შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

სიყვარული თურმე დიდი ტკივილია


20-04-2020, 20:15
ავტორი Papuna
ნანახია 819

"ვეძებე ღამით სარეცელზე ჩემი სულის შეყვარებული,ვეძებე იგი და ვერ ვიპოვე"
/ქებათა-ქება სოლომონოსა/


ქეთის წასვლის შემდეგ კიდევ დიდიხანს ვფიქრობდი როგორ მოვქცეულიყავი ანდრიას დაკარგვა ნამდვილად არ მინდოდა და არც ტასოს წყენინება შეიძლება მეგობრები არა მაგრმა კლასელები ვიყავით და მე ის ადამიანი არ ვარ ჩემი ბედნიერება სხვის ხარჯზე ავაწყო ამიტომ ჯერ უნდა დავრქმუნებულიყავი ვუყვარდი თუ არა ისევ ანდრიას და მერე მიმეღო გადაწყვეტილებები...
***
მთელი ღამე არ მძიმებია, ანდრიაზე ფიქრში ისე დამათენდა ვერც მივხვდი, მზემ ფანჯრიდან შემოანათა და ახალი დღის დადგომა მახარა თუმცა ჩემთვის სასიხარულო ნამდვილად არ იყო. სარკეში რომ ჩავიხედე ჩემი თავი ვერ ვიცანი მთელი ღამის უძინარს თვალები ჩამმვარდნოდა ნამდვილად არ ვაპირებდი სკოლაში ასე გამოჩენას თან წლის ბოლო იყო და ერთი ორი გაცდენა არაფერა მიზამდა, ხალათი შემოვიცვი და მისაღებში გავედი მამა უკვე წასული დამხვდა(მამაჩემი ჯარისკაცია საზღვარზე დგას ხანდხან იმდენ ხანს ვერ ვხედავ მავიწყდება მამა რომ მყავს)დედას კი ჩემი პატარა ძმა ბაღში წაეყვანა ანუ სახლში მარტო ვიყავი... 2pac-ის do for love ჩავრთე ბოლომდე ავუწიე ცივი ყავა გავიკეთე და მუსიკას ტანი ავაყოლე...საერთოდ გემოვნებაზე იშვიათად ვდაობ თუმცა უნდა ვაღიარო 2pac ლეგენდაა და მასზე მაგარი რეპერია არარსებობს ამ თემაზე დავა მთელი ცხოვრება შემიძლია...ზოგადად ყველას ნაზი გოგოშკური ვგონივარ ალბათ ეს იქიდანაა გამოწვეული რომ ყოველთვის გემოვნებიანად მაცვია მაკიაჟი მისვია დაარც ვიგინები ან რამე მასეთი...რეალურად კი ოღონდ ჩემ სასტავში რომელიც ექვსი ადამიანისგან შედგება ვიგინები კიდეც ვსვავ რავი ყველასიგიჟეს ჩავდივარ და ქალაბიჭასაც კი მეძახიან,ძალიან უცნაური ოცნებები გამაჩნია სვანეთი❤პატარაობიდან ვგიჟდები ამ კუთხეზე და მსურს იქ წასვლა თუმცა მრავალი მიზეზის გამო(თითქმის მთელი საქართველო მაქ ნანახი)სვანეთი ვერადა ვერ ვნახეეე...როგორც გითხარით სასტავში ექვსნი ვართ ქეთის უკვე იცნობთ,ეს არის ადამიანი რომელსაც თავისუფლად შემიძლია ვუწოდო ტრუსიკის მეგობარი,მერე ნიკა ედიშერაშვილი მოდის ბიჭი საოცრება და ელეგანტურობა ჩემზე და ქეთიზე ერთი წლით დიდია ათეისტია და იმის გამორომ მე შეიძლება ძალიააც არა მაგრამ რელიგიური ვარ ხშირად ვხუბობთ ღმერთის არსებობაზე ეს იქით გადავდოთ და მგონი ნიკას ქეთი მოწონს რაც ცოტა არიყოს მაშინებს რადგან საუკეთესო მეგობრებს შორის მასეთი ურთიერთობის წინააღმდეგი ვარ თუმცა სიყვარულსხომ საზღვრები არ აქ...შემდეგი ჩემი ლუკა ნიკას ძმაა ეს ორი ადამიანი ერთმანეთისგან ძაან განსხვავდება იმის და მიუხედავად რომ ტყუპები არიან არ გვანან როგორც გარეგნობით ისე ხასიათებით. შემდეგ ნინი გაბედავა მოდის ეს ადამიანი მეცხრე კლასში შემოგვიერთდაა და დიდი ადგილი დაიკავა ჩვენში,ცოტა ნარცისია მაგრმა კარგი გოგოა ძაან.ბოლოს კი სებეა ჩემი ფავორიტი ადამიანი მთელი ჩემი ცხოვრება და არვიცი რა ვთქა ჩემი ბიძაშვილია ჩემი სითბოა მზეა როელიც მათბობს სასტავიდან ყველაზე კარგად მასთან ვარ სულ მიცავს გვერდში მისგდას და დარწმუნებუკლი ვარ სულ ასე იქნება...სიმღერა დამთავრდა და ეხაშევამჩნიე რომ კარზე ზარს რეკავდნენ ზლაზვნით წავედი კარისკენგავაღე და რაც იქ დამხვდა არვიცი რაც გინდა ის მიწოდეთ მაგრამ ამაზე სიმპატიური სექსუალური არსება ჯერ არსად მენახა წამით გავშტერდი და ამ ერთ წამში მისი სახის ნაკვთები თავიდან ბოლომდე შევისწავლე თეთრ სახეზე სწორი კურნოსა ცხვირი თაფლისფერი თვალები დიდი წითელი ტუჩები და გრძელი ცოტა ხუჭუჭა თმა ისეთ სასიამკვნო კონტრასტს ქმნიდა მხატვარი რომ ვყოფილიყავი აუცილელად დავხატავდი...
-უკაცრავად-ფიქრებიდნა რაღაც სასიამოვნო ხმამ გამომიყვამადა ტანში ჟრუანტელმა დამიარა
-დიახ გისმენთ-ცხოვრებაში პირველად რაც შემეძლო გავინაზე ხმა და გავიპრანჭე რამდენადაც შემეძლოო ეს მან შეამჩნია და იორნიულად გაიღიმა ღმერთო ეს ღიმილი რას არ მივცემდი რომ მთელი ცხოვრება მეყურებინა...
-ლევან არაბული აქ ცხოვრობს??-
-აა..არა..აი იქით...-და ჩემს წინ კარზე მივუთითე-და მისგან რა გინდათ??-მინდოდა კიდევ და კიდევ ელაპარაკა არ მინდოდა რომ წასულიყო.
-და რა შენი საქმეა-
უხეშად მომაგდო და მეზობლის კარზე დააკაკუნა მე გავშტერდი ნერვები მომეშლა მაგრამ არვიცი რა ძალა მამოძრავებდა იმ წამს...კარი არავინ გაუღო აშკარად ლევნი ძია სახლში არ იყო და იმ მომხიბლელმა არსებამ წასვლა დააპირა მაგრნა უცებ უკან მობრუნდა მომხიბლელად გამიღიმა თვალი ჩამიკრა და წავიდააა.......
***
მაგ დღის შემდეგ სამი კვირა გავიდა ჩემი მომხიბვლელი ბიჭი აღარ გამოჩენილა თუმცა სკოლაში ყოველდღე ვუყურებდი ანდრიას და ტასოს სიყვარულობანას და უკვე ამ ყვეკაფრისგან გულის რევის შეგრძნება მქონდა. შეიძლება ბევრნა გამაკრიტიკოს და თქვას თუმცა ნელნელა ვხვდებოდი რომ ანდრიას მიმართა აღარაფერსაც აღარ ვგრძნობდი და მაშინდელი ჩემი ის საქციელიც იმით იყო გამოწვეული რომ მივეჩვიე ანდრიას სითბოს კონტროლს მაგრმა ახლა თავს თავისუფლად ვგრძნობ და თუ ის ბედნიერია ახლა მეც მიხარია თუმცა მე ამ გრძნობებთაბ ერთად ჩემი მეგობარიც დავკარგე მაგრმა არაუშავრს მგონი ეს ესე ჯობდა...ეს ყველაფერიქეთის რომ ვუთხარი გაბრაზდა
-რაგჭირს ქრისტინა ვერ ვხვდები აცანცარებული ბავშვივით იქცევი ერთ წამს ტირი ანდრიამიყვარსო მეორე წამსკი მის მიმართ გრძნობები არ მაქო მოდი საფიქრდი კარგად რა გინდა როგორ გინდა და მერე ვილაპარაკოთ ამ თემაზე.ეხა შენ მითხარი ექსკურსიაზე მოდიხარ ხო უეჭველიი??-
-კი გოგო აბა მაგას გამოვტოვებ ჩემი ოცნების კუთხეში მივდივარ დაა-წარბები ავითამაშე რაზეც სიცილი აუტყდა და ასესიცილ კისკიში მივაღწიეთ სახლამდე



№1  offline წევრი ყვავილი

საოცრება ხარ გააგრძელე

 


№2 სტუმარი სტუმარი ანა

თავები გაადიდებ და სიუჟეტი დახვეწეს ცოტა❤️ველოდები შემდეგ თავს ❤️

 


№3  offline წევრი Papuna

ყვავილი
საოცრება ხარ გააგრძელე

დიდი მადლობა ვერ წარმოიდგენ როგორ მახარებს ასეთი კომენტარიი❤❤

სტუმარი ანა
თავები გაადიდებ და სიუჟეტი დახვეწეს ცოტა❤️ველოდები შემდეგ თავს ❤️

აუცილებლად გავითვალისწოინებ❤

 


№4 სტუმარი ARMY BOMB

gaagrdzele aucileblad moutmenlad velodebi❤️❤️(madloba rom gaagrdzele da ar shewyvite wera dzaan gamixarda)

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent