შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შურისძიებაში ნაპოვნი სიკეთე (დასასრული)


6-09-2020, 00:18
ავტორი lashausafrtx
ნანახია 1 325

გონზე მოსულს, ძალიან შესცივდა.. რადგან მას, ყინულივით ცივი წყალი შეასხეს რომ მარტივად გამოეფხიზლად, ალექსის პირისპირ, დგას მომღიმარი სეხე, და მას ესაუბრება,
სეხე - გამოფხიზლდი?... მგლის ლეკვო, ჩემი გასულელება მოინდომე არა? გეგონა ასე მარტივად, შეგეძლო ჩემი მოშორება, არ გამოგივიდა პატარავ... გაიცანი ჩემი ახლად შეძენილი.. მოკავშირე, ღრმად პატივცემული... ნური თურმანიძე.
ნური-ალექს მაპატიე, უნდა გამიგო.. ეს მხოლოდ და მხოლოდ შენთის გავაკეთე.. ისე იყავი აჟიტირებული, შემეშინდა რაიმე არ ჩაგედინა, და ამიტომ გავაკეთე ეს.. დამიჯერე, მალე მადლობელი იქნები, ასე რომ მოვიქეცი, თანაც შეხედე ამ კეისს.. აქ იმდენია რომ ორთავეს გვეყოფა,.. დამიჯერე წამოდი, გავინაწილოთ ფული.. და მშვიდად დავიშალოდ, ასე აჯობებს, შენთვის, ჩემთვის,.. შენი ოჯახისთის,. და მამაშენის სულისთის.
ალექსი- მამაჩემის სულს ნუ ახსენებ შე ნაძირალა მატლო, ამას არ შეგარჩენ, ნაკუწებად დაგშლი... შე...... სეხეს მცველმა ოპერატიულად დაარტყა ალექსის, მუცლის არეში, ხელკეტი.. რომ გაჩუმებულიყო,.. ალექსის ხველა გაუმძაფრდა, სეხე კი მას მიუახლოვდა,.. თმაში ხელი ჩაავლო, მისკენ ააწევინა.. და უთხრა,
- ახლა მე უნდა გავიდე ცოტახნით, მგლის ლეკვო, სტუმრებს მივხედავ, წვეულებას დავასრულებ,.. და შემდეგ გაჩვენებ ვისთან დაიჭირე საქმე.... აათრიეთ სხვენში, და მეც მალე დავბრუნდები! ალექსი ბორკილებ დადებული გაყავთ, მცველებს ერთს მარცხენა მკლავით უჭირავს, მეორეს მარჯვენა მკლავით,.. მესამე კი წინ მიდის. როდესაც სხვენში ასასვლელ კარებს მიუახლოვდნენ, ალექსიმ ოდნავი.. ნახტომით, ჩაარტყა გვერდით მყოფებს, ცერად.. ორივე ქუსლი, ორივე მცველს, ერთ-დროულად, ფეხის.. საკეცებში, რის შედეგადაც, ორივე მცველი მოიკეცა მუხლით, ალექსიმ კი მარჯვნივ.. მდგომს მარჯვენა იდაყვი დაარტყა.. მარცხნიდან-მარჯვნივ, ხოლო მარცხნივ მდგომს, მარცხენა იდაყვი, მარჯვნიდან-მარცხნივ,. ორივე მცველი უგონოდ დაეცა ძირს, ახლა დადგა მესამე მცველის პირისპირ, რომელიც.. მისკენ მოემართება, ალექსიმ მარჯვენა ფეხის წვერით, განახორციელა, მოკლე.. და ძლიერი დაარტყმა, მარცხენა მუხლის ოდნავ ქვევით, მცველი მოიხარა.. და ალექსიმ, ბორკილებით დაკავებული ხელები, ჩამოაცვა კისერზე, შემდეგ რამოდენიმე დარტყმა, მიაყენა მუხლებით, მუცლის არეში, და მარცხენა მხარეს, გადაადგილა მცველი, სწრაფად მოაშორა ხელები კისრიდან, და მარცხენა იდაყვი დაარტყა, მარჯვნიდან-მარცხნივ, მოქნევით, რის შედეგადაც.. მცველი უგონოდ დაეცა ძირს. შემდეგ გასაღები ამოაცალა, ბორკილების, და ხელები გაინთავისუფლა. ახლა ცდილობს, ფეხაკრებით, სეხეს.. კაბინეტში მისასვლელი დერეფანი, როდესაც მან, კაბინეტის კარი შეაღო.. მან ზურგში, ძლიერი დარტყმა მიიღო, გაერთიანებული მუშტით.. გოჩასგან, ალექსი დარტყმის შედეგად, კაბინეტში.. საწერ-მაგიდას შეეჯახა, სწრაფადვე მივარდა, გოჩა.. ჩაავლო, ხელები ქეჩოში, და მარჯვენა, მუხლით მიაყენა რამოდენიმე დარტყმა, მუცლის არეში, შემდეგ, მარჯვენა იდაყვი, დაარტყა ხერხემალში, და მოქნევით.. გადააგდო ,ოდნავ მოშორებით ალექსი, შემდეგ გოჩამ, სცადა ძირს მყოფი, ალექსის ცემა, მაგრამ ალექსიმ უეცრად, მარჯვენა ფეხით, პირდაპირი დარტყმა მიაყენა მას სახის, არეში. გოჩა უკან გადავარდა, და იმავე, საწერ-მაგიდას შეეჯახა. ამასობაში ალექსი ფეხზე წამოდგა, და ცდილობს შეებრძოლოს გოჩას, მაგრამ მან საწერ-მაგიდიდან, აიღო ხელში, საფერფლე, და ალექსის მიმართულებით, ისროლა.. და მძიმედ მოარტყა სახის არეში, ალექსი ზურგით შეტრიალდა, და ხელებს იკიდებს სახეზე, გოჩამ დრო იხელთა, და მხრით დაეჯახა ალექსის, ისიც წინ გადავარდა, კვლავ მივარდა გოჩა, და თმაში წვდა, თავს არტყმევინებს, სავარძელს, შემდეგ მისკენ წამოწია, რამოდენიმეჯერ, და მარჯვენა მუშტი უთავაზა, ზედიზედ სახის არეში, ბოლოს ალექსი გვერდით მოიქნია, წააქცია.. და ზემოდან მოექცა, ორივე ხელით წვდა ყელში, და დახრჩობას უპირებს, ალექსის სუნთქვა უჭირს, სახეზე გაფითრდა, გოჩა მთელი ძალ-ღონით, აწვება ხელებით, რომ.. რაც შეიძლება სწრაფად, მოახრჩოს, მაგრამ ალექსი სწრაფი მოძრაობით, გადაბრუნდა, მარცხენა მხარეს, მთელი ტანით, და თავით, ასეთ მდდგომარეობაში, მან შეძლო სუნთქვის აღდგენა,.. შემდეგ სწრაფად მიაყენა დარტყმა, მარჯვენა მუშტის წვეტებით, მარცხნიდან-მარჯვნივ მოქნევით, მუცლის არეში, ამის შედეგად, გოჩამ ხელები მოაშორა ყელიდან, და იატაკს დაეყრდნო, შემდეგ ალექსიმ კვლავ მარჯვენა მუშტით, მიაყენა დარტყმა, ორჯერ, ქვედა ყბაში, მარცხნიდან-მარჯვნივ, მოქნევით, გოჩა კი მარცხნივ გადავარდა... ალექსი მას ზევიდან მოექცა, და მარჯვენა მუშტით მიაყენა რამოდენიმე ძლიერი დარტყმა, სახის არეში, და ბოლოს თავის დარტყმით დაასრულა, რის შედეგადაც გოჩა უგონო მდგომარეობაშია, და კბილები დაემსხვრა. ალექსი გაჭირვებით, წამოდგა ფეხზე, და ცდილობს, წარბიდან სისხლი შეიჩეროს, და გოჩას კაბურიდან ბერეტა, ამოაცალა. კაბინეტიდან გამოსულს, დარჩენილმა, მიმალულმა, მცველებმა.. მას ცეცხლი გაუხსნეს, პისტოლეტით.. ალექსიმ მოახერხა, და სწრაფად მოეფარა ოთახში, გასასვლელ კედელს, და მანაც საპასუხო ცეცხლი გაუხსნა, წინ კიბიდან ჩასასვლელ, კედელს ამოფარებულ ორ მცველს, მცველები მას დანებებისკენ მოუწოდებენ, მაგრამ ალექსი მათ სროლით პასუხობს, ისინი კი მას რიგ-რიგობით ესვრიან... ალექსი გადაგორდა მარცხნივ, და მის პირდაპირ მდგომ მსროლელს ორი ტყვია გაარტყა, მხარში და ფეხში, სროლის გაგონებაზე სტუმრები პანიკამ მოიცვა, და ერთმანეთს ასწრებენ სახლიდან გაქცევას, სრული ქაოსია, რამოდენიმე, დაცვა კი სეხეს ამოეფარა, და ნურიმაც პისტოლეტი ამოიღო სწრაფად, ნელ ნელა სეხეს ოთახისკენ მიემართებიან, ამასობაში ალექსიმ შედმეგი, მცველიც დაჭრა, და ახლა სეხეს მიმართულებით გაისროლა ტყვია, სეხეს მცველმაც საპასუხო გასროლა განახორციელა, ალექსისკენ, ნური კი აფრთხილებს, ალექსის რომ შეწყვიტოს, ცეცხლი.. და მოილაპარაკონ, მაგრამ ალექსი არ ემორჩილება, და კვლავ ისვრის მათ მიმართჲლებით, ამასობაში სეხემ, მის მცველებთან, და ნურისთან ერთად, მის საძინებელ ოთახში, ფრთხილად შეაღწია. რამოდენიმე წუთით შეწყდა სროლის ხმა, სეხე მის მცველებთან ეღთად, გეგმავს ალექსის ლიკვიდაციას, ნურის კი დაავალა.. კარი შეემოწმებინა, ნური მიუახლოვდა კარებს, და როდესაც შეაღო, მას ალექსის მიერ მოქნეული, მუშტი მოხვდა სახის არეში, რის შედეგადაც, უკან გადავარდა და ძირს დაეცა... ცხვირიდან კი სისხლი სდის, ალექსიმ პისტოლეტი დაუმიზნა სეხეს, და სეხეს მცველებმაც მიუშვირეს ალექსს, იარაღი.. სეხე სიმშვიდისკენ მოუწოდებს მის მცველებს, და ყურადღებისკენ.
სეხე-ყოჩაღი ყოფილხარ, როგორც მამაშენი... მაგრამ ორთავე ერთი და იმავე შეცდომის მსხვერპლნი ხართ, ჩემთან ბრძოლა არ გამოდის, დაიმახსოვრეთ ერთხელ და სამუდამოდ, ისე მაინც კეთილი ვარ,.. მალე მამაშენს შეგახვედრებ.
ალექსი-მიზანში მყავხარ სეხე... ერთი ხელის გამოკვრა, და ტვინს გაგასხმევინებ.
სეხე-არ გირჩევ ზვიადაძის ვაჟო,.. სწრაფი თვალი მაქვს, იცოდე ისე წახვალ ამ ქვეყნიდან, რომ ვერაფერს ვერ გაიგებ, იმ დღის შესახებ, მე კი როგორც ავღნიშნე, უზომოდ კეთილი ვარ, და მანამ სანამ მოგკლავ, ყველაფერს მოგიყვები.
ალექსი-მე იმაზე მეტი ვიცი ვიდრე შენ გგონია, რამოდენიმე კითხვაზე მიპასუხე, სანამ სუნთქავ, სანდო წყაროებიდან ვიცი რომ იმ საღამოს, შენ მარტო არ ყოფილხარ, გაგას სახლიდან, მოახერხე.. შენობაში გადასვლა, მაგრამ შენ მარტო არ ყოფილხარ, შენ გახლდა ვინმე კოტე, მაგრამ.. შენობაში კიდევ იმყოფებოდა, უცნობი რომელმაც დაგეხმარა მითხარი ვინ იყო ის?
სეხე-ყოჩაღ კარგად მოგიძიებია ყველაფერი, გაინტერესებს ვინ იყო იქ? მაგ ობიექტის დაცვის თანამშრომელი სოსო გოგელია, მას დასაწყისში მცირედი, გადავუხადე მაგრამ საქმის დასრულების შემდეგ, დიდ შემოსავალს შევპირდი, მაგრამ მე მოწმეები არ მჭირდებოდა მითუმეტეს რომ მისი ვალი მქონდა ამიტომ მოვიშორე, სოსოც და ჩემი მეგობარი, კოტეც რადგან მოწილე არაფერში მჭირდებოდა, მაგრამ პოლიციამ ვერაფერი გაიგო, რადგან მათ გზას ვერ მიაკვლიეს,...
ალექსი-ეგ როგორ მოახერხე?
სეხე-არაფერი განსაკუთრებული... უბრალოდ კოტეც, სოსოც, და ყველა ის ამბოხებული, ვინც სცადა ჩემთან დაპირისპირება, ყველანი ახლა აქ ჩვენს გვერდით არიან,
ალექსი-რას გულისხმობ?
სეხე-ისინი აი აქ, ამ სახლში ამ კედლებში არიან გაჭედილები, და მშვიდად განისვენებენ ისინი ამაგრებენ, ჩემი უზარმაზარი სახლის, კედლებს. ალექსი გაგონილმა, შეაძრწუნა და მას სუნთქვა გაუხშირდა,
ალექსი-ნამდვილი ავადმყოფი ხარ, შენი არსებობა დანაშაულია, ალხა დიდი სიამოვნებით დაგახლიდი ტყვიას შუბლში.. შენთვის უცნობი რომ ვიყო, მაგრამ.. შემოთავაზება მაქვს შენთან.
სეხე- გისმენ, აბა რას მთავაზობ?
ალექსი-შენზე გავიგე, რომ დანას პროფესიონალურად, ისვრი... მინდა შეგეჯიბრო,
სეხე- ცეცხლს ეთამაშები, პატარა ლეკვო.. უამრავი სისხლი მაქვს ამ მეთოდით დაღვრილი.. მაგრამ რახან არ იშლი შევეჯიბროდ, სხვათა შორის, შენ მამიკოსაც შევთავაზე, მაგრამ.. როგორც სჩანს შენ დაგითმო, ამიტომ მამის მაგრივრად შვილს, დავამარცხებ,.. მანამდე აირჩიე რომელ კედელში ჩაგასვენო.
სეხემ ალექსის, დანა გადაუგდო, და ახლა ორივენი ერთმანეთს აკვირდებიან, ძალიან დაძაბული სიტვაცია ჩამოვარდა, სეხე და ალექსი გარს უვლიან ერთმანეთს, შუბლიდან წვეთები მოსდით, სეხემ გადაწყვიტა, დანის სროლა და უეცრად ხმა გაისმა.. რა ხდება მამა? და სეხეს გასროლილი დანა ნიკას ჩაესო შემთხვევით ბეჭში,.. ის ოთახიდან ხმაურმა გამოიყვანა, და შემთხვევით მოხვდა, სეხეს და ალექსის შორის... სეხეს თვალებძე ცრემლი მოადგა და ჩუმად იმეორებს, მის სახელს.. არა ნიკა, არა.. შემდეგ კი ხმა მაღლა იყვირა, და სათითაოდ, იქ მყოფი, მცველები.. და მათ შორის, ნური, ყველანი დახოცა, შეუჩერებლად ისროდა.. ოთახი წითლად შეიღება.. ამასობაში ალექსიმ ნიკა საწოლის ქვეშ, დააწვინა და სისხლი შეუჩერა, სეხეს ტვყიები ამოეწურა, და მან იარაღი ძირს დააგდო, მუხლებზე დაეცა, და დავ დახრილი გაუჩერებლად ტირის, უეცრად მას ალქესიმ, სახის არეში, ფეხი ამოსცხო, და სეხე უკან გადავარდა.. შემდეგ ალექსი ზემოდან მოექცა, და მარჯვენა მუშტით რამოდენიმე დარტყმა, მიაყენა ყბის და სახის არეში, თან წარმოთავამს... რატომ რატომ? რატომ გაიმეტე მამაჩემი? რა გინდოდა მისგან? რატომ წამართვი მამა? როგორ გაიმეტე ასე? საბოლოოდ ალექსის დარტყმების შედეგად, სეხემ წამიერად გონება დაკარგა.. ამასობაში ალექსი კვლავ მიუბრუნდა ნიკას და დამშვიდდა როდესაც იგრძნო რომ, სუნთქავდა.. ამასობაში, გაისმა ფანჯრების მსხვრევის ხმა.. სპეც დანიშნულების რაზმი შემოვარდა, ალექსი გულ მკერდით დააწვინეს ძირს, და დააკავეს, ასევე სეხეც... ნიკა კი საკაცით წაიყვანეს. იმ საღამოსვე დაკითხეს ალექსი.. ალექსიმ ყველაფერი გულწრფელად აღიარა... სეხეს მიერ გვამების გადამალვის, შესახებაც ყველაფერი მოუყვა გამოძიებას, ადგილზე მისულებმა გადაწყვიტეს სახლის დანგრევა, სადაც მართლაც აღმოაჩინეს, გვამები, და საბოლოოდ, სეხეს სამუდამო პატიმრობა მიესაჯა, და სპეციალურ საბყრობილეში, მოათავსეს,.. ალექსი კი საპროცესო გარიგებით გაანთავისუფლეს, ობლად დარჩენილი ნიკა, თავისთან, მიიყვანა სახლში, და მის ოჯახს გააცნო როგორც... მისი ახლად შეძენილი ძმა, მისმა ოჯახმა დღემდე არ იცის, რომ ნიკა გიორგის მკვლელის, ვაჟია, ალექსიმ, ნიკას განათლებაზე იზრუნა, და ამავდროულად.. მის საქმეშიც ხელს უწყობდა, ერთი სიტყვით.. მთლიანად ზრუნავს მასზე... პარალელურად მან საკუთარი ოჯახი შეჰქმნა, ნიკასთვის.. კი სეხე კვლავ საყვარელი მამიკოა, რადგან ალექსის მისთვის სიმართლე არ უთქვამს,... ალექსი მამის საფლავზე მივიდა, და მისი განცდა გაანდო,
-მე ვიცი რომ, შენც ისევე მოიქცეოდი, როგორც მე მოვიქეცი, მჯერა რომ... არ მიბრაზდები, შენ არ ისურვებდი, რომ შენი ვაჟი მკვლელად ქცეულიყო... გპირდები რომ, ღირსეულად ვიცხოვრებ.. და როდესაც დრო დადგება, ჩემი აღსასრულის... ამაყად შეგხვდები. ალექსის საუბრისას, თვალზე ცრემლი მოადგა, და ის შინ დაბრუნდა, სახლში მისულმა მოიკითხა ოჯახის წევრები, ნიკას ახალი შედევრი შეაქო, და მის ოთახში შევიდა, ის რაღაცას ეძებს, და იპოვნა კიდეც, ვიდეო ჩანაწერი... კარგად მოკალათდა სავარძელში, და მისი მამის, ძველ სპორტულ შეხვედრებს აკვირდება, მონიტორში ისმის ხმა, ამ ბრძოლაში გაიმარჯვა... გიორგი ზვიადაძემ....
ალექსი კმაყოფილი ღიმილით, იმეორებს... რა თქმა უნდა... ამ ბრძოლაში ჩვენ გავიმარჯვეთ.



შეიძლება რომ რამდენიმე რჩევა მოგცეთ? ნუ მე მოგცემთ და თქვენ თუ გინდათ გაითვალისწინეთ.
1. აჯობებს დიალოგები დეფისით (-) გამოჰყოთ
2. მძიმეებს დაუკვირდით, არ ვამბობ რომ პროფესიონალურად უნდა წეროთ, მაგრამ უნდა იცოდეთ რომ "და"-ს წინ მძიმე არ იწერება
3. მესამე პირში დაწერილი ისტორიის წაკითხვა, 87%-ს არ სიამოვნებს
4. ეს საიტი სასიყვარულო ისტორიებისთვისაა განკუთვნილი.

პ.ს. მე უბრალოდ რჩევები მოგეცით, თქვენ მაინც ისე დაწერე როგორც შენ მოგწონს, მთავარია მწერალს სიამოვნებდეს, წამატებებს გისურვებთ ყველანაირ შემთხვევაში

 


№2  offline წევრი lashausafrtx

მადლობა რჩევისთვის, მაგრამ მე არ ვწერ სასიყვარულო ისტორიებს.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent