შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მორჩილი მტერი


30-12-2020, 01:01
ავტორი _ozzy_
ნანახია 952

-ერთხელ კიდევ გაბედავ და ხელს შეახებ იმას რაც მეკუთნის და გეფიცებით, თავს მოვიკლავ
-ქალბატინო, ბატონმა ბრძანა ჩემი ცოლი სახლში მოიყვანეთო, მე რა გავაკეთო, რა დამიშავებია აქამდე თქვენს წინაშე.
-ბატონმა? ბატონმა ბრძანა? ეგ თქვენი ბატონი ჩემი მონაა და არა პირიქით. თუ ცოლის წაყვანა სურს თვითონ მოეთრეს აქ- ლარნაკის მტვრევის ხმას მსახურთუფროსის ხმა შეერია.
-სოლომეა რა ამბავია აქ
-რა ამბავი? რა ამბავი და იმ ნაბიჭვარმა ეს კაცი გამომიგზავნა, მოვიდეს აქო, მე მის ცოლს მიბარებს, ჩემი საქმროს, მამაჩემის და ჩემი საყვარელი ყმის მკვლელი.
-ქალბატონო სოლომეა, გთხოვთ ნუ განარისხებთ ბატონს - ისევ ატყდა მისაღებში ჩოჩქოლი მსახურები შეკრთნენ, ჰოლში უკვე ორი ქალის სიცილი გარკვევით ისმოდა, გოგონას არ დაუცდია ჰოლში შევარდა. ორ მობარბაცე ქალს შორის როგორ იდგა მაღალი, თმაარეული, თაფლისფერთვალება კაცი.
-შე დამპალო , როგორ ბედავ ჩემ სახლში ამ მეძავების მოთრევას - გოგო ბიჭისკენ გაიწია მაგრამ ახალგაზრდა მსახურმა შეჩერება მოასწრო.
-სოლომეკია მაია - ხმამაღლა გაიცინა და სასმელი მოსვა -შემიძლია გაგახსენო, რომ ეს სახლი, ეს მიწები და თვით შენც კი ჩემი საკუთრება ხარ.
-მომისმინე პირუტყვო, მე არასდროს ვიქნები შენი!
-ხოდა შეგიძლია თავლაში დაიძინო, რომ ჩემი გოგონების კვნესამ არ დაგიფრთხოს ძილი - ბიჭმა ავისმომასწავლებლად ჩაიცინა და გვერდით მდგომ გოგოებს ხელი საჯდომზე დაარტყა.
-დამპალო, ნაძირალა. სიკვდილის ღირსი ხარ! - გოგონამთავი გაინთავისუფლა, ხელიდან ბოთლი გამოსტაცა, სასმელი კედელს მიანარცხა, ბიჭს სახეში გაარტყა და უკან მოუხედავად გავარდა ჰოლიდან. წმაით ირგვლი ვსიჩუმე იყო, ბიჭმა თავი ასწია, იქაურობას შეხედა და ხმადაბლა ჩაილაპარაკა.
-ვინმე თუ გაბედავთ და სიმართლეს ეტყვით, რომ მთვრალი არ ვიყავი, ჩემი ხელით დაგანაკუწებთ. ქაიხოსრო, ფული გადაუხადე მსახობებს, არ მინდა ამ გოგონებს კიდევ ვხედავდე.


__________________________
საცდელი თავია, თუ ვინმეს დააინტერესებს აუცილებლად გავაგრძელებ.



№1 სტუმარი ნია

გაგრძელე მაგრამ ცოტა გარკვევით ვერ გავიგე კარგად რა ხდებოდა .. შემდეგ თავში იმედია გავრკვევთ ვინ ვინაა და რა მოხდა წარსულში. წარმატებები

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent