შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

შემიყვარე თავიდან! {თავი 2}


1-04-2021, 11:37
ავტორი ქეთათო4
ნანახია 3 379

მოგონებებმა საღერღელი აუშალა და ქალის კონტურების გახსენებაზე მოწოლილმა ვნებამ სხეულში ამოხეთქა. დაგროვილ ბრაზსა და სიყვარულს ერთმანეთში ხელჩართული ბრძოლა გაემართა და ბაბლუანის გონებაში სრული ქაოსი სუფევდა.
-შენთან ლაპარაკი მინდა. ბნელი ოთახის სიმყუდროვე დათამ დაარღვია.
-მარტო ყოფნა მინდა.
-ჩემი ხათრით დიმა თაიას ნუ ექცევი ასე საშინლად..
-არავინ გაბედოს ჩვენს ურთიერთობაში ჩარევა.
-შვილს ართმევ? შენ წასული იყავი, ის უვლიდა, ის ზრუნავდა, გესმის?
-და რა? ვხედავ, როგორც უვლიდა და როგორც ზრუნავდა. ბავშვი მომაკვდავი იყო და ფლირტაობდა.
-კარგი რაა დიმა, კარგი რაა. შენ გარდა მისთვის ვინმეს უარსებია საერთოდ?
-არსებობს, აშკარაა რომ არსებობს და მე ვგიჟდები.
-რა გჭირს?
-ვგიჟდები დათა, ჭკუა მეკეტება იმის წარმოდგენაზე, რომ სხვამ შეიძლება შეიყვაროს.
-შენთან ყოფნის შანსს არ აძლევ. არ იბრძვი მის გამო.
-მიღალატა. დათა მიღალატა გესმის? საკუთარ ოჯახს გადასცა მამაჩემის აქციები. დედაც მოსტ*ვნია ყველაფერ მატერიალურს, ჩემთვის ყველაზე მაღლა იდგა. ყველას ვაპტიებდი, თაიას ვერ.
-დაკარგავ. გგონია ვინმე დაგიტოვებს თაიას? არმია დგას დიმა მის წინ. დემეტრაძესაც კი სიგიჟემდე უყვარს. ჯანდაბა გინდა, რომ ლილემ სხვა კაცს დაუძახოს მამა? მაშინ მიდი. დაკარგე სამუდამოდ.
-რას მთავაზობ? ძალით მოვკიდო ხელი და სახლში დავისვა? დამნაშავეა, მაგრამ არ აღიარებს. იმდენად ჯიუტია შეუძლია ჩემს გასაგიჟებლად ეგეც გააკეთოს და მერე მართლა მოვკლავ.
-თუნდაც. გგონია ახლა რამე უფრო ლოიალურს აკეთებ? დაანახე, რომ შენია. ყოველგვარი საზღვრების დაცვით გესმის? ყველას ანახე, რომ თაია ნაკაშიძის ერთადერთი კაცი შენ ხარ.
-ჯანდაბა, შენ და ელენა ბოლოს მიღებთ. არ მინდა იფიქროს, რომ მიყვარს.
-მაგრამ გიყვარს.
-მინდა იტანჯებოდეს.
-გინდა ბედნიერი იყოს...
-დათა
-დიმა გეყოს, ან დააბრუნებ სახლში ან დაკარგავ. მობეზრდება დესპოტი ყოფილი ქმრის გამოხტომები.
ისევ მარტო დარჩა. დათას ნათქვამს მარცვალ-მარცვალ იაზრებდა. სუსტი არ იყო ბაბლუანი, თავის კონტროლი კარგად გამოსდიოდა. იცოდა, თაიას სულაც მის სახლში რომ ეცხოვრა, არაფერს ზედმეტს არ გააკეთებდა. საკუთარ პრინციპებს ვერ უღალატებდა. ყველა თაიას მხარეს იყო. ყველას სჯეროდა იმ ქალის. ეს კიდევ უფრო აცოფებდა. არ იცოდა რას ითხოვდა ან სხვებისგან არ ნაკაშიძისგან, მაგრამ ფაქტი იყო, დიმა ბაბლუანს თაიას გვერდით სხვა კაცის წარმოდგენა აგიჟებდა.
---

ბნელ ოთახში მჯდომს წინ დაკიდულ სურათზე ჰქონდა გაყინული მზერა. თაიას ნაჩუქარი იყო, უცნაური ფიგურების კომბინაცია, სრული ქაოსი, მაგრამ დიმასთვის სიმშვიდის საწყისი. ხელში ვისკის ჭიქა ეჭირა. მერამდენეს ცლიდა არ ახსოვდა, მაგრამ საკმაოდ შემთვრალიყო უკვე. გონებითაც და გულითაც ლილესთან იყო. ბავშვის სიტყვებსა და რეაქციებზე ეღიმებოდა. მისი ნათქვამი ,,ძამიკო მინდა" გულს უჩქარებდა. თაიას რეაქცია ამაზე კიდევ მოწმობდა იმას, რომ ქალის გულში კვლავ ეჭირა ადგილი დიმა ბაბლუანს. მტანჯველი წამები საშინლად იწელებოდნენ და გათენებამდე დარჩენილ დროს ითვლიდა. ყველაფერი გათვლილი ჰქონდა. თაია ლილეს გარეშე ვერ ისუნთქებდა. შვილის გამო იმ სახლშიც დაბრუნდებოდა. არ იცოდა რატომ უნდოდა ქალის იქ დაბრუნება, მაგრამ ფაქტი ერთი იყო, აზროვნების უნარი ერთმეოდა მის ოთახში წარმოდგენილ თაიაზე. მობილურის ზარმა დააფრთხო და მოღუშულმა დახედა ნაცნობ ციფრთა კომბინაციას.
-მოდი სწრაფად დიმა, ქართლოსს ლილე მიჰყავს. განგაშის ზარებმა ჩამორეკეს. სისხლმა ტვინში აასხა ბაბლუანს და გიჟივით წამომხტარმა მაისური ძლივს მოირგო. სწრაფად დატოვა სახლი და ნაცნობი მიმართულებით საავადმყოფოსკენ გაეშურა. მხეცს ემსგავსებოდა, როდესაც საქმე ნაკაშიძეებს ეხებოდა. იმის წარმოდგენაზე, რომ ქართლოსს შეეძლო რამე ევნო ლილესთვის და მეტიც საერთოდ შეხებოდა გულს უღრღნიდა. ყურადღება არ მიუქცევია, რა მდგომარეობაში დატოვა ავტომობილი გიჟივით შეიჭრა შენობაში და უგონოდ მყოფ დედის დანახვაზე ფერი ეცვალა.
-რა ხდება? ენა ძლივს მოუბრუნდა.
-წაიყვანა. ელენას ნათქვამმა გამოაფხიზლა. არც ლილე იყო და არც თაია.
-სად წაიყვანა? ტონს აუწია.
-დამშვიდდი.
-სად წაიყვანა?
-არ ვიცით, დათა გასული იყო. მხოლოდ ჩვენ ვიყავით. მოვიდა და..
-და?
-თაიას დაარტყა. არ მიყვებოდა, მაგრამ წაიყვანეს.
-დაცვა სად ტრა*შია ამ დროს?
-დამშვიდდი, მოვაგვარებთ.
-კიდევ იმ აზრზე ხართ, რომ უნდა იცოცხლოს მაგ ბებერმა ნაბი*ვარმა?
-დიმა სისულელეების დრო არ გვაქვს.
-როგორ ბედავს აქ მოსვლას და ჩემი ცოლ-შვილის წაყვანას? უნებურად წამომცდარ სიტყვას მისი მთელი გონება ჩაებღაუჭა და იმის გადახარშვამ, რომ რაღაც სტკიოდათ მათ და ვერ შველოდა ჭკუიდან შეშალა.
-გეგის დაურეკეთ. ეცოდინება. თუ არ თქვა ათქმევინეთ. მე გავდივარ. თაზო აქ დარჩი და ესენი სახლში წაიყვანე.
-დიმა დედიკო. გონს ახლად მოსული ეკატერინე შვილს ეძახდა.
-დე ლილეკო მოგვიყვანე.
-შენთავს გეფიცები მოვიყვან. სახლში დამელოდეთ.
-იმედია თაიასაც გამოაყოლებ. ელენას ნათქვამზე, ოდნავ გაეღიმა და სირბილით დატოვა ტერიტორია.
---
მიტოვებულ შენობის ბოლო სართულზე მყოფი ბოლო ხმაზე კიოდა და საკუთარი უსუსურობა ყელში უჭერდა.
-თაია. ნაცნობმა ხმამ სამყარო ერთ წამში ამოაბრუნა და შვებისგან წამსკდარი ოხვრა მალამოდ მოედო მის სულს.
-აქ ვარ. არც კი ფიქრობდა, რომ დიმა მივიდოდა. იცოდა ლილეს ყველაფრის ფასად იპოვნიდა, მაგრამ საკუთარი თავი არც კი განუხილავს.
-ჯანდაბა რა დღეში ხარ? თოკისგან ნატკენ იარეს თითები ჩამოაყოლა და საკუთარი თავი აიძულა ცოტახანს დაევიწყებინა ყველაფერი.
-შემეშინდა. გულწრფელი იყო. შეშინებაც კი ვერ გამოხატავდა იმ ემოციებს, რომლებიც იმ წამს მის გულში ტრიალებდა.
-ლილე. სადაა ლილე? დიმა იპოვე ხო?
-კი. თმებზე მიეფერა.
-გთხოვ არაფერი დაუშავო მათ, ძალიან გთხოვ.
-არ გამაფრენინო გთხოვ. სახლში წავიდეთ. მათზე ლაპარაკი არ მინდა, არც შენ იტყვი რამეს. ყოველგვარი პროტესტის გარეშე იცხოვრებ ჩემს სახლში, ჩემს ოთახში.
-არ მინდა.
-არ მიკითხვას რა გინდა და რა არა. წავედით.
კაცის მხრებს მოხვეული თავს დაცულად გრძნობდა და ახლა თუნდაც მეორედ მოსვლა დაწყებულიყო, ის იქნებოდა ყველაზე დაცულად ბაბლუანთან ერთად.
მანქანაში სანატრელი სურნელი შეისუნთქა. ისევ იმ სუნამოს იყენებდა დიმა. ყველაფერი იდეალურად იყო ავტომობილში. ნაცნობ ჰანგებზე გაეღიმა.. დაღლამ და კაცის გვერდით ყოფნამ მალევე მოადუნა და სულ ცოტახანში ძილმა წაართვა თავი.

-თაია მოვედით. ყურთან ახლოს დიმას ცხელი სუნთქვა იგრძნო და დამფრთხალმა გაახილა თვალები.
-მე, მაპტიე ჩამძინებია. ძლივს ლაპარაკობდა.
-ისე იქცევი თითქოს უცხოს მანქანაში იყო.
-ჩვენ უცხოები ვართ. საკუთარ ფიქრებს ეწინააღმდეგებოდა. სხვას ფიქრობდა და სხვას ამბობდა...
-რა გინდა? ამის დედაც რა გინდა? ძლიერად საჭეზე დარტყმულ ხელზე თაია შეხტა და მისი ცრემლები ყურდღების მიღმა არც დიმას დარჩენია.
-მეუბნებოდი არ გინდა, მათ არაფერი დაუშავოო? რა გაგიკეთეს? რამე მოხდა და მე არ ვიცი?
-დიმა...
-ჩემი არ გეშინოდა. არც მაშინ, როდესაც აქედან მიდიოდი. რა გააკეთეს რაც მე უნდა ვიცოდე.
-არაფერი გაუკეთებიათ.
-თუ გავიგე, რომ ისევ მიმალავ რაღაცას არ ვიცი რას ვიზამ. არ გაბედო მათი დაცვა. მათთან დაკონტაკტებაც კი.
-პატიმარივით მელაპრაკები, ხვდები?
-დღეიდან პატიმარი ხარ, თუ ასე თვლი მაშინ მასე იყოს.
გაცოფებული გადავიდა მანქანიდან და აღარ დალოდებია ქალს, სწრაფი ნაბიჯით შეაღო სახლის კარი. ლილეს სუსტი ხმა ისმოდა და არ გასჭირვებია იმის გამოცნობა, თუ სად იყო პატარა ქალბატონი.
-მამას პრინცესა, მოვედით. ყველას მზერა მასზე გადავიდა და მერე მის უკან მდგარ სილიეტზე. თავდახრილი იდგა... ეკატერინეს თვალებში ვერ უყურებდა..
-თაია, ჩემო კარგო გოგოვ. ფეხზე წამომდგარ დედას დაუბღვირა და ქალმაც მაშინვე მოიშორა ღიმილი სახიდან.
-კეთილი იყოს შენი დაბრუნება ბიცოლა. ელენა მოწოდების სიმაღლეზე იყო და ლილეს ეჩურჩულებოდა რაღაცებს.
-ელ, მესმის ვერ გადაეჩვიე, მაგრამ ბიცოლას ნუღარ დაუძახებ. არ მინდა თუნდაც სტატუსით ამ ადამინთან რამე საერთო მქონდეს ლილეს გარდა. შვილს გაუღიმა და ხელში აიტაცა.
-უჟმური ხარ ბიძიკო. თანაც ჯვარი დაწერილი გაქვთ ამიტომ, როგორც ძალიან მორწმუნე გოგო, მას ვაღიარებ ჩემს რძლად. სიცილს ძლივს იკავებდა დიმას სახეზე.
-დედიკო. მისკენ გაიწია ლილემ.
-ვერ აგიყვანს, ხელი სტკივა. თაიას ნაცვლად პასუხი დიმამ დაუბრუნა.
-შემიძლია. ბავშვი გამორთვა.
-სირცხვილი დიმა. ელენა უბღვერდა.
-დაჯექით აქ. ოთახს მოვამზადებთ.
-არაა საჭირო, ჩემს ოთახში დაიძინებენ. გამჭოლ მზერას არ აშორებდა თაიას, მის თითოეულ რეაქციას იზეპირებდა. თვალები აემღვრა ქალს.
-იქნებ საჭირო არ არის... ხმა აღარ ჰქონდა.
-საჭიროა. სიგარეტს მოუკოდა. აქ გაჩერებაც აღარ შეეძლო. ყველაფერი ისე იყო, როგორც ოთხი წლის უკან. გიჟდებოდა...
აივანზე გასულმა ღრმად შეისუნთქა თამბაქოს კვამლი. სამარისებური სიჩუმე სუფევდა ირგვლივ. მობილური მოიმარჯვა.
-ქართლოსის სახლს წაუკიდეთ. მხოლოდ მაშინ, როდესაც სახლში არ იქნებიან. ომი იწყებოდა. თავიდან იწყებოდა ომი, რომელსაც თავიდან სიყვარული გადაარჩენდა.
---
შეგიძლით გამლანძღოთ. :დდ კარგ დღეს გისურვებთ.



№1  offline წევრი OKI ME

ჰოო, რა იყო ეს? open_mouth ვაიი მეე, როგორ მაინტერესებს რა ხდება laughing laughing laughing ეს ქართლოსი გადააშენეეთ laughing laughing ამაზრზენი კაცია რაა.

აბა ვნახოთ ერთი თაიას და დიმას ურთიერთობა როგორ განვითარდება stuck_out_tongue stuck_out_tongue

იმედი მაქვს მალე დადებ ახალ თავს. smile heart_eyes

 


№2 სტუმარი სტუმარი ხატია

Dalian kargia imedia male dadeb shemdeg tavs

 


№3  offline წევრი 《Sunshine》

მოკლედ ვგიჟდები შენზე ძალიან კარგად წერ ცოტა გაზადე თავი დიმა და თაია ძალიან მაინტერესებსსსს

 


№4 სტუმარი Ana-maria

სიყვარულია თავად ღმერთი ამქვეყანაზე და შავ -თეთრის ბრძოლას სიყვარული მოიგებს.

 


№5  offline წევრი ქეთათო4

《Sunshine》
მოკლედ ვგიჟდები შენზე ძალიან კარგად წერ ცოტა გაზადე თავი დიმა და თაია ძალიან მაინტერესებსსსს

《Sunshine》
მოკლედ ვგიჟდები შენზე ძალიან კარგად წერ ცოტა გაზადე თავი დიმა და თაია ძალიან მაინტერესებსსსს

მადლობა <3

 


№6 სტუმარი min

ძალიან კარგია მაგრამ ეს თაია ცოტაა გააძლიერე რა დდ❤️❤️❤️

 


№7 სტუმარი სტუმარი თეო

კარგია მაგრამ პატარა????

 


№8  offline წევრი duchi_duchi

ძალიან მომწონს და გელოდები.შენს ისტორიებს გადავხედე და თითქმის არცერთი არ გაქვს დასრულებული ამდენი ისტორიიდან იმედია ამ ისტორიას მაინც დაასრულებ.

 


№9 სტუმარი ნია

პატარა თავია და ალბათ ხვდები. დიმას საერთოდ რა უნდა? ანუ ვერ გავუგე ამ პერსონაჟს. შენს დაწერილ სხვა ისტორიებს გადავხედე და თითქოს ძლიერი კაცის კულტს ქმნი. ანუ, ლანძღვა და ხოლის დაჩმორება სიძლიერედ მიგაჩნია. მოთხრობის სიუჟეტი გაცვეთილია. მსგავსი ათასი დაიწერა უკვე და რავი. მგონია, რომ სხვებს ბაძავ ამით. მეორე თავი სრული აჯაფსანდალია. გაგლანძღე :) თავად დამრთე ნება. ახლა , რაც კარგია. მე მომწონს. დაძაბულობაა, სიყვარულია და ვნება. მალე დადე, მაგრამ არ გაცვითო. არ გააუფასურო ეს გრძნობები.

მალე დადებ?

 


№10 სტუმარი სტუმარი მონიკა

აუ ძალიან მომეწონა მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს ❤

 


№11  offline წევრი Life is beautiful

წინა თავი წავიკითხე და დაველოდე მეორეს განვითარება მაინტერესებდა.
კარგად წერ. როგორ ვთქვა ერთი ამოსუნთქვით იკითხება.


მაგრამ პატარა რაღაც მაკლდა წინაშიც და ამ თავშიც. აი მარილი რო დაგაკლდება ეგრე. სწრაფად ვითარდება. მართალია გაწელილი არ მომწონს მაგრამ.. გააზრებას ვერ ვასწრებ რომ უკვე მეორე ვითარებას, სხვა სცენას დგამ.
როგორ აგიხსნა. აი ამოსუნთქვა აკლია,რომ ჟანგბადი ტვინს მიეწოდოს და გავიაზრო ერთი მოქმედება და უკვე ახალ მოქმედებაზე გადავერთო.



პ.ს. მე ეს პატარა რაღაცა რაც ვრცლად.
. დავწერე უბრალოდ მცდელიბაა რომ.
. უკეთესი გამოგივიდეს. სხვა მხრივ მე . ესეც მომწონს. ♥️

 


№12  offline წევრი ქეთათო4

Life is beautiful
წინა თავი წავიკითხე და დაველოდე მეორეს განვითარება მაინტერესებდა.
კარგად წერ. როგორ ვთქვა ერთი ამოსუნთქვით იკითხება.


მაგრამ პატარა რაღაც მაკლდა წინაშიც და ამ თავშიც. აი მარილი რო დაგაკლდება ეგრე. სწრაფად ვითარდება. მართალია გაწელილი არ მომწონს მაგრამ.. გააზრებას ვერ ვასწრებ რომ უკვე მეორე ვითარებას, სხვა სცენას დგამ.
როგორ აგიხსნა. აი ამოსუნთქვა აკლია,რომ ჟანგბადი ტვინს მიეწოდოს და გავიაზრო ერთი მოქმედება და უკვე ახალ მოქმედებაზე გადავერთო.



პ.ს. მე ეს პატარა რაღაცა რაც ვრცლად.
. დავწერე უბრალოდ მცდელიბაა რომ.
. უკეთესი გამოგივიდეს. სხვა მხრივ მე . ესეც მომწონს. ♥️


ვიცი, ეგ. სულსწრაფი ვარ :დდ ან ჩემი არაპროფესიონალიზმის გამო ვერ ვახერხებ მოქმედებების გავრცობას. ვერ ვახერხებ თქვენამდე ემოციის მოტანას. მშრალია და ვხვდები ამასაც, მაგრამ არ შემიძლია, ემოციების სწორად მიტანა და მარილის დანატება. მგონია, რომ გადამლაშდება. მადლობა, რომ კითხულობ. მე ვეცდები, მაგრამ რამდენად გამოვა არ ვიცი. <3

ნია
პატარა თავია და ალბათ ხვდები. დიმას საერთოდ რა უნდა? ანუ ვერ გავუგე ამ პერსონაჟს. შენს დაწერილ სხვა ისტორიებს გადავხედე და თითქოს ძლიერი კაცის კულტს ქმნი. ანუ, ლანძღვა და ხოლის დაჩმორება სიძლიერედ მიგაჩნია. მოთხრობის სიუჟეტი გაცვეთილია. მსგავსი ათასი დაიწერა უკვე და რავი. მგონია, რომ სხვებს ბაძავ ამით. მეორე თავი სრული აჯაფსანდალია. გაგლანძღე :) თავად დამრთე ნება. ახლა , რაც კარგია. მე მომწონს. დაძაბულობაა, სიყვარულია და ვნება. მალე დადე, მაგრამ არ გაცვითო. არ გააუფასურო ეს გრძნობები.

მალე დადებ?


ყველაფერში დაგეთანხმები, მაგრამ სხვასთან მიბაძვა ცუდი არაა. მიუხედავად იმისა, რომ ეს იდეა ჩემია და მე მგონია, რომ მსგავსი არავის ჰქონია. ვგულისხმობ პერსონაჟებს, სიუჟეტს, განვითარებას... მე არ ვცდილობ მამაკაცის კულტის შექმნას. მე ჩემი პერსონაჟები მიყვარს და რეალირად მათ უკეთ წარმოსაჩენად ვირჩევ მაგ ხერხს. სად დაინახე, რომ დიმა ცოლს სცემს ან აჩმორებს? რეალურად წაკითხული გააზრებაა. გულნატკენია ადამიანი და რა გინდა მოეფერის? რა ვიცი... თავს არ ვიმართლებ. მე მომწონს ყველა დადებითი და უარყოფითი კომენტარი. მე არ გედავები. მნიშვნელოვანია თითოეული აზრი. მადლობა, რომ დრო დაუთმე ამ მოთხრობას. პს. ატვირთულია და დადასტურებას ელოდება შემდეგი თავი.

სტუმარი მონიკა
აუ ძალიან მომეწონა მოუთმენლად ველი შემდეგ თავს ❤


მალე იქნება.. <3

duchi_duchi
ძალიან მომწონს და გელოდები.შენს ისტორიებს გადავხედე და თითქმის არცერთი არ გაქვს დასრულებული ამდენი ისტორიიდან იმედია ამ ისტორიას მაინც დაასრულებ.

ამ ოსტორიას დავასრულებ და მოვა დრო, ძველებსაც დავუბრუნდები.

Ana-maria
სიყვარულია თავად ღმერთი ამქვეყანაზე და შავ -თეთრის ბრძოლას სიყვარული მოიგებს.


რა თქმა უნდა. <3

Megioki
ჰოო, რა იყო ეს? open_mouth ვაიი მეე, როგორ მაინტერესებს რა ხდება laughing laughing laughing ეს ქართლოსი გადააშენეეთ laughing laughing ამაზრზენი კაცია რაა.

აბა ვნახოთ ერთი თაიას და დიმას ურთიერთობა როგორ განვითარდება stuck_out_tongue stuck_out_tongue

იმედი მაქვს მალე დადებ ახალ თავს. smile heart_eyes


მადლობა, რომ კითხულობ. გადავაშენებ რა პრობლემაა :დდდ

 


№13 სტუმარი სტუმარი ხატი

როდის დადებთ ახალ თავს

 


№14 სტუმარი სტუმარი ქეთი

რატომ ადასტურებენ რა არის? ყოველდღე ვამოწმებ დაიდო თუ არა

 


№15  offline წევრი ქეთათო4

სტუმარი ქეთი
რატომ ადასტურებენ რა არის? ყოველდღე ვამოწმებ დაიდო თუ არა
არ ვიცი. მეც ველოდები, რომ დაიდოს..

 


№16 სტუმარი სტუმარი ნინა

ქეთათო4
სტუმარი ქეთი
რატომ ადასტურებენ რა არის? ყოველდღე ვამოწმებ დაიდო თუ არა
არ ვიცი. მეც ველოდები, რომ დაიდოს..

არ გაქვს საკმარისი ქულები მოდერობა რომ იყიდო?

 


№17  offline წევრი ირო

ვეცადე სანამ არ დაასრულებდი არ წამეკითხა.მაგრამ წაკითხვის სურვილმა ყელში ისე წამიჭირა და მგონი ამ ცეცხლში ჩემ დაწვასაც აპირ ებ.
კითხვა დაგისვეს მოდერობაზე ქულები არ გყოფნისო??მეც გაჩუქებ თუ არ გაქვს საკმარისი,მთავარია შენი ისტორიებით გაგვანებივრო დაააა..

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent