შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მოულოდნელი სტუმარი! (3)


25-03-2020, 22:47
ავტორი ნათუშკა
ნანახია 1 106

ერთი ორი ნაბიჯი და უკვე კლუბში ვარ იქ სადაც არასდროს ვისურვებდი ყოფნას რადგან ყოველდღე ვხედავ ნარკოტიკით და სასმლით დამტვრეულ თუ გათიშულ ბიჭებს და გოგოებს.შესვლისთანავე სახე დავჭყანე ირგვლივ საშინელი ბოლის და სასმლის სუნი ტრიალებდა. იქვე მდგარ ბართან მივედი მაღალ სატრიალო სკამზე დავჯექი ირგვლივ მიმოვიხედე სიტვაცია გაავანალიზე ბარმენს მივუტრიალდი რომელიც სხვა კლიენტებს ემსახურებოდა ხელი ნაზად დავუქნიე მისანიშნელბად რომ ახლოს მოსულოყო . მომიახლოვდა სახე ახლოს მომიტანა .
- აბა ლამაზი ქალბატონი რას ინებებს. ხმამაღლა მითხრა და მარცხენა მკლავი დახლს დააყრდნო და ტუჩები ყურებამდე აიტანა .
- ჰმ მოდი თქვენს არჩევან ვენდობი. მეც ნაზად გავუღე და ოდნავ ხმამაღლა ვუთხარი. რამდენიმე წამი ჩაფიქრებული მიყურა. შემდეგ ტუჩები მოკუმა უკან მიბრუნდა . ჭიქა აიღო რაღაც ბოთლი და სასმლის გაკეთება დაიწყო რამდენიმე წამში წინ დამიდგა თვალისმომჭრელად გამიღიმა და სხვა კლიენტებს მიუბრუნდა . ერთი ორი გულში დავითვალე და უცბათ გადავუშვი ყელში სიმწრის გამო სახე დავჭყანე მარჯვენა ხელით სახეზე დავინიავე. ჯანდაბა გულში ვიწყევლიდი თავს.
- როგორც ჩანს დიდად სასმლის მოყვარული არ ბრძანდებით! გვერდიდან უხეში ბოხი ხმა მომესმა თავი გავაბრუნე და ცალი წარბი ავწიე ჩემს გვერდით სადღაც 29 30 წლის კაცი იჯდებოდა ცალი მკლავი დახლზე ედო მეორეში სასმლით სავსე ჭიქა ეჭირა და ეშმაკური ღიმილით მიყურებდა . ხმა არ ამომიღია თავი კვლავ გავაბრუნე პატარა ჩანთას ხელი დავავლე და სკამიდან ჩამოვხტი გაშლილი წელამდე თმა მხრებიდან გადავიყარე და ნაზი პატარა ნაბიჯებით საპირფარეშოს ძებნა დავიწყე უკან მიუხედაბად იქით წავედი საითაც შავი კარი მოჩანდა თვალები მოცეკვავე ხალხისკენ ზიზღით მივატრიალე . უეჭველი ისეთი გათიშულები იყვენენ ვერცკი აზროვნებდნენ. უეცრად ჩანთიდან ვიბრაცია ვიგრძენი .
- ოფ რა ოფ. ბუზღუნით ბარის დახლისკენ წავედი ფული იქვე დავუდე და ჩქარი ნაბიჯებით გარეთ გავედი ტელეფონი ჩანთიდან ამოვიღე ნომერს უცებ შევავლე თალი და ვუპასუხე.
- გისმენთ!
- მამაკაცი შემოიყვანეს გულის შეტევით ექიმა დრიუმ სასწრაფოდ ოპერაცია დაგეგმა !სხაპასხუპით შემატყობინა მიმღების გოგომ ნანერვიულები ხმით. დარწმუნებული ვარ ტუჩებს იკვნეტდა. ღრმად ამოვისუნთქე თვალი აქაურობას მოვავლე მოშორებით მდგარ მანქნას შევხედე ის მამაკაცი იდგა რომელიც რამდენიმე წუთისწინ გამომელაპარაკა ღიმილით შავ მანქანას ზურგით მიყრდნობოდა სიგარეტი ეჭირა და ღიმილით მიყურებდა.
- კარგი მოვდივარ ყველაფერი გაამზადეთ მოვალ თუარა საოპერაციოში შევალ. ჩქარა ვუპასუხე და იქვე მდგარ ტაქსის ხელი დავუქნიე.
...

საავამტყოფოში შესვლისთანავე მიმღებში ჩანთა ჩავაბარე ხელში დაჭერილი ხალათი უცებ გამოვართვი და საოპერაციოსკენ გავიქეცი თან გზადაგზა დაბალძირიან კეტებს ვიცმევდი.ოპერაცია 4 საათი გაგრძელდა უფროსის კაბინეტში შევედი კარი მივუჯახუნე .
- როგორ გაბედე ჩემი გაფრთხილების გარეშე მიგეღო გადაწყვეტილებლა. გაბრაზებული ვერცკი ვანალიზებდი როგორ ვყვიროდი .
- დამშვიდი კაიი- ხელების ქნებით წამოვიდა ჩემკენ , ხელები სახეზე მომკიდა და კოცნა სცადა . - ვიცოდი უარს იტყოდი ამიტომ შენს გაიფთხილებლათ გავაგზავნე სივი .ლოყაზე ხელი გავარტყი იქვე მდგომ მაგიდასთან მივედი სავარძელზე დავჯექი და თვალებ გაფართოებულმა დრიუს გავხედე გახეთქილ ტუჩზე ხელი მიედო და სახე დაჭიმული შემომყურებდა.
- ანუ ერთი სული გაქვს როდის წავალ ხო ძაანაც კაი დიდი ხანია ველოდი ამ მომენტს როდის მოვშორდებოდი ამ დაწყევლილ ადგილს. დამშვიდებულმა ეშმაკურად შევხედე . სწრაფი ნაბიჯები ახლოს მოვიდა ლოყებზე ხელი მწარედ მომიჭირა სავარძლიდან ძალით წამომაყენა ახლოს დამიდგა პირდაპირ თვალებში შემომყურებდა.
- აბა გაბედე და კიდევ გამარტყი განანებ შენ თავს ვფიცავარ მწარედ ინანებ . გამწარებულმა უხეშად მაკოცა და წამებში ოთახიდან აორთქლა...
...

ოთხი წლის წინ

უკვე შუადღეა სკილიდან გამოვდივარ თვალი იქაურობას მოვავლე და ქალაქის ცენტრისკენ წავედი . ორი საათია უკვე იქ ვარ და ყოველ წუთს საათს ვუყურებ იმედი მაქ რო გამოჩნდება თვალები ცრემლებით ამევსო კვლავ თვალი გარემოს მოვავლე ღრმად ამოვისუნთქე და სახლისკენ ნელი ნაბიჯებით წავედი ბოლომდე მქონდა იმედი რომ მოვიდოდა მაგრად ჩამეხუტებოდა ბოდიშს მომიხდიდა და მის შავ უძირო თვალებში კვლავ ჩავიხედებოდი . სახლში მისვლითანავე ოთახში ავედი კარი ჩავკეტე და საწოლზე სახით დავეცი ცრემლები წამომივიდა და მწარედ ავტირდი.
......

წარსულის გახსენებისას თვალები ცრემლებით ამევსო ჩემს თავზე გავბრაზდი ყელში გაჩხერილი ბურთი მწარედ გადავყლაპე საწოლიდან წამოვდექი იქვე
გარდეროვის კარზე ჩამოკიდული ხალათი უცებ მოვიცვი და ოთახიდან გავედი მისაღებში ტელევიზორის წინ მდივანზე დავჯექი და ფეხები ავაწყვე ფუმფულა ბალიში გულში ჩავიხუტე და თავი ფანჯრისკენ გავაბრუნე ვერცკი შევამჩნიე ისე გათენებულა წამოდექი და ფანჯრებს მუქი ნაცრისფერი ფარდები ჩამოვაფარე კვლავ ოთახში დავბრუნდი და ბარგის ჩალაგებას შევუდექი მხოლოდ რამოდენიმე ჯინსი მაიკა და ორი გრძელი და ერთი მოკლე კაბები ჩავალაგე ჩემს სამშობლოში ვბრუნდებოდი და ისე მიხაროდა სადღა მახსოვდა დრიუ ან თუნდაც ის რო არცკი გამიფრთხილებია მაგრამ არ მაინტერესებდა ვიცოდი ერთ ღამეში ახალ გოგოს დაითრევდა ეს სულ ვიცოდი მაგრამ რა მექნა ვინმე უნდა მყოლოდა აქ რო მარტოდ მარტო არ დავრჩენილიყავი მშობლებიც აღარ მელაპარაკებიან ჩემ ძმამ ხო სულ დამივიწყა თითქოს არცკი ვარსებობდი მის ცხოვრებაში. ბარგის ჩალაგება დავასრულე და გამზადება დავიწყე კოჭამდე ფრიალა კაბა ჩავიცვი შავი თეთრ ძირიანი მაღალი კეტები პასპორტი ყველაფერი შევმოწმე და ტაქსი გამოვიძახე. მთელი სახლი შევამოწმე რო არაფერი დამრჩენილიყო . მალევე ტელეფონზე ზარი შემოვიდა ჩემოდანს ხელი დავტაცე პატარა მხარზე მოსაკიდი ჩანთა ავიღე .
აეროპორტში მალევე მივედი ტაქსიდან გადასვლისთანავე წინ მაღალი სხეული ამესვეტა მკლავზე ხელი დამტაცა ბარგი გადმოიღო და თავისი მანქანისკენ წავიდა წინააღმდეგობა არ გამიწევია .ბარგი უკან დადო წინა კარი გამიღო და თვალით მანიშნა ჩავმჯდარიყავი ისიც ჩაჯდა და შუშა ნახევრად ჩამოწია და სიგარეტი ამოიღო უეცრად გაახსენდა რო სუნს ვერ ვიტანდი და უკან ჩააბრუნა თავი ჩემსკენ მოაბრუნა და ტუჩები გაილოკა მკლავები გაშალა და ჩამიხუტა მეც ხელები მაგრადშემოვხვიე და თავი მის კისერში ჩავმალე .
- უბრალოდ გაგეფრთილებინე და გაგიგებდი . გაგიგებ თუკი მეტყვი რო აღარ გინდივარ და მორჩება ისე გაგიშვებ არცკი დავფიქრდები შემდეგ კი ვინანებ ასე უბრალოდ რო გაგიშვი და არცკი შევეცადე რო წასვლა გადაგეფიქრებინა. სევდიანი თიმილით მიყურებდა ტუჩებზე ნაზად მაკოცა და კვლავ მაგრად ჩამიხუტა .
- უშენოდ ვერ გავძლებ მალე ჩამოვალ გპირდები შენი დავიწყება არცკი შემიძლია ამას ვერასდროს შევძლებ ძაან მოგეჩვიე . ცრემლებმა ლოყები დამინამეს მივხვდი რო მასაც ვასველებდი და მოშორება ვცადე მაგრამ ხელები მაგრად მომახვია და უთქმელად თავზე მაკოცა.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent