შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

ამორჩეული სამიზნე (თავი 2)


13-09-2022, 21:01
ნანახია 1 003

ფიქრები არ ასვენებდა, ნუთუ მისგამო კრა ხელი 4 წლიან ქორწინებას, უფრო სწორად სხვის ჯინაზე გათხოვდა ასე გამოვიდა ბოლოს. ღმერთო ვინ იფიქრებდა ამას, გოგო რომელიც რძლათ მიიღეს 4 წლის მერე აღმოჩნდა რომ თურმე ქმარი არ უყვარს და უფრო მეტიც სხვა რატომ უნდა მოსწონდეს ამ ბიჭს და არა მეო და გამოვიდა გოგონა რომელიც მიიღეს მატყუარა ყოფილა სიყვარულიც კი არ სცოდნია, არათუ სხვისი ელემენტარული პატივისცემა. და გამოვიდა სხვა რომ არ აირჩიოს ბიჭმა მე უნდა ამირჩიოს ცოლადო. სრულიად ვერ წარმოიდგენდა ისეთ სიტუაციაში მოხვდნენ ყველა ოჯახის წევრი და გულში ყველას უცბად გაუყარა ხანჯალი ერთი ხელის მოსმით. წასული არ იყო საბოლოოდ სახლიდან რომ გადაწყვიტა საზღვარგარეთ მშვენიერ ძვირადღირებულ კუნძულზე დასვენება და ბინის ვალის გადახდასაც უცბად ჩამოშორდა. ჯერ კიდევ ფიქრობდა რამდენი რამ გაუკეთებიათ მის ძმას და მშობლებს სიკეთე და ასე გადახდილ გატეხილ სიყვარულს ვერ ხვდებოდა როგორ იმსახურებდნენ.
ახლა კი კაცი, რომელიც მის წინ იდგა სრულიად უცბად გამოჩნდა ქალის ფეისბუქ ვიდეოებში წამით. თითქოს ხავს უნდოდა ჩასჭიდებოდა, იქნებ უბრალოდ ვიდეოში მოხვდა, მაგრამ რანაირად... როცა რამოდენიმე კადრში ჩანდა.

სრულიად გაეყინა მთელი სხეული და სექტემბრის ჯერ კიდევ თბილ ამინდში უცაბედად შესცივდა.
Მამაკაცმა ხელით დასწია და უცბად აღმოჩნდა თბილ რბილ დივანზეც ქალი.
მამაკაცს ახედა და მის კითხვას უპასუხა.
-თქვენ სასმელზე ხომ არ დამპატიჟებდით?
-რატომ?
-რა რატომ?
-ოდესმე სხვისი ცოლი დაგჭირვებიათ?
-გათხოვილი ხართ?!
-მე არაა.
-თქვენც არ მითხრათ იმ ვიდეოს შესახებ.
-და მაინც ის ვიდეო?!
-უბრალოდ შეგვიძლია ჯერ დავლიოთ. ის ქალი კი არც მინახავს ახლოს სხვისი ყოფილი ცოლებით არ ვინტერესდები.
-რატომ უნდა დაგიჯეროთ?!
-იმიტომ რომ შენი ძმის ახალი უფროსი ვარ და დროა ჩემთან მტრობა დაასრულოთ.
-და ჯერ თქვენთან ანგარიში არ გაგვისწორებია.
-და შენი ძმა არ მისწორებს ანგარიშს და ხვდება რომ მე არაფერ შუაში არ ვარ მის ყოფილ სულელ ცოლთან. უკაცრავად შეიძლება თქვენთვის სულელი არ არის.
-ეგ ნაგავი...-უცბად თქვა ქალმა და წამში ატირდა:-ერთი ხელის მოსმით ყველას უცბად ჩაგვარტყა ხანჯალი!
-ყველაფერი შეიცვლება. -Უცბად დაადო ქალს ხელი მხარზე და წამში აიძულა მის თვალებში ჩაეხედა:-ნუ მისცემ უნამუსო ადამიანს ტკივილი დაგიტოვოს გულში.
-დღეს აქ იყო! ეყო გამბედაობა და ჩემს დაბადების დღეზე მოვიდა! როგორ როგორ მოხდა ეს მატყუარა გველი ჩემი ოჯახის ტკივილის მოსაყენებლად ჩვენთან! Არ მეყო გამბედაობა გამეგდო!
-უბრალოდ გინდოდა მშვიდად გაგრძელებულიყო შენი დღე.
მართლა დაბადების დღეს გილოცავ...
-მადლობა, Დღეს გადავიხადე რადგან კვირას ყველას ეცალა ისე პარასკევს მქონდა.
უცბად დაფიქრდა და ძმაზე გაახსენდა ქალს, თან მამაკაცის ხელს თვალებზე გადატარებულს ცრემლები გაეჩერებინა უკან დაიხია და გაკვირვებულმა შეხედა:- ესე იგი მეც მიცნობთ?!
-შორიდან.
-და თქვენი სახელი?!
-დემეტრე თორია.
-როგორც იცი ანასტასია თაბაგარი.
-სასიამოვნოა...
- და მაინც ვფიქრობ ჯერ როგორ შეიძლება სამაგიეროს გადახდა! -ქალმა უკან არ დაიხია და ზეზე წამოდგა. Სასმელს დასწვდა და თავისი ჭიქა გადაკრა.
-ის ვიდეოები წაშლილია, რაც არ უნდა ატვირთოს ვერ ატვირთავს ამ ვიდეოებს, გარდა ამისა ქალი რომელიც ძალით ჩემს კომპანიაში შემოსვლას ფიქრობს პრინციპულად არ ვიყვან. და კიდევ ეგ ქალი ჩემს კომპანიას არ დასჭირდება, მითუმეტეს ჩემს ლოგინს.
-და ჩემს ძმაზე რას იტყვით?!
-შესანიშნავი გზა გამოუჩნდა რომ მას სამსახურთან ახლოს არ შეხვდეს და სხვა ახალი ცხოვრების აშენება დაიწყოს.
-და აქ რატომ ხართ?!
-დაბადების დღე გადაიხადეთ და ვფიქრობ მშვენივრადაც კი მაგრამ ბოლოს აქ წამოხვედი დასათრობად, საინტერესოა.
-მითვალთვალებ?! მოიცა ის თაიგული?!
-ნაგავში კარგად გადააგდე.
-არ მიყვარს ის რაც ქრება და ჭკნება, მითუმეტეს უცხოებისგან! არ მინდა დავალებული ვიყო მერე ვინმესგან.
-და არც მე მოგწონვართ?!
-იქნებ პირდაპირ მითხრათ რა გინდათ აქ რატომ ხართ?!
ქალი ჩანთას დასწვდა და მამაკაცს გადახედა: არ მითხრათ აღარ მაინტერესებს! Ნაბიჯი გადადგა და კარისკენ დაიძრა.



№1  offline წევრი Lucien Vanserra

საერთოდ არ მიყვარს იმედის მომცემი შეფასებების დაწერა მხოლოდ იმიტომ რომ ვიღაცას გული არ ვატკინო, გამოგიტყდებით და ელფერის სასახლის ქურდის შემდეგ ასეთ არაფრის მთქმელ და გაუმართავ ისტორიას არ ველოდი, თითქოს ეს ორი ისტორია ორი ხვადასხვა პიროვნების მიერ არის დაწერილი, წინა ისტორიას ვკითხულობდი და მომწონდა, ამაზე კი რა გითხრათ, თქვენი შემთხვევა ერთერთია იმ იშვიათი შემთხვევებიდან როცა ადამიანი ( მწერალი ) იმის მაგივრად რომ განვითარდეს ასე რადიკალურად მიდის უკან...

 


Lucien Vanserra
საერთოდ არ მიყვარს იმედის მომცემი შეფასებების დაწერა მხოლოდ იმიტომ რომ ვიღაცას გული არ ვატკინო, გამოგიტყდებით და ელფერის სასახლის ქურდის შემდეგ ასეთ არაფრის მთქმელ და გაუმართავ ისტორიას არ ველოდი, თითქოს ეს ორი ისტორია ორი ხვადასხვა პიროვნების მიერ არის დაწერილი, წინა ისტორიას ვკითხულობდი და მომწონდა, ამაზე კი რა გითხრათ, თქვენი შემთხვევა ერთერთია იმ იშვიათი შემთხვევებიდან როცა ადამიანი ( მწერალი ) იმის მაგივრად რომ განვითარდეს ასე რადიკალურად მიდის უკან...

გავითვალისწინებ ცოტა ნაჩქარევად დაწერილიცაა, მადლობა გულახდილობისთვის.

 


№3 სტუმარი ებე

შინაარსი რომ გამომეტანა ორჯერ წავიკითხე. არც მძიმე და უშველებელი წინადადებები. ასევე ძიან მოკლე თავები. შინაარსი საინტერესო ჩანს მაგრამ გაუმართავი და მოკლეა.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent