შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ვნების სურნელი #8


20-04-2021, 03:47
ავტორი Hilalli
ნანახია 11 452

იმდღეს მეც ერთიანად ვცქმუტავდი, მაგრამ ნანუს სახეზე ნერვიულობა კიდევ უფრო მაგიჟებდა, რაც უფრო უახლოვდებოდნენ სახლს მით უფრო კარგავდა ფერს. ეტყობოდა, რომ საშინლად ღელავდა მაგრა ვერ ხვდებოდა, რატომ არსურდა ამის შემჩნევა ან ასე ძალიან რატომ აბრკოლებდა რაღაც, ამას ვეკოც ხვდებოდა. ამიტომაც ტაქსშივე შესთავაზა დალევა. გოგონა კი დაუფიქრებლად დათანხმდა. საშინლად აღაგზნებდა ეს ყმაწვილი მაგრამ არიცოდა გაბედავდა თუარა მასთან დაწოლას, ჯერ კიდევ ფიქრობდა, რომ შიელება გადაეფიქრებინა და გამოქცეულიყო, მაგრამ ცდილობდა თავი შეემაგრებინა. ბინა რომელშიც ავიდნენ ბნელი და ეროტიული იყო კოხტა და სუფთა მაგრამ რაღაც ცუდი აურით გარშემორტყმული. ნანუ საშინლად ნერვიულობდა, თითქოს პირველი ყოფილიყო, მაგრამ არასდროს ჰქონია სექსი უსიყვარულოდ. ვეკოს უყურებდა და ვერ ხვდებოდა რას გრძნობდა მის მიმართ, საშინლად აშინებდა ეს ყმაწვილი მაგრამ ამავდროულად საშინლად სურდა ის. უაზრო ეროტიკა იყო, მაგრამ რა მოხდებოდა როდესაც ეს ვნება გაქრებოდა ხელში რა დარჩებოდა არცკი იცოდა.
ვეკო კი ნაკლებად დაბნეულად გამოიყურებოდა ან სურდა, რომ ასე ეფიქრათ ოთახში შესვლისთანავე ვნებიანად დაეწაფა გოგონას ტუჩებს, პირდაპირ საძინებლისაკენ წაიყვანა მაგრამ იცოდა ახლა ვეღარსად გაექცეოდა, მთელი არსებით ჰკოცნიდა, გოგონა კი დაძაბულობისაგან ერთიანად კანკალებდა. აღარ იცოდა რა ექნა, ამ შიშის სუნს თითქოს და ვნება გაექრო ვეკოსათვის.
- გინდა ჯერ დავლიოთ? - ჰკითხა საწოლზე დასვენებულ ლამაზმანს.
- კი... - ნერვიულად ჩაისუნთქა ნანუმ - მირჩევნია.
ვაჟმა თბილად გაუღიმა ალისფერი ბაგეები შუბლთან მიუტანა და ნაზად წამოაყენა ფეხზე, ისეთი
ვნბით ეალერსებოდა თითქოს მართლა რამე ძვირფასი ყოფილიყოს მისთვის სასმელი შეუვსო, ვნებიანად გაუწოდა, სავარძელზე წამოჯდა და მკლავებში გაიხვია.
- როცა მზად იქნები - მგზნებარე ხმით უთხრა და თავზე აკოცა. - მთელი ღამე წინ გვაქვს.
- არაა თათასთან ვაპირებდი დარჩენას.
- ვერსად ვერ წახვალ!- თავი ნაწყენივით გაიქნია და თბილად აკოცა
გოგონამ ჩაიცინა ბრიალა შავი თვალებით ნაზად ახედა პარტნიორს და მის ბაგეებს დაეწაფა.
შემდეგ სასმელი მოსვა, ხვდებოდა მუხედავად იმ დროისა რომელიც ვითომდა მიიღო ეს ამბავი დიდხანს აღარ გაიწელებოდა. აიტომ რაც შეიძლება სწრაფად სვავდა. თანაც ნერვიულობისაგან კანკალებდა. ვერვხვდები რატომ მაგრამ ბოლომდე სჯეროდა, რომ ამას ვერ შეძლებდა. თუმცა ერთხელ და სამუდამოდ ყველაფრისათვის ხაზი უნდა გადაესვა. ნანუმ სასმელი ფრთხილად დადო მაგიდაზე და ვაჟის კალთაში მოთავსდა. ნაზად დაუწყო მის ბაგეებს კოცნა. ვეკო ისე მგზნებარედ ეალერსებოდა მის წელსა და თმებს თითქოს ბოლო იყო რასაც სიცოცხლეში შეეხებოდა. ყველაფერი საოცრად ნელი და ვებიანი იყო. ვეკომ ნაზად აიტაცა გოგონა ხელში და საძინებლისაკენ წაიყვანა, ტანზე მომდგარი შარვალი და თხელი სვიტერი ეცვა, ისე ბედნიერი ხდიდა ტანზე თითქოს საჩუქარს ხსნისო. გამომეტყველებაც სწორედ ასეთი ჰქონდა, სახეზეც სიხარულის ღიმილი გადაჰფენოდა. ერთი სული ჰქონდა როდის შევიდოდა მაგრამ მის დროს არ ჰკარგავდა. უნდოდა ამ მომენტით ტკბობის საშვალება მიეცა ნანუსთვის. რამდენიმე წუთში გოგონას სამოსი იატაკზე ეყარა, მხოლოდ საცვლის ამარა ვეკოს მკლავებში იკლაკნებოდა. ასეთი ბედნიერი და ამავდროულად ასეთი უბედური თითქოს არასდროს ყოფილა. იცოდა გვიანი არიყო და ნებისმიერ დროს შეეძლო გადაფიქრება. მაგრამ გულის სიღრმეში გრძნობდა, რომ გადაფიქრება არ სურდა მეტიც, ვეკო აბაშიძეს უყურებდა და ბოლომდე უნდოდა მისი გამხდარიყო. სუნთქვა შეეკრა როდესაც ნაზი ალერსიდან უხეშ ფათურში გადაიზარდა ვაჟის ქმედება. მტაცებელივით დააძგერდა ქალბატონის მოხდენილ მენჯებსდა მთელი ძალით მიიზიდა თავისკენ, გოგონამ ნაზად მოკეცა მუხლები და პარტნიორს სპორტული შარვლის გახდა ფეხის თითებით დაუწყო. საკმაოდ ოსტატურად გამოუვიდა. მაისური კოცნის დროს გაეხადა მისთვის. საშინლად აღაგზნებდა ეს საოცარი

სილუეტი. მოხდენილი ფეხი ნახად ჩააყოლა მკერდიდან ქვევით სანამ ვაჟის პენის გაეთამაშებოდა. სახეზე კი ირონიული ღიმილი გადაჰფენოდა. მასაც ერთისული ჰქონდა როდის შევიდოდნენ მის წიაღში მაგრამ ჯერ ამ არშიყით ტკბებოდა. საოცარი ქალი იყო. არვიცი, როგორ შეეძლო ასეთ დროს ღიმილით ფლირტი, მაგრამ არავის გამოსდიოდა ისე ლამაზად როგორც მას. გადაწყვიტა, რომ უბრალოდ მინდობოდა ვეკოს და ასეც მოიქცა, შიშის სუნი სადღა გამქრალიყო. და ისეთმა ვნების ალმა მოიცვა იქაურობა ვაჟის გონება მთლიანად დაბინდდა. ქალბატონის ფეხი სწრაფად მოიშორა და მის მუხლებს შუა აღმოჩნდა. სვავივით დააცქერდა გოგონას ბაგეებს და ნაზად ჩავიდა მკერდზე კოცნით. ასეთი ვნებიანი არასოდეს არვინ ყოფილა როგორც იმ წუთას ვეკო. ერთისული ჰქონდა როდის დაეუფლრბოდა ქალს რომელიც ამდენიხანია ისისტერიულად სურდა. ცოტათი აშინებდა კიდეც ეს მომენტი, რადგან იმდენად აღმატებული წარმოედგინა სექსი ნანუ ანჯაფარიძესთან, რომ მთელი ცხოვრება სინანულს მიეცემოდა იმედები, რომ გაცრუებოდა. თუმცა რაღაც ძალა ნამდვილად ეუბნებოდა ასე არიქნებაო. გოგონა კი მოულოდნელობისაგან შეხტა როდესაც საშოზე მამაკაცის მოედო. ისეთი ვნებით ამოიკვნესა თითქოსდა სხვას არავის ჰქონოდა ასეთი მომენტი. განსაკუთრებულად საოცარი იყო შესვლის წამი. თითქოს ორივე სხვა სამყაროს მიეცა. გოგონას სიამოვნებისაგან თვალები გუგებს უკან გადასცვივდა, ხოლო ყმაწვილს ასეთი ლამაზი შერწყმა არასოდეს ჰქონია, თითქოს მათი სულები გაერთიანდნენ. ორივეს სუნთქვა შეეკუმშა და რამდენიმეწამიან აღფრთოვანებას მიეცნენ. შემდეგ კი ისე მგზნებარედ შეუდგა ვაჟი სწრაფ ბიძგებს თითქოს უკანასკნელი ღამე იყო მის ცხოვრებაში. მთელი არსებით შეიგრძნობდა ქალის სიმწიფეს რომელსაც თანდანთან უფრო და უფრო ეუფლებოდა და თითქოს არ ჰყოფნიდა ეს კვნესის ხმა, თითქოს უნოდადა ღვთაებრივი საკრავი უფრო ხმამაღლა აემღერებინა. ამას ახერხებდა კიდეც, რაც უფრო უხეში და სწრაფი ხდებოდა მითუფრო ხმამაღლა კვნესოდა მის მკლავებში გახვეული ალქაჯი. ვნების სურნელი უფრო და უფრო აბრამავებდათ ორივეს.
- ჩემი ხარ... მარტო ჩემი - ბოდავდა შმაგად ქცეული ყმაწვილი. ქალს კი არაფერი აღაგზნებდა ისე როგორც ვეკო აბაშიძის პირიდან ამოსული ეს საოცარი სიტყვები. ორგაზმის ღიმილი სახეზე აღბეევდოდა და სასურველი კაცის მკლავებში მთელი სიამოვნებით კვნესოდა.
ასე განაბულმა და ამაყმა მიიყვანა ვაჟი საოცარ ეკულუსამდე რომლის მსგავსიც თითქოს არასდროს არაფერი ჰქონია. გამოღებაც ძლივს მოასწრო და მთელი საწოლი სპერმით მოისვარა. დაღლილი და ამღვრეული იყო, თუმცა ჯერ კიდევ საოცრად ვნებიანი. ფრთხილად დაიხარა და ქშვინვით დაუკოცნა გოგონას ბაგეები. რომელმაც თავი ძლივს წამოსწია, ასეთი სექსის შემდეგ საოცრად ნასიამოვნებს ადგომა უჭირდა თუმცა სიამაყე და ამპარტავნება არდაუკარგავს, ამ მდგომარეობაშიც კი ახერხებდა გველური ცინიზმის შენარჩუნებას.
- მოასწარი... - ღიმილით უთხრა გოგონამ.
- დამიჯერე გამიჭირდა - გაეცინა ვეკოს - ლამის ზედ გადაგასხი.
- და რატომ არ ქენი ეს? - ისე ვნებიანად ჰკითხა, ვაჟს ყელში მიაწვა ერექცია.
- შემდეგში იყოს. - გაეცინა ვეკოს და ნაზად მოეფერა ნანუს მკერდზე ჩამოყრილ აბრეშუმის
დალალებს.
- საწოლს ნუღა დასვრი - ღიმილით უპასუხა და ვნებიანად აკოცა - აქ დაძინებას ვაპირებ. ვეკო ღიმილით უყურებდა მის საოწლში მყოფ გოგონას და მხოლოდ ახლაღა ხვდებოდა
რამდენად დიდი უსიამოვნებები ელოდა წინ ამქალის გამო, მის შესანარჩუნებლად ან დასაკარგად. რაღაც ამოუხსნელი ძალით გრძნობდა მასთან მიჯაჭვულობას და იცოდა ეს მალე არგაუვლიდა, მაგრამ ის ანგარებიანი ადამინი იყო და სანამ ყველაფერი კარგად მიდიოდა, სანამ ამ საოცარ ძღვენს მისთვის სიამოვნება და ბედნიერება მოჰქონდა ამით დატკბიბას აპირებდა. თანაც საშინელ სიამაყეს გრძნბდა როცა ასეთ დაღლილსა და ძალაგამოცლილს უყურებდა, როგორ ძლივს იმაგრებდა თავს და საწოლიდან ადგომა უჭირდა მასთან სექსის შემდეგ. ამიტომ საოცრად ბედნიერმა გაუმზადა გოგონას აბაზანა და თავადვე ხელში აყვანილმა ჩააწვინა.
რათქმაუნდა სააბაზანოშიც დაკავდნენ მომდევნო პარტით. მაშინაც როცა პირსახოც შემოხვეული ლაამზამანი საძინებელში შევიდა თეთრეულის გამოსაცვლელად მაშინაც როდესაც ისევ შევიდნენ საბანაოდ და დაახლოვებით 5-6 ხელის მერე ცოტა დიდი პაუზა აიღეს და დალევა

გადაწყვიტეს. ისე ლამაზად ისხდნენ სავარძელზე ჩახუტებულები, აბსოლიტურად ნასიამოვნები და ემოციებით სავსე თითქოს მათზე ბედნიერი არასდროს არავინ ყოფილიყო. ერთმანეთს ძველ ისტორიებს უყვებოდნენ, ბევრი დალიეს ისაუბრეს, იცინეს, სასაუბრო თემა არამოეწურათ, თანაც მართლა აინტერესებდათ ერთმანეთის ცხოვრება. განსაკუთრებით აღმაფრთოვანა ნანუს გულაიანმა მოსმენამ. ჭკვიანი, ლამაზი, სექსუალური ქალი იყო საოცრად ვნებიანი და მხიარული რომელიც მართლა მთელი გულით უსმენდა სასურველი კაცის ისტორიებს, არასდროს მენახა ქალს ასეთი ნიჭი ჰქონოდა მოსმენის და ვეკოც მთლიანად დაიცალა მასთან საუბრით, იმდენად პირადული რაღაცეები მოუყვა რასაც არასდროს არავის გაუმხელდა. ესაუბრა კომპლექსებზე რომელიც თან ახლდა, მოუყვა ოჯახზე, მეგობრებზე, ფინანსურ პრობლემებზე რომელსაც ვერასდროს ვერავინ წარმოიდგენდა თუ ჰქონდა. თითქოს სხვათვალით დავინახე იმღამეს ვეკო აბაშიძე, რადგან არასდროს მინახავს ისეთი ბუნებრივი როგორიც ნანუსთან საუბრისას. დავაკვირდი იმასაც რომ თავისი დაყენებული ბოხი ხმა შუა საუბარში დაუწვრილდა იმდენად გაიხსნა რაც ნანუს საოცრად ესაყვარლა. მისი პრობლემების მოსმენის შემდეგ თითქოსდა ადამიანად აღიარა. კალთაში ჩაუჯდა და სახეზე ნაზად ეალერსებოდა სანამ ვაჟი თავის ცხოვრების საიდუმლოებებს ფარდას ხდიდა. ერთ მომენტში ისეთი სიყვარულით აღსავსე თვალებით გახეხა ვეკომ, თითქოს ყველაფერს რასაც მასზე ვფიქრობდი აქამდე აზრი დაეკარგა და მასზე გული მომიბრუნდა. ეს მზერა ნანუმაც დაიჭირა, და გაოცებულმა ჰკითხა ყმაწვილს.
- ცისფერი თვალები გაქვს? - ყველაზე ცუდი კითხვა იყო რაც კიი ცხოვრებაში შეძლება ქალს დაესვა კაცთან 6 პარტია სექსის შემდეგ.
- ახლა შეამჩნიე? - წყენით მიუგი ვაჟმა და გოგონა კალთიდან ჩამოაგდო - ნანუ სად მიყურებ ხოლმე? პირველი მაგას მეუბნებიან რალამაზი თვალები გაქვსო.
- მაპატიე - გაეცინა ლამაზმას და ისევ კალთაზე აცოცება სცადა - მართლა ძალიან ლამაზი თვალები გქონია. უბრალოდ რატომღაც სულ მეგონა, რომ ყავისფერი იყო.
- არა და ლურჯია სხვათაშორის. - კოპები შეკრა
- მაპატიე - გოგონას ისევ გაეცინა და მგზნებარე ღიმილით დაეწაფა ვაჟის ბაგეებს. - მართლა ძალიან ლამაზია
ამ კოცნას ისევ სექსი მოყვა შემდეგ ბანაობა და ძალა გამოცლილ წყვილს ძილის დრო უნდა მოსვლოდა თუმცა მათი ერთობა მეტი იყო ვიდრე უბრალო ვნება. და გამთენიამდე საუბარში გაიყვანეს დრო, სანამ ჩახუტებულებს არ ჩაეძინათ.



პ.ს. რას ფიქრობთ? როგორ ლოგწონთ ამ ისტორიის ასეთი განვითარება და რას ელოდებით შემდეგი თავებისაგან?



№1 სტუმარი სიუ

ვაიმე როგორ ველოდი ამ თავს და აიი ძაან კარგი იყო ❤️ არვიცი რატო მარა ძაან შემიყვარდა ვეკო საოცრად საყვარელია ველოდები გაგრძელებას მალე დადე რა გთხოვ

 


№2  offline წევრი Hilalli

სიუ
ვაიმე როგორ ველოდი ამ თავს და აიი ძაან კარგი იყო ❤️ არვიცი რატო მარა ძაან შემიყვარდა ვეკო საოცრად საყვარელია ველოდები გაგრძელებას მალე დადე რა გთხოვ
მადლობა ????❤️❤️

 


№3 სტუმარი Xato

Dzalian kargia magram ise gvian deb axal tavebs ro dzveli maviwydeba.ecade male dado shemdegi tavebi

 


№4  offline წევრი Hilalli

Xato
Dzalian kargia magram ise gvian deb axal tavebs ro dzveli maviwydeba.ecade male dado shemdegi tavebi

მადლობა და ვეცდები ❤️❤️❤️

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent