე დაწეროს ჩვენ წავიკუთხავთ. ან მოგვეწონება ან არა ეს ჩვენი უფლებაა

 


№6  offline მოდერი Phoenix..

თქვენი ნებაა წაიკითხავთ თუ არა.! მე მივიღებ კრიტიკას, შეგიძლიათ შენიშვნები მომცეთ ისეთ რამეზე როგორიცაა გრამარიკული შეცდომები, მაგრამ ვითარება როგორ განვითარდება ჩემ ისტორიაში ეს ჩემი გადასაწყვეტია! არ მოგწონთ? თქვენი ნებაა არ წაიკითხოთ! მე დამწყები ვარ ეს ჩემი მესამე ისტორიაა და ბუნებრივია იდეალური ვერ იქნება თუ ასე გამიქრეთ ყველანაირი მუგამი ვერც განვითარდები! მე კიდე მინდა ბევრი ვწერო! :) მადლობა თქვენ ვინც კითხვას აგრძელებთ და თქვენც ვინც კოთხულობდით!
სტუმარი მაკო
მე დიდი ინტერესით ვკითხულიბ შენს ისტორიებს და მომწონს კიდევაც. აქამდე არ ვაკომენტარებდი. რას უყურებ ვის რა მოწონს. ვწყვეტ კითხვას რა არის არ გინდა ნუ წაიკითხავ. სხვებს გვაცადეთ. და კიდევ ადამიანა ნუ უკარგავთ ხალისსს წერისას. ჩემო კარგო ძალიან საინტერესოა და გააგრძელე გთხოვ. ისე შენუ ნაწერები სულ აეროპორტს და ავიაციას უკავშირდება. რამე შეხება გაქვს? ისე კარგად აღწერ ყველაფერს

და საერთოდ იცოდე რომ ძალიან საინტერესოდ წერ

მაკო კი საავიაციოზე ვსწავლობბ და კარგად ვერკვევი ამ სფეროში ამიტომაც ვწერ სულ ავიაციასთან დაკავშირებით! მადლობა ასეთი შეფასებისთვის ❤️

 


№7  offline წევრი tamuna.s

ნუ მე იმის იმედი მაქვს რომ შარვალი რადგან ეცვა ბოლომდე ვერ მიიყვანა საქმე. ველი შემდეგ თავს

 


№8  offline წევრი elene2619

რა თქმა უნდა ვაგრძელებ კითხვას ვინ წყვეტს წიგნის კითხვას როცა პატარა ეპიზოდი არ შეესაბამება მის სურვილს... როგორც ავტორზე მთლიანად შენზეა დამოკიდებული როგორ განავითარებ სცენარს და მე როგორც მკითხველი აუცილებლად წავიკიტხავ და გაგიზიარებ ჩემს სუბიექტურ აზრს... რა თქმა უნდა გგულშემატკივრობ და იმსახურებ წარმატებას ❤️ მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს

 


№9 სტუმარი სტუმარი მარიკო

"Beqa" mdzuls es saxeli radgan am beqasnairi araa yvela beqa

 


№10 სტუმარი გველესიანი

გააგრძელე ძალიან ძალიან კარგია მოუთმენლად ველიდები შემდეგ თავს❤

 


№11 სტუმარი Sweetiko anni

რადგამ დავიწყე კითხვა, მივყვები მიუხედავად იმისა რომ თავიდანვე ეტყობოდა რო სასწაული არ იქნებოდა, არცერთ ასპექტში, მაგრამ თანდათან უფრო ბანძდება. ყველანაირად პრიმიტიული და პროგნოზირებადი სისულელეა სამწუხაროდ.
ენივეი წავიკითხავ, ისედაც გასაგებია რა როგორ იქნება მაგრამ მაინც.
ავტორს წარმატებას და პროგრესს ნამდვილად ვუსურვებ. წავიკითხე, რომ დამწყები ხარ, თანდათან გაგეწაფება ხელი და დამუღამდები- ნუ იმედია.

 


№12  offline მოდერი Phoenix..

Sweetiko anni
რადგამ დავიწყე კითხვა, მივყვები მიუხედავად იმისა რომ თავიდანვე ეტყობოდა რო სასწაული არ იქნებოდა, არცერთ ასპექტში, მაგრამ თანდათან უფრო ბანძდება. ყველანაირად პრიმიტიული და პროგნოზირებადი სისულელეა სამწუხაროდ.
ენივეი წავიკითხავ, ისედაც გასაგებია რა როგორ იქნება მაგრამ მაინც.
ავტორს წარმატებას და პროგრესს ნამდვილად ვუსურვებ. წავიკითხე, რომ დამწყები ხარ, თანდათან გაგეწაფება ხელი და დამუღამდები- ნუ იმედია.

აუცილებლად გავიწაფები ! შენ ასე ძაან თუ არ მოგწონს და ყველანაიად გაასწორე მიწასთან ეს ისტორია რაღატო კითხულობ?

 


№13 სტუმარი anni sweetiko

მშვენიერი მერე, მხოლოდ გამიხარდება.
მიზეზი წერია დასაწყისშივე.
მიწასთან არ გამისწორებია, ობიექტუტად ვთქვი რაც არის.
როცა საჯაროდ დებ ნაწერს, რომელიც ( როგორც შენც ხვდები) არ არის მოწოდების სიმაღლეზე, ლოგიკურია რომ ვიღაცა შეამჩნევს და მიგითითებს, ხო?
ზემოთაც დაწერეს იგივე და ფაქტობრივად განვმეორდი, ახალი არაფერი მითქვამს.
კიდევ ერთხელ ვიმეორებ რომ წარმატებებს გისურვებ. სწერვულად და რაღაც კი არ გეუბნები:) მესმის არაა სასიამოვნო, მაგრამ ნუ... დაწერე მაშინ ენ ჯეინის მსგავსად, მაროამის, სარას, მალენას და ა.შ და იქნება ყველა აღფრთოვანებული.
იქამდე კი სანამ დონე ასაწევი გაქვს, ნუ გეწყინება რომ ვინმემ რამე აღნიშნოს. ან სხვანაირად როგორ გაიწაფები???
რას როგორ განავითარებ ბუნებრივია შენი ნებაა. თუ არ გააუმჯობესებ ნაწერს ესეც შენი ნებაა. ყოველთვის იქნება რომელიღაც 12-13 წლის აღფრთოვანებული გოგოშკა, რომელსაც საერთოდ ყველაფერი მოეწონება. განსაკუთრებით სექსის სცენები;დ
აბა შენ იცი.
<3

 


№14  offline მოდერი Phoenix..

anni sweetiko
მშვენიერი მერე, მხოლოდ გამიხარდება.
მიზეზი წერია დასაწყისშივე.
მიწასთან არ გამისწორებია, ობიექტუტად ვთქვი რაც არის.
როცა საჯაროდ დებ ნაწერს, რომელიც ( როგორც შენც ხვდები) არ არის მოწოდების სიმაღლეზე, ლოგიკურია რომ ვიღაცა შეამჩნევს და მიგითითებს, ხო?
ზემოთაც დაწერეს იგივე და ფაქტობრივად განვმეორდი, ახალი არაფერი მითქვამს.
კიდევ ერთხელ ვიმეორებ რომ წარმატებებს გისურვებ. სწერვულად და რაღაც კი არ გეუბნები:) მესმის არაა სასიამოვნო, მაგრამ ნუ... დაწერე მაშინ ენ ჯეინის მსგავსად, მაროამის, სარას, მალენას და ა.შ და იქნება ყველა აღფრთოვანებული.
იქამდე კი სანამ დონე ასაწევი გაქვს, ნუ გეწყინება რომ ვინმემ რამე აღნიშნოს. ან სხვანაირად როგორ გაიწაფები???
რას როგორ განავითარებ ბუნებრივია შენი ნებაა. თუ არ გააუმჯობესებ ნაწერს ესეც შენი ნებაა. ყოველთვის იქნება რომელიღაც 12-13 წლის აღფრთოვანებული გოგოშკა, რომელსაც საერთოდ ყველაფერი მოეწონება. განსაკუთრებით სექსის სცენები;დ
აბა შენ იცი.
<3

მადლობა კეთელი სურვილებისთვის❤️

 


№15 სტუმარი სტუმარი ნათია

rogorc ki dade wavikitxe nagram komebtari ver davde ver mocaxerxe. dzalian gamikvirda iseti komebi qonda xalxs gamovshterdi. albat zgaparivit ramdeni qali elodeba realurad mag dros vinme mxsneli gamouchndes... mapatiet magram es simartlea, dzaladoba ar mogewonat? arada aset seksualyr dzaladobebas adgili ojaxebshic ki aqvs, ramdeni wigni wamikitxavs sadac amaze uaresad aris agwerili, shemdeg suicidi magram werilebit ki ar agviklia mwerlebi es ra daweret da agar wavikitxavo , vis moswons gaubedurebuli kali, mtavari exla bekaa rogor moiqceva da rogor daaviwyebs am yvelafers, rasac qartveli kacebis 50%ver aketebs ,tavisi aziaturi bunebidan gamomdinare, ar gegonot sheuracyofas gayenebdet namakacebo magram esec xom realobaa? imedi makvs ar sheushindebi kritikas da gaagrdzeleb weras.

arc patara gogoshkavar 41 wlis sami svilis dedas yvelaze metad es mashinebs. sheidzleba am werilma gagagizianot magram ra vkna chems tineijerobashi iseti mravali shemtxveva iyo da mere gaubedurebuli galebis ricxvi matulobda. erteukebs gaumartla... da moaxerxes cxovrebis tavidan dawyeba. chemi mezoblis gogo ki sheewira damnashave iyo rom ar uyvarda aseti arakaci romelmac tavisi survilis dakmayofilebis shemdeg mavtulit gaguda? mapatiet magram 90 wlebi aseti iyo da me gansakutrebit mtkiva...

 


№16  offline წევრი naniko mindia

Kargi iyoo veli moutmenlat, ar shewyvito visac armoswons aravi azalebs waikiyxeooo, male dade nu daigvianeb
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Warmatebebi
--------------------
lomidze

 


№17  offline მოდერი Phoenix..

naniko mindia
Kargi iyoo veli moutmenlat, ar shewyvito visac armoswons aravi azalebs waikiyxeooo, male dade nu daigvianeb
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️Warmatebebi

გაგზავნილი მაქვა უკვე და ალბათ მალე დადებენ❤️❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent