შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უნებლიე შეცდომა (20 თავი)


11-09-2018, 15:27
ავტორი naattii
ნანახია 3 929

ორ საათში უკან დაბრუნებული კრიმინალისტები საკმაოდ დაღლილად გამოიყურებოდნენ, რობაქიძეებს სასახლე ჰქონდათ და მის გაჩხრეკას დიდი ენერგია ჭირდებოდა. ლილია უკვე შიმშილსაც ვეღარ გრძნობდა მოსიარულე ნათიას ყურებაში. გოგო თითების მტვრევით გადიოდა ოთახის ბოლოდან თავში და ისევ უკან.
-იცოდი? დაჩის მაგიდიდან კარებამდე 4 ნაბიჯია, მაგიდან ფანჯრებამდე 6, მაგრამ აი კარებიდან ფანჯრებამდე 11, ალბათ დაჩის მაგიდა ცოტათი გვერდულადაა, დაჩისა და დემნას მაგიდას შორისაც 4 ნაბიჯია....._საინტერესო მონოლოგი ბიჭების შემოსვლამ გააწყვეტინა.
-კიდევ კარგი, თორემ ნათია თუარა მე ვიქნებოდი საგიჟეში წასაყვანი.
-აღარაა საგიჟე ქუთაისში, დახურეს._სახეზე ხელები ჩამოისვა დაჩიმ და ლილიას ხაჭაპურები გაუწოდა ზემოდან დადებული ჰოთ-დოგით.
-აბა? ამოღერღავთ?
-არაფერია ამოსაღერღი, ამ კრახს მთელი მოღვაწეობის მანძილზე ვერ დავივიწყებთ_მუშტი კრა კედელს დემნამ.
-რა მოხდა?
-აი რაც მოხდა_პატარა ფურცელი ამოიღო ჯიბიდან დაჩიმ და მაგიდაზე დააგდო -სეიფში მხოლოდ ეს დაგვხვდა:

„დაგაგვიანდათ“


გოგოებმა ხმის ამოღება ვერ მოასწრეს ისე აწკრიალდა ტელეფონები.
-გისმენთ_პასუხის გაცემაშიც ჩანდა დაჩის დაღლილობა.
-რააა? დარწმუნებულები ხართ?
-ჯანდაბა, ეს როგორ დაგვემართა.
-გასაგებია._ახლა დაჩის მუშტი მოხვდა კედელს
-რაფერიც არ დაგვიგვიანია, სახლი ააფეთქეს, ჩვენს მერე ააფეთქეს, ესეიგი რაღაც იყო რაც ვერ ვიპოვეთ. ისევ მივდივარ, ნაცარშიც რომ მომიწიოს ქექვა მაინც ვიპოვი, დიდი აფეთქება არ ყოფილა_სასწრაფოდ გაიხურა კარი და დემნაც უკან მიყვა.
-ლაშას უნდა დაველაპარაკო_პირგამოტენილ ლილიას უთხრა გოგომ და ისევ დასაკითხი ოთახისკენ წავიდა. კართან გიორგი დახვდა, მაგრამ ისეთი სახე ქონდა თავი დაუქნია და შუშვა.
-ზოგჯერ ქალებიც რა იდიოტები ხართ არა?_ირონიულად ჩაეცინა ლაშას.
-კარგი, მაპატიე, არ უნდა მეცადა შენი მოტყუება, ახლა ყოველგვარი ნიღბის გარეშე ვზივარ აქ_დაღლილი სახე მოისრისა ნათიამ -არ გთხოვ ყველაფერი აღიარო და დეტალებში მოყვე, მე ადამიანურად გთხოვ უდანაშაულო ქმრის გათავისუფლებაში დამეხმარო, მას ამაში წვლილი არ მიუძღვის და მსხვერპლი გამოდის. გთხოვ.
-ქმრიის? ცოლად გაყევი?_ნერწყვი მძიმედ გადაეყლაპა ლაშას.
-გავყევი, იმიტომ, რომ ცხოვრებაზე მეტად მიყვარს, არც ახლა მივატოვებ, ბოლომდე მის გვერდით ვიქნები, მას ახლა ისე ვჭირდები როგორც არასდროს, მე სიყვარული ასე მესმის, შენგანაც მსმენია რომ გიყვარვარ, გთხოვ, თუ ოდნავ მაინც რამედ მიგაჩნია შენი გრძნობა, დამიმტკიცე, რომ არ ვცდები და სიყვარული ყველასთვის ასეთია, უბრალოდ დამეხმარე.
-მე შენი უბედურება არასდროს მდომია ნათი, მართლა შემიყვარდი, შენნაირ არანორმალურს არავის ვიცნობ, სწორედ ეს სითამამე, ბავშვურობა და გულუბრყვილობა მომეწონა, მაგრამ ახლა იმ გოგოსგან არაფერი გაქვს შერჩენილი და გეფიცები ეს გულს მტკენს. არ ვიცი რითი დაგეხმარო, ამ საქმეში მეც ისევე პაიკი აღმოვჩნდი როგორიც გოგი, მე არავინ მაცოცხლებს ნათი, აქ უკანაკნელ საათებს ვითვლი, თქვენ არ იცით, არ გესმით, აქ სერიოზული ხალხია ჩართული, იმდენად სერიოზული, რომ თავის ქსელს საზღვარგარეთიდან აწარმოებენ, მე... კარგი, შემდეგი გამომძიებლის შემოსვლისას ნარკოტიკებთან კავშირსაც ვაღიარებ, მაგრამ მეტს ვერ ვიტყვი, იცოდე, რომ ეს ყველაფერი საზღვარგარეთიდანაა.
-ვინ არის ვლადიმერ მესხიშვილი?
-ფიქტიური სახელია, ჯანდაბას მაინც სიკვდილი მიწერია, მოკლედ ეგ სახელი და გვარი ბრძანებად მივიღეთ, გავაკეთეთ ყალბი პასპორტები და როცა საზღვრის გადაკვეთა და იქედან რაიმეს ჩამოტანა გვევალებოდა, მაშინ ვიყენებდით. ბიბლიოთეკაშ საწერ მაგიდას საიდუმლო უჯრა აქვს, იქ იპოვით.
-ანუ შემიძლია დავამტკიცო, რომ გოგის არ ეკუთვნის ის პასპორტი.
-შეგიძლია_სინანულით დაუქნია თავი ლაშამ.
-მამაშენი სად იქნება?
-არ ვიცი, არ დამკავშირებია, რამდენიმე სახლი აქვს ალბათ რომელიმე მათგანში.
-პასპორტი მალენამ ჩაუდო არა?
-ჩემი ბრძანებით_თავი დახარა კაცმა და მთელი ძალით ეცადა ყველა გრძნობა სახეზე არ დატყობოდა.
-გმადლობ.
-მაპატიე_კართან დაეწია ნათიას ლაშას სიტყვები -გატაცების გამო.... ფეხიც... მე... მე ასე არ მინდოდა. ალბათ ხვალ საღამოს უკვე ცოცხალი აღარ ვიქნები და მინდა იცოდე, რომ ვწუხვარ.
-ვიცი ლაშა, ჩათვალე ყველაფერი გამოისყიდე, მადლობა_გაღიმებულმა დაუქნია ნათიამ თავი -დაჩის ვთხოვ და დაგიცავენ.
-აზრი არ ექნება, თქვენ არ იცით ჯერ კიდევ ვისთან გაქვთ საქმე.

ჩაფიქრებული მიუყვებოდა განყოფილების დერეფანს ნათია და მზის სხივები, რომ იგრძნო მიხვდა უკვე მეორე დღე გათენებულიყო, ბიჭებს ყველაფერი მოუყვა,ისინიც ყველანაირად ცდილობდნენ ნანგრევებში ეპოვათ რამე, ახლა ადვოკატის ჯერი იყო, მოითხოვდა თანხმობას აეროპორტის კამერების ნახვაზე და დაამტკიცებდა გაფრენის დროს გოგი რომ არ იჯდა თვითმფრინავში. ისე ეხუჭებოდა თვალები სახლამდე ძლივს მიაღწია, ღარც გადავლების თავი ქონდა აღარც ჭამის, როგორც ყოველთვის გოგის მხარეს დაწვა, მისი ბალიში ჩაიბღუჯა და საერთოდ არ გაჭირვებია მორფეოსთან გადანაცვლება.
თითქმის მთელი დღე ეძინა, გაღვიძებულს უკვე შებინდებული დახვდა, დასვენებული კი იყო, მაგრამ ახლა შიმშილი აწუხებდა, ვერ იტანდა საჭმლის კეთებას, მაგრამ უნდა მიჩვეულიყო, ქმარი ყავდა ბოლობოლო.
სააბაზანოს მიუახლოვდა წყალი რომ გადაევლო კარზე რომ დარეკეს. არავის ელოდა და გაკვირვებულმა გააღო კარი, ისედაც გაფართოებული თვალები ორმაგად გაეზარდა კარში მანანა რომ გამოჩნდა.
-დედა?
-რა იყო, თაფლობისთვეს მე ვერ ჩაგიშლიდი ნარკომან ქმართან და რა გაგიკვირდა?_ პირდაპირ სახლში შემოვარდა ქალი და დივანზე სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით დაენარცხა.
-ჩალაგებული გაქვს უკვე ბარგი?
-რა ბარგი დედა? ან საერთოდ რა გინდა აქ? საიდან გაიგე? რა გაიგე?
-ყველაფერი, რა გაგიკვირდა? ქუჩაში დასატოვებლად ხომ არ გაგიმეტებ ერთადერთ შვილს, ამიტომ გაპატიებ და განქორწინებას ერთად მივხედოთ.
-დედა სულ გაგიჟდი? დაშორებას არ ვაპირებ, გოგი მიყვარს და უდანაშაულოა, მალე გამოუშვებენ.
-ყველა მასე ამბობს_ხელი ჩიქნია ქალმა.
-აქედან წადი_საკუთარი ხმა ვეღარ იცნო ნათიამ
-გოგო......
-აქედან წადიმეთქი_ ყვირილზე გადავიდა გოგო -როგორ არ გცხვენია? მაშინ კარგად მოგწონდა გოგი ბებიასთან ექიმები რომ დაყავდა და სოფელში დაგაპრავაჟებდა, ახლა აღარ მოგწონს არა? კი ბატონო, მაშინ აღარც მე მოგწონდე, ის ჩემი ქმარია გასაგებია? ან ერთად მიგვიღე ან საერთოდ არცერთი. ნახვამდის_ცხვირწინ მიუხურა კარები და იქვე ჩასრიალდა. თითქოს მაშინ დარია მთელმა ემოციებმა ხელი და ტირილი ხმამაღალ ბღავილში გადაუვიდა, ჯერ გატაცება, დაჭრა, საავადმყოფო, ოპერაციები, დაკოჭლება, გოგის წასვლა, მისი წარსული, მისი სოფელში გადამლვა, გოგის დაბრუნება, დაქორწინება, დაკავება, კიდერში ამოუვიდა ყველაფერი და ხვდებოდა აზროვნების უნარს კარგავდა, აღარც ქვედა მეზობელი აჯავრებდა და გამეტებით ურტყამდა იატაკზე მუჭებს.ერთი საათი დაჭირდა გულის მოსაოხებლად, შედეგად დასიებული თვალები, ატკივებული თავი, დაბინდული მზერა და ფეხის და მუჭების ატკივება მიიღო.
ძლივს წამოდგა ფეხზე და სამზარეულოს მიაშურა იქნებ რაიმე ტკივილ გამაყუჩებელი ეპოვა. წამლის მოპოვების შემდეგ საჭმლის რიგირც მოვიდა. ზერელედ გამოაღო მაცივარი და კატლეტებს სტაცა ხელი. უკვე შესაწვავად დებდა კარების ხმა რომ გაიგონა. ვიღაც საკეტს აწვალებდა.
მოაგნეს!!! მხოლოდ ამაზე შეეძლო ფიქრი და რამეს ეძებდა თავისდასაცავად. ბედად პირველივე ჯერზე ცომის გასაბრტყელებელს მოკრა თვალი და მაგრად ჩაბღუჯა, აბა ვინმეს რამე გაებედა.
ფეხის წვერებზე აწეული გასწია შემოსასვლელისკენ და კარის უკან დაიმალა, ამ დროში კარიც გაიღო და კაცის სილუეტიც გამოჩნდა, აღარ დაფიქრებულა ნათია ისე აღმართა ხის იარღი და დაუპატიჟებელ სტუმარს ბეჭეებში ჩასცხო, შემდეგ მკლავზე, მერე შემობრუნებულს გულ-მკერდზე:
-ვის სახლში იპარები შენ? ვინ მოგცა უფლება, აქედან გაეთრიე_არც წივილ კივილი დააკლო და მოლოდ მაშინ გაჩერდა ტკივილისგან აზმუვლებულმა ნაცნობმა ხმამ რომ გამოსტაცა იარაღი ხელიდან:
-მე ვარ ნათი, მეე_ძიძგილაობაში ცდილობდა კაცი მის გამოფხიზლებას.
წამიერად შედგა ნათია, ვერ იჯერებდა, მერე ღიმილმა გაუნათა მთელი სახე და დაჟეჟილ ქმარს შეახტა
-გოგიიი...


ერთმანეთით ვერ ძღებოდნენ, ახლა უკვე გემრიელად ილუკმებოდა ნათია და გოგის სახეს თვალს არ აცილებდა.
-ღმერთო არც კი მჯერა_ვეღარ მოითმინა ბოლოს.
-რეკორდი მოხსენი, შუა ჭამამდე იყავი ჩუმად_სიცილი აუტყდა კაცსაც.
-კარგი რა, რა დროს ჭამაა? მოყევი რა მოხდა.
-მოგიყვები, მაგრამ რაღაც ენერგია არ მაქვს, დამეხმარები?_ხელოვნურად აუფახულა თვალები მოხითხითე ნათიას.
-დიდი სიამოვნებით, რას მიბრძანებთ? _კალთაში ჩუჯდა გოგოც.
-იმას, რომ ქმარს თავისი ცოლი ენატრება_წელზე შემოისვა და საძინებლისკენ გააგრძელა გზა. ის-ის იყო ლოგინზე უნდა გაეგრძელებინათ ტელეფონები რომ აწკრიალდა.
-ეს ბიჭი არაფერს მაცლის, თვითონ რა ენაღვლება ორი შვილი ყავს_ბუზღუნით მოიმარჯვა ტელეფონი და რამდენიმე წამში გაკვირვებული გამოხედა ცოლს.
-განყოფილებაში გვიბარებს.
-ახლა რაღა მოხდა_მობეზრებით გადაატრიალა თვალები გოგომ.
-არ ვიცი, მაგრამ სასწრაფოდო, ანუ რაღაც სერიოზული მოხდა.
მალევე მივიდნენ განყოფილებაშ და მაშინვე შეამჩნიეს რაღაც რიგზე რომ ვერ იყო, სასწრაფოს თანამშრომლები პატრულში არეულიყო და იმ წუთას მთელი განყოფილება ერთ დიდ მორუზრუზე სკას მოგაგონებდათ, არცერთი წევრი გაჩერებული არ იდგა. ძლივს მიაღწიეს დაჩის კაბინეტამდე და ისევ გაოცდნენ, მხოლოდ თვითონ დაჩი და დემნა კიარა, ნატალი, ლილია, გიორგი, ნინა თავისი ბავშვებით ჩამომჯდარიყვნენ და კარებისკენ მომლოდინედ იხედებოდნენ. ცოლ-ქმრის დანახვაზე შვებით ამოისუნთქეს.
-კიდევ კარგი მშვიდობით მოხვედით_ფეხზე წამოხტა დემნა.
-რა ხდება? ასეთი რა მოხდა?
-ლაშა მოკლეს_ზარივით ჩაესმა ნათიას დაჩის ნათქვამი სიტყვები და რამდენჯერმე გაუმეორდა გონებაში, სანამ ნათქვამის აზრს ჩაწვდებოდა.



№1 სტუმარი სტუმარი ნანა

ვაიმეე უფრო და უფრო საინტერესო ხდება.ძალიან მაგარია მაგრამ მალე დამთავრდააა☺უფრო დიდი თავი დასდეთ☺❤❤❤❤❤ძალიან მაგარი გოგო ხართ.არარის გაწელილი და უინტერესო.წარმატებები ველოდები სულ მიუთქმენლად შემდეგ თავს.იმედია კარგად დასრულდება ბოლოს❤❤ნათია და გოგი ერთად უნდა იყვნენ????❤❤❤❤❤

 


№2  offline აქტიური მკითხველი La-Na

აი მესმის,მაფიაც ამას ჰქვია.რა უბედურებაა,როგორი საინტერესოა ვინაა ამ ყველაფრის თავში.ერთი სული მაქვს გავიგო.საწყალი გოგი როგორ გაალახიე ნათიას არ შედგებოდა,ამ მომენტზე კარგად გამეცინა
--------------------
ლანა

 


№3  offline მოდერი naattii

დიდი მადლობა მეგობრებო, რამდენიმე დღის წინ ფბზე შევქმენი ჯგუფი და გამიხარდება თუ შემომიერთდებით ❤️
https://www.facebook.com/groups/675755436144637/

 


№4 სტუმარი cota boroti

isevdaisev umagresia<3<3<3<3

 


№5  offline წევრი nini :)

არ მაქვს შეგრძნება რომ ისტორია გაიწელა....
ყოველ თავს დიდი სიხარულით ველოდები....
მადლობა რომ ასეთ კარგს წერ....
ყოველ თავს თავისი ინტრიგა აქვს.....

 


№6 სტუმარი სტუმარი ნანა

რა ჯგუფია?დამიმატეთ❤❤❤

 


№7  offline მოდერი naattii

სტუმარი ნანა
რა ჯგუფია?დამიმატეთ❤❤❤

მე ვერ დაგიმატებთ თუ თქვენ არ გამომიგზავნეთ მოთხოვნა. გადადით ლინკზე, გამომიგზავნეთ მოთხოვნა და დაგამატებთ <3

 


№8  offline წევრი teko-teko

Yvelafrisda miuxedavad lasha shemecoda dzalian kargia sul velodebi rodis daideba axali tavi da am tavis shemdeg vfiqrob raga unda daweros rom gamakvirvos magram yoveli tavi ertmanetze uketesia yochag vgijdebi shenze da shens nawarmoebebze

 


№9 სტუმარი სტუმარი ნათია

ვაიი საცოდავი გოგი ციხეს გადაურჩა და საკუთარი ცოლი კლავდა???? . სად აუტყდათ რეკვა და გამოძახება ახლა მაგათი მოცდენის დრო იყო? სად მიუდიან საცოდაობას, ცა რომ ჩამოქცეულიყო, ცუნამი და კატერინა დატეხოდათ ერთად მაინც საცოდაობა იყო მაგათი შეწუხება ????. ლაშამ გული დამწყვიტა(თმა არ გამიწეწავს????) მაინც ადამიანობამ გაიელვა ბოლოს. ესაა ნამდვილი სიყვარული როცა არ გინდა "ის "დაიტანჯოს. აი ოთახის აზომვის სცენაზე ვიცინე როცა ნერვიულობს უფრო სასაცილო ხდება.მოკლედ მიყვარხარ და მოგძებნი ფეისზე

 


№10  offline მოდერი naattii

teko-teko
Yvelafrisda miuxedavad lasha shemecoda dzalian kargia sul velodebi rodis daideba axali tavi da am tavis shemdeg vfiqrob raga unda daweros rom gamakvirvos magram yoveli tavi ertmanetze uketesia yochag vgijdebi shenze da shens nawarmoebebze

უღრმესი მადლობა ❤️

სტუმარი ნათია
ვაიი საცოდავი გოგი ციხეს გადაურჩა და საკუთარი ცოლი კლავდა???? . სად აუტყდათ რეკვა და გამოძახება ახლა მაგათი მოცდენის დრო იყო? სად მიუდიან საცოდაობას, ცა რომ ჩამოქცეულიყო, ცუნამი და კატერინა დატეხოდათ ერთად მაინც საცოდაობა იყო მაგათი შეწუხება ????. ლაშამ გული დამწყვიტა(თმა არ გამიწეწავს????) მაინც ადამიანობამ გაიელვა ბოლოს. ესაა ნამდვილი სიყვარული როცა არ გინდა "ის "დაიტანჯოს. აი ოთახის აზომვის სცენაზე ვიცინე როცა ნერვიულობს უფრო სასაცილო ხდება.მოკლედ მიყვარხარ და მოგძებნი ფეისზე

მეც ეგ გავიფიქრე, ერთი საათის შემდეგ ვერ გააგებინებდნენ ვითომ... გამიხარდება თუ შემომიერთდები ❤️

 


№11 სტუმარი სტუმარი ნანა

ნათია ახალი თავი როდის დაიდება საყვარელო?რომ დაგვაინტერესე☺☺ ვერ გიმატებთ ფეისზე რომ შევდივარ რეგისტაციას მთხოვს.ეგენი უნდა შევამსო ?

 


№12  offline მოდერი naattii

სტუმარი ნანა
ნათია ახალი თავი როდის დაიდება საყვარელო?რომ დაგვაინტერესე☺☺ ვერ გიმატებთ ფეისზე რომ შევდივარ რეგისტაციას მთხოვს.ეგენი უნდა შევამსო ?

დიახ, დარეგისტრირებული უნდა იყოთ ფეისზე

 


№13 სტუმარი სტუმარი ნანა

ნათია რეგისტრაციის
დროს დამცავ კოდს მთხოვს მანდ რა უნდა მივუთითო?

 


№14  offline მოდერი naattii

სტუმარი ნანა
ნათია რეგისტრაციის
დროს დამცავ კოდს მთხოვს მანდ რა უნდა მივუთითო?

მოცემული იქნება გვერდითვე :))

 


№15  offline აქტიური მკითხველი terooo

ხომ თქვა და აუსრულეს

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent