შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სექსი და აღზევებული +18 (2)


27-02-2019, 08:30
ავტორი Araswori
ნანახია 4 148

ერთადერთხელ დავსვი კითხვა
-what is happening
რაზეც პასუხი ვერ მივიღე, ალბათ აზრი არც ჰქონდა ხელმეორედ კითხვას და გავჩუმდი. ამის მიუხედავად ხშირად ვჭამდი თვალებით ამ ზე სიმპათიურ არსებას რომელიც ჩემს წინ იჯდა . არც ის მაკლებდა, ერთხელ ჩვენი თვალები ერთმანეთს შეჰხვდნენ. მაშინ დავაკვირდი, როგორი მწველი და ლამაზი მწვანე თვალები ჰქონდა, რომლებიც ცდილობდნენ ჩემს ჩათრევარს ღრმა უფსკრულში.
მანქანის მინებიდან მოჩანდა ხეები, ესეიგი ტყეში ვიყავით. ხეები დიდი და გაშლილი ტოტებით ერთმანეთს ეჭიდებოდნენ. თითქოს ვიღაც მათ დაშორებას ცდილობდა. თან ხეებს ვაკვირდებოდი და თან ვფიქრობდი:ასიანი ფული უნდათ, გამოსასყიდს მოითხოვენ. ყურს ან თითს მომაჭრიან დასამტკიცებლად, რომ მათან ვარ. ამის გაფიქრება და მწვანეთვალებას გაცინება ერთი იყო. ისიც ვიფიქრე ჩემს აზრებს კითხულობსთქო მაგრამ მივხვდი სრული სისულელე იყო. სულ მალე მანქანა გაჩერდა კარი გააღეს. ჩემი ძალით გადაყვანა სურდათ, მაგრამ ხელები ავწიე და ვანიშნე რომ ჩემით გადავიდოდი.მანქანიდან გადმოსულს წინ პატარა მდელო გადამეშალა. სადაც ალაგ ალაგ დიდი ლამაზი ქვები ელაგა. ცხვირი საშინელმა ლეშის სუნმა ამიწვა.ძალიან მძაფრად იგრძნობოდია.
-წამოდი!-ქართულად მითხრა მწვანეთვალებამ და ხელით ამ ადგილის ცენტრისაკენ მანიშნა.ძალიან გამიკვირდა ქართულად რომ დამელაპარაკა.-ალბათ რაღაც სექტაა-გავიფიქრე და შევიშმუშნე
შიგნიდან რაღაც მეუბნებოდა:
-გაიქეცი-მაგრამ ამ ადგილამდე მოსასვლელად, იმხელა ტყე გამოვიარეთ, აქ დაკარგვა ნამდვილად არ მინდა.
პირველი ნაბიჯი რომ გადავდგი, თითქოს სული დამიმძიმდა.(სად მაქ მაგრამ მაინც)არ შევიმჩნიე და სიარული გავაგრძელე. ცენტრში რომ მივედით, შავებში ჩაცმული ქალი დავინახე. რომელიც მიწაზე იწვა
რატომღაც ტანში დამაჟრჟოლა
-ბოლოა?-ამოილაპარაკა შავებში ჩაცმულმა
-ბოლოა!-დაუდასტურა მწვანეთვალამ
იმის დრო ნამდვილადა არ იყო ორივეს ქართული გამკვირვებოდა.
-გავიქცეე?-უეცრად წამომცდა
-არ გირჩევ-მწვანეთვალებამ მარტო ეს მითხრა. არც დავუკავებივარ.
შავებში ჩაცმული ქალი წამოდგა. უცნაური გრძნობა დამეუფლა მისი სახის დანახვისას.
-მოდი-ხელი გამომიწოდა
-არა!-ცივი უარით ვუპასუხე
-მიდი!-თავით მანიშნა, მწვანე თვალებიანმა შავი ტანსაცმლით შემოსილი ქალისაკენ.
-მოდი ჯერ ამიხსენით რა ხდება და მერე გადავწყვეტ მივალ თუ არა!-მშვიდი ტონით ვუპასუხე.
-მიდი!-ბრძანებლური ტონი იგრძნობოდა მის ხმაში.
-რა არი მსხვერპლად მწირავთ და არ მეუბნებით?
ყველაფერი ფეხზე დავიკიდე და იმ ქალისაკენ წავედი,ხელიც ჩავკიდე ამ დროს თითქოს მთელი ჟანგბადი გამწოვით გაიწოვა დედამიწიდან და გავითიშე.
როცა გამოვიღვიძე, თიკას მანქანაში წინა სავრძელზე "ვიჯექი"და პლედი მეფარა.
თავი რომ წამოვწიე, თიკამ შეამჩნია და მკითხა:
-გაიღვიძე? რა იყო რა გეტაკა 5 საათი გეძინა-გაკვირვებული სახით მიყურებდა
-აქ რანაირად?-უფრო გაკვირვებული სახით ვკითხე
-რა აქ რანაირად?-გზას უყურებდა და ისე მკითხა
-რა მოხდა? მე ხომ იქ სხვაგან ვიყავი-პლედი მოვიშორე და გაშლილი თმა უკან გადავიწიე
თიკამ მანქანა დაამუხრუჭა
-რა სხვაგან ის ჩემოდანი რომ მომაჩეჩე და გაიქეცი ეგრევე მობრუნდი მანქანაში ჩაჯექი და სანამ მეც ჩავჯდებოდი გეძინა-ტონს აუწია თიკამ
-კაი ჰო ნუ მეჩხუბები ალბათ რაღაც დამესიზმრა-სიმწრის სიცილით გამეცინა.
თიკამ გზა განაგრძო, მეც ჩავთვალე რომ სიზმარი იყო და ცხოვრება განვაგრძე.
ამ დღის მერე თავისტკივილები დამჩემდა. 9 დღეში კანადაში გავემგზავრეთ, ჩემი უხასიათოდ ყოფნა მექსიკის ცუდ ჰაერს დავაბრალე და კანადაში შვების პოვნას მოველოდი.
ოტავაშო ჩასვლისას სასტუმროში მოვთავსდით, და დავისვენეთ. თიკასთან შეთანხმებული ვიყავი, საღამოს კლუბში უნდა წავსულიყავით. საღამოს გართობისთვის, ზედმეტად ვულგარული ვერცხლისფერი კაბა ჩავიცვი. ღრმა დეკოლტით, ამოღებული ზურგით და საჯდომს ოდნვ ჩაცდენი მოტკეცილი კაბით.მაღალ ქუსლიანი ფეხსაცმელი შევუხამე. თმა გავიშალე მსუბუქი მაკიაჟი გავიჯეთე, პატარა ჩანთა ავიღე და მზად ვარ.
თიკას მანქანასთან შევხვდი. ეს პატარა ***** ულამაზესია 1.74 მოდელის ტანით, ხორბლისფერი კანით, კურნოსა ცხვირით,ცისფერი დიდრონი თვალებით, დიდი წითელი ტუჩებით, 3 ზომა მკერდით და ქერა თმით ყველას ყურადღებას იქცევს. ალბათ ერთხელ მასაც ჩავითრევ საწოლში.
კომპლიმენტები დავაყარეთ ერთმანეთს და 20 წუთში კლუბის შესასვლელთან ვართ.რამოდენიმე ბიჭის ყურადღება აქედანვე მივიქციეთ. კლუბში 3 ჭიქა ვისკი დავლიეთ და მოცეკვავეთა რიგებს შევუერთდით. სანამ ცეკვას დავიწყებდით თიკა მეჩურჩულება:-ხვალ შუადღემდე დარეკვა არც იფიქრო-ღიმილით დავუდასტურე რომ ამის გამკეთებელი არ ვიყავი და ცეკვა დავიწყეთ. მოქნილად დავიწყეთ ტანის რხევა, მუსიკაც თითქოს ჩვენს სხეულებს აყოლებდა რითმებს.
უკან ვიღაცის ცხელი სუნთქვა ვიგრძელი. მიბრუნებულს სიმპათიური, შავგვრემანი ბიჭის ღიმილმა მომჭრა თვალი.
-ვიცეკვოთ?-შემომთავაზა
-სად?-გამომცდელად ვკითხე
-სადაც გინდა-ფართოდ გამიღიმა
ნახევარ საათში,მის სახლში ხამამაღალი კვნესის ხმები ისმოდა. დოღის ცხენივით მივაჭენებდი, მის ასოზე შემომჯდარი. ჩემი დუმები ხელებში ჰქონდა მოქცეული და ყოველ ბიძგზე ძლიერად მიჭერდ. როდესაც სიამოვნების პიკს მივაღწიე მაშინ გავითიშე.
ტყეში ცივ მიწაზე გავიღვიძე. წამოვჯექი და იმის შესამოწმებლად სიზმარი იყო თუ არა თითები გადავითვალე. ათია ანუ სიზმარი არ არის. როგრც შევამჩნიე სულ სისხლიანი ვარ. გარშემო მიმოვიხედე და ჩემს გარშემო წრედ ცეცხლი ანთია. წამოვდექი, ერთადერთი ვისაც ვხედავდი ზურგით შებრუნებული კაცი იყო, სისხლიანი ხელებით ზევით აღემართა და რაღაცას ბუტბუტებდა.
-ჰეი-შევსძახე
ის უცებ შემობრუნდა. ალბათ არ ელოდა ჩემი ხმის გაგონებას. ჩემსკენ წამოვიდა ისაა ასიანია ისაა მწვანეთვალება
-ცოცხალი როგორ ხარ?-მწვანეთვალებამ ცეცხლში გამოიარა და წინ დამიდგა.
-უკაცრავად კითხვა გამიმეორეთ-ხელი ყურთან მივიტანე
-ახლა მკვდარი უნდა იყო- ამათვალიერ-ჩამათვალიერა
-ვაა რა საოცარიაა-გავიკვირვე
-შავი სენით როდესმე დაავადებულხარ?-უეცრად მკითხა
-არა-რატომღაც მოვატყუე
-ესეიგი კი-ისევ ამათვალიერ-ჩამათვალიერა
-არ ამიხსნი რა ხდება?-მშვიდი ტონით ვკითხე
-მე გაგაცოცხლე და მევე უნდა მოგკლა-დაბნეული აცეცებდა აქეთ იქით თვალებს
ცოტა დავფიქრდი
-ახლა არ მითხრა ის რაღაც ვარ რომ აღზევდაო-გადავიხარხარე
-ზუსტად ეგ რაღაც ვარ-წარბ შეკრულმა გადმომხედა
-მერე ხო აღზევდი მეტი რაღა გინდა?-დამცინავი ტონით ვკითხე
-შეიძლება ავღზევდი მაგრამ იმ ძალებს ვიბრუნებ რომლებიც შევინახე ჩემი დაბრუნებისთვის!
-მერე?
-მერე ის რომ ყველა შავი სენით დაავადებული ჩემი ძალით არის დაავადებული და მათი ჩემი ხელით მოკვლის შემდეგ ძალას ვიბრუნებ შენ კიდევ ყველაფერი ურიე!
სიცილი ამიტყდა ისევ
-სამყარო სამართლიანია როგორ მე ჩამიშალე გეგმები ისე ჩაგიშალე შენც
ცოტა არ იყოს გაბრაზდა
-ახლა წავალთ მე და შენ ვიპოვი შეცდომას რომელიც დავუშვი და გამოვასწორებ!
-ანუ ისევ ხელახლა ეცდები ჩემს მოკვლას?-დავიჭყანე-კაი მოსულა-ახლა გავუღიიმე




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent