შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

უკანასკნელი ნატვრა (5თავი)


14-01-2019, 22:28
ავტორი Balu9
ნანახია 815

(ბავშვებო აბა როგორ მოგწონთ? რას ფიქრობთ პერსონაჟებზე და რას მირჩევთ?)
5 თავი
მე მის მოტოციკლეტზე ვზივარ ისკი მთელი სიჩქარით მიჰქრის.
-ხელი მომხვიე თორემ გადავარდები მიყვირისდა მოსახვევში უხვევს.
-არვაპირებ!
ის სიჩქარეს უმატებს უკვე წინასწორობას ვეღარ ვიჭერ და მთელი ძალით მის სხეულს ვეკრობი.
-კარგი გოგოხარ მეუბნება და იცინის.
რას მიშვრება ეს ადამიანი მთელი სხეულით ვკანკალებ და კიდევ მომხდარ ფაქტზე ვფიქრობ.თავიდან არ მივარდება ისრომ ადამიანს ბოთლი თავზე გადავამტვრიე.
-გააჩერე გთხოვ.ვეუბნები ჩურჩულით.
ის მაშინვე აჩერებს. მოტოციკლეტიდან გადმოდის და ჩაფხუტს მხდის. როცა მიახლოვდება გული უფრო მიჩქარდება.
-რაგჭირს ცუდადხარ? მეკითხება თავისი ბოხი და სასიამოვნო ხმით.
თავზე ხელებს ვიდებ. და მისკენ ვტრიალდები.
-გამომიწვია მართლა, კოცნას აპირებდა ავადმყოფია ნასვამი იყო და ამაზრზენ რაღაცეებს მეუბნებოდა.
ალბათ ყველა ფიქრობს რომ შეშლილივარ. ვეუბნებოდი აცრემლიანებული თვალებით.
-ნამდვილად შეშლილიხარ. მითხრა და ჩემსკენ წამოვიდა.
მეც შეშლილი ვარ. რომელი გოგო გადაამსხვრევს ბიჭს ბოთლს თავზე? მეშინია რომ წამოგიყვანე იქნებ მეც რამე დამიშავო? სულ უფრო და უფრო მოიწევს ჩემსკენ.
-რისთვის გამომიყვანე რომ ნერვები აგეშალა?
-თუნდაც! ირონიულად მეუბნება.
-გეგა მართლა ხოხედავ რამდგომარეობაშივარ როგორ შეგიძლია ესე მოიქცე გული არ გაქვს?
-ნინი.
-რაგინდა?
-უკან რატომ გაქვს ხელები გაწეული ბოთლს ხომ არ მალავ რომ გადამამტვრიო?
-ღმერთო რა დარტყმულიხარ, სიცლით ვეუბნები. მინდა რომ გავბრაზდე მაგრამ ვერ ვბრაზდები.
-ხედავ გაგაცინე უკვე კარგად ხარ დაიფარე ჩაფხუტი და წავედით.
-არწამოვალ!
-გიჟი ხარ შენ მართლა.წამოდი თორე დაგტოვებ ამ სიბნელეში თან მანქანებიც არ დადიან ამ გზით.
-გთხოვ მე დავჯდები მოტოციკლეტზე და შენ უკან მომიჯექი. მასთან ახლოს მივედი საწყალი სახე მივიღე მაგრამ ამაოდ.
-არასოდეს!
-უიმე რა უჟმური ყოფილხარ მხარში ხელი მივარტყი. მასთან ყოფნისას ყველაფერი დამავიწყდა არვიცი რა მემართებოდა.
უცბად ადგილიდან მოვწყდი მოტოციკლეტისკენ გავექანე გასაღები გადავატრიალე დაწასვლა დავაპირე.
-არ გაბედო!
-უკვე გავბედე ვუთხარი და გავუღიმე. ან მოდიხარ ან რჩები.
-შემიძლია აგაგდო ჩემი მოტოციკლეტიდან და აქ დაგტოვო მაგრამ, წინადადება აღარ დავსრულებინა ისე გავგრძელე.
-მაგრამ შენ კარგი ბიჭი ხარ თავაზიანად დამითმობ წინა ადგილს უკან მომიჯდები და ყველანაირი ჩხუბის გარეშე გავაგრძელებთ გზას.
ხომ ასე მოიქცევი გეგა ვუყურებდი მოტოციკლეტიდან.
-ტარება მაინც თუ იცი?
სიხარულისგან მოტოციკლეტიდან გადმოვხტი და მისკენ გავექანე.
მე მას ჩავეხუტე.ის კი გაშეშებული იდგა. მერეღა მოვტვინე რა გავაკეთე და დარცხვენილმა მოტოციკლეტის წინა ადგილი დავიკავე.ჩაფხუტები გავიკეთეტ და გზაზე გავედით.
-არ შემხვედრია გოგო რომელმაც მოტოციკლეტის ტარება იცის ბიჭს თავზე ბოთლს ამტვრევს და ყველას ეჩხუბება.აბა გააჩერე ხო მართლა გოგო ხარ შეგხედო.
-ოოოხ ბიჭს იუმორის გრძნობაც ჰქონია მორჩი სიცილს თორე სიჩქარეს მოვუმატებ.
-ხელები გაწიე ნუ მხვევ
იხელთა დრო ჩავილაპარაკე.
-გადავვარდები მოტოციკლეტიდან.
-გაწიეთქო მისი დაკუნთული ხელები წელზე მეხებოდა და მთლიანად მათბობდა ტანში კი ჟრუანტელი მივლიდა.
-ნინი სად ისწავლე მოტოციკლეტის ტარება?
-შენი საქმე არაა.ვუთხარი უხეშად.
მალევე მივუახლოვდით ჩემს სახლს.
მოტოციკლეტი გავაჩერე და ჩაფხუტი გეგას გადავეცი.
-შენი სახლია?მკითხა
-არა ჩემი კლასელის ბიძის დის სახლში მოვედი. ჰო აბა ვისი იქნება?
-გავიცინო?წავედი ჩემი გოგოები მელოდებიან და ერიდე შარებს.
-არსად არ დაგეკარგოს ეგ შენი გოგოები. რაო რამითხარი შარებზე? თვითონ მოსიარულე შარიხარ მე რას მეუბნები ვუთხარი და კარებისკენ გავიქეცი.
-კარგად მანიაკო. მივაძახე და კარები მივხურე.
კარებში დედა შემომეჩეხა.
-ვინ მოგაცილა სახლამდე?
-კაი რა დეე ჯერ მომიკითხე იქნებ რა მიჭირს?
-ვინიყო გეკითხები და აღარ გაგიმეორებ
-იკას ძმაკაცი. იკამ უთხრა მარტო არ გაუშვა მიაცილეო. (ტყუილი)
ტელეფონი აზუზუნდა და მესიჯი მომივიდა.
ნინ შარში ხარ ის ბიჭი გამწარებულია, შენი ნახვა მინდოდა მაგრამ ვერ გიპოვე სად დაიკარგე?
მერე მოგიყვები რა ძაან დაღლილივარ
მივწერე და საწოლში ჩავწექი.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent