შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი გული (ნაწილი მეოთხე)


23-02-2019, 00:04
ავტორი Natiiaa33
ნანახია 8 427

_დასაკითხ კაბინეტში შესვლამდე კართან გაჩერდა, წამით გონება გაეთიშა, თითები ტუჩებს მიადო და გაეღიმა, ისევ ის მომენტი უტრიალებდა გონებაში და კონცენტრაციას, ვერაფერზე ახერხებდა.
-ჯანდაბაა, ნინა რასაკეთებ? ნუფიქრობ წამიერ გატაცებაზე, საქმე გაქვს, საქმეე.. თანაც ოთო, ოთო, ოთო.. არააა...რააზრები მიტრიალებს? ნინა საქმეზე იფიქრე, უჰ არადა რთულია..
_ღრმად ჩაისუნთქა, თავის თავთან კამათი შეწყვიტა და დასაკითხ კაბინეტში შევიდა.. ანის შეყვარებული კომფორტულად მოკალათებულიყო, უკმაყოფილო მზერით ათვალიერებდა კედლებს..
-პროკურორო სად ხართ აქამდე. ტრა*ი მტკივა ჯდომით.
-ვაუ, ვატყობ საინტერესო საუბარი გველის.
-ისე იცით, რომ საშინლად მიმზიდველი ხართ? სიამოვნებით ვიქნებოდი აქ თქვენთან ერთად..
-ჩშშშ!! ღლაპო ნუ ყბედობ და მოკეტე ახლა..შეყვარებული გყავს შენ..
-ვინ ანი? აჰაჰა ეგ მხოლოდ სახმარად გამოდგება, ფსიქოპატია.. ოღონდ უარესი მე ვარ..
-ფსიქოპატი რა გაგებით?
-ლოგინში ლამაზო, სუფთა მაზოხისტია..ტკივილის მიყენება სიამოვნებს, ისე სურვილებს ვერ იკმაყოფილებს..აჰაჰა
-შენი აზრით, აქ თქვენი ინტიმური სიუჟეტების, მოსაყოლად მოგიყვანე?
-რავი, მსგავსი რამ შენც თუ გიზიდავს ლამაზო არმოგერიდოს.. _თვალი ჩაუკრა, ნინა ნელ-ნელა ინთებოდა და სადაციყო იფეთქებდა, რომ არა მისი ძლიერი ნერვული სისტემა.
-თურამე დაგიკავშირდები..ახლა კი თემას დაუბრუნდეთ..
-6ნოემბერს რასაკეთებდი?
-ძმაკაცთან ვიყავი, მოვწიეთ და მერე ნაშებიც დავითრიეთ..
-ანი შენთან ერთად იყო?
-არა რასამბობ.. ანის არუთხრა ეგ თორე დამასაჭურისებს. აჰაჰა
-იმ დღეს ანი თუ ნახე?
-კი ვნახე, სადღაც ათი წუთი და წავიდა, საქმე ჰქონდა..
-რასაქმე?
-არვიცი, მე არმითხრა..
-მან თქვა, რომ შენთან ერთად იყო 6-ში მთელი დღე..
-არა, მასეც არ მომიწევია. თანაც ეგ გოგო დიდად არც მაინტერესებს. პროსტა მაგარი საჯდომი აქ და მისწორებს..
-თავისუფალი ხარ თორნიკე..ზურა შემოუშვი.
-კაი ლამაზო.
_თორნიკეს მონაყოლი ჩაიწერა. დასვენებულ გონებაზე კიდევ, რომ მოესმინა. კარი გაიღო და ზურა შემოვიდა.ერთი შეხედვით კარგ განწყობას დაგიტოვებდათ..
-გამარჯობათ, შეიძლება?
-მოდი ზურა, დაჯექი..
-გისმენთ, რატომ დამიბარეთ? მიზეზი არ მითხრეს..
-ნინი ბუკიას ხომ იცნობდი?
-ნინის? კი ჩემი შეყვარებული იყო..
-რატომ დაშორდი?
-მე? არა, მე არ დავშორებივარ..სიგიჟემდე მიყვარს ნინი. ან ნინიზე რატო ვლაპარაკობთ?
-მოკლეს. თითოეული სიტყვა რასაც ნინიზე გაიხსენებ დაგვეხმარება, რომ სწრაფად მივაგნოთ დამნაშავეებს..
-ჩემი ნინი, არა მატყუებთ ხომ? აუ არაა, არაა, არაა.. ნინი ჩემი პატარა პრინცესა იყო. ჩემი სიხარული, სიგიჟემდე მიყვარდა იცით?
_თავი ხელებში ჩარგო და ტიროდა..
-დაწყნარდი, იქნებ რამე გაიხსენო, იქნებ გიყვებოდა ისეთ რაღაცეებს რაც დაგვეხმარება..
-არვიცი, დაშორების მიზეზიც არმითხრა, ბოდიშებს მიხდიდა და ასეა საჭიროო..არ გაგვახარებენო, მე ვიტანჯები და არმინდა შენც დაგტანჯოო. ვერგავიგე ეს სიტყვები. იმ მომენტში არაფერი მესმოდა, ისე კი ხშირად იყო ხოლმე ცუდ ხასიათზე.. მირეკავდა ნახვა მინდა შენი მჭირდებიო, მეხუტებოდა, და მადლობას მიხდიდა შენ მავიწყებ ყველაფერსო.. გაუგებარი იყო ყველაფერი, არასდროს არაფერს მიხსნიდა.როცა ვთხოვდი ახსნას სულ ტირილს იწყებდა..
-კარგი ზურა, დაგემშვიდობები ახლა და თურამე გაიხსენე დამიკავშირდი..
_ზურაც წავიდა, საკუთარ კაბინეტში შევიდა, ოთოს დატოვებული ჯანმრთელობის ანკეტა აიღო და კითხვა დაიწყო..რამდენჯერმე ყოფილა საავადმყოფოში მწვავე მუცლის ტკივილით. ანალიზებში კი ნაწლავების მწვავე ანთება იყო აღნიშნული, რომელიც რამდენჯერმე, უცნობი საკვების მიღებით იყო გამოწვეული. გამოძიება ყოველ წუთში საინტერესო ხდებოდა. უფრო და უფრო იძაბებოდა სიუჟეტი. რაც უფრო მეტ დეტალს გებულობდა, საქმე მით უფრო იხლართებოდა..


***
-მევარ.. ახალი ნომრით გირეკავ..მოკლედ ის ბო*ი ნინაა თუ ჩემი ფეხები, გამოძიებას თავს არ ანებებს. ყველას მაგრად აწვება. ასე თუ გააგრძელა მალე გამოვა ჩვენს კვალზე.
-ფუ მაგის დედას შევე*ი.. რატო არ აყენებს ტრა*ს? ის ახვარი დიტო რატო არ ხურავს მაგ საქმეს?
-დიტომ მაგრად ჩაისვარა. ნინა აწვება მაგრად და სხვა გზა არაქვს. დიტოს იმედი არ გქონდეს. ჩვენით უნდა მოვაგვაროთ. ის ნინა მივაყუჩოთ. დიტო კი საქმეს დახურავს.
-ეს უფრო დიდ პრობლემებს არ გამოიწვევს?
-არა, მალე დახურავენ საქმეს. ნინას მისამართს გავიგებ და დღეს საღამოს მოვაყუჩოთ. იცოდე ნინას შენ უნდა დაურეკო, შეხვედრა დაუთქვი და მივაყუჩოთ..
-რასამბობ გაგიჟდი? მაგას რომ დავურეკო მაშინვე გაგვფაქტავენ.
-კარგი პირდაპირ სახლში დავადგეთ..
-მეშევალ პირველი, გავთიშავ და ჩუმად გამოვიყვანოთ ღამით.
_გეგმა ზუსტი თანმიმდევრობით დააწყვეს, თეთრი ოპელი იქირავეს და ღამის 12 საათზე ნინას პადიეზთან იყვნენ. გაუთვალისწინებელი შემთხვევა მოხდა, ოთო ამ დროს ნინასთან იყო. ნინას ფანჯრიდან გამომავალი შუქი სანამ არ ჩაქრებოდა, მანამდე ასვლას არ აპირებდნენ..



-ოთო რაც დღეს მოხდა...
-ჩშშ!! რაც დღეს მოხდა ის უკვე წარსულია. მაპატიე, თავი ვერ შევიკავე. შენს ტუჩებს როცა ვხედავ ვკვდები.. _თავი დახარა, ქვემოდან უყურებდა მაგიდაზე მიყრდნობილ ნინას და უღიმოდა.. -ისეთი ტუჩები გაქვს, სულ მოდის მეძახიან, გეფიცები მიწვევენ..ეგრე ნუ აკეთებ გთხოოვ.. კბილებით ნუ აწვალებ ამ ტუჩებს თორე თავს ვერ შევიკავებ. ღმერთოო კიდევ აგრძელებს..
-რასაყვარელი ხარ, მომწონს რომ გაგიჟებ.
-შენი ღიმილიც რომ მაგიჟებს? აი ამ ღიმილის გამო გეფიცები ყველაფრისთვის მზად ვარ..
-ნასვამი ხარ ოთო..
-ფხიზელი ვერ გეუბნებოდი, უკვე წლებია ვერ გეუბნები და ახლა მაინც მაცადე ვთქვა ყველაფერი..
-მოდი მაკოცე..
-უკვე შენი ხმაც მელანდება, საკოცნელად მიხმობს..
-სადაცაა დამეწვება ტუჩები, ცეცხლი ეკიდება და შენგან შველას ელიან.ნუ თუ არ მოხვალ..
_ოთო ფეხზე წამოდგა და ნელი ნაბიჯით ნინასკენ წავიდა.
-შენი მზერა, რომ ყოველ წამში მწვავს არაფერი? სულს რომ მიფორიაქებს და ორგანიზმში მიმდინარე ყველა პროცესებს რომ აჩქარებს..
_საშინლად ახლოს იყვნენ ერთმანეთთან, ოთოს მარჯვენა ხელი ნინას წელზე მაგრად მოეხვია, მარცხენა ხელი კი თმაში ჰქონდა შეცურებული.. მათი ხშირი სუნთქვა ერთმანეთს ერწყმოდა, ერთმანეთს თვალებში უყურებდნენ და სხვა ყველაფერი ძალას კარგავდა, მთელი სამყარო წყვეტდა იმ წამს მოძრაობას, ერთმანეთის თვალებში წარმოქმნილ უკიდეგანო სივრცეში იძირებოდნენ..უყვარდათ, დიახ!! ერთმანეთი უყვარდათ! თანაც სიგიჟემდე, სულ ყველაზე და ყველაფერზე მეტად..იმ წამს მარტო ის ორი იყო. ნინა ერთი ჩვეულებრივი გოგო იყო, არც არავისგან გამორჩეული, არიყო იმწამს პროკურორი, არიყო ქალი ძლიერი იმიჯით, ქალი რომელიც სამართლისთვის იბრძვის და ათას კრიმინალთან უწევს შეჭიდება..იყო უბრალოდ ნინა აბაშიძე რომელიც გაგიჟებით შეყვარებული იყო ოთო დევდარიანზე.. როგორც იქნა დაეწაფა მის ტუჩებს და მთელი ნეტარებით, გულით და სულით შეიგრძნო მისი ტუჩები გემო..სირბილე რომელიც სხეულზე არსებულ ყველა უჯრედს ძაბავდა. ყველა კუნთს ჭიმავდა და ერთიანად მთელ სხეულში ატანდა განცდილი ნეტარება..
-ხვალ გავაგრძელოთ, ფხიზელი იქნები და დაგამახსოვრდება
-დამცინი ხო?
-არა, არა... ხვალ სიურპრიზი მაქვს შენთვის..ყველაზე ბედნიერ არსებად გაქცევ..
-მპირდები?
-დიახ!
-კარგი პატარავ წავალ ახლა..
_ცხვირზე აკოცა წავიდა..კიბეებზე მიმავალს გოგო შეხვდა, შავი ყელიანი როლინგი ეცვა და თავზე კეპი ეფარა..ყურადღება არც მიუქცევია, მხოლოდ კეპი შენიშნა უცნაურად.. გოგო ნინას კართან მივიდა და ზარი დარეკა..
-ოჰ ოთო ახლა რაღა დაგრჩა
-ოთო არვარ
-შენ აქ ამდროს?
-დიახ, შეგიძლიათ მიმიღოთ? სალაპარაკო მაქვს.
-მობრძანდი..
-ბოდიშის მოხდით, ერთი ჭიქა წყალი თუ შეგიძლიათ?
-კი ახლავე..
_ნინა სამზარეულოში გავიდა, უკან მიეპარა და სპირტიანი ნაჭრით გონება დააკარგია..დამხმარესთან ერთად ჩუმად ჩასვეს მანქანაში და წაიყვანეს..




იმედია საინტერესო თავი გამოვიდა და მოგეწონებათ...



№1  offline წევრი Rania

Au zalian daizaba wituacia. Cixe yoveltvis shignidan tydebaaa
--------------------
Q.qimucadze

 


№2  offline მოდერი Natiiaa33

Rania
Au zalian daizaba wituacia. Cixe yoveltvis shignidan tydebaaa

კი ძალიან იხლართება სიუჟეტი..

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent