შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ღმერთის მოწაფე (თავი მეოთხე)


7-09-2021, 16:37
ავტორი lashausafrtx
ნანახია 751

სამსახურს ვერსად ვშოულობ, არავის უნდა ყოფილი მილიციელის და თანაც ნაციხარის სამსახურში აყვანა,..
ამიტომ ყველამ უარით გამისტუმრა, სამეზობლოდანაც ახლოს არავისთან ვიყავი.... ჩემს გვერდით გენო მისი მეუღლე და 18წლის გერი ცხოვრობდნენ,
მათ გვერდით კი ჩემსავით მარტოხელა ჯუბა,.. გენო და ჯუბა კაი ხნის მეზობლები ყოფილან და ძალიან ახლოს იყვნენ ერთმანეთთან მე კი გამარჯობასაც არ მეუბნებოდნენ,
ვხედავდი როგორ შლიდნენ სუფრას ეზოში და ქეიფობდნენ, ერთად კარგი სნახავები იყვნენ უზარმაზარი ჩაბსკვნილი ქერა ჯუბა და იატაკის ჯოხივით გამხდარი შავტუხა გენო....
გენოს საკუთარი შვილი არ ყავდა მხოლოდ მეუღლის 18წლის ვაჟი ცხოვრობდა მასთან თედო მას ემეგობრებოდა ჩვენი ეზოს მაცხოვრებელი თანატოლი ლუკა,.. მშობლები მთ ბავშებად თვლიდნენ,
მაგრამ ორივენი კარგი ავარდნილები იყვნენ... ორთავეს მოსწონდა ჩვენი მეზობელი 17 წლის სალომე რომელიც ორივესთან კარგად იყო,.. არამარტო მათთან უფროს ადამიანებსაც ხშირად მოუყვანიათ ეზოსთან მანქანით,
მაგრამ რა ჩემი საქმეა... ჩემი საფიქრი ისედაც უამრავია, ერთიი სიტყვით ნორმალურისამეზობლო მყავდა არავინ მეხებიოდა არავის ვეხებოდი.... მაგრამ ერთხელ დილა ადრუიან,. პირის დასაბანად ჩამოვედი ეზოში ონკანთან...
ტანზე არაფერი მეცვა კისერზე კი პირსახოცი მქონდა გადაკიდებული, გენო საერთოდ ძალიან ეჭვიანი გახლდათ... ალბათ ჰქონდა ამის მიზეზი მაგრამ მათი ოთახიდან ხშირად ფგამოდიოდა ჩხუბის მტვრევის ხმა,..
სწორედ მაგ დღეს როდესაც ეზოში პირს ვიბანდი უეცრად გენომ ჩამომძახა ზემოდან,..
გენო: ეეე კუნთა... ხო... შენ.! აქ ხალხი ვცხოვრობთ ქალები, ბავშვები.. ცხოვრობენ,
რა წესია ეს გახდილი სიარული კუნთებით გვახარბებ?.. ახლავე ჩაიცვი და შემდეგში მასე არარ იარო აქ!
:ჯერეს ერთი გამარჯობა..! და მეორე კიდე მეც ისეთივე მაცხოვრებელი ვარ როგორიც თქვენ.. ასე რომ როგორც მინდა და სადაც მინდა ისე ვივლი გასაგებია?!
გენო:არა უნდა ჩამომიყვანო მაინც ესეიგი....
სწრაფი ნაბიჯებით ჩამოვიდა კიბიდან გემნო ჩემთვის ჭკუის ასწავლებლად,.. არადა თავად მას პერანგი ისე აცვია მთელი ჭარბ თმიანი გულ მკერდი მოუჩანს.
გენო: შენ ვამჩნევ რომ მშვიდი ლაპარაკი არ გინა ასეა? შენ გგონია არ ვიცი ხაზეიკას რო ეთომარები და ბინის ქირას არ გართმევს? აქ ეგეთები არ გაგივა ბიჭო.. დაიმახსოვრე! ამ ეზოში ყველა ქალს პატრონი ყავს და შენი კუნთები არავის სჭირდება გაიგე..!
:ბატონო გენო ძალიან გთხოვთ დამშვიდდით. მე არავისთან ცუდი განძრახვა არ მაქვს და ცუდი ადამიანიც არ გახლავართ,.. ჯერ ეს ერთი მე სპორტსმენი ვარ და არა ვიღაც ჯიბგირი.. და ჩემი და ქალბატონი ირინას ურთიერთობა ჩვენი საქმეა და ეს არავის გეხებათ ამ ეზოში!
გენო: არა ბიჭო შენ მართლა არ აპირებ მშვიდად გაიგონო რასაც გეუბნები არა? კუნთების გარდა ტვინი აგემუშავებინა...
:ძალიან გთხოვთ შეურაწყოფას ნუ მაყენებთ.. ეს მე არ დამიმსახურებია.
გენო:თორე რა მაგ კუნთებით მცემ? მოდი... მოდი დამარტყი!
ძალიან ახლოს დამიდგა გენო და აშკარად ჩხუბში მიწვევდა... მე კი თავს მაქსიმალურად ვიკავებდი.
:ძალაინ გთხოვ გენადი გამეცალე არ მინდა რაიმე დაგიშავო.
გენო: რა ბიჭო? შენ მე რა უნდა დამიშავო...
მან განრისხებულმა სცადა ჩემი დაგდება შუბლი შუბლში დაბარტყა მაგრამ დარტყმის შედეგად თავად აღმოჩნდა ძირს, რამაც წამიერი გაბრუების შემდგომ კვლავ განარისხა და წამოდგომას ცდილობს.
:შეჩერდი გენო არ მინდა ჩხუბი წყნარად მოვილაპარაკოთ.
გენო: შენ თუ ეგ კბილები არ ჩამოგიღო შენი...
გენომ მომიქნია მარცხენა ხელი მე მოვიგერიე მარჯვენა მკლავით და მარცხენა აპერკოტი ვუთავაზე მუცლის არეში რის შედეგადაც ჩაიკეცა და სუნთქვა შეეკრა.
:გვეყოფა ახლა ხომ გაჩერდები? შეჩერდი სანამ გავბრაზებულვარ...
მან კვლავ არ გაითვალისწინა ჩემი მითითება და ახლა თავით გამოექანა ჩემსკენ და წელში შემომივარდა..
მე კი ოდნავ გვერდით გადავიხარე და კისრულით დავანარცხე ძირს... შემდეგ საყელოში ჩავავლე ხელები წამოვაყენე და მარჯვენა მუშტი ვუთავაზე ყვაში... ძირს დაეცა და წამოდგომას ვეღარ ცდილობს.
უეცრად ვიგრძენი ზურგს უკან სიახლოვე... ჯუბა ცდილობს იდაყვი დამარტყას კეფაში... მაგრამ სწრაფად ავიცილე მოქნეული იდაყვი და კორპუსში მივაყენე ძლიერი დარტყმები მუცლის და წელის არეში, შემდეგ კვლავ მომიქნია მარცხენა ხელი მე კი ისევ აცილებით მოვიგერიე და საპასუხოდ..
მარჯვენა მუშტით მივაყენე დარტყმა სახის არეში და დავაყოლე მარცხენა გვერდითი დარტყმა კვლავ სახის არეში... ჯუბა კი ძირს დაეცა. ახლა ორივე ნაცემს ვადგავარ თავზე და მივმართავ...
:ხომ გითხარით თქვენთან ჩხუბი არ მინდოდა.. მაგრამ ეს იმას არ ნიშნავს რომ თავს დავუხრი ვინმეს, თუკი არ გნებავთ ჩემთან მეგობრობა.. ეგ თქვენი ნებაა, არ შემეხოთ და არ შეგეებით.
განვუცხადე ეს მათ და შევბრუნდი ოთახში ასასვლელი კიბისაკენ... უეცრად მომესმა ლაწირაკი ბიჭის ყვირილის ხმა... რომ მივიხედე დავინახე როგორ მოემართებოდა თედო დანით ჩემსკენ... რომელიც დავიჭირე და ხელის გადაგრეხვით, გამოვაცალე დანა ხელიდან შემდეგ კი მის მეგობარ ლუკას მივანარცხე თედო ისე რომ ორივენი ძირს დაეცნენ,
გაცოფებული თვალებით შევხედე ორთავეს... და საჩვენებელი თითით ვანიშნე რომ ჩემთან საქმე არ დაეჭირათ... შემდეგ კი მშვიდად ავედი ოთახში ისე თითქოს არაფერი მომხდარიყო.
ეგ ყველაფერი კარგი მაგრამ.. ეს ოხერი სამუშაოს ვერ ვშოულობ ვერსად.. არადა როგორ გინდა ახლა თავი ირჩინო ბნელ 90იან წლებში... ეს თანხა რაც მაქ ხომ შემომელევა ერთ დღესაც.. ვისთან აღარ მივედი ვინ არ შევაწუხე მაგრამ უშედეგოდ.
გაზეთებით სახლი გავავსე სადაც განცხადებები წერია.. სამუშაოს მაგრამ ჯერ ჯერობით უშედეგოდ.
შუადრის 3საათია.. აუტანელი სიცხეა, მე კი გაოფლილი ვკითხოლობ განცხადებებს... დერეფნიდან მესმის ჩხუბის ყვირილის და კივილის ხმა..
ეს უკვე მეტის მეტია ამათი ჩხუბით დავიღალე.. კარებისკენ მივედი რომ გავიდე და მივახვედრო რომ გაჩერდნენ... კარი რომ შევაღე.. შევნიშნე როგორ უსწორდება ორი სამხედრო ფრომიანი გენოს მისი მეუღლე ევედრება რომ შეწყვიტონ ჯუბას კი მესამე პიროვნებას ავტომატით ყავს შეყენებული,
იმ წუთასვე მივარდი და სწრაფი დარტყმებით მოვაცილე გენოს ერთერრთი დავიჭირე ავიფარე და მესამეს მოვუწოდებ რომ თუკი არ დააგდებს იარაღს ყელს გამოვაცლი მას ვინც შეკავებული მყავს... მან დამიჯერა და ძირს დააგდო ავტომატი.. ჯუბამ კი სწრაფადვე მიაყენა მას დარტყმები,..
მე კი ღვიძლში მივაყენე დარტყმა მუშტით ჩემს მიერ შეკავებულს და შემდეგ ფეხში მოვკიდე ხელი და ატაცებული ჩავიყვანე ქვევით.. ჯუბამ ორივე წამოაყენა ფეხზე და მანაც ორივე ჩამოიყვანა.. ეზოშიც კარგად გავუსწორდით... ისე რომ დაბრუნება აღარ გაებედათ.. და გავაძევეთ ჩვენი ეზოდან.
ჯუბა შემცქერის კოპებ შეკრული და თან დაღლილობისგან ღრმად სუნთქავს... შემდეგ მხარზე ხელი მომარტყა და მადლობა გადამიხადა...
ცოტა რომ დავმშვიდდით გენომაც გადამიხადა მადლობა და მომიბოდიშა აქამდის რომ ცუდად მექცეოდა,..
შემდეგ ყველაფერი მიამბეს თუ ვინ იყვნენ და რა სურდათ სამხედრო ფორმიანებს მათქან, აღმოჩნდა რომ ერთ ერთი გენოს მეუღლის ნათიას ყოფილი ქმარი იყო.. ოთარი ასევე გენოს გერის თედოს ბიოლოგიური მამა იყო, ის ერთ ერთი შეიარაღებული დაჯგუფების წევრი იყო და ამიტომ გენოს ხშირად ავიწროებდა... მოდიოდა და მას და მეზობლებს ფულს სძალავდა.
შევიშალე რა არარ შევიტყვე.... ეს რა ხდება. იმ დღის შემდეგ მე გენო და ჯუბა ძალიან დავახლოვდით და ახლა მეც მათთან ერთად ვუსხდები სუფრას და ერთად ვქეიფობთ ეზოში...
ერთხელაც გავანდე მათ რომ სამსახურს ვერ ვშოულობდი.. მათ ისიც გავაგებინე რომ წარსულში კარგი მოკრივე ვიყავი, აღმოჩნდა რომ ჯუბა მოქმედი მოჭიდავე იყო და შემომთავაზა მისი თანა გუნდელის გაცნობა იქნებ რაიმე საქმე გამოეძებნა ჩემთვის... მეც იმედი მომეცა და დავთქვით დღე როდესაც უნდა დავსწრებოდი მის ვარჯიშს.




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent