შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

აფექტი (თავი 1)


17-11-2018, 23:29
ავტორი BlondeCandy
ნანახია 1 369

I.
როგორც კი გასროლის ხმას იგებს ავტომატურად ერთმანეთს აჭერს თვალებს, მთელი სხეული ერთიანად ეძაბება და კანკალს აწყებინებს. პისტოლეტის ხმას რამდენიმე წამში დავარდნის ხმაც ემატება და ლიზა საბოლოოდ რწმუნდება, იმაში რომ კაცი აშკარად მოკლეს. ჯიბიდან უხმაუროდ აცურებს ტელეფონს და ამოწმებს ჩართული იყო თუ არა მთელი ამ დროის განმავლობაში ხმის ჩამწერი, შემდეგ კი ხმის ჩამწერის გამოურთავად კრეფს 112-ს, ყოველი შემთხვევისთვის. იმდენად ეშინია ნორმალურად ვერ სუნთქავს, რამდენიმე წამის განმავლობაში იპყრობს საშინელი პანიკა, ჰაერი აკლდება და ჰგონია, რომ თუ თორნიკე და მისი დაცვა ვერ შეძლებენ მის აღმოჩენას, მაინც მოკვდება უჰაერობისგან, თუმცა მალევე ახერხებს საკუთარი თავის ხელში აყვანას და იმის გააზრებას, რომ ახლა მხოლოდ მასზეა მისი მომავალი დამოკიდებული.
-გაათრიეთ! - ესმის თორნიკეს ხმა, რომელიც პირველად გაიგონა ასე მკაფიოდ რეალურ ცხოვრებაში. თვალებთან ერთად ახლა უკვე კბილებსაც ერთმანეთს აჭერს და გაფაციცებული ელოდება მოვლენების განვითარებას. ესმის მოძრაობის და ხვნეშის ხმა, რომელიც, მისი ვარაუდით, თორნიკეს დაცვას ეკუთვნის, -სწრაფად! - იმეორებს თორნიკე.
სულ რამდენიმე წამში კარის დაკეტვის და კაცების ნაბიჯების ხმა ესმის, რომელიც ნელ-ნელა სულ უფრო და უფრო ძნელი გასაგონი ხდება. ტელეფონს დაჰყურებს, 21:52ია, ზუსტად სამი წუთი ელოდება, ცდილობს მართლა დარწმუნდეს იმაში, რომ ოთახში არავინ არის და არც არავინ აპირებს დაბრუნებას. როგორც კი საათზე ორმოცდათხუთმეტს ხედავს ნელა იწყებს მაგიდიდან გამოძრომას და ტელეფონს უკანა ჯიბეში აცურებს.
-გაოცებული ვარ შენი ამტანობით, ხმაც კი არ ამოგიღია, ბრავო. - ირონიული ღიმილით ეუბნება თავისი კაბინეტის კარზე მიყრდნობილი თორნიკე, - და მაინც სადამდე უნდა შემიშალოთ ხელი ჯერ კიდევ არ შემდგარმა ჟურნალისტებმა?
-არ მომეკარო, - მაშინვე უკან იხევს ლიზა. გაფართოებული თვალებით შეჰყურებს კარს მიყუდებულ თორნიკეს, რომელსაც ზედმეტად მშვიდი და ირონიული სახე აქვს.
-დამშვიდდი, შენთან უფრო ლმობიერი ვიქნები, - ისევ ისეთივე ღიმილით იწყებს მოახლოებას თორნიკე. -შენნაირი პატარა, ქარაფშუტა გოგო ჩემთვის დიდ პრობლემას ნამდვილად არ წარმოადგენს, არც შენ და არც შენი ჩაწერილი მასალა, რომელიც დამიჯერე, ძალიან მალე განადგურდება.
შესამჩნევად იწყებს კანკალს და მიუხედავად დიდი სითამამისა, რომელიც სულ ახასიათებს ახლა აცრემლიანებული სახით შეჰყურებს მის წინ დამდგარ მამაკაცს და არ იცის რა უნდა მოიმოქმედოს გადარჩენისთვის.
-ნუ ტირი, ლამაზო, შენს მოკვლას ჯერჯერობით არ ვაპირებ, თუ მაგაზე დარდობ, - ზუსტად წინ უდგება თორნიკე. - ხომ იცი, დამჯერ გოგოებს ცუდად არ ვექცევი. - ახლა უკვე სიცილს იწყებს და მის ლოყაზე ჩამოსრიალებულ ობოლ ცრემლს ნაზად აშორებს სახიდან.
-ხელი გაწიე, - ჩახლეშილი ხმით ძლივს ეუბნება კაცს და მის ხელს უხეშად იშორებს. მისი ნათქვამი, მიუხედავად შიშისა, რომელსაც მთლიანას შთანთქმული აქვს მისი სხეული მაინც საკმაოდ მკაფიო გამოდის. თორნიკეს უფრო ეღიმება, თუმცა ლიზა ამჩნევს როგორ ეძაბება ძარღვები ყელზე. სახე უხურს, გამომშრალი პირი ათჯერ უფრო მეტად უშრება და შეძლებისდაგვარად სცდილობს სუნთქვის დარეგულირებას, ყველანაირად ცდილობს, რაც შეიძლება მყარად იდგეს და თორნიკეს თვალი გაუსწოროს.
-ტელეფონი მომეცი, - ყურადღებას აღარ აქცევს მამაკაცი და ხელი ლიზას საჯდომისკენ მიაქვს და ხელის მარტივი მოძრაობით აცლის აიფონს, -სამწუხაროა, ამდენი იშრომე და ყველა შენი მასალა სულ რაღაც რამდენიმე წამში განადგურდება და ძველ ცხოვრებასაც დაემშვიდობები. - თან ლაპარაკობდა და თან ტელეფონში აბსოლიტურად ყველაფერს ათვალიერებდა მასალის აღმოჩენის მიზნით.
-ჩემი მთავარი მასალა ჩემი მეხსიერებაა და დამიჯერე, როდესაც აქედან გავაღწევ მიწასთან გაგასწორებ, - ყველაფერი დაუჯდა ის ღიმილი და მისთვის თვალის გასწორება, საკუთარ თვალებში სიამაყის აღბეჭდვა.
-შენიანებს მიწერე, რომ მივლინებაში გიწევს წასლა, სანამ მოვიფიქრებ რა უნდა გიყო. - ტელეფონი დაუბრუნა. -არც კი გაბედო ჩემი მოტყუება, არ ჩანხარ დებილი გოგო და იმედია ხვდები რა მოჰყვება ჩემს გაბრაზებას.
-ახლა კი დამჯერად გამომყევი, - თავით კაბინეტისკენ კარისკენ ანიშნებს, - თუ არადა ძალის გამოყენება მომიწევს.
დასაწყისში ფრთხილად და ნელა და, როდესაც გოგონასგან რეაქციას და მოქმედებას ვერ ხედავს უფრო უხეშად ქაჩავს მისკენ და კაბინეტის დატოვებისკენ უბიძგებს.
-ხელი გამიშვი, ნაბი**არო! მეთვითონვე წამოვალ, - თორნიკეს ხელს თავისას აშორებს.
-სიტყვები აკონტროლე! ზედმეტად თამამი ხარ გოგოსთვის, რომლის მოკვლაც ნებისმიერ მომენტში შემიძლია. - ისევ ორონიული ღიმილით ხელს ჰკრავს ზურგზე და წინ წასვლას ანიშნებს.
დიდ მისაღებში შედიან, სადაც ოთხი ადამიანი რაღაცაცაზე გამწარებული საუბრობს და განიხილავს.
-კიდევ ერთი ახალი პრობლემა გვაქვს, ბიჭებო, -ღიმილს არ იშორებს სახიდან თორნიკე და თავით ლიზაზე მიანიშნებს, რომელიც დიდი ყურადღებით აკვირდება იქვე მჯდარ ქერა გოგონას, შემდეგ კი მზერა სამ მამაკაცზე გადააქვს.
-ეს თოჯინა ვინაა? - გადახალისებული კითხულობს ერთ-ერთი სამიდან.
-ჟურნალისტია, თან იმდენად მაგარი ეგონა თავისი თავი კაბინეტში შეძვრა,როცა *ლე ლევანი მოვკალი, ამიტომ მოწმეა, ვერ გავუშვებ სახლში მიუხედავად იმისა, რომ მტკიცებულება აღარ ააქვს, მაინც იცით როგორი გადაკიდებულები არიან ჩემზე, ამ ქარაფშუტას რამდენინე სიტყვაც ეყოფათ იმისთვის, რომ ციხეში გამაქანონ.
-თორნიკე, რას ამბობ? რას აპირებ, გოგოს გამოკეტვას? - ნერვული სიცილი წასკდა ქერას.
-ქეთი, ძალიან გთხოვ ნუ ერევი, რა და ათასჯერ გაგაფრთხილე გიგი, რომ არ უნდა მოიყვანო ქეთი აქ, როცა იცი რომ ასეთი ამბები ხდება! და ამას, რაც შეეხება ჩემი ბრალი არ არის ვიღაცეებს საკუთარ თავზე ზედმეტად დიდი წარმოდგენა, რომ აქვთ. დაჯექი და ხმა არ ამოიღო, - მხარზე დააწვა და უხეშად დასვა სავარძელზე ლიზა.
-მართლა შენი სათამაშო ხო არ გგონივარ? აქეთ უნდა გეშინოდეს, რომ აქედან გაქცევა ვერ მოვახერხო, მხოლოდ თბილისს კი არა მთელ საქართველოს თავდაყირა დავაყენებ და საბოლოოდ გაგიფუჭებ სახელს, ნამდვილი არაადამიანები ხართ. -შეწუხებული სახით ამოილაპარაკა გოგონამ და ოთახს თვალი მოავლო, - კაცი ისე მოკალი თვალიც კი არ დაგიხამხამებია და ამის შემდეგ ადამიანობის ხსენებას და აქეთ ჩემ დაბრალებას როგორ ბედავ.
-აუ, მეჩვენება თუ ძაან გაბლატავებული ხარ? ან მოკეტავ, ან მომიწევს შენი გაჩუმებისთვის ძაან ცუდ ხერხს მივმართო, გაიგე? - ტონს აუწია, - გაიგე-მეთქი?
-დედას გი**რებ, -დუმილის შემდეგ ხმა ამოიღო ლიზამ და მზერა მოაშორა.
სულ რამდენიმე წამი დასჭირდებოდა თორნიკეს ხელს ლიზას ლოყაზე მოსახვედრად, თუმცა თავის შეკავება შეძლო, ბრაზის ჩახშობა, რომელიც მასში ბატონობდა. შეძლო და გოგონასთვის ტკივილის მიყენება არ მოისურვა.
-ამას უყურეთ, არსად წავიდეს. - ბიჭებს მიმართა, იქვე დადებული ტყავის კურტკა აიღო და სახლი ჩქარი ნაბიჯებით დატოვა. ლისიდან საბურთალოზე ჩასასვლელად ათი წუთიც კი არ დასჭირდა, მანქანა კანდელაკზე ერთ-ერთ კორპუსთან გააჩერა და კარებზე ზარი დარეკა.
მალევე გაიღო შავი რკინის კარი და იქიდან ქალის ულამაზესი, ნახევრადშიშველი სხეული გამოჩნდა. ქალს შიშველ სხეულზე აბრეშუმის მოკლე ხალათი მოეცვა, რომელიც მკერდთან იმდენად ცუდად იყო შეკრული, რომ თორნიკეს თითქმის მთელი სხეულის დათვალიერების შესაძლებლობას აძლევდა.
კარის სახელურზე დაყრდნობილმა ქალმა ჩაიცინა და თორნიკეს სახლში შემოსვლა თავის მარტივი მოძრაობით ანიშნა. კარის მოხურვის თანავე მიაჯახა კედელს კაცმა და ცუდად შეკრული ხალათი გახსნა. შავი ხალათა ნელა ჩასრიალდა იატაკზე, ხელები მის თეძოებზე დაალაგა და ნელ-ნელა აუყვა მკერდისკენ, მხოლოდ შემდეგ დაეძგერა ბაგეებზე და ხელში აყვანილი ქალის საძინებელში შეიყვანა.



№1 სტუმარი სტუმარი თამო

მალე დადე რა ????

 


№2  offline წევრი BlondeCandy

სტუმარი თამო
მალე დადე რა ????

ყველანაირად ვეცდები.

 


№3 სტუმარი Anuki

Romantiuli motxrobidan aq rogor avgmochndi ar vici mara dzalian momewona :dd mtavaria ar daigviano tan pirveli tavia jer.
Lizaze meketeba ukve ise momwons. Vgijdebi eget kalebze kacebs aqet dedas ro agineben eset situaciashi :dd
Carmatebebi❤❤

 


№4  offline წევრი BlondeCandy

Anuki
Romantiuli motxrobidan aq rogor avgmochndi ar vici mara dzalian momewona :dd mtavaria ar daigviano tan pirveli tavia jer.
Lizaze meketeba ukve ise momwons. Vgijdebi eget kalebze kacebs aqet dedas ro agineben eset situaciashi :dd
Carmatebebi❤❤

ძალიან, ძალიან დიდი მადლობა, შენი სიტყვები ჩემთვის უდიდესი სტიმულია. ❤

 


№5  offline მოდერი ტკბილიწიწაკა

რაღაც ახალია და საინტერესოო ♥️ იმედია არ გააბანალურებ და ბოლომდე ასე მიიყვან შენი იმედი მაქვს.. მთავარია თავები გაზარდო და უფრო განავრცო ნაწერი აბა შენ იცი წარმატებები ♥️

 


№6  offline წევრი BlondeCandy

ტკბილიწიწაკა
რაღაც ახალია და საინტერესოო ♥️ იმედია არ გააბანალურებ და ბოლომდე ასე მიიყვან შენი იმედი მაქვს.. მთავარია თავები გაზარდო და უფრო განავრცო ნაწერი აბა შენ იცი წარმატებები ♥️

ძალიან დიდი მადლობა❤❤

 


№7 სტუმარი ლია

მაგარი ისტორიის დასაწყისი ჩანს.თავები გაადიდე .

გეტყობა ნიჭიერი გოგო ხარ.ახალი თავის დადება არ დააგვიანო❤❤❤

 


№8  offline წევრი BlondeCandy

ლია
მაგარი ისტორიის დასაწყისი ჩანს.თავები გაადიდე .

გეტყობა ნიჭიერი გოგო ხარ.ახალი თავის დადება არ დააგვიანო❤❤❤

უღრმესი მადლობა, თქვენი სიტყვები როგორ მაბედნიერებს რომ იცოდეთ. ❤

 


№9  offline წევრი LI_BE

მთავარია საინტერესოდ წერო, თორემ, აქ ისტორიების უმრავლესობა სიძულვილით დაწყებულ და გიჟურ სიყვარულში გადასულ ურთიერთობებზეა. და თუ ასეთი ბანალური იქნება, მე პირადად საწინააღდეგო არაფერი მაქვს. პირიქით, ინტერესით დაგელოდები smile

ხოდა, მოკლედ, გელოდები...

 


№10  offline წევრი BlondeCandy

LI_BE
მთავარია საინტერესოდ წერო, თორემ, აქ ისტორიების უმრავლესობა სიძულვილით დაწყებულ და გიჟურ სიყვარულში გადასულ ურთიერთობებზეა. და თუ ასეთი ბანალური იქნება, მე პირადად საწინააღდეგო არაფერი მაქვს. პირიქით, ინტერესით დაგელოდები smile

ხოდა, მოკლედ, გელოდები...

მიხარია, რომ დამელოდები, დიდი ალბათობით(მაინც თავი რომ დავიზღვიო) თერთმეტისთვის დავდებ.❤

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent