შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შავი გული (ნაწილი მეხუთე)


26-02-2019, 19:55
ავტორი Natiiaa33
ნანახია 1 628

-ირგვლივ უკუნითი სიბნელეა, თითქოს წყვდიადმა მოიცვა გარემო, მინდა თვალები გავახილო, ხელები გავშალო და ფეხზე წამოვდგე. გონება დაბინდული მაქვს, ვერ ვიხსენებ რამოხდა ან თუნდაც, რატომ ვერ ვახელ თვალებს? ტკივილის გრძნობაც, ნელ-ნელა მთელ სხეულში მივლის. ყველაფერი დაბუჟებული მაქვს, ვცდილობ უძრაობის მდგომარეობა შევინარჩუნო. ხმები გაჭირვებით ჩამესმის, თავიც საშინლად მტკივა. ვხვდები რომ ხელები ზურგს უკან შეკრული მაქვს, ფეხებიც და სადღაც უმოწყალოდ ნაცემი ვაგდივარ..
-რა ვუქნათ აწი?
-რას კითხულობ? მოვკლათ ეს ბო*ი
-ცხედარი?
-აქვე დავმარხოთ.
-ასე უბრალოდ მოვკლათ?იქნებ იგივე გავიმეოროთ... აჰაჰა
-მიდი გამოაფხიზლე. სახვევი მოხსენი თვალზე, მოვუყვეთ ის რაც საშინლად აინტერესებს..
-მკვლელობა?
-სწორედაც და თუ მოუნდება იგივე მასაც გავუკეთოთ.. აჰაჰა
-სიტყვებს უკვე კარგად ვარჩევდი, ძლიერი წიხლიც ვიგრძენი მუცელში. თმაში მწვდა და თავი ამაწევია იატაკიდან. შემდეგ ამაყენა დასკამზე დამსვა. თოკები გადამიჭირა და სახვევი მომხსნა. ნუთუ? თვალებს არ ვუჯერებდი. ისეთი ტკივილის მგრძნობა მქონდა მთელ სხეულში, გაოცების თავიც არ მქონდა..
-რაო, ვერ მიცანი?
-რაგინდა ჩემგან? ან ეს კაცი ვინაა?
-დაიწყე არა დაკითხვა?
-მიდი უამბე ყველა კითხვაზე პასუხი, მაინც უკანასკნელად გაიგოს რაც აინტერესებს..აჰაჰა...
-აბა პროკურორო..რა კითხვები გაქ?
-ნუთუ ნინი შენ მოკალი?
-მე? არა როგორ გეკადრება? ჩემს დას მე მოვკლავდი? ხომ მართალს ვამბობ თამაზ?
-ვინარის ეს კაცი?
-ბიძაჩემია.. ჰო მარტო ბიძა არა, ჩემი საყვარელია..
_თმაში ხელი ჩაავლო და ყურში უჩურჩულა..
-ნინის რა უქენით?
_ნინამ ძლივს წარმოთქვა სიტყვები..უკვე ხვდებოდა რისი მოსმენაც მოუწევდა და ერთიანად ეყინებოდა სხეული..
-ნინი იქ გავუშვი სადაც მისი ადგილი იყო! დამპალი, ძაღლი როგორციქნა ჩავაძაღლე.
-ფუ შე ნაგაო..
_ნინამ შეაფურთხა. ამაზე ანიმ ირონიულად ჩაიცინა და ისეთი სილა გააწნა სკამიანად ააყირავა..
-წამოაყენე თამაზ!
-ანი ნუღა ტანჯავ, მიდი მოუყევი ყველაფერი და მალე დავასრულოთ მისი ტანჯვა.
-მოკლედ ქალბატონო პროკურორო კარგად მომისმინეთ, ალბათ გაინტერესებს რა ვუქენით ჩემს დას არა? ყველაფერი მაშინ დაიწყო როცა მედა თამაზის ოთახში შემოგვისწრო და დაინახა როგორ მჟი*ავდა.. აზარტში ვიყავით შესულები, ისევ მარტო ჩვენ ხომ არ განვაგრძობდით და ამიტომ ნინიც დავპატიჟეთ..თავიდან ბევრი იტირა მაგრამ მერე მიეჩვია.. აჰაჰა. დებილი გოგო. მაშანტაჟებდა მამას ვეტყვიო. ბევრჯელ ვცადე მისი თავიდან მოშორება. საჭმელში სარეცხ საშუალებებს ვურევდი, რომ მომკვდარიყო მაგრამ მაინც თავს იძვრენდა.. იმდღით, დაქალთან რომ წავიდა, გაფრთხილებული მყავდა თუ წამოვიდოდა ჩვენთან ერთად თამაზი აღარ იძალადებდა მასზე..ისიც მოვიდა.. ერთი მიტოვებული სახლია ბათუმში, ხშირად დავდიოდით მედა თამაზი იქ და სწორედ იქ წავიყვანეთ. მინდოდა მათი სე*სი გადამეღო და მერე დამეშანტაჟებია, მაგრამ წინააღმდეგობა გაგვიწია რის გამოც გავთიშეთ.. გავაშიშვლე და თამაზი ეფერებიდა.. იქვე ხის ჯოხი იდო და მომინდა იმიტ მოეტ*ნა...აჰაჰა. როცა ყველაფერი დავასრულეთ მეც მომინდა გავეჟ*მე.. ვერც გავიგე როგორ მოგვეპარა ის სულელი ბავშვი.. თამაზის თავში ხის ნაჭერი ჩაარტყა. მეკიდე ვცემე..მეხვეწებოდა, ხელებს სახეზე იფარებდა, ამაზე უფრო აზარტში შევდიოდი და საშინლად ვურტყავდი.. ფეხი მკრა და იატაკზე დავვარდი, მერე კი აზრზე რომ მოვედი დანა მქონდა მის ყელში გარჭობილი..იცი? არც შემშინებია, როგორციქნა მოვიშორე..
_ნინა შოკირებული უსმენდა როგორი სიამოვნებით ყვებოდა და ხმის ამოღებასაც ვერ ბედავდა..ცრემლები მთელ სახეს უსველებდნენ და ყელში იკარგებოდნენ.. თამაზი ფანჯარასთან იდგა, ხელში სიგარეტი ეჭირა და ანის მონაყოლს თავს უკრავდა..
-სულს მიწამლავდა ეგ ეშმაკი, მეკიდევ მინდოდა ცოდვებისგან განმეწმინდა, ხო მე ის ვიხსენი ეშმაკისგან..
-შე წყეულო, ხვდები რას ამბობ? წყეული არამზადა ხარ, როგორ გაიმეტე 16წლის ბავშვი ასეთი ტანჯვისთვის?
-იგივე გელის, შენც სატანა ხარ, ეშმაკი ხარ და მე გიშველი.. აჰაჰა..



***
-ალინა, ნინა მოვიდა?
-არა ბატონო, არ გამოჩენილა.
-არც დაურეკავს?
-არა.. ვურეკავთ და არ გვაგონებს..
-ნეტავ ამდენხანს სადარის?
-რამე მითხარით ბატონო?
-არა, წვალ დახლში და მოვინახულებ..
_ოთო ნინასთან წავიდა, სახლის კარი ღია იყო..შესასვლელში კი ნიას საყურე ეგდო. მიხვდა რა შეიძლებოდა მოსვლოდა ნინას და კორპუსთან მდგარ მაღაზიაში გაიქცა..ვიდეო გადაახვევია და დაინახა რაც მოხდა..მანქანის ნომერი ჩაიწერა და განყოფილებაში გაიქცა.. დიტოს კაბინეტში შევარდა და ყელში ხელი წაუჭირა..
-შე ნაბი*ვარო ნინა ორ საათში აქ არ იქნება და სამუდამოდ დაემშვიდობები ყველაფერს..
-რა ნინა რას ბოდავ? ხელი გამიშვი და შენი ადგილი იცოდე..
-ნინა თქო.. აი მანქანის ნომერი ვინც გაიყაცა, ამ საქმეში რა ხელი გაქვს არ ვიცი მაგრამ მხოლოდ ორ საათს გაძლევ.ნინა აქ არ იქნება და გპირდები სამუდამოდ ამოგალპობ ციხეში ან პირდაპირ ჯოჯოხეთში გაგიშვებ.. ახლა კი თქვი რაც იცი!
-მე...მე არაფერი ვიცი..
-ნუ მატყუებ შე ახვარო! დროზე თქვი..
-არაფერი არ ვიცი, ვეცდები ვიპოვო..დამიჯერე არაფერი არ დამიშავებია..
-ფუ შენი კარგი მოვ*ყან.. ახვარი ნაბი*ვარი..
_კაბინეტიდან მხეცივით გავარდა, ლევანმა დაინახა დერეფანში და უთხრა -ნინის მობილურის სიგნალი დავიჭირეთ-ო და სასწრაფოდ იქეთ გასწიეს..შესაძლებელი იყო ნინაც იქ ჰყოლოდათ სადაც ნინი მოკლეს. ვიდეოში კარგად არ ჩანდა გოგოს სახე, მაგრამ უკვე იცოდნენ ვინ შეიძლებოდა ყოფილიყო მონაწილე..ერთი ქვედანაყოფი ნინის სახლში გაგზავნეს..მეორე კი მობილურის სიგნალის მიმართულებით წავიდა.. ოთოს სიტყვები გამართლა.. ნინა სწორედ იქ ყავდათ, სადაც ნინის მობილურიდან მომავალი სიგნალი დაიჭირეს..ჯერ შენობას ალყა შემოარტყეს, შენდეგ კი შიდ შევიდნენ..ორსართულიანი სახლი იყო, დიდი ხნის მიტოვებული ჩანდა..იატაკზე სისხლის კვალი ემჩნია..ერთი ახალი, მეორე კი უკვე გამხმარი იყო. სახლი დაათვალიერეს და ვერაფერი აღმოაჩინეს..
-თუ აქ არავინ ყოფილა, სისხლის კვალი საიდან?
-ლევან აქ სარდაფი უნდა იყოს ქვემოთ..წადი შენ ის იპოვე და მე სხვენს მივხედავ..
-ოთოოო აქ მოდი სასწრაფოდ..
_ბოქლომით დახურული კარი, რომლის გახსნაც ძლივს შეძლო ოთხმა კაცმა..იქ? იქ სულ სიცარიელე იყო. საშინელი სიბნელე და სუნი..სისხლის სუნი, ისეთი ამაზრზენი და გულისამრევი სუნი ცხოვრებაში შეიძლება ერთხელაც კი ვერ იგრძნო..ბატარეის შუქზე, მხოლოდ ერთი სკამი და დაჭრილი თოკი ეყარა ...სკამზე თეთრი ფურცელი დაეტოვებიათ..
-ბატონებო, იმედი გაგიცრუვდათ არა? თქვენს ნინას ვეღარ ნახავთ. რამდენიმე საათში უკვე ნინის გზას გაუყვება.. ოთოს ვუსამძიმრებთ საყვარელი ქალის სიკვდილს. ძალიან ვწუხვართ..ტყუილად ნუ მოგვძებნით..
-როგორ გაიგეს რომ მოვდიოდით? ჩემი ნინაა .ნინააა...მოკლავენ. სიცოცხლის წუთებს დაუმახინჯებენ. დროზე დარეკეთ ნინის სახლში თუ მივიდნენ..
_ოთო კედელს მუშტებს ურტყავდა და ღრიალებდა. ლევანმა გადაურეკა პირველ ქვედანაყოფს და მათ შეატყობინეს, რომ ოჯახის ყველა წევრი სახლში იყო..ვითომც არაფერი მომხდარა.. -ბატონო ყველა სუფრასთან ისხდა და სადილობდნენ-ო მობილურში გაისმა ერთ-ერთი პოლიციელის ხმა..


ბოდიშით ცოტა დამიგვიანდა დადება..შემდეგ თავს ხვალ დავდებ და იმედია მოგეწონებათ...



№1  offline წევრი BIG DREAMER

ვაიმე რაიყო ეს?? საკუთარი დის მკვლელობა?? საიდან ასეთი სისასტიკე?
იმედია ნინას მაინც მიუსწრებენ ):
მოუთმენლად ველოდები მომდევნო თავს. ????????

 


№2  offline მოდერი Natiiaa33

BIG DREAMER
ვაიმე რაიყო ეს?? საკუთარი დის მკვლელობა?? საიდან ასეთი სისასტიკე?
იმედია ნინას მაინც მიუსწრებენ ):
მოუთმენლად ველოდები მომდევნო თავს. ????????

<3 <3

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent