შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

მე შენ მიყვარხარ 2 თავი


10-10-2022, 20:32
ავტორი Lela leluka
ნანახია 867

-მადლობა ყველაფრისთვის და შეძლებისდაგვარად გავუღიმე.
_არა რისი მადლობა.კარგად ხარ? სახეზე ფერი არ გადევს.
_კი კი კარგად ვარ ნახვამდის მივტრალდი რამდენიმე ნაბიჯის გადასგომის შემდეგ სიმძიმე ვიგრძენი და დავეცი.....

ანა ანა შორიდან მესმოდა გიგის ტკბილი ხმა მაგრამ პასუხის გაცემის ძალა არ მქონდა.

თვალები გავახილე ირგვლივ თეთრი კედლებია მაშინვე გავიაზრე რაც დამემართა სავარძელზე გიგი იჯდა და ეძინა.მალევე გაიღვიძა და დამინახა.
_ანა ძალიან შემაშინე მაშინვე აქ წამოგიყვანე
_მადლობა.შეიძლება წავიდე? მაშინვე ვუთხარი და პასუხს დაველოდე.
_ექიმი მოვა და ყველაფერს გვეტყვის
_კარგი.

დიდხანს ვიყავი ასე და ვიქრობდი ყველაფერზე რაც აქამდე მოხდა ჩემს ცხოვრებაში.და თვალზე ცრემლი მომადგა მაგრამ შემიმშრალე თავს ძალა მივეცი რომ არ მეტირა.
მალე ექიმიც შემოვიდა და მითხრა ომ დასვენება მჭირდებოდა.
მე კი ვიუარე რადგან დრო არ მქონდა აქ დავრჩენილიყავი ისიც გამახსნდა რომ დღეს ამ დღეებში ქირა გადასახდელი მქონდა. _ არა არა მარლა უნდა წავიდე.
_კარგით მაშინ თქვენი შეყვარებული მოგხედავს_თქვა ექიმმა
_შეყვარებული? თითქმის ერთდროულად ვთქვით და ერთმანეთს შევხედეთ.
ექიმმა ჯამრთელობა მისურვა და გავიდა.მე კი ხმას ვერ ვიღებდი მის შავ თვალებს ვუყურებდი რომელიც მიცქერდა. თითქოს რაღაც ვიგრძენი მის გამოხედვაში მინდოდა ჩავხუტებოდი მაგრამ ჩვენ ერთმანეთისთვის არაფერი ვიყავით. როგორც იქნა მოვტვინე და ხმა ამოვიღე _გავემზადები და წავალ
_კარგი მე წაგიყვან. მითხრა და გამიღიმა.

გავემზადე და გავედით.მან მანქანის კარები გამიღო და ჩავჯექი მალევე ისიც ჩაჯდა და მანქანა დაიძრა. ხმას არცეთი არ ვიღენდით სიჩუმე ჩემმა ტელეფონმა დაარღვია
_გისმენთ
_გამარჯობა ანნა
ხმაზე მაშინვე ვიცანი ლუკას ხმა რომელიც სულ დამსდევდა და თითქოს მზღუდავდა არ მომწონდა მასთან ყოფნა. ბოლოს ვიჩხუბეთ.
_რა გინდა? აშკარად მკაცად გამომივიდა და გიგის ყურადრებაც მივიპყარი.
_რატომ მიბრაზდები შენი მოკითხვა მინდოდა მომენატრე.
ვერ ავიტანე მისი ნათქვამი და მკაცრად დავემშვიდობე _თავი დამანებე ნახვამდის.
გიგი გაოცემული მიყურებდა მაგრამ საქმის გარჩევა არ დავიწყე.

ბინასთან მივედით მანქანიდან გადავედი
_დიდი მადლობა გიგი
_არაფერს იმედია კიდევ შევხვდებით. ერთმანეთის ნომრები ჩავიწეროთ.
_კარგი. სანამ წავიდიდოდა შემაჩერა და ლოყაზე კოცნა დამიტოვა
_კარგად ანა. მე კი ერთ ადგილას ვიდექი და ვუყურებდი სანამ მანქანა არ მიიმალა თვალთა ხედიდან.

შემდეგ სახლში ავედი მოვემზადე და სამსახურისკენ წავედი გზაში უდიდესს წვიმას მოვყევი სულ სველი მივედი. დიდი გადაღლილობის მიუხედავალ სამსახური საღამო ხანს დავამთავრე და წახლისკენ დავიძერი. ისეთი არაფერი მომხდარა. სახლში თავის ტკივილით დავბრუნდი სველი ტანსაცმელის გახდეაც ვერ მოვასწარი. სიცხეს ვგრძნობდი რომელსაც ჩემი მთელი სხეული მოეცვა. სამზარეულოში გავედი და გაზი ავანთე და წყალი დავდგი.

წყალი სულ გადამავიწყდა ისე ჩამეძინა. თვალების გახელა მაშინ მოვახერხევ როდესაც ცხვირში კვამლის სუნმა შემაწუხა.
მაშინვე ტელეფონი ავიღე ღამის 11 საათი სრულდებოდა. მინდოდა გარეთ გავსულიყავი მაგრამ სიცხისგან ძალა გამოცლილი ვიყავი.
სასწრაფოდ კონტაქტებში შევედი მარისთან დარეკვა ვცადე მაგრამ ამაოდ
გადაღვილმა შემთხვევით გიგისთან ზარი გამეშვა
_გისმენ ანა. ანაა
_გიგი დამეხმარე
_რა გჭირს ანა? ახლავე მოვალ არ ინერვიულო და ანერვიულებულმა გამითიშა.
ვხედავდი როგო ედებოდა ცეცხლი მთელ სამზარეულოს მე კი ვერ ვდგებოდი.
ყურში ჩამესმოდა ქუჩიდან შეძახილები
ხანძარიაა ხანძარი.
მალევე კარები შემოიმტვრა მე ბუნდოვნად ვხედავდი 2 დღის გაცნობილ ჩემს გადამრჩენელ გიგის რომელსაც ჩემი დაკარგვის ეშინოდა და გული გამითბა..
ხელში ამიტაცა და სახლიდან გამიყვანა. მე ვგრძნობდი მის ძლიერ ხელებს რომელითაც გულზე მიხუტებდა მისი ხმა იავნასასავით ჩამესოდა _ არ ინერვიულო კარგად იქნები.
მანქანაში ჩამსვა და მალე დიდი სახლის წინ გააჩერა.
გადამიყვანა და პირდაპირ ოთახისკენ შემიყვანა. ვგრძნობდი ცხელ წყალს ჩემს ტანსაცმელზე რომელიც სულ სველი მქონდა შემდეგ კი ლოგინში დამაწვინა და....



აბა როგორ მოგწონთ? გავაგრძელო? თქვენი აზრები დამიწერეთ კომენტარებში..




სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent