შესვლა
რეგისტრაცია
რეკლამა

პირადი მცველი თავი 3


27-10-2022, 07:55
ავტორი Nostalgia
ნანახია 1 443

ნაწილი 3

ორივე , მანქანაში ჩაჯდა ამის შემდეგ კი მაქსიმემ ძრავი ჩართო და ავტომობილიც დაიძრა ადგილიდან, სულ ცოტახანში კი მანქანაში სუნამოს ტკბილი და გამაბრუებელი, არომატი დატრიალდა ჰაერში რამაც მაქსიმეზე იმოქმედა ძალიან და გამოთიშვა იგი თავს უცნაურად გრძნობდა რადგან პირველად იყო რომ ასე  ხდებოდა მის თავს აქამდე მსგავსი რამ არასოდეს განუცდია, სულ მალე მანქანას კლუბის წინ აჩერებს და შემდეგ ორივე ერთად გადმოდიან მანქანიდან.
_  აქ მოვიცადო,თუ შიგნით შემოგყვე?- კითხვა გოგოს
_ სადაც, გინდა იქ დამელოდე.- უთხრა ღრმად ჩაისუნთქა და შიგნით შევიდა უკვე იცოდა რაც ელოდა იქ ხმაური და ალკოჰოლის სუნი რაც ძალიან არ უყვარდა მას  მაგრამ მეგობრის გამო ეს ნაბიჯი გადადგა და პირველად მივიდა კლუბში. შესასვლელთან მივიდა და დაცვამ შიგნით შეუშვა  როგორც, კი შიგნით შევიდა მაშინვე ცხვირი აუწვა ალკოჰოლის და სიგარეტის სუნმა დიდმა განათლებამ თვალი მოჭრა და ხმაურმა თავი აატკივა, შემდეგ ბრბოში გაერია და მეგობრები მონახა მალევე მიაგნო კიდეც იქცე ახლოს იყვნენ.მიამ ხმა მაღლა დაიყვირა და ხელი დაუქნია მათ შემდეგ კი მათკენ წავიდა.
მისი დანახვა ყველას ძალიან გაუხარდა.
_ რაკარგია,რომ მოხვედი მია!- წამოიძახა გახარებულმა თაკომ
_ჰო,მეც მიხარია თქვენი ნახვა ბავშვებო!- უთხრა და შემდეგ ბექასთან მივიდა.
_ ბექა, ჩემო კარგო მეგობარო გილოცავ შენს დღეს და სულ ბედნიერი მენახე .- უთხრა და მოეხვია
_ მადლობა ,ჩემო პრინცესა - უთხრა  ბექამ
_ აი ,ეს შენ ჩემგან საჩუქრად იმედია მოგეწონება..- უთხრა და ხელში ჩაუდო საშუალო ზომის ყუთი რომელიც ლამაზად იყო შეფუთული
_ რაარის ,ამ ყუთში?- ჰკითხა ინტერესით
_ გახსენი ,და ნახავ.- უთხრა მიამ ბექამ თავი დაუქნია და ყუთი გახსნა იქ კი  მაჯის საათი იდო.
_ ვაიმე ,თუ მჯეროდეს მაჯის საათი?- გაეცინა ბიჭს
_  ვიცი , რომ მაჯის საათები ძალიან გიყვარს. ამიტომ სპეციალურად შენთვის გამოვიწერე ეს ბოლო გამოშვების საათია.- უთხრა მიამ
_ დიდი, მადლობა ჩემო პრინცესა.- უთხრა და ლოყაზე აკოცა ამ ყველაფერს კი შორიდან მაქსიმე ხედავდა და რატომღაც არ ესიამოვნა ეს.   ცოტახანში ყველამ გართობა დაიწყო და საცეკვაოდ გავიდნენ  მია და ბექა ერთად ცეკვავდნენ და თავის ჭკუით ვითომ ვალსს ცეკვავდნენ,ბექამ ხელი ჩაკიდა და გოგონა დაატრიალა,   იმ წუთში მია ძალიან ბედნიერი იყო სულ იღიმოდა მაქსიმე მას თვალს არ აშორებდა , უყურებდა მათ და ეჭვიანობას იწყებდა მათზე მაგრამ თვითონაც არ იცოდა თუ რა აეჭვიანებდა მას ,მას არ ჰქონდა უფლება მიაზე ეეჭვიანია, უეცრად წარმოიდგინა რომ ბექას ადგილზე თვითონ იყო და მიას ეცეკვებოდა, ოღონდ,მის წარმოსახვაში ისინი სულ სხვანაირად გამოიყურებოდნენ  ცენტრში იდგნენ და მიას წითელი გრძელი, ტანზე მომდგარი კაბა ეცვა მუხლამდე ჩახსნილი ,თმები დახვეული ჰქონდა და ლამაზად ჰქონდა აწეული კოსაში კი წითელი  ვარდი ჰქონდა მიმაგრებული, თვითონ კი შავებში იყო გამოწყობილი ისინი, ტანგოს, ცეკვავდნენ  და ცეცხლს ანთებდნენ სცენაზე,მათი ცეკვა იყო რაღაც სასწაული ბოლოს მაქსიმეს ხელში აჰყავს და ჰაერში  ატრიალებს,  შემდეგ ძირს სვავს და ხელებს ერთმანეთში აერთებენ ,და მისი წარმოსახვაც მანდ მთავრდება რაღაცნაირად გული დაწყდა კიდეც ეს რომ მხოლოდ მისი ფანტაზია იყო  და არა რეალობა მაგრამ ოცნება,ოცნებად დარჩა.
_ მაქსიმე,რა გემართება? გონს მოდი !! გესმის შენ ის არ უნდა შეგიყვარდეს დაიმახსოვრე. შენთვის ის მიუწვდომელია გაიგე !- გაიფიქრა თავისთვის. როცა მათ გახედა ნახა რომ ისინი უკვე მორჩენილან ცეკვავს და მაგიდასთან არიან.    ცოტახანში,მათ მაგიდასთან ნაცნობი სილუეტი მივიდა .
_ ოო, შეხედეთ აქ ვინ გაიჩითა, მია და მისი სასტავი!- თქვა სარკაზმით
_ შენ აქ რას აკეთებ?! აქ შენ არავის დაუპატიჟიხარ ასე რომ მოშორდი აქედან!- უთხრა მკაცრად ბექამ
_ რაიყო , გეშინია რომ წვეულებას ჩაგიშლი?
_ ძალიან, გთხოვ აქედან წადი სანამ მოთმინების ფიალა ამევსო და   ცხვირ პირი არ  გაგიერთიანე!- კბილებში გამოსცრა.
_ აქედან,არსად არ წავალ სანამ მიას არ დაველაპარაკები.- უთხრა და ხელი მტკივნეულად წაავლო მიას.
_ თავი, დამანებე იდიოტი!- დაიყვირა მიამ ამდროს კი მაქისმე მათკენ წამოვიდა გაბრაზებული და მიას მოაშორა.შემდეგ კი ხელები გადაუწია უკან და უთხრა
_ მემგონი, შენთვის საკმარისი არ იყო რაც გუშინ გითხარი?!- კბილებში გამოსცრა მან
_ გგონია,შენი მეშინია ?- გაეცინა პაატას- მე არც შენი მეშენია და არც შენი მუქარის.
_ უნდა , გეშინოდეს რადგან არიცი ვისთან გაქვს საქმე - უთხრა და ხელებზე ძლიერ მოუჭირა.- შენ არ იცი მე ვინ ვარ ასე რომ იყოს ასე მშვიდად არ იქნებოდი !  ახლავე გასწავლი ჭკუას.- უთხრა და გარეთ გაათრია. შემდეგ კი ძირს მოისროლა მას კი უკან დანარჩენებიც მიჰყვნენ

_ რამდენს ,ბედავ შენ!- დაუყვირა პაატამ მის შემდეგ რაც მაქსიმემ ძირს დააგდო
_ კიდევ,რომ დიდ გულზეა ნახეთ რა.- თავი დანანებით დაიქნია, შემდეგ დაიხარა და ბიჭს საყელოში წაავლო ხელი. და შემდეგ ერთი მაგრად უთავაზა სახეში მუშტი და უთხრა
_ახლა კარგად, მომისმინე! გაფრთხილებ მიას სიახლოვეს აღარ დაგინახო. თორემ შემდეგში უბრალოდ დარტყმით აღარ დავკმაყოფილდები და სხვანაირად  გაგისწორდები!! გასაგებია ?!დღეის იქით მია შენთვის არ არსებობს ახლა კი აორთქლდი აქედან!- დაუყვირა მაქსიმე იმ წუთში იმდენად საშიშად გამოიყურებოდა  რომ მისი თვალები სიბრაზისგან ელვარებდა და ნაპერწკლებს ყრიდა . და როგორც კი ხელი გაუშვა ბიჭი უკან მოუხედავად გაიქცა.
მაქსიმე, მშვიდდება და მათკენ ბრუნდება.
_ ყველაფერი, რიგზეა?- უთხრა მიას როცა დაინახა რომ გოგონა შეშინებული უყურებდა.
_ კარგად ,ვარ უბრალოდ  შემეშინდა მეგონა დახოცავდით ერთმანეთს. - ამოიხვნეშა გოგონამ
_  საშიში,არაფრია .. უბრალოდ ჭკუა ვასწავლე შემდეგში ვეღარ გაბედავს შენთან ახლოს მოსვლას - უთხრა სერიოზული სახით

_ მინდა გითხრა ძმაო   რომ დიდი საქმე გააკეთე რა აღარ გავაკეთე მაგრამ ეს არანორმალური მიას ვერ მოვაშორე, მაგრამ შენ შეძელი მისი დაშინება.- გაეცინა ბექას.
_ მე ჩემებური მეთოდი მაქვს .-  დასძინა მაქსიმემ
_ ხო, მართლა მია არ გაგვაცნობ ამ სუპერ გმირს -  გაეცინა ბექას.
_ ოხ,შენ და შენი იუმორი რა- გაეცინა მიას- გაიცანით ეს არის მაქსიმე ჩემი ახალი პირადი მცველი ესენი კი ჩემი მეგობრები არიან ბექა ,თაკო და ნია - უთხრა მიამ
_ სასიამოვნოა , თქვენი გაცნობა ბატონო მაქისმე.- უთხრეს
_ ჩემთვისაც , მაგრამ ბატონოთი მომართვა არარის საჭირო უბრლაოდ მაქსიმე დამიძახეთ.- განუმარტა ბიჭმა
_ კარგი.
_ კარგი,მია ჩვენი წასვლის დროა.- უთხრა მაქსიმემ
_ კარგი,წავიდეთ. - უთხრა და მეგობრებს მიუბრუნდა -ჩემი წასვლის დროა აბა თქვენ იცით და ბოდიში ბექა ჩემს გამო წვეულება ჩაგეშალა.
_ ეგ, არაფერი მთავარია შენ იყო კარგად.- უთხრა და მოეხვია.
_ კარგი, შეხვედრამდე!- დაემშვიდობა და მანქანაში ჩასხდნენ შემდეგ კი გზას განუდგნენ.
_ შეგიძლია, ერთი სურვილი შემისრულო ?- კითხვა ჩუმი ხმით.
_ რა სურვილი?- კითხვა მაქსიმემ
_ სახლში, წასვლა არ მინდა მინდა ცოტახანი ღამის ჰაერი ჩავისუნთქო .
_ და სად გინდა წასვლა?
_ სანაპიროზე.. იქ ყოფნა ძალიან მიყვარს შეგიძლია ეს ერთი სურვილი კიდევ შემისრულო
_  როგორც , იტყვი.- უთხრა და სანაპიროზე წავიდნენ მალე მანქანას სანაპიროსთან ახლოს აჩერებს. მანქანიდან გადმოდიან და სანაპიროში შედიან. და იქვე სხდებიან.
_ რომ, შემეძლოს აქ დილამდე დავრჩებოდი და მზის ამოსვლას შევხვდებოდი..- უთხრა მიამ - მაგრამ ეს შეუძლებელია...
_ სანაპიროზე ყოფნა გიყვარს?
_ მიყვარს,ეს ჩემი საყვარელი ადგილია ყოველთვის აქ ამოვდიოდი როცა განმარტოება მინდოდა ხოლმე და ფიქრი აქ ამოვდიოდი ხოლმე და ფიქრს ვიწყებდი თან ზღვის მოსმენა ძალიან მიყვარს ასე მგონია მე მესაუბრება როცა ბობოქრობენ  ტალღები... უბრალოდ მისი ყურება მიყვარს რომ შემეძლოს სიამოვნებით ავიშენებდი  აქ პატარა სახლს და გავექცეოდი ყოველგვარ ცივილიზაციას და აქ ჩემთვის მშვიდად ვიქნებოდი არაფრის შიში არ მექნებოდა და მშვიდად ვიცხოვრებდი ჩემთვის..- სევდიანი ხმით უთხრა
_ ყველაფერი კარგად იქნება!- უთხრა მაქსიმემ
_ რაღაც , არამგონია რომ ყველაფერი კარგად იქნება მამაჩემს, ბევრი მტრები ჰყავს და ყველა თავისებურად ცდილობს გაანადგუროს ის .- ამოიხვნეშა - კარგი აღარ გვინდა ამაზე საუბარი უბრალოდ ცოტახნით სიჩუმეში ვიყოთ კარგი? მაქსიმემ თანხმობის ნიშნად თავი დაუქნია.
შემდეგ კი მიამ  თვალები დახუჭა და ჰაერი ღრმად ჩაისუნთქა.  შემდეგ კი ჰორიზონტს გახედა მას დაუწყო ყურება ცოტახანში თმებს იშლის და თითებით, მათ ისწორებს გოგონას გაწეწილ თმებს ქარი ჰაერში ფანტავს და გოგონას გრძელი თმები გვერდით მჯდომ მაქსიმეს ეფინება სახეზე ეფინება მაქსიმე მათ, სახიდან იშორებს და გოგონას აკვირდება რომელიც სულ სხვა განზომილებაშია და არც აქცევს ყურადღებას გვერდით მჯდომ მაქსიმეს მია , ჩუმად იჯდა და ზღვას გაჰყურებდა , იმდენად ლამაზი იყო იმ წუთში რომ ბიჭი თვალს ვერ წყვეტდა.
_ ძალიან,კარგია აქ ყოფნა მაგრამ უკვე ძალიან აცივდა..- უთხრა მიამ და მას გახედა.
_ მართალია, უკვე ძალიან ცივა და  აჯობებს სახლში წავიდეთ..
_ ხო, მაგრამ არ მინდა წასვლა.
_ აბა ,აქ დილამდე აპირებ გაჩერებას?- ჰკითხა ინტერესით.
_ არა, რათქმაუნდა მაგრამ სახლში წასვლა არ მინდა.- ნაღვლიანი თვალებით შეხედა და უთხრა. - იქნებ კიდევ ცოტახანი გავჩერებულიყავით.
_ მესმის,შენი მაგრამ მემგონი ძალიან ბევრს მოითხოვ ჩემგან. რაც გინდოდა ხო აგისრულე აქ მოგიყვანე დღეს  ლმობიერი ვარ შენს მიმართ, ამიტომ ამით ნუ ისარგებლებ, და მეტს ნურაფერს ნუ მთხოვ რადგან არაფრი გამოვა.- უთხრა მტკიცე ხმით
_ ღმერთო რა უჟმური ხარ რაა! უფ კარგი ჰო დავბრუნდეთ უკან მაშინ.- ჩაილაპარაკა მიამ   მაქსიმე ფეხზე დგება და შემდეგ გოგონას აწვდის ხელს რომ ადგომაში დაეხმაროს   გოგონა თავის პატარა ხელს აწვდის ბიჭს და ისიც თავისკენ ქაჩავს,რის შემდეგაც გოგონა მთელი სხეულით ეკვრის ბიჭის სხეულს   შემდეგ მია ნელნელა თავს წევს  ზევით,მათი მზერა ერთმანეთს ხვდება და   ერთმანეთს თვალს არ აშორებენ  მაქსიმეს  ხელი უდევს მის მხრებზე და გოგონას უყურებს, იმდენად გაერთნენ ერთმანეთის ცქერით რომ სულ გადაავიწყდათ ყველფერი,
ცოტახანში კი მია გონს მოდის და ერთი ნაბიჯით უკან იხევს
_  ამ, კარგი წავიდეთ უკვე..- უთხრა მიამ
და მანქანისკენ წავიდა მაქსიმეც უკან გაჰყვა და საჭესთან ჯდება შემდეგ კი ადგილს მოსწყდნენ  .

_ ის , ბიჭი შენი  ვინ იყო?-  დასვა მოულოდნელად კითხვა მაქსიმემ.
_ რომელი , ბიჭი?  -  ჰკითხა და მას შეხედა.
_ ის ტიპი რომელიც , გავაგდე..
_ პაატაზე ამბობ ?
_ კი
_ და რაში გაინტერესებს? ვინ იყო ის ჩემთვის.. - ჰკითხა გაკვირვებულმა
_ უბრალოდ , ვიკითხე სულ ესაა თუ არ გინდა ნუ მეტყვი..
_ კარგი,თუ ასე გაინტერესებს გეტყვი პაატა ჩემი არავინ არარის ის უბრალოდ ჩემს კურსზე სწავლობს და იქიდან ამეკიდა და მის შემდეგ ვერაფრით ვერ მოვიშორე, შემიჩნდა გინდა თუ არა მიყვარხარ და ერთი  შანსი მომეციო. ვერაფრით გავაგებინე, რომ მე არ მომწონს და შემეშვას.- დაამთავრა თავის მონოლოგი მიამ

_ გასაგებია.
მალე მანქანა სახლის წინ ჩერდება
_  კარგი, წავედი და მადლობა დღევანდელი საღამოსთვის.- მანქანიდან გადადის,კარებს ხურავს და ეზოში შედის. გრძელ ბილიკს მიუყვება, შემდეგ  კი კარებს აღებს და შიგნით შედის ფეხსაცმელს იხდის  მეორე სართულზე ადის.  შემდეგ ოთახში შედის და კარებს კეტავს კარადიდან საჭირო ნივთებს იღებს და აბაზანაში შედის. წყალს ივლებს შემდეგ ონკანს კეტავს, პირსახოცით ტანს იშრობს შემდეგ  კი ხალათს, იცმევს და ოთახში ბრუნდება  ფენს რთავს და თმებს იშრობს ამის შემდეგ საღამურებს იცმევს , საწოლში წვება,და მალევე იძინებს
ანალოგიური იყო მაქსიმეს თან,წყალს ივლებს ისეთი დაღლილია რომ ,ჭამის თავიც არ აქვს ამიტომ პირდაპირ საწოლში წვება როდესაც თვალებს ხუჭავს მაშინვე მია უდგება თვალწინ რომელიც სანაპიროზე იჯდა და მაქსიმე მაშინვე თვალებს ახელს
_ რა მემართება? რატომ ვფიქრობ გამუდმებით მასზე?!- ჩაილაპარაკა მან - გონს მოდი და უბრალოდ დაივიწყე დღევანდელი დღე ეს მეტი აღარ განმეორდება!-  გაიფიქრა და ამის შემდეგ დაძინება სცადა



***

შემდეგ, დილას მიას შედარებით ადრე ეღვიძება და დილას პოზიტიურად იწყებს ხალისიანად დგება საწოლიდან და აბაზანაში შედის თავს იწესრიგებს,  შემდეგ საშინაო ტანსაცმელს იცვამს და ქვევით ჩადის.

_ დილამშვიდობისა!
_ დილამშვიდობისა! შვილო ასე ადრე  რატომ ადექი?- კითხვა   ძიძამ
_ რავიცი,ადრე გამეღვიძა. და შემდეგ ვეღარ მოვისმინე საწოლში და ავდექი.- უთხრა მიამ - მშობლები სად არიან?
_ მისაღებ , ოთახში.- უთხრა ძიძამ და ისიც მაშინვე მისაღებ ოთახში შევიდა მშობლების სანახავად იშვიათად თუ სახლში ნახავდით მათ  სულ გასულები არიან და გვიან ბრუნდებიან
_ დილამშვიდობისა! - უთხრა მათ
_  დილამშვიდობისა! ჩემო პრინცესა. მოდი აქ დამიჯექი გვერდით.- უთხრა ნოდარმა და ისიც გვერდით მიუჯდა.
_ აბა , კარგად გაერთე გუშინ?
_ კი, კარგი საღამო იყო..
_ ძალიან კარგი, და ახალი მცველით კმაყოფილი ხარ?
_ რავიცი , არაუშავს რატომ მეკითხები? - იკითხა მიამ
_ უბრალოდ,მაინტერესებდა როგორ ართმევს მაქსიმე თავს.
_  თავის ,საქმეს კარგად ასრულებს,ნუ ღელავ.- უთხრა და წინა ღამის ინციდენტი გაახსენდა.
_ რას გულისხმობ?- დაინტერესდა კაცი
_ უბრალოდ, იმის თქმა მინდა რომ ის გამოცდილია ამ საქმეში.
_ ხო, ეგ კი ..კარგი და შენ დღეს ლექციები არ გაქვს?
_ მაქვს მარა შუადღეს . კაი წავალ მე ნელნელა გავემზადები.- უთხრა და ოთახიდან გავიდა შემდეგ კი სამზარეულოში შევიდა.
_ ძიძა,  შეგიძლია დღეს საღამოს რომ მოვალ სახლში რამე გემრიელი დამახვედრო
_ კარგი, შვილო. ყავას ხო დალევ?
_ კი - უთხრა მიამ და ტელეფონში ქექვა დაიწყო. ცოტახანში ძიძამ ყავის ფინჯანი მაგიდაზე დაუდო და მისი საყვარელი კრუასანები.
_ მადლობა , ძიძა საუკეთესო ხარ შენ რომ არ მყავდე რა მეშველებოდა.- უთხრა და ლოყაზე ხმაურიანად აკოცა შემდეგ ყავა დალია და თავის ოთახში მოსამზადებლად ავიდა კარადა გამოაღო და ტანსაცმლის არჩევა დაიწყო ამჯერად კლასიკური კრემისფერი  შარვალი აიღო მისი შესაფერისი  მაისური და პიჯაკი გადმოიღო შემდეგ კი ჩაცმა დაიწყო როდესაც, ტანზე ჩაიცვა  შემდეგ თმები და სახე მოიწესრიგა თმები დაივარცხნა და უბრალოდ გაშლილი დაიტოვა სახეზეც მხოლოდ კანის მკვებავი კრემი წაისვა ოდნავ ტუჩსაცხი,  გადაისვა წამწამებზე ,    თვლიანი პატარა საყურე გაიკეთა მაჯის საათი მოირგო , სუნამო შეისხა ფეხზე, ჩაიცვა შემდეგ პატარა ზურგჩანთა და ტელეფონი აიღო შემდეგ კი  ქვევით ჩავიდა. ყველას დაემშვიდობა და გარეთ გავიდა მაქსიმე უკვე მოსულიყო და იქვე ელოდა. მიაც მას მიუახლოვდა.
_ დილამშვიდობისა! - მიესალმა გოგო
_ დილამშვიდობისა! თუ მზად ხარ წავიდეთ.- უთხრა და კარგი გაუღო რომ გოგონა , ჩამჯდარიყო შემდეგ კი თვითონაც ჯდება  მანქანას ძრავს და მიდიან.



№1 სტუმარი სტუმარი ნენე

სიუჟეტი კარგია, მაგრამ გრამატიკულად წინადადებებს უკეთ თუ გამართავ, მთლად უკეთესი იქნება.

 


№2  offline წევრი Nostalgia

სტუმარი ნენე
სიუჟეტი კარგია, მაგრამ გრამატიკულად წინადადებებს უკეთ თუ გამართავ, მთლად უკეთესი იქნება.

გრამატიკაში, ცოტა ვიჭედები მაგრამ ვცდილობ გამოვასწორო ჩემი გრამატიკა მადლობა რჩევისთვის ❣️

 


№3 სტუმარი სტუმარი Ekuna

შენ სომეხი არის? წინა თავი არიყო ესეთი გაუმართავი და ეხლა რამ გაგჭედა გრამატიკაში

Kველა ტავი Eსე რატო სრულდება Mანქანას ძრავენ და მიდიან:დდდ

 


№4 სტუმარი სტუმარი eni

წარსულ დროში რომ წეროთ,უკეთესი იქნება.ბავშვის ნაწერს გავს,რომელსაც გრამატიკა აქვს დასახვეწი.

 



სახელი: *
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent