შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ჩემი ისტორია


11-04-2020, 00:53
ავტორი Sikete gadamdebia
ნანახია 906

ჩემი ისტორია თავი2
მეორე დილით მელანიას ადრე გაეღვიძა მზის სხივები სახეზე დასთამაშებდენ,როგორც კი თვალი გაახილა ტელეფონს დახედა რომ საათი ენახა ჯერ მხოლოდ 6:30 იყო და გადაწყვიტა ლოგინში კიდევ ცოტა ხნით ენებივრა შემდეგ ადგა შხაპი მიიღო შავი მაისური და ლურჯი კომბინიზონი ჩაიცვა თმა დაიწნა შიგნით ლამაზი ყვითელი ყვავილი ჩაიმაგრა და მაშინვე ნატალის დაურეკა. -ალო ნატალი შენ რა კიდევ გძინავს?,სწრაფად ადექი მოწესრიგდი და რვაზე ჩემთან იყავი ბლითებს გამოგიცხობ. -თუ ბლითებს გამიკეთებ მაშინ ზუსტად რვაზე შენთან ვარ,გკოცნი.
მელანიამ ყურმილი დაკიდა და სამზარეულოს მიაშურა მაშინვე ბლითების კეთება დაიწყო უცებ თავში უცნაური აზრი მოუვიდა წარმოიდგინა თუ როგორ აკეთებდა ბლითებს აჩისთან ერთად მის მკერდზე მიხუტებულს როგორ ეძინა მაგრამ გონს მალევე მოიყვანა კარზე ზარმა მაშინვე გასწია კარისკენ,როდესაც მან კაი რააღო სახტად დარჩა. -აჩი?აღტაცებისგან ხმა აკანკალებულმა შეჰყვირა -დილა მშვიდობისა მელანია, -დილამშვიდობის მოხდა რამე ამ დილით რამ შეგაწუხა? -არაფერი უბრალოდ რაღაცის სათქმელად მოვედი.აჩიმ სახლს თვალი შეავლო და დასძინა,ვა ბლითებს ამზადებ ღმერთო ძალიან მიყვარს შეიძლება რომ შემოვიდე?იკითხა ზრდილობიანად -კი რათქმაუნდა შემოდი.აჩი მაშინვე შევიდა სამზარეულოში და ალადების ცხობა დაიწყო მელანია კი გაოცებას ვერ მალავდა ჯერ ვერ მოსულიყო გონზე ვერ ხვდებოდა სიზმარი იყო თუ ცხადი ის რომ კახა მის სამზარეულოში ბლითებს აცხობდა, მელანია გონს ისევ კარზე ზარმა მოიყვანა ამჯერად ნატალია იყი -აბა მელანია სადარის ჩემი ბლითები.ღიმილით იკითხა ნატალიმ და მელანიას გადაეხვია -ნატალია საყვარელო სტუმარი გვყავს -კი მაგრამ ამ დილით ვინ გეწვია სტუმრად?გაკვირვებით იკითხა ნატალიმ.მელანიამაც პასუხი არ დააყოვნა -აჩი -აჩი?მეხუმრები ხო. -გამარჯობა ნატალი არ ვიცოდი შენც თუ უნდა მოსულიყავი -გამარჯობა აჩი აქ რა გინდა? -მელანიასთან საქმე მქონდა და ვიფიქრე ბლითებზე დავეწვეოდი მაგრამ საქმე გამომიჩნდა და უნდა წავიდე.აჩი მელანიასთან მივიდა და ყურში ჩასჩურჩულა -მოგვიანებით ვილაპარაკოთ ლამაზო.მელანიამ აღელვებისგან პასუხიც ვერ გასცა აჩი კი კარებში გაუჩინარდა. -არარსებობს მელანიააააა გონს მოდიიი რა ხდებაა რა საქმე ქონდა? -არც მე ვიცი ნატალი მითხრა მოგვიანებით ვილაპარაკოთო -გოგონი მგონი ნელნელა ბედი გეხსნება.თქვა ნატალიმ და ჩაიცინა -ნატალი გეყოს მაიმუნობა შედი სამზარეულოში შენი ბლითები ჭამე.


ძალიან გთხოვთ ვინც წაიკითხავდ დამიწერეთ კომენტარებში თქვენი აზრი გავაგრძელო თუ არა ძალიან გთხოვთ????



№1 სტუმარი სტუმარი ნინი

ძაან კაია გააგრძელე აუცილებლად????

 


№2  offline წევრი Sikete gadamdebia

მადკობა დიდი????ჩემთვის ბევრს ნიშნავს
--------------------
ნ.ჩობანიძე

 


№3  offline მოდერი Mary Drey

რაც წინა თავში გითხარი იგივეს გეუბნები ახლაც. მეტს ველი! <3

 


№4  offline წევრი chungha

საუკეთესო ხარ !!

 


№5  offline წევრი Sikete gadamdebia

chungha
საუკეთესო ხარ !!

მადლობა დიდი შენი სიტყვები ჩემთვის ბევრს ნიშნავს და სტიმულს მაძლევს????
--------------------
ნ.ჩობანიძე

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent