შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

"მე გამოვიძიებ დანაშაულს"(ნაწილი1)


10-12-2019, 20:58
ავტორი მ.მეტრეველი
ნანახია 947

"შესაძლებელია დავუბრუნდე ცხოვრებასს?მკვლელების,ქურდების,ფსიქოპატების გარეშეე?რათქმაუნდა არა,მე მიყვარს ეს საქმე მიყვარს როგორ ვსჯი მკვლელებს როგორ ვუყურებ ცოდვიან და ამასთანავე საცოდავ თვალებში"
ხშირად მეობნებიან რთული ადამიანი ხარ შენი გაგება ჭირსოო,მაგრამ ასე არაა უბრალოდ ძლიერი ვარ და ვიცი საკუთარი თავის ფასი,სულ რაღაც ოცი წლის ვარ მაგრამ დიდი გამოცდილება და იარები მაქვს ცხოვრებისგან.
_ ლილე შეგიძლია ორი წუთით გამომყვეე?
_დიახ დეტექტივო,ახალი საქმე გვაქვსს?
_კი და იმაზე მნიშვნელოვანი ვიდრე გვგონიაა.
_კალამი და რვეული უჯრაში ჩავდე რომელიც გასაღებით იკეტებოდა და დეტექტივს გავყევიი.
_ლილე მორგში შედი და მეც შემოგიერთდები სასწრაფო საქმე გამომიჩნდა.
_კარგით დეტექტივო ყველაფერს მოვინიშნავ.
მორგის კარები შევაღე თუარა,სიცივე და ცხვირის მომწველი სუნი ვიგრძენი,მივუახლოვდი ადამიანს რომელიც მორგის მაგიდაზე იწვა და თეთრი სუდარა გადაფარვოდა,ვიფიქრე ისეთი არაფერი იქნება თქო და დაუფიქრებლად გადავხადე ზეწარი,ხოლო რაც დამხვდა თვალებს ვერ დავუჯერე,ახალგაზრდა ქალის ცხედარი რომელიც წამებით იყო მოკლული მატლებ დახვეული და აყროლებული ფეხი მოტეხილი ქონდა და თაბაშირში ჩასმული,რათქმაუნდა მკვდარს თაბაშირში ფეხს არავინ ჩაუსვამდა ეს მომხდარი იყო მკვლელობამდეე,როდესაც მკვლელლობის ადგილი დავათვალიერე საეჭვო ვერაფერი ვნახე გარდა საქორწინო ბეჭდისა რომელიც შემოსასვლელი კარის კუთხეში ეგდო და სურთი რომელზეც გარდაცვლილი ქალბატონი და მისი მეოღლე იყვნენ.დაკვირების შემდეგ შევამჩნიე რომ სურათი გაჭრილი და შემდგომ განახლებული იყო,ამას ბევრი ფიქრი აღარ უნდოდა ქალი მეოღლემ მოკლა და მიიმალა,ხშირად იყო ძალადობის მსხვერპლი სწორედ ამიტომ ქონდა ფეხიც თაბაშირში,ქმარი მასზე გამუდმებით ძალადობდა ეს ფაქტი მეზობლებმა და ნატესავებმაც დაადასტურეს და თქვესრომ რაღაც პერიოდი ერთად არცხოვრობდნენ რაზეც ფოტო მიგვანიშნებს მამაკაცზე რომელიც ფოტოდან ამოჭრილი და შემდეეგ განახლებული იყო.
_ლილე როგორ მიდის საქმე?გაარკვიე რამე ახალიი?
_დიახ დეტექტივო,ამ საქმეს მე ავიღებ დავიჭერ დამნაშავეს.
_კარგი ლილე,ლუკა წაიყვანე და წადი.
_ისევ ლუკა.ჩავიბურტყუნე ჩემთვის ხო შეიძლება ეს ბიჭი მომაშორონ.
_აბა ლილეე წავედითთთ?
_წავალთ ლუკა მხოლოდ ერთი პირობით თუ ხმას არ ამოიღებ და საქმის გაკეთებას დამაცდი....
_კარგი პრინცეავვ..
ძებნა ისევ დანაშაულის ადგილიდან დავიწყეთ ესე მეგონა რაღაც დამავიწყდა ან რაღაც ვერ ვნახე თქო,სახლში შესვლიშთანავე ვიგრძენი არასასიამოვნო სუნი,ცხვირის მომწველიი და ისევ დავიწყე ძებნა ამჯერად ნივთს კიარა რაღაც სხვას ვეძებდი თითქოს დამნაშავე დააჭერილი მყავდაა,როდესაც სარდაფს მივუახოვდი მძაფრი სუნი უფრო ვიგრძენი,კარი შიგნიდან იყო დაკეტილი,ამისთვის ლუკა დამჭირდა.
_აბა არ მჭირდებიო.
_მაგის დრო არარის სწრაფად გააღეე.
სარდაფში შესვლისთანავე დავინახე კაცი თავმოკლული არუნდოდა არანაირი გამოძიება ფაქტი სახეზე იყო დამნაშავემ მოკლა ცოლი შემდგომ თავი მოიკლა.ეს საქმეც დაიხურა
გათენდება ახალი დღე უფრო დაძაბული და შემაძრწუნებელი,უფრო მტკივნეული და საშიში,დამელოდეთ დამნაშავეებო თქვენთან მოვდვარ.....


მეგობრებო გაავაგრძელოო?არის ცოტათი საინტერესო?უფრო ინტრიგული და საშიში გახდება//გთხოვთ დაწეროთ თქვენი მოსაზრება ეს ჩემთვის მნიშვნელოვანია!!!:))



№1 სტუმარი barbarra.m

ძალიან კარგია და ჩამთრევია , რადგან პირველი კომენტარის ავტორივარ გეტყვი რომ ძალიან მაგარია გააგრძელე და ცოტა დიდი თავები დადე ხოლმე რადგან თუ ცოტას და იშვიათად დადებ ხალხს წყინდება, წარმატებრბიი.????

 


№2  offline წევრი adelyin

განაგრძე კარგია და სწრაფად დადე ხოლმე ☺

 


№3  offline წევრი მ.მეტრეველი

barbarra.m
ძალიან კარგია და ჩამთრევია , რადგან პირველი კომენტარის ავტორივარ გეტყვი რომ ძალიან მაგარია გააგრძელე და ცოტა დიდი თავები დადე ხოლმე რადგან თუ ცოტას და იშვიათად დადებ ხალხს წყინდება, წარმატებრბიი.????

მადლობა ჩემო კარგო,აუცილებლად გავითვალისწინებბ.

 


№4  offline წევრი LUVანი.

ძალიან კარგია და გამიხარდა დეტექტიური ჟანრის ისტორიას რომ წერ მაგრამ ცოტა დიდი თავები და საოცარი ინტრიგა გვჭირდება მკითხველს, წარმატებები.
--------------------
annikesarelli

 


№5  offline წევრი მ.მეტრეველი

_anni.kesarelli_
ძალიან კარგია და გამიხარდა დეტექტიური ჟანრის ისტორიას რომ წერ მაგრამ ცოტა დიდი თავები და საოცარი ინტრიგა გვჭირდება მკითხველს, წარმატებები.

აუცილებლად იქნება ინტრიგა

 


№6  offline წევრი Kathara

საინტერესო ისტორიაა, რათმაუნდა უნდა გააგრძელო, შეიძლება თავიდანვე ბევრი მოწონება არ ქონდეს მაგრამ რამდენიმე თავის შემდეგ დამიჯერე თუ საინტერესო იქნება უფრე მეტი მკითხველი გეყოლება, ვიცი რომ კომენტარები უფრო მეტ სტიმულს გმატებს, ისტორია ძალიან მომეწონა, კარგი დასაწყისია და იმედია გაგრძელება უფრო კარგი იქნება, ეცადე თავები გაზარდო და ხშირ-ხშირად დადო ხოლმე, წარმატებები, ველოდები ახალ თავს♥️♥️♥️

 


№7  offline წევრი მ.მეტრეველი

Kathara
საინტერესო ისტორიაა, რათმაუნდა უნდა გააგრძელო, შეიძლება თავიდანვე ბევრი მოწონება არ ქონდეს მაგრამ რამდენიმე თავის შემდეგ დამიჯერე თუ საინტერესო იქნება უფრე მეტი მკითხველი გეყოლება, ვიცი რომ კომენტარები უფრო მეტ სტიმულს გმატებს, ისტორია ძალიან მომეწონა, კარგი დასაწყისია და იმედია გაგრძელება უფრო კარგი იქნება, ეცადე თავები გაზარდო და ხშირ-ხშირად დადო ხოლმე, წარმატებები, ველოდები ახალ თავს♥️♥️♥️

მადლობა ჩემო კარგო ძალიან გამაარეთ რომ მოგეწონათ ვალ დავდებ აუცილებლადდ❤❤????

 


№8  offline წევრი KASANDRA

მიყვარხარ მარიამ heart_eyes

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent