შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

საქმიანი ქორწინება (თავი 1)


22-09-2020, 15:48
ავტორი Tako_elizbarashvili
ნანახია 5 307

- გენდომება თუ არა სხვა გზას არ დაგიტოვებ, ცხოვრებას დაგინგრევ და მაინც გაიძულებ ჩემი ცოლლი გახდე- კვლავ სამსახურის კართან დახვდა ირაკლი კატოს და უკვე ღმერთმა უწყის მერამდენედ დაემუქრა.
- თავი დამანებე... შემეშვი...რატომ გადამეკიდე ... რა გინდა ჩემგან... აცრემლებული იყო კატო
- გასაგებად გითხარი... შენი ნებითვე შეგიძლია ჩემი ცოლი გახდე, ცოლობას გთავაზობ საყვარლობას ხო არა... ამდენს რომ არ ჯიუტობდე ბედნიე ქალად გაქცევდი... შენი უაზრო პრინციპებით კი საკუთარ ცხოვრებასაც ინადგურებ და სსაყვარელ ადამიანებსაც გაანადგურებ მალე... ირონია შეერია ირაკლის ხმას... რომელსაც გოგო მანქანის კართან ყავდა აკრული...
- ჩემს ოჯახს არ გაეკარო ...
- თორემ ?
კატომ ვეღარაფერი უთხრა ისე გაეცალა ირაკლის მეორე მხრიდან მოუარა მანქანას და სწრაფად ჩაჯდა, დაქოქა და სწრაფად მოწყდა ადგილს, ირაკლიმ კი ირონიულად კვლავ ჩაილაპარაკა რაღაც და იქვე მდგარი თავისი მანქანისკენ გასწია... ოდნავ მოშორებით კი ამ ფაქტს მესამე პიროვნება ადევნებდა თვალს... თან გოგოს და მამაკაცის სახეებს აკვირდებოდა და თითქოს ცდილობდა არ დავიწყებოდა არცერთის ჩრდილი... შემდეგ მშვიდი ნაბიჯებით მიუახლოვდა მანქანას... ნოუთბუქი შიგნით მოათავსა თვითონ კი შენობაში აბრუნდა... მის მეგობარსა და პარტნიორს ლევანს დაუძახა და და კაბინეტში შეიკეტნენ.

ლევანსა და დავითს ერთი საერთო ჰოლდინგი ქონდათ რომელიც ჯამში 13 კომპანიას აერთიანებდა... თითეულ კომპანიას კი თავისი მმართველობა ტოპ მენეჯმენტი და ჩამოყალიბებული დეპარტამენტები ჰქონდა. კატო ერთ ერთი შვილობილი კომპანიის იურისტი იყო... რომელიც ლევანის მმართველობას მიეკუთვნებოდა.

- შენი ირისტი... კატო...
- ხო ? რა იყო ?
- კარგად იცნობ ?
- რა თქმა უნდა რამე მოხდა და არ ვიცი ? ნუ მაშინებ
- არა არა სხვაგან ნუ წახვედი... მგონი ეგ არის ვინც მჭირდება? პროსტა არ ვიცი რამდენად ინდობა ...
- ვერ მივხვდი დათო
- მოკლედ ფიქტიურ ცოლზე რომ გელაპარაკებოდი... მგონი ყველაზე კარგი ვარიანტია მარტივად რომ დავითანხმო
- მეღადავები ? რა სისულელეა ? შანსი არაა
- წეღან გარეთ დავინახე ჯიშკარიანი როგორ ემუქრებოდა ცოლად გამომყევი თორემ გაგანადგურებო ?>
- ვინ ტოო,... ვატო ?
- ხო ვატო... მოკლედ მგონია რომ მარტივად დავითანხმებ... ვატოსთან კარგად ვარ და მარტივად ჩამოვაშორებ... მთავარია ის ვიცოდე ინდობა თუ არა
- ნამდვილად ერთ კატოზე ვამბობთ ? ვინმეში ხომ არ გეშლება ? რაღაც ვერ ვიჯერებ ვინმეს ასე მუქარა აპატიოს
- ვინმეს შეიძლება ვერა, მაგრამ ვატოს არ იცნობ ? ფეხებიც ვერავინ მოჭამოს
- შენ ხო საქმე არ გაგიფუჭდება? ვატოსთან ვგულისხმობ
- არა მაგას მოვაგავრებ...
- სხვა პონტში კატო სანდოა მაგრამ არ ვიცი დაგეხმარება თუ არა ...
- მინდა რომ დაიბარო... ახლავე და დაველაპარაკო დრო არ იცდის.

დავითს ოფიციალურად ქორწინებაში ყოფნა სჭირდებოდა მთელი რიგი საკითხებისთვის, უცხოეთში ელიტარულ საზოგადოებაში ტრიალისას ბევრი უსვამდა ხაზს მის უცოლობაზე, უკვე 37 წლის ასაკში ოჯახი უნდ შექმნაო ურჩევდნენ ბიზნეს მრჩეველებიც, თუ გინდა რომ რეპუტაცია გაგიმყარდესო. მალე უკრაინაში ბიზნეს სამიტი გაიმართებოდა სადაც ბიზნეს ასოციაციის პრეზიდენტად იყრიდა კენჭს და მისი უცოლობა კი რეიტინგს უგდებდა... ამის გარდა კი მთავარი საკითხი ის იყო რომ მისმა ყოფილმა ბიზნეს პარტნიორთან უყალატა შემდეგ კი ცოლად გაყვა და ამაზეც სურდა შურის ძიება...

კატო ლამაზი და მოხდენილი გოგო იყო საშუალო სიმაღლის, დახვეწილი და ელეგანტური თუმცა დავითის ყოფილებს არანაირად არ გავდა, არც ზედმეტად გამომწვევი იყო, სექსუალლურობასაც თავს არიდებდა და ყოველთვის დახვეწილად გამოიყურებოდა... მკაფიო იყო რომ არავიზე ნადირობდა და არაერი ადარდებდა... მამაკაცების ყურადღებას ყოველთვის აიგნორებდა...

- ისე ვატოს გემოვნება შესცვლია ჩაფიქრდა დავითი და კატოს პროფაილზე გადავიდა... აქამდეც ბევრჯერ მოხვედრია თვალში კატოს სიმშვიდე... ბიზნეს შეხვედრებზეც მისი საზრიანობა.. თუმცა მაშინ ანკა ყავდა გვერდით და სხვა არავინ ადარდებდა... ასეც რომ არ ყოფილიყო , მის ცხოვრებაში სექსი იმდენად მნიშვნელოვან ადგილს იკავებდა ყოველთვის ანკას ნაირ ლამაზმანებს ირჩევდა ხოლმე... რაც ანკამ უღალატა ყველას მიმართ დაკარგა ნდობა... უფრო დასერიოზულდა და მკაცრი გახდა... საბოლოოოდ გადაეწყვიტა რომ თავის გულის კარს აღარავისთვის გააღებდა.


ლევანმა კატოს ოფისში მისვლა სთხოვა თუმცა, კატოსთვის ორი თვის დისშვილი დაეტოვვებინათ მისახედად და წვეულებაზე წასულიყვნენ ოჯახის წევრბი.

- თუ რამე ძალიან საჩქაროა შეგიძლიათ თქვენ მოხვიდეთ... ბავშვთან ერთად რთულია გამოსვლა
- მესმის კატო... დავითს ვეტყვი და შეგეხმიანები.
დავითმაც სპონტანურად მიიღო გადაწყვეტილება და კატოს ააკითხეს.

შავი სპორტულები ეცვა, თმები კოსად აეწია და ბავშვს ამშვიდებდა რომელიც ჭირვეულობდა... კარი გაუღო და დავითის სტუმრობა ძალიან ეუცნაურა. მიხვდა საქმე რომ რაღაც სერიოზულს ეხებოდა.

- ძალიან დიდ ბოდიშს გიხდით, ტირის , ვეცდები დავაძინო და ოორწუთში მოვალ. დავითი მომთხოვნი მზერით აკვირდებოდა კატოს ყველა მოძრაობას, შემდეგ კი მისაღებს მოავლო თვალი სადაც ყველა წერტილი და ნივთი სისუფთავისგან ბზინავდა... ყველაფერი საოცრად იყო მილაგებული. შემდეგ საპირპარეშოში გასვლა მოიმიზეზა, ჰიგიენის ნივთებს თვალი გადაავლო და საბოლოოდ დარწმუნდა რომ კატოს არავინ ჰყავდა,მამაკაცის ნაკვალევს ვერსად ხედავდა.
- არავინ ყავს... და მარტო ცხოვრობს თუ სწორად მივხვდი.
- კი სწორად მიხვდი ჩაიცინა ლევანმა
- და მაინც უარს ეუბნება ვატოს ... ჩაფიქრებულმა თიტქმის კითხვის ნიშნით თქვა დათომ
- შესაძლოა ერთმანეთი არასასურველ სიტოაციაში გაიცნეს.
- არ ვიცი...
ამასობაში კატოც გამოვიდა...

-კიდევ ერთხელ ძალიან დიდი ბოდიში შექმნილი ვითარებისთვის... მშვიდად თქვა კატომ და ბიჭებს შეავლო თვალი. შემდეგ ბარისკენ გაემართა და საწოვარაში ჩასხმული ბავშვის საჭმელი იქვე მოათავსა...
- ყავას ან ჩაის დალევთ ?
- ყავა იყოს, თამამად წარმოთქვა დავითმა
- ორი ყავა/ თურქული, ერთი ერთზე დააზუსტა ლევანმა და კატოს გაუღიმა.
კატომაც ყავა ცამოასხა და ბიჭებს წინ დაუწყო, თავისთვის ჩაი დაისხა და სავარძელზე ჩამოჯდა,

- გისმენთ... უი ბლოკოტს მოვიტან ალბათ დამჭირდება... მოულოდნელად სწრაფად წამოდგა...
დავითმა ხელით შეაკავა და უკან დასვა...
- არა არ დაგჭირდება... ამჯერად სხვა საქმე გვაქვს...
გოგო დიბნა
- ხომ მშვიდობაა?
-ვატოსთან რა გაკავშირებს შემოვლით დაიწყო დავითმა...
- ჯიშკარიანთან ? გოგონას ანერვიულება შეეტყო.
- დიახ...
- ჩვენს კორპორატიულზე გამეცნო... მერე ჩემი ერთ ერთი კლიენტის ( პირად საქმეზე ) მოწინააღმდეგე მხარეს წარმოადგენდა და იქ დავუპირისპირდით...
- მხოლოდ ეს ? ეჭვნარევად კითხა დავითმა
- მხოლოდ ეს, მშვიდად უთხრა კატომ არ სურდა რომ პირადზე მათთან ესაუბრა,
- კატო... ვატოს ახლოს ვიცნობთ... ჯობს ჩვენთან გულწრფელი იყოო...
- თუ ახლოს იცნობთ და ამდენად მაცივდებით ანუ ისედაც იცით... გაღიზიანდა კატო... ანუ თუ ჩემი სამსახურიდან გაშვება გთხოვათ... ყველაფერი გასაგებია და ახსნა არ არის საჭირო... ხვალვე ჩემით დავწერ განცხადებას... ფეხზე წამოდგა კატო დაბნეული და ბარისკენ წავიდა წყლის ჩამოსასხმელად...
- იურისტ ქალს მოსმენა და ნაადრევი დასკვნებისგან თავის შეკავება მგონი უნდა შეეძლოს ... ცოტა უკმეხი იყო დავითის ტონი...
- კატოს ძალა გამოეცალა... მემუქრება... საოცარი სიმშვიდიდ წარმოთქვა...
- რა უნდა ? კითხა ლევანმა ინტერესით...
- ცოლად უნდა რომ გავყვე... მართლა ვერ ვხვდები რატომ ამომიჩემა...
- მაგას ვერც მე ვერ ვხვდები გულწრფელად ამოილაპარაკა დავითმა და უცბად მიხვდა რომ არასწორად ჟღერდა მისი ნათქვამი... იმის თქმა მინდოდა რომ ბევრი ნაშა ყავს... რეალურად შენთან აზარტშია... დაუკერავი გოგო რომ არ დარჩეს...
კატო აწითლა ვეღარაფერი თქვა... დავითი ამჩნევდა ამ ყველაფერს და კატოს სახეს და მიმიკებს აკვირდებოდა. საოარ ნდობას იწვევდა კატოს ქცევენი დავითში.
- მოკლედ წამოდგა დავითი, ნაგლად ბარისკენ გაეშურა და ვისკი ჩამოისხა... მხოლოდ ჩამოსხმის შემდეგ კითხა კატოს
- შეიძლება ხო ? დდა ჭიქა ანიშნა...
- რა თქმა უნდა ... დაიბნა კატო
- მოკლედ დღეს ოფისიდან რომ გამოვედი მოვისმინე ვატო რომ გემუქრებოდა... მე ვატოს ახლოს ვიცნობ და მარტივად შემიძლია ჩამოგაშორო ,.. თუმცა მე შენ დაგეხმარები, მაგრამ შენ მე უნდა დამეხმარო...ალბათ ხვდები რომ განგრძობით პროცესზეა საუბარი...
კატო დაიბნა...
- მე რითიც შემიძლია დაგეხმაროთ უკვე სამი წელია თქვენს კომპანიაში ამას ვაკეთებ, სხვა ჩემს ძალებში არაფერი შედის...
- ასე ვერ ვიტყოდი,,, დაბალი თვითშეფასება არადა არ გეტყობა...ირონიულად ჩაუღიმა დავითმა- უფროსწორად ოფისში არ გეტყობოდა... მაგრამ პირად თემებში აშკარად გეტყობა... ამიტომაც ხარ ალბათ მარტო... და თვალი მოავლო სახლლს...
კატო გაბრაზდა დავითის სითავხედეზე...
ლევანმა კი დავითი გააჩუმა... შემდეგ კი პირდაპირ საქმეზე გადავიდნენ, საქმის დეტალები გააცვნეს და აუხსნეს სიტოაცია, პირობები. და დავითმა დამატებით ფულიც შესთავაზა.
- თანხა არა... მკაცრად იუარა კატომ და ბიჭებიც მიხვდნენ აზრი არ ქონდა საუბარს. - არ მინდა ვატო ჩემს ოჯახს შეეხოს... ვიცი რაც შეუძლია პროცესზე უკვე ვნახე... მხოლოდ ამიტომ გთანხმდებით... დავითი დაემშვიდობა კატოს და დაპირდა რომ ყველა დანარცენ დეტალს თავად მოაგვარებდა... ახლა კი თამაში უნდა დაწყებულიყო...

ლევანი დაბნეული იყო
- როგორც ჩანს ძალიან შეშინებულია კატო... ასე არ დაგთანხმდებოდა...
- ვიცოდი... თავად წავესწარი როგორ აშანტაჟებდა... ეს მთლიანად აკანკალებული ჩაჯდა მანქანაში... რაღაც მომენტში ისიც ვიფიქრე გზაშ რამე არ შეემთხვას მეთქი.... ისე აშკარად შეუძლია თავის კონტროლი მაგრამ ვატომ ძალიან იმოქმედა მასზე...

-------------------------------------

მეგობრებო ღირს გაგრძელება ?? გთხოვთ იაქტიურეთ



№1 სტუმარი სტუმარი ნუცა

კარგია❤გააგრძელე საინტერესო სიუჟეტია❤ველოდები ახალ თავს❤❤წარმატებები❤❤

 


№2  offline წევრი Tako_elizbarashvili

სტუმარი ნუცა
კარგია❤გააგრძელე საინტერესო სიუჟეტია❤ველოდები ახალ თავს❤❤წარმატებები❤❤

ძალიან მიხარია რომ მოგეწონა. უკვე ვწერ ახალ თავს და მალე გაგიზიარებთ. <3

 


№3  offline წევრი შავი ჩაი

ვფიქრობ, საინტერესოა..) მომწონს სიუჟეტი. იმედი მაქვს, უფრო განვითარდება ყველაფერი. წარმატებები❤️

 


№4  offline წევრი Tako_elizbarashvili

შავი ჩაი
ვფიქრობ, საინტერესოა..) მომწონს სიუჟეტი. იმედი მაქვს, უფრო განვითარდება ყველაფერი. წარმატებები❤️


ძალიან დიდი მადლობა. ვეცდები იმედები არ გაგიცრუოთ.

 


№5  offline წევრი 《Sunshine》

კარგია გააგრძელე მე მომწონს

 


№6 სტუმარი სტუმარი ხატი

მომწონს იმედია მალე დადებ შემდეგ თავს ცოტა გაზარდე თავები

 


№7  offline წევრი ვიპნი

კარგი ჩანს,გელოდებით აბა ❤

 


№8 სტუმარი თათის

მომეწონა ძალიან, მალე დადე შემდეგი თავი :)

 


№9 სტუმარი სტუმარი ნესტანი

საინტერესო წასაკითხია რაღაც სხვანაირი დამაინტერესა გაგრძელეთ მადლობა წარმატებები

 


№10 სტუმარი სტუმარი nancho

კი კი მომეწონა,გააგრძელე.

 


№11 სტუმარი სტუმარი ნათია

ძალიან გთხოვ დიალოგები სიუჟეტის აღწერიდან გამოყავი და სასვენ ნიშნებს ყურადღება მიაქციე. კარგად წერ და ცოდოა ისტორია ასე გასაგეძელებლად.
მაგ: “- შეიძლება ხო ? დდა ჭიქა ანიშნა...
- რა თქმა უნდა ... დაიბნა კატო”

ამის ნაცვლად: “ - შეიძლება ხო? - და ჭიქაზე ანიშნა.
- რა თქმა უნდა. - დაიბნა კატო.”

წარმატებები. ❤️

 


№12  offline წევრი Tako_elizbarashvili

《Sunshine》
კარგია გააგრძელე მე მომწონს

ძალიან დიდი მადლობა <3

სტუმარი ხატი
მომწონს იმედია მალე დადებ შემდეგ თავს ცოტა გაზარდე თავები

ძალიან დიდი მადლობა <3 უკვე დავდე და იმედია მალე დაადასტურებენ

ვიპნი
კარგი ჩანს,გელოდებით აბა ❤

ძალიან დიდი მადლობა <3

თათის
მომეწონა ძალიან, მალე დადე შემდეგი თავი :)

ძალიან დიდი მადლობა <3 უკვე დავდე და იმედია მალე დაადასტურებენ <3

სტუმარი ნესტანი
საინტერესო წასაკითხია რაღაც სხვანაირი დამაინტერესა გაგრძელეთ მადლობა წარმატებები

უღრმესი მადლობა <3

სტუმარი nancho
კი კი მომეწონა,გააგრძელე.

ძალიან დიდი მადლობა <3

სტუმარი ნათია
ძალიან გთხოვ დიალოგები სიუჟეტის აღწერიდან გამოყავი და სასვენ ნიშნებს ყურადღება მიაქციე. კარგად წერ და ცოდოა ისტორია ასე გასაგეძელებლად.
მაგ: “- შეიძლება ხო ? დდა ჭიქა ანიშნა...
- რა თქმა უნდა ... დაიბნა კატო”

ამის ნაცვლად: “ - შეიძლება ხო? - და ჭიქაზე ანიშნა.
- რა თქმა უნდა. - დაიბნა კატო.”

წარმატებები. ❤️

ძალიან დიდი მადლობა <3 აუცილებლად გავითვალისწინებ შენს კომენტარებს, ახალი თავი უკვე ატვირთული მაქვს და აი ახლა რასსაც დავწერ იქ აუცილებლად გავითვალისწინებ <3

 


№13 სტუმარი სტუმარი Eka

gaagrdzele raa

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent